Eesti uudised

Saaremaal pole päästepaati!

Küllike Rooväli, 8. aprill 2014, 07:00

158 KOMMENTAARI

p
Päästevõimekus/ 11. aprill 2014, 13:17
ju hoopis kasvas kui üle vabariigi likvideeriti ja koondati inimesi-kas meid juhivad ülemakstud ja alaharitud päästejuhid.
kui SAARE PÄÄL POLE PAATI,TULEKS TIBLADEST PAADIKÕIGUTAJAD NEED ÄÄRMUSLASED viiagi sinna merele, las seal kõigutavadki...
ü
Üks isa,,/ 9. aprill 2014, 21:18
KURAT JA PÕRGU-- Teie SULIDE pärast suri külma väike pojake!
k
kurb:/ 9. aprill 2014, 09:15
No selle juhtumi puhul pole küll põhjust ei riiki ega valda süüdistada, ega vallavanem saa iga merele mineva pere juures pootshaagiga passida ja järelvalveta lapsi kaldale tirida- LAPSEVANEM ISE PEAB TAGAMA OMA LAPSE TURVALISUSE...!!!
m
mari/ 9. aprill 2014, 07:53
Minu tuttav, kes töötas päästeametis, ütles, et see suur koondamine, mis mõni aasta tagasi aset leidis, ei puudutanud juhte. Et altpoolt töötajad tõmmati kokku aga ülemuste arv jäi samaks. Ja muidugi on aja küsimus, kui selle lolluse tõttu hakkab asju juhtuma.
õ
õhuke 2/ 9. aprill 2014, 07:46
kohilas puudub paakauto varsti ei saa tuld ka kustudada või?
v
Vihane/ 9. aprill 2014, 07:44
Kus te olete karjade viisi maavanemaid, vallavanemaid, tuhanded ametnikud.... kurat kas nüüd keegi midagi ette võtab. Raha, jätke loll mõla, mida maksab üks paat, kõigil neil ametnikel on kasutada riigi autod paadid jne mis on kümneid kordi kallimad kui üks väike paat. Inimesed näidake oma meelsust nüüd valimistel, keda me valime? Nüüd peaks järgnema paatide ost ja lõpetage see jama nende nn. riigihangetega, sealt panevad jälle keegi osa raha oma tasku ja jälle ei ole paate. Saaremaal peab olema pidevalt kopter.
k
KURB/ 9. aprill 2014, 06:30
sügav kaastunne Pisikese perele. R.I.P.
k
kurb/ 9. aprill 2014, 06:29
sügav kaastunne Pisikese perele. R.I.P.

s
Sander/ 9. aprill 2014, 06:16
Huvitav, kas päästjatel on tule kustutamiseks, juba kaasaegsed tsinkämbrid või kasutatakse neid veneaegseid punaseid koonilisi (nagu päkapiku mütsid)?
u
uhke eesti/ 9. aprill 2014, 01:49
Helikopterilt oleks ka saanud päästa, seda ka niikuinii pole.Kõik raha kulub ametnike ülalpidamiseks, pole mille eest päästa.
v
9. aprill 2014, 00:26
väga imelik... paadiomanik ei kinnitanud paati merekindlalt-"Pesamuna Karl pandi esimesena paati, päästevest korralikult seljas. Kuidas see juhtus, ei tea nüüd enam keegi, oli vaid hetk, kui isa kaldale astus, et kummikuid võtta.-väga lamp ka"
a
Allan/ 8. aprill 2014, 23:39
Kui lähed päästma mõne abivahendiga, rikud seadust, seega ei tasu hädasolijaid päästma minna, kui ei ole registrisse kantud ujuvvahendit (isegi päästevestiga seadusesilmis ei tohi minna).
Artikkel: http://www.kalastusinfo.ee/sisu/posts/kalahuviline-kysib-kas-liiklemisel-piiriveekogul-alla-25-meetr...
a
asd/ 8. aprill 2014, 23:24
On 21. sajand ja Eesti Vabariigi ühel päästekomandol, mille asukohta ümbritseb vesi, ei eksisteeri päästepaati. Mis asja nagu?
k
kustuta nüüd jälle ära/ 8. aprill 2014, 23:14
aga ma ütlen veel kord, last ei panda üksi kõige esimesena paati!!!!!!!!! see on keelatud. õhtaleht peaks seda mitu korda ja rasvaselt kirjutama, mitte aga kustutama.
l
lana/ 8. aprill 2014, 23:03
ja kui oleks olnud päästepaat , kas see siis oleks KOHE KINDLASTI jõutud sündmuskohale õigeks ajaks.Saaremaa ju nii pisike ka pole et minutiga kuhugile jõuaks.
v
vägev riik!!!/ 8. aprill 2014, 22:59
igal väiksemalgi valitsusenässakal on auto, kõva palk, reisid välismaale, eramud - kõike maksumaksja (üksikema kahe invaliidist lapsega) raha eest. Aga paati ehk siis elementaarset varustust päästmiseks muretsetud ei saa...Issand jumal, missugune HÄBI...

k
Kahju../ 8. aprill 2014, 22:55
Väga kahju ja sydamlikud kaastunnet lähedastele ja muidugi vanematele.
Motlesin terve päeva nende inimeste peale,kes eelmises juhus lastega kirusid vanemaid,mis on nyyd öelda(kus on naabrid,sotsid jne,kes nyyd syydi on?!? muidugi riik!!! Kas keegi on kunagi moelnud,et saatus on ka olemas,on vanemad korval voi mitte,kui läheb nii siis läheb,ei aita miskit.Väga kahju lapsest,sydamest,annaks elu iga lapse eest,aga ei kysita :( ,inimesed olge inimlikud kui kommenteerite.Pange vähemalt korra ennast ,nende inimeste asemele(kahe lastaaia lapse vanemate) kus teie oleksite see moment ja mis oleks voinud juhtuda! Keegi meist seda ei tea ja tunda ei saa ,nii kaua,kuni ei ole,ja hoidku jumal sellest igat yht eemal.Olge lihtsalt inimlikud ja ärge unustage,et igayhega meist voib see juhtuda.
t
To sama paat/ 8. aprill 2014, 22:53
Mis juhtus veel ühe väikese poisiga aastaid tagasi Saaremaal? Olen ise terve elu Saaremaaga seotud olnud ja mul on kahe aastane poisike. Ja nüüd kõike seda lugedes ma lihtsalt nutan. Vaene väike poiss.....
p
Pange ometi piir riiklikule liollusele/ 8. aprill 2014, 22:30
See päästeseltskond on IRL juhtimisel hävitatud. Olete ikka seal siseministeeriumis hulluks läinud. Miks ma poean lugema lasulollust: Päästekomandodel on veepääste teenuse osas kolmeastmeline võimekus. Baasteenusena päästavad päästjad kaldalt, olles varustatud ritvade, viskeliini ja korkvestidega.
Kurat, baasteenusena päästetakse kaldalt!!! teate, minge pikalt oma bürokraatiaga. IRL ja Vaher peab saama karistatud. Tagantjärele, kasvõi kohtuga. Olen nõus aitama tasuda kohtukulusid.
s
sama paat./ 8. aprill 2014, 22:09
ei tea kas siin portaalis ka tsensuur liigub?
Igatahes minu 30 min tagasi kometaar, on kadunud!
Rääkisin seal pikalt ka ühest teisest väikese poisiga lõppenud surmast Saaremaalt tulles aastaid tagasi,
Ka seda , et olen seda paati rentinud Tika talu peremehelt, kuna rendin samat paati juba mitu aastat
Kübassaares kala püüdes
a
Ann/ 8. aprill 2014, 22:06
me võime siin kõike ja kõiki süüdistada aga kallid vanemad, meie ise vastutame oma laste elude ja heaolu eest..
n
nb/ 8. aprill 2014, 21:51
Riigil on aga raha üleval pidada üle 200 omavalitsuse koos ametnike armeega, presidenti koos oma üle 100 inimesega õukonnas ... jne., jne.
Prioriteeedid on paigas!
a
arvata võib/ 8. aprill 2014, 21:09
et paat pani sellel ajal Peipsis võrke sisse.
m
maali/ 8. aprill 2014, 20:36
Kurb...,väga kurb.Kaastunne lähedastele!Aru ma ei saa,kuidas see on võimalik... Ühes teises lehes kirjutati naaberriigi võimalikust agressioonist meie vastu ja keegi vastas seal,et me peame vastu hakkama.Jah,peamegi...Aga..., mis vahenditega,kui meil ei ole päästeametnikel ja piirivalvel isegi tavalist päästepaati ?!

s
sama paat../ 8. aprill 2014, 20:30
paate ei olnud võibolla võtta sellepärast kohe, et teiste paadid on veel "talveasendis" kummuli, kevad tuli ja jääminek oli alles seljataga, aere kindlast pole seal juures kui peaks paadi ümber keerama, seda jõuaks teha küll meesterahvas, ise korduvalt seda teinud.
Võimalik, et siiski selle rohelise kasse aerud olid paadis, nii ühel kui teisel pole nii väikesel inimesel jõudu aeruta vastu tuult tagasi või aere aeru tullidesse mere peal torgata, see ei ole kerge, lapsele mitte jõukohane.Kindlasti poiss oskas aerutada, selles pole kahtlust, aga kuue aastane keset mere
"kapriise"?
Aga see üks võimalik versioonidest, seal sadamas, mida tean ei pruugi teised oma paate jälle hoida, nagu majaka all, kus peremees suviti oma paati hoiab ja välja rendib.
Noore inimese elu jäi elamata ja tagasi ei too teda see "võibolla oli nii või naa jutt!
Sügav kaastunne veelkord pisipoisi lähedastele!
r
riik ,valitsus../ 8. aprill 2014, 20:29
Võime süüdistada keda iganes. Küsimus? Pere on kalale minekuks valmis, inimesi rohkem kui üks.Isa läheb kummikute järgi? Poisile hüütakse: oota...Kuhu siis teised pereliikmed jäid?
Väga kurb lugu. Hämamist ja süüdistamist palju.
j
Jah/ 8. aprill 2014, 20:17
, minu kaastunne
Kuid meie pere sel päeval merele ei läinud, just tuule pärast. Tahan öelda seda , täiskasvanud olge hoolikamad. Lastega võib juhtuda alati, isegi siis kui oleme kindlad et miskit ei saa juhtuda.
Olgem ikka hoolikamad
e
Ei ole raha/ 8. aprill 2014, 20:14
Miks ei võiks kasutada päästetööde puhul keskkonna kaitsjate vahendeid, kellel on olemas maasturid, haagised,paadid, atv-d, mootorrattad.ja ka mehed kes saavad riigilt palka. Imelik???
t
..../ 8. aprill 2014, 19:56
täiesti marru ajab see lugu ja süüdi on just see inimene, kes lapse üksi paati jättis, isa siis, ise mere ääres elanud ja ei tea siis, et tuul võib selle köönaka paadi merele viia, jätta laps üksi paati, jubedus!. ja ujunud siis paadini ja mitte mõelnud, et oih külm hakkas ja ujun nüüd kaldale tagasi. poisist on kohutavalt kohutavalt kahju..
v
viimane piisk/ 8. aprill 2014, 19:48
siseministril aeg viivitamata tagasi astuda, varvara mõrvar leidmata, siin selline jama
v
vastutustunne./ 8. aprill 2014, 19:40
Kaastunne emale ja vennale. Mida mõtles isa, kes sidus paadi lahti, et lahti lükata. Siis avastas, et vesi on liiga sügav , vaja kummikuid. Kuidas sa jätad väikese lapse üksinda paati ja lähed kummikuid tooma??????????
Esmane vastutus langeb siiski isale. Kahju, väga kahju.
m
mis kummikuid tooma? / 8. aprill 2014, 19:38
Lugege korralikult! Isa astus hetkeks kaldale, et kummikud võtta. Kõik toimus hetkel ja sealsamas ju. Laps paati, kaldalt kummikud jne.. Aga kahjuks oli tuul kiirem. Kaastunne!

ü
Ülle/ 8. aprill 2014, 19:13
Häbi Eesti riik ja valitsus !
m
mina/ 8. aprill 2014, 18:25
miks seal ei ole paati sinna peab muretsema kui mingi õnnetus juhtub siis saab kohe inimese ära päästa mitte ootsda kui inimene ära külmub.
l
lugeja/ 8. aprill 2014, 17:46
lõpetage see hala,riik ei ole selles õnnetuses süüdi-----süüdi on kummikud
.
?!/ 8. aprill 2014, 17:44
................ja kes julgeb tõtt öelda ,et vanemate poolt üksi jäetud laps paadis,et kummikuid minna tooma ?!? kommentaar kustutatakse.Inimesed ,olge ise ka hoolsamad ,eriti lastega.
k
kod/ 8. aprill 2014, 17:17
Siin oleks ikka põhjalikku uurimist tarvis . paat paadiks , aga orissaare autol peaks olema peal ju lainelaud ja sellega oleks saanud ju appi minna ( ei toimunud ju asi kaldast väga kaugel ja meri oli sel päeval ikka täiesti rahulik ) Muidugi imelik et seal paati polnud - alles möödunud aastal see neil ju oli ( isegi paadikuur on ju neil olemas ) .
Rahapuudusele ei saa viidata - kohal oli ju arvutu armee igasugu madalamaid ülemusi oma igasugu dziipide ja sõiduautodega . Ka on kabinetid täis igasugu muid ametnikke ( ennetajaid , inspektoreid , instrikoreid jne ) + igal komandol on veel ka pealik sõiduautoga .
P.S. hiljuti alles mingi ametnikujunn jahus et päästjatele õmmeldakse ametivormid ( hinnad olid ikka kosmos - 2000 euri tükk ) - järelikult rahajõed uksest väljas . Samas veeautod on pärit muuseumieksponaatide hulgast ( paljud jaksavad vaid 40-50 km tunnis edasi sõuda - tohutu operativsus )
s
.../ 8. aprill 2014, 16:56
selles olukorras lapsevanemana ei taha keegi olla.
kuid just lapsevanemana on mul valus, kui teine vanem kõik valesti teeb. mida on asja kuueaastasel lapsel kõva tuulega mere peal? paat võib ju lihtsalt ümber minna, ja siis külmub ikka minutitega surnuks. süüdistamisest pole muidugi kasu, aga palun, jätke väikesed lapsed mängima ohutuid mänge, mitte ärge sõidutage neid muruniiduki, paadi või mille iganes asjaga.
üks hämmastavamaid asju oli lugeda, et isa tõi maasturiga päris paadi ka lagedale. miks siis selle väikese kipakaga merele mindi? miks koos poisiga kummikutele järele ei mindud?
miks ja miks, ega neile küsimustele vastuseid ei saagi, lolluseid on igaüks meist teinud. aga igaüks, kes seda loeb, palun proovige oma päevades rohkem mõelda, mida teete ja mis võivad tegude-tegematajätmiste tagajärjed olla.
n
Nõustun kommenteerimistingimustega ja avaldan./ 8. aprill 2014, 16:55
Kaastunne lapse lähedastele! See on kahetsusväärne lugu, üks noor inimene vähem. Saaremaa vallavalitsus peaks kas või ühe paadi igasse valda muretsema. Kas või igaks juhuks, seda pole ju palju?
a
analoogne/ 8. aprill 2014, 16:53
..ega väikelaste kärudega emad, sõiduteed ületades ettevaatlikumad pole,

p
Pepiinox/ 8. aprill 2014, 16:51
Võtsin mitu päeva aega, et seda uudist lugeda aga pole seda siiani suutnud teha, ainult kommentaare....
Sügav sügav kaastunne...
v
Väga sobitu kommentaar/ 8. aprill 2014, 15:53
''Miks ei võiks neid kuueaastasi merega harjutada vähe soojemal aastaajal, kui inimene minutitega kringliks ei külmuks?''. Ei ole mõtet kirjutada sellist saasta millest sa teadlik ei ole! Poiss elab ju ilmselgelt mere ääres. Tean isiklikult, et ta on merel viibinud enamus oma eluaastatest, üks-ta-puha kas talvel või suvel. Midagi sellist ei ole mitte kunagi juhtunud! Mida sa küll ise sellises olukorras tunneksid KUI LAPSEVANEMANA? See oli lihtsalt üks julm õnnetus, mis jääb aastakümneteks südamesse kripeldama... Ei saa järeldada midagi sellist mis ei ole mitte sugugi tõene! Sügav- sügav kaastunne vanematele ja tuttavatele...
k
kirs/ 8. aprill 2014, 15:27
sügav kaastunne,.Nii kahju...Kas tõesti lollide riik,ei muud sa öölda.Päästekomandol pole paati,milleks neid seal siis üldse vaja .Tundub,et selle lollide riigis keegi millegi eest ei vastuta,lubada ja varastada+´küll osatakse,eriti ,kui valimised..
m
mõte/ 8. aprill 2014, 15:23
Päästjate saabumine võttis tund ja 15 min. Kui laps oleks paati jäänud, siis oleks ta olnud kus? Väike laps tormi vallas ja siin keegi süüdistab, et pole last õpetatud, mida teha. Lapse loogika ütleski, et tuleb kaldale ujuda, tema ei jaganud külma vee ohte.
AGA, kui isa läks kummikuid tooma, mida ta enne ei jaganud kaasa võtta, siis kus oli ema? Millal märgati, et laps paadis ja merel? Kas siis sel hetkel, kui paat vees, ei olnudki kedagi teist kaldal?
l
L/ 8. aprill 2014, 15:23
ei taha mõelda, millist hirmu see väikemees pidi tundma, enne kui see lõpp tuli.........
Enda kogemusest võin öelda, et ega enne seljaaju asemel peaaju kasutama ei hakata kui kuri karjas.............sama siin......Saaremaal pole paati ja Stroomi randa pandi minu lapse huku läbi........................vaatetorn.........jõhker
a
aga milline õnn, päästjatest asjapulkadel - tähtsatel Ametnikel on igaühel oma vilkuritega / 8. aprill 2014, 14:55
autod.mida te veel tahate.... Paat oleks ainult mõne lollaka tarbeks, mõne uppuja maaletoomiseks.
Milleks seda vaja ?"!
Tule,taevas,appi! Mõtelge isamaaliselt.
m
mis te pirisete, vat tuleb keskerakondlane või/ 8. aprill 2014, 14:53
naabrimees Volli Vladimiri poeg,pole teil enam midagi. Isegi meil,Toompea INIMESTEL,võib kibe hakata ....kas jõuame kiiresti kogu oma vara turvalisse paika Kariibi mere saarele vedada
m
8. aprill 2014, 14:49
mis kurad "riik on loonud". riik on ka kohapealsed inimesed ja ametnikud, kes peavad ju teadma, mida neil vaja on ja mida hankida tuleb, mitte lihtsalt pealinnast käske ootama.

õ
Õige / 8. aprill 2014, 14:43
Riiki vaesekest pole mõtet milleski süüdistada. Päästepaate pole vaja - iga mereäärne majapidamine õpetagu peres välja päästja ja soetagu paat . Ka kiirabi pole vaja , hädalised pangu pead kokku , soetagu varustus ja palgaku ise arst ja õed . Ka tuletõrjet pole vaja - iga küla ja linnaosa vastutagu oma santide eest ise . Milleks siis 101 tagumikku soojendavat dalmaatslast ? Raha sisse kasseerimiseks piisab maksuametist ja raamatupidamisprogrammist . 10 aatelist inimest peaks hakkama saama vajalike seaduste tellimisega õigusbüroodelt ja raha jagamisega vajalikesse valdkondadesse . Kui palju raha jääks riigil üle ! 90 % ametnikest on täna mittevajalikud . Mida suurem bürokraatia seda madalam kvaliteet , ka riigijuhtimises ja vastutuses.
õ
Õige / 8. aprill 2014, 14:43
Riiki vaesekest pole mõtet milleski süüdistada. Päästepaate pole vaja - iga mereäärne majapidamine õpetagu peres välja päästja ja soetagu paat . Ka kiirabi pole vaja , hädalised pangu pead kokku , soetagu varustus ja palgaku ise arst ja õed . Ka tuletõrjet pole vaja - iga küla ja linnaosa vastutagu oma santide eest ise . Milleks siis 101 tagumikku soojendavat dalmaatslast ? Raha sisse kasseerimiseks piisab maksuametist ja raamatupidamisprogrammist . 10 aatelist inimest peaks hakkama saama vajalike seaduste tellimisega õigusbüroodelt ja raha jagamisega vajalikesse valdkondadesse . Kui palju raha jääks riigil üle ! 90 % ametnikest on täna mittevajalikud . Mida suurem bürokraatia seda madalam kvaliteet , ka riigijuhtimises ja vastutuses.
k
ksan/ 8. aprill 2014, 14:14
tohutu ahastus on. nõnda mõttetu surm.. milleks?
T
KURB JA VIHATEKITAV!/ 8. aprill 2014, 14:10
Täname siis veelkord Ansipit ja Ligi, kes pühas kokkuhoius on riigi nii õhukeseks nühkinud, et saarel pole päästepaatigi.
SEE ON ABSURD!
Samas on meil raha , et saata oma sõdurid Kesk - Aafrikasse verejanuste murjanite tapluse keskele. .
Tunnen kaasa väikese poisi lähedastele, mul on väga kahju! Samas manam kõiki neid meie riigi juhte, kes meie riigi päästevõimekuse olematuks on muutnud!
e
etti/ 8. aprill 2014, 14:10
Kaastunne vanematele.Targutajad vaadake ,et ise järgmised ohvrid ei ole .Nende perel oli paat ,teil võib sama juhtuda tuas laps kukub valesti sest sina emme istusid wc ja ei märganud seal käia -kui laps magab. õnnetus ei hyya tullas ja miks pisike laps vett hyppas on rumal öelda kasvatamatus.Ehk et vanematele vastu ujuda vöi sattus paanikasse. eRITI ALATU JA SIGA PEAB OLEMA ,ET TARKKA JA KASVATUS NIPPE JAGAMA HAKATA. HAKKA PAREM RAHA KORJAMA ,ET NII MÖNIGI PÄÄSTE KOHT SAAKS OMAL ALGATUSELGI TOIMIDA. aga peab ytlema ,et ise metsas elades ,kus lähim abi 30 km kaugusel tekitab ikka köheda tunde kyl .
k
Ka ema ./ 8. aprill 2014, 13:58
Süda nutab kaasa. Endal on mul sama vanad kaksikud pojad.Ma ei suudaks elada enam kui ühte neist poleks,see on kohutav hingepiin ja valu.Ma ei tundnud neid inimesi ,aga sügav kaastunne .Minu süda on sellest nii murtud ,et lapsed peavad eesti riigis vaesuse all kannatama.
Ülemused istuvad asutustes ei mitte millegi eest saavad palka enamus päästeteenistusi kaotatakse... kuhu kuhu jõuame nii...eesti sureb välja.
t
TARTUKAS./ 8. aprill 2014, 13:48
TORE TORE. OSTAME ÄRMA TALLU TASUTA PRÜGIKOTTE JA ELEKTRIPIRNE... AGA PAATI EI JÕUA RIIK MURETSEDA. HÄBI MEIE ESIPAARILE,KES NII RAHVA RAHA KULUTAB. IGALT POOLT EI SAA KOKKU HOIDA. ÄRMAKAD PEAKS ISE OMA RAHADEGA VÄLJA TULEMA . HÄBI EESTI RIIGILE,KES EI HOOLI ISEGI LASTEST.
r
riigivara/ 8. aprill 2014, 13:29
Kõigil ametitel ja inspektsioonidel (päästeamet, politsei- ja piirivalveamet, keskkonnaamet, keskkonnainspektsioon jne jne) ei peagi olema oma paat, oma maastur jne, on olemas riigivararegister ja selle baasi on võimalik kindlaks teha kõik riigivara. Millal küll ükskord jõutakse meie väikeses riigis ühtse OP (ohuplaani) koostamise juurde, et seda hädaolukorras rakendada????

h
Hüpotermia/ 8. aprill 2014, 13:20
Taanis on välja töötatud tehnoloogia, mis toob ka alla 20 C langenud kehatemperatuuri ja kõigi surma tunnustega inimesi ellu tagasi. Loodan, et meie meedikud on sellest ikka teadlikud:
http://ftp.rta.nato.int/public/PubFullText/RTO/MP/RTO-MP-HFM-168/MP-HFM-168-07.doc
http://www.researchgate.net/publication/11596884_A_mobile_system_for_the_treatment_of_accidental_hyp...
Aga sellega ei taha ma kedagi süüdistada - tõenäoliselt oli uppumissurm ja kohapeal tehti, mis suudeti.
o
ole/ 8. aprill 2014, 13:19
ühe väikemehe surm läheb korda kõigile teistele, aga mitte ei usu, et poliitikutele - nemad tegelevad oma asjadega - eurovalimistega, ukrainaga, üksteise mudaga loopimisega, iga-aastase pingviinide paraadiga... reformarid ja isamaalased saagisid aastaid riiki aina õhemaks rahava arvamustest hoolimata... ja koos sotsidega jätkavad. mäletan, et kui meie kandis oli päevakorras kohaliku päästeüksuse likvideerimine, tuli kohale selle vajadust tõestama mitmed päästeameti ülemusi - ühest maakonnakeskusest ja kõik eraldi ametiautodes...
mis seal ikka - eestile vist kombeks üks kodanik korraga.
t
tony/ 8. aprill 2014, 13:17
nüüd oleks dem. riikides keegi tagasi astunud
k
KALJU/ 8. aprill 2014, 13:12
Antud juhul on süüdlane olemas ,see on vallavanem ja tema meeskond,last tagasi ei saa kuid kohtu alla tuleks kõikide riigiametnike hirmuks ikkagi anda ja karistus kopsakas vangla aeg ka määrata ,see on ükskõiksuse ja arulageda eluviisi tulemus .
h
häbi/ 8. aprill 2014, 12:52
häbi,kas riik ei suuda nüüd enam paate ka lubada,et elusi saaks päästa.
h
häbi/ 8. aprill 2014, 12:50
häbi,kas tõesti peavad lapsed surema,et riik midagi ette võtaks,jube on mõelda ka mina kasvatan siin oma lapsi ja maksan makse.
l
lapsevanem/ 8. aprill 2014, 12:43
Mul on kohutavalt kahju lugeda ja kaastunne omastele. Paljud on juba kommenteerinud omavalitsust ja riiki ning tõesti häbiväärne, et veega ümbritsetud saarel pole inimeste päästmiseks paati isegi Päästekomandol.
Ma aga mõtlesin korra ka ühele asjale, nimel on ka mul armsad lapsed ja üks sama vana peaaegu kui too poiss ja kui ma oleksin kaldal olnud ja näinud eemalduvas paadis oma poissi, siis mind poleks huvitanud külm vmt, ma oleks paadini ujunud, sest ennem ropult öelda minu elu kui minu lapse elu. aga..eks igaühel ja mul on muidugi hea kommenteerida, sest ...me polnud ju seal.
Eesti riigist on mul aga ükskõik ja kui ma olin ka kunagi selline Eestit armastav inimene, siis viimase 10 a vintsutused ja riigi lollused ühiskonna suhtes on muutnud mind ja mu peret. Eestis pole elamiväärsust, vaid pidev pinge ja pingutamine ja targutavad Ansipid ja Ligid, et meil on kõik nõnna hästi...
v
väga kurb/ 8. aprill 2014, 12:38
Aga miks kopterit ei kutsutud mandrilt? Oleks jõudnud ju varem kohale kui paatidega...

s
SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS/ 8. aprill 2014, 12:23
Sügav sügav kaastunne vanematele!!! Lihtsalt nii kurb ja miks ei tee riik selleks mitte midagi, et igas Eestimaa otsas oleksid inimeste päästmiseks kõik vajalik olemas???? Lihtsalt haige, kui rahvavaenulik võib üks vabariik olla.
s
sama vana poisi ema/ 8. aprill 2014, 12:16
Olgu Sul teisel pool alati soe!!!! Pai ka vanematele! Kurb, et abi jäi saamata
n
nüüd hilja süüdlast otsida:/ 8. aprill 2014, 11:56
pealkiri on jummalast vale- PÄÄSTEPAAT polnud süüdi, vaid pisipoiss hukkus, sest OLI JÄRELVALVETA...
a
alles olid ju suured õppused kus mainiti et kõik võimalused olemas/ 8. aprill 2014, 11:48
ja abita keegi ei jää, olgu kui kaugel tahes. kuid mis nüüd selgub, jälle tühine sõnamulin ja ei rohkemat midagi.
s
saarlane6/ 8. aprill 2014, 11:36
...mis riik see on....jah just .hetkel on riik sūūdi ...riik tuleks kohtusse kaevata.sest antud õnnetuses on riik sūūdi.see ei too elu tagasi.aga ehk muudab suhtumist oma inimestesse...julmad eksperimendid oma inimeste kallal....
l
Lehelugeja/ 8. aprill 2014, 11:14
Inimested kes pole päästeameti struktuuriga kursis paluks vakka olla- kellegile jäid ennetajad hambusse siin enne aga ainus põhjus miks neid osati nimetada on see, et need on ka jälle ühed vähesed inimesed peale päästjate kes päästeametist väljapoole teevad tööd ja reaalselt mingit kasu toodavad (aa la teevad lastega vanemate kodus tegemata jäänud tööd).
Te ei kujuta ette milline hunnik juhtkonda nendes siseministeerimumi haldusala asutustes on. Ma ei tea küll statistikat aga olles lähedalt kursis igapäevaeluga seal siis selle autopargi eest mis on liisitud isikutele kes suudaks oma autot küll iga kell ülal pidada võiks osta kümneid kui mitte sadu paate.
Traagiline, paraku juba pikemat aega igasugu õnnetuste puhul kõik suured juhid ja ametid suudavad hiljem ainult põhjendada keeruliste sõnadega miks nende asutuse ei olnud juhtunus otseselt vastutav ja nende vastutusala lõppes 20 meetrit enne kohta kus õnnetus juhtus.
l
loodusest vöördunud ametnikud../ 8. aprill 2014, 10:56
Asi ei ole ju erakondades vaid selles, et ametnikud on linnainimesed, kes heal juhul on pildilt merd näinud. Köiksugu tobedad euronormid on samuti urbaniseerumise tagajärg. Poliitikud panevad ainult allkirju , vaevumata lugema mida abilised, loodusest vöördunud inimesed on kokku kirjutanud. Nii need tobedused synnivad, ja kannatab tervikuna kogu riik ja rahvas.
k
Kohalik/ 8. aprill 2014, 10:54
ÄKKI LÕPUKS AITAB JUBA!!!!! Lõpetage see riigi, valitsuse, päästjate ja ka selle lapse vanemate süüdistamine, mitte miski ei too teda enam tagasi. Õhtuleht võiks ka, saarte häälelt eeskuju võtta ja kommentaarid ära blokeerida nii,et siia ei saaks üldse enam kirjutada, sest inimesed on lihtsalt nii õelad ja ainult pritsivad oma mürki kus vaid saaks!!!

p
Puhta-bees.../ 8. aprill 2014, 10:38
Ei tea kohe mille eest need suured riigi-isad nii head palka saavad, kui igalt-poolt riigi juhtimine logiseb, kiliseb-koliseb... Valimised tulekul, nüüd ma tean juba, kelle poolt hääletada... Tänapäeval on päästmine ja pääsemine iga-ühe-enda-asi, riigi-isasid see ei "koti", nendel endil on ju hea elada...
Kui sõda peaks tulema, küll siis teaksin, kuhu poole püssitoru keerata...
h
H./ 8. aprill 2014, 10:38
Lihtsam oleks saabuvatel valimistel reformierakond maha valida. Siis on lootust, et 10 aasta pärast hakkab riigi infrastruktuur jälle toimima.
m
Mida vi..u???!!! :O/ 8. aprill 2014, 10:38
Mismoodi on see karistamatus Eestis võimalik?! KRT KÜLL, KINNI PANNA NEED, KES VASTUTAVAD SELLE INIMESE PÄÄSTMISE EEST! NO MIDA KRADIT?! KUI MA OLEKS OMA LAPSE NENDE KRDI JOBUDE PÄRAST KAOTANUD, MA PANEKS KÕIK KOHTU ALLA JA KINNI! MILLINE TEGEVUSETUS, SAAMATUS, OSKAMATUS! FUUU!
m
mamma/ 8. aprill 2014, 10:35
kui kohutav
kõik tuttavad nimed ... nendele inimestele oli ju poisi hukkumine nagu oma lapse kaotus ..
lihtsalt nuta lörinal, mis siin muud
d
dthjdfthvhjkjkggfdfzfgdf/ 8. aprill 2014, 10:35
v
Vanaema/ 8. aprill 2014, 10:23
Meie ei salli politseinike...ei naabriks ega tuttavaks...Päästjatega loodame iial tegemist teha ei tule. Oleme teinud kõik ohutuse tagamiseks.
a
aga selle eest / 8. aprill 2014, 10:17
on kindlasti igasugu peadirektoreid,asetäitjaid, osakondade juhatajaid....kes tegelikult vastutab ?
u
uss/ 8. aprill 2014, 10:17
kui uudis esialgu tuli, oli seda väga valus lugeda. nüüd, kui on faktid täpsemad, tulevad pisarad silma, et selliste asjaolude tõttu pidi noor ilmakodanik siitilmast lahkuma. sügav kaastunne perele!

k
kurb/ 8. aprill 2014, 10:12
ei suuda mõelda. miks nii läks. Ainult moraal ... õnnetus ei hüüa tulles ja ma ei jäta oma pisikest last ehk - ku peale. Sügav kaastunne!
e
ei/ 8. aprill 2014, 10:07
ole see riik midagi nii õhuke. Meil ligi 200 tuhat riigiametnikku, kellest suurem osa naised. Ehk on lihtsalt prioriteedid paigast ära ja padjaklubid on eelisarendatud. Aga padjaga ju mööda merd päästma ei tõtta. Aga isa oli ikka paras tohman küll,
m
Mimi/ 8. aprill 2014, 10:00
Tunnen kaasa. Nii kurb kui suured inimesed ei suuda väikest päästa.
m
milleks Ligi sõimata/ 8. aprill 2014, 09:54
Ligi ütleks kohe,et "värske" erakonna kaaslane kalle pole kordagi tema poole
selliste küsimusete ja palvetega pöördunud, mis taolise õnnetuse põhjustasid?
5
54/ 8. aprill 2014, 09:52
tobe on õl-s kaastunnet avaldada ja leinas pea langetada, tehke seda otse! vaevalt murest murtud pere siin seda saasta lugema tõttab
s
see kerge roheline paat/ 8. aprill 2014, 09:42
on ju nagu pilbas ,tuul teeb temaga just seda,mida heaks arvab.
õ
8. aprill 2014, 09:41
õudsalt kurb :( Sügav kaastunne Karli perele, nii kohutav õnnetus. Loodan, et nüüdsest riik pöörab rohkem tähelepanu päästeteenistuse varustusele igal pool. See on asi, mille pealt kokku hoida ei tule, meil niigi vähe inimesi siin. Veelkord väga kurb
j
Junkert/ 8. aprill 2014, 09:41
Sügav kaastunne hukkunud laste vanematele!
Probleem on palju sügavam. Meil ei ole valitsust, kes seisaks rahva huvide eest, vaid administraatorite kamp, kes viib ellu ülevalt poolt ette antud rahva välja suretamise poliitikat. Selleks kasutatakse väga laialdast meetmet kompleksi, sealhulga majanduslikku kitsikust ja elu tegemist võimalikult ebamugavaks.
Tundub ebausutav, aga lugege siis seda raamatut:
http://real-agenda.com/wp-content/uploads/2013/10/KILLING-US-SOFTLY2.pdf

n
nii,eks reformide ja kärpimiste taga ole/ 8. aprill 2014, 09:40
muidugi perekond,mitte Onia oma tegelinskidega .
v
vanaema/ 8. aprill 2014, 09:40
Mõnes kohas ei ole päästepaati, aga teises kohas ehitatakse tööle lastetuba. Kõik on võrdsed, aga mõned on võrdsemad.
e
ei see jutt nii tobe ole, tuuleiil võib paadile nn.tuule alla teha hetkega./ 8. aprill 2014, 09:39
Aga süüdistada on ehtne ja eestlaslik. Süüdistaja on kohe puhas ja õilis poiss.
m
Mõistke mind hukka, kui tahate/ 8. aprill 2014, 09:39
Öelge veel, et meie riiki või õigemini selle jäänuseid ( refi valitsemisaja tulemus ) ei või vihata ? Kokkuhoid ja arutu kärpimine kõige nõrgemate, abivajajate, haigete ja laste arvelt on põlgust väärt. Eriti vihkamisväärne on kokkuhoid kiirabi ja pääste pealt.
k
Kujutage ette - ajada seuke asi riigi ja Ligi süüks!!!!!/ 8. aprill 2014, 09:38
Mõne kohapealt on saarlane umbes,mis umbes.Olid ajad,kui
ei olnud peldikuid ja need,mis olid,määrisid sita ära.Ja nüüd ei
ole paati,millega last päästa - no kas pole mölakad,küsiksin otse.
e
elagu õigeid reforme läbi viivad oravad,meie tuleviku eest/ 8. aprill 2014, 09:37
usinasti hoolt kandvad ,meie poolt armastatud platsipuhastajad.
Nõnda see siis juhtus. Vaene laps ja vaesed vanemad.
t
Toompea/ 8. aprill 2014, 09:33
Aga selle eest on meil riigi rahandus korras ja võlakoorem olematu, pohhui need inimesed!
p
pall/ 8. aprill 2014, 09:22
Mõelge,kui õudne.. Väike poiss üksi külmas vees ja lihtsalt külmub surnuks. Ärge siin targutage, et vanemad süüdi ja Ligi süüdi. Teiesuguse inimrämpsu targutamine ja aasimine väikest meest enam tagasi ei too. Nii kahju on, et nutt tuleb peale.

t
taadu/ 8. aprill 2014, 09:21
koondage aga köik päästeametid ära ,pole lapsi ega rahvast päästa ju vaja las surevad, häbi peaks olema eesti riigil
V
-/ 8. aprill 2014, 09:19
Väikemees,mis ajendas sind küll vette hüppama? Nii kurb juhtum.Tunnen vanematele südamest kaasa.
e
Eramaa/ 8. aprill 2014, 09:18
Kui on ikkagi kellegi eramaa siis ei tohi seal midagi kõrvalist olla.Meie tahame omandi pühadust ja kultust.
Kultus mis halasta isegi lastele.
r
ränk õnnetus/ 8. aprill 2014, 09:17
Jätke ometi meelde- meri ei mõista nalja, meresse peab suhtuma aupaklikult! Last ei jäeta üksinda lahtisesse paati isegi mitte sekundiks! Sellise külma tuulega külmub merevees juba veerand tunniga, kahjuks.
v
valitsus/ 8. aprill 2014, 09:16
j
Jass/ 8. aprill 2014, 09:14
Päästeametis pe...t laiaks istuvad ametnikujurakad!!! Teie hingedel ja aumärkidest punnis mundriaul lasub väikese poisi saatus. SAAREL pole päästeametil paat`i??!! Mis veel vahite endi ametis? Enne asi ei parane, mitmed ameti juhid lahti lasta! Siin riskitakse labaselt eludega. Paati pole Järvamaal, olgu pealegi. Kuid saartel... . Seakari. Kaastunne lahkunud väikemehe lä'hedastele.
k
Klaabu/ 8. aprill 2014, 09:12
Mida nad siis päästavad???
Nokivad pool päeva nina vasaku sõrmega ja teine pool paremaga!?
Idiootsuse tipp!
u
uskumatu/ 8. aprill 2014, 09:06
mereriik ja paate pole.
see onnetus on vaga traagiline.pole lihtsalt sonu .naha pealt oma lapse hukku ja sa ei saa midagi teha.
aga Peipsilt kalastajaid paastma ollakse kiired,need ei karda midagi,sest kui hatta sattuvad,siis kiiruga tullakse appi.
nii valus on.

k
Koletis/ 8. aprill 2014, 09:06
Vaatake Eesti rannajoone pikkust, mereppästega tegelevate aluste hulka ja m6elge peaga. Olge tänulikud, et selliseid 6nnetusi nii vähe on olnud. Abi saabumine merel on alati tundide küsimus.
j
Julm/ 8. aprill 2014, 09:06
Süüdlasi otsides ei tee õnnetust olematuks. Kuigi peaks nentima et jah, oleks ei aita enam samuti. Osaliselt võinuks ju ka mitte last esimesena paati panna. Puhaku se väike ingel nüüd taevas ning südamlik kaastunne lähedastele.
t
tüüpiline/ 8. aprill 2014, 09:03
Eestis hakatakse alles siis midagi ette võtma, kui keegi hukkub. Kohutavalt kurb!
p
Pets/ 8. aprill 2014, 09:00
Ei saagi panna igasse sadamasse päästjat või piirivalvurit passima, riigil pole selleks kunagi vahendeid. Kõige tähtsam oleks ise ka midagi ära teha, et õnnetusi ei juhtuks: lastel tuleks silm peal hoida, kasutada päästevarustust, mitte ronida alkoholijoobes merele...
h
Heidi/ 8. aprill 2014, 09:00
Võõras pere küll, aga süda nutab kaasa, nagu oma lapse puhul. Sügav kaastunne perele. Andke ka endale andeks.
v
võrratu pere traagika/ 8. aprill 2014, 08:51
nii see siin eesti riigis on.Kõige enam kannatavad lihtsad töökad pered. Küll maksude maksmisel, küll kehva sotsiaalabi tõttu, küll päästeteenistuse ja kiirabiteenuse puudumisel.. Need vähesed tublid eesti pered hääbuvad kui sellised asjad juhtuvad ja jäävdki järele mittetootjad ja muiduleivasööjad. Suur ja sügav kaastunne lähedastele. Olen pisarais koos teiega .
e
Endel/ 8. aprill 2014, 08:51
vanasti oli igas külas päästepaat. See oli paadikuuris ja selle ümbrus hoiti korras ja keegi oli alati (kodus) valves. Tänapäevaö inimesi enam pole suurt rannakülades, seega sellise süsteemi taastamine tundub ebareaalne. Siiski võiks mõelda. Riiki pole mõtet süüdistada, paat tuleb osta (muretseda) külal ise, oma rahadega. Muidui isa süüdistab praegu ennast kindlasti ja tagantjärele on kerge tark olla, kui 6.aastast poissi ei tohtinuks paati üksi jätta. Ja kui kaugel need kummikud siis olid ? Ei tea seda Kõrkvere sadamat (milleks nii nõme nimi nagu Pae ?) ja ei tea, kus Igede talu asub võrreldes sadamaga, kuid jätta poiss paati kõva tuulega, polnud mitte tark tegu.
s
s/ 8. aprill 2014, 08:50
Eelkõige võiks inimesed ise hoolsad olla end ja oma lähedastega. Jätta laps niimoodi on kurjast.

o
8. aprill 2014, 08:49
oioioi ma kohe ei ei või ,....isal on kindlasti väga raske....meeletult raske...võiks öelda.... ta proovis oma poega päästa....oma hinges ta süüdistab end vb elu lõpuni.....sest lapse kaotusvalu ei kao ajaga üldiselt.......aga ma loodan südamest et isa saaks oma südamevaluga hakkkama sest isal ei ole tegelikult süüd...see oli õnnetus. tema üritas päästa. ja vanemate suhtumisel pole kyll midagi viga.....tehakse perega yhiseid asju no nagu näitex merel käik. ilmselt oli seal peres kasvamas õnnelik poiss kui temaga ikkagi tegeleti ja kaasati ka mereläiku. see näitab ikka palju hoolivamat suhtumist, kui pealinna rikkad kes ostavad lastele hunniku lelusid ja see ongi kogu tähelepanu lastele. sellises olukorras kui laps oli juba merel oli kohustus päästekomandol MERELT PÄÄSTA!
e
Elagu eesti riik/ 8. aprill 2014, 08:47
Siseminister ja rahandusminister tuleks tegelikult tapmise eest kinni panna.
m
mõttetu risk/ 8. aprill 2014, 08:46
Miks ei võiks neid kuueaastasi merega harjutada vähe soojemal aastaajal, kui inimene minutitega kringliks ei külmuks?
n
nägija/ 8. aprill 2014, 08:43
Sügav kaastunne omastele. Lapse kaotus on alati kõige valusam. See on enne kogu Rahvale. Rasked ajad on ees.
o
oh kurat......../ 8. aprill 2014, 08:42
Mul on sellest väikemehest niiii kahju.... Miks kuradi pärast? Sügav kaastunne vanematele, kes siuliselt pidid jõuetult pealt vaatama, kuidas laps läheb....
k
kadri/ 8. aprill 2014, 08:42
Kurb...väga kurb,minu kaastunne lähedastele!
k
kadri/ 8. aprill 2014, 08:42
Kurb...väga kurb,minu kaastunne lähedastele!
s
sulps/ 8. aprill 2014, 08:41

p
Pärnakas/ 8. aprill 2014, 08:40
Pärnus see eest kontoris inimesi ülearu,igasugused ennetajad/osakondade juhatajad jne. Aga reaalselt õnnetuse korral pole abi neist essugi.
Mina pooldan,et päästjatel oleks varustus, Ennetaja võib oma jura lastele ajada,aga leian et sellest pole kasu. Igal komandol peaks olema päästepaat,eriti Saaremaal. Nagu aasta tagasi,põles pärnus viies villem maha,sest ei olnud redelautot,nüüd nagu kuulda oli on pärnus jälle redelauto puudu,kuna üle kuu aja katki olnud.
t
to te/ 8. aprill 2014, 08:35
oled riigiametnik või ? oled sa tugeva tuulega merel olnud ? päästeamet ongi mõeldud inimeste päästmiseks, sest paratamatult juhtub elus õnnetusi yhte või teistmoodi. Rahalised piirangud on riigi poolt peale pandud.....Fakt on see et päästepaadi olemasolul oleks tõenäoliselt see poiss meie seas.....
m
Ma/ 8. aprill 2014, 08:33
Osadel saartel nimesid ei nimeta pole üldse päästepaate:))))))))
Piirivalve reageerimis võimekus ja see süsteem kuidas nad reageerivad veeõnnetusele on 10 palli skaalal 0. Omad kogemused. Kahju
m
Minister/ 8. aprill 2014, 08:30
Muutund julgeolekuolukord ei luba kahjuks ka järgneval aastal paati muretseda! Soomusmanöövri võime tekitamine kaitseväele jätkub plaanipäraselt!
s
See/ 8. aprill 2014, 08:29
näitab selgelt,et tegelikult pole inimesi vaja muuks kui riigivalitsuse heaolu loomiseks.Kas hakkavad inimesed ka ükskord taipama ,selline rahvavaenulik valitsemine peab lõppema nüüd ja kohe!Kurb ,väga kurb .
õ
õhuke/ 8. aprill 2014, 08:26
pärnus puudus redel, saaremaal puudus paat,, mis järgmiseks?
v
vanaema/ 8. aprill 2014, 08:25
Suuremat tragöödiat ei või ette kujutada. Väga kurb. Mõelge, mida tundis see lapsuke seal. Sügav kaastunne vanematele.
k
Kaastunne.../ 8. aprill 2014, 08:24
Avaldan kaastunnet poisi lähedastele.

x
xx/ 8. aprill 2014, 08:22
o
ohh/ 8. aprill 2014, 08:16
Loodan et riigipead ka oma suurte tegude kõvalt lehti jõuavad lugeda. Nagu ma aru saan siis siin loos oleks päästepaadi olemasolul 1 väike noormees elus. Südamlik kaastunne selle väikese noormehe läedastele.
a
asfd/ 8. aprill 2014, 08:16
pealkiri on mõnusalt eksitav. aga sensatsiooninimel võib kõike kirjutada.
K
????/ 8. aprill 2014, 08:05
Kas see ,et Saaremaal pole päästeteenistusel paati on otseselt ORAVATE pollitika tulemus, kes on riigi öhukeseks hööveldanud.....Koondame ja hoiame kokku, et parteidele toetusi maksta ning KAV sõjaturiste saata....
j
julm/ 8. aprill 2014, 08:04

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee