Eesti uudised

Vihane autoomanik: eksperimenteerigu mujal oma pindamisega, mitte tiheda liiklusega maanteel!

Arvo Uustalu, 3. aprill 2014 07:00

65 KOMMENTAARI

t
tainapeadest roolikeerajad,/ 6. aprill 2014 10:13
ärge kimage remondilõikudel.Kiirus peaks üldse 30-ga remondikohtadel piiratud olema.Aga ka sellest pole suurt kasu kui mõni loll sulle100-ga vastu lendab..Mina sellistel juhtudel anna järsku gaasi,tõstes üles killustikupilve ja vaadake kuidas see kihutaja teeäärde seisma jääb.
n
Noh/ 6. aprill 2014 09:00
Tabivere vingatsid. Sõitke normaalselt ja midagi ei juhtu. Kui juhtub, olete ise süüdi. Milleks tee ehitajat süüdistada. Kas nende kollektiiv käib teil klaase puruks pildumas või?
u
Usakas/ 5. aprill 2014 16:03
Ei ole siinmail näinud veel et teid pinnatakse. See pindamine on vaese rahakoti tundemärke (riik).ei ole Eesti veel viie rikkama riigi staatuses.
j
janar/ 4. aprill 2014 23:50
mul on ka autoaken nagu sõelapõhi, .esiklaasi ei kavatse vahetada,kuna jah sõidan seda teed igapäev .kive on kyll vähemaks jäänud, aga aeg-ajalt plõksatab mõni klaasi. 70 km mõtetu pangu juba 30 km siis norm :D.... ega jah viitsi ma nende ametkodade vahel käia,kuna odavam on osta uus klaas enne ülevaatust ....
k
K. T./ 4. aprill 2014 11:24
Ka minu auto sai sügisel, kui kiiruse piirangut veel ei olnud, samal teelõigul kivi esiklaasi. Kahjuks on tegemist Fordi esiklaasiga, millel soojendustraadid klaasil sees ning seega on ka esiklaasi hind krõbedam. Pole siiani sellist summat suutnud välja käia, et ära vahetada. Kuid kui nüüd järele mõelda, siis kas on üldse mõtetki, kuna liiklen samal teel üsna tihti.
k
k/ 4. aprill 2014 07:16
Suht mõtetu ekspeiment selle teega oleks võinud mujale toppida oma p**ka nh, sõidan samamoodi juba talvest saadik mõrase klaasiga ja nüüd tiksub peale ÜV ja klaasi vahetada lihtsalt ei jõua kunas rahakott ei kannata jääb lihtsalt auto seisma ja tuleb jala liiklema hakata , sest kompensatsioon nende käest nkn ei tule see on kindel.
j
ja-jah/ 4. aprill 2014 01:35
Sõidan ise ka kolm-neli korda nädalas sellel teelõigul. Viimasel ajal nagu tundub lahtiseid kive teel vähem olevat. Muidugi neid pooleldi kraavis sõitjaid eriti ei seedi, sest seal on endiselt kivid lahtised ja tuleb ikka valanguga neid esiklaasi. Selle peale jätad eessõitva autoga veel pikema vahe, mille peale arvab omakorda tagumine autojuht, et nüüd võiks ennast sinna vahele pressida ja nii see pull seal tee peal käib. Praeguseks on esiklaasis üks suur mõra ja neli suurt täket, ei kiirusta ise ka klaasi veel vahetama, las ahvid teevad enne selle tee uuesti korda. Sügisel ma ei saanud üldse aru, miks on vaja mingit jama sinna peale toppida, vana tee oli ju täitsa normaalne veel. PS ja neile, kes seal 50 km/h pooleldi kraavis sõidavad võiksid möödasõitu sooritavad autod ikka mööda lasta, mitte oma kiirendustega Tokyo drifti teha :)
l
Liikleja/ 4. aprill 2014 00:51
Varem sõitsin ka Tartu-Jõgeva Tabivere kaudu, kuid nüüd eelistan pigem sõita Tallinn-Tartu maanteel, tuleb küll ring, aga odavam siiski, kui auto üle värvida ja aeg-ajalt esiklaasi vahetada.

s
S/ 4. aprill 2014 00:26
Sai enne seda ajuvabadust mis seal teel tehti, uus auto ostetud. Sõidan tihti seda teed mööda ning seda lubatud 70-ga. Mis kasu sellest piirangust on? Sain ka ilusa täkke klaasi. Tahaks klaasi vahetada, kuid senikaua kuni see teelõik korras pole, ei ole sel ju mõtet! Idiootsus! Lisaks klaasi täkkele on ka värvikahjustusi omajagu. Ajab ikka vihaseks küll.
k
koll/ 3. aprill 2014 22:58
kulle "ka kannataja" või maakas kes sa oled,sõida siis norm kiirusega või sõida traktoriga ,pane ikka kopp ka ette saad sitta ka vahelduseks vedada!!!
k
Ka kannataja/ 3. aprill 2014 21:39
Minul on läinud kaks klaasi, minu tutvusringkonnas 10 julgelt - mõned teisedki juba kaks korda töökojas käinud. Teine samasugune tee on see, mis läheb Tabiverest Elistvere suunas. Pöördumisel teetegijate ja järelvalvajate poole - nad palusid minult mõistmist. Suhteliselt raske on mõista, sest järgmise aasta kasko näpistab mind, mitte kehva töö tegijaid. Ajakulu, mis kulub klaasivahetusele, täiesti sirge tee peal 70-ga sõitmisele - seda ei kompenseeri niikuinii keegi. Ja ega siis ainult klaasid - autod on täkkeid täis ja värv on maas. Lisaks sõitjate kulutustele on ju ka kaudsed kulutused - kaks korda päevas käivad need harjamasinad, mille tööst pole tegelikult ilmselt suurt mingit kasu. Ja mille jälle eesti inimene kinni maksab...
1
123/ 3. aprill 2014 21:07
Kannatanuid on kindlasti sadu....endalgi vähemalt 10 tuttavat kellel klaasid puru. P.rse keeratud värvkatetest ei hakka rääkimagi. Kuna see n.ss on olnud seal sügisest saati siis arvan, et kannatanud on 4 kohaline number. Aga iga kord seal sõites leidub idioote kes 90-100km/h tunnis sõidavad. Tahavad ka mööda minna....aga siis tuleb pedaal põhja lüüa, kui kedagi vastu ei tule....mööda laskmine tähendab jällegi kivirahet.
l
Lembitu/ 3. aprill 2014 20:26
a
aga kui/ 3. aprill 2014 20:21
pindamist ei tehtaks oleks tee auklik, JÄLLE PROBLEEM. Õudne kui vinguv rahvus, kogu aeg on mingi häda. Käi jala, kui muidu hakkama ei saa, peast lihtne maakas.
e
EU autojuht/ 3. aprill 2014 20:17
Euroopa Liidu aspektis teede osalt on Eesti Vabariik siberi või kolmanda maailma maade tasemel. Teede parandajaid ei eksisteeri, sest riik ise soodustab teede ehituses 100%-st korruptsiooni ja hetkel võtavad raha välja teatud valitud semud, kes niiöelda "remondivad" teid ja asi jokk Eestimaal.
m
?/ 3. aprill 2014 20:10
minuarust oleks viimane-aeg see teelõik üle teha- kaua see teelõik 70 on? Sain sealt vastutuleva rekkakäest sellisekivi, et tahavaatepeegel kukkus lahti ja auk klaasis oli kileni.

3
34 aasta roolis/ 3. aprill 2014 19:28
Klaasi ei lõhu mitte selle auto kiirus, mille alt kivi õhku tõuseb vaid auto kiirus, mis kivi saab. Tehke omad järeldused ise, et mida teha kui tahate, et teie auto klaasid terveks jääks.
s
serks/ 3. aprill 2014 18:50
MITTE PINDAMINE POLE SÜÜDI,VAID IGASUGU TROPID SEAL ROOLI JA ISTME VAHEL.
t
3. aprill 2014 18:27
tabivere elenikele luuad kätte ja lahtist killustiku minema pühkima
a
Audi A8/ 3. aprill 2014 17:39
See on nii odav auto, et paanikaks pole mingitki põhjust!
t
Teedeinsener/ 3. aprill 2014 17:33
Nii on ja jääbki, sest pindamistööd on sisuliselt praagi varjamine. On olemas pinnatud kergkatted ehk nn. mustkatted, kuid asfaltbetooni ei tohiks pinnata. Süü on loomulikult töö tegijal ja järelevalvel, kes ei suutnud bituumeni ja killustiku naket kontrollida. Paraku polegi kusagil kontrollida peale Teede Tehnokeskuse labori, kus on kvartali pikkused järjekorrad... Järelevalve orienteerub ainult tootjate deklaratsioonidest ja ongi kõik... deklareerimine ei ole kuritegu, sest tootjad deklareerivad ju koguaeg ...
Mina võin ka deklareerida, et olen Rootsi KUNN, sest käisin Rootsi kuningalossis ...
Mind ei usuta, kuid tootjaid / ehitajaid usutakse !?
t
tõsiasi/ 3. aprill 2014 16:31
Palamuse rahval soovitan Maarja-Magdaleena ja Jõhvi mnt. kaudu liigelda Tartu vahet.
Aga kannatanutele soovin kollektiivset jõudu ja jaksu teefirmaga sõdides. Ega muidu ei muutugi midagi paremaks.
s
3. aprill 2014 16:13
Sain minagi sellel samal teelõigul aknasse kivi, keset akent muidugi, prõks ja ilus joon üle akna. Kuna sõidan ka suhteliselt tihti seda vahet, siis tõesti ei raatsi kohe klaasi vahetama tormata. No hinge tegi täis küll, aga noore ja rohelisena ei osanud ma tõesti ka sellesosas midagi ette võtta.
e
Eestlane/ 3. aprill 2014 16:03
Ammu teada tarkus head ja odavat koos ei saa kudagi nii,et aeg on teerullid ja traktorid teele tagasi tuua.

j
Jalakäia/ 3. aprill 2014 15:12
Mis kusipead koguaeg kihutate? Lennukit osta ei jõua aga ratastooliga lähme lendu? Kas peab mõned teist rooli taha maha laskma?
a
Aivar/ 3. aprill 2014 14:45
nool on õigus. Nõukogude ajal julges kohalik võim ka võimu näidata. Sellise saamatuse peale oleks selgelt nii mõnigi tegelane ametiauto ja tugitooli kaotanud. Arvata on, et ei pigipüti ega killustiku vedanud kalluri juht pole süüüdi. Pindamise tehnoloogia ja materjalide standartid on ju oilemas, kes lubas neid rikkuda, miks praaktöö vastu võeti? Maavalitsus vist seal Jõgeval talveunes?
t
Teedeehitaja/ 3. aprill 2014 14:00
Ega vahet ju ei ole, kas teetööde ajal pannakse välja "30","50","70", märgid, autojuhid sõidavad ikka sellise kiirusega, millega heaks arvavad... Nendejaoks neid märke ju ei eksisteerigi.
m
mõtleja/ 3. aprill 2014 13:51
Sellised "pindajad" pandaks näiteks Itaalias vangi..............pankrott oleks automaatselt.............))))..............
k
K./ 3. aprill 2014 13:37
Ei aita see tee äärde tõmbamine ka mitte midagi, kui vastutulev auto 110-ga seal kihutab. Aitäh sellele Audi mehele, kes mu äsja töökojast välja tulnud klaasi täkkesse tõmbas. :)
a
Ants/ 3. aprill 2014 13:27
See teelõik on seal ikka kindlasti mitmete sadade inimeste autosid rikkunud, paljud lihtsalt ei vaevu sellega tegeleda. Ise sain nädala eest õhtupoole kivikese klaasiääre pihta millest jooksis hommikuks juhipoolele silmade kõrgusel 30-40cm pragu. ülevaatud on ukse taga ja nüüd hakka kiirelt klaasivahetamiseks raha kõrvale panema et autoga üldse sõita saaks... Lollil kaskot pole ja nüüd maksa ise kogu vahetus. Kindel et äkki kasko seda tee remonti ei toetanud, et rohkem inimesi endale liituma saada :P
p
probleemi sisu/ 3. aprill 2014 13:26
Kui pindamine tehti septembris, siis olid õhutemperatuurid selleks tööks juba piiripealsed. Järgmine häda seisneb selles, et ei suudeta lahtitulevat pindamise killustikku teelt pühkida. See nüüd küll mingi raketiteadus ei ole, et paarkorda nädalas tee harjamasinaga üle pühkida. Süüdlase otsimisega ei ole siinsel juhul küll mingit suurt vaeva.
t
Tiit/ 3. aprill 2014 13:05
Sain ka seal teelõigul, kui veel kiirusepiirangut polnud, esiklaasile 4 täksi korraga. Metsaveoauto tuli vastu ja sealt rataste alt tuli hirmus kivirahe, pole sellist asja kunagi kogenud. Lisaks avastasin, et udutule klaas puru, lisaks hulgaliselt värvikahjustusi. Sõidan seda teed päris tihti. Kes selle jama nüüd kõik kinni maksab ? Peaks kõik kahjukannatajad kokku origaniseerima ja ühisnõude tegema.
Kas on keegi sellel ajal ka nõudnud kompensatsiooni, kui veel kiirusepiirangut ei olnud ? Siis ei saaks ju ettekäändeks tuua, et keegi ületab 70km/h.

k
koll/ 3. aprill 2014 12:23
iiiiiiuiiiiiuiiiiiiiiu---mida te vingute kogu aeg,ei sobi kui teid tehakse, ei sobi kui teed korrast ära,nagu mingi lasteaed ainult vingutakse ja vingutakse,või siis minge autokooli tagasi,isegi taun saab aru, et kui on kild siis peab 30 sõitma aga mitte 70::::ebardid
j
ja palju veel on/ 3. aprill 2014 12:16
katkisi esiklaase vahetatud autodel, millega igapäevaselt Jõgevalt Tartusse tööle sõidetakse?
e
Ei mõista seda/ 3. aprill 2014 12:07
Olles liigelnud oma sõiduautoga paljudes Vana Euroopa riikides, ei ole MITTE kusagil kohanud teedel lahtist killustikku.
Kiirteedel käib isegi teeremont tihti nii, et üks sõidurada kolmest on suletud ja kiirus piiratud 80 km/h, mitte 30 nagu meil. Remonti teostatakse hämmastava kiirusega ja mingeid piirangumärke ei "unustata" maha, kuis siinmail. Küll on tööliste ohutuse tagamiseks igasugu imevigureid välja mõeldud ja ka juhtidele antakse toimuvast aegsasti teada. Kasvõi väikekülas, kitsa tee korral on väljas koheselt ajutised, teisaldatavad foorid, kui üks suund suletud.
Saab nii ja kuidas veel saab, et oleks paremini, hästi, õnnelikum ja midaiganes.
m
Mobb/ 3. aprill 2014 11:47
Enne 70 märki ei olnud mingeid kiirusepiiranguid, alles siis paigaldati kui politseisse hakkas kaebusi laekuma, sain isegi kolm täket. Peab Ka kahjunõude esitama.
l
L/ 3. aprill 2014 11:15
Peres kaks autot ja mõlemad on sellel lõigul kivi esiklaasi saanud. Mõlemad vastutulevatelt autodelt ja mul pole mingit põhjust arvata, et need mõlemad masinad oleksid kiirust ületanud - oluliselt kiiremini liikuva auto tunneb küllalt kergesti ära. Loendamatutest plekki lennanud kividest pole mõtet rääkidagi.
k
keegi-le,08.15/ 3. aprill 2014 11:13
Kivid rataste alt ei lenda kõik sugugi ainult tahapoole. Osa neist surub rehv ka külje suunas. Kui auto hoida võrdlemisi lähedal vastutulevale autole, ei jõua õhkutõusnud kivid Sinu auto klaasini.
k
ka kohalik/ 3. aprill 2014 11:11
Ostsime detsembris uue auto. Praeguseks on esiklaasis 4 suurt täket ja lugematu arv mikrotäkkeid. Lisaks vastutulevalt veokilt sai auto suurema kivi vastu katust, nüüd on väike mõlk. Esitiival ka mitu täket. Eesti Teedest öeldi mulle, kui on kasko peal, siis nemad ei kompenseeri midagi, sest sellisel juhul saab inimene nende käest ilma asjata raha, kuna kasko maksab niigi!!
Sugulane sai kivi vastu esituld, nii et esituli kildudeks. Teine sugulane sai möödasõitvalt harjasmasinalt sellise kivirahe vastu juhipoolset külge, et see on korralikult täkkeid täis. See, et esiklaas on täkkeid täis, see on siin Tabiveres juba tavaline. Lihtsam on küsida, kellel täkkeid veel ei ole.
j
jahh/ 3. aprill 2014 11:07
Eelmisel suvel pinnati lõik Nõo vallavalitsuse ja Tõravere raudteejaama vahel. Iga kord kui seal mõni auto vastu tuli sai auto kivirahe. ja sel kevadel oli vaja seal jälle sõita, auto tuli vastu ja ikka veel lendasid kivid. Sõidan seal ainult 30-40 km/tunnis.

m
Mullavere kandist/ 3. aprill 2014 10:49
ps. Lisan veel.....kindlasti oleks vaja uurida kas see teelõik on ehitatud projekti kohaselt...kas on kasutatud õigeid materjale jne.Kui ei...siis peaks nende tööde eest vastutav isik(isikud) korvama kahjud nii riigile kui ka kahjusid kannatanud inimestele.
Uuriv ajakirjandus...teile siin üks väljakutse.
m
Mullavere kandist/ 3. aprill 2014 10:39
Minu autol ka kaks täket esiklaasi saadud sel teelõigul, ühel neist "kiirekesed" väljas.....paistab,et õige pea jookseb mõra edasi ja enne järgmist ülevaatust saan taas kukrut kergendada....kurat,hinge ajab jämmeks.
70 km/h ei tõsta kildu nii kõrgele ,probleemiks on liikluseeskirju rikkuvad sitapead.Soovitan kihutajate numbreid hoolikalt vaadata ja helistada "kitseliini" numbrile ...14900.... siis mingigi võimalus rullnokalt valuraha välja nõuda.
t
Teede pindamine./ 3. aprill 2014 10:22
Miks Eestis jäetakse killustikuga pinnatud teed poolikuks. Kui teede ehitaja puistab teele killustikku, siis tuleb see raske tee-ehitustehnikaga kinnistada tee kattele nii, et killustik enam ei lenduks. Loomulikult on ju tee-ehitajale odavam lasta autoomanikel ise killustik oma sõidukiga kinni sõita. Aga see kahju mõranenud klaaside ja rikutud kerega autodest ei huvita ju Eesti teede ehitajaid. Vaevalt, et Saksamaal või Soomes sellist praktikat harrastatakse. Soovitan kõigil kahju kannatajatel liituda ja pöörduda kahju nõuetega kohtusse. Võib-olla see muudab midagi?
e
Ega ei hoolita/ 3. aprill 2014 10:13
ka piirangutest.Ikka on mõnel kiire...Ma püüan sõita hästi teeperve ligi,kui sellistele teelõikudele satun. Ja tõsi on ka see,et kivi võid aknasse saada ka kümneid kilomeetreid eemal sellist teelõiku.Just selletõttu,et kivi võib välja lennata rehvi mustrist,kuhu oli kinni jäänud.Korra pääsesin suurest kivist,mille paiskas õhku kallur,kes vedas karjäärist kruusa.Mitte koormast,vaid kahe ratta vahele kiilunud kivikamakas...See oleks aknasse lendand,siis...Aga ehk püüame kinni pidada piirkiirustest ja kui näeme,et tõesti tee on pinnatud,ja piirangut püsti pole paigutatud ja võtaksime ise hoo maha?
i
inimene/ 3. aprill 2014 10:12
Artikkel jumala tõsi. Kuna olen ka inimene kes väga palju töö tõttu liigub siis viimase ühe aasta ja kolme kuu jooksul olen pidanud esiklaasi vahetama kolm korda!!! Tuleb hakata vist arveid kelelegi esitama kuigi kellegi süüd tõestada on üliraske...
r
Ruts/ 3. aprill 2014 10:10
Väga tublid, probleem muidugi on suur aga saavutate ainult selle, et varsti on seal 30 km/h ja jäätegi uimama.
k
kaaskannataja/ 3. aprill 2014 10:09
Pöörduge nende inimeste poole kes julgesid ennast pildile panna ja asjale käik sisse lükata. Aitavad ka teistel asjad liikuma panna ja minge julgelt kohtusse. Kaua see poomine kestab? bensiiniaktsiis niigi kõrge ja eurorahad maetakse teepeale. Sõidad aga nagu miinipõllul. saad kiiresti klaasid katki ja auto roostetama! Kogukond peab kokku hoidma.
t
to a/ 3. aprill 2014 09:52
Sa oled seda tüüpi lammas, et meil on Eesti ja nii meil kehtibki. Tea, et igal pool ei pinnata killustikuga. Ja igal pool ei kehti, nii ka Eestis. Normaalsed teedeehitajad ehitavad kohe kõlbuliku teekatte. Ja mis kuradi katsetamine see käib kasutatava tee peal? Katsetagu varem kuskil valmis, siis tulgu teede peale. Loomulikult tuleks kohtusse anda. Ja eelpool maininu, kes lubas kogu Tabivere rahva kaasa kutsuda. Mida suurem sõjavägi, seda tõenäolisem võit. Kui eestlane rohkem seljad kokku lööks, kaoks selline näkku sülitame ära. Sina, to a, võta ka õppust ükskord! Või tahadki lambaks jääda? Ei salli selliseid mölakaid.

m
mmm/ 3. aprill 2014 09:52
Pinnatud on Eestis pikki aastaid. Aga seal Tabiveres tehti mingi uue metoodikaga ja vähemalt mina pole varem sellisest kivirahest kuskil kuulnud enne.
o
???/ 3. aprill 2014 09:49
olen seda lõiku pidanud palju sõitma. ma võin seal olla ylieeskujulik liikleja, soita 70 ja norm pikivahega ja mis koik. kuid mis sellesr kasu on. vastu tuleb ikka moni suur soiduk. monel on ikka kirem kui teisel ja uhab mooda nagu jaksab. saadki kivi klaasi. poorad ymber ja hakkad jalitama kedagi voi kinni pidama. omavoliliselt ei tohi kedagi peatada ka
v
veix/ 3. aprill 2014 09:45
Kui kellelgi on plaanis tee remontija vastu kohtusse minna, andke laiemalt teada. Mina tulen punti, töökaaslane tuleb, leian veel 10 sõpra ja nende naised ja omakorda nende sõbrad jne. Usun, et seda teed kasutab iga päev ca 200 kasutajat või rohkemgi. Pange fasebuuki üritus kirja ja teeme ära. :)
v
Vana sõitja Tabivere-Tartu-Tabivere/ 3. aprill 2014 09:40
olen kohtusse andmise poolt kui muud moodi ei saa. Ise ka seda kivirahet tunda saanud. Kui ettevõte ei taha vastutada, siis tuleb ta vastutama panna.
n
nimeta vorst/ 3. aprill 2014 09:34
Sama lugu ka meie pere autoga. Esimesed täkked saime klaasi juba enne seda kui piiranguid polnud. Hiljem kui märgid pandi tulid ka uued täkked esklaasi. Nüüdseks neid kogunenud juba 6 või 7. Kes teab palju neid veel kerel on. Kui tulid artiklid antud maanteelt kivide saamisega siis otsustasin ka mina peale järgmise täkke saamist avalduse teha maanteametile. Hing sai täis, avaldus sai tehtud veebruari keskel. Kas nädalat tagasi lubati vastust- ei midagi. Vahepeal sai helistatud, ei võetud vastugi telefoni. Nüüd siis sain inimese kätte kes tegeleb asjaga. Lubati jälle nädala lõpuks vastust, eks näha ole. Juhtum sai ka politsei poolt fikseeritud. Käib üks jobutamise taktika. Seda on ju maha eldud, et tee on valesti pinnatud, järelikult eitava vasuse korral peab pöörduma järgmistesse asutustesse. Katsetagu laboris. Palju õnne sellele juhtivale saiapeale, kes selle kaka eest vastutab.
a
a/ 3. aprill 2014 09:34
Ei maksa ennast nii väga õhku täis tõmmata.! Pindamine on üks teehoolduse normaalseid viise ja seda tehakse ikka ja jälle igal pool. Autojuhid ei pea aga sellega seotud piiranguid millekski ja nii need asjad juhtuvad, Kõige tähtsam on kiiruspiirangutest kinni pidamine vahetult pärast pindamist, et killustik saaks teega liidetud. Kui siis kihutatakse, siis sõidetakse killustik lahtiseks ja see enam teega ei ühine, sest bituumen on jahtunud ja kõvastunud.
Pindamist on tehtud aastakümneid ja ei maksa autojuhtidel kedagi muid süüdistada kui iseennast ja oma kolleege.
n
noo/ 3. aprill 2014 09:20
nõukogude ajal oleks Partei- ja täitevkomitee ammu teedevalitsuse juhid selliste tegude eest maha võtnud. Susserdati tollalgi, aga need ettevõtmised lõppesid ruttu. Praegune maavalitsus võiks ka ehk veidi initsiatiivi ilmutada ja end riigi esindajana maksma panna.
Eriti kummaline on lugeda, et teehoolduse väited põhinevad ebaobjektiivsetel arvamustel, a la sõitsime korra autoga läbi ja midagi ei juhtunud. Miks siis need harjamasinad seal pidevalt sõidavad, kui midagi ei juhtu?
p
Pets/ 3. aprill 2014 09:15
Päris kindlasti andke need Teedeahvid kohtusse. Olen isegi sõitnud seal ja koguaeg on kivirahe taga.

k
3. aprill 2014 09:08
Kevadel lasin korralikus ettevõttes oma masina üle värvida. Sügiseks olid kapott,esitiivad ja esistange sellises seisus,et nutt tuli peale. Ja neid ahve,kes 90ga tulistavad ja mööduda üritavad,olen minagi tavaliselt takistanud enda masinaga kiirendades. Osad saavad aru küll ja rohkem ei ürita,aga vahtralehtedega 91a 3seeria bemmimehed ei mõista ja üritavad edasi....
l
lõpuks/ 3. aprill 2014 09:00
võeti see teema üles, sain ise ka hilja aegu kivi klaasi, õnneks pragu sisse ei jooksnud, aga häiriv korralik täke on sees.
z
zig/ 3. aprill 2014 08:57
Sõidan aastaringselt kaks korda päevas sealt läbi. Enne jõule vahetasin esiklaasi. 13 pisikest täket. 2 peaaegu klaasi läbivat täket ja 2 pikka mõra mis tekkisid kohe kiviga kokkupuutumisel. Kapotti on tulistatud nagu pumppüssist. Ei viitsinud seda klaasi vahetama kohe minna, mis sest et, kasko olemas. Ma arvan et kannatanuid ikka rohkem kui sada. Meil firmas juba 4 autot, millel tuli klaasivahetus ette võtta.
m
Mehed ei nuta/ 3. aprill 2014 08:27
Autos olev kaamera oleks ainuke pädev tõestusmaterjal. Muidu võid täkke saada kus iganes.
k
keegi/ 3. aprill 2014 08:15
loomulikult võta ajuhiiglane tee keskele kui auto vastu tuleb, siis kindel, et saad kivi klaasi. Tee äärde võtmisest rohkem kasu, sest vastutuleva auto rataste alt lendavad kivid tahapoole, rataste pöörlemise suunas. Veel soovitus, kuna sul kiirendus hea, siis pane juurde. Kindel, et klaas läheb puruks. Pidurdamisel ja teeäärde võtmisel, ei pruugi klaasist lahti saada. Ja kuna oled kohalik ja tuttav teeoludega, siis loodan, et jõuad iga päev kohe klaasi vahetada. Sa ju tark mees, oskad isegi arvutist pakkumisi saada.
SÕIDAME MIGA PÄEV TARTU/ 3. aprill 2014 08:03
TABIVEREST --TARTU SAMA JAMA :::AUTOKE ON KIVI --DEGA VÄRVILE
SELLISED TÄKID TEINUD JA KES PEAKS NÜÜD ÜLE VÄRVIMA,,
JA MAKSIN LIISINGU-- JA KALLIST KASKOT -""OOTAME OTSUST!
SÕIDAME MIGA PÄEV TARTU/ 3. aprill 2014 08:03
TABIVEREST --TARTU SAMA JAMA :::AUTOKE ON KIVI --DEGA VÄRVILE
SELLISED TÄKID TEINUD JA KES PEAKS NÜÜD ÜLE VÄRVIMA,,
JA MAKSIN LIISINGU-- JA KALLIST KASKOT -""OOTAME OTSUST!
m
maantee lammastele/ 3. aprill 2014 07:54
Rehvimustri vahele jäävad lahtised kivid kinni ja sõida või 50 km/h, kivid ikkagi lendavad.

m
M./ 3. aprill 2014 07:50
Meie pere autoklaas sama teelõigu tõttu mõrane ja see juhtus veel siis kui ühtegi piirangut ega hoiatusmärki polnud jõutud panna. Kahjuks on auto napilt nii vana, et kaskot pole ja nii ma sõidangi mõrase klaasiga, sest vahetada pole tõesti mõtet kui järgmine päev mõni kivi selle samasuguseks teeb. Täielik äpardus töö tegijate poolt!

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee