Eesti uudised

Kulus kolm päeva, enne kui politseinike sekkumine lõpetas hullu mehe amokijooksu

Küllike Rooväli, 2. aprill 2014 07:00

57 KOMMENTAARI

t
Ter/ 4. aprill 2014 21:31
Targad inimesed ei kommenteeri ja hullunud on väga vale söna
See on haigus
t
Toitz/ 4. aprill 2014 09:42
Jah sellised inimesed kes on väga ausa ameti valinud mõnitavad endast nõrgemaid..ja panevad ka diagnoose..Soovin headele inimestele kõike paremat!
k
3. aprill 2014 21:31
t
3. aprill 2014 20:54
te debiilikud hoidke oma arvamused omale ,kui te millestki mittemidagi ei tea.Kas teie olete temaga koos elanud või olete ta raviarstiga rääkinud,kes võiks teile nii mõndagi tõestada ja kinnitada.Homme võite ise või teie pereliige olla samasuguses olukorras,mitte keegi ei ole mittemillegi eest siin elus kaitstud.
t
T/ 3. aprill 2014 20:23
Tal on toredad sugulased ,kes teda kohe rasti juurde ei viinud ja söbrad
m
Malt/ 3. aprill 2014 19:43
Kui mu ema mind kandis siis kukkus tal grammofon pähe- aga minul pole sellest aga minul pole sellest aga minul pole sellest aga minul pole sellest aga minul pole sellest aga minul pole sellest häda midagi häda midagi häda midag ! Lalllalllallaaaaaa, ma nüüd lähen rallimaaaa !
j
Jah, ma tean, see on jube/ 3. aprill 2014 17:19
Sa ei tea, kas töölt tulles on veel maja või on see põlenud...
Lähed perearstilt nõu ja abi küsima (teab, et küsija on lähisugulane) ja see vastab: "Ma ei tohi isegi teada, et ta haige on..." ja ongi kõik... (nõndanimetatuid "isikuandme kaitse") Saab kaelast ära...
Kuskilt abi pole loota. Hullu juurest hoiduvad kõik eemale.
Kiirabi tuleb ainult koos politseiga. See võtab alati kaua aega
Mõnikord saab kiirabiarst aru küll milles asi kuid teeb vaid kange süsti ning ruttab minema. See süst aga muudab inimese täiesti loomaks..
Haige oskab väga veenvalt selgitada ümbruskonnale, et tema haiguses (maniakaal depressiivses psühhoosis) on süüdi pidev kodune terror....)
Ja kui siis ükskord siiski on ta ära viidud, siis tuleb selline vaikus ja rahu, mis pole millegagi võrreldav.
Jube.
m
Mari/ 3. aprill 2014 16:44
Teiste inimeste mõnitamine tuleb ALATI tagasi. Varem või hiljem.

a
All/ 3. aprill 2014 11:25
Andsime ühe sellise üles tugevamale inimesele kes saab sellise inimese käekäiku edaspidi mõjutada.
m
Mees/ 3. aprill 2014 09:31
Inimene kes ei tagasta kaasmaalase asjugi on varas ja neid meil leidub..
m
. / 3. aprill 2014 09:22
ma juba eila pakkusin, et see jopski võib olla mõni "kõrgelt kukkunud" irl-i endine "minister" või selle mingisugune "nõunik" või "abi". Aga eks säärane põrumine võib tugevamalgi "poliitikul" pööningu segi paisata, kui neil endistel "lapsministritel". Ühel päeval juhatad vaat, et pea kogu NATO vägesid või "konnatiigi korrakaitset" aga järgmisel korjad juba pudeleid võidu eilsete "klientidega". See ajab ju "katuse lendama" ja sunnib ref-ikate tarvis munakat taskus kandma.
e
ei saa aru/ 3. aprill 2014 08:26
kas psühhiaaatrid ei taha , ei viitsi või on nende sinisilmsus nii suur , et vaatamata lähedaste kannatustele ei ravita haigeid nii , et kõigil oleks elamisväärne elu.
Kuulatakse ainult haige inimese juttu, kes arvab , et kodus teda kiusatakse ja arst noogutab suurest kaastundest(rumalusest). Ilmselt ei ole need arstid koos elanud selliste haigetaga ja on neid näinud üksnes visiitidel või palatis ja sellepärast ei süvene nad perekonna suurde probleemi . Lõpuks on kõik haiget ümbritsevad inimesed sellest pingest veel haigemad, aga see ei ole enam kellegi asi.
t
To jama../ 3. aprill 2014 08:01
Ehk oled ise naabri sellisesse seisu viinud...Tavaliselt sõbralikule inimesele liiga tehes võib ta totaalselt muutuda..
p
3. aprill 2014 00:45
Paistab, et sina erakonnast olev välja visatud:DDDD
+4 -11
ee, siiski "Ega hullunud mees" on joodikute erakonnast, vähemalt nii arvavad 11 isikut
w
Walter/ 2. aprill 2014 22:53
tean ,et meie teedel sõidavad ka epilepsiahaiged autouhid ja seda juba paarkümmend aastat (tunnen isiklikult) .seda arstid muidu ei tuvasta kui sa ise ei ütle (või kui hoog peale tuleb).
j
jama/ 2. aprill 2014 21:55
jah. mul naaber segane ja keegi ei vii hullumajja.

j
jama/ 2. aprill 2014 21:55
jah. mul naaber segane ja keegi ei vii hullumajja.
ö
ööliblikas/ 2. aprill 2014 20:48
Midagi peab tõsiselt ette võtma niinimetatud "tahtevastase " ravi seadusega ja selle alusel arsti ning vaimuhaige terroriseerimist kohtuvõimu poolt. Samuti piirata absoluutselt asjatundmatu
õiguskantsleri rõõmu, kes mööda haiglaid ja vanadekodusid kolab ja personalile ettekirjutusi teeb, kuidas need EI TOHI oma hoolealuseid hoida. Jätke politsei tänitamine, nemad ei tohi kedagi tahtevastaselt kuhugi viia! Haigete omastele lihtsalt kaastunne.
m
2. aprill 2014 20:29
Meil siin vana.pärnus luha tänaval elab ka üks tasakaalutu vaimse sügava puudega neiu kes ei saa ise endaga hakkama ja sõidab kusjuures veel autoga.Imestan miks lubatakse selline vaimselt ebastabiilne inimene autorooli mis siis,saab kui ta kellegi alla ajab? Vanemad on nii lollid et,ei saa aru sellest et,see neiu ei tohiks sellises ebastabiilses olekus autosse istuda ega sõita.Eelmine aasta see neiu oleks äärepealt ühe ema koos lapsega kesklinnas alla ajanud hea et,ema märkas õigel ajal last ülekäigurajal tagasi tõmmata.
a
alf/ 2. aprill 2014 17:43
kui ei tunne inimest,siis pole mõtet ka halvustada teist.ta on oma trahvid ise kinni maksnud,mitte nii nagu teine eestlane venitab ja venitab kuna emme ja issi kinni maksavad trahvid.aga jah parim toit on alati teine eestlane. K parane ruttu
v
Vaimuhaigus/ 2. aprill 2014 17:41
On olemas kogemus vaimuhaigust põdeva inimesega pikemat aega. Ega ta ise vabatahtlikult ravile ei lähe. Ta naudib oma meelesegaduses olekut. Omaksed on hirmu all, kui talle haigushoog peale tuleb. Kuni haige pole ohtlik endale ja teistele, siis ei saa teda sundkorras haiglasse ravile paigutada. Ja seda ka ainult kolmeks päevaks arsti otsusega. Kohtuesindaja otsustab selle, kas haige jäetakse edasisele tahtevastasele ravile. Sõltub haigest, kui hästi ta oskab teisi oma jutu ja olekuga petta. Minul tekib küsimus kohtuesindaja kompetentsuses.
Selline on seadus. Omakseid sellesse protsessi ei kaasta.
Iga kord on asi lõppenud sellega, et politsei viib vaimuhaigust põdeva inimese haiglasse peale suuremaid pahandusi. Omaksed paluvad inimese ravile viia. Paraku ravi jääb lühikeseks, sest arstid lasevad ta mõne päeva pärast uuesti välja. Ei saavat patsienti vastu tema tahtmist ravil hoida. Ravi sellise haiguse puhul olematu, heal juhul mõni süst. Ja amokijooks käib edasi. Omaksed püüavad kuidagi teda ise ravida (olemas vastavad rohud kodus). Seda seni, kuni haigushoog hakkab taanduma.
n
2. aprill 2014 17:25
narkots ... ja sellised propageerivad veel, et kanep jms. legaalseks saaks ! nagu kuskil lollidest, hulludest siin puudus oleks, uudiseid lugedes tahaks tihitpeale teatada, et näit. mõni nn. seadus peaks psühiaatrite töö hoopis olema - - vt. kavandatav kindlustusseadus, olen isegi pidanud igasugustega eluaeg hakkama saama, mendid tõesti ei oska muud, kui võivad vaid surnuks peksta. - sellise haige saab aha arstile temaga ilusti rääkides, eeldan, ja kerge see muidugi pole, tuleb leida motiiv, miks ta ise peaks tahtma minna.
m
manfred/ 2. aprill 2014 15:20
näete nüüd suure demokraatia vilju. Meie õigusabi on äärmiselt mannetu ja kurjategijate kaitsele suunatud.Arstid ei saa seadust rikkuda ja inimest väevõimuga kinni hoida. Enne peab inimene sooritama teo,mis on ohtlik endale ja teistele . Keegi pole lahti kirjutanud,mis on ohtlik. Kas see,kui inimene kellegi tapab,tapmiskatse teeb? Või jub asee,kui ta ebaadekvaatse teona prügi laiali puistab ? Tegelikult on prügi metsa alla raputamine ka kuritegu.Miks sellele ei reageeritud? Või on meie politsei nii spetsialiseerunud,et liikluspolitsei kontrollob vaid joobeastet ja tema asi pole,kui keegi kedagi relvast sihib? Siin peaks asjasse sekkuma kriminaalpolitsei? Meie justiitsministeerium on äärmiselt mannetu nagu ka õigusõpe meie ülikoolides . Näiteks kui üliõpilaste lõputööde juhendajad on nii lollid,et ei ole võimelised JUHENDAJA tööd tegema,siis ei saa neid juhendajaks panna .Tudeng teadupärast ei saa kuidagi olla targem ja ettenägelikum kui aastaid oma erialal töötanu ja ka õppejõuna töötanu . Sellised lollpead tuleks kõik laiali saata . Eriti nõmedad mutid istuvad Akadeemia tänava õppehoones. Eks igal oinal(oinalannal) on oma mihklipäev.
n
nimetu/ 2. aprill 2014 14:30
hei suured kommenteerijad olete toeliselt ärritavad on minulgi olnud sama kogemus nn haige inimesega ja päris raske on alguse peale saada kui inimene on normis ja siis käibb jällegi ära rääkimata arstidest suur aitäh eesti noorele arstile dr saun ale kes sai kohe jälile ja nuud on asiad hoitud koikidepsuhhiaatrilistehaiguste vastu pole keegi meist kunagi kaitstud ka teid kommenteerijaid voib ta äkki tabada kuigi nuud söna vöttes olete ehk veel alaealised ja tahate suured ja targad välja näha parem möelge ka teiste kannalt rohkem enne kui ruttate arvutiklahve klöbistama

i
2. aprill 2014 14:03
INCE"le. Sinu enda vaimse tervisega on midagi korrast ära, kui nõuad võhivõõra inimese "magamapanemist". Natsid tegid sellisei tegusid, ise vaatasid akendest pealt inimeste agooniaid. Ei taha küll kellegille halba soovida, aga kui su laps vaimuhaigeks jääks, kas ajaksid sama juttu?
t
tule taevas appi/ 2. aprill 2014 13:43
skisofreeniahaigega kooselu on ikka väga raske,
nii kaua , kui ta midagi sellist ei tee , mida ka teised näevad on arsti jaoks ta normaalne , aga lähedaste elu kes kannatama peavad täiesti masendav terror
o
OSTKE ISE OMA ARTIKLEID!/ 2. aprill 2014 12:58
......................................................
k
Kalju/ 2. aprill 2014 12:04
Kas see pole mitte aprilli nali ,seal kirjutab ajakirjanik ,et mehel möödeti joovet kuid ta jutt oli selge ja pea kaine ,kuidas saab olla joobes ja pea kaine ,absurdne ,või on see ajakirjaniku enda meeltesegadus .
j
järelikult/ 2. aprill 2014 11:52
ei ole mees talle vajalikku arstiabi saanud, psühhiaatritel on nii palju tööd , et nad ei viitsi üldse süveneda/panustada haigete paranemisse. See kõik on ju tänapäeval võimalik.
Lähedane inimene samuti kannatab skisofreenia all ja arst arvab , et kui tema visiidel olles 10-15min.normaalset juttu ajab on terve , samas pidevas suhtluses olevate lähedastega on ikka teiste elu täielik põrgu.
a
Aff/ 2. aprill 2014 11:41
Aga muidugi on mingi erakonna liige, igasugu narkarid, pedofiilid, vargad, parasiidid ja väljapressijad kuuluvad nendesse. Normaalne inimene hoiab erakonnast kui kõntsakihist eemale...
a
Axa/ 2. aprill 2014 11:17
Kas te siis tõesti ei tea,politseinikud panevad ise diagnoosi.Kui ment ütleb,etsul pole midagi viga,siis ta tuleb ja tirib sind Kliinikumi voodist ka välja.Ja kui ta kellegi surnuks sõidab,siis teadagi,kes süüdi oli.
a
Axa/ 2. aprill 2014 11:17
Kas te siis tõesti ei tea,politseinikud panevad ise diagnoosi.Kui ment ütleb,etsul pole midagi viga,siis ta tuleb ja tirib sind Kliinikumi voodist ka välja.Ja kui ta kellegi surnuks sõidab,siis teadagi,kes süüdi oli.

n
2. aprill 2014 11:16
Noh,aga ajutine valitsus Taaviga ja endise Tartu linnapea Kruusega tahavad kõik puuetega inimesed tööle panna! Ehk teeb proovi,lootust on,et tööpakkujad näevad ja võtavadki tegutseja tööle.
-3/ 2. aprill 2014 10:49
Nu jah,psühhid, narkarid ,alkoholikud tingimata peavad olema erakonna liiged. Muidu, millise erakonda liige oled sa iae?
+0 -3
Paistab, et sina erakonnast olev välja visatud:DDDD
a
Arstile malka, lõppegu ükskord pealiskaudsus/ 2. aprill 2014 10:37
Autorooli taha on lubatud ka sellised haiged inimesed, kellel käivad krambihood peale (ajukasvaja komplikatsioon). Tean isiklikult ühte ja ta töötab autojuhina ning ülla-ülla bussijuhina.
Ega enne olukord ilmselt ei muutu kui selline potentsiaalne mõrtsukjuht mõnele arstile endale otsa sõidab ...
e
esimesele/ 2. aprill 2014 10:19
Nu jah,psühhid, narkarid ,alkoholikud tingimata peavad olema erakonna liiged. Muidu, millise erakonda liige oled sa iae?
v
Vastutus/ 2. aprill 2014 10:09
Küll on hea kõike teisi süüdistada , kui ennast.. Kui sugulased teavad, et inimene on haige, siis esmalt saab nõuda perearstilt, ei peatatakse tema juhtimis õigus tervislikel põhjustel . Kui asi on hull siis saab paigutada inimene kolmeks nädalaks haiglasse. Asjaga tuleb tegeleda. Kes teab olukorda paremini kui lähedased. Kui ei viitsi inimest aidata siis olge vait.
n
nähtud/ 2. aprill 2014 09:36
Tegelikult sekkutakse alles siis, kui kellegi maha lööb. Muidu on isikuandmete kaitse ja ka sugulased ei saa midagi teha, sest need on haigele vaenlased nr. 1. Aga igapäevaselt kannatavad lähedased kõige enam nende terrori all, kõige enam lapsed.
m
Ma tean, miks politsei ei sekkunud/ 2. aprill 2014 09:08
Aga sellepärast, et politseil pole vastavat väljaõpet. Neid on kiirkursustel õpetatud ainult kiirust mõõtma ja jotade käsi väänama. Mingit eriolukordade lahendamist ei maksa neilt oodata.
p
pipa/ 2. aprill 2014 09:01
Hullus Eestis on kindlasti vist rohkem hulle kodanikke. Peale IRL ja Reformikate, peaks ka teiste nimed avalikuks tegema, et normaalsed inimesed nende eest hoiduda saaksid. Liikumisvabadus EL on vaba, ka sealt ja Venemaalt võib hulle juurde tulla. Inimesed olge valvsad!

m
mõtleja/ 2. aprill 2014 08:55
Tegelikult võttis Tallinkki meeskond ühendust suguvõsaga ja see nn Viljo lubas ise laevale vastu tulla. Suguvõsa aga hülgas oma pereliikme ja nüüd on laeva meeskond süüdi.
t
Tigu/ 2. aprill 2014 08:50
Ei salli neid ametnike mitte iialgi enam.
o
oi/ 2. aprill 2014 08:50
Oli mõni aeg tagasi juhus kus tagaotsitav vaimsele kinnisele ravile määratu tappis eksnaise linna keskel poes .Laiutavad aina käsi ju.Ma näen tüüpi juba pikka aega vehib kirvega,laseb gaasi lõdvalt näkku lõbu pärast ja kui politseiga probleem lubab viisakalt ise ravile ja käib kah aga tuleb välja teeb head napsud ja asi jälle samas terrorismi stiilis.Kas see kellegi poolt organiseeritud asi või?Või oodatakse laipa?
o
oi/ 2. aprill 2014 08:50
Oli mõni aeg tagasi juhus kus tagaotsitav vaimsele kinnisele ravile määratu tappis eksnaise linna keskel poes .Laiutavad aina käsi ju.Ma näen tüüpi juba pikka aega vehib kirvega,laseb gaasi lõdvalt näkku lõbu pärast ja kui politseiga probleem lubab viisakalt ise ravile ja käib kah aga tuleb välja teeb head napsud ja asi jälle samas terrorismi stiilis.Kas see kellegi poolt organiseeritud asi või?Või oodatakse laipa?
z
Zaa/ 2. aprill 2014 08:46
Selline on ju ainult tüliks kaelas, trahviraha temalt ei saa ju.
m
Mnjaa/ 2. aprill 2014 08:41
Ando nimega meenub kohe Kiviberg Viljandist, kes on ka pisut temperamentne meesterahvas.
See "nimi muudetud" trikk on väga vana. Tuleb panna õige nimi ja juurde kirjutada "nimi muudetud" siis inimesed hakkavad mõtlema, et kes see olla võiks. Antud juhul nad välistavad kindlalt Ando, sest nimi on ju "muudetud" :P
k
kolu/ 2. aprill 2014 08:41
Aga ta ju kiirust ei ületanud.
o
okupatsiooni ajal/ 2. aprill 2014 08:41
oli nõue,et autojuhi lubasid saada, pidid võtma tõendi Paldiski mnt.lt vaimse tervise kohta. Kuidas võib vaimselt häiritud inimesi autorooli lubada!

e
Ega hullunud mees/ 2. aprill 2014 08:39
juhtumisi mõni erakonnas väljaJÄETUD MEHIKE OLNUD.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee