Eesti uudised

Suurim laenuori uues valitsuses on peaminister Taavi Rõivas

Jaan Väljaots, 1. aprill 2014, 07:00

92 KOMMENTAARI

h
Huvitav/ 4. aprill 2014, 01:38
Poiss võlgades ja ema Tiina võlgades, riigimaksud maksmata nii FIE na kui firmal Ingli Pai
p
pensionär/ 3. aprill 2014, 10:50
Appi! mis teil viga on,nii kurjad!Taavi Rõivas on noor mees ja vähemalt TAHAB midagi meie riigis paremaks muuta.OLGE MÕISTLIKUD, andke aega atra seada,hinnanguid anname aasta pärast!Pangavõlg EI OLE KURITEGU ,selle tagasimakse on ju jõukohane kahele noorele inimesele kes on oma elu planeerinud ju enne peaministri tooli! Muide,sapipritsimine ja kurjus tekitavad raskeid tervisehäireid! Olge ettevaatlikumad,kõiketeadjad!
o
ohoo/ 2. aprill 2014, 17:23
taavi aina naerab,enne oli nii tõsine ja mossis!
r
Rein/ 2. aprill 2014, 15:30
kui vaatad uut peaministrit siis tundub küll ,et tema peaga pole kõik korras.Niisugune ilge naeratus on näol .Titt on titt .Niisugune tunne on ,et temal on mõni mänguasi käes. Sellest ka see lapsik naeratus ta näol.
k
kass/ 2. aprill 2014, 15:11
Wismari tänav on hea valik - lähedal ravile minna
t
to to asd, 08:09, 2. apr 2014/ 2. aprill 2014, 12:09
lihtsalt teoreetiliselt - ütle mulle, miks peaks inimene olema mõjutatav, kui tal ei ole nende kohustuste täitmisega mingit probleemi? kui ei ole probleemi, siis pole vaja kedagi ka sellele "lahendust" pakkuma. altkäemaksu võtmisest ei räägi, sest kui inimene on korrumpeerunud, siis võtab ta seda ka siis, kui tal laenukohustusi ei ole.
e
EH/ 2. aprill 2014, 11:20
JAH,kallid eestimaalased-aitake-kasukat-won rõiwast tema hädas
t
to asd / 12:50, 1. apr 2014/ 2. aprill 2014, 08:09
no ära nüüd ennast nüüd peaministri toolile ka just upita.Asi ju selles,et võlgnik on mõjutatav aga sinu mõjutamisest pole kellelgi ei külma aga ka sooja.Vaata,kuidas istuvad valitsusliikmed kõiksugustes nõukogudes.Ja oled nii naiivne,et usud ausat mängu?

l
lible/ 2. aprill 2014, 07:55
Juba Peeter Esimene hoiatas,et ärge vahetage kubernere liiga tihti,vanad on end täis varastanud, uued alustavad nullist.Aga mis saab veel siis,kui ollakse kõrvuni võlgades? Ja kuni meil kehtib praegune valimissüsteem,ei loksu siin paika mitte midagi.Käib pidev vaenuõhutamine ja ega siis pole aega rahvale mõelda.Nii et laenake edasi ja elage võlgu.
r
rs/ 1. aprill 2014, 23:08
miks mingist suvakas nii palju pasoori?
r
Reiko/ 1. aprill 2014, 22:19
Ma ei mõista, mis see teiste asi on, kuhu keegi oma raha paneb? Pole ilus toppida oma nina teiste isiklikku rahakotti!!!! See, kuhu keegi oma raha paneb on meie kõigi enda isiklik asi. Meile kellegile ei meeldi, kui teised meie rahakotti sisse vahivad. MIS TEIL VIGA ON???? Kui Ansip oli peaminister-siis oli häda ja vaja vinguda, tundub, et nüüd läheb samamoodi Rõivasega. Tegelege rohkem oma elu ja sellega hakkama saamisega.
k
küsimus/ 1. aprill 2014, 21:28
Suurim laenuori ja veendunud Keskerakonna ja tema toetajate vihkaja.Kuidas saab võimalik olla et ühe riigi Valitsuse Peamimister on kuulutanud lindpriiks kolmandiku eestimaalastest, mis tähendab Tallinna suurust linna ja seda tingimustes , kus iga teine ja Eesti ulatuses iga neljas toetas Keskerakonda.Huvitav , mis on Rõivase salaplaanid sellise inimhulgaga? Kas täiendavate vanglate ja getode rajamine nagu natsi Saksamaal , või kuidas?
k
1. aprill 2014, 20:44
küll siim aitab kui viha üle läheb
o
OLLU/ 1. aprill 2014, 20:28
kUS ON MAKSUKOGUJA hELMI SILMAD,RAHA TULEB,AGA TÄÄLISI POLE???
x
xxxxx/ 1. aprill 2014, 20:19
Mis mees see on kui isegi autot ei jõua omale osta poliitprosti palga eest
a
asd/ 1. aprill 2014, 19:19
Ma ei saa ikka aru, miks inimesed räägivad, et ta on võlaori ja äkitselt korrupeerunud ka.
Kinnisvarad on tal liisingusse võetud juba mitu aastat ennem peaministriks saamist. Lähisugulastel võib ta olla ainult käendaja ja nemad maksavad ise oma summasid, kuid tema peab selle tuludeklaratsiooni kirja panema. Tal võib endal see "võlg" olla juba päris pisike(alla 1/3 summast) ja 800 eurot kuus makstes 1 laenu peale ei ole midagi imelikku. Lisaks võib see kinnisvara juba kõvasti rohkem väärt olles, kui algselt ostuhinnaks määratud summa.
Edukas inimene võtabki asjad liisingusse, sest pole mõtet suurt summat korraga välja käia. Lollakas inimene tahab kõik korraga välja osta ja sealt tekivad probleemid, et enam elamiseks raha ei ole ja võetakse uusi laenusid, et oma lolluse tõttu ära elada.

a
1. aprill 2014, 18:26
Aga nüüd sai ju sooja ja tasuva ametikoha......küll rahva abiga see laen ka makstud saab,mis see siis ära ei ole.See ju köki-möki,tõsta vaja vaid üht-teist maksu,vähendada üht-teist toetust ja ongi makstud.Temal selle laenu pärast pole vaja küll pead murda.
t
to naine 31/ 1. aprill 2014, 16:13
Ise oled mats sul s ainult 4kl.
e
enn/ 1. aprill 2014, 16:10
nuud alles hakkab moll peale.
k
Kairi/ 1. aprill 2014, 15:27
Juhil võiks ka kodu korras olla, siis usaldan teda riiki juhtima. Minul raske aru saada, miks mõned on nõus koledates kortermajades elama. Urve Palo ja Pevkuri kodud olid kenad.
a
asd/ 1. aprill 2014, 14:32
Mis sisi viga elada kui laenu saab 350K euri ning tagasi maksad vaid 800 kuus.
s
See/ 1. aprill 2014, 14:22
j
Ja ütle?/ 1. aprill 2014, 13:20
Kui need mehed poiitikast ära lintsida.... mida nad teha oskaksid???
a
asd/ 1. aprill 2014, 12:50
Minul, kui üsna tavalisel keskastme spetsialistil on panga ees kohustusi umbes poole võrra vähem Rõivase omadest. Ei nimeta mind keegi orjaks ega tunne ka ise, et olen kuidagi orjastatud või ägaksin laenukoormuse all. Täiesti teadlikud ning kaalutletud otsused ning saan väga hästi hakkama. Asi see nüüd suurema kaliibriga tegutseval mehel, 2x suuremaid kohustusi teenindada, kui palga number ka vähemalt 2x suurem.

j
Juss/ 1. aprill 2014, 12:41
Mida iganes, aga vastik on see teiste laenude kallal urgitsemine. Minuarust on üldse mõistusevastane, et selline teave on kõigile kättesaadav.
s
1. aprill 2014, 12:40
SEE esimene märk sellest, et tegu on samasuguse vastutustundetu ja mõtlemisvõimetu inimesega nagu seda on sms laene kaela korjanud a-sotsiaalid.
->Järelikult iga normaalne ettevõtja on vastutustundetu
l
Laenuori- kõige kergemini mõjutatv inimtüüp./ 1. aprill 2014, 12:33
SEE esimene märk sellest, et tegu on samasuguse vastutustundetu ja mõtlemisvõimetu inimesega nagu seda on sms laene kaela korjanud a-sotsiaalid. Kust saab Rõivas teada, et ta 4-5 aasta möödudes on neid laene võimeline maksma. Ja seetõttu ei vali selline TÜÜP vahendeid et võimul püsida ja laenuorjuses isiklike probleemideta püsida. Sellist debiilikut
on hea lõa otsas hoida kuna ta oma arutute laenude tõttu PEAB isakeste käske täitma ja kui vaja siis ka suurejoonelistes mahinatsioonides ja korrupytsiooniskeemides osalema !
.
../ 1. aprill 2014, 12:33
.. suured laenud riigi valitsuse liikmetel peavadki rahvast murelikuks tegema, siit edasi ainult samm korruptsioonini..
o
ostke elu/ 1. aprill 2014, 12:01
Huvitav, et nii paljud on mures teiste laenudest ja elust, kuigi peaks muretsema kuidas ise eluga saavad hakkama.
t
taadu/ 1. aprill 2014, 11:57
Kulla inimesed ,löpetage teiste inimeste rahakotis sorimine,miks üldse lubatakse sellisid kommentaare avalikkuse ette,jube kui õelad on inimesed
j
Järeldus./ 1. aprill 2014, 11:56
Kui Ansip sai ametikohalt lahkudes võlgadest priiks, võib seda juhtuda ka Rõivasega. Raha kui raba, miks ka mitte!?
a
arvamus/ 1. aprill 2014, 11:54
Mis küll inimestel viga on, pidevalt üks kõrri kargamine. Noor tegus mees soetab endale ja oma perele kodu, mis selles halba on? Mina isiklikult ootan huviga muutusi, mis rahva elu-olu parendaks. Elame näeme.

a
Aff/ 1. aprill 2014, 11:52
Ikka valus daun, kui eesti-nimelises peldikupotis üle 300000 laenu võtab. Altis korruptsioonile.
"
1. aprill 2014, 11:47
"kuidas üldse lastakse võlgades inimesi sellisele ametikohale"
Juba ammu on möödas vene ajad, kus terve elu koguti, siis enne pensioni osteti auto või korteri.
"
1. aprill 2014, 11:44
"rahaliselt sõltuv isik on kergesti äraostetav, müüdav" . . ainult joodikud ja laisad ei sõltu rahast, sest nendel lihtsalt pole millest sõltuda ja peavad sõltuma prügikastidest
o
opilane/ 1. aprill 2014, 11:42
eks igaüks teeb vigu , peaasi et juhiks hästi.
1
123/ 1. aprill 2014, 11:34
Vähemalt pole omale elamist riigilt varastanud. Tubli mees!!!!!!
a
Ausus on põhiline!/ 1. aprill 2014, 11:34
Putinil oli 2Ladat (vana),garaaz ja 2toaline korter deklareeritud!(+üle 50 miljardi $)
t
to Laenuori/ 1. aprill 2014, 11:33
no palju sinust annaks välja pigistada?
t
to Jõhvikas/ 1. aprill 2014, 11:25
no seda ajakirjandus ju taotlebki, et vähese mõtlemisvõimega, oma eluga halvasti toimetulevaid inimesi edukamate vastu üles ässitada. On ju olemas teatud hulk inimesi, kes sellega kaasa läheb. Alatu.

a
Autot ei ole/ 1. aprill 2014, 11:23
siis jääb raha alles.
Loodame, et ei kasuta riigiautot oma sõitudeks nagu terve valitsus süüdimatult teeb.
t
to hei/ 1. aprill 2014, 11:17
no mis isiklik viha sind nüüd lämmatab?.Lahenda oma probleemid teisel moel.
m
Matti/ 1. aprill 2014, 11:12
l
Laenuori./ 1. aprill 2014, 11:11
Otsis omal sooja koha ,kus saab laenust lahti vara. Kui on kaelas laenuorjus ,asu rahvast pigistama. Kui on möödas kuu või kaks muutud aina priskemaks.
m
Matti/ 1. aprill 2014, 11:10
j
Jõhvikas/ 1. aprill 2014, 11:09
Äärmiselt rumal pealkiri ja teemakäsitlus ajakirjaniku poolt. Enda eluga hästi toimetulev inimene ei ole iialgi laenuori, orjad on need rumalad, kes ühe laenu kustutamiseks teise võtavad kuni kiirlaenudeni välja. Korralikku tööd ja palka omava inimese jaoks on eluasemelaen kahepoolselt kasulik äritehing - pank saab oma intressid ja laenuvõtja saab oma vara. Kas Taavi Rõivas noore mehe ja perekonnapeana peaks omama nii palju raha, et nii noorelt juba ilma laenudeta toimetada? Kui palju te teate Eestis 30-ndates noori, kes oma säästudest eluaseme ostnud? Minge arenege natuke, ajakirjanikud! Kõrini juba sellisest pidevast sopaloopimisest. Teate küll, kuidas rumalale massile selline pealkiri mõjub - ega nad seda ei näe ju, et ise ka laenudest elavad, ministri suured numbrid võtavad mõne kadedusest roheliseks ja jälle on ajakirjandus andnud oma panuse lõhe suurendamiseks ühiskonnas. Krt kas te Eestist ja meie inimestest üldse ei hooli, et peate aina intriige üles kiskuma?
p
1. aprill 2014, 11:02
perekeskusest asi ikka kaugel. ikka selle mõttega vara lähisugulaste nimel, et kui endal pankrott käes, siis midagi kätte saada ei ole. sest olen paljas nagu püksinööp ja midagi saada ei ole ;) nii käib eluke. oleme neid köögertale ennegi näinud
m
Mina pean 800 euroga kaks kuud elama/ 1. aprill 2014, 10:59
Sealjuures kommunaalmaksud ära maksma,ei anta mingit laenu v.a. kiirlaenud ja siis ka pankrot ja ka Elan ja hästi elan,naabril veel kehvem,tema saab 300 kuus.

h
hei/ 1. aprill 2014, 10:57
Hopsti, kas keegi veel kahtleb, et palju halba tuleb Eestis kagust, kust on teiste kukile parasiteerima läinud "turismitalupidajad" Padar, seni end seapidajana reklaaminu ja Ilves(sündinud Int), kes kolme kuuga arstiks munsterdati. Kas leidub kusagil tarka arsti, kes raviks inimese koletut ahnust, võltsimisi ja valet ja mitmepalgelisust.
Padar valetab igal pool jultunult nagu temag punti löönud nahaalne Voltenbergi. Joodikute häältega piruka juurda, Võru värk.
p
Prääks/ 1. aprill 2014, 10:40
Minuarust on ebaeetiline teise inimese eraellu nina toppida ning rahakotis sobrada. Mis on see teiste asi kui palju kellegil võlgu on. Ja eriti ajas silmad suureks see et on täpselt reedese päeva seisuga kõik teada. Peab olema ikka tugev tahtmine teiste eraelus sobrada. Kas loo autoril piinlik ei ole veidi?
m
Mari/ 1. aprill 2014, 10:38
Jah, aga vaadake teistpidi, kuidas tänapäeva noored endale üldse kortereid-maju suudavad hankida, Hinnad on ju õudsad. Temal on vähemasti see võimalus...
k
1. aprill 2014, 10:35
kirjutage oma artikleid ja mõistke hukka siis kui ta oma kohustusi panga ees ei täida, mitte ärge hädaldage laenuvõtmise kallal.Katsuge oma SMS laenudega hakkama saada.
h
Harry/ 1. aprill 2014, 10:32
Lp Õhtuleht, ma arvan ,et see on iga inimese enda asi kui palju ta võtab laenu ja kas ta sellega toime tuleb ,kui kõik on korektne siis ei ole see teie asi oma nina teiste eraellu toppida, pange nina sinna kuhu vaja näiteks sotsjaal valdkonda kus on tõesti palju möödarääkimisi ja kus oleks vaja palju muuta,
m
mannuka/ 1. aprill 2014, 10:25
Häda oli koguaeg et inimeste heaks midagi ei tehta,nüüd kui keegi midagi proovib teha on kogu elu tal luubi alla võetud,inimesi kes on laenu võtnud on pool estit täis,mis ime inimene siis tema on et igast otsast materetatakse
i
i/ 1. aprill 2014, 10:24
noored ei saagi ilma võlgu võtmata oma elu alustada ja peret luua, kui neil just kröösustest vanemaid polev või pole nad ise mingite kahtlaste mahhinatsioonidega tegelnud, palgast pole võimalik noorel mitte mingit vara soetada.
s
sellised ministrid on nüüd eestis usaldusväärsed/ 1. aprill 2014, 10:15
sellised pööravad alati sinna kuhu raha lõhn viib, pr. ergma võiks riigikogus juba korruptsiooniga võidelda mitte minna euroopasse möla ajama.

i
i/ 1. aprill 2014, 10:09
need on siis kõige ausamad poliitikud, padar v, a,
s
skrat/ 1. aprill 2014, 10:08
Tegu pole ju üldse ülemõistuse suure laenuga.
n
noorel mehel kallis abikaasa,kari lapsi/ 1. aprill 2014, 10:06
äkki veel nõudlik armuke takkapihta,kuidagi ei saa ilma laenuta.
n
no/ 1. aprill 2014, 10:02
pole hullu, eks elukaaslane teenib ka reklaamide pealt
t
to keegi/ 1. aprill 2014, 09:50
kuule, tead, mine uuri õige välja, kuidas ikka nii on, püüa kuidagi klappima saada, eks.
t
to no/ 1. aprill 2014, 09:39
kas ta peaministri ametisse astus tänavalt või? Haige inimene oled.
t
to ehee/ 1. aprill 2014, 09:37
vaata, et sul oma asjad õigete nimedega nimetatud on.
v
Variteenistus 007/ 1. aprill 2014, 09:36
Kui mees on peaminister, siis ajalugu näitab, et peale ametist lahkumist tekib neile tavaliselt firmasid ja raha nagu raba. Palju edu eesti rahvale!

t
to huvitav/ 1. aprill 2014, 09:34
kuidas ta võlgades on, ei usu, et ta lepingulised kohustused panga ees on täitmata jätnud.
t
to Ragnar / 1. aprill 2014, 09:31
pole see mingi nali, nii ikka ongi.
v
Võlast priiks/ 1. aprill 2014, 09:29
No aga kujutage ette kui PM homme teatab, et ta kustutas kogu oma võla saades selleks tundmatutelt isikutelt honorari raamatute kirjutamiseks? Eestis täiesti toimiv skeem ja kõik peaksid rahul olema.
1. aprilli puhul võiks isegi pressika korraldada antud teemal.
d
dfgh/ 1. aprill 2014, 09:27
miks võtab jaan väljaots endale pähe ja kirjutab, et keegi on ori ja keegi ägab millegi käes??? äkki väljaots tahab oma laenudest ka kirjutada? minu laenujääk on 32 000 euri!!! so fu*king what??? mis on küll eesti ajakirjandusest saanud? kurb...
k
keegi/ 1. aprill 2014, 09:24
Kuidas see laenumakse nii väike on? Laenu 50 aastaks võtnud v? Ma maksan pool sellest summast 1 laenu jaoks 20aastaks. Midagi ei klapi siin igatahes....
v
Vanaisa/ 1. aprill 2014, 09:19
Eesti rahvas on lüpsirobot!
m
mnjaa/ 1. aprill 2014, 09:17
Kui selline inimene paneks tööle palgaga 500-600 euri kuus kuidas ta siis oma laene maksaks? Mis ministripalgaga viga laiata.Peaks oma naise õpetama naeratama-muidu ainult irvitab...:)
a
Aprill/ 1. aprill 2014, 09:16
Hea aprillinali küll, alles oli võlg üle 300 tuhande!
Mina maksin muide täna hommikul Soorumaale oma 4 miljonilise võla ära!

l
1. aprill 2014, 09:15
Lugesin selle artikli läbi aga ütlen ausalt,SEE POLE MEIE ASI.KA KOMMENTEERIDA.Enamus inimesi,ka need,kes siin kommentaariumis vaenu õhutavad,on laenuorjad.Ja mis siis???
n
no/ 1. aprill 2014, 09:10
aga mis saab siis, kui järgmisse valitsusse/ riigikokku ei pääse,kas ees ootab tänav?
t
to eks ta peab/ 1. aprill 2014, 09:10
kui sapeaministri palka Eestis kõige suuremaks pead, siis on sul tõsised probleemid.
m
Mis uudis,/ 1. aprill 2014, 09:08
kelle asi see on kui suured on isiklikud võlad, tal nüüd suurem palk ja küll ta maksab, mis kasu Õhtuleht sellest uudisest jälle saab, on ikka lasteaed!
e
ehhee/ 1. aprill 2014, 09:08
perekeskne. kaval. kui midagi endaga juhtub, siis... ökööö minul vara ei ole.
nimetame ikka asju õigete nimedega
o
Oll/ 1. aprill 2014, 09:05
ja mina mõtlen,et miks küll pangad maksu all ei ole.Nüüd siis tean.
e
eks ta peab/ 1. aprill 2014, 08:59
siis nüüd kuni pinsini peaministriks jääma, muidu ei tule ju välja.
n
naine31/ 1. aprill 2014, 08:41
Mnuarust normaalne! Ta ju veel noor inimene ka, ja seda 300 000 ta vaevalt üksinda maksab, kuna artiklis oli ju kirjas, et 2 laenu on lähisugulaste tarvis võetud. Eks nemad maksavad oma laenu. Senised kommenteerijad on ikka tõelised madalalaubalised keskkooliharidusega matsid, kes ei oska näha suuremat pilti, kuna matemaatikast veeti ennast 3-ga läbi...

o
Onari Kämmal/ 1. aprill 2014, 08:38
Nendel ülejäänud kahel laenul oma sugulastele võib ta vabalt lihtsalt käendaja/kaastaotleja olla ja et ta neid ise ei maksa, aga kohustustena tuleb need ikkagi deklareerida.
m
MADIS/ 1. aprill 2014, 08:37
Oh ajad oh kombed! Vanas Roomas oli riigiametnike jaoks sisse seatud varanduslik tsensus. Need, kes olid kõrvuni võlgades ei saanudki riigiameteisse kandideerida. Roomlased eeldasid, et kes on rasketes majanduslikes oludes ning võlgu, too on ka kergemini mõjutatav ega pole riigi huvides printsipiaalne. Teiseks, et kes ei suuda omaendaga majapidamist juhtida, kuidas sellisele veel riigi juhtimist usaldada? Karmid ning printsipiaalsed kombed olid neil roomlastel!
Kaasaeg on märksa liberaalsem. Eriti meil. Kas meil üldse ongi ühtegi kõrget poliitikut, kes võlgu poleks? President ise on võlgu ja meedia sõnul suudab maksta vaid iga-aastaseid protsente, mitte aga põhivõlga. Hr. Savisaar on võlgu ning mitte vaid pankadele, vaid ka mingitele eraisikutele j.n.e. Võlgu on riigikogulased, on ministrid ning muud kõrged ametnikud peale selle. Üks üleüldine viletsus, nagu näib!
k
Keeruline olukord/ 1. aprill 2014, 08:36
300 000 tagasimaksmiseg 800 euro kaupa lulub pea 40 aastat . Intress, isegi kui see on 5 % aastas oleks 15 eurot .
Ehk kuus ligi 1500 eurot intress ja 800 tagasimakset.
j
juku/ 1. aprill 2014, 08:32
Kadedad olete.....??? Kui inimene suudab igakuiseid kohustusi tasuda , milles probleem? 70% on oma kodu ja auto laenuga või liisinguga ostnud. Võite ka 60 eluaastani makarone süüa ja siis oma töövilju maitsta!
k
kai/ 1. aprill 2014, 08:31
No ja siis?! See näitabki, et noortel on raske elu alustada.
k
Kokku/ 1. aprill 2014, 08:24
.......... aga kolme eluasemelaenu jäägid kokku ulatusid aasta tagasi 342 734 euroni.
s
spets/ 1. aprill 2014, 08:18
sellepärast hoiavad kümne küünega riigiametist kinni, erasektoris sellised läbi ei löö!
m
miks kuri?/ 1. aprill 2014, 08:15
Miks nimetatakse inimest orjaks? Kes lubab?
Laenujääk tähendab vaid kui palju on kohustusi pankade ees. Samas võib omandis olev vara väärtus ületada kordades kohustusi. Seda artikkel ei tea ja vist ajakirjanikku ei kotigi.

h
huvitav/ 1. aprill 2014, 08:11
kuidas üldse lastakse võlgades inimesi sellisele ametikohale,kõva tutvus mängus ja siis mainivad et korruptsioon tuleb likvideerida.alustage ise endist
u
Uus peaminister on saanud õigustatult endale ameti./ 1. aprill 2014, 08:03
.......Vastne peaminister on tõeline perekeskne hoolitseja, sest kolmest laenust kaks on ta võtnud selleks, et soetada eluase oma lähisugulasele, mitte endale.
Iga inimene ikka ei aita lähisugulasi...Vaid hea südamega inimene annab abikäe.
n
nii/ 1. aprill 2014, 07:28
rahaliselt sõltuv isik on kergesti äraostetav, müüdav.......................
s
Selgus majas!/ 1. aprill 2014, 07:22
Nüüd on küll arusaadav, miks kõige ja kõigiga igas variandis härrad-prouad valitsejad nõus on!!!

TOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee