Kommentaar

Janek Mäggi | Putini meistriklass: maailma parim suhtekorraldus

Janek Mäggi, suhtekorraldaja, 27. märts 2014 17:45

52 KOMMENTAARI

m
mömöh/ 12. aprill 2014 00:55
Misajsa, lgp Mägi on segi läinud? Kuidas öeldi, kõige galantsem on saatan ise. Aga sellest vaimustust tunda- siinjuures lausvaled mis esitatakse. Tappa , valetada ja kõike muud halba tehes- see tegevus ei saa olla imetlusobjekt. Ja kui on vaja head eeskuju, leiab ka Hea eeskuju kellelt õppida. Vist oli kirjutades õhtane.
u
unga/ 11. aprill 2014 00:53
Vabamüürlased imetlevad ikka suuri ja vägevaid , et siis ise ka püramiidi tipu poole liikuda!
d
de jure/ 7. aprill 2014 21:19
Erinevalt Eestist ei ole Ukraina parlamentaarne, vaid presidentaalne riik.
Peamine argument, mis seab kahtluse alla praeguse võimu õiguspärasuse, seisneb selles, et Ukrainas saab vastavalt põhiseadusele presidenti ametist tagandada ainult impeachmenti kaudu. Seda pole aga Ukraina ülemraada teinud.
Kuna president Janukovõts on jäetud ametist tagandamata nagu põhiseadus nõuab, on ta järelikult president edasi. Ilma Janukovõtsi allkirjata on aga kehtetud paljud Ukraina praeguse nn vahevalitsuse langetatud otsused.
Presidendivalimiste esimene voor toimub 25. mail aga kuina kandidaate on 23, siis esimeses voorus presidenti ära ei valita.
j
järeldus/ 4. aprill 2014 20:13
Meie suhtekorraldajatel on mida õppida.Muidugi ei meeldi kirjutise autor enam meie Valitsusele ja Presidendile, sest persoon on vale
L
.../ 1. aprill 2014 19:01
Lugedes Janek Mäggi kirjutisi olen mitmel korral tabanud end mõttelt, et härral on asjadest nihestunud arusaam.
k
k/ 31. märts 2014 18:06
ma arvan et Janek Mäggi ei kirjutanud seda artiklit selleks et ülistada venemaa presitenti vaid selleks et näidata kui tähtis on rahvale keelt kõrva ajada ja vene rahvas usub kõike mida talle vene tv -s näidatakse.KUi sulle iga päev näidatakse sellist propagandat tv-s ja sa muid kanaleid ei vaataksi siis usudki et see kõik ongi nii .Ühelt vanalt mehelt Krimmis küsiti miks rohelised mehikesed on täies sõjaväe varustuses tänaval.Ta vastas selle peale et Kiievis on saksa fahsistid ja nad ründavad Krimmi.SEe on propaganda mõju inimestele.KAS te mäletate milline nõiajaht käis meie riigi pihta samuti vene tv kanalites ja me pidime tõestama et me ei ole kaamelid.kuidas meie riigi pealinnas karjuti russia.Kuidas üks suure maa president võis valetada tervele maailmale et vene sõjavägi ei ole Krimmis, kuigi oli. Otse suurelt ekraanilt rääkida et paneb lapsed ja naised kilbiks oma sõjaväe ette .see on täpselt nii nagu tehti Iraagis sõdurid ei saa ju tulistada naisi ja lapsi.minu meelest on see häbiasi nii rääkida avalikult tervele maailmale.
k
k/ 31. märts 2014 12:38
Ma olen Janek Mäggiga täiesti nõus et putinil on head suhtekorraltajad kes temale soovitavad mida rahvale rääkida ja see läheb rahvale hästi peale ega muidu reiting ei tõusnud nii kõrgele.vaatasin ka vene tv seda kõnet rahvale ja krimmi valitsejate rahulolvaid ja võidurõõmsaid nägusid selle üle et nad said ukrainlastele ära teha . Ei tohi kunagi oma riiki nii palju võõraid sisse lasta et pärast pole omal rahval enam võimalik omal kodumaal elada. Sööda hunti nii palju kui tahad,hunt vaatab ikka metsa poole.
p
Paavo/ 30. märts 2014 14:33
paljud on aru saanud, et paha ei saa olla parim. Need asjad ei sobi moraalselt kokku omavahel. Headus ja tarkus ning ilu saab olla imetluse objektiks, mitte kurjus. Putin ja tema Venemaa on selgelt määratlenud end pahana. Sama käib Savisaare kohta - ta on paha, halb, teeb sigadusi. Me ei saa teda hinnata skaalal parim, meistriklass jne. Loodan, et Janek Mäggi loeb kommentaare ja saab aru on väärastunud hinnanguskaalast. Ja edaspidi ei kirjuta paha, kurja, tigedat, agressiivset ülistavat artiklit.

t
Tiit.Olav Roos/ 29. märts 2014 11:36
Ok. pikk jutt hr.Janek Mäggi poolt kuid segane? kas ja milliselt meiliaadressilt saaka seda Putini kõnet kuulata? kas Eestis on see keelatud? postimees online küll ei ava seda kõnet? oleks huvitav kuulata? päikest kõigile.
K
:(/ 28. märts 2014 19:30
Ka kaua tabamatuna tegutseda saanud sarimõrvaritest võik ju kirjutada samasuguse kiidulaulu. Kiites nende tarkust ja kavalust. Avaldades imestust kuidas nad küll, võluvalt naeratades ja galantselt käitudes, endaga ohvreid kaasa meelitada. Kas ülim kurjus saab olla imetlemise objektiks. Mina olen igatahes Mäggis pettunud. Võib olla oskad sa mulle lollakale selgeks teha, et ma olen sinust valesti aru saanud. See tunne mis mind praegu valdab on igatahes masendav.
p
Putin / 28. märts 2014 16:09
r
Roosi/ 28. märts 2014 15:50
Janek Mägi arvan,et Teie ekstaas on liialdatud.Eks sorava jutuga agressoreid on ilmas ikka varem ka olnu.Need sorava jutuga mehed on ka varem maailmavalitsejateks tikkunud.Tuletaks meelde Aleksandrit,Napolioni.Neid ma muidugi tean ainult kirjanduse vahendusel.Järgmistest olen mina juba isiklikult osa saanud.Olen näinud filmiringvaateid kus Hitleri kõne peale langeb terve väljak,miljonid inimesed, ekstaasi.Ta ei öelnud midagi hullemini kui Putin.Ikka seda sama,et sõda toimub saksa rahva eluruumi laiendamise huvides.Meie sakslased olene aariarass ja meil on omad vajadused,mis on õigemad ja tähtsamad kui teiste rahvaste vajadused.Meil on oma õigused. Kas tuleb kaasajast tuttav ette? Mina pean saksa rahvast üheks targemaks ja arenenud rahvaks maailmas ja ometigi läksid nad sellega suures ektaasis kaasa.Putini kõnet on võrreldud Hitleri kõnega juba paljude maade ajakirjandustes.
Ega Staliniga ka ju teisiti ei olnud.Vene sõdurid tormasid surma hüüdega "Za Stalina!"ja hoopiski mitte oma koju jäänud toitjata isa,ema,naise ja väikeste laste eest.Seda nimetatakse hästi läbi viidud propagandaks.Stalin oli üks metsikumaid diktaatoreid.Sellel 1/6 planeedist ei olnud ühtegi perekonda kelle liikmeid ei surnud Stalini represeerimise tõttu.Ometigi Stalini surma järel nutsid inimesed hüsteeriliselt ja lohutamatult.Meie Juhan Smuul kirjutas pika luuletuse pealkirjaga Stalini surm...."Teistkorda ma kaotasin isa,teistkorda surm röövis ta mult"...
Ajaloo jooksul on Venemaa olnud üks suuremaid agressoreid maailmas.Venemaa kaasabil on algatatud juba 2 maailmasõda.Kui ikka mao pead maha ei raiuta, siis kindla peale tuleb ka 3.maailmasõda.Venemaal juba pidi korjatama allkirju Alaska tagasisaamiseks.Mina ei usu,et USA selle võtmed kandikul Venemaale toob.
a
Arvestus, mitte hullus/ 28. märts 2014 11:31
Tabav: "Kuigi Putin (mis ole mitte inimene, vaid firma/kaubamärk, kus on tööl sadu tuhandeid riigipirukal inimesi, kes ajavad koos Suur-Venemaa asja) toetub peale muljetavaldava PR- ja turundusmeeskonna ka suhtekorraldusfirmadele, kelle hulgas on kuulu järgi ameeriklastest tipp-professionaale, teab tema laiahaardeline meeskond täpselt, mida vene rahval vaja on."
k
Kuna/ 28. märts 2014 11:05
senini ei ole osanud hr. Mäggist suurt midagi atvata, siis nüüd lihtsalt imetlen. Täpne, adekvaatne ja targalt kirjutatud kommentaar/analüüs. Ja mis eriti tähtis - ei mingit vahkviha vastupidiselt tavaliselt selles seitungis ilmuvatele kommentaaridele!
m
murr/ 28. märts 2014 10:59
ometi üks normaalne jutt.arusaadav ja õige!!!
i
Isabel/ 28. märts 2014 09:52
Küsimus on asja sisu ja näilikkuse vahekorrast. Härra Mäggi arvab et hetke näilikkus on ainus millel tähtsust. Vaadake teise ilmasõja eelseid Saksa miitinguid ja juubeldavaid rahvahulke. Mida see kõik väärt oli? Ajalugu paneb lõpuks asjad paika. Putin on haige inimene; praegust olukorda kus Venemaa kõrgete energiahindade tõttu laiutab tasuks pigem hoida.

a
Ajuhälve või palgatöö/ 28. märts 2014 09:24
ÜRO peaassamblee otsustas- hääletas, et putin mõtleb ja tegutseb valesti, ebaseaduslikult, kuritahtlikult. Mõnede meelst on putin hulluks läinud. Angela Merkel pakkus, et putin elab teises reaalsuses. Kui nüüd üks mägi musta valgeks kiidab, teeb ta kas äpradunud nalja, on lihtsalt rumal, teenib punatulevikuks kannuseid või saab vene saatkonnast palka. Samamoodi näivad venelased olevat pununud Õhtulehe toimetusse pesa, sest miks muidu selliseid mägilugusid avaldatakse.
k
koer/ 28. märts 2014 09:08
Nii ausa ja siira jutu peale,mis sujalad alt võtab ja kõrvad lonti vajutavad.mis putin pidas ,ei oska midagi öelda.Suu vajub rinde peale ja mõtled kas sinu aju hallid rakud on töövõimetud või sellel ,kes selle kõne pidas.Massi on ikka kuradima kerge lollitada.
z
ZZ/ 28. märts 2014 09:06
..MÄGI PANEB HULLU..TAVALINE PUNANE PROPAGANDA LIHTSALT TEISES KUUES..JA SEDA ESIALGU VAID OMA RAHVA SEAS..AGA EKS MIDA KÜLVAD SEDA..
m
Mögga/ 28. märts 2014 08:20
Janek Mäggi raiskab oma imetlust. Putin on Kim Jong-un'i suhtekorraldusega võrreldes täielik rott.
Kui riigis on õnnestunud aretada väidetavalt sada miljonit rumalat või arga kodanikku, kas see on ikka selline asi, millest tasuks õppust võtta?
e
ei jaksa lugeda lihtsalt, nii igav lugu/ 28. märts 2014 08:02
huvitav et jälle ei saanud mäggi jutust midagi aru. jutul pole iva. nagu oleks ennast praegu tööle pakkunud. täielikult ümmargune ja pinnapealne mittemidagi ütlev lugu. tal on ikka väga igav.
r
robi/ 28. märts 2014 07:19
Sm. Mäggi ju ei tundnud oma mikroinsulti ära ja ajab veidrat vada. Mine savika nõunikuks, olete nagu Marx ja Engels
m
mari/ 28. märts 2014 07:15
Vene rahvas on suures osas lihtsalt vähe haritud ja teda saab manipuleerida. Ta ei tea teist maailma, kui enda oma. Asi siis manipuleerida. Veel kuum soov alluda tugevale juhile. Kahju tegelikult maast, mis võiks olla rahulik, õitsev, rikas aga on selline äda. Hea on see, et kui teise maailmasõja ajal võis jääda mulje, et asjad kuidagi läksid nii, siis nüüd on ilmselge, et agressioon on läbi mõeldud ja tahtlik. Illusioone pole. Ja tõsi ta on, et rahvas väärib oma valitsejaid-kibe tõde.
w
WTF/ 28. märts 2014 02:53
Peab ikka väga uimane jopski olema, kui inimene enese sisemist häält ei kuule, ei oska tõlgendada ja ka mitte õigesti tunnetada õigeid asju nii nagu nad peaksid olema. Need, kes ootavad väljast mingit valgusesööstu on ikka tundub, et nii primitiivsed ja manipuleeritavad inimesed, kes usuvad mingi üksikisiku mula roosast taevamannast,
ehk a´la "loll Ivan sõitis ahju peal mõõda maad ringi ja kõik soovid täitusid havi käsul"

p
punnu/ 28. märts 2014 00:45
........1 asjalik artikkel ÖH , las virisejad virisevad edasi..........
k
khmm../ 28. märts 2014 00:05
infosõda ei ole ässitus kellegi tapmiseks, või ründamiseks. infosõda on vajalik meelsuse muutmiseks. mis kasu on mingi rahvuse vallutamisest, kui neid ei suudeta muuta endale lojaalseteks. venelastel on see siin eestis suht hästi õnnestunud, vaadates keskerakondlaste sõimu netikommentaarides. vaikset usa ja ilvesevihkamist. kogu eesti valitsuse vihkamises. need eestivastased eesti keelsed kommentaatorid on selle infosõja esimesed ohvrid ja kahuriliha. see on filigraanne töötlus. sari ensv ja muud nostalgilised nsvliitu ülistavad jamad rahvustelevisioonis, no andke andeks. suurem osa seda vaatavast rahvast ei jaga ju sarkasmist, ega manipulatsioonist miskit.
u
uudishimulik/ 27. märts 2014 23:15
Palun jansalt ka samasugust kiitvat ülistuslaulu Hitlerile. Nende riikide liidrid on ju mõlemad eesmärkide nimel külmalt tapnud kümneid miljoneid inimesi. Järgmise järjejutuna võiks maffiapealike kiita.
v
varia/ 27. märts 2014 21:46
mitte suhtekorraldus, vaid otsekorraldus
j
jep/ 27. märts 2014 21:33
Nõustun Paavoga,.Pee Mäggi elab kuskil teises reaalsuses..
a
arutlus/ 27. märts 2014 21:05
Ega meiegi suhtekorraldus ei ole nii kehv, muidugi Putiniga võrrelda ei saa. Kuid kas see tase ongi nii tähtis, Kui aastatepikku korratakse ühte ja seda sama Eesti edukusest ja ühtemoodi mõtlemisest, millega poogitakse kõikuva elemendi ajusid oma tõdedega. Seda võib nimetada ka ajaliselt hajutatud tegevuseks, mis üldkokkuvõttes samastub Putini eesmärgu saavutamisega.Mis puudutab Eestis olevat sõnakuulmatut , kuid rahva poolt tunnustatud opositsiooni-Keskerakonda ja tema juhti, siis see suhtekorraldus räige sõimu , vale ja poliitilise tagakiusamisega samastub Venemaa suhtumisega sealsesse opositsiooni, nagu seda saates Kahekõne kirjeldas värvikalt äsja vanglast vabanenud Aljohhina .Vahe on vaid selles, et veel pole meil laipasid, ( OLGUGI ET ÜLESKUTSEID KOMMENTAARIUMIS SELLEKS ON TEHTUD JA NEID EI KUSTUTATA,) küll aga vanglasse paneku katseid, kui mitte arvestada EV esimest poliitvangi Madissoni, kelle kinnipanijad asuvad võimupositsioonidel edasi.
d
Dr./ 27. märts 2014 21:04
n
nojah/ 27. märts 2014 20:43
vaimse hälbega tyybid oskavad sageli olla väga veenvad. Tõde selgub siis, kui vaimuhaigele hoog peale tuleb ja kirves/nuga pihku juhtub

t
Toivo/ 27. märts 2014 20:43
Suur osa kommenteerijaid ei saa sisuliselt aru, millest Mäggi kirjutab. Kellelgi on read: kurb on see, et vene rahvas on nii rumal. Kommentaaride põhjal lisan omalt poolt: kurb on see, et eestlane on nii rumal. Aga Ok, näidake mulle tarka rahvast! Keskmine ja veidi üle keskmise inimene, kes moodustavad põhimassi, ongi tegelikult üsna kohtlased. PR ongi see jõud, millega kohtlasi masse liigutada. Väga hea artikkel!
n
nii-ja-naa/ 27. märts 2014 20:32
Kas sa pead oodi sirbile või kombainile elulisemaks? Publik valib omale lemmiku.
u
uku/ 27. märts 2014 20:27
Vaidlen Mäggile vastu. Põhja-Koreas on parem suhtekorraldus.
o
oll/ 27. märts 2014 20:16
Ehk, mitte suhtekorraldus, vaid otsekohesus ja ausus.
l
lii/ 27. märts 2014 20:07
k
kvisling/ 27. märts 2014 19:55
Mäggi on juba valmis poolt vaheta, niipea kui venelased tulevad ?
p
Paavo/ 27. märts 2014 19:07
Jankel Mäggi on küünik ja mölakas. Usklikuna peaks ta teadma, et paha ei heroiseerita. Puti n on tänavakaklejast blatnoi, vene rahvas kollektiivselt lolliks läinud nagu juhtus sakslastega Hitleri ajal. Mingit meitsriklassi siin ei ole, tegemist on jesuiitliku propagandaga. Ka Hitleril ja Stalinil oli piisavalt argumente. Kurb on see, et vene rahvas on nii rumal.
c
copy Pašale/ 27. märts 2014 18:42
Eesti riigil on kõige loomulikum huvi üldse: tagada oma rahvale võimalus rahulikuks eluks ja tööks. See on see igav eluviis, mida venelased vihkavad, aga mille viljadest nad on vägagi huvitatud, sest ilma sellise eluviisita neid hüvesid ilmale sünnitada ei ole võimalik, aga see ise on kuradi tüütu ja igav ja sellist elu püsivalt elada oleks väljakannatamatu. Eesti Vabariigi seda riiklikku huvi ei ole vaja deklareerida, deklareeritakse neid huvisid, mille ajel naabritele kallale, röövima ja purustama minnakse.

c
copy/ 27. märts 2014 18:37
Eelmisel sajandil saadi sama tehnoloogiaga (äärmuslik natsionalism) pöördesse kaks rahvast. Venelased ja sakslased. Käesoleval sajandil venelastele tasakaalustaja puudub. Kas Mäggi tõesti kujutab ette, et Eesti tingimustes oleks XXI sajandil võimalik Venemaa kombel fašistlik (ise nad seda nii nimetavad) riigipööre ja rahva äärmuslikku hüsteeriasse keeramine? Mis vahet on Putini tehnoloogial, kui see rahvas ootab verd ja talle pakutakse verd? Pärast elumajade õhkimist, isegi pärast seda kui FSB teolt tabati, on venelastel järjekordne verejanu faas, kuidas peaks olema võimalik eestlased sellisesse seisundisse ajada? Ja kellele seda vaja oleks? Kas on võimalik võrrelda veel rohkem võrreldamatut?
p
Paša Angelina/ 27. märts 2014 18:31
Küsin auväärt lugejas- ja kommenteerimiskonnalt, et millised on õigupoolest Eesti Vabariigi riiklikud huvid. Senimaani kui neidsinatseid sõnastatud pole, on erinevatel poliitikutel, kaasa arvatud presidendil, ka väga raske kui mitte võimatu nende elluviimisele innustada. Üle kahekümne aasta on olnud uut vabadust, aga riiklikest huvidest ei tea mina kodanikuna midagi. Palun aidake!

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee