naljakas on vaadata laste loomingumaja(vilde teel) ümbruse parkimist:umbes 3m ,tagapool on parkimisplats aga ei emmed ,issid pargivad ikka 2rattaga murule ,peaasi et hästi ligidale saaks.Loomulikult hakkab ka uus asfaldt külgedelt murenema ja muru on porimülgas.Seal peaks trahvi tegema !!!Mitte elumajade ees -kus mõni pargib murule ehk seepärast ,et hilja tulles ei ole kohta lihtsalt tervele autole(ning pargib 3rattaga murule)
Mina ka ei saa aru nendest ajukääbikutest. Kas neil pole kõige vähematki ilumeelt, miks peab muruplatsi nurgad maha tallama, kas ei jõua siis astuda kolme sammu ümber nurga? ja tõesti, kui panna nende suva järgi igale poole betooni, siis polekski meil ühtegi muruplatsi. Kas seda soovivad need tõelised matsid? Välismaal käies olen igal pool vaadanud sealseid inimesi, pole kusagil näinud eesliradadega muruplatse. Kõik oskavad käia mööda teed, vaadake ringi, ajukääbikutest eeslid. Inglise pargid, kus peetakse piknikke, on hoopis teine teema.
sellist kontrolli peaks tegema ka eesti teistes linnades, näiteks Viljandis Männimäel. See linnaosa näeb ikka jube välja, igalt poolt kus vähegi võimalik, trambitakse üle muru, kasvõi paar sammu, kõikjal on muruotsad kõvaks trambitud ja rajad murul kohe kõnnitee kõrval või naabermaja akna all. Selline soovitus, et teha sinna kõnniteed, siis nende eeslite pärast ei tohiks ilusat rohelist muru ollagi, sest kõikjal trambitakse, isegi väga porisel ajal, siis oleks vaid betoon kõikjal. Mina ei saa nendest inimestest aru, neil nagu puuduks peas midagi, kahjuks on neid väga palju.
Korteriühistud on teinud siiski juba kõvasti tööd nende parkimiskohtadega, erilist tähelepanu peaks mupo pöörama Kultuurikeskus Kaja juures, sest sealsed üritusel osalejad on parkinud kollase joone äärde ja lisaks veel on pargitud nii hästi, et ega autoga eriti läbi ei manööverda, ainult jalgsi ja jalgrattaga.Samuti on Männikäbi lasteaia juures metsaalune autosi täis pargitud ning pargitakse ka kõrval oleva 5 kordse maja parkimiskohtadele, kuna lasteaiad kuuluvad linnale siis oleks see ka linnaosa probleem, kuid tundub, et Kadaka küla on piisavalt kaugel, et seda märgata.
siin Mustamäel need parkimismajad küll on? Äkki see tola, kes sellest räägib avaldab selle asukoha - läheks ja pargiks ka. Või kujutab asjapulk ette, et viin auto kesklinna parkimismajja ja siis tasuta transpordiga mustakale ja hommikul vastupidi? Aeg oleks linnal hakata süvitsi tegelema parkimisprobleemidega,mitte jahuda midagi teemal "hoovid korda". Enamuse majade juures ei ole sellist hoovi, kuhu normi järgi ette nähtud parkimiskohad rajada.
Vabandan väga, aga mustamäel reaalselt polegi osade majade ees võimalust parkida mujal kui haljasalal. Ning kui korteriühistu pakub, et teeme enda raha eest korraliku parkla maja ette siis linn ei luba.
To Mahvalda! Mujal maailmas tehakse rajooni haljastus ära.....ja jäetakse kõnniteed tegemata.... Ja-jah, tegemata!!! Ja kui inimesed on sisse kolinud, teerajad sisse ,,triibutatud"-tallatud....siis alles tehakse mööda neid radu kõnniteed!!! Neid tolvanitest arhidekte jätkub....kes oma küünte järgi teid ehitavad, ilmtingimata ümber 10 küüne, nagu Peeter Esimene Piiter-Moskva raudteed...... Mida debiilsem teede-võrk seda ,,eesrindlikum"....
Võiks ikka luubi alla võtta kõik valesti parkijad, siis jääks ka haljasalale parkijaid vähemaks. Mida on haljasalale parkija hullem kui invakoihale parkija või kõnniteele parkija?
Kes on need suurimad pasapeetrid? Ikka ja jälle maasturiomanikud! Mida suurem aparaat, seda übem suhtumine. Paneks trepikotta ka, kui saaks! Rehvid auklikuks, ehk enam ei roni muru peale..
kommentaar lipsas käest mimema. Pidasin silmas porimülgasteks tallatud murusid, sest eeslid ei oska käia mööda inimeste jaoks tehtud teed. Üks tuhandest ei talla muru, ülejäänud lasevad kõik otse, mis sest, et kõnnitee on paari sammu kaugusel. mis sest, et see mururada on poriseks tallatud, siis tuleb kõrvalt minna, ja nii see muruplats otsa leiabki.