Eesti uudised

Aktivist lubab panna küünla kooseluseaduse algatajaile

Õhtuleht.ee, 22. märts 2014 14:30

110 KOMMENTAARI

o
Omen / 20. august 2014 15:01
Kuhu sa selle küünla neile kooselu tegelastele paned? Ja sellise küünlaga paneku jaoks plaanid veel eraldi seaduseid hakata nõudma?
t
To 11.18/ 20. august 2014 06:02
Haige psüühikaga oled sina,kullake.
r
Rix/ 20. august 2014 05:58
Kui jobu võib üks noor mees küll olla.
o
ongi/ 20. august 2014 20:59
ja sündinud laps on kindlasti naabrimehe nägu.
p
Pederast/ 24. aprill 2014 09:00
Ja küünal pannakse kindlasti pederastile kõige pühamasse paika -- sitakasse, sitataugusex on suurim nauding maailmas ja seda tuleb ka riiklikul tasemel toetada.
r
raivo/ 24. märts 2014 12:49
k
kas sa musutaja,/ 20. august 2014 21:12
k
kokaiin/ 24. märts 2014 02:34
See Reimo on Oksmaga nii sarnane.Tähendab see seda,et eluvärdjas.
r
rahulik elanik/ 23. märts 2014 19:09
Miks uus seadus ei võtta arvesse neid ,kes tahaksid elada koos 3-, 4- või viiekesi?! Lõpetage diskrimineerimine!
p
20. august 2014 06:58
j
Jõulupukki/ 23. märts 2014 18:04
Ja 4. advendil pannakse eelnõu algatajale 4 küünalt sumpsi siiis või??

m
Marks/ 23. märts 2014 17:21
Aga pededele on hoopis libestit vaja, muidu jälle võrdõiglust riivatud Ühed küünlaid said , aga teised, nühivad kuivalt. Seadusemuutust vaja.
ä
Älis/ 23. märts 2014 16:49
Reimo oli mul FBs sõbristis, kuni tänaseni, kuid ta viskas mu sealt välja, kui küsisin avameelselt: miks talle seks naisega ei meeldi. Vestlus läks päris kuumaks, kus temaga tulihingeliselt samu seisukohti jagavad inimesed hakkasid mind labaseks, rumalaks, harimatuks jne nimetama. Kui hetero püüab kaitsta oma seisukohti, siis antakse kohe nuga, sest omasooliste armastajaid peab austama ja nende seisukohti jagama! Tõesti! Elame lõpuaegadel!
l
luban/ 23. märts 2014 14:39
et panen 1000 küünalt, kui võetakse vastu seadus nagu oli nõukogude liidu ajal, et pederastia on kriminaalkorras karistatav ja peded ahju!!!
n
Naine!/ 23. märts 2014 14:27
Nii kena mees....miks küll ometi sellised kalduvused...võiksid oma geene edasi anda!!!
v
vanja/ 23. märts 2014 13:54
uus peaminister tegi endale seaduse
m
mis/ 20. august 2014 21:03
ka pole aega naist panna?
v
vanja/ 23. märts 2014 13:51
kõhuli porilompi ja küünal p ... siis tunned ennast nagu aurik avamerel. metsale soovin, et vihmavari pees lahti läheks
r
Rob/ 23. märts 2014 13:44
Olen eestlane ja täiesti hetero, aga mind küll samasooliste abielud ega kooselud kuidagi ei häiri. Samas siinse uudise kommentaare on küll piinlik lugeda..
p
Papi/ 23. märts 2014 13:43
Kui inimesed ei taha riiki enda vahele kolmandaks , siis võiks riik nende inimeste soove arvestada. Seda enam et kui ei suudeta ilma riigita omavahelisi suhteid korrastada, siis on olemas abielu. See riigi hoolitsus on kuidagi kahtlase maiguga ja lõhnab maksude järele.

i
ilus tüdruk/ 23. märts 2014 13:39
vahva, pederastidele säraküünlad auku ja :......ORBIIDILE!!!!!!
j
JoppEduardo/ 23. märts 2014 12:43
EI LILLALE TERRORILE!!!!
Pederastia tuleb keelustada ja kriminaliseerida!!!
h
hetero/ 23. märts 2014 12:38
Tõotan pühalikult, et panen küünla igale pedele, kes ennast oksa tõmbab või maha laseb!!!
c
Cac/ 23. märts 2014 11:52
Mis tal sellest Sinu küünlast kasu on, kui järgmistel riigikoguvalimistel koha kaotab ...
m
ME/ 23. märts 2014 11:42
milleks mingit seadust, oma vara võib jagada vastavalt südame häälele - ka testamendi alusel ja seda teeb NOTAR !
kui ei austada teineteist ( ka lapsi ) sellisel määral, et ollakse abielus, siis v a b a abielu
on oma loomult vabadus ja lugupidamatus lähedaste suhtes
k
kes neid küünlaid ikka ootab/ 23. märts 2014 11:36
Suures plaanis arusaamatu algatus. Maruste rääkis: "kooselu tuleb registreerida, see lahendab probleemid neil, kes oma abielu ei saa või ei taha registreerida". No jama ikka. Ei taha registreerida, ära registreeri siis abielu Või veel enam, mis asi see abielu siis on, kui on veel mingi kooselu registreerimine???????? Oled abielus või ei ole Elad üksi või elad vabaabielu. Punkt.
U
.../ 23. märts 2014 11:18
Uskumatu, kui haige psüühikaga on enamus siin kommenteerijaid. Miks te ei võta inimesi nii nagu nad on?
t
to JUSS/ 23. märts 2014 11:17
Eks ühel hetkel võetakse ka nende kaitseks midagi ette. Pedofiilidele tehakse küll liiga, see on ju selge.

n
no mida veel????/ 23. märts 2014 11:07
Kui,siis saab matuse küünlad see erakond ,kes selle seaduseks vormib.Kus on nüüd tähtis teema.kui valitsus pole toimimagi saadud.Enne minnakse münte istutama lollidemaale Lasnamäe kuuskede asemel,siis homoparaad valitsuse toel-hulluks läinud võimujoovastusest.
s
seadusemullike/ 23. märts 2014 10:54
Ilma kooseluseaduseta peavad samasoolised ühiste tehingute tegemiseks käima iga kord notari juures. See on kallis lõbu.
Millised siis need "kallid ühised tehingud" ,küll,poeaksid olema .mille
nimel kavatsetakse luua uus seaduslik klistiirimullikene ,mis järjekordselt suurendaks meie ametnike töökoormust ja hulka ning looks täiendava ebaselguse meie perekonnaseaduste tõlgendamisel?!
Vaba ,mehe ja naise vaheline kooselu, on alati olnud ja saab ka ilmselt edaspidi olema ja mingit eraldi kooselu seadust ,selleks vaja pole ,küll aga tahavad omasooiharad selle ettekäände varjus suruda ühiskonnale peale oma seksuaalorjentatsiooni tunnustamist juba seadusliku kooselu vormis.
Selline orjentatsiooni seadustamine on vastuolus Kristlaste usuliste põhimõtetega ja sellel põhinevate moraalinormidega ,mida avalikult ja korduvalton välja öelnud ka meie kõrgemad kirikutegelased.
Olen kindel ,et kui korraldada selles küsimuses rahvahääletus ,siis on omasooiharate kooselu seadustamis vastu enam kui 90% meie elanikest.
Milleks ssis selline seadus ,mis pole eluliselt vajalik ja vastuolus enamiku rahva tahtega?!
e
eesti naine/ 23. märts 2014 10:50
see härra autor muide on üpris tige inimene, jälgib kommentaare ka ja pärast nõuab veel valuraha, sest härra on ju advokaat :) Aga ma siiski riskin siin välja öelda, et ma ei austa advokaati, kes valetab ja keerutab omakasu huvides, ja ma jälestan rahvasaadikuid, kellel on vähem moraali kui keskmisel allilmategelasel.
Riigikogul ei ole mandaati sellise kooseluseadusega tegeleda! Mitte ükski eestlane ega eestimaalane sellist seadust ei taha, kui noored elavad abiellumata, siis just selline ongi nende tahe ja nad pole palunud endale oma vaba tahte kohta uut seadust - seda kõike taipab iga inimene, kes asjale natukenegi tähelepanu pöörab, küll aga on seadust tarvis homoaktivistidele, et nö jalg ukse vahele saada, et omada platvormi, millelt esitada siis järgmisi nõudeid ja me võime aimata, mis need on, neid kõiki on ju nimetatud: homokooselu õpetus koolidesse, vanemate ümbernimetamine järjekorranumbriteks jne jne.
Homoaktivistid on leidnud oma rahatoru ja taovad oma trummi nagu kõik teisedki rahapoliitikud, annaks jumal rahvale ainult mõistust aru saada ja õigel ajal ühiskonda lõhkuvatele asjadele vastu astuda. Ajakirjanikud võiksid juba välja tuhnida, kust tuleb raha sellise seaduse ostmiseks? Võib-olla Pädaste poisid muutusid heldeks? Eks nende ärile aitaks nimetatud seadus ju palju kaasa, lükkaks homoturismile hoogu juurde ja üldse... ajakirjanikud, teie järmine parima loo preemia on kuskil siin :)
k
Kas see on lubatud ,/ 23. märts 2014 10:15
k
Küünal pane juba valmis!/ 23. märts 2014 10:15
Sain sellest seadusest seni valesti aru. Miks ei selgitata rahvale, millega tegu ja mingid populistid teenivad sellega hirmutades omale plusspunkte. Eile rääkis telekas ja jumala normaalne, kui asi reguleeritud. Käib ju kõigi kohta, ka heterode, kellest pidid lausa pooled tänapäeval vabaabielus elama. See pole mingi p...seadus, nagu kõikjal hirmutatakse, aga selles on küll need aktivistid süüdid, kes seda ootavad, et rahvale pole selgitatud millega tegu. Paljud on hirmul, kuna kuulevad ju igasugu hirmujutte nii kommentaariumites, kui tänaval. Kui kõik vaikivad siis ju loogiline, et kuulu- ja hirmujutud levivad!
i
23. märts 2014 09:57
Issanda loomaaed on oi-oi kui suur, las need peded istuda rahulikult kapis edasi. Selle seaduse algatajad on lihtsalt ühe ajupoolega.
m
MUSKETÄR/ 23. märts 2014 09:53
Olen samuti nõus panema küünla kõikidele homodele ja lesbidele, kui nad jätaksid heterod rahule ja mõtleksid laste tulevikule ning kobiksid kappi tagasi ja elaksid nii nagu nad seda siiani tegid... Me teadsime alati nende olemasolust ja nõuka ajal sai ka plaksutada, kui neid kinni ja hullarisse pandi...Mitte kunagi ei saabu seda aega, millal neid ei põlataks, kuigi salaja, kuid põlatakse...
z
zoofiilidele!/ 23. märts 2014 08:51
zoofiilidele ka õigusi! nad ka väga armastavad näiteks oma koera ja seksivad temaga.

e
eins/ 23. märts 2014 08:46
n
naine/ 23. märts 2014 08:44
kas nad oma abielus suudavad sünnitada kas või 1 maksumaksja, et vanaduses oleks mille eest küünla osta?
e
23. märts 2014 07:52
eestis peaks keegi jälle heteroporno filme tootma hakama see homoteema on juba närvidele käima kõvasti hakanud
t
to MUSKETÄR/ 23. märts 2014 07:17
vaata aga, sa eluaeg olnud üks parastaja ja plaksutaja siis, mõtlesin, et vanaduses oled õelaks läinud. Mis seltskonnaga sina plaksutasid, ei tea, aga mina ei kuulnud küll oma tutvusringkonnas midagi sellist, ja tead, miks, sest meid ei huvitanudki teiste inimeste elud, me elasime enda oma.Sinu vist puudus ja puudub see praegugi.
v
Väga haige seadus tuleb sellest/ 23. märts 2014 06:40
Kuid õnneks on maailmas ka midagi positiivset veel järgi...
https://www.youtube.com/watch?v=MU6lWQoh93g
i
imestav naine/ 23. märts 2014 06:19
aga kuhu te panete küünla - kooselu algatajatele? Vaevalt, et kirikusse.
m
MATS/ 23. märts 2014 03:11
Pederastia, pedofiilia, zoofiilia, nekrofiilia j.n.e.. Esimest neist praegu millegipärast ülistatakse ja soositakse, teisi jällegi põlatakse, kiusatakse taga ning lausa karistatakse. Millest selline vahetegemine, milles asi? Varem (näiteks omal ajal ka eesti keelde tõlgitud soomlaste bestselleris "Avameelsest abielust") oli seisukoht selge. Kõiki neid tegevusi käsitleti kui seksuaalsed kõrvalekaldeid ning hälbeid. Need on perverssused. Sellised inimesed vajavad psühholoogi abi ning nõustamist.
j
jommu/ 23. märts 2014 01:11
pederast on sama mis pedofiil,see on haigus krt. pange nad kinni!

t
tibu/ 23. märts 2014 00:37
vaatsellele "vennale" paneks kindlasti KOHE küünla ....teatud kohta...
e
Ei vaimuhaigetele/ 22. märts 2014 23:51
Pederastid ja muud seksuaalväärastusega tegelased evivad raskekujulist vaimuhaigust, mistõttu tuleb neid käsitleda kui piiratud teovõimega isikuid.
a
Asotsiaalne poliitik/ 22. märts 2014 22:42
Tore oleks kohe seda riigikogu infotundi vaadata, kus vennad on urisevad urruaugud urrakil ja siis üks vend laksib neile küünlaid urgu.
e
Ehh/ 22. märts 2014 22:39
kommentaare lugedes sai hea lõuatäie naerda.
s
Sarakuunal/ 22. märts 2014 21:52
a
Alar/ 22. märts 2014 21:05
r
Riigikontrolöör/ 22. märts 2014 21:05
No aga pangegi üksteisele küünlaid ja sellele kooseluseaduse algatajale ka ja siis ei teil seda seadust vajagi.
k
keda kotib mida samasoost p.uuristajad teevad/ 22. märts 2014 20:08
muud targemat pole seal korda saata ?

k
Kalev/ 22. märts 2014 20:08
Küünla panna ?kes surnud on?
p
Pelle Viljandist/ 22. märts 2014 19:38
Miks see just küünal peab olema, kas kunstdildot ei saaks kasutada?
t
trump/ 22. märts 2014 19:31
Eeem... vabandust, mul jäi ikkagi arusaamatuks kuhu too aktivist selle küünla paneb?
j
JUSS/ 22. märts 2014 19:16
Seksuaalvähemuste Kaitse ühing? See kõlab ju mitmuses ning pretensioonikalt. Tähendab, et see esindab siis ilmselt kõigi seksuaalvähemuste huve!? Tunnen huvi, millal tulevad aktsioonid õnnetute ning taga kiusatud pedofiilide kaitseks, millal toimub meil kommionude paraad? Samuti, kuidas on ka nekrofiilide, zoofiilide, liputajate ja teiste selliste gruppide huvidega, nende seadustamisega. Mida on nende huvide kaitseks ette võetud?
u
Urrr/ 22. märts 2014 19:02
Aru ei saa miks neid pedesid propageeritakse koguaeg....
h
Helenil õigus/ 22. märts 2014 18:36
Tõepoolest, et abielluda ei taha, aga registreerida tahetakse ... mida? Ma saan aru, et laulatada ei taheta, aga kui juba midagi registreeritakse, siis ikka abielu.
m
Matuseküünla / 22. märts 2014 18:19
k
kuljer/ 22. märts 2014 17:57
milleks selliseid perverssusi seadustada, kas meil tõesti pole enam maksumaksja rahaga targemat teha!

h
Helen/ 22. märts 2014 17:57
Võiks kooselu abieluväliselt registreerida...WTF.
Kas nüüd tahetakse armukeste pidamine seadustada?! Ühega oled abielus, kuid kõrvalsuhte võiks ka nagu registreerida, et armuke saaks ka oma osa välja nõuda, tal ju ikkagi sõlmitud lepinguline suhe! 😨
Ja mida siis üldse abielu tähendab? Et abielluda ei taha, kuid mingi x lepinguga oleksin nagu nõus mingeid (lepinulisi)kohustusi võtma.
Mida veel???
e
Endine kommunist/ 22. märts 2014 17:36
Väga hea ,et seaduse algatajatele küünlad pannakse. Äkki nas siis teinekord enam ei algata sellist seadust! :) Küünla peaks ennem kindlasti põlema panema, eriti hea oleks kasutada rooma- või säraküünalt.
h
Hetero mees/ 22. märts 2014 17:23
Minu pärast elagu homod ja lesbid koos. Mul jumala savi. Peaasi et kõik on happy.Nu krt kelle asi on teiste elu lahata, et kes kellega magab - poh pole ve ja ostke Kroonika.
v
vana pede/ 22. märts 2014 16:59
jõudsin ikka enne surma veel õiglase seaduse ära oodata, vaja nüüd ilus noor poiss kaasaks võtta, ja enam ei haugu ükski koer ega köhi ükski rott,elagu eesti vabariik.!
v
vastane/ 22. märts 2014 16:53
Huvitav on see, et igal muul alal peavad majanduslikud huvid olema läbipaistvad. See seltskond aga tohib oma asja ajades jääda anonüümseks. Pole teada, kes nad on. Pole teada, kui palju neid on.
Ütles Reimo Mets suhteliselt selgesti välja ka selle, et sihitakse ikkagi abieluseadust, käesolevat peetakse vaid sammuks sinnapoole.
Tülgastav. Pole sotsid veel võimulegi saanud ja juba homotrall algab.
v
Vanem ''daam''/ 22. märts 2014 16:45
Issand, juba nad panevad küünaldega... Impotendid vist...
t
to mehemürak/ 22. märts 2014 16:42
täpselt, mina olen oma mehega 39 aastat koos elanud ja selle aja jooksul on üks kord olnud vajadus notarit külastada. Aga ma päris naersin su kommentaari lugedes, hästi öeldud.
l
lilli/ 22. märts 2014 16:40
laulatagu end või kirikus, aga lapsi neile küll ei tohi lubada, nad ju kasvatavad neistki väärakad, või kuritarvitavad neid ise, neil on selleks soodumus.

q
QQQQ/ 22. märts 2014 16:29
ja küünal kindlasti pruuni värvi
m
mehemürak/ 22. märts 2014 16:06
"Ilma kooseluseaduseta peavad samasoolised ühiste tehingute tegemiseks käima iga kord notari juures. "
Mis kuradi põhjus see selline on? Kooselus olnud 7 aastat ja pole naisega kordagi notari juures käinud, miks peaks äkki homodel sinna pidevalt asja olema?
t
to Reimo/ 22. märts 2014 16:01
sa oled ise jurist siis sa peaks teadma et isegi praegu on see võimalik VÕSi järgi
m
Mann/ 22. märts 2014 15:44
Panen paki küünlaid kui seda seadust vastu ei vōeta.
j
Jass/ 22. märts 2014 15:25
Krt..., olen sellest pedetrummist juba tüdind.
j
JJ/ 22. märts 2014 15:11
n
No jah/ 22. märts 2014 14:50
Iseasi, et kas need kooselu seaduse algatajad tahavad just küünalt ...... endale?

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee