Vastame: hea uni, päikesepaiste ja hommikune jooks. Just sellise alguse minu tänane päev saigi. Pärast hommikust trenni teadsin, et see tunne tuleb kohe kirja panna, enne kui muude argisekelduste sisse ära upub.

Minu hommikused jooksud ei ole tavaliselt kuigi pikad. Soojenduse ja lõdvestuse vahele jääb kümneminutiline intensiivne osa, mille jooksul teen kiireid lõike.

Kokku võtab trenn vaid 30-35 minutit, aga kui hea tunde sellest saab!

Vaatamata varajasele kellaajale ning kahele külmakraadile – mis kumbki pole tegelikult treeningut takistav tegur, kuid mida paljud ei usu, enne kui ise proovinud pole – kohtasin jooksurajal veel lausa kuut inimest.

Võib-olla on selles oma osa eestlaste seas head vastukaja leidnud üleskutsel sada päeva järjestukku hommikuti jooksmas käia, võib-olla tulevad mõnele meelde vahepeal unustustehõlma vajunud uusaastalubadused.

Misiganes põhjus ka poleks, jooksmine on suurepärane viis panna algus rõõmsale ja tervislikule päevale.

Mulle meeldivad väga linna peal väljas olevad reklaamid, mis kutsuvad üles laiskusest võitu saama ja end kasvõi paar korda nädalas 30 minutit järjest liigutama. See ei ole raske.

Kui sa seda veel teinud ei ole, siis nüüd on viimane aeg pihta hakata. Energia, mille värskendavast hommikujooksust saad, ei ole millegagi võrreldav.

Üht väikest mõtet tahaksin hommikuste kaasjooksjatega siiski veel jagada. Kui teine jooksja sulle naerusui otsa vaatab ning Hommikust! hüüab või kätt viipab, võiks pea ärakeeramise või jäisel pilgul edasirühkimise asemel on talle samaga vastata.

See on täiesti normaalne ning usu, annab su jooksule veelgi parema fiilingu.

Jaga artiklit

0 kommentaari

Päevatoimetaja

Gerly Mägi
Telefon 51993733
gerly.magi@ohtuleht.ee

Õhtuleht sotsiaalmeedias

Õhtuleht Mobiilis