Maailm

India toetab Venemaa tegevust Ukrainas

Delfi, 9. märts 2014 19:24

42 KOMMENTAARI

s
Sina Tarmo/ 11. märts 2014 15:06
Rahvas ei taha midagi sellist kuulda mis Venemaad õigustaks . See ei Krimmi rahvas millest 90 % venelasi jalutab õues venemaa lippudega ja palub venemaalt abi ei kõiguta kedagi . Siis on ainult see lahendus et kobigu venemaale minema . Aga see et kunagi ammu oli see venemaa osa ei mõjuta kedagi . Samamoodi võib ju öelda et Eesti oli ka Venemaa osa . Aga miks siis venelased peavad siit minema kolima kui nad elasid Siin samamoodi nagu Eestlased . Eestlased said omale maa Venemaalt . Seda oleme me kõik vist unustanud .
s
sina Tarmo/ 10. märts 2014 14:43
Aplus ! Õnnitlen Tarmo , oled suutnud ühe kõige rumalama kommentaari siinses kommiruumis valmis meisterdada !
t
Tiit/ 10. märts 2014 14:26
Joonasele veel lisaks. Enne meie piraadiküttide vahistamist sõlmis Putin Indiaga suure relvalepingu.
h
hmm/ 10. märts 2014 14:20
kui see on õige tegevus, siis venemaa võib indiast ja hiinast maalappe hakata okupeerima, kuna see on õige tegevus ja seda tegevust toetatakse:)
t
Tarmo/ 10. märts 2014 14:15
aga Krimm on ju tegelikult ajalooliselt vene ala
m
Mää/ 10. märts 2014 13:03
Üks kommentaator pole veel India. India on kuskil mujal. Paraku on aga seal riigis endas sedavõrd palju siseprobleeme, et tema destabiliseerimine ja rahutuste keerisesse pööramine pole eriti raske. Pakistan hõõruks ka heas meels käsi ning Hiinagi itsitab vaikselt pihku kui India end probleemidesse mässib. Uue külma sõja liitlased ja rindejooned on kujunemas. Tark ei torma!
x
x/ 10. märts 2014 12:53
Loomulikult , olete ju tšurkad.
j
Juhan/ 10. märts 2014 11:02
See napp uudis on eksitav. Tõenäoliselt on see hangitud Vene agentuuridest. Täpsem kajastus näitab, et India ei vali ametlikult pooli ja pigem rõhutab, et kõik peab olema tehtud legitiimselt.
http://indrus.in/world/2014/03/10/russian_interests_in_ukraine_legitimate-_shivshankar_menon_33619.h...

t
TOETAN TEISTSUGUST VENEMAAD, PUTIN ON KURJATEGIJA/ 10. märts 2014 10:42
LOODAN ET SELGE MOISTUS VOIDAB JA KA NORMAALSED VENELASED SAAVAD ARU ET NENDE JUHT LOLLITAB NEID JA PEAB IDIOOTIDEKS, LOODAN , ET TODE VOIDAB.
t
TEISE RIIGI TERRITOORIUMI OMASTAMINE-OKUPEERIMINE ON KURITEGU JA SEE ON FAKT/ 10. märts 2014 10:42
Keegi pole omade kaitsmise vastu aga teise riigi territooriumi okupeerimine -omastamine on kuritegu ja SEE ON FAKT aga inimesed Venemaal ei saa sellest aru ja see on kurb , kurb , et selliseid inimesi on tänapäeval, Oelgu , et me kaitseme seni kuni asi rahuneb aga riigi territooriumi omastada - see on kohutav kuritegu - kuritegu kogu maailma rahu vastu ! Sellest peab iga normaalne inimene aru saama ja see kes ei saa peab vaatama peeglisse ja motlema pikalt järele
m
midagi head ka/ 10. märts 2014 10:33
see üli hea kui Maailm jaguneb pooleks,see hea ja kiire algus Suureks Üllaks sõjaks,mida tõesti vajatakse inimkonna ülistamiseks.
s
sõbrad/ 10. märts 2014 10:12
Hitlerit toetasid Hispaania,Jaapan,Rumeenia ja Itaalia.Fašistid on ikka toetust leidnud olgu siis pruunid või punased.Soome kasutas Hitleri abi punafašistide käes oleva oma territooriumi vabastamiseks.
v
Väike märkus atsidele/ 10. märts 2014 09:58
Inglismaa röövis 200 aastat Indiat, viies välja kõik, mis läikis, pidades isegi vaske kullaks. Pärast lahkumist indiast, viis indialasi oma kodumaale ja müüs ka Kanadale orjadeks. Sellest ajalugu vaikib. Tuhanded Indiapered lõhuti ja inimesed saadeti orjadena, kui maailma oli orjandus sisuliselt lõppenud, maailma laiali. Nüüd ongi aeg oma sigaduste eest maksta. Keegi poleks saanud Indiast Inglismaale tulla, kui see riik ise poleks neid sinna vedanud ja siiani kergekäeliselt kedagi sisse ei laseks( ka eestlasi, muide).
a
ats/ 10. märts 2014 08:41
Mina tegelikult hakkaks india immigrante EL välja saatma. Terve inglismaa jne on neid täis. Julmalt lennukile ja koju või venemaale. Kui suured sõbrad, siis miks need mustikad venemaale ei lähe. Lennukid tuleb teele saata juba homme.
a
10. märts 2014 07:41
Ahvid,rotid ja pasalasu!Mul on ka Kaukaasias sõbrad keda toetada.Keda see kotib keda nad toetavad?Puhuvad kõik ennast õhku täis!Mingit sõda ei tule kindlasti,sest ega venelased lollakad ei ole,et omasid tapma hakkavad.
u
uhuu/ 10. märts 2014 02:16
Lollidemaa ja sama kriminaalne, nagu Putlandia Kurjuseriik.

u
uudu/ 9. märts 2014 23:05
hiina, kashastan, india ,,, head liitlased
m
Maakera prügikast/ 9. märts 2014 22:58
Hare hare, hare rama.. nagu seiklusfilmis! Loomaaed.
o
Ohohohoo/ 9. märts 2014 22:40
Miks ma ei imesta? Riigid, kus rikutakse inimõigusi ja naiste grupivägistamine on au sees, leiavad ikka ühise keele.
n
9. märts 2014 22:39
nii palju häid sõnu India Vanbariigi (rahvaarvult teine maakeral)
aadressil - - ühe suure ja võimsa eesti vabariigi kommijate armee poolt.
Usun, et India pool ütleb teile - jah ma olen nõus... ja te lahkute oma tsitadellidesse....
t
to jep/ 9. märts 2014 22:30
Minuteada toetab Hiina Ukraina territoriaalset terviklikkust ja sanktsioonide mittekehtestamist venemaaale . See toetamise jutt oli rohkem nagu Lavrovi hirmund inin .
h
Homme kindlasti keegi lükkab selle India välisministeeriumist ümber ./ 9. märts 2014 22:25
Ei tea , mida meeleheitel venemaa lubas ? Nii et Pakistan ja Hiina võiks julgelt oma territoriaalsed nõudmised India vastu realiseerida . India ju kiidab sellise tegevuse heaks !
j
jep/ 9. märts 2014 22:18
ei ole teist nii tagumikus kohta kui india. isegi venemaa on tohutult ees sellest kasti topitud ühiskonnast. Aga hiina toeatab loomulikult venemaad, neil hea meel kui venelased euroopas tegevuses. Hiinlastel aasias kohe lahedam. Eks nad seal ootavad vaikselt vastavalt Sun Tzu õpetusele: tuleb istuda kõrgel jõekaldal ja oodata, kuni vaenlase laibad mööda ujuvad.
r
RR/ 9. märts 2014 22:05
Toetan Pakistani tegevust Kashmiris!

k
Kohtunik/ 9. märts 2014 22:04
Rahunege maha! Ei tule mingit sõda. Väike arveteklaarimine Venemaa ja Ukraina vahel. Muig :D
m
Minul/ 9. märts 2014 22:04
Postimehes soovitakse isiku tuvastamist anonüümses kommentaari ruumis. -tänapäeva sõnavabadus on näiline- blokeeritud IP puhul soovitakse ühendust võtta (et tuvastada isik) maailmas on varsti kadunud diskreetsus, kõik soovitakse kontrolli alla saada. Küsimus: Kes hakkavad juhtima ja kelle käes on tulevikus propaganda?Vabad mõtted (poliitilised, mitte roppused) võivad saada saatuslikuks.
k
kohaj/ 9. märts 2014 21:56
Issand kas kellegi enam koolis ei õpetata loogise lause ülesehitust ja analüüsi, nagu minu nooruses, emakeeletundides ja matemaatika loogika tundides.
India ei toeta Venamaa tegevust, vaid imestab vene-välise aktiivsuse suurenemise üle.
Inda oleks nõus panustama koheselt sellele poolele, kes suudab rahustada lõhenemise protsesse Ukrainas.
Ja siinsed kommijad mahuksid rahulikult Mumbai - elanikke 9 miljonit - ühte eeslinna, ühte kvartalisse, kuuele pappkarpidest ehitatud tänavale - üksteist hommikust õhtuni üksteist sõimalema ja tänitama
n
no see mõlgas oli ju kogu nsvl-i aja üks suurimatest venemaa sõpradest,pidevalt oli uudistes 60-l ja 70-l aastatel ikka suurest sõbrast indiast ja kiideti alati omavahelist koostööd,ka sinna reisimine oli venelastele suur auasi./ 9. märts 2014 21:49
Ühesugused leiavad ikka üksteist.
v
värviline vikerkaar/ 9. märts 2014 21:41
Kle india, tegele sisepooliitiliselt oma seksuaalsuse mahasurumisega mitte marurahvuslaste toetamisega
o
on ikka kesikud ja põrsad ,ei kuula suurte eestlaste sõna/ 9. märts 2014 21:38
ja hakkavad vastu ameeriklastele endile !!!! Eesti marssal Reinsalu koos oma targa ja väärika nõunikuga s.o.hr.Krossiga ,keerab pisikese India ookeani teisele kaldale.
Ei India maa ega maapõu kehvem ole kui Ukraina oma .
Meiega võidavad kõik ausad orjad,kes oma platsi teavad.
m
Muhhaboi./ 9. märts 2014 21:06
Juriidilis-praktilises mõttes ei olnud Venemaal tuumarelva, ei olnud ühelgil Nõukogude Liiduvabariigil, kaasarvatud Ukraina. Liidu lagunemisel koondati tuumarelv Venemaa kätte kui suurim endine Liiduvabariik ja kes oli nõus Lääne ees endise Liidu kohustusi täitma. Venemaa päris N Liidu õigusliku järjepidevuse majanduslikus, mitte poliitilis-ideoloogilises mõttes. Sestap ei pea Venemaa ka ennast süüdlaseks bolševike-kommunistide tegudes mis N Liidu ulatuses ja väljaspool toime pandi. Venemaa on seisukohal, et kui üritatakse vastutama panna Venemaa, siis tuleb vastutama panna kõik endiste Liiduvabariikide kommunistlikud valitsused. Ma pooldan seda seisukohta, tahaks kasvõi "seltsimehelikku kohut" meie kommunistide tegusid vaagimas kui rohkemaks meie riigil julgus ja tahe puudub. Egas muidugi kust need "julgus ja tahe" peaksidki tulema kui Eesti Vabariigi valitsust on järjekordselt moodustamas "endine" kommunist, kunagise "kommunismi kooli" (ametiühingud) "direktor", sest "politrukile" tuleb puhkust anda.
j
Joonas/ 9. märts 2014 21:05

m
Marks/ 9. märts 2014 21:00
India peab pugema , tal huvid mängus
y
yll/ 9. märts 2014 20:55
küllap on ka ladina-ameerikast ja aafrikast toetajaid.ja kuna ainuüksi aasias elab 65% maailma rahvastikust siis enamus toetab venemaad juba ainuüksi et saab usa-le vastanduda.ja see trend
on tõusev.
n
ninja/ 9. märts 2014 20:53
mida siis p....lakkujatelt ikka oodata...ikka toetust.....ühed mustad kõik
j
Joonas/ 9. märts 2014 20:53
Sellepärast eesti piraadikütte ei vabastataki
j
Juss/ 9. märts 2014 20:47
Hiina, India, Venemaa. Jaaa ... see liit paneb juba mõtlema.
r
Raivo/ 9. märts 2014 20:32
Toetan Pakistani, kellelt india on okupeerinud teise Pakistani suuruse ala Pakistanile meeldivast kohast.
u
uiguur/ 9. märts 2014 20:22
Ka Hiina toetab Venemaad, sest Hiinal on Krimmis palju põllumaad renditud.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee