Eesti uudised

Piletisüsteem ei ole veel vilja kandnud

Teet Teder, 20. veebruar 2014 07:00

22 KOMMENTAARI

a
A.H./ 20. veebruar 2014 22:31
Oli see bussiliiklus vene ajal mis ta oli, nüüd on veel hullemaks muutunud, liinid lühemaks tehtud, ümberistumisi rohkem, pidevalt täistuubuitud, regulaarselt haisvaid A-sotsiaale täis. No ei ahvatle sellisega sõita, isegi kui peale makstaks.
v
20. veebruar 2014 19:32
p
Proff/ 20. veebruar 2014 17:03
Loll jutt suhu tagasi. Tallinna ühistranspordi piletisüsteem toimib väga hästi. Mis aga toimub reformivalitsejatega?! Millest sellised rünnakud Tallinna Keskerakondliku Linnavalitsuse vastu?
k
Kaja/ 20. veebruar 2014 16:39
Kahju et Tallinlased ei hinda seda mis neile tasuta antakse... töötan transpordi vallas ja ei ole olnud ühtegi tööpäeva kui ei kuuleks virinat et miks peab esitama IDkaardi rohelise kaardiga. Piletit osta ka ei taha... aga karatakse näkku inimesele kes teeb oma tööd ja kes ei otsusta seda mis tingimustel tasuta transport toimib. Oleks minu teha siis lõpetaks selle jama ära. Ma ei tööta mupos aga puutun lähedalt selle süsteemiga kokku.
s
Sten/ 20. veebruar 2014 16:16
Lasnamäelt läbi Liikuri tänava sõidab ainult 2 bussi 51 ja 19 kesklinna. Seda on seal tipptundidel ilmselgelt vähe. Pealegi toon näite nende busside väljumisaegadest nt Loitsu peatusest hommikuti kella 8- 10.
Niisiis: Nr 51 ja Nr 19
kell: 8 01 8 01
8 37 8 38
9 06 9 23
9 34 9 49
2 bussi kesklinna on seal ilmselgelt vähe tipptundidel, heaküll õhtustel tundidel pole see graafik oluline, aga hommikuti on. Ja miks peavad need ainukesedki sõitma üksteise sabas minutilise intervalliga? Ühinen eespool kommija lugejaga,et Tallinnas ei peaks kuskil üle 10 minuti keegi transporti oodates külmetama/ligunema. Ja miks ei saa neid tandemis sõitvaid busse veidike hajutada?
Ilmselt on siin bussifirma juhtkonna mugavus mängus, nad ei näe, nad ei hooli, sest ise vuravad autoga tööle.
r
Rein to 14.07/ 20. veebruar 2014 15:47
Kasutan alati ühistransporti ja pole küll tundnud ,et haisvate penskarite pärast sõit oleks ära jäänud.Tasuta ühistransport ei tekita asotsiaale vaid need tekivad riigis kus juhid oma ülesannetega toime ei tule.
ü
20. veebruar 2014 14:07
üks mõttetu piiksutamine;penskareid,kodutuid parme täis haisvad ja räpased bussid=tallinna tasuta ühistrantsport-RÕVE!!!!!!!!
t
Tõestatud!/ 20. veebruar 2014 12:54
Nüüd on siis selge, et liinide täituvuse jaoks polnud vaja koguda suurt kogust isikustatud andmeid. Teod räägivad enda eest, rääkigu linnaviled mida iganes.
Järelikult on tegu vaid inimeste järgi luuramisega.

t
tõesti,/ 20. veebruar 2014 11:26
a
Ahti/ 20. veebruar 2014 11:22
Tallinnale on tähtis inimeste aitamine, seda tunneme igal sammul, mingit vilja ei oodata sellest.
l
Lõuna-Eesti elanik/ 20. veebruar 2014 10:37
mulle tundub, et küll on ikka valus tallinlastel tasuta sõit. Annaks mulle keegi sellise võimaluse, oleksin elu lõpuni tänulik. Kui tasuta sõit teeb haiget, siis võib ju ka pileti osta ja sõita. Nii lihtne see ongi!
t
to:tõsielu/ 20. veebruar 2014 10:36
Kas sa ikka saad aru, et ei olemas sellist asja nagu tasuta transport. See "tasuta" jaoks vajaminev raha võetakse ikkagi sinu taskust ning tänu sellele jääb mujalt lihtsalt selle võrra raha puudu. Punkt
k
Kas/ 20. veebruar 2014 10:17
tõesti saab teha järeldusi valideerimise järgi. Sõit toimub ikka punktist A punkti B ja kui transport mulle sobival kellaajal ei sõida, otsin teise lahenduse. Pole vaja lugeda inimesi, isegi ühes peatuses seistes või sõidugraafikuid vaadeldes võib teha järeldusi- kaks bussi sõidavad koos pea pool liini pikkust, siis on 15-20 min. vahet ja jälle tulevad nad koos- kelle seda vaja on?? Vaadake või bussiliinid 17=23 ning 26=33 neid näen pidevalt koos sõitmas. Samuti ei saa aru aru liinist 48, mis sõidab 1-2min kiiremini kui 40, ainus vahe, et 48-s on vähem reisijaid.
t
tõsielu/ 20. veebruar 2014 10:15
Suur kära on pööbli poolt, kel on tasuta transpordist hea meel, sest Toompea võim ju nende eest ei hoolitse.Rikaste klassil on mõistagi irvitamist vaeste üle
m
mmm/ 20. veebruar 2014 09:45
"uus piletisüsteem fikseerib inimeste bussi sisenemise koha ja kellaaja" - Arvestades, et pensionärid ei pea valideerima ja nemad moodustavad ühistranspordis vähemalt kolmandiku, siis saab ikka väga valet statistikat nende masinate kaudu. Nii võibki jääda mulje, et kuskile pole vaja uusi busse liinile panna ja et ühistranspordis on alatäituvus.
l
lugeja/ 20. veebruar 2014 09:29
Mismoodi nad nendest "andmetest" suudavad välja lugeda, et peaks sõidugraafikut tihendama???? Igale normaalse ajuga inimesele on selge, et 20 või 30 minutise vahega graafik ON LIIGA HÕRE JA VAJAB TIHENDAMIST. Üle 10 minutise intervalliga sõidugraafikut ei tohiks Tallinnas küll olla.

b
bb/ 20. veebruar 2014 09:11
saadakse teada, kus inimesed peale tulevad. aga kuhu nad sõidavad? ja kuhu nad tahavad sõita? äkki hakkaks väljumisi ka valideerima?
r
Raivo/ 20. veebruar 2014 08:36
Kui Savisaar võtaks Helsinki bussiliiklusest õppust, hakkaks see asi ennast ära tasuma ja 3-ndik validaatoritest oleks ostmata...Helsinkis lastakse sisse esimesest uksest ja validaator on ainult eesukse juures. Kui sul kuupiletit pole, pead pileti ostma. Tallinnas sõidan, kuidaspidi tahan...mupo on ainuke võimalik mure...
Ka kuupileti pead laadima...maksab 46 €, sellega teenib raha väga kiirelt tagasi...ÕPI, SAVISAAR, ÕPI...
k
kes.../ 20. veebruar 2014 08:33
...on reisijaid füüsiliselt lugenud? Loll ajakirjanik oma tellitud artikliga - teatud bussides on loendurid millega liinide täituvuse üle arvet peetakse. Sõida bussiga mitte ära vingu.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee