Eesti uudised

Ojulandi uus poliitiline jõud jääb kindlaks sõnale "ühtsus"

Toimetas Kristin Aasma, 4. veebruar 2014, 12:17

56 KOMMENTAARI

n
Nimeks "VIAGRA" võtta kah ei saa,/ 5. veebruar 2014, 10:01
registreeritud kaubamärk.Aga kui saaks,oleks äge küll ja
liikmeks astuksid väga paljud.Teised erakonnad jookseksid
massiliselt üle...
p
Pannes/ 5. veebruar 2014, 07:43
Hüüdlaused, mida erakonnad endile valijaskonda meelitavad on: "meil saab olema, me teeme seda ja teist; kõigil saab kohe parem, jne .... Tavaliselt korralik plaan koosneb detailsest kavast, kuidas ja milliste vahenditega sinna jõutakse.... eesti poliitika toetub vaid järjest uhkemale hõiskamisele.
Pole vahet milline jõud kusagil tekkib, sest see kukub kolinal kokku niipea, kui inimestel kodudes külm hakkab ja lauale midagi panna pole või ei suuda! Rahvas on valinud saadikud lootuses, et nad juhiksid targalt, näha on aga lapsikut mudasõda.
e
Edgar/ 4. veebruar 2014, 21:33
Ühtselt madala IQ omanikud on seal kõik.
t
Tohman nr 1789/ 4. veebruar 2014, 18:48
Mina olen tohman ja minusuguseid on veel ca 100 000 tk. Isiklikult ei oska ma ega taha, anda oma häält praegu eksisteerivatele erakondadele, sest ainult sitta on nad kõik keeranud. Kes rohke, kes vähem. Seega on üks tohman ja ülejäänud 99 999+ nõus andma oma hääle ükskõik kellele. Seega tervitatav on ainult uue erakonna loomine. Minupärast mingu või terve uue erakonna juhatus Brüsseli. Kui siin midagi paremuse poole liigub, siis olen nõus. Praegu kingivad siin miljoneid ära ja omastavad. Äkki teeks restardi ja naahui täissöönud poliitikud. Mis muutu ? Vb mitte midagi, aga vähemalt on proovitud.
t
to PP/ 4. veebruar 2014, 17:16
Mina ka imestan, kuidas küll nii palju petta saanud rahvas ühest karjääritibinast nii leili läheb. Arvasin, et ehk ollakse 22. aastaga veidigi õppinud. Aga ei. Too või koorem rehasid, kõik otsitakse üles ja kõigile üritatakse peale astuda. Ei oska siin ei vihastada, ei kaasa tunda.
p
PP/ 4. veebruar 2014, 16:37
kes küll on need inimesed, kes ojulandi parteisse astuvad ja mis veelgi suurem küsimärk, neid veel valima ka hakkavad?? minu jaoks nt oli ojulandi viimane temp viimane piisk karikas, et reformi valimisest loobuda
h
hahaha/ 4. veebruar 2014, 16:33
Ojuland ja ühtsus... :) Mida teab tema ühtsusest. Olen tiheda lennureisijana alatasa seda "ühtsust" näinud. Mis iganes, tema peab väga ühtselt esimesena lennukisse trügima.. olenemata, kas vihmas seisab väikelastega emasid või vanureid või ükskõik keda.
Ebameeldiv ja ülbe. Rääkimata sellest, mis toimus tema ajal välisminnis. Kirss tordil mõistagi need viimased sõnavõtud. No ma ei saa aru, kui ta nüüd peale seda ei ole poliitiselt areenilt väljas siis eestlane on ikka veel tillist-tõmmatavam valimiskasti juures kui ma olen arvanud.
p
PR/ 4. veebruar 2014, 16:22
Haihe,haige,haige...........

n
Nevon anttaja/ 4. veebruar 2014, 16:03
Võiks olla "Ülbelt ja häbitult ühtijate" partei.
x
xsx/ 4. veebruar 2014, 15:38
Ühtne ei saa kunagi Eesti olema , seda on näidanud aeg . Ühtne on siis kui on kommunism ja kõik saavad ühtemoodi , aga tekib küsimus kes siis jagab , kas Ojuland ? Kas uues erakonnas tuleb hääletada nii nagu kästakse või võib ise ka mõelda , kas hakatakse ka kasutama nimekirjade kasutamist valimistel , ehk klikk paneb inimesed paikka ja lollikesed võivad anda hääli kellele tahes ja pukki saab see kes klikile meeldib ?
l
Linda, vanur maalt/ 4. veebruar 2014, 15:20
Ja kas nad on ühtsed seda sõna kasutades?
ü
Ühtselt üks partei oma asju ajas ajas 2014 alul/ 4. veebruar 2014, 14:59
...Iga üks annab natukene ja ühtsus hakkabki juhumisi juhtima oleks lühikokkuvõtvalt öeldud. Hiljem võiks ju kaaluda ka kistlikke vorme demokraatlikus vormis. Sotsiaaldemokraatlikus vormis oleks justkui üle piiri minek juba tolleks ajaks kui pinsile minek tuleb.
w
wq/ 4. veebruar 2014, 14:57
Näha on, et nii mõnedki kommentaatorid vahutavad vihast. Arvan, et nad ise on rumalad inimesed, kes ei oska oma peaga mõelda, vaid on IRL-i vihavaenu- ja laimukampaania mõju all.
k
4. veebruar 2014, 14:57
Kui juba erakonna algus paras porno,võiks ju nimeks panna Suguühte Partei.
a
Alfons/ 4. veebruar 2014, 14:57
Ei midagi uut. Loosungid kõikidel parteidel "väga rahva tahtega arvestavad" ja soovivad samuti inimkeskset, paremat, ühtset Eestit. Peaasi, et olla piruka juures.
i
irw/ 4. veebruar 2014, 14:54
Ühtsus MIDA POLE !
Poliitikud ja rahvas kaks eri asja

s
Sirje/ 4. veebruar 2014, 14:52
Mina ootan huviga uue erakonna teket. Eestis elab üle 60-ne rahvuse, kes on enamuses siin sündinud ja peavad Eestit oma kodumaaks. Väga teretulnud on nende võimalus saada osa meie maa poliitilisest elust. Ehk sobiks nimeks Eestimaa ühtsus.
n
Noojaah/ 4. veebruar 2014, 14:50
Sülem oleks ilus nimi, mis sisaldab ühtsust. Midagi rohkem ühtset kui sülem ei saagi olla. Lisaks seondub mesilassülem Liivi luuletusega ja on seega üliväga sobiv.
Tegelikult oli teatrilt nime pätsamine kaval. Poleks nad seda teinud, ei teaks keegi, et nad olemas on. Ajakirjandusel parajasti igav ka.
k
K.T./ 4. veebruar 2014, 14:40
Ühtne Eesti polnud küll parim valik.
Kuidas aga meeldiks Erakond Ühtne Rahvas?
Kui jah, jääte mulle konjaki võlgu.
m
Mis partei see ka selline on, mille juht/ 4. veebruar 2014, 14:39
peale valimisi emigreerub nagu parteikaaslane Galojan !
r
Rix/ 4. veebruar 2014, 14:38
Hea on vaadata nende parteide tegevust kõrvalt. Rikkumata ja saab objektiivse pildi. Nii naiivsed inimesed ei tohiks enam poliitikas tegeleda. Elagu Raimo Käoga edasi ja rahu majas. See on ju surnult sündinud vasikas. Kui inimene ei saa aru, et on põmmpea, siis peab talle seda ütlema.
m
Ma tahaks näha/ 4. veebruar 2014, 14:34
seda potensiaalset valijat,kes sellistele tüüpidele oma hääle annab.Ja loomulikult neid,kes ennast selle asjanusega on liikmeliselt sidunud.Partei avalikel kõnekoosolekutel saab olema tõenäoliselt palju rahvast,kes ootavad ja tõenäoliselt ka saavad,palju nalja.
k
Kui Kristiinakene jutustab üldsusele ausalt sellest EKA-maja ja krundi rahade/ 4. veebruar 2014, 14:25
saagast,pakun tema parteile välja super-nime:"Lumivalgeke ja 7 hunti"!
s
SELLISED NIMED TULID KOHE ETTTE..../ 4. veebruar 2014, 14:25
ÜHTSED EESTI PIRAADID...
MÜÜME EESTI ÜHES TÜKIS....

t
Targem nõuandja/ 4. veebruar 2014, 14:22
Miks pead vaevata nime andmisega? Kõigepealt, et midagigi koidaks, peaksid need kümme juhtoinast rahvale selgitama, millised on nende teesid. Mida nad kindlasti suudaksid valituks osutudes korda saata? Praegu kemplevad vaid nime otsimisega. Vanadel erakondadel olid nimed olemas. Need kalad kukkusid vähemalt lubama suure suuga. Ojuland koos oma jüngritega pole veel piuksugi teinud. Miks kuradi pärast pean mina jooksma saba liputades valimiskasti juurde? Kes jokitab, kes teeb ära, kes lubab viie rikkama hulka, need aga kõmisevad kui tühi tünn. Tehke mulle selgeks, kus oleks kasvõi üks sõna mainitud rahva tuleviku kasuks? Ei ole! Seega pole ka seda erakonda minu jaoks olemas.
ü
ÜLBE/ 4. veebruar 2014, 14:19
Ühtne Libaraal-bolševistlik Eesti
ja liituda võivad ainult karjäärikommunistid - geneetilistele kommunistidele keelatud!
ü
ÜLBE/ 4. veebruar 2014, 14:17
Ühtne Liberaal-Bolševistlik Eesti
l
lugeja/ 4. veebruar 2014, 14:08
Kurb, et keegi ei ürita juba korra ämbrisse astunud vananevat naist takistada. Kogu see asutamistoimkond on endale vee peale tõmmanud ja keegi ei võta neid enam tõsiselt.
r
Rottweiler/ 4. veebruar 2014, 13:56
Keda üritatakse selle "ühtsusega" ära lollitada? Usun ma jeee, et endine refar muudab ühtäkki usku ja hakkab minusuguse eest seisma ?!? Peale iluste lubaduste ja valede pole ma MITTE ÜHEGI erakonna poolt kuulnud ja karta on, et enne ei kuule ka, kui kogu tänane nomenklatuur kõige liha teed läinud on. Arvata on, et olen selleks ajaks ammugi taevastel jahimaadel ja vot seal pakun eelkõige "oravatele"(endised, praegused ja tulevased) täieliku "ühtsust" - amps... ja olemegi ühtsed :)
n
naljamiis/ 4. veebruar 2014, 13:55
t
Tiina/ 4. veebruar 2014, 13:54
...aga -Eesti ühtsus - pange see nimi ja asi korras. Las siis see no või vo teater hoiab ja soojendab oma ühtset Eestit edasi.
j
Jürgen/ 4. veebruar 2014, 13:54
Olen päris kindel et see saladuslik "uus" nimi mis välja pakutakse on "Ühine Eesti", muidugi juhul kui mõni teine pahatahtlik partei ei otsusta kiusu ajada ning nime ise registreeerima ei tõtta.

k
karla/ 4. veebruar 2014, 13:47
Kohe kuidagi ei usu-just selle ajuvaba sõnavahu ja "geenetiliste" sildistuste tõttu, et tegemist on mingite aateliste inimestega. See on lihtsalt saast, mis ühiskonna puhastudes ikka pinnale kerkib.
Nimeks sobiks Igaunijas Ühine Saasta Erakond ( Igaunija-Eesti läti keeles). Nimelt ei tahaks, et see meie isamaa nime oma suu ja sulega määriks.
Tuletab meelde laul:" Andeks, kas siin on veel ruumi?" Eitava vastuse puhul tuleb kohe uus saba (ehk järjekord) tekitada. Uue Shansi (Saba) Partei (USP). Mind ärritab eriti see, et kleebitakse tühje silte. Kes kurat peale Oiutu enda on nn. genkom.? Sobiks ehk siis Genkom- Oiutute Itude Erakond.
OIE. Vabandan kergeusklike Ojulandi uskuvate ilmsete nägemis-ja kuulmispuuete või mälulünkadega inimeste ees. Ei tahtnud T E I L E halvasti öelda, aga paraku tuntakse inimest ka sõprade järgi.
n
nõuandja/ 4. veebruar 2014, 13:44
Aga las jääbki siis lihtne ja hea nimetus "Ühtsus"
v
Voldemort/ 4. veebruar 2014, 13:43
Miks mitte Ühendatud Feministid?
u
Uskumatu probleemide lahendamise võime ja tulemus!/ 4. veebruar 2014, 13:38
Kui juba nimega jahutakse nädalaid asja tuuma tabamata, mis siis päris probleemidega tuleb.
NO99-t ärge torkige, nad on terava mõistusega ja suudaks igast Teie lollusest võimsa performance teha.
l
Lible/ 4. veebruar 2014, 13:36
Ühtsust näen ma ,,kallis Ojuland" võrdses palgas, enam-vähemgi...... Kas arvad et ma oma sandipalgaga sobin su kõrvale, veel vähem toetama....... Aferistid saavad ,,koduigatsus- tasu" Brüsselis.......aga ka minu lapsed igatsevad kodus mind, koju, kui tööpäevad on orjapalga eest ......Kus on lastele ema-isa igatsus- tasu....!?
Kes sind kodus ootavad? Lambakarjale igatsus-tasu? Sulle, et koju jõudes tahatuppa minna....., teadagi mida tegema aga minu lapsed peavad päevad läbi kodus igatsema...... Mõtle oma valijatele, vaesunud Eestile!
ü
ühtsusparteilane/ 4. veebruar 2014, 13:35
k
kõigi maade proletaarlased ühinege !/ 4. veebruar 2014, 13:34
ÜKS oleks paslik....ühinege kaabakad eestis, partei pole veel alustanudki, aga juba nii naeruväärne,
h
hm/ 4. veebruar 2014, 13:32
Enne nime väljamõtlemist võiks siiski oma maailmavaate välja mõelda. Ma ei ole siiani kusagilt suutnud välja lugeda, kas see uus partei on parempoolne, vasakpoolne või tsentristlik.

v
4. veebruar 2014, 13:28
Võiks siiski võtta kasutusele "PEETUS",selle ette saaks iseloomuliku liite panna!
u
Uus parteinimi/ 4. veebruar 2014, 13:28
Lumivalgeke ja seitse ühtset lambatalle
u
U.T/ 4. veebruar 2014, 13:27
Ühtiv Eesti e. Koitus ! Aga kas mitte Riigimehed pole sellele käppa peale pannud?
j
Jaan/ 4. veebruar 2014, 13:13
m
Mina pakuks/ 4. veebruar 2014, 13:01
TOBE - Teoreetiliste Oletuste Baaserakond...:-) Seni, kuni see rakuke ei paku konkreetset tegevuskava, on nimi minu jaoks seitsmendajärguline...
s
Siin see on./ 4. veebruar 2014, 12:49
Aga palun siin on teile nimi. ÜPE Ühtne Parem Eesti.Kui meeldib siis võin oma konto numbri anda.
e
Ehh/ 4. veebruar 2014, 12:48
No ei tule sellest asjast midagi välja, meeleheitlikult püütakse välist vormi kujundada, aga kõik asjad hakkavad ikka sisust. Siiani vaid sisutühje loosungeid kuulnud. Keda ta siis ühendama hakkab, kas keskerakonna ja reformi valijaid, mis imeliiku aususe juttu ojuland räägib, kui momendil on ta sunnitud hüsteerilist parteid moodustama just sellepärast , et käitus ebaausalt. Kummaline, kui ta siis oli ebakindel oma valituks saamisel, kui ta renomee oli veel selle pettusega määrimata, et oli vaja igaks juhuks lisa hääli, siis nüüd jalgu pidi ämbris, pole tal küll võimalust enam.
Või usub mutt püramiid skeemi, et kui erakonna peale niipalju ehk ikka hääli kokku saab, et kõigi nende toel jälle brüsselisse saab, aga kohalikud valimised näitasid, et nelja sauruse vastu ükski tulija ei saa. Soovitus hakka töökohta otsima, näiteks prisma vajab müüjaid. Tänuväärt töö.
ü
ühtne/ 4. veebruar 2014, 12:48
"olematu ühtsus" või "saavutamatu ühtsus" võiksid iseloomustada küll loodavat kooslust!

e
Ei ei ärgu nad nüüd zokkiku/ 4. veebruar 2014, 12:46
Uue erakonna nimeks saab ikka. Oravapabulad
k
kas/ 4. veebruar 2014, 12:37
"Terve Eesti" või "Tervist!Eesti!" või "Meie Eesti" jääks ka lahjaks?
Aga siis on veel ilusad võimalused "Alibab" ja "1001 Tööd".
m
meenub ühtne venemaa/ 4. veebruar 2014, 12:36
ma ei tea miks, aga mulle on see ühtsus koguaeg ühtse venemaaga seostunud.
l
laudajüri/ 4. veebruar 2014, 12:35
kunagise rahvaliidu väärastunud vorm?
l
Lustikusti/ 4. veebruar 2014, 12:32
Nimeks sobiks Eestimaa Ühtsed Sulid ( EÜS) või siis
Eesti Ühtne Lambakari (EÜL)
Nime puhul preemia mu kontole kanda!!
p
Paavo/ 4. veebruar 2014, 12:32
kuidas nad ometi aru ei saa, et Ojasoo ja Semper mötlesid ju Ühtse Eesti välja irvitamiseks - see on ju selge vihje ja tölge Edinaja Rossijast ! Vötta sama nimi kasutusele on ju arulage. See Ojulandi partei ju sündides surnud. Mis uut nad ajavad, kogu partei eesmärk on saada Ojuland Brüsselisse. Ja see apteeker on väga Schultsi nägu, selle Savisaare Schultsi.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee