Raha

HEAD AJAD ON TAGASI? Tartu Kaubamaja keskuse müügitulu jõudis buumiaegsele tasemele (5)

BNS, 29. jaanuar 2014 19:16
Tartu kaubamajaFoto: ALDO LUUD
Tartu Kaubamaja keskuse müügitulu äripindade ruutmeetri kohta kasvas 2013. aastal 3700 euroni, jõudes buumiaegsele tasemele.

Aasta kokkuvõttes kasvas keskuse kaupluste müügitulu 3,5 protsenti ja ulatus 51 miljoni euroni, keskust külastas aasta jooksul 5,4 miljonit inimest.

Möödunud aasta rekordiline kuu oli detsember, mil Tartu Kaubamaja keskuse äripindade müügitulu ühe kuu kohta ületas esmakordselt 6 miljoni piiri, kasvades võrreldes 2012. aasta detsembriga 5 protsenti.

Keskust külastas detsembris ligi 560 000 klienti, mida on 7 protsenti enam kui 2012. aastal.

"Hea meel on tõdeda, et järjest enam jõuab turiste ka Tartu kesklinna ostlema, mis Tartu Kaubamaja moe- ja ilukeskuse jaoks möödunud aastal tähendas 62-protsendilist kasvu tax free tehingutes," sõnas Tartu Kaubamaja keskuse tegevjuht Marju Jeedas.

Möödunud aastal keskuses enim tax free kliente teenindanud poed olid Kaubamaja, Chicco ja ABC king. Tartu Kaubamaja põhiüürnikuks on Tartus juba 1966. aastast tegutsenud Eesti vanim Kaubamaja. Keskuses on üle 60 erineva kaupluse ja teeninduskoha.

Samal teemal

23.01.2014
Tartu on muutunud pihkvalaste tõmbenumbriks

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee