Eesti uudised

Täitur: osa võlglasi on lihtsalt maksejõuetud

Maarius Suviste, 25. jaanuar 2014 10:00

57 KOMMENTAARI

v
veider/ 29. jaanuar 2014 19:06
Tundub, et varastamine on tänapäeval OK. Ajuvabad on need laenajad, kes sisuliselt laenatud raha lihtsale endale kasutada võtavad ja siis skeemitavad, et tagasi ei peaks maksma. Sellistelt võiks lisaks varale tühistada ka juhiload ja kehtestada riigist väljumise piirang. Taolised puugid siis elutsevad.. Sama hea on see, kui puuküürinkute elu - ainult ela teiste kulul.
k
Kita/ 27. jaanuar 2014 07:21
Ei tea,miks eestis see asi kohtutäituritega nii raskeks on tehtud.Soomes kuuldavasti pangakontot võla pärast ei arestita,mis on ka normaalne.Peab ju inimene millestki elatuma.Kui on töökoht ja palk,siis sealt võetakse teatud osa võla katteks.Kuid ka siis on seadusega paika pandud,et üle poole palgast jääb siiski võlgnikule endale,mida ei tohi puutuda.Kui oled töötu,siis ei saa võlgnikult midagi nõuda,kui ta just ise vabatahtlikult pole nõus maksma.Aga see vara ja pangakonto arestimine on küll absurd.Ja Soomes saab inimlikult võlasissenõudjaga kokkuleppele.Kuid mida tahta Eestist...kui kõrgetel tegelastel on skandaalid rahaga,siis see lihtsalt ununeb.Mäletan ikka veel seda Siim Kallase raha jama,arusaamatu aga minu jaoks siiani,kuidas lahenes,kas raha saadi tagasi?
e
ehh/ 26. jaanuar 2014 22:51
loomulikult maksejõuetud,kui palgad miinimum,aga pere ka toita ju võlglastel ,teiseks miks võlglane ei või maksta väiksemat summat ,aga ei ja selles tekibki olukord,ning pangad omi intressega nii ahned,selle need võlgnikud ei jõuagi maksta jäävad hätta,kolmandaks peaks ka firmad mitte inimesi kottima ,vaid maksma iga kuu korralikult palka,sellesee ongi ,et ei hoolita ,lastakse tõsta intresse ,kohtutäitur nõuab ka omajagu veel ,kuidas üldse eesti riigis lubatakse kohtutäituril ligineda inimeste pangaarvetele ,see peaks olema nagu salajane ,see pole ikkagi pank ,kuhu mu arvele igaüks pääseb ligi ,võlglased tuleks aidata tööle ja ühiselt mõelda ,kuidas saaks ära maksta võlad ,aga mitte neil veel suruda võlgu suuremaks ,kuidas mujal maailmas ei lubata intresse tõsta,ja kui lugeda veel vara.ee.neid oksjone asju ,siis tundub ,et see ka on üks pettus,kuna millised võileiva hinnad majadel ,see ju laus röövimine inimestelt ,kelle tasku lähvad vaherahad ohhjahh.selle ma ei imestagi ,miks inimesed põgenevad sellisest hoolimatust riigist,kus täiega seadustatud kuritegu ,kui nüüd veel hakatakse isadelt juhilube ka ära võtma ,nu see ju täielik seadusevastane tegevus ,kelle tasku jälle,kohtumajad ja kohtutäiturid peaks nende hiigel intresse vastu võitlema ,et mitte inimene ei jääks hätta .sest pangad ju ise on kutsund inimesi tulge võtke ja hiljem lajatavad,aga nohh ahnusel pole piire ,see inimene ,kes võtab võlgu ,eks seda lüpstaksegi ,et keegi saaks rikkamaks,õuduse õudus
m
Muumimammale/ 26. jaanuar 2014 21:53
NEED inimesed seal vahel on need, kes sinusuguse "minu käest te seda kindlasti kätte ei saaks" mentaliteediga isikuid on sunnitud taga ajama, sest vabatahtlikult te enne neid ju võlgu ei tagasta...
Kohtutäiturini jõudmine pole õnnetuse/eksituse tagajärg, vaid suhtumise, aususe küsimus...
t
to ETKVL/ 26. jaanuar 2014 19:54
Vastupidi - lõbusalt teiste kulul elavad võlglased, keda võlausaldajad peavad taga otsima, juristidele ja kohtutele maksma, seejärel kohtutäiturite poole pöörduma, aega ja närve kulutama...
t
to muumi mamma/ 26. jaanuar 2014 15:30
Suur intress peabki olema, et võlausaldajate kulul elajatel kaoks isu teiste arvel elada ja üha uusi laene võtta, liisida,rentida jne. Vastutustundetus ja ebaausus peabki maksma. Kahju, et kohtutäituritel pole nii pikki käsi, et neid kõiki peatada
e
ETKVL?/ 26. jaanuar 2014 14:32
s.t.ELAN TEISTE KULUL VAGA LOBUSALT ! (taiturite huudlause)
m
maakas/ 26. jaanuar 2014 12:19
arusaamatu on, miks üldse neid kohtutäitureid - täitmatuid inimesi vaja on - nõuavad endale suure osa minu rahast+ veel viivised ja lõpuks ei tea, mida veel.
Olen pangale võlgu ainult 1000.- eurot, aga kohtutäituri kaudu pean maksma 2300.-+viivised.
Kus see õiglus siin on? On ka tegemist Kutsmeiga. Hea vähemalt, et vara kallale pole tulnud!
Rääkisin pangale, et saan tagasi maksta teatud summa oma pensionist ja rohkem pole võimalik, aga panka see ei kepi, andis ikka kohtutäiturile asja. Värdjas Swedpank.

m
maakas/ 26. jaanuar 2014 12:19
arusaamatu on, miks üldse neid kohtutäitureid - täitmatuid inimesi vaja on - nõuavad endale suure osa minu rahast+ veel viivised ja lõpuks ei tea, mida veel.
Olen pangale võlgu ainult 1000.- eurot, aga kohtutäituri kaudu pean maksma 2300.-+viivised.
Kus see õiglus siin on? On ka tegemist Kutsmeiga. Hea vähemalt, et vara kallale pole tulnud!
Rääkisin pangale, et saan tagasi maksta teatud summa oma pensionist ja rohkem pole võimalik, aga panka see ei kepi, andis ikka kohtutäiturile asja. Värdjas Swedpank.
a
at/ 26. jaanuar 2014 12:04
mida vingute? lollidel tulebki raha ära võtta!!!
u
Uks/ 26. jaanuar 2014 11:30
maamees votab pidevalt sona...olen kuulnud,et ta ei tagasta teiste asjugi peale minu...ei tea kas seesama..
n
no/ 26. jaanuar 2014 10:46
Kommenteerijale, kellel kõik raha arestiti: miinimumpalk peab kätte jääma. Mul ka kraabiti algul kõik nulli. Pärast maksti tagasi, kui õiendama hakkasin.
k
Kah võlglane/ 26. jaanuar 2014 10:28
Aga ei mõista neid inimesi kes püüavad oma tulusi varjata ja lastakse palgad teise inimese arvele kanda.KAs tahate,et sellel teisel ka mingid jamad teie pärast tulevad?Võlg on võõra oma ja see tuleb teil varem või hiljem tasuda.Milleks kiruta täitureid kui te ise olete võlgu võtnud?Mina olen kah ennast lõhki laenanud aga ei püüa võlgadest kõrvale hoiduda.Iga kuu laekub täiturile ja olen sellega rahul.
p
Pinoccio/ 26. jaanuar 2014 10:00
Need täi turjad on lasknud EV omale teha sellised seadused, et inimesel ei ole mingit muud võimalust kui "põranda alla" minna....
t
to paltika/ 26. jaanuar 2014 09:30
ole rahulik,varsti võetakse sinu töötasu selle inimese pangakontolt maha,kellele sinu raha tööandja poolt laekub.nende käsi ulatub kaugemale,kui sa arvata oskad.
r
riin/ 26. jaanuar 2014 08:49
ma ei taha võtta tööle inimesi, kellel on võlad kaelas. kohtutäiturite kirju hakkab tulema palju. samas ähvardus, et kui ma palgast võlga kinni ei pea, saan ise trahvi. aitäh!!! pole mulle jamasid vaja, nii, et ei soovi oma firmasse võlgnikke. JA ONGI RING. INIMESEL VÕLAD, KEEGI NEID TÖÖLE EI TAHA, VÕLG KASVAB NEIL...

t
tööandja/ 25. jaanuar 2014 23:19
Ei soovita võtta tööle inimesi, kel kohtutäiturid kraes.
See, et nad pole aumehed ja oma asju ise ajade ei oska-taha, on selgemast selgem, seega töötulem ka üsna nullilähedane, siis veel nende võlad ja täiturid tekitavad nii palju lisatööd, et palka või lisainimene, kes millimeeri pealt iga kuu mõõdab mitme täitelehe vahel ja täituritega suhtleb.
Täituritega suhtlemine polegi nii ebameeldiv, nagu eelpool kirjutatud, aga võtab asjatult palju aega ning raha. Täiesti mõttetu lisategevus, mis ei haaku kuidagi põhitegevusega.
Parem võtta tööle vastutusvõimelised kodanikud, kes ise oma isiklike asju ajada mõistavad, ei koorma tööandjat oma liiglaste või rallihimuga või rahaahnuse e. ülejõu käivate laenudega ja selle (võtmata) lisainimese arvelt saab vastutusvõimelistele paremat palka maksta.
s
25. jaanuar 2014 20:42
Sellele kohtutäiturile niipalju ära varasta inimeste tagant kunagi ei tea ette,mis ees võib teid oodata siis on juba hilja.
t
to / 19:29, 25. jaan 2014/ 25. jaanuar 2014 19:40
Saan sinust kui tööandjast aru. Kohtutäituritega pole meeldiv suhelda, kuid kuidas saab see inimene, keda tööle ei võeta just tänu sellele, et tal on asjad kohtutäiturite käes korda. Kuidas ta saab võlad ära makstud kui pole sissetulekut? Tänapäeva reaalsus on paraku selline, et üha enam tööandjaid keelduvad selliseid inimesi tööle palkamast. Isegi kui kandidaat on sobiv ja võlad on aastate tagused ning uusi pole peale tekkinud.
t
to / 19:29, 25. jaan 2014/ 25. jaanuar 2014 19:40
Saan sinust kui tööandjast aru. Kohtutäituritega pole meeldiv suhelda, kuid kuidas saab see inimene, keda tööle ei võeta just tänu sellele, et tal on asjad kohtutäiturite käes korda. Kuidas ta saab võlad ära makstud kui pole sissetulekut? Tänapäeva reaalsus on paraku selline, et üha enam tööandjaid keelduvad selliseid inimesi tööle palkamast. Isegi kui kandidaat on sobiv ja võlad on aastate tagused ning uusi pole peale tekkinud.
o
25. jaanuar 2014 19:29
on ka tööandja, kui kolmanda isikuna kokkupuude olnud kohtutäituriga ja võin kinnitada, et see suhtumine minusse kui tööandjasse oli väga üleolev ja pigem rahatrahvidega ähvardav kui koostööd sooviv. Igatahes edaspidi töölisi värvates on minu jaoks kõige tähtsam küsimus, et ega pole seost kohtutäituriga.
h
Hullar/ 25. jaanuar 2014 19:23
Huvitav, miks rahakas inimene võlgu peaks jääma, kontod suletakse ja imetlen kivi alla peidetud rikkusi, debiilsus ju. Kohtutäiturid on kui täid, jääd hammasrataste vahele, istuvad nemad järjekorras esimestena kõrile. Mis loll ila osa võlglasi on maksujõuetud, pakuksin välja, et kõik võlglased maksujõuetud, kes vabatahtlikult tahaks endale kohtutäitureid kraesse, koomikud.
a
asso/ 25. jaanuar 2014 18:11
On ikka mõnel võlglasel raha küll.aga ei tee seda lihtsalt kiusu pärast.Näide.Mees ostis korteri järelmaksuga juba krooni ajal.Oli vahepeal töötu.Ei olnud võimalust maksta.Aru saadav.Kaks esimest osamaksu maksis ära õnneks.Nüüd on inimene juba paar aastat Soomes tööl hea palga peal.Naine on 2 lapsega kodus.Aga lihtsalt ei maks ja kõik.Korteri eest on omanikule võlgu,lisaks veel kütte võlg.Asi on täituri käes.Täitur ütleb,et ei saa midagi teha.Ootame,kui saab korterit müüa,siis saab omanik võla kätte.Aga ilmselt ei saagi korterit müüa.Ja nii see tiksub.Kuidas ei ole võimalik,et täitur ei saa võlgniku arve pealt raha kätte.Võlgnik on nii ülbe,teda ei huvita ja ongi kõik.Mida teha.
a
A.H./ 25. jaanuar 2014 17:49
Vanasti oli selline koht, nagu võlavangla. Ja olud ei vastanud seal üldse viie tärni hotellile, nagu tänapäeval. Ka menüü erines kõvasti michelini tärniga restorani omast. ;)

a
Ar/ 25. jaanuar 2014 17:34
Ahh sa jutt, kui kena kohtutäitur. Olen temaga tööasjades suhelnud kirja teel palju kordi, aga kohtunud pole.
u
ull täitur/ 25. jaanuar 2014 17:21
osa võlglasi on maksejõuetud.mis nussida siis oma viivistega jne.kokku lepet saab siis kui suur raha kott.ahvi kari
a
Akbar/ 25. jaanuar 2014 17:04
Desigual.... hea maitse Oksanal :-)
e
eremiit/ 25. jaanuar 2014 16:54
Normaalne inimene täiturina töötada ei saa, seal on üldjuhul inimesed kellele ma näkku sülitaks.
p
paltika/ 25. jaanuar 2014 16:49
see kuradi kutsmei on yks jubedamaid KT ,,,,ta mul ka kaelas,maksan kord aastas ,duluteklarist oma Võlga,sissetulekud on kirjutatud kóik teise inimese nimel ,,kes pole mulle isegi mitte sugulane,vot,,
s
Siiri/ 25. jaanuar 2014 16:46
Ma saan kohtutäituritest aru aga samas on osadel neil puudu elementaarsest inimlikkusest. Aastaid tagasi kui kaotasin töö ja ei suutnud seda leida, tekkisid mul võlad, mida maksan siiani. Loomulikult kasvasid viivised, tekkisid ähvarused jne. Enamik ei tahtnud olukorda eos lahendada ja graafikuid sõlmida. Sain päris palju ähvardusi, kahjuks siis ei tundud ka seadusandlust piisavalt, et enda õiguste eest seista. Nüüd on need asjad kohtutäiturite käes ja maksan. Nendele, kellega on mul õnnestunud sõlmida maksegraafik, nendele maksan regulaarselt. Mul on miinimumpalk ning sellest on tõesti raske leida summasid, mida ülekanda. Kuid osad kohtutäiturid ainult saadavad oma kirjades kopeeritud seadusandlusi ning nende endi kohustusi minuga käitumisel. Nad on tõesti muutnu me elu veel kallimaks, sest ülekandeid pangast teha ei saa aga kontorist on ülekande tasu, sularaha välja võtmise eest pean maksma, kaarti kasutada ei saa jne... Meelsamini maksaksin need summad, mis kuluvad pangateenustele võlgade tasuks. Mind on kolm korda juba vallandatud seoses sellega, et tööandjale ei meeldi minu võlad. See peaks olema minu isiklik asi, kuidas nendega toime tulen ja maksan ning tööandjasse ei puutu, peale palgast kinni pidamise. Isegi palgast pole mul midagi kinni pidada. Tööandjad on öelnud mulle konkreetselt, et ükskõik kui kohustundlik ma pole, siis sellist inimest, kellel on võlad nad ei taha ja mul on tulnud lahkuda. Ma olen proovinud kohtutäituritega suhelda, et ärgu teatagu töö juurde, pangakontod on niikuinii arestitud aga osad ei tule sellele vastu vaid saadavad taas kopeeritud väljavõtte seadusest. Ma olen proovinud rääkida, et ma olen nõus maksma regulaarselt aga nad ei ole nõus. Sellistele kohtutäituritele tõesti maksan viimases järjekorras kui raha üle jääb ja ei tee seda iga kuu. Need, kes on väga mõistvad olnud ja erinevatest olukordadest arusaanud, nendele on mul võlgnevused peaegu juba tasutud. Õnneks on kohtutäiturite hulgas ka väga abivalmis inimesi, kes isegi nõustavad ja soovitavad erinevaid asju. Loomulikult nendega proovin asjad kõige pealt korda saada. Suur tänu nendele!
e
eisaru/ 25. jaanuar 2014 16:02
Ega kohtutäitur teie tuttavale naisele lapsi teinud?
t
to Mnjahh.../ 25. jaanuar 2014 15:51

n
nu jah/ 25. jaanuar 2014 15:23
Selleks, et sattuda kohtutäituri kätte, ei pea ise rohkem midagi tegema, kui kunagi kellegile käendajaks olla... Aastaid tagasi oli hästi, maksti ja oldi rahul. Tuli majandus langus ja jäädi tööta. Firma annab asja inkassole, kes hakkab seda nüdma käendajalt... Kuna võlglast otsida on ju mõtetu ja samas ka võimatu.Kokkuleppida selliste numbritega inkasso aga ei soovi,et käendaja ka ise oma kohustustega veel hakkama saaks ja nii läheb asi kohtusse, kus tehakse ilusti ainuke võimalik otsus, tasuda kogu võlgnevus kohe! Tõlgituna, mine vargile! Edasi tuleb juba kohtutäitur.Summa on selleks hetkeks juba trastiliselt muutunud, kuna kõik ju soovivad sellest oma osa saada. See et sellel inimesel on omad kohustused, neid inimesi ei huvita. Ja ongi JOKK. Palk arestitakse, kontod suletakse ja ...oledki võlglane. 320 EURi kuus saad kätte ja ole õnnelik. Ilus
k
Kodanik/ 25. jaanuar 2014 15:21
Peab mainima et väga kaastudliku noodiga artikkel sellelt tädilt, poleks seda isegi talt mitte oodanud.
v
volli/ 25. jaanuar 2014 14:50
tooge see libu Londonist tagasi,maksab kõikide võlad ära...
b
25. jaanuar 2014 14:41
Buumi ajal toodud statistikas oli nö pahatahtlikke võlgnikke vaid keskeltläbi 5% pikaajalistest võlglastest. Praegu on see mõnevõrra tõusnud. Minu hinnangul ei kasva pahatahtlike võlgnike osakaal mitte seetõttu, et inimesed on hullemaks läinud, vaid et võlgniku elu tehakse ülemäära keeruliseks ja inimene tõmbub lahenduse otsimise asemel kaitseseisundisse. Suht elementaarne psühholoogia. Kõigi osapoolte eesmärk peaks ikkagi olema ju võla tasumine, mitte kellegi huiamine või ebareaalsete ootuste seadmine.
t
Tony/ 25. jaanuar 2014 14:37
Kah "võlgnik" . Elatusrahade pärast . Lapse emale ütlesin kohe,et kui ametlikuks teed,ei saa sa enam sentigi,ja nii ongi. Laps aga,saab toetusi ikkagi edasi,jättes ema välja. Kui veel kroon oli , siis nii mitmeidki kordi sai poest 500+ kroonieest (ühe päevakohta) toidumaterjaliga aidatud ja ka muidu oldud rahaliselt abiks,kui seda vaja oli,sellest ei piisanud,see kõik nagu meelest läinud.Tegi asja ametlikuks,ei saanud enam sentigi.Kohtutäitur jääbki ootama oma osa,mitte iial ta seda ei näe.
m
Marika/ 25. jaanuar 2014 14:33
k
kaabakas/ 25. jaanuar 2014 14:24
Aga täituri silmad on nii dobrõje,dobrõje...
v
VIKAT/ 25. jaanuar 2014 14:10
KOHTUTÄITURITE tegevus Eestis on riigi enda poolt seadustatud kuritegevus.
Meie riik on meie inimeste täielik vaenlane.
Ainult karistused-karistused-karistused.
Abi osutatakse aga Kreekale-Afrikale-Jaapanile jne.
Oma kodanik on aga täielik pajalapp keda kohe peab piinama.Sead!

r
rem/ 25. jaanuar 2014 13:19
kuule omad vitsad.vahest ka võib nii juhtuda,et läheb sitasti ja ei saa maksta.ja ongi kohe perses kõik.kui sul pole sellist asja olnud siis ära targuta
v
Võlgnik/ 25. jaanuar 2014 13:12
Kogu sellise metoodika tulemus on inimesed kes on sunnitud sedusi rikkuma! Teenistuse saamise raskendamise tulemusel täiturid ise saevad oma oksa ja ka võla sissenõudja oksa. Aga süsteemi muuta keegi ei soovi või taha! Loome kuritegeliku kontingendi on parim lahend! Tegemist on kellegi huvidega!
m
Mnjahh.../ 25. jaanuar 2014 13:03
Kohtutäiturid on minu arvates inimkonna põhjakiht.
o
ooo0/ 25. jaanuar 2014 12:59
aga meil on nii kõva kohtutäitur ,et võttis kõik mis võtta andis.Kaasa arvatud lasteraha-ehk mitte ühtegi eurot ei jäta...on see seadusele vastav tegevus või mis teha saan??Kabean kuhugi..Nõuan raha tagasi kandmist? :-D
o
omad vitsad peksavad/ 25. jaanuar 2014 12:47
kuule rem,kas sa oled neid bigbanki reklaame palju vaadanud ja raha laenanud aga tagasi maksmast unustanud.vötta raha on hea aga tagasi ei taha anda.
a
att/ 25. jaanuar 2014 12:25
sa ehhh jää võlgu ja näed kui tore kokkuleppele saada nendega.siis näed kui toredad nad on 100KASVAB TUHAT JNE
m
maamiis / 25. jaanuar 2014 12:23
kuidas on võimalik ,et te ei saa Viiolilt raha kätte ,kui ta põhiklient on seesama riik ,kellel ta võlgu on?jne,jne.
h
heh/ 25. jaanuar 2014 12:17
Seletage miks on kohtutäitur pätt kuita võtab tasu ,mis on talle seadusega sätestatud ja teeb oma tööd siis kui teie,, võlgnikud, ei taha oma võla ära klaarida enne kui see teema üldse kohtutäituriteni jõuab, veelkord, kohtutäitur on eraettevõtja, kes peab ennast ise üleval, ei ole riigi palgal, seega ei saa täitur küsida tagasi ainult võlgu olevat summat, peab oma kulud ja tasud ka saama. See, kui te jääte võlgu laenuandjale ja olete allakirjutanud intressidele siis mida veel nõuda. Seadused onkirjutatud riigi poolt. Jah ma saan kurjaks, kui inimesed üritavad oma nahaalsuse õigustamiseks teisi sõimama. Ei välista, eton olnud ebaõiglust,nagu igas valdkonnas aga ühe täituri sigatuste järgi ei saa teised 10 ühe puuga. Tean seda valdkonda liiga hästi, pole küll täitur ise aga suhtlen nendega igapäevaselt ,muide omakasuta.

t
to jõuline/ 25. jaanuar 2014 12:08
...mida peab tegema ema, kes neid kahte last kasvatab. Jõulisel tuleb rohkem tööd teha, nii nagu emad, kes üksi lapsi kasvatavad ja kolmel kohal rabavad.
j
jõuline/ 25. jaanuar 2014 11:58
Kahele lapsele mõistab kohus isalt ca 300eurot kuus. Küsimus laiale aritmeetikahuviliste ringile - kui suur on isa alimendivõlg aasta pärast, kui ta saab miinimumpalka?
t
T/ 25. jaanuar 2014 11:56
MEIL KÕIGIL JUHTUB,KUID JAH NII SEE ON MAKSAKSIME,KUID OLEME AUSALT MAKSEVÕIMETUD.PALGAD ON VÄIKSED JA LAPSED TOITA MAKSUD MAKSTA NOO JÄRGI EI JÄÄ MIDAGI.(ELU ON VEEL RASKEM KUI OLED VEEL ÜKSIK-VANEM.)
e
elle/ 25. jaanuar 2014 11:51
Kui edasi läheb et saan 355 .mull pole enam mõttet tööd teha...teie pärast on mõnigi elutee lõppenud ...
m
Meil/ 25. jaanuar 2014 10:55
Lisaks On kaasmaalastele endast nõrgemate asju vaja.Oleme sellest aru saanud.
r
rem/ 25. jaanuar 2014 10:49
mul ka võlg tema käes.algul 2500 eurot big panka jäin võlgu.nüüd 8000 kokku.ja ainult kasvab D.norm kokku leppele ei saa seal putkas.tõõ oleks olemas olnud ja oleks 150 kuus maksnud et avataks konto.hui 300 taheti ja esimesed 3kuud miinimum aind mulle jääb. pole ju mõtet kui mul pension ka on 250 siis umbes 50 saaks tõõ eest ülejäänud sellele õgardile
b
Borka/ 25. jaanuar 2014 10:35
kulla täitur, võlgnik on sinust kavalam - korter ja auto naise või mõne lähedase nimele, palk
samuti...... kui on tegesmist mõne OÜ "pankrotimeistriga", kellel on töötegijatele palk maksmata - vaatad pealt..... või mängid tema "maksejõuetusega" kaasa !!!!!!!
k
küsimus/ 25. jaanuar 2014 10:30
.... 16 kohtutäituriga ühel inimesel "suhe" - palju seal taga veel nõudeid võib olla .... inimene sai tööle , töö ja palk vastavalt inimese võimekusele ja oskustele miinimum - ja nüüd kohtutäiturite kirjade sadu - ARESTIDA KÕIK MIS ON ÜLE MIINUMUMI !!!!! pole ju võimalik ja selle kirjavahetuse mõttetuse vältimiseks on lahendus - LÕPETADA SEE TÖÖSUHE ja leida uus töötaja, et ei ummistuks tööandja kirjakast aktide ja hoiatusnõuetega( kui ei aresti , siis sunnisraha tööandjale 192.00) KUIDAS EDASI ? me ju ei annagi inimesele võimalust ennast muuta ja näiteks tööle saada

m
muumi mamma/ 25. jaanuar 2014 10:30
kallid kohtutäiturid,juhul kui teie ei topiks võlale sinna lisaks ca 100% juurde hinindlust maksaks nii mõnigi võlgnik oma võla aga kuna teie olete puugid kes teenivad inimese õnnetuse/eksituse pealt hiigel summasi siis isiklikult kui minul oleks selline probleem ,minu käest te seda kindlasti kätte ei saaks ! välja mõeldud instants,krt teab kelle poolt uhke nimega inimesi nu...iv "kohtutäitur" ma saan aru,et võlg on võõra oma aga kes olete teie seal vahel,et sellist intressi küsite ??????