Eesti uudised

Kelam: keskenduda tuleks Rail Balticu käivitamisele

Toimetas Kaspar Käänik, 19. jaanuar 2014 17:46

31 KOMMENTAARI

s
Scaramanga/ 20. jaanuar 2014 11:24
Ehitusettevõtted ja mingid haldusfirmad teenivad. Plaanimajandus.
Äriliselt on see täiesti mõttetu projekt. Ei tasu elusees ära. Lihtsalt on võimalus Moskvast tulevat raha omadele kulutada. Kas mitte Sõõrumaa ei läinud Eesti Raudtee nõukogusse peale seda kui Rail Baltica juttu puhuma hakati. Seda nurka tasub ka jälgida :)
Rongid ja rööpad toodetakse saksamaal/prantsusmaal - neile ka uued tellimused. Lisaks sveitsi pankadele uusi hoiuseid ja kontosid, kõik õnnelikud :)
Jama on ainult selles et eesti maksumaksja peab seda paabeli torni üleval pidama hakkama !
k
Kaval vana hiilib ikka tagatubades,kus raha järgi lõhnab./ 20. jaanuar 2014 09:28
Kus oleks see vägi,mis paneks vana rääkima rahadest,mis välis-
eestlased kokku korjasid ja taasiseseisvuse toetuseks saatsid?
Palju kümneid tuhandeis dollareid,muide,!990-tel aastatel.
t
Tuhamäed/ 20. jaanuar 2014 08:46
saavad suletud, sponsorite ettevõtetele on kiiresti tööd vaja, et eurorahad kätte saada. Mõttekus on umbes sama - kas katta vettpidavat mäge vettpidava kattega või rajada max 100 kilomeetrise ringi õgvendamiseks uus raudteetrass. Tegijad kah samad.
r
Raha teeb imet!/ 20. jaanuar 2014 08:09
Miks aga Kelam toetab projekti---mille tasuvus on-70%!?
Kui märgiti ära, et,ära tayb siis kui iga päev sõidaks kiirrongiga Tallinnast Riiga 3500-4000 inimest!
e
elise/ 20. jaanuar 2014 08:07
peab ikka vihkamist täis eesti vastu olema, kui sellist propagandat mees teeb. meile ei ole sellist raudteed tõesti vaja, vaid pürmiidi tipp saaks hiigelnutsu oma kontole-muud ei miskit. leedukad on targemad, mistahes võrdluses.
l
Liivaku 2/ 20. jaanuar 2014 01:31
käivitatakse mootorit ja autot, muul juhul sobivad algatama, rakendama, kasutusele võtma, avama jpt.
u
Uitmõtted/ 19. jaanuar 2014 23:00
Meie riigi juhtimine on nii mõtetu,et mõistus keeldub mõtlemast.Kel kiire kasutage lennutransposti või omi lennukeid,Väga edukalt saab kiirraudtee käivitada Tallinn-Tartu-Valga- suunas nagu oli Vene ajal.MIS PEAMINE,Rail Baltikuga hävitatakse palju maarjamaa loodust ja riik tükeldatakse.Arusaadav,et selle projekti teostumisel saavad juhtfiguurid püsti rikkaks ja kindlasti on suurest rahast huvitatud ka mõned maaomanikud kuid kas nii tohiks käituda oma isamaaga.Jah,see nüüdsel ajal raha jumala kummardamine sellega seoses üle laipade käimisega on midagi hirmsat.Kui aitab siis palvetaksin selle eest,et meie päästerõngas Leedu riik suudaks meie maad päästa.Siin kutsuks küll Jumalat appi!
r
reku/ 19. jaanuar 2014 22:14
Vana mees, aga varsa aru. Enam seda lolli ei vali.

e
Ei/ 19. jaanuar 2014 21:59
Keskenduda tuleks selliste töökohtade ja palkade loomisele nagu Teil, ja Eestis ja eestlastele, saage sellest aru, Te tegelete täiesti vale asjaga!
k
kodanik/ 19. jaanuar 2014 21:04
No küll jahuvad sellest va Rail Balticust. Ei tea mis valu neid takka sunnib? Midagi on selles asjas väga mäda!
t
19. jaanuar 2014 20:54
Tähendab,et meil on raha küllalt igasuguste projektide jaoks,aga invaliidid tuleb tööle panna,et neile vähem maksta.Lastele tasuta toiduraha pole,ka trennide jaoks,pensioni tõstetakse 15 kuni 20 eurot,rohkem pole võimalik,see on siis meie riik! Kelam häbenes oma usklikke vanemaid,võttis uue nime ja nüüd siis on Kelam.
r
Rottweiler/ 19. jaanuar 2014 20:44
Herr Kelam! On aeg keskenduda sellele, et seda RB ei tule Maarjamaale MITTE KUNAGI! Või kui, siis üle ees seivate eestimaalaste laipade.
s
See/ 19. jaanuar 2014 20:11
vana nui muretsegu kusagile vanadekodusse ,Vändrasse, parem voodikoht ja jätku töllamine järgi , nooremaid küll kellel tööd ei ole .
e
eestlane/ 19. jaanuar 2014 20:00
Eestlased ju keskenduniud ongi aga näed mingid leedu tropid ei saa sellest mõhkugi aru ja lebavad kui paksud morskid kaldal päikest võttes ja uimavad.
m
Mats/ 19. jaanuar 2014 19:47
t
Tondu/ 19. jaanuar 2014 19:46
Vabamüürlase möla,nad on ainult kasumi peale väljas,aga neil ei ole rahvust ega kodumaad.

h
Herbert/ 19. jaanuar 2014 19:17
The Economist kirjutas eelmise aasta oktoobris, et Rail Baltica projekti venimise üheks peamiseks põhjuseks on paljude allikate hinnangul see, et mõned regiooni raudtee-ettevõtjatest on tihedalt seotud Venemaaga ja teenivad oma kasumi transiidilt Balti sadamate ning Venemaa, Kesk-Aasia ja Hiina vahel
m
Margus Lepa/ 19. jaanuar 2014 19:02
Milleks?! Kas eelarveaukude lappoimiseks välja varastatava raha arvelt?
t
Tak deržat!/ 19. jaanuar 2014 18:40
j
juku/ 19. jaanuar 2014 18:31
Meie rahval seda vaja ei ole.
u
Ufo/ 19. jaanuar 2014 18:23
on valja ilmunud..harva kull aga juhtub.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee