Eesti uudised

"Oleks seda teadnud, poleks telefonioperaatorit vahetanud!"

Teele Talve, 20. detsember 2013 07:00

138 KOMMENTAARI

v
vic/ 14. jaanuar 2014 10:31
Ise maksin ikka 30 euri lisa ja jäin veel süüdi ka!
i
issi/ 24. detsember 2013 06:24
mis Te jaurate,alati (peaaegu)saab ju kasutada Vanaisa teenust.Tallinnas ju transport tasuta.Nelja aasta pärast enne valimisi teeb Eedu ka telefonid Tallinnas tasutuks.
v
VALEDELE EI/ 22. detsember 2013 23:02
PROBLEEM SELLES ONGI, ET PÄEVAPILETEID LISATAKSE KA NENDELE KELLEL EI OLE NUTITELEFONI??? TEHAKSE SÜÜDISTUS, ET EI OSKA TELEFONI ÕIETI KÄSITLEDA. EI MAKSA INIMESI NII RUMALAKS KA TEMBELDADA, ET EI OSKA SÕNUMEID SAATA JA KÕNESID TEHA. EKS KAITSETE VALET, ANDES VALE FAKTE TÕE PÄHE. MUL ON OMA KOGEMUSED TELE2-GA.
a
Asjad on just paraku nii/ 22. detsember 2013 14:32
väga ebaviisakas on jaurata teemal, et on ka tavalised telefonid, millega netis ei saagi käia. Jah, on, aga nendega polegi probleeme. Probleeme on nutitelefonidega, millel pole andmeedastust keelatud ja mis seetõttu on võimelised ise netti minema - kuna neis olevad programmid tahavad end ise upgradeda (nagu ka arvutiprogrammid arvutis).
Väga võhiklik on süüdistada just telefonifirmasid, et need ise suvaliselt olematut netiühendust juurde kirjutavad, see oleks neile totaalne enesetapp. 99,9% on asi selles, et kasutatakse telefoni, mille funktsioonidest endale pole aru antud.
Mul on enda vanemate sugulastega olnud mitu sarnast juhust, kus nad telefoniga netis EI käinud.
Kui nende käest küsida, kas telefoniga netis käisid, siis on vastus ei.
Aga kas saadud kirju oled lugenud? On seal linke olnud? Neile oled pressinud? Siis mingeid OK klahve, kuna telefon ütles, et muidu ei saa edasi lugeda? Jah-jah-jah..
Nii et ei ole siin midagi võhiklikult endale ette kujutada.
Võhiklik on endale ette kujutada, et loogiliselt mõtlev inimene on õel.
v
või nii/ 19. september 2014 09:51
Vaata sina tele2 sabarakk räägid siin midagi viisakusest. Kui inimeselt NÕUTAKSE raha teenuse eest mida ta pole soovinud kuulub selline tegevus röövimise kategooriasse. Kas sina arvad, et sa saad telefoni funktsioonidest aru või oled ehk loogiliselt mõtlev inimene?
o
OMG-le, 06.28/ 22. detsember 2013 13:11
Ärge otsustage võhiklikult teiste üle , ei ole ole need asjad nii nagu Te endale ette kujutate. Ärge süüdistage vingumises ja virisemises, kui Te asjale pihta pole saanud. Kas põete mingit haigust, mis laseb teil arvata, et olete hullumaja arst, kes arvab, et võib inimesi lollustes süüdistada. Väga ebaviisakas. Võtke teatavaks, et on olemas tavalised telefonid, millel pole nutiga ühist. Milleks peaks inimene maksma teenuse eest, mida kasutanud ei ole.
o
Omg/ 22. detsember 2013 06:28
Tundub, et tehnikasajand ja internetiajastu on tulneud osadele inimestele liiga ruttu.
Tundub, et paljud inimesed muretsevad omale udupeened nutikad, milledega ei oska ise ümber käia.
Ja kindel olen selles, et väga paljudele mõnedele lausa meeldib oma lollust näidata ja iriseda ja vinguda.
Muretsege omale tavaline lihtne luts, mis ei uuenda ennast ise ja ärge näppige oma telefonite udupeeneid appe ja elage kõnekaardiga.
m
Marika to ×× / 23:36,/ 22. detsember 2013 01:16
Sellest kõigest saan aru. Kuid arusaamatuks jääb see, kuidas need vanemad telefonid ise internetti lähevad. Ok, ka neil selliseid funktsioone võib olla. Aga miks nad just nüüd nii hakkasid tegema. Pean silmas seda, et varem ei olnud sellist probleemi Tele2-s päevapiletitega. Minu seal töötamise ajal u. 2 aastat tagasi, mitte kordagi. Nüüd järsku hakkasid kõikide inimeste telefonid ise uuendusi tegema, mistöttu tuli segadus päevapiletitega. Kaks aastat kordagi ei tee neid uuendusi ja nüüd? Siis oleks pidanud varemgi arvel ju näha olema interneti kasutus. Võib olla mul rumal küsimus, kuid ma ei saa aru sellest.
q
Q-gsm ajast klient/ 22. detsember 2013 00:52
,et siis eks on paremaid ja halvemaid aegu olud aga midagi nii hullu ,et mujale peaks kolima pole,
vahest on omalgi mitu kuud arve maksmata jäänud ja pole nad midagi nii laksust seda kaarti sulgenud (m6ned korrad ikka on ka :) ) Arved on suht korrektsed olnud.

S
××/ 21. detsember 2013 23:36
Siin on asi ikkagi telefonis. Inimesed ei saa aru, et nutifonid on väiksed arvutid, mille paljud programmid käivadki võimaluse korral pidevalt update'sid kontrollimas ja võimalusel tegemas. Nad ei pea isegi midagi alla laadima, aga ka see check on ka netiühendus. Ja kui pole internetipaketti, siis loomulikult läheb mingi päevapilet kirja või kB-de eest tuleb tasu juurde - kuidas mingil firmal see asi lahendatud on.
Sellistest jamadest hoidumiseks peaks muidugi andmeside telefonil keelama, see pole keeruline, aga kui ei tea ja oled vanema aastakäigu inimene - eks neile võib keeruline olla. Mina näiteks mingi hetk keerasin kinni ja lõpetasin lepingus netipaketi, kuna ma olen arvutiinimene ja ei pea telefoniga netis olemist üldse normaalseks tegevuseks, pealegi oli see minu standardite järgi aeglane ja muidu tüütu tegevus. Ja andmeside kinnikeeramine võttis aega alla minuti.
Igatahes, kuna sellelaadset hala tuleb ajakirjanduses ette nii kord kuus, siis peaks äkki mõtlema juba vastavale firmale. Tundub, et mõni euro minuti "töö" eest pole ju paha ja klientuuri nagu on massiliselt.
z
zorro/ 21. detsember 2013 19:21
Ei ole tele2l viga midagi Inimese enda viga. Minul pole siia maani ühtegi probleemi olnud
z
zorro/ 21. detsember 2013 19:21
Ei ole tele2l viga midagi Inimese enda viga. Minul pole siia maani ühtegi probleemi olnud
t
Tele 2 klient/ 21. detsember 2013 19:03
Mul on sama asi juhtunud. Arvet saades oli seal kirjas nagu oleks ma iga päev mitu korda internetis (palju oli ka öiseid aegu). Kui käisin asja uurimas, öeldi ka mulle, et telefon on ise internetti läinud. Täiesti jabur!
e
E/ 21. detsember 2013 18:51
Olin 5 aastat tele2 klient ja sellel ajal ei olnud ühtegi probleemi. Läksin üle Emt, sealt pakkusid head varianti.
l
lible/ 21. detsember 2013 18:14
mul on Tele2 nutipakett ja veel ühe teise operaatori teenus.Peab ütlema,et vaatamata Tele2 töötajate ringkaitsele,kes siin komme kribavad,on seal probleeme küllaga.
e
E./ 21. detsember 2013 18:03
e
E. / 21. detsember 2013 17:46
Minu emal oli täpselt sama jama. Ja tal ei ole mingit nuti-tutit. Täiesti lihtne odav telefon. Emale tehti selgeks, et telefon käib ise internetis midagi uuendamas vmt. Väideti, et kuna leping on sõlmitud ja allkirjastatud, seega on klient asjaga nõus. See päevapiletile üleminek tuli neil aga hiljem, kuidas saab siis varem antud alestlkiri olla nõusolek sellisele uuendusele. Lisaks käis ema esinduses, kui tulnud arvel oli eelmise kuu e 1 päevapilet. Siis blokeeris teenindaja selle võimaluse ära, et telefon saaks ise internetti minna. Järgmisel kuul oli aga täielik šokk, kui järgmisel arvel oli kirjas 26 päevapiletit, hoolimata blokeeringust. Pärast pikka vaidlust tunnistas teenindaja ka, et pärast päevapiletite süsteemile üleminekut on neil pidevalt selle pärast jamad.

l
laus lollus/ 21. detsember 2013 15:57
suht iba ms see Saarvelt välja ajab. kui klient ütles et et ta ei taha interneti nagu kirjas " Sai kokku lepitud, et selles paketis pole internetti " siis kuidas sai telefon nii öelda ise iinternetist pletid tellida v mis iganes? aga kokkuvõttes odavalt kvaliteeti ei saa eriti meie riigis. pigem viska paar euri juurde vali elisa või emt ja oled vähemalt kindel et ei ole jamasid ja ka arved pole palju suremad.
m
Malle/ 21. detsember 2013 15:25
Ausa ja õiglase südamega inimesed ei peagi leppima sellega, kui TELE2 neile päevapileteid püüab kaela määrida, mida nad ei ole kasutanud. Minu telefon on ainult sõnumite ja helistamise jaoks, selline lihtne, millega internetti ei saagi minna, aga päevapiletid oli arvel. Ärge lubage endale ülekohut teha Tele2 petetud kliendid,miks peaksite maksma, mida te tarbinud ei ole. Ilusaid ja rõõmsaid jõule!
h
hehe/ 21. detsember 2013 15:09
15 eurone telefon on õnn ja rõõm
m
Marika/ 21. detsember 2013 14:49
Tõesti kord tuleb isegi meelde. Kui pöördusin oma murega tele2 klienditeeninduse poole ja mulle lubati poole tunni pärast tagasi helistada. Kui ise tunni pärast helistasin, siis ei teadnud klienditeenindaja midagi, et keegi pidi mulle tagasi helistama ja ma pidin oma jutu otsast peale rääkima. Sellest päevapiletite kohta saan ma aru küll, kuid hakkasin mõtlema, miks alles nüüd sellised asjad tekkima hakkasid? Varem sellist asja ei olnud küll, vähemalt mina sellise teemaga kokku ei puutunud. Oskab keegi seletada? Ok, telefonid muutuvad, kuid need vanemad telefonid just? Varem siis ei loginud iseenesest interneti ühendusse ja nüüd hakkasid sellist asjategema? See jääb selgusetuks mulle.
r
Rästik/ 21. detsember 2013 13:48
Aastaid tagasi oli endalgi samalaadne kogemus...ja seda telefoniga millega ei olnud üldse võimalik internetti kasutada... Ka vaidlesime pikalt arve õigsuse teemal ja kohe kui arve sai klaaritud, lõpetasin ka lepingu. Näen et Tele 2 ei ole oma kombeid muutnud.... :(
m
Marika->/ to 11:09, / 21. detsember 2013 13:27
Mina töötasin Tele2 klienditeeninduses kaks aastat tagas ja kordagi ei tulnud küll ette, kus klienti oleks solvatud. Siiani olen telefoni ja tahvelarvuti paketiiga nende klient ja ühtegi probleemi ei ole olnud. Kas see ei tundu naljakas, kus inimene kirjutab kõik miinused välja siin ja tegelikult on neile kõigile mõistlik vastus olemas. Tuleb ainult küsida ja rääkida!
m
M/ 21. detsember 2013 13:09
:D Ma vist aiman, kes selle Marika aliase all siin esineb...
Üsna naljakas lugemine, sest ka minul oli alles hiljuti Tele2-ga suur kana kitkuda. Asi läks nende poolt ikka inetuks, kuna sain oma korduvate ja selgitavate meilidele lõpuks mõnitavas stiilis vastuse a´la, "ah Te tahtsite hoopis sedasaada.." Üdini nõme käitumine ja kuna see saaga ei ole veel lõppenud, siis on mul plaan asi tarbijakaitsesse anda. Mul on alles kogu kirjavahetus nendega ja vajalik dokumentatsioon.
s
serks/ 21. detsember 2013 12:51
Ikka eriline lammas !!! Tee enesele kõigepealt selgeks mida Sa tahad.

t
tele2 ohver/ 21. detsember 2013 12:20
sama mure ka teistel, samuti ei tahtnud netti ja venelasest tele2 töötaja lubas seda mitte panna, kuid päevapiletid tulid ikka. Pöörduge tarbijakaitsesse!
p
Peeter/ 21. detsember 2013 11:38
Tele2-s olen üle 10 aasta ja mingeid arusaamatusi pole olnud. Praegu kasutan paketti 7.99, kus on piiramatu internet ja oli vist 1000 kõneminutit. Igakuine arve on täpselt 7.99. Levi on operaatoritest parim ja mingit põhjust rahulolematuseks ka pole. Jätkan kindlasti Tele2 kliendina. Töötelefoniks on EMT operaatoriga telefon ja sellega on viimasel ajal leviprobleeme. Arvete kohta ei oska kaasa rääkida, sest firma maksab kasutamise kinni.
m
Marika -> 3 / 00:49, / 02:47, 21. dets 2013 -le/ 21. detsember 2013 11:09
Vaata Marika, selline nagu sinu vastus siin- ongi klienti solvav suhtumine (süüdistav ja alandav) :)
Kuna sa sellest ise aru ei saa, ongi sinu arvates- teised vinguvad ja virisevad ning sina lilleke p*s*meres.
Sa ei tea ühtegi juhtumit kui klienti on solvatud? Lugesid siit ju et on. Võin ka omalt poolt lisada- kahel korral on juhtunud endal, korra olen näinud esinduses(solvati vanemat naisterahvast) ja korra mu ema, kui ta Tele2-ga lepingu lõpetas.
Lisaks siia veel: kahjuks Tele2-ga suheldes asjad ei lahene- räägin enda kogemusest.
Ja see sinu soovitus- õpi suhtlema inimestega- kehtib eriti just sinu enda kohta!
t
to naine / 01:20/ 21. detsember 2013 02:21
Muidugi ei teki Teil päevapileteid, kui on aktiveeritud interneti pakett.
e
endine tele2 klient/ 21. detsember 2013 01:54
Tele2 taktika on kahjuks jah selline, et kui nad sind enda kliendiks tahavad, oled sa kui kuningas. Kui juba klient oled, siis oled suva rott ja loodavad vist selle peale, et ehk inimene ei viitsi operaatori vahetamisega väga tegeleda. KOKKUVÕTE: Tele2=SAAST
t
to Sirts / 10:08,/ 21. detsember 2013 01:46
Kas Sul on siis raske klienditeenindusega ühendust võtta ja öelda, et nad peataks arvete saatmise. Sa tegelikult ka arvad, et arveldusosakonna töötaja käsitsi saadab Sulle isiklikult selliseid arveid ja ei saa aru, et need on 0 eurosed ja neid ei ole vaja saata? Ha najse eeProgramm saadab neid automaatselt ja saadab seni, kui neile teatad. Saada e-mail, kui helistada ei raatsi. Ise võiks selle peale tulla, minul oleks üiinlik seda kirjurada siia.
h
Hakkame rohkem maksma/ 21. detsember 2013 01:22
maxxxxxximaaaaaaaa, maxxxxxxxiiiiimmmmaaaaaaa.
n
naine/ 21. detsember 2013 01:20
Minul näiteks on Elisas selline pakett: maksan stabiilselt 3 eurot kuus kõnede eest ja selle raha eest saan 1000 minutit kõneaega. 5 eurot maksan piiramatu mahuga andmeside eest. Kokku seega 8 eurot kuus ja seda pole tõesti palju. Sõnumite eest maksan lisaks, aga sõnumi hind on ainult 1 sent. Nii juba üle aasta. Olen väga rahul ja iialgi ei "käi" mu mobla kusagil ilma minu teadmata ega osta mingeid päevapileteid. Internetti kasutan moblas iga päev (gmail näiteks). Võin kasutada internetti piiramatult ja mitte kunagi ei maksa see üle 5 euro. Vajadusel kasutan ka mobla GPS-i. Telefon on mul Nokia Lumia 800, millega olen väga rahul. Loogiline ülesehitus menüüdes, igati lihtne käsitseda. Nokia Lumia 625 tundub siiski olevat veelgi parem. Lisaksin veel, et olen 63-aastane naisterahvas, ehk siis paljude siinkirjutajate arvates "muti", kes üldse ei tohiks nutitelefoniga hakkama saada. Aga saan ikka küll ja vägagi edukat. Asjad tuleb endale lihtsalt selgeks teha ja seda nii paketi valiku kui ka telefoni seadete osas. Siis ei tule ka ebameeldivaid üllatusi suurte arvete näol.

e
eedu/ 21. detsember 2013 00:53
Laske Tele2-est jalga. Tele2-el pole levi paljudes kohtades, pidevad juurdekirjutused ja
klientide petmised. EMT on veel ainuke operaator kus võib rahuldavalt teenust saada.
3
3/ 21. detsember 2013 00:49
Tele2 oskab:
1. Esitada arve PÄRAST makestähtaja saabumist.
2. Ajuvabalt vastata infotelefoni numbril.
3. Esitada arveid mingite müstiliste interneti päevapiletite eest isegi neil päevil, kui inimene pole oma telefoni puudutanudki.
4. Solvata klienti.
5. Ignoreerida klienti.
6. Sulgeda internetiühendus kuumaksulise ja mahupiiranguta paketi puhul teatega, et limiit on ületatud.
7. Müüa integreeritud WiFiga tahvelarvuteid ainult koosinterneti paketiga.
8. Mitte vastata adekvaatselt ainsalegi küsimusele.
9. JNE.
a
ats/ 20. detsember 2013 22:29
loen siin neid kommentaare ja imestan,et ´mida te seal tele2-s siis olete,kui on nii palju igatsugu jamasid.Mina juba 10 a Elisas ja pole ühtki probleemi olnud.Aga jah kõik jooksevad odava jama peale sinna ja siis pärast on hädad kaelas.Ei ole ikka aru saanud et odav ja kvaliteetne ei ole üks ja sama.
s
soovitus/ 20. detsember 2013 22:22
Ärge ostke neid nutikaid milest mõistus üle ei käi, ostke lihtsakoelisem telefon (neid on küll väheks jäänud ja neid ei reklaamita) millega saab vaid helistada ja sõnumeid saata ja millel on nett kinni keeratud - nendega saab elada, ilma, et peaks kartma astronoomilisi arveid. Ise ka tele2-s ja pole mingeid jamasid olnud, kõik toimib...
j
jurka/ 20. detsember 2013 21:35
Minule on nädala jooksul helistanud kaks Tele-2 kanaajudega lehma ja üritanud kliendiks värvata aga lauda löhn on läbi telefoni tunda-tartutagune haige möla.
i
Ivar/ 20. detsember 2013 20:16
Sama häda- tuli 20 eurot päevapiletitega juurde, kuigi lepingu sõlmides oli internetivõimalus täielikult palutud keelustada ja telefon ka samast ostetud. Miks ei öeldud kohe,et telefonis tuleb ise seadistus maha võtta(klapikas pole ju mingi nutitelefon?)
Peale esimest arvet aitas mulle neist väljapressijatest. sain esinduse kaudu lubaduse, et seda summat ei nõuta, maksa vaid kõnede eest. Ja nüüd tuli uus arve, kus see taas kirjas. Näis... kui teenust pole saanud ja pressitakse raha välja...eks siis kohtusse!
n
NB/ 20. detsember 2013 20:01
Tele 2 Start pakett koos tasuta nutitelefoniga, 100 minuti tasuta kõneaja ja internetiga kokku 5,99 € kuus soodsaim
t
Tiiu/ 20. detsember 2013 19:58
Mina lõpetasin tele2-s üldse interneti kasutamise ära. Muidu oli kõneeristustes enamuses ainult internetiühendused, kuigi ma ei kasutanud seda ühtegi korda - mulle öeldi ka, et telefon ise toimetab, uuendusi jm tehes. Kindel ei saavat olla ka lihtsalt telefonis interneti väljalülitamisele, seetõttu ka 6-eurine teenus Tele2-lt - interneti sulgemine. Nüüd ei ole enam neid iseeneslikke internetiühendusi olnud.

m
mina/ 20. detsember 2013 19:41
Lisaks veel loetule.Kandsin summa vale viitenumbriga ja kui nüüd minu perepakett kohe üleni lukku läks, siis peale õige viitenumbriga arve tasumist oli lisandunud minu arvele avamistasu iga nr. kohta 1.60.No pagan, kinni panite ju ühe perepaketi, avate ka vist ühe.Seega ei saa aru, et milleks siis kõigi numbrite taasavamise eest 8 eurot võtta.(5 numbrit)
d
Dude/ 20. detsember 2013 19:36
Loll saab igal pool peksa! Kui sa ei oska nutitelefoni kasutada, siis ära kasuta seda! Võta sahtlist vana telefon välja, millega saab AINULT helistada. Või veel parem - võta pakett, mille kuutasu sisaldab internetti, siis ei tule ühtegi üllatust.
l
Lisbet/ 20. detsember 2013 18:55
Sarnane probleem,Kuid vahe selles,et suvel hakkas iga paev, kindlal kellaajal, tulema sonum,et olen endale euro eest neti kasutamise paevapileti ostnud.Esindus korval,laksin kohe asja selgitama.telefon tavaline,mitte nuti.
Esmalt taheti kyll mulle selgeks teha ,et ju ma ikka netti kasutasin.Siis kusisin,et kui ma midagi ostan kus siis on minupoolne sooviavaldus.Siis tuli valja,et telefon pidi aegajalt ise algseadeid uuendama ja teenindaja pakkus lahkelt abi, telefonis funktsioon kinni panna.Kahjuks jaid tema tehnilised oskused tagasihoidlikkuks,sest veel paar paeva tuli uus teavitus ja raha muudkui tilkus arvele otsa,Siis pakuti ka mulle raha eest voimalust teenus sulgeda,seda siis ka tegin,sest muidu paistis ,et lahendust ei tulegi.
Sonumisaatmine olnud aga firmale kohustuslikuks,tulenevalt mingist uuest vastuvoetud seadusest.
Ja veel,kui tundsin huvi,et kas siis kuu lopus oleksin pidanud toestama hakkama,et ma kaamel ei ole ja netti kasutanud ei ole ,jai mulle kull tunne,et nii oleks see toesti olnud .
k
Kõik on pätid/ 20. detsember 2013 18:38
pole ühtki ausat operaatorit enam,Elisa lubas kah maximaalselt 8-eurist arvet,aga põrutab pidevalt 20...22 ja enamgi veel.
t
tony/ 20. detsember 2013 18:31
peab vist ka vahetma, mul varastas Tele2 15.12.2013 õhtul kõnekaardilt umbes 13 euri ära
v
Van Ames/ 20. detsember 2013 18:28
Minul on eritellimusel tehtud väga heas korras metallkorpusega 6310, teine samasugune tagavaraks, sain need e bayst.
Tavalisi 6310 on ca 10 tükki tagavaraks, jätkub surmani. Vat see on telefon!
Netiskäimiseks on kodus korralik lauaarvuti, õigemini tööjaam ja jamasi pole!
a
Ave/ 20. detsember 2013 18:15
Mul on kõikide operaatoritega olnud probleeme ühel või teisel moel..enam ei üldse vahet..kasutan kõnekaarti.
t
Tele 2-st võiks pikalt pajatada/ 20. detsember 2013 17:48
Krooni ajal veel,andsin oma numbri abikaasale,kuna oli olemas töötelefon.Vormistamisel klienditeenindaja teatas rõõmsalt,et 35 krooni,mis ma antud perioodi eest võlgu olin saan kingituseks.Möödus umbes 4 aastat,kui sain Tele 2-lt kurja,kus teatati,et olen võlgu ca 3 eurot.Vaidlema pole selle "kingituse" üle hakanud ja maksin "võla" ära.Läks jälle kolm aastat mööda ja otsustasin nüüd ühe nende nutipaketi kasuks ja kui sain esimese arve,oli kirjas,et eelmisest perioodist võlg 30 senti.On kinumehed seal Tele 2-s!Olen samas veel ühe teise operaatori klient ja esimese apsaka puhul olen Tele2-st läinud.Õnneks pole nendega kuidagi seotud.Lollid on need,kes võtavad endale nutikaid sealt ja sellega lõikavad läbi ka taganemistee.

s
Sama jama/ 20. detsember 2013 17:43
Mul on samuti olnud Tele2 ga probleeme. Mul on mingisugune 2 eurone pakett, iseenesest väga hea, kuuarved on väga madalad, kusagil 4-5 eurot. Novembrikuu arve oli aga pea kaks korda suurem. Arve uurimisel selgus, et olin ka enda teadmata viis ühe eurost interneti päevapiletit ostnud. Väga imelik, kuna mul ei ole mingisugune nutitelefon ja internetis pole sellega mõtet käia. Eks näis, mis selle kuu arve tuleb, kui on sellega sama jama, siis tuleb kisa tõsta :D
t
Tiina/ 20. detsember 2013 16:59
Minul ka jama selle Tele 2 interneti arvega,pidin ka maksma kuigi ei käinud internetis telefoni teel.:(
m
mari/ 20. detsember 2013 16:41
Tele2 puhul on see "tavapärane", et saabuvad valed arved koos teenustega mida tarbinud ei ole. Kogesin ise kui palju pettust ja valet suudab üks firma levitada. Lisaks pole võimalik kuidagi selgeks saada mille eest klient maksma peab. Loobusin ammu nende teenustest, ent vaatamata sellele on taas püütud mind kliendiks "rääkida " :) Õnneks Elisaga sujub korrektselt, saan ka iseteeninduse kaudu üksikasjalikult oma toimetusi jälgida. Kindel on see, et sama palju kui on teenusepakkujaid, on ka arvamusi.
t
Tele2 pettuse ohver/ 20. detsember 2013 16:10
Tele2 pettuseohvreid on väga palju. Tarbijakaitse peaks seda süsteemi uurima, kuidas inimestelt raha välja pressitakse, valetatakse, antakse vale fakte tõe pähe. Ei soovita Tele2 kellelegi, sest seal ei tehta õigust, segadus arvetes, põhiline lause, et masinad tõmbavad arveid ja sõnumeid, mis klientidele saadetakse, vale käib, ausust pole ollagi. Selle küsimise peale, et paluks teada, kui palju ma olen sellel kuul rääkinud, vastuseks oli, et nad ei saa vaadata, neil ei ole andmeid. ESITATAKSE ARVEID SUVALISELT, MIDA SISULISELT KONTROLLIDA EI SAA 15 KUUPÄEVAKS. VASTUS ON, POOLDEL EI OLE VEEL ARVEID. OMETI PEAKS KUU ALGUSPÄEVADEL ARVE KLIENDILE KÄTTESAADAV OLEMA KÕIGI ÜKSIKASJADEGA. HUVITAV, KAS TELE2 EI PEAGI KINNI PIDAMA LEPINGUST, MIS TAL ON KLIENDIGA.
m
Mad/ 20. detsember 2013 16:03
Endalgi olnud korduvalt Tele2'ga probleeme. Kord oli perioodiline kuumakse topelt pandud. Teine kord, kui ühe tähtajalise lepingu tähtaja läbi saamisel selle numbriga teise võrku üle läksin, lükati mul arvele 350€ leppetrahvi. Kui helistasin ja küsisin, et mis toimub, oli klienditeenindaja umbes sellise suhtumisega, et nad teavad, et see sai sinna niisama pandud, aga lihtsalt mõtlesid, äkki mõni loll maksabki. Mingi kord, kui ma telefoni vahetasin ja mul oli mini-sim kaardi asemel micro-sim'i vaja, siis tellisin Tele2'e iseteenindusest ennatlikult juba uue kaardi, mis lubas 2 päevaga kohale tulla (mul oli sellega suht kiire). Kui kolmandal päeval kohal polnud, pidin ikka esindusse minema (lähim 35km) ja sealt ise uue võtma. Nädala pärast tuli iseteenindusest tulnud kaart kohale, aga siis helistati et selle sim kaardiga mille ma esindusest võtsin, on mingi probleem ja nad peavad uue saatma. Öeldi, et kui uus kohale jõuab, kaotab vana kehtivuse ja pean uut kasutama hakkama. Sellest hoolimata kasutan siiani seda "vana" esindusest ostetud, aga kõigi kolme sim kaardi eest pidin maksma...
r
Reede/ 20. detsember 2013 15:55
"Kuna mul kodus on lauaarvuti ning seda lihtsalt vaja pole".... siis võib lauaarvutist loobuda ja kasutada mobiilset netti. Lihtne,
m
M/ 20. detsember 2013 15:17
Jumal küll, ikka ja jälle see Tele2 jutt, et "tulime kliendile vastu ja..." Tulite kliendile vastu? Antud juhul tuli klient teile vastu, kui ta tegi selle halva otsuse ja Tele2 kliendiks hakkas.
Masendavalt halb firma ja masendav teenindus.
Mul on hea meel, et ma enam nende klient ei ole.
d
d/ 20. detsember 2013 15:10
võtke DIIL se parim teistest

t
Tarkpea/ 20. detsember 2013 15:07
Nojah, paneme aga mõnele suvalisele arvele kirja, et kasutas netti ja tehku siis kindlaks et EI kasutanud. Ja inimene maksabki ära.
k
kaaskannataja elisast/ 20. detsember 2013 14:59
m
Minu arvamus/ 20. detsember 2013 14:47
Kuulge, kas keegi artikli läbi ka luges? Muudkui mammi süüdi ja muti süüdi. Oli ju selge sõnaga kirjas, et lepingut sõlmides lepiti kokku, et internetiteenust ei taha. Ja veel - miks peetakse normaalseks, et inimene ise peab pidevalt valvel olema ja kastidest linnukesi maha võtma, kui mingit teenust või toimingut ei soovi. Miks ma peaksin telefonist blokeerima teenuse? Loogiline on, et vajadusel avaldan soovi ja aktiveerin, aga normaalasendis ongi blokeeritud. "Ärimeestel" on ideed otsas kuidas ausal teel raha teenida, siis üllitataksegi selliseid jaburusi ja ostetakse seadusi, mis sunnivad sind maksma.
m
Maimu/ 20. detsember 2013 14:02
Tele2 käivad kõigi klientide telefonid ise internetis! Sellepärast sealt ära läksingi. Maksma te jäätegi kuni lepingu lõpetate.
k
keegi/ 20. detsember 2013 14:02
paistab,et nii see tele2 endale raha teenib.Ma vahe peal mõtlesin,et lülitan selle mobla ültse välja ,maksin ka mõtetuid neti arveid,mida ei ksautand.Nad nii kavalad,etnetist ei räägita sõnagi,ennem kui sul esimene arve käes.
n
no/ 20. detsember 2013 13:58
mis teha kui telefon on nutikam kui telefoniomanik ja teenusepakkuja kokku.
a
Ainult / 20. detsember 2013 13:36
rumal eestlane on leedukate tele2 ja maxima klient.
t
tegelt on viga juba selles, et.../ 20. detsember 2013 13:18
Kui inimene lepingu sõlmides juba ütleb, et ärg nad internetti üldse kasutusse lisagu. Siis tekib küsimus, mida see teenindaja seal arvuti taga tegi? Kui inimene välistab interneti kasutamise, kuidas saab telefon internetti ikkagi kasutada? Mul o lapsel ka nutiluts, aga temal sai ka tehtud, et internetti ligi ei pääse (ainult kõned ja sms), ning see toimib. Sa võid sinna internetti üritada telefoniga minna, aga tel ütleb kohe ära, et see teenus puudub vms. Mul muidugi EMT ka.
Lühidalt, see, et see internet endiselt kättesaadav oli, on klienditeenindaja keedetud supp, ning klient ei peaks selle lõptetamise ega millegi muu eest pennigi maksma. Tahate oma raha, küsige töötajalt, kes oma tööd korralikult ei tee

m
Mõhk/ 20. detsember 2013 13:13
Ma olen Tele2 äriklient juba aastast 2005 ja mul on siiani küll ainult häid sõnu nii teenuste kui klienditeeninduse osas. Tõsi, erakliendina mul kogemus puudub.
Aga ma ei saa nagu ühest asjast aru: kui inimene ei soovi internetis käia telefoniga ja on teada see päevapileti probleem, miks siis teenusepakkuja interneti kohe alguses selliste pakettide juures nö vaikevalikuna kinni ei pane?
r
rass/ 20. detsember 2013 13:01
minu üllatus oli palju suurem, kui nägin enda Tele2 arvel 800 eurot, mis oli interneti kasutamise eest. Käisin Tele2-s uurimas, et mis jama on, seal pakuti, et ehk soovin osamaksetena arve maksta. Sellega polnud ma aga sugugi nõus kuna Tele2 enda kodulehe peal oli kirjas, et kui kasutad interneti teatud summas, mis oli tookord umbes 9 eurot, siis pannakse automaatselt kuuajalise kehtivusega netipakett, mis maksis umbes 5€. Tele2 enda töötajad ei teadnud sellest aga midagi, siis tuligi endal nende arvuti taha minna ja näidata, kus kohapeal see neil kodulehel üleval seisab.
n
no/ 20. detsember 2013 12:58
mulle kleebiti arvele korra uus-meremaa ja austraalia kõned, täis kino tegelased seal krt
j
jah/ 20. detsember 2013 12:55
huvitav, miks mu kommentaar siit kadunud on
r
Rottweiler/ 20. detsember 2013 12:50
Tele2 -ga on asi nii: reklaamid on andekad, kuid firma ise... (lase fantaasial lennata.
a
Aga kui küsiks õige Jan Uuspõllult?/ 20. detsember 2013 12:45
Millist operaatorit ta tegelikult kasutab?
a
Arukülast/ 20. detsember 2013 12:16
Noo ole hoolikam siis järgmine kord
e
Endine Tele2 klient/ 20. detsember 2013 12:15
Ehh, mul oli ka arvel päevapilet, kuigi ise ei kasutanud internetti. Hea, et muutsin nüüd operaatorit

k
kokkuvõtteks:/ 20. detsember 2013 12:10
jälle üks loll kana on hankinud nutitelefoni, mida ta absoluutselt kasutada ei oska. andmeside tuleb lihtsalt ise välja lülitada telefoni seadetest. muidu see telefon käib iga päev piisavalt netis, et tekitada päevapilet. Tele2 muidugi püüab kanade lollust ära asutada
t
tele 2 klient / 20. detsember 2013 12:06
Ka minul ja minu töökaaslasel sama jama.Novembris tulnud oktoobri arvel kirjas interneti kasutus.Vastused esindusest jäidki õhku.
p
Päevapilet/ 20. detsember 2013 12:01
Mul emal oli sama asi päevapiletid tiksusid ca 10 päeva.
Mobiili logi näitas andmemahuks viimasel kuul 83kb.
Tele2 teenib raha?
t
TAN/ 20. detsember 2013 11:45
muideks olin 13 aastat klient ja aastas ikka mõned korras tulid arved mis olid ülemäära suured... :(
t
TAN/ 20. detsember 2013 11:44
ausaltöeldes Tele2 ongi sellised probleemid. Läksin eestist ära ja telefoni kaart jäi 2 kuuks lauasahtlisse peitu... Tulin tagasi eestisse ja oppa üle 300 euro telefoni arve... Ma ei tea kust kohast see arve tekitati mulle aga mina seda ära ei maksnud ja lõpuks tele2 ka seda summat ei tahtnud kui ytlesin et kaart on 2 kuud sahtlis olnud.
t
to viljandlane / 20. detsember 2013 11:36
iga normaalne inimene läheb elisast ja emtist tele2 üle.
l
leo./ 20. detsember 2013 11:34
Annaks Jumal, et niisugust õudsat kogemust enam ei tuleks, kui selle Tele-2 ga.
Eitea senini, kas olen sellest nuhtlusest lahti !?
m
20. detsember 2013 11:22
Minul oli samuti kaks interneti päevapiletit arvel, telefon on vana ja nuppudega. Neti võimalus küll on, aga kinni pandud ja aastaid polnud mingeid probleeme ja siis äkki ühel kuul kaks piletit... Lisaks oli arvel veel mitu kõnet lauatelefonidele, mida ma kindlasti teinud polnud. Sugulasel oli sama lugu, tal telefonis isegi pole neti võimalust, nii vana telefon lihtsalt. Tundub, et selle peale minnaksegi välja, et kes arveid ei kontrolli, siis neile suratakse igasugu asju otsa! Käisin ka esinduses õiendamas, maksma pidin ikka, aga peale seda pole rohkem probleeme olnud, eks saadi aru, et see klient ikka kotrollib ka ja tuleb õiendama, ei saa väga ahnitseda.

t
tele2 eestis parim/ 20. detsember 2013 11:20
Läksin ka tele2'e üle... Alguses (olles kodu wifis) tuli arve koos netiarvega.... Kuna polnud tele2 interneti kasutanud, võtsin ühendust nendega ja lasin täielikult neti eemaldada... arve põsib 2 euro piires, kuna ei helista palju ja perega on nüüd ka tasuta. Käin tasuta wifis, kui vaja... Emt's olid arved mul 2x suuremad. Soovitan soojalt :)
n
nojah/ 20. detsember 2013 11:17
Minul olid veel hullemad jamad Elisaga, nii et ikka kapitaalselt vihastasin ja läksin TELE2 tagasi (olin selle klient 6 aastat, ei ühtegi probleemi). Perepaketi limiit oli Elisas 55 euri (viie numbri peale, kolm numbrit välisriigis). Külma rahuga lasid nad limiidi üle joosta 180 eurini ja siis kukkusid kisama, et kui kohe ei maksa, on kõik 5 numbrit kinni. Mida fa..i, mille jaoks siis see limiit on??? Ja kui üks number ületab, milles 4 süüdi on? TELE2-s vähemalt vastutab iga number oma limiidi eest. Internet on kahel numbril (2.25 kuus), teistel pole mingit probleemi, 1000 sõnumit ja 2000 minutit mahub 9 eurise paketi sisse, arved alati arusaadavad ja korrektsed, teenindus viisakas...igatahes rahul.
n
naisuke/ 20. detsember 2013 11:13
no mina ei tera..ma ka sokkisin seal iseteeninduses miskit ära...ja kirjutasin vabandava kirja....tuldi vastu ja probleem lahenes...käisin ka teeninduses rääkimas....
ma arvan ka , et probleeme on olnud ja on igas operaatorifirmas..ja igaüks püüab teist üle pakkuda..
ja üldse need tikad telefonid :P mul õnneks seda pole....ja ka pole mingeid jamasid...
k
Klient.../ 20. detsember 2013 11:10
Olen juba aastaid zen´i klient ja väga rahul. Kui raha otsas, lihtsalt ei ole võimalik enam välja helistada. Ja ei mingeid arveid.
k
kunagine Tele2 klient/ 20. detsember 2013 11:01
Selle operaatori juurest peab põgenema. Leedukate äri see juba pikemat aega. Mu arved läksid juba selliseks, et anna aga olla. Kui küsisin, siis tembeldati mind idioodiks. Läksin teise operaatori juurde ja Tele2-ga kemplesin veel 4 kuud peale seda. Saatsid mulle arveid õhust ja lõpuks võlaregistri blanketil, kus oli kirjas, et kui te oma 20 eur võlga ära ei tasu, siis olete selles nimekirjas ja enam liisinguid ega ms ei saa. Järgneval real oli antud blanketi omaniku kirjarida, et alla 30 eur võlgu nad ei käsitle üldse :D. Kui helistasin Tele 2 ja küsisin, et kuskohast tuli see 20 eur, siis puterdas seal nii, mis kole ja kui küsisin kommentaari selle blanketi omaniku lause kohta ja selle kohta, et miks nad seda kasutavad, kui arve on väiksem, kui nemad käsitlevad, siis vastati, et klientide hirmutamiseks...ja et juriidilist alust sellel ei olegi :D. Ühesõnaga täielik Maxima!
k
ka klient/ 20. detsember 2013 10:52
Olen väga pettunud, Tele 2 petav, vassib ja salatseb.
m
marju/ 20. detsember 2013 10:45
lõpuks ometi tõmmbas keegi teema yles,mul oli kuu limiit 60 eur,siis tuli arve,et oli vist minngi ligi 100,hakkasin kisama,siis tuli kõigepealt,et kogematta on mulle arvestatud 3 kuud internetti,ikkagi jäi 80 eur ja peale,kysisin miks te mul rääkida lasite,vastati,et arvutisysteemi viga mis ei teavitanud ja meie armas president pasandab maakeral kui vägev E riik meil on
h
hakkab tulema/ 20. detsember 2013 10:37
10 aasta jooksul, siis esimest korda eelmise kuu arvel: internetiteenus 2tk. 11kB. summa 0-. interneti päevapilet - 1eur. pole eales kasutanud. ja pole nuti. on nokia X2. kas järgmine kuu saab huumorit rohkem kui 1 euro eest?

m
Muudi/ 20. detsember 2013 10:19
Mis siin rääkida Tele2 st. Seesama kommentaarium siin luiskab nii mis jaksab. Vaatan- plusse pole,lisan meeldib, lisandub +2 või +4 jne. Kuidas see on võimalik? Mõtlesin,et keegi kommenteerib paralleelselt samas rütmis,kuid ei. Kuidas neid plusse ja miinuseid pannakse? Mis siis elektroonilisest hääletamisest rääkida?
p
põhulõust/ 20. detsember 2013 10:17
Tulin juba ammu TELE2 ära ja nüüd on süda rahul ja närvid korras, nendega oli igasugu probleeme, küll vale arveid ja tagastamata raha.
a
Ants/ 20. detsember 2013 10:09
Ei olevaja nuti telefoni. Ei ole vaja liituda ja lasutame ainult kõnekaarte. Sel juhul ei tule mingeid probleeme
s
Sirts/ 20. detsember 2013 10:08
Minule saadab samuti Tele 2 arveid 00.00 ja tänab makstud arve eest!
Ma pole seal juba mitu kuud enam klient , lahkusin, aga 0 eurosed arved saadetakse mulle ikka veel.
j
Jack/ 20. detsember 2013 10:08
Täpselt sama asi oli, et nii nagu telefonile teed süsteemi uuenduse saadab Tele2 võrgust kohe VPN seaded telefoni ja siis hakkab jälle see päevapileti jura pihta. 6 euri maksta selle eest, et netti ei taha on täiesti absurd, peaks olema võimalus iseteenindusest see tasuta ise maha võtta või siis võiks olla vaikimisi interneti kasutamine maas ja see kes tahab läheb ja aktiveerib selle teenuse (päevapileti teema).
Ma olen ka Tele2 maksnud mingite kilobaitide eest mõttetult iga kuu mõned eurid. Kui lõpuks kurjaks sain ja ütlesin, et lõpetan kõigi oma kolme telefoni numbriga nende teenuse kasutamise ära ning lähen üle teise operaatori juurde, siis suunati mind mingisse osakonda, kus oli väga lahke tädi, kes tühistas mu need 1 EUR päevapiletid tagantjärgi ning tegi ka TASUTA selle 6 eurose internetist loobumise :D Huraaa lõpuks olin taas õnnelik - ja jäin nende kliendiks edasi, kuid miks peab sedasi inimesi viimase piirini viima???
s
s..../ 20. detsember 2013 09:53
Ma tean mitut inimest kellel on Tele2-ga jamasid olnud. Õnneks nüüdseks pääsenud. Tele2 küll pakub tõesti odavaid hindasid jne aga siiani alati end tagasi hoidnud just nende jamade pärast. Oma operaatoriga väga rahul, pole mingeid probleeme olnud. Aga no kui inimene liitus Tele2-ga ja mainis, et pakett on ilma internetita siis pole ju normaalne, et äkki arvel siiski netiarve. Kui ikkagi inimene ei taha netti siis ta ei saa seda ka kasutada, et saaks arvet esitada. Lollid vabandused.
j
Jah/ 20. detsember 2013 09:49
Minu emal oli samamoodi interneti päevapilet arvel, kuigi pole tal nutitelfoni vaid täiesti tavaline vana samsung.
j
Jah/ 20. detsember 2013 09:46
Minu emal oli samamoodi interneti päevapilet arvel, kuigi pole tal mingit nutitelefoni vaid täiesti tavaline klapiga samsung.

t
Teadmiseks kommenteerijatele,/ 20. detsember 2013 09:46
et Mallel pole nutitelefoni. Vaid tavaline vana numbritega telefon. (millega ei saa isegi fotosid ega pilte teha).
T
.../ 20. detsember 2013 09:43
Tüüpiline tele 2 ,sain eelmine kuu pea 100 eurose arve ja ka väidavad,et interneti eest ja nemad seda pole nõus tühistama,vastati vaid,et võite tarbijakaitsesse pöörduda. Lihtne lahendus nende poolt,kuna lihtsam on see arve ära maksta kui oma närve ja aega kulutada vastupidise tõestamiseks!
k
Kodanik/ 20. detsember 2013 09:43
Minul oli EMT ga jama. Lepingu sõlmimisel sai kokku lepitud et lapse tel. on kindel kuumaks ja internetis arvet suuremaks teha ei saaks. Mõniaeg hiljem oli EMT saatnud lapsele sõnumi ja selle aktiveerimisel arve suurenes 30 euro jagu. Petised on nad kõik.
h
Helen/ 20. detsember 2013 09:42
No ma ei saa aru, mis selle TELE 2-ga kogu aeg lahti on - pidevalt on kirjutatakse, kuidas kliendid on selle firmaga hädas. Minule on ka Tele 2-te pakutud, kuid kuna selle firma kohta on pidevalt nii palju negatiivseid kommentaare ajakirjanduses ilmunud, siis olen oma operaatori juurde edasi jäänud. Tundub, et odavad hinnad on vaid jutt, tegelikult keevitatakse arvele kõvasti otsa. Kurb muidugi.
s
Soovitus/ 20. detsember 2013 09:40
Kui te ei ole tellinud nutitelefonile internetti siis soovitan telefonil välja lülitada mobiilne andmeside vastasel juhul tõmbab telefon omale uuendusi üle mobiilse interneti vanemad telefonid kasutavad selleks WAP teenust see on see GPRS mida telefonid kasutavad ja see tekitabki telefoni arvetele interneti kasutamise rea. Kui te ei taha, et telefon ise netis käib siis lülitage "mobiilne andmeside" välja. Mina kasutan telefoniga netis käimiseks WiFi-t ja selle kasutamise eest ma mobiili firmale ei maksa sentigi.
e
ennekuulmatu/ 20. detsember 2013 09:37
Telefon, mis ostab ise "pileteid"? Selle peale võikski kohtus rõhuda - pilet on miski, mida tuleb teadlikult osta.
t
20. detsember 2013 09:36
Tele-2 on omadega plindris. Äge reklaan teles, helistatakse koju. Ainult ääretult rumal usub Tele-2. EMTja Simpel, lae ja ela rahulikult. Pealegi on EMT levi ja teenindus parim.
k
Kui te telefoniga netti ei kasuta,/ 20. detsember 2013 09:35
siis ostke tavatelefon. Miks peab olema mingi nuti mutikas kui seda ei vajata? Kas asi pole rohkem ajudes kinni? Jube vahva, võtad nutika välja, et uhke olla, samas hakkad kiruma saamatut isekolavat netti või Androidi! Lapsed, saage suureks juba ükskord, ise tekitate omale pahandusi!

s
ss/ 20. detsember 2013 09:34
Tean seda tunnet.Minu telefon käis ka ise netis tekitas mulle 57 eurose arve.Väljavõttest oli näha,et netis käidud iga päev ja isegi mitu korda päevas.Helistasin Tele2te. Ei pääsenud pidin ära maksma.Küsisin et ka jupi haaval saaks maksta kuna olen emapalgal ja raha kulub ka mujale öeldi mulle et selleks on arve liiga väike
p
PEETER./ 20. detsember 2013 09:33
Tele2 personal koosneb paadunud sulides.
x
xxx/ 20. detsember 2013 09:33
Mina lasin Tele2-l interneti teenused blokeerida, eelmine kuu aga avastasin arvelt, et olen väidetavalt Internetis mänge mänginud...No mida hekki??? Soovitan arve ka ise üle arvutada, tegin seda paari kuu arvel...ja tuligi 0,60 sendine vahe mõlemal...aga kui peaks 5 aasta arved kõik üle kontrollima...siis tuleks see vahe ikka päris arvestatav...õhu maksmine lihtsalt...viimasel ajal tekkisid ka leviprobleemid, mida 2 esimesel aastal polnud... ammu oleks minema läinud, aga jah, siis peaks maksma leppetrahvi...ilmselt olekski see lõpuks odavam lahendus kui mingeid ime arveid maksta, levi otsida vms
f
fedja/ 20. detsember 2013 09:32
Huvitav!! Nutitelefonidel on omadus netilevi otsida ja arveid tekitada!
Hoiatus siis neile, kes soovivad vaid helistada ja sõnumeid saata!
k
Kaur./ 20. detsember 2013 09:29
Lihtne, lülitage andmeside telefonis välja, pärast näidake teeninduses andmeside kasutust "DATA USAGE" (Vähemalt androidil olemas selline säte), siis ei saa ükski operaator teie ajudega mängida.
v
Väga rahul EMT klient/ 20. detsember 2013 09:29
Sellepärast mulle meeldibki EMT. Minul on pakett mis maksab 3.50. varem oli mul EMT algusajast vana ja kallis pakett. Tuli ka mõte vahetada pakett ringi uue ja odavama vastu. Saigi siis tehtud kuu alguses. Järgmine kuu selgus, et ma maksin kuu lõpuni veel vana hinda pluss veel uue hinna ka. lepingut lugedes selgus, et selleks neil täielik õigus. paketi vahetamisel selle eest muidugi ei hoiatatud. Mina muidugi tegin ennast lolliks, et paketi vahetamisel ei olnud sellist asja kuskil kirjas, et ma pean vana eest ka kuu lõpuni maksma. Ja see oligi kõik. ma ei pidanud mingid nõudmisi esitama, et palun tühistage mu arve ja ma ei ole nõus nagu siin teiste firmadega peab. Piisas vaid sellest, et näete ma ei teadnud ja EMT vastu oli, et tulles vastu ja hoida häid suhteid oleme nõus selle arve tühistama ja oligi kõik.
k
KV./ 20. detsember 2013 09:28
Ma ei tea millest jutt on. Mina kasutasin esimesel päeval 64 eur eest interneti. Tele2 lihtsalt pani mulle 8 euri kuus interneti peale ja annulleeris selle arve ära. Vägagi mõistlik suhtumine. Seega tele2 on parim. Kui muidugi seda teksti lugeda, ja inimene kategooriliselt oma telefoni tegemisi ei jälgi, siis ta peakski selle laiskuse eest rohkem maksma. Milleks sa endale uhke uuendustega telefoni ostad ja siis 5 euri taga ajad?
a
android/ 20. detsember 2013 09:20
Mitte nutitelefoni probleem pole see netis rändamine, vaid see omavoliline ringirändamine on Androidi sisse ehitatud jura. Väiksed näited, kuna telefon omapea ringi kolistab ja netiarvet tekitab:
kalendri sünkroniseerimine Google pilvega.
aadresside ja telefonikontaktide sünkroniseerimine Google pilvega.

m
martin/ 20. detsember 2013 09:05
Hiljaaegu tegi samuti tele 2 enda arust mulle hea pakkumise, ma ytlesin et see on 2x kallim kui mu hetkeline elisa pakett, selle peale tehti veel samal päeval uus pakkumine, see tundus paar € odavam kui oli tol ajal kehtiv pakett, seega olin nõus juba tele2 kliendiks minema, aga kuna kasutan mobiilset internetti iga päev siis nende pakutavad telefoni neti paketid on haiged ja kallid, hinnasoodustuse oleks saanud vaid aastaks aga mis sellest kasu... selle peale tegi elisa uue pakkumise, paartuhat sms ja kõneminutit koos 6mb netiga kõiget 15eurpa kuus mis on ülimalt odav..minge jah tele 2 kliendiks, emt hindadest ma saan aru kuna seal on tõesti hea kvaliteet ja klienditeenindus on yle pea teistest operaatoritest.
t
Tele2 arve 2/ 20. detsember 2013 09:03
Tele2 arve / 08:20, 20. dets 2013
Tele2 arve ongi selline, mida peab vaatama pimedas ja taskulambiga, sest päevavalguses hakkab ta KASVAMA.
k
klient/ 20. detsember 2013 09:01
olen 15 aastat klient old pole mul probleeme old praegu maksan kuus 2,5 euri ja räägin palju tahan.
j
jane/ 20. detsember 2013 08:53
Pole sel Tele2 viga midagi...siiani minul arvetega kõik korras tean mille eest maksan!minul oli Emtis sama jama arved tekkisid ka siis kui telefoni kaart seisis kasutuseta lauasahtlis :) nagu oleks internetis käinud jne.nüüd üle aasta Tele2 klient ja rahul...kuigi esimese telefoni mis ostsin see osutus praagiks aga arvetega kõik korras!!!
e
endine t2 klient/ 20. detsember 2013 08:44
rumala peaga lasin endale ka 'soodsama paketi' pähe määrida - esimesest päevast(!) oli absoluutselt iga kuu mingi jama arvetega. aasta aega pidasin vastu, siis läksin eelmise operaatori juurde tagasi ja ei kahetse! kui keegi siin sõimab lolle, kes nutitelefone ostavad ja neid kasutada ei oska, siis - mul ei ole nutitelefoni, internetiseaded olid maha võetud nii telefonis kui suletud teeninduses. ka lepingus oli mustvalgelt kirjas, et 'täielik internetipiirang' ja hoplaa saabus millalgi arve pea 200 eurot interneti kasutuse eest! ja selleks, et seda jama klaarida läks metsikult aega ja närve:-( tagatipuks pandi telefonil väljahelistamine kinni, kuna 'limiit' oli ületatud. klienditeeninduse järjekorras rippusin telefoni otsas pea tund aega, et blokeering lasta tühistada (jumal tänatud, et peres teisigi telefone on!)! selleks, et korrektset arvet saada, läks veel üle kuu aja. vabandati, et süsteemi viga. ja neid süsteemi vigasid on neil pidevalt ja iga jumala asjaga!
saadavad nt telefoni teel reklaame ja selleks, et neist LOOBUDA, peab helistama mingil suvalisel lühinumbril, mille maksumuse kohta pole sõnagi! saadetakse sms-e, et 'teile väljastati arve', 'teie arve on tasutud' ja nende pealt kasseeritakse ca 19 senti! ja väidavad, et ma ise olen need iseteeninduses tellinud! selleks hetkeks polnud ma veel kordagi iseteenindusse sisenenudki!!
oehhh neid näiteid võiks tuua lõputult.. reklaamigu ja lubagu maid ja taevaid kokku, aga see ettevõte ON omadega pehmelt öeldes metsas. ärimudel ongi lollidelt raha võtta, kes oma arvetesse süüvida ei viitsi/oska ja oma närve nendega jagelemisega raisata ei taha.
m
20. detsember 2013 08:41
Mul pole kunagi ükski arve tele2 iseenesest kasvanud...kuna ka ise netti ei soovinud, lasin selle moblas täitsa kinni panna, et kes iganes kogemata sinna ei satuks ja arvet ei teeks. Siiski, probleeme on olnud. Kord oli nende enda süsteemis viga ja arved ei laekunud neile, minul oli arve enne tähtaega tasutud. Üks hommik siis avastasin, et ma ei saa helistada, telefon kinni pandud. Hakkasin siis uurima, et milles asi, arve makstud, siis vabandati, et viga nende enda süsteemis ja kohe lülitavad telefon sisse. See kohe saabus alles õhtul. See ärritas küll, et telefon lülitati sekundi pealt välja niipea kui arve nö ületamise kuupäev, kuid sisse lülitamine võtab terve päev aega. Teist korda oli ka mingi jama, siis saadeti päev enne sms, et telefon lülitatakse välja, kui arvet ära ei maksa, kuigi see oli mul u nädal tagasi tasutud. Samuti olen saanud üsna ebaviisaka teeninduse osaliseks, kui teenindaja väitis, et nemad ei vastuta äsja osetud telefoni tehniliste probleemide eest, mis ilmselgelt ei olnud minu põhjustatud.
j
jah/ 20. detsember 2013 08:39
tele2- ga kogemused saadud. mullegi väideti, et ma olla jõuluöösel telefoniga olnud netis ja neli tundi. ikka debiilsuse tipp. klienditeenindaja ütles, et võin ju asja vaidlustada kasvõi kohtuni aga jääksin niikuinii kaotajaks. tuli maksta ja sai ka selle operaatoriga suhted lõpetatud. aga enne seda nad saatsid mulle ikka veel paar kuud igasugu ime arveid koju. sai needki vihaga makstud, et PASAST lahti saada. sama teema oli ka elisaga, siis, kui see veel radiolinja oli. pea kümme aastat lepingu lõpetamisest tuli postkasti kiri, et ma 80 000 neile võlgu. saatsin muidugi pikalt. aga asi keerutati kaks korda läbi kohtu ja loomulikult minu kahjuks. alles kaks päeva tagasi sain selle jamaga kohtutäituri kaelapealt ära.
j
Juku/ 20. detsember 2013 08:38
Asi on ju väga lihtne, telefonis tuleb lülitada välja mobiilne andmeside ja ei tule mingeid ootamatuid päevapileteid. See ei ole teenusepakkuja süü kui sa oled oma telefonile andnud vaba voli teha asju mida ei tohiks. Ei tasu kohe süüdistada teisi enda rumaluses.

t
T./ 20. detsember 2013 08:38
Kõik need operaatorid samasugused, ei usalda mitte ühtegi, kuid kõige etem neist siiski EMT.
p
paltika/ 20. detsember 2013 08:37
minge yle tavalisele kõnekaardile,,oi ma vihkn neid liitumisega nr,,,,olen küll emt klient aga mitte yhtegi liitumist ma ei teee,,,käin sealt ainult telefone ostmas,,
k
Klient/ 20. detsember 2013 08:37
Tuleb tuttav ette...sama asi....helistada ei saa, sest operaatori näpuka tõttu oli helistamine blokeeritud, küll aga interneti päevapiletid jooksid...tõesti haige värk. Siis ei saa otsekorraldusega arveid maksta...jne...jne.....seda loetelu võiks jätkata...aga ei hakka hommiku vara ennast vihastama..ilusaid saabuvaid jõule!!!
l
L/ 20. detsember 2013 08:32
No ei tea, mina olen ka Tele2 klient ja siiani pole mingeid probleeme olnud sellega. Ei saa ikka nii öelda, et Tele2's peale jamade muud ei olegi, sest mul töötab kõik täitsa ilusti. Teeninduse koha pealt ka ei kurdaks.
k
kle/ 20. detsember 2013 08:26
To lugeja - sa oled ikka päris sooda , no nii haiget juttu annab ikka ajada!! Kindlasti ostab mutike omale nutitelefoni et käia internetis ilmateadet vaatamas?!! Tule ansip appi.... sellised ongi tele2-e kliendid....
e
E/ 20. detsember 2013 08:23
Isegi hästi,minult nõuti paketi vahetuse eest 80eurot trahvi,kuigi polnud enam tähtajalist lepingut.Pika kauplemise peale siiski saadi oma veast aru ja tagastati raha.
t
Tele2 arve/ 20. detsember 2013 08:20
Tele2 arve ongi selline, mida peab vaatama pimedas ja taskulambiga:)
v
viljandlane/ 20. detsember 2013 08:08
Tahaks päris näha sellist lolli,kes läheb ükskõik,millise teise operaatori alt tele 2-e!Kõige tobedamaski unenäos ei tule selline samm isegi mitte kaalumisele....!

p
pii/ 20. detsember 2013 08:07
Nii juhtub, kui telefon on nutikam kui selle omanik!
k
kunde/ 20. detsember 2013 08:06
Tele2-ga on aalti mingi jama, lisaks klienditeenindajad vassivad ja valetavad. Ei tee selle firmaga enam tegemist!
n
need/ 20. detsember 2013 08:02
tele2 omad ongi petised. Õnneks sain neist juba üle 10 aasta tagasi lahti, selle ajaga on mingi raha sinna juurde keevitanud, otsigu tuult väljalt.
t
Tele 2 klient./ 20. detsember 2013 07:59
Ostke aga neid itikaid ja nuti tutikaid lutsusid sadade eurode eest ja virisege, et mina seda teenust ei kasuta, miks telefon seda minu eest teeb. Mina olen Tele 2 klient sellest ajast kui see turule tuli ja pole siiani ühtegi halba sõna nende aadressil. Maksan kuus 2.99 ja selle eest on mul nulga tasuta kõneaega ja hulga sõnumeid mis kuuluvad hinna sisse (vaadake hinnakirja). telefon on ju ikkagi helistamiseks, arvuti neti jaoks, fotokas piltide jaoks. Ja üldse, see kes jõuab omale kalleid telefone osta, ei peaks virisema mõne eurose arve pärast mis vahest suurem on kui klient tahaks.
t
Tele 2 klent/ 20. detsember 2013 07:55
Mul oli sama asi uuel arvel juures 27 euri,ma olevat iga päev ostnud päevapileti mis maksis 1 eur päevas käisin esinduses asja uurimas ja ja nende ainuke lause makske ära.
t
20. detsember 2013 07:49
tele2-s ongi nii, et arved hakkavad iseenesest kasvama.
j
Ja/ 20. detsember 2013 07:46
Ega tele2 -ga ainuüksi probleeme pole,Elisaga on kohati veel hullemaid jamasid mida nad omaks ei tunnista ja klientidega need teenindajad ka suhelda ei oska.
n
no/ 20. detsember 2013 07:44

a
Ann/ 20. detsember 2013 07:29
No aga mis te siis tahtsite, odavat hinda? Saite ju odava hinna. Selle hinna sisse enam korrektne teenindus ei mahu. Nii ongi, et kui tahad odavat ja head, siis vali üks odav ja üks hea.