Eesti uudised

Leedu ei tahagi Rail Balticut (28)

LISA KOMMENTAAR

Taara 21. detsember 2013 21:42
Sügav kummardus Leedu riigile,et mõne hõbeseekli eest oma rahvast,parunitel ei lase üle sõitta.Seda raudteed soovivad euroliidu koduigatsejad ja ehitusega haaratud saavad omanikehitajad sest sealt laekub miljoneid palju,palju.Tõsiselt analüüsides seda raudteed riikidele vaja ei ole.Meil on küllaldaselt raudtee tammisid mida vajadusel kasutada ja väga hästi saab nendel käima panna ka kiirronge kui mõni estakaad juurde ehitada.Uue rail baltikuga killustatakse väike Eestimaa,hävitatakse palju ilusat loodust.Kui keegi soovib kuradit näha siis see pesitseb nendes kurjategijates kes oma isiklikke rahalisi huve silmas pidades soovivad OMA rail baltikuga EESTIMAAD LAGASTADA.
volt 19. detsember 2013 20:23
Rail Balticu ärajäämisel on mõistlik Euroopast raha küsida olemasoleva raudtee ja maandee ristumiste viimiseks kahele tasapinnale. paraneks nii hohutus kui turvalisus.
volt 19. detsember 2013 20:16
Rail Balticu ärajäämisel on Eestil mõistlik Euroopast raha hankida olemasoleva raudtee ja maandee ristumiste viimiseks kahele tasapinnale. Nii kiirused kui ohutuse huvides.
ahvi 19. detsember 2013 18:11
ah, et kaubavahetus, euroopa pasaliiduga. mida sealt tuua on- mädanenud mandariine, poolas hyperdatud si..a või lõbusaid briti poissmeha? või on lihtsalt valge laeva eest?
MxM 19. detsember 2013 14:02
Näe mõnel on veel aru peas.
juudased 19. detsember 2013 13:42
kas seda kunagi peavad hooldama Maksumaksja kes praegu hädas ERM elektriarvetega ainult...
JA iga eestimaalane -imikust peale hakkab seda SAKSTE luksust ´´kasutama või kinni maksma
VAATAMA kuidas siit veel viimast vähest metsa-fosforiiti-killustikku-liiva-lubjakivi-põlevkivi välja veetakse mis siiani on JÄÄNUD erastamatta-ärastamatta-varastamatta
to 9,40 19. detsember 2013 13:23
Rumal inimene. Tööjõud tuuakse sisse. Kohalik inimene jääb ikka poe taha sarvikut libistama. Arene.
19. detsember 2013 13:08
See ,et LEEDU ei vaja seda radteed on siililegi selge, sest VENEMAA sai valmis Ust Luga sadamaga ja rohkem ei vaja kaupade veoks KLAIPEDAD,siis milleks transiit Soomest,millest ta kasu ei saa

Elutähtis 19. detsember 2013 13:04
otsus Leedule. Seda künne milli /dollarites/ Siimu projekti pole vaja ei Eestile, Lätile ega Leedule. Reisijaid sellele rongile ei ole / kümme korda ööpäevas edasi-tagasi, vagunites 300 inimest/ ja kaupa pole meil ammugi vedada, sest need vähesed soolakotid tuuakse Saksamaalt ka autodega siia.
Reku 19. detsember 2013 12:49
Ilmselt see projekt sinnapaika jääbki.
To ma ei saa aru, miks... 19. detsember 2013 12:03
Sa unustasid MINA suure tähega kirjutamast!
Aga MINULE jälle ei meeldi, et raudtee ´hakkaks minema enam-vähem üle MINU koduõue.
jossile! 19. detsember 2013 11:07
Minule ka pole vaja, et ühte 09:40 jopskit Saksamaale sõidutada. Sõitku oma raha eest!
joss 19. detsember 2013 10:57
loogiliselt võttes,leedul tõesti seda raudteed vaja pole....poola,saksa seal samas,koik koubad saab saksasse ka veoautoga saata,pole probleemi....
projekt 19. detsember 2013 10:46
Eurorahade kättesaamiseks, nagu tuhamägede katmine. Kas sellest midagi kasu on, pole tähtis. Tähtis on papp kätte saada.
to 09:40 19. detsember 2013 09:45
Oled ehk kuulnud, et Rail Baltika tuleb kaubateeks? Reisijatega arvestatakse siis kui ruumi ja aega üle jääb. Ja hakkadki kohe Saksa vahet sõitma? Kui tihti? Jabur arvamus!
ma ei saa aru mix on inimestel selle vastu 19. detsember 2013 09:40
kui m6ned inimesed nagu mina ja muud keskklassi inimesed tahaksid Saksamaale reisida Rail balticuga!Te saate ju t88kohti ja palka ega see teid ju vaesemaks ei tee vaid vastupidi

Küsimus 19. detsember 2013 09:39
Kas keegi kommijatest on kuulnud-näinud lärmatud ja promotud raudtee majandusliku põhjendust ? Siiani ainult pläramine kas üle Tartu või Pärnu, teema mis on 2 järguline. On siis kaupu mida tuhinaga vedada, reisijaid jne. ning mis on tolku kui tühine jupike teest sõidetakse kiiresti ja siis Lätis, Leedus ja Poolast rääkimata loksume ikka 0------60km/tunnis. Seda enam, et Poola ei taha selles jamas üldse osaleda. Jabur aktiivsus on siin , küsiks miks ? kas saab jälle ilma vastutuseta pappi jagada ja maksumaksja mõtetuid laene maksma panna ?
Lühem hoopistükkis 19. detsember 2013 09:39
Viigegi siis raudtee mööda mereäärt hoopis Kaliningradi kaudu Berliini, nagu Aasmäe kogu aeg soovitab. Poloe Vilnust või Kaunast vajagi. Raudtee pidigi siis hoopi lühem tulema . Samuti Eestis võiks siis läbi Tartu viia. Lihtsam ikka ehitada kui möllata Lääne-Eesti soodes ja rabades ning asjatult inimesi häirida. Kokkuvõttes tuleb palju lühem ikkagi.
lible 19. detsember 2013 09:30
rahvale aetakse puru silma.Tegelikult viib see raudtee ka olemasolevad töökohad minema.Algul on kraavihalle muidugi vaja.Järjekordne juutide ja vabamüürlaste projekt.
mati 19. detsember 2013 09:23
leedu ei taha , eks siis tuleb Valgevenega raakida . uks vaike kurv kiire soidu juures teekski soidu huvitavamaks .
Tsiviilkontrollile allutatud alad on viirutatud 19. detsember 2013 09:20
...tagasilöök tabab ka Eestit kuna 7c ja 7b on tegelikult sellel samal raudteel lihtsalt haruteed . Näitena võiks tuua merepõhja paigaldatud gaasijuhtmed. Alul oli üks juhe. Siis aga leiti,et kui ikkagi paneks ka õige teise. Visuaalsel vaatlusel teostub see raudtee sellisel kujul nagu ta on hetkel kõikidel kavanditel. Nii,et ühendus Euroopaga tuleb tugev!!! Ja pohhui ,oligi sellest teisest maailmasõjast kirjutatuna Moskvast juba siiber.
Kui kätte jòuab sotsialistliku Euroopa Liidu vältimatu lagunemine vòi koguni kokkuvarisemine 19. detsember 2013 09:19
on Leedu Vabariik vòidumees kuna suutis vältida teda koormava Skandinaavia transiidi siirdamist oma territooriumile.
Peaks Leedu vastu 19. detsember 2013 09:13
ja kogu see kupatus seisma jääma! Tõesti, mis kuradi töökohti siit saada loodate? Tavainimesele ei kuku sellest sentigi. Kas investorite maksuvaba raha väljaveost veel vähe? Kuradi proletariaat! Iga promo ei tasu kullana võtta!
jaa 19. detsember 2013 08:55
Leedule ei ole ju kasulik,et Lätist ja Eestist kaup kiiremini liiguks. kasulikum on ju neil ise müüa või vahendada,et mitte lasta ärisid endast mööda.

HeaHa 19. detsember 2013 08:49
Rohkem kaupade vahetust = rohkem töökohti. Raudtee on ja infrastruktuur üldiselt on üks suur töökohtade ja arengu mootor.
Leedu teema on veidi laiem. Väikerahval on vanast ajast suurriigi mentaliteet. Kaklevad pidevalt Poolaga, nüüd otsivad tüli ka oma teiste naabritega.
mare 19. detsember 2013 08:46
õige 19. detsember 2013 08:42
Leedu minister seisab oma rahva töökohtade eest,tegelikult pole ka eestile seda raudteed vaja.
nu rsk 19. detsember 2013 08:30
nii kahju et Leedu ei n2e rail balticu potensiaali!