On jah täitsa mõistuse vastane värk loomulikult see on ju raha kõik mis kaotsi läheb kui vähem masinaid peale pandaks.Eks rahanälg ole nii suur ,et turvalisus ei maksa enam midagi.hea oli ,et seal rambi all kedagi ega midagi polnud.Kui veoki hind on 500,siis lihtne matemaatika ju,mis siin ikka targutada.
Ainukesed normaalsed mehed kes seal Tallinnkis on sõidavad Siljaeuroopa peal seda muidugi tekimeeskonna pealt,Rahulikult paigutatakse ei mingit tõmblemist mehed tunnevad oma tõõd ja on kogenunud meremehed.Tublid on.Superstaarist ja Starist ei saa yldse juttugi teheaseal on kyll täiega bardakk.
Mida te ajate, sellist tyypi laevadel ei tohi veokid rambile paigutada ,seda enam kui on torm ja vibratsioon.Ja need poisikesed kes seal ringi jooksevad ja autosi paigutavad on täiega lasteaed.Seda peaks ikka teadma õige meremees ,et esiteks laevas kunagi ei vilistata.Mittemingit korda seal pole.organiseerimine on täiesti null.Sõidan yle päeva seda liini ja juba ootasin millal see pauk tuleb.Jooksevad seal tekis nagu lamba kari varsti on mõni mees kuskil vahel kinni.Olen ise 25 aastat merd sõitnud ja 4 korda uppumisest pääsenud ja tean mis on torm ja lohakus.Meri ei salli lolle ja joodikuid.
see et seal tol hetkel 130 tonni peal oli ei välista, et seal varem palju raskemaid taakasid peal pole olnud ja see iga paari nädala tagune visuaalne kontrollimine on sisuliselt ainult rumal jutt!
Nyyd siis Vikingi Amorella Ahvenamaa lähedal ajas karile ja väike leke ,niikaua siis oli ka seal korras.Yks laeval ytleb,et leket pole ja teine ytleb,et väike leke.Sedasi meile valetatakse.Ei öpita,et peaks alati aus olema.
See laev ei OLE ehitatud niimoodi,et ülesse sõidukate autodekile sõidavad suured veokad. Nende tonnaas on meeletu. Kutsuge laeva insenerid kohale. Soome meedia rääkis jumala õiget juttu,et peab tegema eraldi rekka laeva,mis peab olema tehtud teistsugustel tingimustel.
Et siin möned saavad aru,kui laev läheb katki,autod kukuvad,mees sai viga ja kui palju hirmunuid reisijaid ja eriti kummaline,et need möned oleks valmis laeva laskma uuesti söitu,kui uurimine on pooleli.Milleks yldse laevade ylevaatusi ja järelvalved,kui sellise suure vea puhul lastakse laev kohe reisile.Kogu euroopas räägitakse,et köige tähtsam on turvalisus.90 % tööönnetustest juhtub just hooletusest.Kui nyyd veel mingi suurem önnetus juhtuma peaks,kas siis ka need rumalad kommenteeriad tulevad ytlema,et poleks ikka uskunud,et vöiks uus önnetus juhtuma.Suure häälega peab selgeks tegema,kui väärt on inimese elu ja sellega pole yhelgi firmal öigus riskida.Kes tahab jöulude ajal oma perre mingit jubedat muret?Kas töesti on möned suutnud unustada Estoniaga juhtunu.Talink peab panema kohe laeva seisma.Selleks seal juhtkond istub ja palka vastu vötab,et kohe teine laev reidile saada.Kui me maksame nii kallist pileti hinda,peab meil ka olema öigus oma turvalisuse eest muret tunda.
eks see ramp pidi ju alla tulema kui sellel istus 40 tonnised masinad ja siis veel sõites merel need ju kõiguvad ja loksuvad ka rambi otsas . Kaua see ramp sellist survet ja väändumist välja kannatab mis te arvate ?
Lasutad = kasutad, typo. Mind ajab lihtsalt närvi, et isehakanud targutajad / kommijad pritsivad siin kogu maailmale "puhast tõde". Sa ju ei TEA, mis tegelik põhjus oli! Tallinki esmane prioriteet on nüüd tagada turvalisus, et sama asi mitte mingil juhul enam ei korduks. Küll tuleb see komisjoni aruanne ka ja olen suht kindel, et sealt selgub ka tegelik põhjus.
kai ääres seistes teenib ainult kahjumit.see rambi kinnitus tehakse uus ja elu läheb edasi.Vingujaid leiab ikka ja alati ja eriti suured on sllest teemast võhikud.kes kardab,ujugu üle või lennaku lennukiga
Esiteks, ei mõista sõna-lasutad..teiseks, ei pea olema eriline tuumafüüsik, et mõista õnnetuse põhjuseid! Kindlasti mätsitakse tegelikud põhjused kinni, sest kaalul on suured rahad ja.. ....ootan suure huviga ametlikku uurimise tulemust, kuna sõidan ise tihti selle laevaga..
loe kommentaare ja imesta/ 14. detsember 2013 10:53
kui kommijad ühes toas remonti teevad, kolivad majast välja. tubli. kindlasti ei ole tallinkil selliseid varuosasid kohe võtta. tellitakse - tehakse. ja sõidukorras laev peaks seisma??? kus te ajud on?
ise sõidan Soome vahet pea iga nädal just Tallinki laevadega sobivama sõidugraafiku pärast. Ja see on uskumatu, et just Soomes ehitatud laevaga selline jama. Superstar on ju Itaalia jura, mis ahtriosast väriseb, koliseb mis kole. Kajutid ka suure mürina sees, ehituskvaliteet alla arvestust....... Seadke ennastTallinki seisukohta, kus aasta lõpuks on kõik ette müüdud ja pealegi oma mehed ei saaks jõuludeks koju. See Tallink sõi ju kõik kiirlaevad turult välja. (4 Supersycat,i, Nordik Jet ja veel paar.) Vot need olid kiirlaevad. Laevale minek ja mahasaamine max 2 h .Praegustel heal juhul 3 h.
Vaat see on tase ... sa lasutad sõna KINDLASTI. Ehk siis tähendab - valdad infot algallikast. Siis võiksid selle juhtumi puhul ka laiemale ringile detaile jagada.
Niisugused asjad ei ole õnnetused vaid lohakus ja kuritegelikult ebaprofessionaalne suhtumine.. Kindlasti olid mõrad ja vigastused eelnevalt olemas rambi kinnitustel! Ilmselt oli ka rikutud rambi kandevõime reegleid! Nii kordub Estonia õnnetus peagi..
To : 09:43 Õige jutt! Ma oman ka natuke infot konkreetse juhtumi kohta ja ainult üks küsimus - mille alusel siin kommijad arvad, et turvalisus ei ole tagatud? See on tagatud, seda kontrollitakse kindlate reeglite alusel ja laev võib minna jälle merele.
Miks te sellist jama kommenteerite? Laev on üle 6 aasta sõitnud ja midagi pole selle rambiga siiani juhtunud. Nüüd juhutunu oligi õnnetus ja on selge, et tuleb põhjused täpselt välja selgitada. Mis krdi "raha lõhn", mi siin raha või ahnusega pistmist on?!
jah eah nälg on tõesti selle õnnetuse nimi sest firmad on valmis suurte kasumite nimel ükskõik mis ohvreid tuua . Ning kahjuks on neiks ohvriteks ikka inimesed sattunud