Eesti uudised

Segadus pangakaardiga: poest kaupa ei saanud, aga raha võeti kahel korral arvelt maha!

Arvo Uustalu, 9. detsember 2013 07:00

37 KOMMENTAARI

s
sama juhtunud/ 16. detsember 2013 12:16
Mul krooni ajal juhtus samuti, et kaupa ei saanud aga raha läks kahel korral maha, ehk siis mingist 600 kroonist jäin ilma. Pangaks Seb
k
10. detsember 2013 15:56
Kymme a tagasi olin kaubanduses ja siis oli sama jama ysna tihti.Väga imelik,et ka nyyd selliseid asju nii tihti juhtub.Olles Soomes 10 a, pole kordagi juhtunud jamasid kaardiga,yks kord terminal ei töötanud.Alul ei saanud soomlased aru,miks ma ikka sularaha kotis hoian.Seal peaaegu keegi sularahaga ei maksa.Siin ilmselt sellise teeninduseni veel aega,et saan kindel olla,kui poodi lähen,et ka osta kinlalt saan.
a
Arrvos/ 9. detsember 2013 23:49
Orja terviseks panka ja ära maksa sulas, loomulikult. 21 eurot on aga kindlasti väga suur summa, mille pärats meedias ahastada.
s
Swedi klient/ 9. detsember 2013 21:42
Mõned aastat tagasi kui koolis veel käisin, oli stipipäev, kusagil 80 euri. Tankisin automaattanklas 10 liitrit kütet ja mõniaeg hiljem läksin poodi süüa ostma. Valisin oma asjad ära ja läksin maksma selgus, et mul pole kontol piisavaid vahendeid. Kuidas see küll võimalik sai olla, olin jõudnud stipi raha eest ainult 10 liitrit kütet osta. Hiljem kui swedbanga klienditeenindusse helistasin, siis öeldi, mul olevat suur arve tankimise eest olnud. Klienditeenindaja jaoks oli selline asi esimene kord. 10 liitri bensiini eest olin maksnud kusagil 79 eurot millegagi. Õnneks sain selle raha paari päeva pärast tagasi. Lõpp hea kõik hea. Samas selline hirm oli küll, et nüüd jäin pea 100 st eurost lihtsalt niisama ilma. Neid olukordi on mul olnud teisigi, küll kaardivigadega jne. Olen maksnud samuti asjade eest kaks korda: esimene kord ütleb, et kaardiviga, teine kord on tehing küll teostatud aga raha on topelt läinud. Helistamise peale Swedbanga klienditeenindaja raiub nagu rauda, meie näeme te olete asja eest õiglaselt maksnud ja topelt pole maha läinud. Õnneks on raha paari tunni pärast tagasi laekunud. Õnneks nüüd viimasel ajal pole selliseid asju olnud.
n
nuriseja/ 9. detsember 2013 18:41
mille üle sa nurised?Sulle osutati teenus ja selle eest tuleb ka maksta,kuidas siis muidu?See raha mis maha arvestati oli ju panga raha.Võta teadmiseks klient seda,et see raha mis on pangas on panga raha ja pank käitub sellega oma parema äranägemise järgi.See on panga äriseadustikus kirjas.See raha mis on sinu taskus on sinu raha.
p
pensionär/ 9. detsember 2013 15:15
sarnane lugu juhtus mul apteegis. Tehingut sooritasin pangakaardiga, apteekri sõnul ei läinud makse läbi, proovige uuesti, ka sama. Lõpuks tasusin sularahas. Aga kaks ebaõnnestunud kaardiga tehingut olid ikka broneeringuga maha võetud ja seda nägin kahjuks hiljem. Nüüd teostan kõik maksed sularahas kuna kaotatud 42 euri on minu jaoks suur summa.
o
OSTLEJA/ 9. detsember 2013 14:41
kas kauplused hoiavad kokku, et kassas küsitakse, KAS TšEKKI SOOVITE...???- loomulikult soovin, seda ei peaks küsimagi. ALATI ON MÕISTLIK OSTUTšEKK ALLES HOIDA!
t
tea/ 9. detsember 2013 14:02
Armsad inimesed. Kui vähegi võimalik, kasutage teiste pankade teenuseid. Swedbank on süüdimatu
.

m
marg/ 9. detsember 2013 13:54
Mis siin imestada Swedbank ju ! Sellele pangale väga iseloomulik . Oih - juhtus . Ainult , et enamasti juhtub Swedbankil - küll arvutiprogrammide rikked , küll ei tea mida . Teistel pankadel neid probleeme märkimisväärselt vähem !
e
enn/ 9. detsember 2013 13:50
Kaardimaksed võivad aegajalt ebameeldivad üllatusi pakkuda küll.
Otsin kunagi lillepoest ühe roosi, hakkasin PIN koodi sisse toksima ja enne kui enter vajutasin panin tähele, et summa oli vale. Kolme euro asemel oleks peaaegu pidanud kolmsada maksma :) Vedas!
s
siinkirjutaja/ 9. detsember 2013 13:35
arvan et kõiges on vaja kontrolli, vaata ikka üle poes oma tšekid, mul on juhtunud et kauba hind on läinud topelt, ja ma pidin selle pärast poodi tagasi jalutama, aga võeti see summa maha, inimesed on ikka arusaajad ka, alati pole nii et ei usuta
s
Sinnivinni To A./ 9. detsember 2013 13:28
Äkki zoomid natuke neid tsekke, enne kui siin lärmi lööd. Need on swedpanga väljavötte kviitungid mis tal käes on, mitte poe tsekid...VOT...veendu enne asjas mille yle kaagutad...kääkkk
s
selles loos uudis puudub/ 9. detsember 2013 13:08
pangal on ju vaja raha,milles õldseprobleem
h
hädalisele/ 9. detsember 2013 13:05
Aga ühinege nendega, kes nõuavad sularaha kaotamist, siis läheb elu aina paremaks! Praegu on ainult ajutised raskused! (pooled eestlased on seda juttu siin territooriumil kuulnud terve oma elu, vaatamata kehtivale korrale)
n
notsukärss/ 9. detsember 2013 12:14
Poes tasub kõik asjad ükshaaval lindil eraldada ja ühe kaupa maksta, siis on vähemalt mingigi kontroll.
t
totu/ 9. detsember 2013 12:01
Kuna ka omal on juhtunud taoline äpardus,siis kommentaar Ikka juhtub tundub tavapärase kaagi käegalöömisena kahjuks.

s
Sularaha/ 9. detsember 2013 11:50
Paras! Makske rohkem kaardiga ja nuumake neid liigkasuvõtjaid.
g
Gerda/ 9. detsember 2013 11:48
Sellepärast arveldangi ma sularahaga ja poes makstes kontrollin alati ka tšeki üle. Mitu korda juhtunud, et müüja mingi asja topelt pannud või midagi muud säärast.
s
sass/ 9. detsember 2013 11:14
See tsirkus teeb sama välja, kui järgmine kord inimene võtab kauba kaenlasse, jätab poele teate, et broneeris kauba, jalutab välja, kasutab paar kuud, siis toob tagasi.
N
@A./ 9. detsember 2013 10:52
Need pole tsekid, vaid swedbanki väljavõtted, kuna selle väljavõtte all on kirjas swedbanki klienditoe number 6310310. Broneering, ei tähenda, et raha on maha võetud, vaid on broneeritud, seda broneeringut saab vabastada, kui on ühte sama tehingut topelt läinud, tuleb swedbanki klienditoele helistada.
n
naine50/ 9. detsember 2013 10:18
Andke andeks, aga internetipangas on koht "vaidlustan tehingu" vms - see pole keeruline ja ei mingit topeltmaksmist, näha ju et samal ajal tehtud. Kõigil on juhtunud...
t
TongiHot/ 9. detsember 2013 10:13
Nii on. Pank tahab inimesele olla järjest lähemal. Peenetundeliselt soovitatakse saada vastuseid pulamula küsimustele, et neid parema teenendamise nimel ellu rakendada.
Tegelikult toimib pank ju suisa ühepoolsete lepingurikkujatena: tõstab väikese etteteatamisega oma teenuste hinda ja nagu näeme.. jätab kliendi hätta kõige tavapärasemas tehingufaasis!!!
r
r2stik/ 9. detsember 2013 09:53
tee kohtule kaebus!! see on tasuta!!
s
Sisutihe jutt/ 9. detsember 2013 09:47
Mitte midagi ei saa aru, istub kodus ja pank teeb ülekandeid. Kas kodus ostis kardinaid?

a
A./ 9. detsember 2013 09:36
Kui inimesel on lausa kaks tshekki maksmise kohta, kuidas ta siis kaupa ei saanud? Reeglina tuleb tshekk välja vaid siis, kui makse on sooritatud, ma ei saa aru, miks ta kaupa ei saanud? Vahel on makse tehtud ka ilma tshekita, näiteks müüja ei pannud tähele, et tshekipaber lõppes, aga arvutis ja maksesüsteemis on makstud asja kohta andmed olemas. Seega siin miski ei klapi, vassib kas loo rääkija või kauplus tegi tünga, peale tsheki andmist pole võimalik väita, et pole makstud, tshekk on tõend maksmise kohta igal pool. Muidugi on võimalik, et tshekikoopiad on saadud kuidagi hiljem ja koopiatena, lugu ju lugeda ei saa.
k
Klient/ 9. detsember 2013 08:56
Miks ma üldse pean ülekontrollima??? Kas tõesti pangad on nii madala teeninduskvaliteediga asutused, et klientidel tuleb iga maksetehing peensusteni ülevaadata?? Kui pank pakub teenust, siis peab ta ka kvaliteeti suutma pakkuda, aga kui ei suuda, siis mingu pensionile!!! Miks ainult klientidelt nõutakse korrektsust ja kui klient eksib, on kohe intressid peal, vastupidi peab olema, nagu selgub!!!
e
Endel/ 9. detsember 2013 08:30
Kui pank ütleb, et kaardimaksed tuleb alati üle kontrollida, siis miks ei luba nad teha broneeringutest automaatselt SMS-iga või e-mailiga teavitamist? Kui iga päev internetipanka sisse ei logi, saab ju makseid kontrollida ainult siis, kui nende tühistamiseks on juba liiga hilja - kui broneeritud raha kontolt maha on läinud.
p
Pettunud/ 9. detsember 2013 08:23
Eile tasusin Solarise keskuses parkimise eest, tasuda oli vaja 2 eurot - pistsin kaks eurost masinasse ja ei midagi, siis nõudis, et ma kaardi sisestaksin ja olin sunnitud tasuma veelkord ka kaardiga. Maksingi topelt.
m
miks / 9. detsember 2013 08:18
kunagi teistpidi ei kipu juhtuma?????????
t
t/ 9. detsember 2013 08:00
süüdimatu Swedbank. ikka juhtub ei ole vabandus. kui tavakodanik unustab laenu tagasi maksta siis lüüakse kirves selga.
J
..../ 9. detsember 2013 08:00
Ja selleks mis Hellega toimus pean ma tervelt euro Õhtulehele annetama? Loodetavasti kantakse sealt summa siis Hellele edasi.... aga kuna lootus on ... lohutus, siis lähen loen selle artikli läbi õhtul kui koju sõidan ühes pizzabaaris, kus õhtuleht tasuta lugemiseks. Pizza alla 4 euro ja kui lugeda lehest 4 artiklit siis juba kasumis.
o
oma viga,/ 9. detsember 2013 07:52
kasuta sularaha,ennegi jamasid olnud pangakaartiga.

t
to fedja/ 9. detsember 2013 07:45
Siis oleks poemüüja vb valearvestuse teinud, seega ....
f
fedja/ 9. detsember 2013 07:37
Sularahaga arveldades poleks seda juhtunud, seega ....