ka iseteenindusest oma arvet vaadata.Selleks,et üldse sinna saada peab olema ID kaardi lugeja,või mobiili ID (mis on samuti tasuline),või interneti panga paroolid.Kuna minul neist ühtegi ei ole siis ei olegi mul võimalust teada saada kui palju ma pean maksma ja kuna ma pean maksma.Olen maksnud sularahas.Õnneks ei ole see elisa ainuke interneti pakkuja.
Ma ei saa aru,milles on probleem?Iga eraettevõtja eesmärk on oma teenuste pealt ka tulu teenida.Kliendi õigus on võimalusel selle teenusepakkuja juurest lahkuda.Tarbijakaitse ülesanne on kontrollida kliendile osutatud teenuse kvaliteeti.Iga kinksepp jäägu siiski oma liistude juurde ja ärgu rikkugu ka omaniku õigusi.Kapitalismis tasuta lõunaid ei ole,jah,see oli sotialistlikus ühiskonnas,sest siis oli riigil raha tasuta teenuste toimetamiseks elanikkonnale.Kust tuli riigil raha?Raha tuli rahvamajandus ettevõtete kasumist.Kapitalismis kuulub ettevõte omanikule ja ettevõtte kasum seega ka omanikule.Asi peaks ka siilele selge olema.
"Avaleht > Iseteenindus > Arveldus > Arvelduskanali seadistamine"... ja "Arve meilile" eest linnuke ära. Siis ketrad allapoole. "Salvesta" peale klõps ja tehtud. Nüüd sai küll puust ja punaseks. :)
“Alates uuest aastast, 2. jaanuarist 2014, pakume Teile võimalust tasuta arvete vaatamist Elisa iseteeninduskeskkonnas,” selgitas Elisa suhtekorraldusjuht Marika Raiski. ”Soovijatele pakume edasi arveid e-postiga, mille tasu on 0,6 eurot arve kohta. Neile, kes hakkavad arvet Elisa iseteeninduskeskkonnas ise vaatama, midagi ei muutu. Uue korra järgi saab senisest e-postiga saadetavast arvest mugavusteenus, mida kõik soovijad saavad endale huvi korral tellida.” Kas nüüd peaks ütlema: räpane Alar1 valetab täiega?
Arve eest tuleb ju ka arve -järelikult saab küsida raha ka arve saatmise eest esitatud arve esitamise eest!!! Nii piisab võlaorjusse sattumiseks ainult sellest, et olete detsembris Eliisa teenuseid tarbinud ja selle eest jaanuaris arve saanud.... Enam ei päästa ka teenuselepingu lõpetamine, sest mingi arve nad ikka saadavad ja selle saatmise eest jälle uue! Võimalik ainult Eesti................ Kahju, et mina selle idee peale ei tulnud ;(
Kui selleks, et tarbija saaks tasuda talle osutatud teenuse eest, müüakse talle arve ja nimetatakse seda mugavusteenuseks, siis peaks vastastikkuse tasakaalustatuse puhul olema see, kui tarbija ise käib e-teenuses idioodi visadusega ja lõputult kontrollimas arve olemasolu või puudumist, tähendama firmale osutatud mugavusteenust. Tarbijatel on siiski üks nipp varuks, mis firmale üsna valus oleks. Pange kõik endale äratuskellad Elisa arve tasumise viimasele kuupäevale ja makske kõik koos rõõmsalt viimasel päeval. See tekitaks suure augu firma rahavoogu ja ilmselt läheks siis üle ka isu tarbijat vihastaval ja firmat alandaval kombel raha võtta. Või ei olegi Elisat võimalik enam alandada?