Tarbija

SEB tegi algust: sularahaga arveldamine läheb kallimaks

Eesti Päevaleht, 29. november 2013, 07:18

84 KOMMENTAARI

j
juho/ 18. jaanuar 2015, 22:21
Niikuinii on käibelolev raha virtuaalne,kulla tagatis lõpetati 1974 a.Trükimassinad huugavad,virtuaalsel raha on võimalus haihtuda mingi pisikee arvutirikke tõttu.
m
Marek/ 18. jaanuar 2015, 14:05
Tuleb hakata eelistama Eesti panku. Lhv või Tartu hoiulaenu ühistu!
v
vaatleja/ 27. detsember 2013, 22:53
eesti on olnud läbi aegade eksperimentide maa !
e
ei saa aru/ 23. detsember 2013, 16:18
tantsud tähtedega. Teie ei või kujutella, kuidas targemaidki gooisid võib neid meelitades viia teadvusetu naiivsuseni ja kui kerge on võtta nende julgust kõige pisema äpardumise puhul, kas või käteplaginat katkestades, ja viia neid edu uuendamisega orjaliku alistumiseni ..
e
ei saa aru/ 23. detsember 2013, 16:05
Millest see kiun?Enamus inimestest on valitsuse poliitikaga nõus,sest inimesed valivad endiselt samu muinasjutuvestjaidi tagasi,kes võimul olid.Lõppeesmärk on"maad ja varad pankadele ning võlad rahvastele!"Ja ega inimesed oma tulevikku tegelikult teadas ei taha,sest selleks eelistatakse jalgpalli või ta
j
Juudid ja vabamüürlased on kogu selle jama taga/ 22. detsember 2013, 10:39
ega ei peagi võtma korraga 1000 raha välja ja milleks ka seda paberipahna hoida.Õigem oleks väärismetalli koguda,see ju alati hinnas ja vahetada saab igas olukorras.Juutidest pankurid ja muud tegelased ajavad oma asja.Mul kui penskaril,seda muret pole.
l
Lembitu/ 15. detsember 2013, 02:54
Rahvas peaks rohkem vaeva nägema,kuidas mitte nuumata igatsorti puuke.
Võimalusi on, kuid igaüks peab sobiliku ise leidma.
Mitte mingil juhul ei tohi uskuda igatmasti nõustajaid.Ise tuleb vaeva näha.
Kui ei viitsi, siis pole mõtet vinguda ka.
n
Niimoodi/ 5. detsember 2013, 20:15
tasapisi meid hävingusse veetaksegi.Vene ajal saime pangalt % oma arvele juurde et nende juures oma arved hoidsin. Nüüd pean peale maksma? Milleks? Hakkan oma raha ise hoidma. Ma pole oma raha vaenlane, et oma pensioni pangaga jagan.Selliste röövijate tõttu need olematud pensionid ja palgad kaovadki.

w
wat/ 2. detsember 2013, 00:58
Paarituhande asemel on siis tarvis 3 korda 999 võtta, pole eriline probleem.
s
so/ 20. jaanuar 2015, 00:03
Küll siis pannakse kirbukirjas juurde, et 1000 kuus üle selle juba protsendid
u
uvitav/ 1. detsember 2013, 12:44
Mida arvab mainitud SEB plaanist meie president hr. Ilves?
s
seb/ 30. november 2013, 21:54
Aga miks ei peaks pank meile maksma kolm protsenti kuna laseme oma palga sinna panka kanda? Ei saa aru!Meie najal nad ju elavadki!
i
Ints/ 30. november 2013, 20:59
10 aasta pärast on sularaha omamine karistatav. kõik inimesed, koduloomad ja transpordivahendid kannavad kiipe, mis salvestavad nii jutud, kohad, kui kiirused... Vabadus!
j
just/ 17. jaanuar 2015, 19:29
sinapoole nad tüürimas ongi, sedasi salaja, ja rahvas ei saa arugi kui on juba kiibistatud ja lõplikkus orjuses
m
ma tean/ 30. november 2013, 19:30
kui sularaha kaob ära siis peavad kõik läbi pankade maksma ja pank saab siis igaühelt võtta mis võtta annab, ja need mendid ja kohtutäiturid saavad su rahaasjadel silma peal hoida .See on sarnane nagu nende nutitelefonidegagi et jälgitakse mida inimene teeb. minu arust võiks kõik olla sularahas neid panku pole vajagi ainult hädaks kaela. Kui see asi edasi jätkub siis on vaja nendele meeleavaldus teha.
l
Lõpp on lähedal/ 30. november 2013, 18:29
SEB sulges mu kodupanga-Nõmme kontori-MAKSEAUTOMAADID KORJATAKSE ÄRA Et sa maksaks vaid telleri kaudu kui oled penskar ega oma internetipanka...
Tuleb vist aferistreformerid valitsusest minema lüüa.Nende salasepitsused jms on pangapättide taga.
n
nimi/ 30. november 2013, 17:33
Kui SEB soovib oma klientidest ilma jääda siis tehku mida tahavad. Peaks hakkama ka teenustasu pangalt küsima, et nende klient olen ning olen usaldanud oma raha nende juurde hoiule.
t
tean/ 30. november 2013, 15:10
töötasu võib vabalt küsida sularahas, eelnevalt tuleb lihtsalt tööandjale teada anda. Enamus ma arvan, et oleksid sellega nõus. Natuke tülikam küll, aga keelatud see ka pole. Jama on selles, et arveid on hea tasuda netipangas. Muus osas jätab mind pangaarve täiesti külmaks ja oma sääste eelistan ALATI hoida pigem kodus, kui kuskil pangas. Ei tea veel ühtki inimest, kes oleks hoiustelt mingit märkimisväärset kasumit saanud. Ikka kooristakse 7 nahka, nii kuis saab.
Olen SEBi klient ja siiani teenusega rahul olnud. Nüüd aga kaalun pangavahetust... LHV ehk

n
naine/ 30. november 2013, 13:09
No kui nii, siis adjöö SEB. Leidub veel panku, kes sissemaksete eest raha ei võta.
Kahju küll, kui Riik sunnib täitma eraettevõtjate kukruid. :(
g
Guy Fawkes/ 30. november 2013, 12:54
Kasumil ülemist piiri ei ole.
m
masendav/ 30. november 2013, 11:05
Peaasi, et mendid teavad, kus me oleme ja mis me ostame. Miks muidu pangakaardiga maksmine nii popiks on "saanud"
m
masendav/ 30. november 2013, 11:01
Peaasi et mendid teaksid kõike, kus me oleme ja mis me ostame. Miks muidu see pangakaardiga maksmine nii popiks on tehtud
t
Tegelikkus/ 30. november 2013, 09:54
Teadmiseks kõigile ,et kaardiga maksmisel maksab pood ju teenustasu pangale sõltub mis pangaga kaardimakse leping on tehtud ja lisaks ka igakuine seadmete rendi tasu, Seega poodides kaardimakseid tehes on kaupade hindadele ka kaudselt panga hinnakiri sisse arvestatud. Seega poele on kasulik sulas maksta.
h
Hääletan jalgadega/ 30. november 2013, 09:44
Sulgen esimeses järjekorras SEB'i konto.
e
Elagu EEST KROON/ 30. november 2013, 09:14
Egas siis midagi, tuleb oma raha käibele võtta ja pangad kukele saata.
e
Elagu EEST KROON/ 30. november 2013, 09:14
Egas siis midagi, tuleb oma raha käibele võtta ja pangad kukele saata.

l
Lahendus, kuidas panku ignoreerida/ 30. november 2013, 05:43
Aadressil
http_www.minut.ee/article.pl?sid=13/11/26/2054220&mode=nested&threshold=-1
kus http_ tuleb asendada http ja kooloni ja kaldkriipsuga,
asub pealkirja all "väikekodanlik e-kaubandus", lahendus, kuidas
opereerida ilma, et pankade teenuseid kasutaks.
v
vastus/ 30. november 2013, 05:40
Selge, edaspidi arveldame ainult sularahas. See on ikka hämmastav jultumus küll, et oma enda raha kättesaamiseks tuleb veel peale maksta.
j
Jann/ 29. november 2013, 23:15
r
Rootsi kardinate taha kuuluvad hoopis need pangavarga/ 29. november 2013, 22:46
Liigkasuvõtmine on kuritegu ja kurjategijate koht on vanglas.
Miks eesti riik laseb välismaa kurjategijatel siin äri ajada
u
urmas meidla/ 29. november 2013, 20:45
No inimesed leiavad ka viimase koha kus raha hoida, see koht on
ju debiilidele
l
Liigkasuvõtja/ 29. november 2013, 20:29
Pank hakkab siis juba muskleid näitama.oma võimutäiust.Põhimõte on selles,et inimeste säästud tahab pank kõik omale saada ja siis laenudega omale kasumeid teenida.Inimesi,kes ei ole nõus pankurit nuumama,hakatakse siis teistpidi pigistama.Inimesele on siiski kasulikum mitte alluda pankurite diktaadile ja ise olla oma raha peremees.Kui inimesed pankadest omad hoiused välja võtaksid,siis pankurid sureksid välja aga raha väärtus stabiliseeruks ja inflatsioon kaoks.Tulemus hinnad ei tõuseks vaid hoopis langeksid.Kohe langeksid kinnisvara hinnad umbes poole võrra jne.
r
raha soome panka/ 29. november 2013, 20:23
ma lõpetan ka kõik suhted SEB-ga ära. tuleb hakata palka peaopeale küsima.
K
:)/ 29. november 2013, 19:26
Kommentaare vaadates on eesti rahvas väga rikas, et võtab üle 1000 euro välja (Y) Siis elame ju väga hästi. Pole ju hullu 1001 euro pealt 0,3%.

k
keegi/ 29. november 2013, 18:37
Viin oma raha panka ja pean peale maksma? Lolliks läinud v? Siis ei vii enam raha panka, kaevan või maa sisse. Ehee, saevad seda oksa, mille peal ise istuvad, lollakad. Rahvas siis ei vii raha sinna panka ja ongi nad ilma ja kasumit ka netu. Elagu SEBi "keeniused"!
L
:D/ 29. november 2013, 18:11
Loogiline asjade areng Eesti pangandussüsteemis:
http://www.tinyurl.com/pangad
m
Mari/ 29. november 2013, 18:11
Käigu põrgu kapitalistinärakad ja rasvunud pangad! Aeg tõsta mässu!
o
on aeg/ 29. november 2013, 17:54
v
vello/ 29. november 2013, 16:59
BOIKOTT SEB-ile! Detsember on panga vahetus kuu! Kiirustagem SEB-ist oma raha väljavõtmisega, sest viimasele jäävad ainult näpud!
r
raamatupidaja/ 29. november 2013, 16:49
Teeb lausa tigedaks. Kui enne SEPA maksele üleminekut kiljuti, et kõik läheb paremaks ja ülekanded kiiremaks, aga nüüd selgub, et vastupidi. Kui enne seda toimus pankadevaheline ülekanne 10 korda päevas, siis edaspidi ainult viis korda. Viimased ülekanded pankade vahel tehakse kell 15 ja siis on kõik. Juba on hoiatatud, et pankade ülekanded lähevad aeglasemaks ja seda peab arvestama palkade ülekandel. Võtab aega isegi ühe ööpäeva. Ja siis oh üllatust tahab pank veel lisaraha saada. Kui praegu läksid maksed pangast panka üle 2 tunniga, siis edaspidi ööpäev. Me oleme sisuliselt 10 aastat ajas tagasi kukkunud. Võibolla, et oligi siis liiga hästi. Mul poeg imestas kui läks Rootsis pangaarvet avama, et kästi tulla nädala pärast tagasi. Ilmselt jõuame ka varsti sinna tagasi. Prrrrr...
p
paremaks läheb/ 29. november 2013, 16:43
Milleks kõik see?
Eks ikka sellepärast et inimesi aina rohkem jälitada saaks...
Hästi elame
a
absurdne/ 29. november 2013, 15:32
ma viin raha panka arvele ja pean veel selle eest neile peale maksma...no pankurite ülbus ajab lausa üle ääre!!!

a
ahnus/ 29. november 2013, 15:18
Ahnusel polegi piire. See on alles algus. varsti tahetakse, et maailmas oleks vaid üks keskpank ja raha oleks digitaalne ja inimestel oleks kõigil keres kiibid.
a
AGA/ 29. november 2013, 15:18
JUBA PRAEGU VÕTAB SEB AUTOMAADIST VÕETUD RAHASUMMALT 0,3%
r
Rudy/ 29. november 2013, 14:49
r
Rudy/ 29. november 2013, 14:47
m
Mikk/ 29. november 2013, 14:29
SEB on Eesti turul kõige vastikum pank. Vahetage panga kui te pole seda juba teinud.
j
jafvo/ 29. november 2013, 14:13
hopsti ruttu ruttu kõik swedpanka
e
et siis/ 29. november 2013, 13:39
Võtke lihtsalt oma raha sellest pangast ära. Kui arvele on märgitud ülekande kohaks seb panga konto, paluge tuua uus arve kus mõne teise panga kontole võimalik ülekanne teha jne. Küll tõmbavad omi soove kiirest koomale.
a
Andrus(andrus2000@gmail.com)/ 29. november 2013, 13:20
Huvitav oleks teada miks karistatakse näiteks neid inimesi kes elavad väljapool keskusi ja kasutavad ühistransporti? Ma ei tea küll ühtegi maakonnasisest liini, kus saaks pileti pangakaardiga soetada. Seda nimetatakse ebavõrdseks kohtlemiseks ja see on vastuolus Eesti Vabariigi Põhiseadusega. Sellelt pangalt tuleb ära võtta tegutsemis litsents.

p
pin / 08:59, 29. nov 2013/ 29. november 2013, 13:14
Minagi rahunesin maha seda tuhandejuttu mõeldes.Hea,kui santlaagrid palgapäeval sada võtta saavad!
k
kutt/ 29. november 2013, 13:02
k
KV./ 29. november 2013, 12:54
Ma teen ka algust ja ei kasuta SEBd enam. Palga võtan sularahas ja ongi kõik. Bye bye!
l
Lugesin/ 29. november 2013, 12:50
just Mart Ummelase kommentaari delfist Seebi Pängi kohta. Tasub kiigata !
h
Huvitav/ 29. november 2013, 12:14
Igal pool üle maailma saab sularahaga arveldada ja mei siis siin eestis tahetakse see ära keelata.Ei saa ikka keegi minule öelda,kas ma arveldan sularahaga või kaardiga.Ja veel mingi maks selle eest peale panna.Tulge ometi maa peale tagasi seal rahahunnikute otsas olevad inimesed.
a
Adramees Paunverest/ 29. november 2013, 12:11
Oma raha kättesaamiseks pean pangale peale maksma! Absurd!
Siit üleskutse- perse see eesti riik, mustalt tööle, natuuramajandus õitsele!
r
Rahakunn/ 29. november 2013, 12:05
Kelle raha need pangalojused börssidel keerutavad? Meie köigi raha! Häbi peaks olema kysida teenustasu selle käest, kes usaldab oma rahanatukese mingi panga hoolde, mis sellega vöib sisuliselt teha mida iganes ja investeerida kuhu heaks arvab, teenides miljonikasumeid. Tegelikkuses peab hoopis pank maksma rahaomanikele, et need oma raha on pangale usaldanud ja seda kasutada lubavad, mitte vastupidi! Samuti varastavad pangad klientide aega, et jöuaks piisavalt suurt rahahulka börsitehinguteks kasutada. Tänapäeva "arvutimaailmas" liigub virtuaalne number yhelt arvelt teisele ja yhest pangast teise hetkega, mitte tundide, ega päevadega. Kordan, tegemist on vaid virtuaalse numbriga, mis liigub hetkega, mitte konkreetse rahaga, mis vajab lugemist, kontrollimist jne. Minu yleskutse: "Pangaarved tyhjaks ja elagu sularahaga arveldamine!" Pangalaenude, liisingute ja ylekandearvete puhul maksta täpselt maksetähtaja päeval arvele täpne vajaminev summa ja mitte lasta pankadel kasutada yhtegi ylemäärast osa enda varast - ei rahast, ega ajast.
h
Hiinast/ 29. november 2013, 11:52

29. november 2013, 11:51
"inimesed lihtsalt kaovad et paremat elu endale otsida" Nagu nt Kreekasse või Hispaaniasse
g
grrr/ 29. november 2013, 11:49
Palka sunniviisiliselt makstakse panka ja muul viisil raha kätte ei saa kui ainult tasu eest.
l
landlord/ 29. november 2013, 11:46
Ise ei ole SEB klient, aga kui mu pank nii teeks, siis rändaks mu sularaha sahtlisse, pesukappi või kuhugi mujale käepärasesse kohta. Nah neid pankasid raha hoidmiseks vaja on.
j
jah/ 29. november 2013, 11:37
Nad ju kuulutavad endale nö surmaotsuse. Inimsed hakkavad lihtsalt kasutama rohkem sularaha ja neil jääb kasum saamata. Nagunii iga tehingu pealt maksad, mis on seotud pangakaartiga. Poes makstes kaardiga nuumab ka pank oma osa. Inimesed kasutage rohkem sularaha, mida te toidate neid Rootsi pankasid.
e
Edaspidi ilma kontota/ 29. november 2013, 11:25
Mulle kõlbab igasugune maksevahend, välja arvatud panga kaudu. Võib küsida, pakkuda toiduga, nahkade, väärismetalliga, sularahas, seksiga, ükskõik, mis natuuras. Lähen ka ajas tagasi, kus sõna "pank" polnud veel välja mõeldud. Ja sai elatud küll, mitte üldsegi õnnetumalt kui praegu.
j
juho/ 29. november 2013, 11:10
Kõikidele siin tegutsevatele välisfirmadele(ka pangad) tuleb kehtestada tulumaks kasumilt .Kaua siis seda asumaad kooritakse.Kaua võib.
j
jää jumalaga/ 29. november 2013, 10:57
Mälestame varalahkunud SEB-i.
u
unn/ 29. november 2013, 10:55
Inimesed kellel vähegi on mõistust peas, lõpetavad sellise pangaga kohe suhted!!! Ja tark inimene kasutab ainult SULARAHA! Boikott inimvaenulikele pankadele!!!

a
Ats/ 29. november 2013, 10:34
Järelikult tuleb hakata alternatiive otsima--niigi ületab Rootsi pankade nahaalsus igasuguse piiri,nüüd ei aita muu,kui SEB-ile boikott kuulutada!
p
perekond/ 29. november 2013, 10:28
On ikka tõprakari küll ...muudkui võtavad inimestel viimasegi käest ära...Lahkun ka pangast ja tahan sealt oma rahad kätte saada...
s
See pole kasumiahnus./ 29. november 2013, 10:15
Varsti teevad seda ka teised pangad. Summad lähevad 1000€ pealt 100€ peale, Eestis pole lihtsalt enam piisavalt sularaha. Seda, et rahvas sula peale tahab minna on kogu aeg kardetud ja takistatud.
o
orjanärud,KES on siin peremees!?/ 29. november 2013, 10:03
muidugi on miljonid pisikesed ja vast Rootsis elanikke koorida ei saa. Ainult mukidelt ja pudulojustelt annab võtta .
i
Inimene/ 29. november 2013, 10:01
Järgmisest aastast soovin vastavalt seadusele oma palka kätte saada sularahas. Ei soovi enam SEB klient olla.
i
inimene/ 29. november 2013, 09:56
kas pankade ahnusel pole tõesti piire miks ma pean oma piskust veel ka panku nuumama miks peab minu väike pension minema läbi panga
i
inimene/ 29. november 2013, 09:51
Krt ime pole miks siis kõik eestist lahkuvad, siin varsti pole midagi normaalset. Kõik keeratakse vastu taevast ja inimesed lihtsalt kaovad et paremat elu endale otsida. Ja nüüd ei saa enam varsti pangaarvelt raha võtta pead siis ka maksma. Palju siiis nii inimestele raha kätte jääb kui inimeselt iga asja pealt raha võetakse.
e
29. november 2013, 09:47
Eelistan maksta sularahas ja palka tahaks samuti saada sularahas.Nende nn. kaardimaksetega on kogu aeg üks jama olnud, küll võetakse raha topelt,ei saa sularaha automaadist kätte ja rahaautomaate samuti vähe. Maakondades pole rahakaardiga peaaegu üldse midagi peale hakata-võib nälga jääda kui sularaha taskus ei ole. Niiet see kaardimakse on üks täiesti mõtetu värk.
Nüüd siis hakkab SEB pank inimeste arvel kahtepidi oma nn. kasumit koorima. Sellistel pankadel ja survemeetodil ei ole tulevikku. Inimesed valivad lihtsalt sõbralikuma panga. Kaotada sularahas arveldamine on lihtsalt arulage.

a
Ahnus/ 29. november 2013, 09:22
Et te kuradi pangad kärvaksite oma ahnuses.
k
kuri mees,,/ 29. november 2013, 09:18
kas 18--MILJONIT KASUMIT --ON VEEL VÄHE???
k
koiliblikas/ 29. november 2013, 09:03
oeh! ma ei teenigi niipalju, et saaksin 1000 eurot välja võtta! seega selles suhtes ei muutu minu jaoks midagi, esialgu!
a
ahelreaktsioon/ 29. november 2013, 08:57
Kas varsti saan ka kaupluses sularahaga maksmise eest lisaarve?
p
pangaorjus/ 29. november 2013, 08:52
Ja kus see inimlikum pank küll võiks olla? Minu teada on nad kõik teed minemas...
s
SEB sõidab rahvast üle./ 29. november 2013, 08:52
Minul, Soome pangas, pole automaadi teenused tasulised. Soome on juba üleeuroopalikus pangandustoimingus. Ometi oleme kõik ühes Euroopas. Kuidas nüüd Eestis Euroopa tingimused ei kehti? Muide, väga paljud euronõuded on Eestis väljamõeldised.
h
hoiustaja/ 29. november 2013, 08:27
Tuleb vist enda SEB-arve mõnda inimlikkumasse panka üle viia ???
k
kuri mees,,/ 29. november 2013, 08:23
kas 18--MILJONIT KASUMIT --ON VEEL VÄHE???

k
kuri mees,,/ 29. november 2013, 08:23
kas 18--MILJONIT KASUMIT --ON VEEL VÄHE???
k
kuri mees,,/ 29. november 2013, 08:23
kas 18--MILJONIT KASUMIT --ON VEEL VÄHE???

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee