Eesti uudised

Miks lülitusid alarmipuldid Lasnamäel välja?

Kaarel Tigas, 29. november 2013, 07:00

25 KOMMENTAARI

a
Andres/ 29. november 2013, 21:23
Jah, tegemist oli kanali teisel pool, Prisma parkla juures asuvs bensiinijaamas tehtud Lexuse ärndamise katsega. Leksuse pult lülitati välja ja mõne aja pärast piirasid auto ümber must 7-seeria BMW ja nn tehniline masin. Ent õnneks jõudis juht vahele ja ärandamine luhtus. Kõik see peaks olema nähtav ka bensiinijaama turvakaamerates.
m
miku/ 29. november 2013, 21:12
Mul juhtus selline asi üleelmine nädal mustamäel liivaku lasteaia juures. Siis seisis minu auto kõrval prügiauto. No ei tulnud ühtki piuksu puldist, nii pea kui prügiauto sõitis ära hakkas asi kohe tööle. umbes 5 mintsa seisin, mõtlesin, et tööle jään hiljaks ja siis plaks ja korras.
t
terip/ 29. november 2013, 18:17
mul alatasa lõunaka parklas see jama
l
lihtne/ 29. november 2013, 15:07
toimus ettevalmistus suurema hulga autode varastamine .... kuid mitte see päev ...
m
29. november 2013, 14:28
Magistrali parkla on ka selline tore koht kus mina igakord maadeln signaga.
a
Ants/ 29. november 2013, 14:27
Parandus Ants / 09:54, 29. nov 2013 postitusele:
433,92 Mhz on ikka see sagedus, mida autoalarmid kasutavad.
r
raaL/ 29. november 2013, 13:15
Viimasel ajal on tulnud erinevates kohtades tihti ette, et kohati peab toppima puldi autole praktiliselt kapoti alla. Samas hetke pärast võib kõik ok olla. Vanasti tuli pulti kapoti alla toppida näiteks teletorni lähistel.

s
spets../ 29. november 2013, 11:16
Eks autodeärandajad olid selles kandis tegutsemas.Olen sarnase juhuse ise kogenud ja isegi näinud autot mis seal signadega toimetas.Et aga jäin autosse istma lahkusid vandid sealt ja varsti hakkas ka signa toimima..
i
Indrek2/ 29. november 2013, 10:40
p
Paul/ 29. november 2013, 10:34
Olen ise töötanud tänavatel diagnostikaaparatuuriga, mis häirib alarmpultide tööd. Mees kõndis ümber auto ja sisse ei saanud, alles siis kui andur hetkeks kinni sai pandud sai mees ukse lahti. Tõenäoliselt oleks ta selle ka võtmega avada saanud aga alarm oleks vist ikka tööle hakanud. Vahel märkan selliseid olukordi ja siis saan ise olukorda parandada aga vahest on tuldud ka küsima, kas minu aparatuur teeb midagi. Õnneks on siiani inimesed olnud arusaajad ja tüli pole sellest tulnud. Aga vabandust sellegipoolest.
n
natuke infot/ 29. november 2013, 10:10
Autosignalisatsioonisüsteemide sagedusala on üldkasutatav ja seal sagedusalas töötab palju seadmeid. Traadita kõrvaklapid, traadita termomeetrid, traadita uksekellad, mõned arvuti traadita klaviatuurid, prügiveoautode automaatika prügikonteinerite laadimise ajal. Kõik need seadmed on lähitoimeseadmed, see tähendab, et nad on ette nähtud töötama kümnekonna meetri raadiuses. Kuid teatud tingimustes võib nende seadmete tegevusraadius oluliselt suureneda. Näiteks kui prügiveoauto tühjendab prügikonteinereid betoonmajadest ümritsetud hoovis. Betoonmajad peegeldavad raadiolaineid ja seega levivad üle hoovi. Või kui näiteks keegi paneb traadita termomeetri kortermaja rõdule näiteks 7. korrusel - terves hoovis ei lähe mitte ükski masin käima.
Autosigalisatsiooni sagedusalas saavad häireid tekitada ka rikkis signalisatsiooniseadmed autol. Peremees ise ei pruugi teadagi, et ta auto signa süsteem on tuksis. Majade elanikud saavad ise ka kindlaks teha rikkis signalisatsioonisüsteemiga auto. Näiteks kui autosignad ei tööta ja äkki hakkavad tööle, siis tuleks tähele panna, et ega läheduse mingi auto pole käima pandud ja on ära sõitmas. Töötava auto korral rikkis signa ei kiirga. See hakkab kiirgama ja teisi autotosid segama siis, kui auto mootor välja lülitada ja auto valve alla panna. Kui pärast seda naaberautode signalisatsioonid enam ei tööta, siis on häirete põhjustaja teada.
On olemas väike tõenäosus, et keegi kasutab spetsiaalset segajat aga eelpoolkirjeldatud juhtumid on kõvasti tõenäolisemad.
j
jama/ 29. november 2013, 10:07
mul on ka tondi selveri juures jamanud. Ju siis kuskil mingi jammer on.
a
Ants/ 29. november 2013, 09:54
«Samas uued alarmsüsteemid vahetavad automaatselt sagedust, seega kui esimese vajutuse peale auto ei lukustu, siis teisel korral peaks see õnnestuma,» selgitab Kampus.
See jutt küll paika ei pea Hr. Kampus. Igal raadioseadmel on oma sageudusvahemik, autoalarmi juhtpultidel on see 433,05 - 434,79 MHz, kasutatakse aga sinna keskel jäävat 434,92MHz. Sellel kandesagedusel saadetakse alarmile enamasti 64 bitine kood ning muutub üks osa sellest koodist mitte aga koodi sagedus.
l
Lasnam2el / 29. november 2013, 09:35

k
Kustav/ 29. november 2013, 09:28
Ammu tuntud probleem - proovige autot lukustada, kui lähedal töötab puldiga ,,Hiab" tõstuk või betoonipump.
p
pin/ 29. november 2013, 09:20
Mina olen sellepärast ühe korra isegi parklas kohta vahetanud. Tondi selveri juures ei saanud kuidagi auto uksi lukku. Eelnevatest vargalugudest juba ettevaatlikuks tehtuna ei hakanud kahte korda mõtlema, istusin tagasi autosse ja sõitsin poe teisele küljele parkima. Seal kõik töötas.
m
maakas/ 29. november 2013, 08:14
sarnane anomaalia on juba aastaid esinenud Türi kaubamaja ees-kolmest korrast kahel ei ole võimalik puldist uksi lukustada või avada,ei aita ka mitmeid kordi vajutamine.ühel hetkel lihtsalt jälle toimib.
t
to Kaarel/ 29. november 2013, 08:10
Teinekord kirjuta, mis siis teha ka, kui nii on. Lahendus lihtne - ava/sulge auto võtmega. Tänapäeval kesklukk ju ja korralikult paigaldatud alarm läheb võtit keerates ka maha/peale.
k
kshhhhhhhhhs/ 29. november 2013, 08:09
k
Kägu/ 29. november 2013, 07:48
Mul pea sarnane seis Tartus FI Selveri juures. Kui muidu toimib auto pult ikka paarikümne meetri pealt, siis seal pean uste lukustamiseks või avamiseks pulti juhiukse esiserva juures hoidma, vahel ei aita see ka. Ning ei pargi poe seina ääres vaid umbes parkla keskel või kaugemas servas, olenevalt parkla täituvusest. Õnneks on sel autol veel ka mehaaniline, võtmega toimetamise funktsioon alles. Immo ei ole samas jälle kordagi jamanud, ehk siis probleem ainult keskluku funktsioonide sagedusel, see auto originaal, ei ole miski isearetatud hiina signa.
a
antieu/ 29. november 2013, 07:31
"... näiteks ventilatsioon või külmutusseade."
Need on igal pool ja alatasa töös ja seepärast peaks niisuguseid probleeme esinema sageli aga praegust teatakse vaid mõnest harvast anomaaliast. Ju siin keegi kes peab jääma varjatuks, katsetab midagi.
Näiteks on kogu Eesti kaetud mobiilsidet segava süsteemiga mis käivitub siis kui on vaja massiliselt blokeerida rahva mobiilikõnesid. Need saatajad on vargsi installeeritud igasse ostukeskusesse või kohta kus võib viibida palju rahvast.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee