Seisukoht

Ikka juhtub? 

Sander Silm, toimetaja, 26. november 2013 18:49
Foto: ALDO LUUD
EAS tellis Venemaa turule suunatud reklaami, meelitamaks Eestisse sealseid turiste. Reklaamimeistrid tahtsid parimat, kuid välja kukkus nii, et paljude eestlaste jaoks olid matrjoškareklaamid paremal juhul ideevaesed ning osade venemaalaste arvates isegi solvavad.

Tegelikult polegi selles loos midagi kummalist. Ikka juhtub, alati ei kuku hästi välja ja mõnikord lähebki nihu. Pole parata, elu on selline.

Seetõttu ongi kõige imelikum EASi käitumine, kes on küll internetist klipid eemaldanud, kuid kinnitab samas jätkuvalt, et tegemist oli suurepärase reklaamiga, mis täitis oma eesmärgi. Nii kasvatas see kampaania visitEstonia.com Venemaa sihtturu Facebooki lehe fännide arvu suisa kolm korda.

Kuid loomulikult suurenes eelmainitud Facebooki kampaanialehe netiliiklus juba ainuüksi seetõttu, et taheti neid skandaalseid klippe näha. Kui seda loogikat edasi arendada, siis võiks ju järgmisel aastal sinna lehele panna näiteks suvalist striptiisi? 28 000 eurot jääks alles ja klikke tuleks mis mühin.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee