Eesti uudised

Rail Balticu pilet tuleb odavam kui lennukipilet (21)

LISA KOMMENTAAR

reku 24. oktoober 2013 19:54
Kas kusagilt saab juba osta??? Aga ei tasu unustada, et ka lennu, laeva ja bussifirmad korrigeerivad vajadusel hindu. Nii et ei tohi liig varakult hõisata.
Piilu 24. oktoober 2013 15:42
Kui rongil on n n autoplatfom, siis oleks päris mõnus lõuna euroopasse saada ning siis seal kohapeal ringi tiirutada
A. 24. oktoober 2013 15:01
Kuna Kallaseid-Laare toetab vaid ~31% valijatest, siis pole neil Eesti eest sisuliselt selleks otsuseks RAHVA MANDAATI! On väga suur oht, et Rail Baltica toob meie maksumaksjatele ülekohtuseid koormisi ja aastakümnete pikkust võlaorjust. Meenutagem vaid La Manche'i tunnelit, mis paberil tõotas kullamägesid, kuid tegelikkuses... Eestist ei saa kunagi suurtööstusega industriaalmaad, mis võimaldaks päevas kuus kaubarongi kokku panna. Samuti hakkavad Venemaa ja Ida-riikide konteinerid liikuma ikka läbi meie lõunanaabrite, Poola jne. Ühe-kahe kaubarongi pärast ei tasu selline raudtee ära ka saja aastaga. Reisijatele ei tasu loota, sest üle 600-800 km distantside puhul ei kasuta lennundusajastul enam keegi 120-210 km/h venivaid ronge.
-
Rail Baltical oleks mõte vaid siis, kui selle ehitust alustatakse Soome lahe tunnelist ja tehtaks kohe ÜLIKIIRRAUDTEENA, mis ei tee kuskil Kapa-Pärnutes "pissipeatusi". Selliste projektide puhul tuleb lähtuda 40-50 aasta perspektiivist, mitte luua tänase-homse päeva muuseumraudteed.
Kurb 24. oktoober 2013 13:17
et juba piletihinnad olemas, raudteed veel polegi. Pealegi see pole otseühendus, mis tuleb. Piiril tuleb nagunii ümberistumine Poola rongi. Kas Poola ei luba seda ühendust läbi oma maa teha või. Meil valetatakse suud-silmad täis, et otseühendus. Kunagi oli samasugune otseühendus juba olemas. Via Baltica. Sellega sõitis nii vähe inimesi, et ei tasunud ära. Mi9s nüüd muutunud on. Keda huvitab see ümberistumisega otseühendus. Poola logisevates, tuubil täis rongides.
auto 24. oktoober 2013 12:48
Jüri Koduvere 24. oktoober 2013 11:32
Juba see trassi ajamine läbi uute alade on väga kalis.
Teeks jupi uut raudteed Belostokist Kaunaseni - umbes 250 km linnulennult. Ülejäänu: Kaunas - Riia-Valga - Tartu - Tallinn on olemas ja Belostokist Varssavi samuti.
Arutatakse sõidupiletit, aga me ei teagi, mis on projekteeritud rööpavahe. Kui kalliks võib see erinevus minna. Poolas on ehk kehtiv venemaa standard?
Vanad teed lihtsalt laiendada, täiendades neid teise rööpapaariga - ehitus ja hooldus odavam.
Poleks suuri vaidlusi maa raiskamise ega looduse kahjustamise kohta.
Tegelikult uue raudtee idee sai alguse ilmselt sellest, et kehtiv ühendus läbib Valgevenet.
Lugeja 24. oktoober 2013 10:59
Aga vaadake ka sõitmisele kuluvat aega - saada Pärnu 47 minutiga oleks lahe...aga siis peaks Pärnus rongijaam kindlasti Papiniitu tulema, mitte kuskile Sindi taha metsa....
skeptik 24. oktoober 2013 10:35
Ehk tulebki mõni sent odavam nagu meil juba praegu selle "odavamaga" lood on, aga kui võtta ajakulu ja vaesestatud rahva maksuvõime, siis kust need hordid tulevad, mis kasvõi rongi omakuludki kinni maksavad? Kui juba raha on minna, siis maksan parem natuke rohkem ja saan kiiremini kohale.
Eestlaste maksevõimet arvestades ei näe selles ajaloolisi kodusid ja mõisasid hävitavad projektis analoogselt Tartu maantee miljonilinna ELUOHTLIKEKS PROJEKTEERITUD ümbersõitudega muud kui suurfirmade huve, kus ka reformarid ja isamaalased usinalt osalevad ja pirukast osa saavad.
Uuringud? Tartu maantee kohta ütles üks tegelane, et tehti uuringud ja need prognoosisid kahjuks märksa suuremat sõidukite tulva kui see tegelikult on. KES PROGNOOSIS? KELLE HUVIDES? Igatahes mitte selle kinni maksnud rahva ja selle kasutajate huvides.
Tartu maanteele mõttetult maetud rahva rahaga oleks saanud korrastada oma 400km maanteid.
Aga, jah, valisite reformi, seega jätke hüvasti unikaalse Kata karstiga ja oma isaisade kodudega, muust rääkimata, ja ärge halage.

realist 24. oktoober 2013 10:29
Mida FK uudist ...
Kõigepealt saage kinnitused rauteeplaanile, siis detailplaneeringud rautdee jaoks kõikides riikides, siis rahad, et asja ka teha, siis ehituskonkursid, siis rongiostud, siis personal, siis 100 asja ja ALLES SIIS TULGE RONGIPILETI HINNAGA ARTIKLEID LEVITAMA. UTOPISTID. Lähima 15 aasta jooksul ei väljuükski RailBaltiku sõidukõlbulik (loe lennukile konkurentsivõimeline) rong. Aamen.
Jehhuudi Minuuhin 24. oktoober 2013 10:25
...Tallinnlastele muidugi tasuta. Eks ole !!!
Axter 24. oktoober 2013 09:59
Täiesti valed vastused riigiametniku poolt. Tuleb võrrelda tänaseid rongi- ja lennuhindu, vaadata, kui palju doteeritakse ronge ja pilt saab päris selgeks. Aga see tegelane pole oma numbritele ilmselt käibemaksugi juurde pannud.
Kui need lihtsad rehkendused tehtud, saab selgeks, et risijateveol pole RB-l mitte mingit mõtet. See on tüüpiline eliidiprojekt, millest saab EL rahasid sobivalt kanaliseerides suure tulu hulk parteide rahastajaid. Rahvas saab pooleks lõigatud Eesti ja kättesamatud piletihinnad.
See "esimese viie hulka" projekt tuleb kohe uttu saata! Kas on vähe veel neist megaliitilistest kosmodroomidest ristmike asemel! Selline ühiskonna rahadega priiskamine tuleb kohe lõpetada ja panna raha sinna, kus sellest rahvale ka mingi kasu tõuseks.
tarmos_ 24. oktoober 2013 09:31
kui tallinn varssavi ots oleks 65..70€, siis oleks ta sobivas klassis. lennukiga varssavisse on 90€. muidugi peaks olema ka sellised euroopa variandid, et 6 kuud ette ostes on pilet -50%
värdi 24. oktoober 2013 09:30
eile lendas inimene saksamaale:15 eur-riiga ,sealt 39eur-düsseldorfi...ei usu et rongiga odavam tuleb,lisaks veel mitu päeva loksumist.
VEEL 24. oktoober 2013 09:19
..SÕÕRUMAA OSTIS PENDLIMEHE ÄRA..
ZZ 24. oktoober 2013 09:17
..NEMAD EI TEA..AGA SÕÕRUMA JUBA TEAB..
u.t 24. oktoober 2013 08:58
Ehk paneks ka sõiduplaani juba välja. Pileti ostaksin juba täna!

No, sellist jama on päris keeruline kommentaarida 24. oktoober 2013 08:51
Naiivne oleks arvata, et aastal 2040 kehtib veel jevrbl...
24. oktoober 2013 08:49
Pikkadel distantsidel ei hakka raudtee reisiateveol mitte kunagi lennukiga võistlema. Hind tuleb kallim ja lisandub ka suur ajakulu. Igal pool euroopas on see nii ja ei ole põhjust arvata, et Eestis asi kuidagi teistmoodi kujuneks. Raudtee peaks aitama regionaalset elu arendada ja parandada, aga see raudtee seda ei tee. Poola õunu vast saab odavamalt.
Balti relss 24. oktoober 2013 08:40
Muidugi on esialgu odavam.
Alustuseks... 24. oktoober 2013 08:38
Munege muna(raudtee),muidugi kui lastakse, siis kaagutage st rääkige piletihinnast!
suurik 24. oktoober 2013 08:38
Läbi saksamaa maksab pilet paarsada eurot umbes vaevalt et läbi euroopa odavamalt saab. Või tuleb siis hirmus riigiabi kogu asjale