Maailm

Nad vägistasid neiu, sulgesid ta siis pakiruumi ja süütasid auto põlema!

Aadu Hiietamm, 25. september 2013 07:00

112 KOMMENTAARI

p
pärnu mutt/ 30. detsember 2013 15:51
oi mis "armsad" uudised aastavahetuseks välja kaevatud.... ise ikka mõnulete seal?
m
Mees/ 29. detsember 2013 02:18
Lisame veel :
Kui häirekeskusele mingi nn "naljakõne" tehakse siis sellega kaasneb kuu aega sunnitööd kuskil kaevanduses, Kui se korduma kipub siis juba pool aastat jne.
Tuleb panna sellised karistused mis inimesed mõtlema paneb enne ,kui mingi haige "nalja" teevad.
Pareguse seisusega aga on asi nii,et mingid noored naglad juba mõtlevad,et võivad teha mis tahavad ning mitte keegi ei tohi neile teha mitte midagi. Ja kasvades selline suhtumine ainult süveneb ning läheb hullemaks.
m
Mees./ 29. detsember 2013 02:08
õige ongi surmanuhtlus taastada. Kui sellisel viisil inimest tappa siis tuleb täpselt samaga vastata. Kui saadakse teada,et kas oli elusalt põlenud siis tuleb need mehed ka elusalt põlema panna. Silm silma ,hammas hamba vastu seadus tuleks maailmas vastu võtta ja siis on alles näha inimkonnas muutust.
Enne seda ei juhtu midagi.
Kui ikka inimene on teadlik,et ,kui teeb teisele midagi sellist mida ei taha,et talle tehakse siis mõtleb järgi enne ,kui teeb!!!
a
Ants/ 29. detsember 2013 00:05
Kunagi tehti üldrahvalik küsitlus, kus mälu järgi umbes 90% Eesti elanikest soovis surmanuhtluse taastamist(mina sealhulgas), aga midagi pole toimunud, isegi avalikku ega riiklikku arutelu:(((
a
aikurja/ 28. detsember 2013 22:17
Ma ei mõista kohe üldse kuidas saab teisele inimesele niiviisi teha,et röövid,vägistad ja põletad .Sellistel juhtule tuleks rakendada esmalt piinakamber, et pahatahtlik inimene tunneks sama mida kannatanu ja see järel hukkamine(mis võiks olla viktoriin ,kas süst,gaasikamber,kividega suurnuks loopimine jne.).
k
kuningas/ 28. detsember 2013 09:07
Need nn. pedofüülid-sellised tuleks ühiskonnast välja arvata.Ma teeks ettepaneku-nendelt tuleks mõlemad käed maha võtta,.Noored emmed -ärge kasvatage selliseid poisse või emmed on juba sellised.Maailmas peaks toimuma puhastustöö-joodikutest kui ka narkanitest puhtaks-sellised tuleks ära hävitada.
p
P./ 30. september 2013 14:49
Uskumatu, kui haigeid inimesi siin maailmas leidub. :( Sügav kaastunne neiu lähedastele.
t
tavaline asi,/ 28. september 2013 17:22
ma pole surmanuhtluse poolt, kuna ei tahaks nende jälkustega samal tasemel olla !
kuigi mõrtsukad enamsti ei muutu, ehk hunt vaatab alati metsa poole, kuid meie "õiguskaitse" on ise paras tapjate maffia, ning nagu rahadega igat masti kirvepoliitikast veel ei aitaks ?
ka päästetöötajate suhtumine on meil täpselt sama, sinna helistades saadeti mindki pikalt, põle konn, mis meil sest on ? - kuid kui ikka rahvas hulga helistas, siis liigutati veits, ning minu maja kustutamise asemel... õnneks on mu mees vastav spets ja teadis, kuidas toimida, et ... või mis iganes, et ma siin üldse kommin, on ka ime. või mingi tegelane maas, helitad, minge ise ... võtke või padaorg, kus pomerantsi und ei tohi häirida, tal palk ja karjäär niigi toimib, kärvaku kogu rahvas siin pealegi.
p
pro/ 28. september 2013 13:18
Ükski poliitikujobu ei julge võtta seisukohta surmanhtluse taastamise osas. On valida kas jätkata mõnusat karjääri või võidelda õigluse eest.
j
27. september 2013 17:30
h
hetzer/ 27. september 2013 17:28
Tuleb taastada surmanuhtlus. Just selliste julmade ja tahtlike kuritegude eest. Kui vaja täideviijat neile kahele väärarendile, siis olen valmis aitama. Käsi ei väärata.
k
K./ 27. september 2013 15:25
Teatud juhtudel võiks s urmanuhtlus tõesti võimalik olla. Ja surm peaks saabuma samal viisil, kuidas süüdlane seda tegi.
j
26. september 2013 20:49
Jumal, kus olid sinu silmad?
a
A.H./ 26. september 2013 20:30
Kaabakad toleks analoogsel viisil ära praadida, eelnevalt muidugi vägistamis riistvara nüri ja roostes rauasae lehega maha nüsides. Muidugu ainult kuuevarvalised on võimelised nii haledalt kuritöös sissekukkuda, aga see juba teine teema.
e
EEVA/ 26. september 2013 17:50
Mina ka pooldaks surmanuhtlust. Kui ikka on tahtlik tapmine,siis pole mõrtsukal ka õigus elule. Iseasi kui juhtub õnnetus ja selle tagajärjel saab inimene surma.Liiga palju on meil vanglas mõrtsukaid,keda Eesti rahvas toitma peab.
o
Olev/ 26. september 2013 14:13
mulle meeldib DEILIS-e kommentaar 08:49 25.09.
k
26. september 2013 11:26
Kus ikka tuli surmanuhtluse pooldajaid välja. Kas te debiilikud tõesti usaldate meie riiki teie elu üle otsustama? Lamba kari. Kui keegi tapmist väärib, saab ta ka tapetud ilma riigi abita. Pole vaja meie politseiriigile võimu juurde anda. Tõesti pange põlema ennast kui üldse mõelda ei suuda.
i
idioodikütt/ 26. september 2013 09:48
Õigusemõistmine meie kohtute poolt on väga paljudel juhtudel tehtud kannatajate üle irvitamiseks.See olukord peaks kiiresti muutuma ja kohtunikud peavad hakkama vastutama oma otsuste tagajärgede üle,sest kurjategijad kohanevad kiiresti viletsate seaduste ja otsustusvõimetute või äraostetud kohtunikega.
M
:)/ 26. september 2013 09:22
MIDAGI SEADUSELE...........NÜÜD EHK MÕISTATE MIS TOIMUB ,,,,,,,,,,,,,KARISTUSED POLE PIISAVAD........
e
ema/ 26. september 2013 09:20
uskumatu mis toimub??? hädaabi on selleks et see ei toimi :)
kahjuks olen ise tunda saanud!!!
k
Ka Eestis tuleb tingimata surmanuhtlus taastada ning loobuda silmakirjalikust ja katastroofini / 26. september 2013 08:11
viivast "poliitkorrektsusest" mille Euroopa Liidu nimetud bùrokraadid meile peale on surunud.
z
ziidiuss/ 26. september 2013 07:45
Kas t õ e s t i mõtles keskus,et pilakõne? No peab ikka hea näitleja olema,kes surmahirmus pilakõnet imiteerida oskab! Aga ilmselt äratati värskelt unest,ei saanud aru,kas unes või ilmsi...
m
Moonika/ 26. september 2013 07:42
Surmanuhtlus peaks meil kah tagasi tulema.
a
ahh/ 26. september 2013 01:28
ohver helistas kolm korda enne tapmist politseile. krdi klounid ikka, muidusööjad
O
:'(/ 25. september 2013 23:15
On värdjad olemas ikka -.- tuli otsa panna neile
k
25. september 2013 22:56
Kohutav, ei ole lihtsalt sõnu.
m
Max/ 25. september 2013 22:05
Olen ise praegu Leedus tööl (komandeeringus) ja kolleegid leedukad on artiklis nimetatud ühise hädaabikeskuse ja juhtunu peale üpriski nördinud ja tigedad, et ohvri kõnele (õigemini kõnedele) ei reageeritud.
Leedukate sõnul helistas ohver pagasnikust kolmel korral ja palus abi ja kirjeldas juhtunut nii palju kui oskas ja suutis, kuid hädaabi keskuse dispetser saatis ta lõpuks sisuliselt "kuu peale" ja ei uskunud ohvri juttu, mis lõppuks avaldus oma kurvas tõsiduses metsa seenele läinud iinimese poolt avastatud sündmusena, mis siin lehes kirjas.
Antud sündmuse najal võiks loota, et leedukad oma teatud konkreetsuses ka surmanuhtluse taastavad, mis oleks eeskujuks ka kahele teisele Balti riigile.
Viimasel ajal toime pandud kuritegude iseloom ja mastaapsus on ületamas juba igasuguseid piire ja sellele tuleb ükskord piir peale panna!
m
Martin/ 25. september 2013 21:21
Kus ta siis väljamõeldis on, uuri elu: http://www.delfi.lt/news/daily/crime/itariama-kad-panevezio-r-17-mete-moksleive-zude-trise.d?id=6240... ja neid on veel palju... http://www.delfi.lt/temos/deividas-antanaitis jne. Sellest face lingist oli ka ühel lehel arutlust leedu delfis.
s
25. september 2013 21:17
See ei ole võimalik, Õhtuleht on selle loo välja mõelnud.
i
../ 25. september 2013 20:29
e
eve/ 25. september 2013 20:27
Vägistajatele raudselt surmanuhtlus!
k
K/ 25. september 2013 19:55
Ka mina olen 100% surmanuhtluse poolt!!!! Liiga süüdimatuks muutub kuritegevus juba. Siis on hea teada p*sakorraldajal teada, et haige asjaga hakkama saab - samamoodi põlema!!!
l
Loo moraal/ 25. september 2013 19:37
Loo moraal. Sellises olukorras tulebi oma elu päästmiseks libakõne teha ja teatada, et sõidan praegu massimõrva tegema ühel maanteel aga ei ütle teile kus. Hiljemalt kilomeetri pärast on auto kinni peetud ja te ise päästetud.
u
Urrr/ 25. september 2013 18:08
Maailma lõpp võiks tulla juba. Saaks sellisest julmast ja muust rämpsust lahti....
õ
õõv/ 25. september 2013 17:57
Leedukad on alla käinud. Ja ma mõtlesin, et kindlasti mõni Juri ja Aleksei, aga teps mitte.
j
JULMUS/ 25. september 2013 17:37
debiilid selliseid tuleks sama moodi piinata kuidas piinasid nemad oma kannatanu leedukatel ikka katus lendab sajaga
1
15/ 25. september 2013 17:12
Kui aus olla,siis ma ei julge enam naissoost olla. Järjest rohkem on selliseid mõrvu, kus ohvriks on naissoost isik.
a
Arvaja/ 25. september 2013 17:02
Mitte surmanuhtlus, vaid eluaegne vanglakaristus sadistlikus vanglas. Tänapäeva vanglad peaksid eeskuju võtma keskaegsetest vanglatest, vangidel elu juba liigagi mugav.
n
no Laine teeb kirglikele õigetele eestlastele/ 25. september 2013 17:00
lausa ülekohut. No mis see tapmine siis kuri ja kole on ? Tapja saab mõnu ja tapetav pääseb elust
p
paljukannatanud ja andekad leedu mehed / 25. september 2013 16:56
võiks Oniasse tuua.Siin nende eluküünlat ei kustuta keegi. Kirglik kross võtab oma Genossedeks ja puha.Ja kukume tegijatega uhkustama.
Leedukad puha hullud,nad võivad kutid papa carlo man kupatada vüi Nemunase voogudes märjaks teha või mister Linchi isiklikeks sõpradeks .
m
M./ 25. september 2013 16:32
Olen täiesti poolt surmanuhtluse vastuvõtmisele ka meil.Enne ei hakkagi need kurjategijad tõsiselt mõtlema kui nad pidevalt saavad tingimisi karistusi,nendejaoks on see paar kuud istumist lihtsalt lõbumäng või puhkus,et pärast sama auruga jätkata.Sellistele pdievatele kurjategijatele ikka tuleb üks sutsakas ära teha,mis see siis olgu.rahvas ei saa ennast turvaliselt tundagi,politsei liigutab ennast nagu tigu,ja ainsad asjad mis veel toimivad enamv-heäm on omaalgatuslikud röövlite tagaajamised ja jagamised internetis. HÄBI nendele kõrgematele eesvedajatele seal!
k
Kuidas kaotati Est Onias surmanuhtlus/ 25. september 2013 16:27
Kuidas kaotati Eestis surmanuhtlus
Üks Reformierakonna tegelane ( hr.T.S) andis Brüsselis lubaduse omamata selleks mingisuguseidki volitusi. Ei valitsus ega Riigikogu polnud seda ametlikult ja avalikult arutanud. Ühel päeval pandi rahvas fakti ette. "Näete, me oleme euroopale lubanud.... tuleb kaotada...."
p
pole sõnu/ 25. september 2013 16:21
..kui tuvastataks õige mõrvar "paneks igapäev kongis veidi vingu nuusutada "" kui seadused ei karista karistab saatus !!
e
eestisse ka / 25. september 2013 16:02
surmanuhtlus tulek staastada ka Eestis. sest kõiksugu pedofiilid ja muud vägistajad tuleks tillipidi üles ripudada esmalt, las kõõluda sela kogu oma keharaskusega otsas. Sest ega laste ja neidude vägistamine vähem kannatusi tekita ja siis lasta vaikselt surra ilma arstiabi andmata vms viisil siis kenasti hukata pärast seda, kui võllas kõikunud!
s
;L/ 25. september 2013 15:56
surmanuhtlus võiks tõesti olla,sest see on ju absurd kui mingi piider tapab noore inimese kes pole elu näinudki ning istub eesti seaduse järgi maximum 8 aastat ja saab välja ning elab enda elu edasi nagu poleks miskit olnudki või jätkab samas vaimus.,.,aga inimest see tagasi ei too.,.,kes olnud kallis paljudele ja keda igatsed elu lõpuni.,.,.,siukesed mölakad tuleks piinates teise ilma saata
l
L./ 25. september 2013 15:41
@potentsiaalsed vägistajad siin
Sa just viitasid,et aafrika mees peaks vägistama inimesi,kes ei ole veel millegiga hakkam saanud. Ma nõustun,et täiesti haiglane on õigustada tegu,mida selles artiklis kirjeldati,aga nii äärmustesse minna? Mulle tundub et sa kuulud täpselt samamoodi oma haiglaste mõtetega sinna potensiaalsete vägistajate ja tapjate hulka.
l
L./ 25. september 2013 15:19
Ka mina pooldan teatud karistuste jaoks surmanuhtlust,kuid sellise olukorra puhul arvan,et tegemist on liiga leebe karistusega. Tänapäeval käib kogu protseduur valutult ja rahulikult,nõelad veeeni ning enne kui keegi arugi saab,mis toimub on kurjategija teise ilma läinud. Pigem pooldaksin eluaegset vangistust. Kui ma ütlen vangistust,siis ma ei mõtle seda traditsioonilist,vaid pisikest ruumi,mis oleks u 2x2 meetrit suur,õhuke madrats põrandale,nurgas auk ja kraan kus igapäeva toimetusi teha ning uks igavesti lukus,Toit olgu üksluine,kontakt välismaailmaga täiesti ära lõigatud. 60 aastat sellises põrgus oma mõtetega üksi on tunduvalt hullem kui kiire surm.
m
Martin/ 25. september 2013 14:55
Mul tekkis ka siin küsimus, et kes panevad mõistlikele kommentaaridele miinuseid? Niisugust brutaalsust EI ÕIGUSTA siin maailmas ÜKSKI asi! Ja kui brutaalsus on toime pandud siis tuleb sellele reageerida sama brutaalselt, need negatiivsete hinnangute andjad on ka potentsiaalsed kurjategijad ja võib-olla lasub nende hingelgi sääraseid tegusid - on ju meilgi küll vägistamisi ja muid jõhkraid tegusid mis jäänud lahendamata, nende negatiivsete hinnangute andjad tuleks ip järgi kindlaks teha ja vaadata, mis inimestega on tegu, võin kanget mürki selle peale võtta, et nende hulgas on kohtulikult karistatud tegelasi. Need mõrtsukad kui on 100% kindel (jobi järgi saab tõenäoliselt soovi korral DNA abil selgeks) tuleks eeluurimisasutusest viies lavastada põgenemiskatse või vastuhakukatsega ja lihtsalt brutaalelt maha lasta - selleks peaks olema OMONi laadne erirühm, et kusagil metsatukas lihtsalt lastakse peale väärkohtlemist sõelapõhjaks...see oleks pool vääritud karistust ikka!
m
MATS/ 25. september 2013 14:52
Loen, kommentaatorid on väga vihased, pakuvad välja igasuguseid hukkamisviise. Põhimõtteliselt oleksin nõus. Sellised vääriksid enne hukkamist ka nädalakese keskaegset piinakambrit. Kuid olgem realistid - hea, kui nad eluaegsegi saavad ning sedagi vaid eurovanglas. Teler, jõusaal, tasuta hambaravi j.n.e. Ning sealtki võivad sellised veel ennetähtaegselt tingimisi välja pääseda. Brüsseli põrundpeade eurohumanism! Kurjategija inimõigused ning nende elu eriline pühadus ning puutumatus. Vägisi kaldub minu sümpaatia USA, Hiina, India ning islamimaade poole, kus selliste jätistega ei tseremoonitseta.
j
juhan/ 25. september 2013 14:51
Euroopa liit vöiks teha Venemaaga vanglate osas koostööd, nimelt on Venemaal vangla nimega " Белый лебед" kuhu ideaalselt sobiksid sellised p..drid.
b
Baltic/ 25. september 2013 14:48
m
Maali/ 25. september 2013 14:31
Teeme rahvaalgatuse- surmanuhtlus taastada? Ja tingimus - viiakse täide esimesel võimalusel ( aga mitte hiljem kui 1 aasta ).. siis saavad tunda vanglas kuidas suhtuvad teised vangid vägistajatesse. Ja oodata iga hetk täideviimist- saavad sama tunda mis ohvrid....
k
ka kuri/ 25. september 2013 14:22
kõige hullem ,,et põletada inimene,,
NO need polegi inimesed!!!!!! see poomine raekoja platsil peab küll toimuma,,
k
kuri/ 25. september 2013 14:15
Sellistele kohe kuul pähe ,,nii et ajud lendavad
h
heiner/ 25. september 2013 14:02
selistele inimestele kes kuritegu tarvitavad teiste inimeste elupeal neilt tuleb võta elu
p
potentsiaalsed vägistajad siin/ 25. september 2013 13:58
kaks kommentaatorit siin, kes vägistamist ja tapmist õigustavad:
martin / 12:14, 25. sept 2013
siiski / 12:25, 25. sept 2013
politsei võiks sellistele korra ukse taha minna.. potentsiaalsed vägistajad ja tapjad on need kaks kommentaatorit siin..
õigustada sellist tegu...selleks pead ikka ise täpselt samasugune olema... teile oleks korralikku õppetundi vaja..aafrikast mõni must mees võiks teile selle õppetunni küll anda..
h
h.h./ 25. september 2013 13:50
m
Martin/ 25. september 2013 13:44
Jube, milliseid elajaid maapind on kanda võtnud...Loodetavasti saavad nad oma viimastel hingetõmmetel tunda sama, ka see päästekeskuse juht ja selle kõne vastu võtnud ja reageerimata jätnud tegelane, loodetavasti saavad oma elu lõpus sama kogemuse osalisteks.
Aga olukord meilgi on sarnane - 17juuli järgne lugu kui 10 aastane poiss autoroolist Tartus tabati, nimelt 18 juuli hommikul nägin isiklikult kuidas üks emme oma ehk 5-6 aastase lapse autorooli juhatas ja isegi turvavöö käskis kinni panna, ma peatusin ja jälgisin, proua jõllitas mind nii kurja pilguga, et sööks ära, suhtumine oli seesugune, et mis sa vahid...Helistasin 110 numbrile umbes poole tunni jooksul, kusagil kella 11-st alates kuid neile kõnedele ei vastanud keegi, telefon lihtsalt kutsus, isegi kinni ei olnud number, kutsuv toon jäi niisuguseks. Ilmselt on neil andmebaas ja kuna olin 12 juuli õhtul teatanud kesklinnas ühe uue kalli audi ebamäärastest manöövritest (Ülikooli tänavas üritas selle auto juht minule ja kaaslasele otsa tagandada, kaaslane suutis mind viimasel hetkel kõnniteelt rohupeenrale tõmmata), teatasin politseisse auto numbri ja kirjelduse sõidukist, ju siis neile ei meeldi inimesed kes rikkumisi tõsiselt võtavad ja neist ka teatavad - lihtkodaniku mure ju. Muud seletust ma sellele anda ei oska kui 110 ei vasta kõnele - olnuks hoopis õnnetus maanteel kus laibad taga? Pärast oleks heietatud, et pole inimressurssi jne., tegelikult kuked võtavad põske teineteisel seal kontoris...Niisugune mulje on vähemalt jäänud sellest suhtumisest. Suve jooksul ka avaliku korra rikkumisi ette tulnud kus kord ühe joodikukamba kiilakas tont mu kaaslasele hüüdis, et ta keeravat taha ja mina olevat igasugu ihuliikmed - põhjus oli kerjatud suitsu mitteandmises, teatasin ka siis politseile, et niisugune pedekamp möödujaid tülitab...surmanuhtlus oleks vägagi vajalik! PS. Huvitav kuidas ei saa kindlaks teha asukohta - pommiähvarduse korral on teo tegija (ka ilma sim kaardita) ju kohe teada - lihtsalt, inimelu on odavam kui tühine sõnakõlks mis ilmselt paljudel juhtudel ei ole põhjuseta...
j
JUURAKAS/ 25. september 2013 13:42
Surmanuhtluse keelustamist selgitatakse meil sellega, et Lääne-Euroopas seda ei ole. Tuleb nende järgi joonduda. Samas on aga avaliku arvamuse uuringutest teada, et ka seal on tegelikult 70% elanikest surmanuhtluse poolt. Aga võim on ju eliidi käes, nemad teevad seadusi. Tegelikult on isegi paljud eliiti kuuluvad isikud surmanuhtluse poolt, ainult et nad ei julge seda avalikult välja öelda. Mis neist sedasi mõeldaks? Ainult omavahel, sõprade ringis. Tunnen isiklikult mitmeid kohtunike, advokaate ning poliitikuid. Aga seisus kohustab neid avalikult suur humanist olema! Kurjategija pühadest inimõigustest jahuma.
Umbes samuti, nagu meie eliidil on kohustus ning au koos presidendipaariga sümfooniakontserdil käia. Isegi kui nad sümfooniast mitte mõhkugi ei mõika ning kontserdil igavusest oma lõuad paigast ära haigutad. Kui tegelik maitse kisus hoopiski Jörbergi või Onu Bella poole. Aga seisus kohustab! Üheskoos mängitakse humanismikomöödiat, mida ise kah ei usuta.
p
piinapinki/ 25. september 2013 13:28
m
Mis on õige?/ 25. september 2013 13:23
Ääretult kurb juhtum. Tunnen kaasa lähedastele!
Artiklis on kirjas, et häirekeskus ei reageerinud, sest aravati olevat pilakõne- häirekeskusel ei tohiks olla üldse õigust arvata, et tegemist on pilakõnega. Jah, usun, et pilakõnesid tuleb tihti ja nendele reageerimine on kulukas nii rahalises kui ka ajalises mõttes, lisaks võib nii ju keegi teine tänu pilakõnele abist ilma jääda. Sellegi poolest võib tulla kõne abivajajalt, kuid kuna inimene võib olla šokis, siis kõne hädaabisse võib kõlada vaieldamatult pilakõnena. Mis õigusega otsustab häirekeskus kõne järgi, kas tegemist on pilakõnega või mitte- nii on korduvalt ka Eestis abivajajani jõutud siis, kui juba on liiga hilja. Kuigi artiklis selgus, et nagunii poleks suudetud tuvastada ohvri asukohta, siis tuleb selleks võtta appi KÕIK abinõud, et see välja selgitada, mitte kirjutada see pilakõne alla, seda enam, kui kõne tuleb sisse korduvalt...
Teiseks šokeerivaks asjaoluks minu jaoks kogu selle loo osas on otsus, et surmanuhtluse taastamine päevakorda võtta. Jah, nõustun taaskord, et säärased tõprad väärivad surma, kuid kas see on ka tegelikult lahendus? Need kurjategijad pääsevad ju nii lihtsalt sellisel juhul- surm ja kõik, ei mingit kahetsust tehtu üle, ei mingit arusaama kui valesti nad käitusid, ei mingit reaalset karistust, surm ju vaid vabastab neid tehtud sigadustest. Need inimesed peaksid kannatama terve elu üksikus vangis, kus neil on aega mõelda, kahetseda ja aru saada, kuidas nad lisaks õnnetult surma saanud tüdruku ja tema lähedaste elule ka iseenda elu ära rikkusid- istudes nüüd kuni halli vanaduspõlveni üksi pokris. Inimese jaoks ei ole hullemat karistust kui täielik eraldatud tsivilisatsioonist ja elust!
n
nipi/ 25. september 2013 12:54
noored tydrukud,kui võõrad pakuvad teile küüti,ärge minge võõrasse autosse...surmanuhtlus tuleks ka eestis taastada,siis nii kergelt kuritegusid ei sooritata,aitab nunnutamisest
v
viljandlane/ 25. september 2013 12:54
Eesti riik on nagu lits,kes tahab kõigile meeldida!Ma ei kahtle hetkekski,et surmanuhtlus tuleb ka meil taastada ja seda ka tagasiulatuvalt!Kõik need eluaegsete süüasjad tuleb uuesti üle vaadata ja enamikule neist kuul pähe lasta.Enne korda majja saada pole lootustki.Jääb arusaamatuks,miks peame arvestama teiste riikide nn.hummaansusega ja poputama selliseid,kellest ei ole vähimatki lootust,et nad paraneksid?!Usun,et erakond,kes lubab surmanuhtluse taastada,saab väga suure toetuse osaliseks!
t
to Surmanuhtlust/ 25. september 2013 12:29
Tööd ei jagu? Eks kurnaku end siis kas või mõttetu tööga, nagu 100-200 aasta eest vahel praktiseeriti. Kanderaamid kätte ja telliseid vedama, ühest vanglahoovi servast teise. Kui normi ei täida, läheb kartsa või jääb lihaportsjonist ilma. Järgmisel päeval kanderaam taas pihku ja tassib telliseid tagasi, üle hoovi eelmisesse virna. Peaasi, et ei logeleks, vaid end väsitaks ja pingutaks. Et elu poleks meelakkumine ning rohkem ta enam vanglasse tagasi ei tahaks. Et oleks hirm.
m
mnjah/ 25. september 2013 12:24
Häirekeskusesse "nalja" kõne tegemise eest peab olema selline karistus mis pikaks ajaks naljatuju ära võtab.
d
Diana/ 25. september 2013 12:23
Surmanuhtluse poolt! Meie raha eest elavad ka Eestis sellised koletised vanglas mõnusat elu ja saavad eelisjärjekorras arstiabi jne.Oleks minu teha,ei annaks sentigi selleks otstarbeks.Tehku tööd,et süüa saada ja oodaku ühtses järjekorras arstiabi.
j
JUSS/ 25. september 2013 12:20
Kivi politsei kapsaaeda. Aga samas tuleb teadvustada ka muidki põhjusi, miks politsei nii loru ning saamatu on.
1. Väike isikkoosseis. Lihtsalt ei jõua kõigi kõnedega tegeleda. Puht füüsiliselt. Paratamatult tuleb kõnede vahel teha valik ja vahel juhtub see ka vale olema. Mäletan, kuidas üks meie minister kunagi deklareeris, et meil on kultuurne põhjamaa, et meile piisab täielikult Rootsi komplekteerimisnormidestki. Mitte nii nagu kriminaalses Lõuna-Euroopas, kus isikkoosseisu 100 tuhande elaniku kohta on 2-3 korda põhjamaadest rohkem. Kuigi meie tegelik (latentne kaasa arvatud) kuritegevus on Vahemeremaade omast märksa kõrgem.
2. Õhuke riik ning kokkuhoid. Politseinik saab õpetaja palka. (õpetajad teadagi töötavat vaid missioonitundest, peret toitvat vaid kõrgepalgaline abikaasa) Aga kes toidab politseiniku peret? Tulemus: targemad, töökamad, vastutustundlikumad ning tublimad lahkuvad mujale paremat leiba otsima. Äpud ning loodrid, kes mujale ei kõlba, need jäävad.
3. Naljatajaid-helistajaid on tõesti liialt palju. Miks ka mitte purjuspäi vigurdada, kui karistused on naljatajatele vaid sümboolsed? Eks sõelu siis sellises tohuvapohus see õige appikutse välja!
a
Abitud leedukad/ 25. september 2013 12:15
Niikaua kuni asiste inimeste,riigi valitsejate lähikonnast kedagi ei mõrvata ega vägistata ei juhtu midagi.Ju siis ärgatakse ja märgatakse et pätte tuleb ohjeldada-nii ka meil,kuis muidu.
k
25. september 2013 12:09
Kus on loogika, et mõrvarid võtsid ohvri telefonist välja SIM kaardi ning siis andsid telefoni neiule tagasi???
s
Surmanuhtlust/ 25. september 2013 12:03
tahavad tagasi kõik õigluse poolt olevad isikud.Need oinad saavad ka heal juhul paar aastat.Tööd pole tsiviileluski jalaga segada,rääkimata siis eluaegsetest vangidest.See on väga vale kui ohvri omaksed peavad mõrvarit veel vanglas ülal pidama!Kõik lubavad enne valimisi maad ja ilmad kokku,kuid surmanuhtluse taastamisest ei räägi keegi.Tehku siis vähemalt omakohus legaalseks!
m
MATS/ 25. september 2013 12:02
On mõningad eriti küünilised ning julmad mõrvad, mille täideviijaid ei saa enam kuidagi homo capiensiks pidada. Seega tuleks surmanuhtlus taastada, vähemasti taoliste erijuhtumite jaos.
Leebemas variandis vähemasti raske eluaegne sunnitöö. Aga see, et sellised retsid istuvad kolmetärni eurovanglates on lihtsalt elementaarsele õiglusele näkku sülitamine. Istuvad ja õgivad end seal maksumaksja kulul rasva, nagu näiteks see tüüp, kes tahtis äsja volikogusse kandideerida. Kasutavad raamatukogu, vaatavad telerit, surfavad internertis, saavad tasuta hambaravi. Kasutavad spordiväljakut, jõusaali ning basseini. Ning kirjutavad ajaviiteks virnakaupa kaebusi oma inimõiguste rikkumise teemadel, jooksutavad naljapärast vangla juhtkonda, prokuratuuri, kohut ning õiguskantslerit.
l
LOBO/ 25. september 2013 11:52
Ei ole ammu kuulnud nii jõhkrast roimast kui see.Surm oleks neile värdjatele liiga leebe karistus.
l
LOBO/ 25. september 2013 11:51
Ei ole ammu kuulnud nii jõhkrast roimast kui see.Surm oleks neile värdjatele liiga leebe karistus.
l
LOBO/ 25. september 2013 11:51
Ei ole ammu kuulnud nii jõhkrast roimast kui see.Surm oleks neile värdjatele liiga leebe karistus.
s
surmanuhtluse poolt/ 25. september 2013 11:48
Surmanuhtlus = bambuse otsa istutada, siis saab ka nautida seda mida teistele tegi.
I
:// 25. september 2013 11:31
Isver, 2 kõnet ja ei midagi?
On jah mingi valekõnesid tehtud ja värki aga kui tüdruk helistas juba 2 korda ja seejärel kõne katkes,siis oleks jubaaeg hakata tegutsema,Isegi kui see paistis valekõnena.Teades Vilniuse politseid, ma usun et Nemad tegelesid ka rohkem kui need kohalikud seal.Muidugi oli ka tüüdruku enda süü ,et sellise auto peale ronis.Kuid siiski , üks lahkus varem ja teine ei teinud tüdrukuga midagi - Tüdruk ise vägistas end ja pani pagasiruumi end kinnni?Kahju on noorest tüdrukust,kellel olid plaanid lähiajaks tehtud...
a
Aga meil/ 25. september 2013 11:19
võiks ka see õnnetu neiu süüdlasks jääda, kuna ka kurjategija käes oleva noa otsa mitu korda järjest jooksnud ohvrid on süüdlaseks tehtud...
t
Taavi/ 25. september 2013 11:13
Neid venda lõiguks ja hakiks igasuguste süümepiinadeda :)
t
Tiit/ 25. september 2013 11:02
o
25. september 2013 11:02
Olen poolt, et surmanuhtlus tuleb taastada, kuid seda ainult väga konkreetsetel juhtumitel. Palju enam tuleks aga kasutada eluaegset vangistust ning vangid PEAVAD tööga oma ülalpidamiskuludest vähemalt osa tagasi teenima.
j
jube/ 25. september 2013 11:02
p
petrauskas/ 25. september 2013 10:58
Siinkohal tuleb kohene vastutus võtta ka sellel paljukiidetud "ühtsel abikeskusel", asutuse juhil ja ka ministril , sest nagu näha pole see keskus võimeline ekstreemses situatsioonis mitte midagi tegema.
Siin oleks mõtlemisainet ka meie "häirekeskuste" ja politsei juhtimiskeskuste ninameestel, sest paanikas inimene ei pruugi sugugi olla võimeline oma asukohta selgelt väljendama, isegi siis kui ta pole auto pagasiruumi suletud.
Kiidan Leedu presidenti konkreetse ja karmi seisukohavõtu eest. Sellistel juhtudel oleks kõrgeim määr absoluutselt vajalik.
M
:// 25. september 2013 10:53
Meenutab veidi seda filmi The Call... soovitan seda filmi vaadata kes hiljuti telekast ei näinud.
m
mina/ 25. september 2013 10:51
Õiglane oleks, et kõik, kes tapavad tahtlikult inimese, nendele surmanuhtlus. See vast muudaks midagigi paremuse poole. Praegu on julmust liiga palju ja paljudel karistamatuse tunne.
a
Anneli Pärn/ 25. september 2013 10:36
KURB; KOHUTAVALT KURB. Vaesed vanemad ja lähedased! Vaene Leedu Valitsus....
u
uus/ 25. september 2013 10:23
Tuleb meil ka karistusi muuta-need kes praegu pistetakse pokri 5 või enamaks aastaks-neile surmanuhtlus.Need kes saavad vähem ja tingimisi-need põlevkivi kaevandama kirkagaq
k
kikz/ 25. september 2013 09:54
Surmanuhtlus igasse riiki! (Y)
i
Indrek2/ 25. september 2013 09:53
Nii et mõelge järgi enne kui võõra auto peale ronite...
t
to:TG/ 25. september 2013 09:50
Peale kanepit tarvitati ka viskit
K
:(/ 25. september 2013 09:49
Kus küll võtavad sellised inimesed endale õiguse teise inimese elu lõpetada ? neile peaks samamoodi tegema, vot see oleks alles surmanuhtlus! Noore neiu elu jäi elamata :( Jube lihtsalt milliseid maniakke meie seas ringi liigub...
n
25. september 2013 09:46
Njah, Leedu ei ole Rootsi, ja moslemite süüdistajatele täna ei ole õnnepäev.
l
Liina/ 25. september 2013 09:44
Mulle meeldib antud artiklis Leedu valitsuse aktiivsus. Kõik küsimused ja süüdistused on teravad ja õiged. Eestis suhtutakse säärastesse rikkumistesse väga leebelt ja enamik pasaga hakkama saanud ametnikke jätkab ikka samas ametis. Halvad asjad juhtuvad, aga inimeste kvaliteeti näitab see, kuidas nad sellele reageerivad.
l
lugeja/ 25. september 2013 09:30
Ka mujal, sh Eestis tuleb surmanuhtlus taastada. Neid pätte, keda riik peab aastakümneid toitma-katma koguneb liiga palju. Nende mingitki meeleparandust loota on lapsik ja see veel puudub, et mõnekümne aasta pärast sellised vabadusse pääseksid.
j
Jube/ 25. september 2013 09:27
lugu ja mõrtsukad ei tunne mingit hingepiina ning karistused on naeruväärsed. Samas ohvri ja kurjategijate lähedased saavad eluaegse valu hinge. Ei taastata seda surmanuhtlust enne kui kannatada saavad suured otsustajad või nende lähedased. Aga me näeme kui jõudsalt kasvab heaoluriikides terrorism- uusasukad on väga julmade tegudega ja ehk hakkab nendes riikides rahva surve surmanuhtluse taastamisele kasvama ja kui juba tegija-riikidel on karistusena taas surmanuhtlus, julgeb ka Eesti seda tunnustada.
t
tg/ 25. september 2013 09:25
.. rääkige - rääkige, et kanep on süütu aine ..
t
25. september 2013 09:19
täiesti poolt surmanuhtluse taastamisele
k
Kiki/ 25. september 2013 09:13
Mis surmanuhtlus? Breivik ehe näide, kui liberaalsed me oleme. Heaolu ühiskond!
Euroopa Liit! Mina pooldan keskaegseid karistus meetodeid. Kui on ikka 100% kindel, et süüdi, siis surmanuhtlus või veel parem avalik surnuks piinamine.
Vabandust, läksin hoogu. Aga meil pole ju õiglust, vähemalt mitte normaalsete inimeste jaok.
m
mia/ 25. september 2013 09:11
Kohutav tõdemus ja saatuse iroonia, et abipaluja sai 2 korral ühenduse hädaabiga ning sel hetkel oli tal mingigi lootus pääsemisele aga.... keegi ei aidanud ka siis! :(((( KOHUTAV!
x
xx/ 25. september 2013 09:07
j
Johannes/ 25. september 2013 08:59
Siit loost peaks iga inimene kord aru saama miks tuleb võtta iga kõnet häirekeskusele / politseisse 100% tõsidusega. Leedu dispetšer ütleb et ei saa vahet teha, kas on naljakõne või tõsine ja jättis asja sinnapaika. Alati tuleb eeldada et on tõsine ja reageerida vastavalt. Kui siis on nalja tegemine, tuleb sellele omakorda vastavalt reageerida ja "tegijad" korrale kutsuda ja vajaduse vastutusele võtta. Päästes ja politseis ei saa ja ei tohi olla poolikut reageerimist!
n
naine 64/ 25. september 2013 08:50
Siin on kohe ka kurjategijate täisnimed olemas ja ka kinni võetud aga meil teatakse kohe kahjukannataja nimi. Surmanuhtlus tuleb taastada ja aitab juba EL kintsu kaapimisest ,see on juba riigi sisene asi ja rahva hääletada.
d
Deilis/ 25. september 2013 08:49
On olemas haiged inimesed :/ Surmanuhtlus kui selline , peaks tulema ka eestisse!! Aga need 101 jobu seal kõrrel, ei saa vabsjee pihta Eesti asjadele , sest neil on vabsje eha elada.
:
:(/ 25. september 2013 08:41
:
25. september 2013 08:40
E
:D/ 25. september 2013 08:19
Eestis saab lapse ahistaja 3 aastat tingimisi ja vägistaja 3-5a vangistust kui see on toimunud jõhkralt siis 15a. vangistust.
Surmanuhtlus moodi.
v
vajalik täpsustus/ 25. september 2013 08:14
politsei ei hakanud kohe asja uurima. läksid enne burksi sööma ja ootasid vilniuse krimkat.
k
25. september 2013 08:00

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee