Valimised

Anna Levandi tahaks valimisi vältida

Toimetas Karoliina Vasli, 19. september 2013, 09:27

33 KOMMENTAARI

v
valin/ 20. september 2013, 09:21
r
Rääkige teised, mis tahate/ 20. september 2013, 08:23
Kui mulle pole vastuvõetav kehtiv valimissüsteem, siis ei tähenda see seda, et ma olen riigivastane.
Kuni mina seda süsteemi muuta ei saa kuidagi ehk siis hääletada inimeste poolt, kes, tahavad praegu võimuolijate kasuks seatud valimiskorda muuta, ma oma häält kellelegi ei anna, sest see oleks mu südamehäälega vastuolus ja poleks aus.
v
valija/ 20. september 2013, 08:21
mina valin keskerakonna. ei oleks hea kui tallinnat ja tervet eestit valitseks reform. teame, mis eestist saanud on. siis antakse kogu raha kreekasse
m
mmm/ 20. september 2013, 06:23
Et mitte valida , selleks ei pea ära sõitma.
Et pole kedagi valida, mine ise kuskile erakonda ja saa valituks, ning paku välja kuidas teha.
Võid ka üksikkandidaadina minna. Ära oota et teised sinu eest midagi teevad. Ise tuleb mdagi teha.
Niikaua tuleb valida neid kes on ise nimekirja end pannud.
Lugeda tuleks ka erakondade veebilehte. Võibolla on seal midagi välja pakutud.
Meie valitsus on meie enda valijate nägu. Kui rahvas on rumal, siis on ka valisus rumal.
Vahet pole kas valida Kartuli või Peedi. Üks erakond Aedviljad nad kõik ja teevad ikka nagu kokku lepitud.
Mina pooldaks valimistel, et saaks anda ka vastuhääli.
m
mnjaa/ 19. september 2013, 19:33
nii vana inimene ja ei taju valimiste vajadust. loodab, et ei peaks valima? siis pole ka mõtet vinguda, et miks asjad nii nagu on, kui ise ei viitsi isegi valida. ja valida inimest - no nagu loll blondiin, kes ei saa aru maailmavaadete erinevustest.
r
Rannula / 19. september 2013, 16:35
Tore ,et Anna on"asjale"pihta saanud!Valimiste tulemusena kadusid kolhoosid,tehased ,raudteed,
koolid ja kingiti Venemaale Petserimaa ja narvatagune,partorgid valetavad ja varastavad.
Seda "valimisi "olete teie"tarkpead" oma parteide ketikoertena teinud!
K
-1/ 19. september 2013, 15:59
Kas sa tõesti oled kindel, et kõik eestlased valivad sinu lemmikerakona, ja kõi venelased on selle vastu?

a
asd/ 19. september 2013, 15:42
Täpselt sama mõtlen mina ka. Kõik parteid tulevad välja mingite valimisloosungitega, aga mitte ükski ei paku muutust süsteemis endas. Ehk siis soovivad vanaviisi edasi nahistada. Mina lähen ja rikun oma valimissedeli, olukord on liiga halb, et mõne valiku tegemisega seda kaudselt heaks kiita. Pole ju vahet mida nad lubavad, katkises süsteemis ellu jäämiseks on nad lihtsalt sunnitud ise kah sigatsema.
t
to tore/ 19. september 2013, 14:40
"mida vähem venelasi valima läheb,seda parem eestlastele ja eestlaste riigile.
kõik eestlased valima!" ???? Mis moodi?
g
Gunnar/ 19. september 2013, 14:33
Ka mina valiks inimest mitte parteid aga kahjuks inimest valides pole võimalik vältida seda, et minu antud hääl ei lähe nimekirja eesotsas olevatele mölakatele kes on enda ebakompetentsust ammu tõestanud. Seadust tuleks teha selliseks, et minu hääl kinnituks ainult sellele keda mina valin ja minul(ja ka teistel kes seda inimest valisid) oleks vajadusel võimalus tema valimine n.ö. tagasi pöörata kui tema teod valituks saades ei ole valijale ootuspärased jne. Siis me saaksime rääkida mingist demokraatiast ja kodanikuühiskonnast. Muud variandid on lihtsalt üks möga, prügi silmaajamine ja tühikargamine. Praegused tingimused on loonud olukorra kus teatud omadustega indiviidid kasutavad oma positsiooni ja seadust kui võimalust lihtsalt paremat elu elada - andmata ühiskonnale midagi vastu. Ta(valitu) ei vastuta mitte millegagi ja mitte kellegi ees. Me pole tegelikult kunagi saanud valida - ka nõuka ajal. Me lihtsalt hääletame siiamaani ja ilmselt ka edaspidi. Lihtne näide : pingerida : Peet, Kõrvits, Melon, Porgand, Kaalikas, Redis, Küüslauk, Sibul, Tomat, Kurk ja Kartul. Valides küll Kartuli pean järgmised aastad kahjuks Kõrvitsat järama sest nii on ette nähtud.
i
inimesed on kõiges ainult võidule orienteerunud / 19. september 2013, 14:30
eurosvisioonil tuleb kindlasti võita, iga järgnev koht on kaotus. võidu vähene väljavaade on kaasaegselt inimeselt võitlusvõime võtnud. valimistel tahetakse üha võidujoovastust nautida, selle asemel et otsida mille nimel võidelda ja kaotust trotsida, kogunetakse kommenteerivatesse kobaratesse ja nauditakse oma suurt üleilmset pettumust. nüüd siis on me hõbedane Anna ka jõetult kõhuli käpakesed jääl laiali löönud...
t
tore/ 19. september 2013, 14:30
mida vähem venelasi valima läheb,seda parem eestlastele ja eestlaste riigile.
kõik eestlased valima!
u
USTAV PARTEISÕDUR/ 19. september 2013, 14:15
Süsteemi ei tohi muuta, muidu pudeneme reeotsalt maha ja tulus rahvalüps saab otsa-peame, kurat, lõpuks tööle minema.Aga kuidagi ei tahaks mingit näljarotti mängida,mis bojaarielul viga,raisk.
Oleme ikkagi Elu Peremehed.
klikin rahapakil.
l
lilli/ 19. september 2013, 14:12
nad ongi süsteemi teinud iseendi iseendi kasuks ja et seda oleks võimatu muuta, ja ikka ühed samad molud vahivad otsa, olgu need linnapead või vallavanemad jne., ja valida polegi kedagi, üks aferist hullem kui teine, aga valida tuleb nii, et ükski erk. ei saaks ülekaalu.
n
nõus Annaga,/ 19. september 2013, 14:03
kogu see nõrgamõistuslikele mõeldud kampaania ajab oksele, seda enam et riik annab maksumaksja raha erakondadele ilge kampaania jaoks. Ja tõesti selles tunnelis valgust ei näe kuna korumpeerunud,
omakasupüüdlik, rahva huvisid igati eirav kamp ei anna kuidagi oma jämedat otsa käest. Ja kuna eestlane oma rahuliku meele poolest pole valmis tormijooksuks, kannatame seda jama edasi

e
Eestlane/ 19. september 2013, 14:02
Proua Levandi mõtles süsteemi all seda idiootlikku valimissüsteemi, mille eest võlgneme "tänu" Rein Taageperale. Vaadake vastukaaluks Šveitsi: valitakse vaid üksiisikuid ning see, kes reaalselt enim hääli kogub, ka etteotsa saab. Ja seal teeb iga poliitik tööd teadmisega, et kui rahvas temaga rahul pole, valitakse tema asemele teine - ja mitte partei, vaid rahva poolt. See oleks normaalne süsteem.
m
maali/ 19. september 2013, 14:02
EHK,VÄÄRAKATEL RAHAIMULISTE LÕPPU POLE NÄHA
j
Jah/ 19. september 2013, 13:49
Just nii ongi , mitte midagi paremaks ei muutu ja lausa imelik , kuidas inimesed aru ei saa , et neid aastaid vaid lollitatakse nende valimistega. Annad oma hääle ja kas sellest siis muutub miskit tavainimese jaoks - mitte midagi , aitad vaid neid haljamale oksale , aga ise vireled edasi nagu siiani.
v
Virumaamiis/ 19. september 2013, 13:49
Ühed ja samad inimesed ei tohi olla võimul üle kahe perioodi järjest. Selleks ajaks on süsteem lõplikult korrumpeerunud ja vajab põhjalikku tuulutust! Mul kama kes tulevad võimule.....peaasi et praegused saavad kinga ja annavad oma tegudest aru!
v
Valimisi vältides/ 19. september 2013, 13:37
Tore, laseme endile kelle iganes linna juhtima valida ja siis vingume järgmised aastad edasi. Proua Levandi tahaks olla parem-liusam-puhatam jne kui need võimule ihkajad kandidaadid, kelle seast valida tuleb, Mõistan, aga see ei toimi, kahjuks. Kodanikuks olemine tähendab ka seda, et tehakse halbade seast valikuid, mitte ei tänitata kõrval. Kui valimas ei käi, ära kommenteeri seda teemat, vaid ütlegi otse, et ei ole selles küsimuses piisavalt pädev. Neid igas küsimuses kompetentseid on juba niigi küll.
ä
ärapanija/ 19. september 2013, 13:33
Paraku räägib õigust. Kõik erakonnad jahuvad ainult lasteaedadest ja koolidest ja kogu lugu. Kuigi valima peab minema, muidu minu andmata hääl on sama hea kui Keskerakonnale üks lisahääl ja seda ei saa lubada. Tuleb nende teiste õnnetute seast üks õnnelik ikka välja valida. Kuigi ega väga usku ei ole tegelastesse, kes peavad enne 30 000 kirja läbi lugema (mida nad kindlasti ei teinud), et aru saada, et inimesele on tähtis oma kodu ja tasuv töö kodukoha lähedal. Iga lammas teab seda ilma küsitlust tegematagi.
p
peka/ 19. september 2013, 13:32
Anna, seda süsteemi ei ole võimalik muuta see sõsteem tuleb täies koosseisus laiali saata ja juhtfiguurid riigi laostamise , pettuste ja varguste eest kinni panna. Kolme erakonna aparatsikud (Reform, IRL, ja Kesk) peavad saama eluaegse keelu osaleda valitavatel ametikohtadel ja riigisektori firmades. Valimis kord tulrb muuta ja sätestada saadikute tagasikutsumise kord ning referendumid saagu igapäeva osaks.
ä
ÄR TÜKILIGI/ 19. september 2013, 13:30
vale erakonna valisid... irl ei saavuta valimiskünnistki...

m
Mina valimisi ei väldi/ 19. september 2013, 13:30
ma vähemalt tean keda valida ja pole oluline, et mu valik ei jõua võimule, mina olen oma sõna öelnud.
ä
äärmuslus on pead tõstmas/ 19. september 2013, 13:16
7
71+/ 19. september 2013, 13:15
Anna ei
õelnud,millist .millist süsteemi ta igatseb? Kas idapiiri tagant ?
E
nõus Annaga/ 19. september 2013, 13:06
Ei taha valima minna,mitte et ei taha,aga ei ole kedagi valida! Kahju :((
m
:)/ 19. september 2013, 13:06
ma nägin, et kesklinnas on üles pandud see vana hambakunstnik Voldemar kui ta ikka päriselt volikogusse istuma läheks oleks tore valik küll ...
m
mau/ 19. september 2013, 12:50
Ärge minge valima jah, seda üks teatud erakond ootabki, et eestlased kõiges pettunud oleks ja valima ei läheks. Pärast süüdistage ainult iseennast! Lähen valima, ei tea veel keda valin, aga nii lihtsalt ja läbi eestlaste pettumuse ka Eestis keegi võimule ei tohiks tulla.
p
Paavu/ 19. september 2013, 12:44
Tubli Anna ! Olen täpselt sama meelt, neid koerakoonlasi ma ei vali.
t
Tõeleid/ 19. september 2013, 11:22
Valimiskampaania on üks tsirkus ja pulli tegemine.Kui oma kanditatuuri ja tulevastesse kohustustesse tõsiselt suhtutaks siis kohtutaks eelkõige oma rahvaga,et oma plaane ka tutvustada ja inimeste muresid ära kuulata.Kui nüüdsed pullivennad-kanditaadid valida rahva elu juhtima siis peale pullitegemise neist oodata ei ole?

j
just/ 19. september 2013, 11:18
ei pakutagi midagi välja ,peaasi ,et tüürima saaks ,taas võimu jagama ning ahnitsema,ei meil muutu miskit ,saame ainult petta

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee