Eesti uudised

Marianne Mikko palgalõhest: naised pole enam labased kodukanad

Toimetas Karoliina Vasli, 10. september 2013, 13:58

80 KOMMENTAARI

m
Mileedi/ 12. september 2013, 04:03
emand Mikko, palun valige sõnavara! Teie põlatud "kodukana" on perekonnas see, kes tagab abikaasale töö- ja elu rahu ja oma lastele eeskujulikku lastetuba. Kurb kui naisterahvastest kujuneks suurem jagu labasteks poliitvuhvadeks või ainult töörabajateks, kel puudub aeg ja arm kodu jaoks?
h
11. september 2013, 20:13
l
leedi/ 11. september 2013, 20:13
k
kod./ 11. september 2013, 14:10
Parem üks korralik kodukana kui mitu klähvivat brüsseli kana!
n
Nimi.../ 11. september 2013, 13:10
k
kod./ 11. september 2013, 11:37
Huvitav-alles oli ju artikkel et Mikko õnnemaal soomes ka ju palgalõhe üle 20 %. Siis oli kuidagi see nokake kinni , piuksugi ei tulnud (isegi zoovolinikul oli suu vett täis ). Meil aga muud ei kuule kui mingit nutulaulu . Aga see et selles loomakontoris ainult naised töötavad , siis pole sõnakestki kuulda
p
pealkiri on Mikkot halvustav ja tema räägitu kohta valetav / 11. september 2013, 10:57
Mikko ütles: praegusel ajal oleks võimatu naistööjõuta hakkama saada. "On paratamatu tõsiasi, et mõlema soo vaheline tööjaotus enam endine ei ole. Naise labane "kodukana" nimetus tuleb vanavara kolikambrisse heita," rääkis ta.
k
11. september 2013, 10:44
Kodukanaks hakkamine võib olla sund, valik halva ja veel halvema vahel. Või et lihtsalt ei anta tööd. Igaüks pole nii särav ja lobe suhtleja, et tööintervjuul suudaks end paremini näidata. Nõuka ajal jätkus tööd kõigile, nüüd ju enam mitte.
Jah, kodukana olla on halb, hale on mehest sõltuda majanduslikult.
Meheleminek on ka ju valik halva ja veel halvema vahel. Ärge ilkuge naiste kallal, kes on vanatüdrukud või kes on üksikemad, sellega nad ju päästavad end kodukana olemisest.
Ütles kuidas ütles, aga MM on küll oma karjääri algusest saati olnud nö piiri peal kõndija. Sotsid teeksid paremini, kui teda ette ei seaks, kuskil tagaplaanil võib ju olla erakonnas, ju muidu ei saa, aga ta teeb esiplaanil olles erakonnale halba

v
vanaema/ 11. september 2013, 10:10
Olen juba eakas, kuid pole oma elus nii rumalat juttu kuulnud. Kas naine , kes kasvatab kodus lapsi on labane kodukana ja kes on üldse labane kodukana? Mis tähendab , pole enam? Millal siis olid? Kuidas üldse võib nii öelda???
v
vanaema/ 11. september 2013, 10:10
Olen juba eakas, kuid pole oma elus nii rumalat juttu kuulnud. Kas naine , kes kasvatab kodus lapsi on labane kodukana ja kes on üldse labane kodukana? Mis tähendab , pole enam? Millal siis olid? Kuidas üldse võib nii öelda???
n
naine/ 11. september 2013, 09:29
MAHA NAISTE VÕRDÕIGUSLIKKUS !! sellega vaid õigustatakse naiste ränka ekspluateerimist
tööta aga mehega võrdselt ning lapsed las olla omapäi . just kooliajal ja vähemalt esimesed kolm klassi on vaja ema kohalolu, et kasvaks hoolikus ja tööarmastus
kodukana on tegelikult normaalne lapsi armastav pereema mitte mingi kompleksides vaevlev olevus
m
Mia/ 11. september 2013, 08:42
Kallid kommenteerijad! Teeks õige nii ja loeks enne ka artikli läbi, kui kommenteerima ja kisama kukute. Mikko nimetab kodukana sõna labaseks, mitte koduseid naisi. Tundub, et teile kommenteerijad pole just palju mõistust jagatud.
e
ei saa aru/ 11. september 2013, 08:38
miks küll erakondade juhid või pr-mehed lasevad sellistel inimestel nagu mikko, randpere jne. nii lolli juttu meedias rääkida. nad hävitavad rohkem erakonda, kui neist kasu on.
i
irw/ 11. september 2013, 08:37
Sellised provotseerivad pealkirjad on lahedad, mis zooloogiat märatsema ajendab. Meganaljakas.
e
excuse/ 11. september 2013, 08:17
Ootaksin Mikkolt vabandamist selle rumala väljaütlemise pärast.
v
vaadake/ 11. september 2013, 07:41
M. Mikko ja h. Pikhof annavad peaaegu kokku yhe savisaare. Seda loomulikult negatiivses m6ttes. Vot satub erakondadesse tegelasi, kelle t6ttu ei saa vastavaid organeid valida. Ref on ka yldiselt omadega yhel pool, aitab jamast.

1
123/ 11. september 2013, 05:31
Sotsialism on rõve ja rõve on see mikko!!
k
kanakodu/ 11. september 2013, 04:37
miks sellele kodanikule sõna antakse?
j
jah/ 11. september 2013, 01:54
... nüüd nad on labased poliitikud. Isikuomaduste eest ei põgene, aga niipaljukest kannataks oma mania grandiosat ikka varjata, et ainsuse vormis püsida.
r
Rein/ 11. september 2013, 00:20
Muidu valiksin Sotse,aga ennastimetlev,suht rumalat juttu veeretav Mikko ei lase mul Sotside poolt hääletada.Mikseril oleks viimane aeg see daame kesikute hulka sokutada.Oleks Savisaare kambale viitsütikuga pomm.
o
ok/ 11. september 2013, 00:15
R
Sinule: jah / 22:44, 10. sept 2013/ 10. september 2013, 23:32
Rahanälg? Mida siis ette võtame, võtad minu töö üle? Ma ei usu, et päevagi vastu pead.
l
Labane/ 10. september 2013, 23:29
Väga labane sotsialistist feminist
m
Mmm/ 10. september 2013, 23:17
Ma leian samuti, et Marianne Mikko solvab oma väljaütlemisega naisi, kes tahavad oma pere eest hoolitseda ja teha seda nö täiskohaga. Mina mehena pean sellistest naistest väga lugu ja seda mitmel põhjusel. Ma austan ma oma ema ja olen talle tänulik kogu antud kasvatuse, hoole ja armastuse eest. Ma tean, et selline pere eest hoolitsemine ei ole kerge ülesanne ja mina sellega sellisel tasemel ilmselt hakkama ei saaks.
Ja ma tean, et peale minu ema on veel mitmeid ja mitmeid naisi, kes väärivad samasugust austust ja armastust just sel ühel põhjusel - nad on emad.
Seevastu aga Marianne Mikko sarnaste karjeristide osas mul selline sümpaatia puudub.

j
jah/ 10. september 2013, 22:44
Sõbrannale pakuti erialast tööd - koos sõbraliku enesestmõistetava märkusega, et selle 500 euri eest, mis on pakkuda, saaks kas naise või joodiku mehe - aga nad siis eelistaks juba naist, et joodik mees ei pruugiks ju üldse kõlvata - kuigi iseenesest on naine võrdne joodiku mehega
---niisugused on arusaamad töö väärtuse osas.
Pere ülapidamine -naisel neli last ülal pidada -joodikul mehel aga püksid ja traksid.
Mikkol on õigus, sellise suhtumise vastu tuleb hakata - ja sõimamisest mitte välja teha.
j
Jahmatanud/ 10. september 2013, 22:35
Väga solvav väljend, pr.Mikko poolt.
Äkki proua sooviks vabandada?
Halvustada koduseid naisi on ikka eriline jõhkrus....aga see on ju sotside käitumistava
n
Nimi.../ 10. september 2013, 22:30
minuarust see mikko ongi labane aga isegi mitte kodukana vaid mingi mõttetu indiviid kes elab rahva verest.
n
nii on/ 10. september 2013, 22:17
Mikko ise on küll üks labane naesterahvas.
/
10. september 2013, 21:21
/.../ Kokkuvõtteks: Eestis naisena ära elamiseks peab endale munad hankima! /.../
- Kokkuvõtteks on kirjutajast endast saanud "hemofrodiit", mis sugugi ka mitte haruldus pole ja kus tulevikunaised ses suhtes hoopis lastetuks jäävadki (kui just mõni teine kellelgil kohvipruunikal end ärasättida ei lase ja hiljem beduiinilt või maurilt vastava keretäie koa teenib).
S.t, ühiskonnas, kus on nii tugev naiste ülekaal ja pidavat veelenam haritet samuti olema, siis tekitab see tahtmatult küsimuse, et miks ei koonduta ega suudeta omi nõudmistega toime tulla ehk miks ei põle sakste autod (ehk "mõisad põlevad, saksad surevad", jkms)? Valitsusesine plats võik telke, supikööke ja istuvaid naisi täis olla nii, et ei jala, egas ka autoga enam riigikogu saaligi ei pääseta ja kus ´paljad` Mikkod võiksid siis ka vabalt ringi joosta (või laps tissiotsas seal ööbidagi, ennem kui ...) ning palka võrdsemaks nõuda. Miks ei jäeta seisma ettevõtteid või miks ka mitte lasteaedu, koole, või miks mitte laiendada sama kaubandusele (kui kokkulepitavalt nt üht Prismat kasvõi paar päevagi mitte külastada, siis hakkaks ka sel liinil midagi liikuma ...)? Miks ei lenda mädamunad sinna, kus tegelikud põhjused tulevad (juba fujajees võiks vaateulatusse ilmuvale ülemusele/tele ´tuld anda`, jne) - kui ükski naine Eestis enam tööle ei ilmu, siis kiirelt ka asjale reageeritakse ehk demokraatia tulemused ilmnevad alati tänaval, jkms. Vana tõde!
Ja kui tõesti ei suudeta isegi valimistel omi esindajaid (peaks neid jätkuma vähemalt mitu riigikogu saalitäit) esitada, egas neid ka kogu naispere (kõvasti üle poole meestest) poolt toetada, siis ongi naise koht ´kodukanana` tõesti kodus ja lasta omal munad kasvada (jääb ka sünnitamise vaev ära). Või bipolaarsetena loodust rikastada, kuniks mõistus jalgevahelt koa peani jõuab - EDU!
t
Tõeleid/ 10. september 2013, 21:21
Kui Teie olete labane kodukana siis olge,keegi ei keela!Kõik kindlasti seda ei ole.Kui naine soovib olla kodukana siis Te küll seda kuidagi takistada ei saa.Küsimus ei ole kodukanas vaid siiski inimeste omavahelises sobimises.
k
kana/ 10. september 2013, 21:21
kas see tädi on ise midagi konkreetset pakkunud, mis poleks sooline diskrimineerimine?
p
piirkonna volinik/ 10. september 2013, 21:18
Meil tehases on vaja keevitajaid ,lukkseppasid ja tõstukijuhte,naised eriti oodatud,pr.Mikko võiks ise ka proovida keevitamist ntx.

d
dff/ 10. september 2013, 20:07
Miks "kodukana" labane peab olema? Austan nii mõndagi "kodukana" rohkem kui Mikkot.
k
kannel/ 10. september 2013, 20:01
lillamikku on on oma maine nullistunud ,et seda iba isegi pooltõsiselt võtta peab uus volinik pukki sokutama euru ju rahastab
s
supa/ 10. september 2013, 19:57
Kodu ei ole labane koht! Kui Mariannekesel endal pole kodu, lapsi - mingi Rootsi krahvist mehe olla ta küll saanud - aga krahvinna intelligentsi see mehelesaamine pole kaasa toonud. Kui ta saaks ometi natuke vaiksem olla.
m
mees/ 10. september 2013, 19:50
Sa loll Marianne Mikko,mine magama.
e
Elmar/ 10. september 2013, 19:48
Omal ajal oli Mari tävaline eestlane, lubas ümbert kinni võtta, aga nüüd on nii frigiidiks kätte ära läind..
f
Feminismile kalduv naisisik/ 10. september 2013, 19:45
EKI.ee-st
labane ‹-se 4› adj.
1. üliharilik, kulunud, äraleierdatud, maotu, lame, vaimukuseta.
Sellest selgitusest võib lugeda, et sõna "labane" võib kasutada erinevates kontekstides nii, et see ei kõla halvamaigulisena. Mina sain aru küll, mida Marianne selle konkreetse "labase" all silmas pidas ja ei tunne, et ta oleks naissoole või kodukanadele kuidagi valusasti kannale astunud. Jutt käib ju sellest, et kohutavalt palju on mehi (ja miks mitte ka naisi!), kes kalduvadki arvama, et naine käib tööl vaid hobikorras ja tegelikult tuleb palka maksta mehele, sest tema toidab ju peret. Minu peres on palju lapsi ja seetõttu peame mehega mõlemad täiskohaga tööd rabama. Oleme mõlemad väga töökad ja valmis hea palga eest palju ebamugavusi taluma, kuid see, mis toimub palgamaastikul, on jõle! Minu eelmises töökohas maksti meeskolleegile sama töö eest veidi enam kui 1/3 rohkem palka kui naistele. Minu vastavale küsimusele vastati nö naljaga pooleks, et ma olen naine ja mind peab ülal minu mees. Meeskolleeg peab aga oma peret toitma...
Tõde on tegelikult see, et mees ei oleks olnud nõus seda tööd väiksema raha eest tegema ning ükski naine sellise koormusega tööd ei olnud nõus tegema tulema. Keegi peab ju ka töövälisel ajal lapsi kasvatama. Mina ja minu naiskolleegid aga elasime kasvava koormusega ning ei osanud selle üle kurta. Palga üle nurisesime küll, kuid laiutati käsi - no kuidagi praegu ei kannata, vaatame järgmisel aastal jne jne. Kuni palgati mees ja kuskilt olid ilmunud vahendid, et temale maksta õiglast palka.
Vahetasin töökohta, õigupoolest ka ametit. Teadlikult vaatasin palga järgi ameti ja õppisin selgeks. Kuna tegemist on nö meeste alaga, siis saan nüüd ka sama ala meestega samaväärset palka. Kokkuvõtteks: Eestis naisena ära elamiseks peab endale munad hankima!
l
10. september 2013, 19:43
e
ehh/ 10. september 2013, 19:43
see mikko on ise üks labane kodutu kana. kogu elu kaagutanud, aga ei ühtegi muna. täitsa labane.

l
10. september 2013, 19:42
Lugupeetud Marianne "prüssel" Mikko, mida teie üldse Eestist ja eesti naisteravast teate? Suu kinni!
m
Mida sina Mikko küll kodust tead!!!/ 10. september 2013, 18:54
Üks klassikaline näide agressiivsest keskpärasusest. Kas mitte see Mikko polnud see kes nimetas neid naisi mõttetuteks olenditeks, kes sünnitavad lapsi!!! Tema oli ju ka see kes Brüsselis oli suure "näljaga" metsast seeni ja marju korjanud, et kuidagi "elus püsida" Euroopa parlamendis tööd tehes.
Tegemist on äärmiselt ebameeldiva ja võltsi inimesega.
m
Mammu/ 10. september 2013, 18:49
Rumal väide!
Naiste koht ongi kodus. Pole väärikamat tööd, kui oma lapsi kasvatada ja kodusoojust jagada oma perele!
e
eesti mees/ 10. september 2013, 18:48
Naistel on jalgevahel vahe, sellepärast ka palgavahe
a
Aamen/ 10. september 2013, 18:48
v
V.maamiis/ 10. september 2013, 18:24
Mul kotun paarkümmend rummi ahopuid vaija lõhasta-tulõ ja rao ja sis kõnele viil lõhedest ,mu perast kasvõi nii,et piss palas....
K
......./ 10. september 2013, 17:58
Kuigi kodukanad enam pole, labased on ikkagi...
See nähtub sellestki artiklist.
v
viljandlane/ 10. september 2013, 17:57
Üle viskab juba selle Marianne Mikko mulin!Naine,kes on sünnitanud ja kasvatanud lapsi,käinud tööl,hoidnud kodu korras-väärib märksa suuremat lugupidamist kui nn.karjäärinaised.Kas sellest on siis tõesti nii raske aru saada,et lõviosa perekonna eelarvest täidab mees(Vähemalt peaks seda tegema)ja seoses sellega(Või selleta)on ta ka perekonna pea staatuses.Normaalne on kui mees peab oma kaasaga nõu,enne kui midagi kaalukamat otsustab,kuid lõpliku otsuse peaks tegema siiski mees!

r
riigikogu rumalkana/ 10. september 2013, 17:53
võiks midagi muud kaagutamist selgeks õppida
l
labane riigikogukana/ 10. september 2013, 17:47
võiks ka muud kaagutamist selgeks õppida
a
Ants/ 10. september 2013, 17:46
P.S Sparta mehed olid ka seepärast tugevad, et nende naised olid tugevad ehk Tallinnas käisid ikkagi Anija mehed, mitte nende naised ja kas seepärast eesti pere nõrk oli!? Andis lisaks linnale hoopiski väärtulikku tööjõudu! Jne. Kuid, Mikko enda definitsiooni kohaselt olevat ta nüüd leidnud mehe, kes teda "ei kartvat" (kuis kunagist Aunastegi, kui Ameerikasse varvast lasi) ja no kuulge armsad naised - miks peaks üks härrasmees üht korralikku daami kartma!? Pigem ´kodukanu` küll, sest nood ilma kuketa pole paraku hakkama saanud, sest peale kaagutamise ja tühjade munakorvide sealt midagi paremat ei leia! Nii ka nondega, kes tited kaasas kusagile kontserdile või riigikokku ronivad, sest ka järelkasv peab oma trauma ikka kohe baasturvalisuse astmes kätte saama, muidu poleks nad hiljem enam töödeldavad - kuis, jutt kurtidele kõrvadele või ´karastades` neid vastupidavaks lärmakale riikogule! Kas ka laps peab keskonna ees oma hirmud saama!? Jne, jne? Samas, üks hea koduperenaine oleks kümneid kordi enamat enamat väärt kui mõni võrdõiguslasest eit oma paari töötajaga või alasti feminist kusagil valitsusauto kapotil pooserdamas, vms!
h
Heli/ 10. september 2013, 17:24
Kui mehe palk võimaldab peret ülal pidada, siis on naisel kodutöödega tegelemine äärmiselt kiiduväärt. Hea ja hoolitsetud kodu võimaldab mehel paremini välja puhata ja tegusamalt tööd teha. Oluline, et kogu pere oleks õnnelik ja rahul.
Eriti palju on neil naistel tegemist, kellel oma aed ja mitu last. Kõik tööd vajalikud ja kiidavad inimest.
i
Iff/ 10. september 2013, 17:15
Jube lolli juttu ajab M-Mikko. Kuidas küll osad on nii äärmustes ja ajavad vaid klappidega juttu.....jube
s
ss/ 10. september 2013, 17:12
Naised ei peagi meestega sama palka saama, sest, et naised ei tee sama palju tööd kui mehed!
s
see marianne tundub / 10. september 2013, 17:11
üle kere sellline labane vinguv amatsoon olema / vabandan! /. Olen mitut naist pidanud ja nendega nö lähemalt ja pikemalt suhelnud. Temasugused pole õnneks minu teele sattunud . Keegi minu naistesr pole olnud mingid kodukanad , vaid täisväärdtuslikud ja meeldivad naissoost olevused.
Neile marianne nime mainides muutuvad nad kuidagi tigedateks ja ei taha midagi kuulda sellisest tegelasest.
p
Peeter/ 10. september 2013, 17:02
Ok, ma saan aru palgalõhest ja et naised on selle pärast endast väljas. Aga miks on samas nii, et suur osa (kui mitte öelda, et enamus) naisi on valivad, millal nad tahavad seda võrdõigulikkust ja millal mitte? Ja ma ei räägi siin mitte füüsilisest erinevusest. Mina ei tüki näiteks võrdõiguslikkust taga ajama, kui on poes aretelu, et mida süüa teha ja mida seetõttu osta. Ma tunnistan, et olen lollim ja nõustun sellega, mis välja pakutakse (kohatu on ju nõuda, mingit eri rooga, kui ise hakkama ei saa).

a
ajal/ 10. september 2013, 16:54
mil mees ei tohi olla mees ja naine naine,vaid küik peavad kesksugu olema või vähemalt geid või lesbid,kes on nüüd kandikule tõstetud,on palgalõhe küsimus justkui ajast ja arust. Oluline on om atööd oskab ja oma erialal spetsialist olev INIMENE! Palka peab maksma töö eest,mitte soo eest. Ja kodukana teema on kah ajast -arust. Praegu on naised need suuremad karjeristid,kel pole aega peresid luua,lapsi sünnitada ja meest ümardada. Ehk,seetõttu ongi mehed vastukaaluks oma palkasid kõrgematena hoidnud,muidu muutuvad nad lausa jalamattideks Praegugi on järjest enam isapuhkusel olijaid,sest naine ei hooli oma lapsukesest,saaks aga tööpostile tagasi ja end tähtsustama. Ühiskond on ikka täiega kraavis.Mikud/Mikkod ja Mannid seda enam ei päästa oma valimiseelsete lõksutamistega.
k
kuna käsku ei täitnud./ 10. september 2013, 16:45
Et mis see sotsialist peksab naad nüüd kodunt välja või, kui jäävad on kohe kanad.
k
Kodukukk/ 10. september 2013, 16:40
Mehed pole ka enam labased töökuked, nii palju on töötuid mehi kes on nüüdsest labased kodukuked, et paha hakkab. Marianne Mikko, kas sina oled tööl ja kui suur on sinu palk? Või oled sa labane kodukana?
m
mikko/ 10. september 2013, 16:24
koht ei ole rahvaesinduses. Solvata selliselt naisi, kes on emad, abikaasad on labane ja väiklane. Tegemist on feministliku karjääripoliitikuga, kes ei austa neid, kes soovivad säilitada perekonda ja olla selle üks liige. Sotsid peaks võtma vastutuse ja andma hinnangu Mikko sõnavõtule.
o
Ot,kui naised olid kodused/ 10. september 2013, 16:04
kas nad siis olid LABASED KODUKANAD???Minu naine on kodune,kas Marianne Mikko,kes kõikide väljaöeldud lausete kallal norib,tahab nüüd ise mingit gruppi naisi alaväärtustada,kutsudes koduseid naisi LABASTEKS KODUKANADEKS??Oot,oot oot,ma näen siin ahistamist ja kelle poolt-kes võitleb ahistatude õiguste eest!!!
a
Ants/ 10. september 2013, 16:00
Naine peabki kodus istuma ja olgu vait kui mees räägib - mitte kuis Kleopatra, kes suutis hukutada mitte üksnes iseend, vaid tõmbas kaasa veel mehedki, riikidest rääkimatta.
Kord (peale tolmukorra ja seegi naiste pärusmaa) peab ikka ka riigis olema. Oli omal aal matriarhaat, ei saadud paraku hakkama ja pealekauba võttis Herakles ammugi amatsoonidelt vöö, et nad suu peaksid või teisiti nagu Hašek on õieti öelnud Mariannelle eesotsas: "Lõuad pidada ja edasi teenida!". Kogu lugu.
i
Isahani/ 10. september 2013, 16:00
Marianne on oma iseseisvust näidanud piisavalt. Võib-olla ei tahagi kõik naised nii "iseseisvad" olla? Kui Iirimaa liitus Euroopa Liitu, siis tulid iiri naised tänavale loosungitega: "Tahame olla koduperenaised ja kasvatada oma lapsed korralikeks inimesteks!"
m
mari/ 10. september 2013, 15:50
Marianne! Kas mehed tuleb kastreerida?

m
MADIS/ 10. september 2013, 15:34
Riigitööl. kus on konkreetsed ametikohad ning palgamäärad, pole vahet, kas kohtunik, riigikogulane, prokurör, tollitöötaja või vanglaametnik on mees või naine. Palgavahe on pigem erasektori probleem, riik nende palgapoliitikasse aga ei sekku. Et rääkigu tööandjad ning töövõtjad ise omavahel läbi. Aga jäme ots on ju peremehe peos. Ja omakasu nimel närutavad nad oma töötajatele sandipalka, eriti üritavad nad aga kokku hoida just naistööjõu pealt. Naised annavad ka meestest kergemini järele, on leplikumad. Nii neid pügataksegi.
t
tjah/ 10. september 2013, 15:24
Minu meelest on kodu ja meest hoidev naine märkimisväärselt rohkem lugupidamist vääriv kui mõni karjäärinaine või muidu tühikargaja. Mis palgalõhe - palgalõhe peabki olema selleks, et naistel oleks vähem huvi tühja karata ja eelistaksid kodu korras hoidmist.
v
Vana kukk/ 10. september 2013, 15:23
Kas kodukana või kodukukk ajal, kui mees ja nainegi; poiss ja tüdruk ei või öelda! Mis siin palgalõhest veel rääkida!
p
pajokk/ 10. september 2013, 15:23
Just, naistest on saanud labased läbikukkunud ekspoliitikud.
e
eit/ 10. september 2013, 15:22
marianne pole aru saanud , millest ta räägib . elu on selline , et naised ei pea meestega sõdima . miks võtab üks naine pähe , et lastega kodus olemine või kodu eest hoolitsemine on kanatalitaja töö ? meestesse tuleb suhtuda lugupidamisega ja mitte sundima neid eluaeg naiste pilli järgi elama . lasteaias - naised , koolis - põhiliselt naised ... kus need meeste õigused siis on ?
l
lugeja/ 10. september 2013, 15:18
lugege, lugege ainult Õhtulehe pealkirjasid, siis saate kõik inimeste kohta teada. Aga ärge te sisuga tutvuge, muidu ei olegi võimalik ilkuda. Marianne ei öelnud artiklis miskit valesti. Olen ka seda meelt, et väljend "kodukana" on labane.
k
Kodukukk/ 10. september 2013, 15:17
Kas ongi kogu armastus läbi?
ü
Üks põhjus/ 10. september 2013, 15:12
ja seda kaalukamaid, miks ma sotse ei vali, on M.Mikko. Mikseril oleks aeg järeldusteks.

m
mari/ 10. september 2013, 15:11
kui naised õpivad mugavaid ja pehmeid erialasid, siis jäävdaki palgalõhed kestma. meil on väga edukaid naisettevõtteid ka olemas, lihtsalt teha tuleb mitte nõuda
s
siin on ikka ajakirjanik pealkirja meelega provotseerivalt esitanud..../ 10. september 2013, 15:05
lugege lugu läbi, saate aru:) sõna "kodukana" on proua mikko labaseks pidanud....
f
Freya/ 10. september 2013, 15:03
1. ple kodukana miski labane, vaid osadele naistele sobibki ja meeldib jne aint koduperenaine olla ja midagi labast ma siin ei näe
2. milleks need lõputud erikomisjoni, kus saaks rahvas koos käia ja targa näoga miskit mõtetut jura ajada
3. seni kui pr.Mikko sugused oma mõtteteri loobivad ei muutugi midagi, et tore kui inimene on aktiivne a aktiivseid tyhisehkendajaid niigi
t
10. september 2013, 15:01
Tead Marianne, sünnita ka laps, veel parem mitu. Kasvata neid, siis räägi labasest kanast. Kasuta oma lõhet millekski vajalikuks!
m
mees/ 10. september 2013, 14:52
selle naise arvamused on nii vildakad,et ennem rääkigu oma lõhest,mis küll toimub meie ühiskonnas,kui meid esindavad sellised latatarad.
o
OHOH/ 10. september 2013, 14:46
ja millal nad siis LABASED kodukanad olid????
o
oot, oot/ 10. september 2013, 14:42
miks peaksid kodukanad labased olema, see on ju koduste naiste solvamine. Usun, et neil on käed-jalad tööd täis ja küllap on neil aega raamatuidki lugeda ja teatris käia, egas kõik naised saa Riigikogus ka olla. Osa inimesi on siiski teoinimesed, mitte lihtsalt suurte sõnad tegijad.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee