Raha

Parts: elektri börsihinna taoline kõikumine on väga probleemne

Delfi, 25. juuni 2013, 14:15

63 KOMMENTAARI

e
elektrik / 19. juuli 2013, 00:25
... minu arust ka, seal on mõningaid proobleeme.
j
jura/ 29. juuni 2013, 09:18
IRL-s ainult molkused ongi.Ajudeta tatikraed.
a
ainult möla käib kommijatel/ 29. juuni 2013, 00:55
et midagi reaalselt teha seda ei juleta, siis vinguge edasi.
i
ikka kuradima tark mees/ 28. juuni 2013, 13:20
kui aru saab, et on probleemne
ä
Ärka poliitik/ 27. juuni 2013, 16:34
Loodame kiiret parlamendi sekkumist, seda loomulikult kui nad vaevuvad suvel rahast.
j
ja probleem tekkis/ 27. juuni 2013, 12:35
sileajudega broilerite tegevuse tulemusena.
j
Juku/ 26. juuni 2013, 22:17
Minister peaks läbima uuesti põhikooli viienda klassi.Seletan siis probleemi ministrile,kuniks ta veel matemaatikat ei jaga.Kuna elektritarbimine on väike ja põlevkivielekter on kallis ,kasutab Eesti energia oma monopoolset olukorda ja tõstab lihtsalt hinda.
p
Parts / 26. juuni 2013, 20:20
puksid sitta täis . Teine pauk tuleb kohe järgmistel valimistel - parts reeformikatel ei uhtegi häält ja valitsusest reformlastest loodritel kinga .

m
meeldetuletus/ 26. juuni 2013, 12:28
.....Ta tuletas meelde, et börsihind Eestis sõltub ka sellest, kuidas toimib elektriturg Lätis ja Leedus....
Paar kuud tagasi oli kirjas, kus eesti börsifirmad olid kokku leppinud, et Lätist ja Leedust odava elektri ostmist välditakse, et mitte börsihindu langetada.
a
alf/ 26. juuni 2013, 09:42
Iga rahvas valib oma juhte ,kuid nii rumalat ei ole varem olnud ,kui praegune majandusminister.
z
zz/ 26. juuni 2013, 08:08
..ALLES VANDUS JU, ET SUURI ÜLLATUSI EI TULE..
p
parts/ 26. juuni 2013, 07:09
tahtis öelda,et selliseid kõikumisi tuleb edaspidi tihedamini siis saab kõik säästud rahvalt kätte.
l
lihtsalt kõri mulguni/ 26. juuni 2013, 04:55
kogu meie valitsus on üks probleemne
kas eesti rahvas ükskord ometi kreekat teha ei oska- mitte ühtegi elektriarvet ei tasu keegi enne,kui iga viimanegi juhm aru saab, kust laest see hind nüüd siis jälle võeti
m
maali maalt/ 25. juuni 2013, 23:39
ja miks siis meie President vaikib? Ei huvita rahva elu? Ta ei ole mitte kordagi sel teemal sõna võtnud, oskab ainult säutsuda! Uskumatud mölakad kõik see kupatus!
s
Suurekaliibriline aferist/ 25. juuni 2013, 23:04
teeb veel nägusid,va valevorst.
Sinu palga juures ei kõiguta miski ülespuhutud hind.

m
mina/ 25. juuni 2013, 22:36
börsihinna kõikkumine pole probleem vaid see,et eestis kus palgad on mitu korda väiksemad kui soomes on elekter kolm korda kallim kui soomes ja meie ministrid keda rahvas peab oma väikse palgaga ülal pidama ei tee rahva jaoks midagi,vaid ajavad rumalat juttu ja vaatavad vaid kuidas omi palkku tõsta
s
seltsimees./ 25. juuni 2013, 22:26
Ma küll ei näe , mingeid probleeme, eestil on aeg üheparteisüsteemile tagasi minna ja valimistest loobuda, puuduvad igatsugu parteid ju kes probleeme peaks tekkitama.
i
iga rahvas/ 25. juuni 2013, 21:41
v@@rib oma juhte......eriti selline orjarahvas eestlane.....tehke laulukoor v6i hakake muru niitma.....protestijad tuleb tuua vist brasiiliast, tyrgist, rootsist..
a
25. juuni 2013, 20:28
m
mees piiri tagant/ 25. juuni 2013, 20:20
teil seal RIIGIS peabki kõik nii olema, lollide käest tulebki raha ära võtta! tublid riigipead- kui lammas laseb endal koos villaga ka naha maha võtta, siis tulebki nii teha. oma arvamust avaldatakse ainult lehe kommodes ja seda ka anonüümselt, selline rahvas peabki välja surema. EESTLANE- kõige lollim rahvas üldse!
b
BBB/ 25. juuni 2013, 20:20
...,ajudeta valitsus-eesotsas,vana komu ansipiga-tuleb sinu aeg ka koorikuid lutsuda
e
EIII!/ 25. juuni 2013, 19:06
need kümnetuhandelise palgaga bõrsimaaklerite poisikesed, kes oma tööd õlep-- ja oskamatult tegid peaksid hibnnavage omast taskust maksma, mitte ei pe Parts siin pardiplära suust välja ajama.Vaadake möödunudaastate ee börsihindasi.. sellist jama pole iial varem olnud. Seega hr. Parts. Sul on seal konkreetsed süüdlased olemas, miks rahvas seda kinni peaks maksma ..või ongi see reformarite stiil, varstame, rahvas maksab, tapame, rahvas vastutab, laseme kõrgepalgalistel semudel teha valesi otsuseid..loll rahvas maksab vaikides kinni.EIII!
s
25. juuni 2013, 19:04
saite nüüd Ansipi valijad-kõrge elektri hind.Parts tuleks kiiresti välja vahetada,kaua see hämamine veel kestab.Aitab rahva nöökimisest,Soomes on hind kordades odavam.

d
DOKTOR/ 25. juuni 2013, 18:50
VALETAB JÄLLE !
KES RÄÄKIS BÖRSIL VÕIDAB KOGU RAHVAS,LÄHME BÖRSILE?
j
Janek/ 25. juuni 2013, 18:49
kuidas te aru ei saa. Kõverkael ju ütles selge sõnaga ,et kõrges elektri hinnas on süüdi elektri börss ja tarbijakaitseamet.?!
v
Vaatasin just/ 25. juuni 2013, 18:24
Soome poolt seda Nord Pool-i börsisuhet. Kõik baltimaade el.hinnad olid euroopa hindadest kolm korda kallimad. Seda terve börsiaja jooksul. Mis möga küll maj.minister ajab? Et ei sõltu temast? Maha tuleb selline kanda. Ja päevapealt.
p
Pätile/ 25. juuni 2013, 18:21
tuleks tegelikult niisugune koslep peksa anda, et unustab üldse, miks siia ilma sündis.
k
kossa/ 25. juuni 2013, 18:17
maha praegune valitsus,sest see ei suuda eesti elu normaalselt korraldada.sallitakse pätte ja nende tegusid.endidki lastakse "valida" pättuse teel
t
to irw/ 25. juuni 2013, 18:16
Aga sellepärast, et Jussi kolm korda kallim särts toob tema taskusse kolm korda rohkem kui soomlasest maj.ministrile. Ootame veel. Nii 2019.aastani. Siis peavad Narva tossutorud oma töö lõpetama. Näis, millist hinda siis elekter maksab. Sest saastekvoote enam lepingurikkujad ei müü. Ostavad ise. Parts aga ehitab mittetasuvaid ja väga kalleid tossujaamu lisaks. Tema pea ei võta iialgi tuumafüüsikat. On juba olemas ohutud ja mitte õhku lendavad tuumajaamad projekteeritud. Sedagi eestlasest tuumafüüsiku poolt USA-s. Tema on ka Eestile nõus projekti tegema. Eestlane vaid leidku ehitaja. Aga kus nüüd maffia laseb ehitada jaama, mis hakkab kolm korda odavamat energiat tootma.
k
kossa/ 25. juuni 2013, 18:14
kas majandusminister ei peakski sekkuma ja oma arvamust avaldama neile tegelastele,kes selle hinnatõusuga seotud,mitte kommenteerima,et asi ei meeldi.kellegi kontrolli all peaks ju selline tegevus olema.

i
irw/ 25. juuni 2013, 18:02
MIKS MA SOOMEST OTSE EI SAA VOOLU OSTA?
m
mumm/ 25. juuni 2013, 17:53
millised tobedad ministrid meil on! uskumatu. kas võiks veel lollim olla? mis siis lubatust kodukulude kontrollist sai? värdjakari...
m
Ma poleks uskunud, et/ 25. juuni 2013, 17:51
meie majandusminister nii juhm on - imestab naba paigast, et tarbimine on väike, aga hind suur, no kuidas siis meie elektrikunnid omale Jordaanisasse suvilaid jaksavad ehitada, kui ei korja seda raha meie käest ära, see hülgemöla, et tarbige aga vähem, siis on elektriarved kontrolli alla on jama - mida vähem tarbida, seda kõrgeemale hind tõuseb, sest ega saksad soovi ju oma elstiili muuta
t
Tark mees aga mitte rahva teener!/ 25. juuni 2013, 17:37
Börs on mängurite pärusmaa ja rahvas toidab mingeid kahtlasi tehinguid. Lihtrahvas köhib pappi ja ministrihärra istub ree peal edasi. Rege rautavad ärimehed. Tore lugu , eksole!
b
BBB/ 25. juuni 2013, 17:28
varsti on toompeal,kui on aeg ve.d ku.ta....
s
sander/ 25. juuni 2013, 17:24
Vot nii Juss, sina selle börsi hinna meile kaela tõid, korrutasid kui rikkis grammofon-muudkui vabatuvrg, vabatuvrg. Nüüd ole mees ja anna rahvale vastust selle, elusalt nülgimise kohta.
k
kõrini/ 25. juuni 2013, 17:10
mina pean need pörsituru korraldajate anomaaliad kinni plekkima, minge p-se!!
v
vvv/ 25. juuni 2013, 16:56
A paneme selle partsu vangikongi , ei viitsi enam seda vabandusiba kuulata.

t
tige/ 25. juuni 2013, 16:44
Kas korraga mitmes tootmisblokis remonditööde tegemine on mingi loodusõnnetus või paratamatus? Krdi väljapressijad sellised! Teised riigid tõmbavad kraanid kinni, need krdi värdjad, poovad kohalikult tarbijalt viimase välja. See on kunstlikult üles aetud hind keset suve, võetakse tarbijate niigi olematust rahakotist viimast kuni küttekulusid ei ole.
j
jeah/ 25. juuni 2013, 16:40
niipalju siis suurest konkurentsist eesti turul.
s
setu/ 25. juuni 2013, 16:38
Mida teeb eestlane, kui häda trügib majja? Lööme aga laulu lahti ja võidame elektrihinna languse...lauluga võitlesime ennast punastest vabaks, mis see elektrihind nüüd alla laulda siis on...laulma, lugupeetud eestimaa kodanikud, laulma...
p
Poliitproff/ 25. juuni 2013, 16:20
Ütlesin juba talvel,et ON ERAKORRALISI VALIMISI VAJA...,RIIK ON PANKROTIS....2a.on liiga pikk aeg,et LASTA VALITSUSEL OLUKORD VEEL HULLEMAX AJADA...!!!
j
Juhanile/ 25. juuni 2013, 16:13
Selliselt käituv - kaabel ja jaamad korraga hoolduses - EE juhtkond tuleks ära vahetada. Aitab jamadest, Juhan !
r
röövlikari!/ 25. juuni 2013, 16:09
Elektri hind on kõkimõki ja ainult kolmandik arvest. Kaks kolmandikku on igasugused lisamaksud. Tarbid 5 € elektrit ja arve tuleb 16€.
e
elektron/ 25. juuni 2013, 15:58
asjatundjad ju hoiatasid, et seni kui on piirkonnas puudu elektrivõimsusest ongi ja jääbki nii.
millepärast tormasite turgu avama enne resrvühendusvõimsuste valmimist, kulat?!
a
arvaja/ 25. juuni 2013, 15:51
Elektri hind Eestis on sellepärast nii kõrge, et meil on olemas ministrid Parts ja Ansip, kes absoluutselt ei hooli rahva heaolust vaid lakuvad Brüsselist antud Eroliidu korraldusi. Selliseid minstreid ei ole Eestile vaja!

l
Linnlane/ 25. juuni 2013, 15:46
jääb mulje, et võimul-olijatel hakkavad usutavad valed otsa saama, sealt siis selline ümmargune jutt---taoline kõikumine on väga probleemne--- ???
a
antud küsimuses suurim / 25. juuni 2013, 15:45
probleem on saamatu majandusminister , kellel nimeks juhan parts.
Enamik , mida see tegelane ette võtab ja /või kus iganes ta osaleb-sealt tuleb ainult jamasid.
Sant variant, kui minister saamatu , lausa jama on aga siis kui tema nõunike kari ebapädev.
Nõuka ajal oleks sorvvo sellise tegealse ammu kõrvaldanud, tänases eesti banaanias maksab selle kinni eesti maksumaksja.
Kas keegi on logilähedaseltki arvestanud, kuipalju sellise tegelase osalusel tekitatud kahju on ?
k
Komissar Srek/ 25. juuni 2013, 15:45
Parts mõisavalitseja...Parts minister...Parts kuningas...Parts härra kodukulud alla...
m
Mina maalt,/ 25. juuni 2013, 15:38
ütleks seda, et ükskõik mis maksumaksjale öeldakse, aga kõik valitsuse lollused tuleb maksumaksjal lihtsalt kinni tampida...- lihtsalt pääsu pole...- kui ei meeldi, tõmba Eestist uttu...
i
irw/ 25. juuni 2013, 15:24
härra kodukulud alla on rääkinud.
i
ivlis/ 25. juuni 2013, 15:24
Kus siis nüüd on IRLi kodukulud alla ja veel need meilid NÕMEDUS
m
Maali/ 25. juuni 2013, 15:02
siga valitsuse oleme saanud küll
m
MMM/ 25. juuni 2013, 14:55
Mis me siin kirume,ise valisime sellise valitsuse,mis on meie,rahva nägu!!!Kus olime ennem??Nüüd saime seda,milliga vaikides nõus olime aga kommentaariumites kirume.Eesti rahvas on oma valitsejate nägu ja valitsysele see meeldib!Oleme lambad,kardame midagi ja ei julge oma häält ja nõudmisi kuuldavale tuua.Nüüd saime kõik selle,mille eest olime vait.Ärge enam halage.

a
Andres/ 25. juuni 2013, 14:55
Usalduse kaotanud valitsus on probleem.
k
kodanik/ 25. juuni 2013, 14:51
k
Kordan ministrihärra/ 25. juuni 2013, 14:49
vabandust, valesti läks- loomulikult tahtsin öelda, et Põhjamaades on hind mitu korda madalam !
k
Kordan ministrihärra/ 25. juuni 2013, 14:48
See , et hind börsil kõigub ei ole iseenesest mingin probleem, suur probleem on hoopis see, et elektri börsihind Põhjamaades on mitmeid kordi Eesti hinnast kõrgem.
Vaat see on probleem ! Ministrihärra aga ei taha seda üldse puudutada ja arutada !
a
arvamuas/ 25. juuni 2013, 14:23
"Elektri hinna kõikumised tundusid talle väga probleemsena eriti seetõttu, et nõudlus elektri järgi on praegu üsna väike". Kas inimesed peavad siis kinnitaguma kõik? Kus on loogika, mis õigusega? Kus on nüüd tarbikakaitse ja konkurentsiamet?
m
memmeke/ 25. juuni 2013, 14:21
VASTIK VALITSUS !
EESTI RIIGIS Erakonnad ju kuritegelikud ,petu organisatsioonid !
Valed,ahnus,raha ,vassimine,mustamine,korruptsioon,hool imatus jne... on märksõnad !
Te olete ehitanud üles hästi toimiva riigi, mille eest saate välismaal aina kiita. Te olete teinud tõesti head tööd.
Aga ausal ja lihtsal Eesti kodanikul ei ole selles riigis hea elada. Kas te teate seda? Kas see läheb teile korda? Kas võõraste kiitus kaalub üles oma rahva kannatused?

TOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee