Eesti uudised

Maaja Kallast kaitseb Evelin Ilvest: ta esindab ikkagi meie riiki

Publik, 9. mai 2013 19:43

112 KOMMENTAARI

e
eesti mees/ 16. mai 2013 15:14
No mis esindaja see EVELIN ILVES siis ikka on ja pole üldse meile vaja selliseid esindajaid , kes raiskavad maksumaksjte raha , äkitse tahad sina ise , proua MAAJA .K hoopis esidajaks asuda .....?saad ka veel enne surma hea elu peale , ah , mis . Ma olen sind vahetevahel näinud ja kuulnud , kui tarkka juttu sa paned ... ära tee ennast nii tähtsaks , pole sa ühti nii tegia , aga paras targutaja . Mina arvan , et esindagu ja esinegu poua ILVES ausalt teenitud oma taha eest , leiva tegemisega ja vaadaku , kas tuleb välja .
p
penskar/ 14. mai 2013 21:56
Meile oli ka 7.protsenti pensioni tõusu lubatud aga saime 5.protsenti ja peame rahul olema, kas meie pensionerid, endised töötajad ei esindanud eesti vabariiki oma tööga
m
Milleks meile president/ 14. mai 2013 12:33
ja tema prouast raakimata.. Selleparast EV elu seisma ei jaa kui neid ei ole. Ainult kulu ja tulu on tuhine. Kui me ei suuda ratsionaalsed ja valtida kulutusi pakasuha peale havineb see EV oige kiiresti
m
Marina / 13. mai 2013 13:30
Eesti riigi enamus rahvast elab vaesuses, käib täiskoormusega tööl praktiliselt miinimumi eest,
seda peaks väljendama ka esileedi riietus . Kui riigil läheb halvasti siis pole mõtet laiata.
Tuleb elada võimaluste järgi mitte nendest üle. Lõpetage siis ükskord see maksumaksja rahast elamine ja minge tööle ning proovige oma palgast ära elada ja majandada. Vaadake kas saate hakkama.Olen tõsiselt pettunud meie esileedis. Kurb!
n
nojah/ 13. mai 2013 01:46
mis see ca 190 000€ siis seitsme aasta peale ära ei ole. Muidugi on kena vaadata neid tikanditega riideid, miks mitte. Ca 1975 tikiti ise ja ömmeldi samamoodi riided ning üüratuid summasid ei kulunud. Ega disainerite nimed ikka välisvisiitidel otsa ette ole kleebitud, ehetekunstnike nimedega on samamoodi.
s
seda et/ 12. mai 2013 23:20
evelinil pole ei haridust ega haritust on kaugelt näha, selleks ei pea isegi kooliõde olema.
e
Eva/ 12. mai 2013 19:05
Saa aru,ta ei esinda Eestit,esindab president,Evelin on ainult ta vari,tema teine naine nagu president Evelinil teine abikaasa selle lühikese elu jooksul,.Olgu või püüdku olla normaalne.Ta on nagu õuenarr_Evelin
m
Marina/ 12. mai 2013 19:02
Evelin ei ole arst,küll on töötanud sünnitusmajas sanitarina.Vale tuli nüüd raamatus avalikuks.Ta trallas ja pillerkaaritas Tartus,klassiõed on väga pahased ta peale,sest ta pea ei lõiganud juba keskkoolis,ema oli koolis med ÕDE,see siis sai paluda,et keskkoli ära lõpetab,Tarus aga läks peoks lahti.Mehed siin,mehed seal.Õnneks mees lahutas temast,sest ei suutnud enam taluda tema käitumist.Kool oli null talle-

m
Marina/ 12. mai 2013 18:55
Evelin ei esibda midagi meie riiki,seda teeb president.Ennem on Evelin meile ja meie riigile oma käitumisega häbi teinud,lõpetagu see Maaja Kallast oma mulin.
v
vaene eestlane/ 12. mai 2013 12:24
Miks me peame muu maailmale näitama, kui hästi me elame, sööme tervislikult ja riietume hästi. Silmakirjalikkus!!!!! Aastapäeva kleidid muuseumisse? Milleks, et vaadata, kui hästi saksad on elanud ja vaesed kannavad kaltsukast ostetud asju. See on sama, kui koguda puhvetkappi kristalli, aga külmik on tühi ja süüa pole ikka midagi, aga vaadake mu kristalli. kui hästi ma elan
r
Rn/ 11. mai 2013 07:59
Mis viga endale seadusi teha ja rahasid määrata!
h
Hämmastav/ 10. mai 2013 23:16
Evelin Ilves ei esinda peale iseenda mitte kedagi. Ta on presidendi abikaasa, mitte president ei ole presidendi abikaasa mees. Aga kahjuks on banaanivabariigi moodi Eestis läinud just viimati nimetatud moel. Mingu tööle, teenigu raha ja riputagu end maitselagedaid, aga kalleid kõlinaid täis. Riik, mille lapsed nälgivad ja noored ning vanad on krooniliselt tööta, ei tohiks sellist presidendi abikaasa peale raiskamist lubada. Presidendi kantselei asjapulgad peab raiskamise eest vastutusele võtma. Häbi!
t
to 18:31/ 10. mai 2013 20:55
minu tutvusringkonnast pole küll keegi näljas, mitte ka minu pere, kas sina, tõprakssõimaja, oled?
t
to kadedus on/ 10. mai 2013 20:54
tundub, et presidendi lähikonnast või sugulusseos?
t
To 12:00/ 10. mai 2013 20:49
Kurb tõsiasi aga sinu lastetoaga on ju ka lood kehvad või ei saa sa ise sellest arugi?
k
kasslane/ 10. mai 2013 18:31
lapsed ja teised kaasmaalased on näljas ja üks tõbras ostab kleite.....

v
Vikatimehele/ 10. mai 2013 18:07
Milleks Ilveseprouat vihta. On ta kelllegi midagi halba teinud ?
See et ta maskotiks on, pole ju vihkamist väärt.
e
10. mai 2013 15:39
evelin kasvas vaesuses koos mahajäetud üksiemaga, sellest ka evelini kompleksid ja narr käitumine. Aga mõistust pole talle looduse poolt antud ja THI meeldibki rumal naine. Kuna evelin on nii loll, siis pole ta suutnud nende aastate jooksul ära õppida elementaarset käitumist ms avaliku elu tegelasele kohane. tema riigi esindamine on samasugune kui tema viiulimäng, verivorstid ja minikleit vene patriarhi külastusel. Kus kallast siis oli?
i
Imre/ 10. mai 2013 15:20
Olen sama meelt, Evelin Ilves esindab riiki. Aga sellest võiks aru saada ka kõik need disainerid ja muud tohuvabohukuntsnikud, et neilgi on läbi presidendiproua kleitide ning ehete võimalus esindada Eestit, ning selles valguses kirjutada kantseleile ka väiksemaid arveid. Selliseid, mis nende töö tegelikult väärt.
p
peale esindamist / 10. mai 2013 14:50
riigile kuuluvad ehted oksjonile. Kõik peaksid rahule jääma.
a
alf/ 10. mai 2013 14:04
Etiketiõpetaja peaks ikka aru saama ,et Evelin Ilves ei esinda eesti riiki. See 70.000. Eurot on võetud süüdimatult eesti maksumaksja käest. Ajaloost on teada Prantsusmaal kaelakeeafäär ,mis viis kuninganna tapalavale. Näis ,kuidas eestis see riieteafäär lõpeb`?
e
Ega see Kallast/ 10. mai 2013 13:53
ilmaasjata teleshowdes ei kekuta, ta juba teab kellele pugeda.
a
A/ 10. mai 2013 13:14
Ikka ja jätkuvalt meie Marie Antoinette !
a
A/ 10. mai 2013 12:57
miks küll eestlane niiiiiii kade on.... .kord vinguvad ,et presidendi proua teist korda kannab kena mantlit vöi kleiti vöi ehteid.... ja nüüd loetakse neid rahasid,mis on riigi presidendi proual esinduseks vaja ......appi,mis ajud ja mötlemine.....vaadake rohkem ringi ja näete,ehk enam kus raha laristatakse.....andke neil inimestel juba rahulikult riiki esindada....tänan pr.Kallast ,et astute välja selliste nömeduste kirjutamisel lehes......

k
Kurb tõsiasi/ 10. mai 2013 12:00
See matsiplika ei esinda mitte kedagi, paremal juhul iseennast. Kui sul puudub "lastetuba" siis võid pingutada palju tahes ja isegi Maaja Kallst võib teda õpetada palju tahes, kuid ükski õpetus ei ole veel matsiplikat "rikkunud"
m
MEIE RIIK EI OLE/ 10. mai 2013 11:56
a
ai ai/ 10. mai 2013 11:52
aga nende esindajadel-valitsusel pole ju varsti enam kedagi esindada peale ENDI
Noored väljamaale-vanurid ´´mürgisüstiga taevastesse avarustesse -matmine kallis ´´taevasse
i
idioodikütt/ 10. mai 2013 11:03
Mida vaesem riik,seda enam säravad juhtfiguurid,sest tähtis on näida.mitte olla!
a
arvamus/ 10. mai 2013 10:59
meil on ikka rikas riik kuigi paljud lapsed lähevad õhtul veel tühja kõhuga magama. Uskumatu raiskamine. Tema sõnad ja teod on nii vastuolulised.
j
jätkem halamine!/ 10. mai 2013 10:47
selge on see, et esileedi peab olema esinduslik. te vaadake neid vene marfasid oma peaministrite ja presidentide kõrval. nüüd aga peaks tegema nii, er Evelin Ilves jätab järele oma patroonitsemise, tõmbub tagasi, on paremal juhul oma mehe vari, ei propageeri enam toite ega tervist ega jooke ja on hästi vagusi üldse. st et 180 kraadi teine stiil. aastapäeva ballil tantsib ja rõõmutseb riigi parimatega ja surub kätt minu pärast või tualettide ees kui peaks tuttav ja armas inimene vastu tulema. jääks järele see igaaastane kaagutamine ja kritiseerimine ja silmad peast kratsiv uudishimu. ja üldse oleks tal aeg jääda lapseootele veel ja kasvatada üks tore ja tubli eesti inimene.... ja kleite jätkub nüüd küll elu lõpuni. palju ta siis ntk ühes samas riigis ikka järjepanu käib. ega usa d huvita, millise kleidiga ta oli lätis.
m
mai/ 10. mai 2013 10:37
Seekord küll pr. Kallastega nõus ei ole. Jah Evelin esindab Eesti riiki nõus, aga kas seda peab tegema nii glamuurselt? Me ei ole USA ega mingi muu heaolu riik. Glamuurne saab olla ka väiksemate kuludega. Kui vaadata viimaseid pilte Kanada viisidilt, siis Kanada presidendi proua on soliidsem, kuigi selle riigi võimalused võimaldaksid glamuuri rohkem. Evelin tema kõrval on nagu Hollywoodi star. Kahjuks Evelin keerabki alati vindi üle me ei ole USA. Jah kuigi Ives ise tuleb USA-st võiks aru saada, et see ei ole ameerika. Kui Evelin tahab meie moekunsti reklaamida, siis reklaam maksab. Aga ma leian, et presidendi proua ei ole modell ja reklaami saab teha ka presidendi proule sobilike riietega. Kahjuks ei istu Evelinil just kõige paremini riided seljas, ka Kanada visiidil oli üks kleit, mis kiskus. Selline reklaam on pigem antireklaam. Ja kalleid kunstniku ehteid võiks küll tõesti kasutada rendi eesmärgil. Kindlasti leidub inimesi kes pärast suurima heameelga need endale ostaks. Sellisel viisil näitaks Evelin hoolivust ja lugupidamist oma rahva vastu.
k
Kas/ 10. mai 2013 10:34
Kas president ja tema proua on fassaad -umbes nagu kuningas ja kuninganna mõnel pool? Mis on nende tööpanus, milleks nad meil on?

a
Andrus (andrus2000@gmail.com)/ 10. mai 2013 10:24
Mis kadedusest saab siin juttu olla. Teiste riigijuhtide naised on meeste ülal pidada, evelin aga maksumaksja. Krt, kui ma pean maksudest teise mehe naist ülal pidama siis äkki tuleb effka mulle vastutasuks koju koristama?
j
jabur/ 10. mai 2013 10:24
tegemist siis tööriidega. tööriietega tegeleb Tamrex näiteks.
m
10. mai 2013 10:03
Mis kuradi esindaja? Kes teda üldse valinud esindama on? Lahe perekond. Ise teevad omale seadusi. Seaduslikud vargad. Maaja maksku omast taskust kinni kui tahab.
.
Kadedus on / 10. mai 2013 09:57
....sügav puue,sageli ka ravimatu. Pr.Evelin pole mingi põllumajandusühistu brigadir, vaid oma staatuse tõttu peab osalema paljudel ühiskondlikel ja esindusüritustel. Ning ka hea välja nägema. Mida ta on suutnud. Kindlasti õppinud arstina võiks ta seda tööd teha ja kõik irisejad pikalt saata. Siis aga vinguks osa rahvast jälle,et näe,peab end uhkeks. Kui Parts kütab iga kuu miljoneid Estonian airi,ei viitsi keegi iriseda ja nedd summad on sada korda suuremad kui pr. Evelin on saanud . Hale matsikari....
e
EI ESINDA/ 10. mai 2013 09:45
Evelin esindab ja etendab labasust, ahnust, tölplust. T.-H. ja Evelin mängivad esinduspaari, kuid mängu tase jääb alla Otepää Rahvateatri omale.
t
too Triin/ 10. mai 2013 09:40
ka odavamalt saab stiilselt ja moekalt välja näha .
a
Aga..../ 10. mai 2013 09:37
Olen nõus, et etiketi järgi peab riigi esindus olema ka vääriliselt riietatud. Kuid kuidas ja milliste summade eest- on iseasi. Meie riigis peaks asi olema natuke ikkagi tagasihoidlikum- on ju rahvas üldiselt vaesunud ja näha priiskamist, ei ole just kõige sobivam. Okei, püüaks mitte välja teha, sest kaasa rääkimine nagunii ei aitaks. Aga tahan öelda, et polegi asi riietuses ja mis summa eest need on ostetud, tehtud. Asi vast ikka seisab isikus. Vaat oma käitumisega ja upitamisega, ning valedes kohtades antud isiku poolt sõnavõtmisega on rahvas marru läinud. Natukenegi tagasihoidlikum isiksus oleks ka soojema poolehoiu võitnud. See on ju teada, et suurhärrad midagi halba ei näe- ka oma ringsõitudel- kuna nende tulekuks klantsitakse tavaelu läikima. Ongi hea öelda, et aga meil on ju kõik korras. Enamusele välismaalastest jääbki selline mulje. Rääkides meie rahadest ei suuda nad uskuda, et riigi hoolitsus nii palkade, kui toetuste näol on selliste summadega, nagu nad meil on. Nad usuvad kõike valede põhjal. Räägitakse ju, et meil on kõik hästi.
a
ARVAN/ 10. mai 2013 09:30
et to Kallas ,vanakooli esindaja,on vanaks jäänud et seda tavalist eputrillast kulatudrukut kaitseb To ju lausa irvitab laus moraalilagedalt eestlaste ule .

a
ARVAN/ 10. mai 2013 09:29
et to Kallas ,vanakooli esindaja,on vanaks jäänud et seda tavalist eputrillast kulatudrukut kaitseb To ju lausa irvitab laus moraalilagedalt eestlaste ule .
t
TRIIN/ 10. mai 2013 08:56
küll on nõme neid pealkirju lugeda. Kui ta käiks riides koledasti, siis meil oleks ilkumist, et miks kole. Oleme nagu pahad sead, midagi ei sobi. Mina mäletan 20 aastat tagasi kui Rüütlite paar käis sadamas vastas Rootsi kuningapaaril ja tõesti oli häbi, et kuninganna kõrval oli Ingrid väga vilets. Siis oli teine aeg, vabariik noor ja rahatu. EGA ME KERJUSTE RIIK EI OLE, ET EVELIN KALTSAKAS PEAB VÄLJA NÄGEMA. OLEN UHKE, ET MEIL SELLINE KAUNIS ESILEEDI ON.
m
mina/ 10. mai 2013 08:45
jah millist rahvast ta esindab kas seda kellest enamik käivad mujal riigis tööl või seda kes elab allpoole igasugust arvestust.kui palju on neid inimesi kes suudavad endale kalleid ja uusi riideid soetada,enamik vaatab et oleks maksud makstud ja söök laual ning riided mis seljas ostetud enamusel teise ringi kauplustest ja siis on proua ilvesel veel julgust öelda hoidke kokku...kus kohast ja millest...aaaaaaaaaaaaa mida jutt
t
to eestlane/ 10. mai 2013 08:45
..eks pööbel on ikka kohutav, need on rumal mass aga see pööbel maksab kinni igasuguse edvistamise. Ja see pööbel oleme meie(või need varesed) ja me soovime , et seda raha kasutakse mõistlikud, mitte kasutada iga seadusenõrkust, et raha oma taskusse toppida, Ise samaaegselt kokkuhoiust rääkides.
m
mis sellega on kohustused teistel teda üleval pidada või./ 10. mai 2013 08:36
Mis ajast, kelle määrusega, see tädike ühiskondlikuks määrati, peaks nagu mingis võimuasutuses registreeritud teise mehe naiseks.
h
Huvitav?/ 10. mai 2013 08:27
Inglaste hertsoginna Kate ostab aegajalt rõivaid odavatest kaubakettidest ja esindab kuningriiki. meie kirbupesa suuruse, vaese riigi presidendiproua aga peab kallitelt Disaineritelt riided tellima. Ei tea, miks?
m
markus/ 10. mai 2013 08:27
Maaja kullake, Evelin Ilves on tavakodanik nagu enamus meist. Teda pole keegi valinud sellesse "esimese leedi" ametisse. Oma rollis kui presiendi abikaasa, ta meie riiki ei esinda (või kui esindab, siis nagu iga teinegi Eesti kodanik)!
v
vanaema / 10. mai 2013 08:20
vaevalt, et keegi seda hilpharakat kadetseb ja loll pole eesti rahavas nüüd küll mitte nagu keegi eespool sõimas. aja küsimus, millal rahava kannatus otsa saab.

e
esindab/ 10. mai 2013 08:01
sini-puna-roheliste sukkade ja kingade, läikivate kleitide moeröögatustega pole vaja esindada , maitsekust vaja edendada tema juures
m
maamees/ 10. mai 2013 07:59
teab, et meie riiki saab esindada kohe kindlasti ka vähemate kulutustega. Minu ema ütles alati - amet ei riku meest ega riie inimest, olgu või paigatud, peaasai, et puhas. Nii riie, kui ...inimene.
t
tjahh/ 10. mai 2013 07:56
pr. Kallast, aga eetika kategooriad peaksid ju olema ühesed kõigile inimestele või on meil tegemist Jumalusega? Peale selle on ju valitsejad kõigepealt rahva teenrid, mitte nii, et rahvas on tehtud pügatavaks lambakarjaks.
e
ema/ 10. mai 2013 07:52
esindab meie riiki DDDD liigun väga palju eesti väiksemates, osaliselt mahajäetud külades, näen mega-palju vaesust, nälga, see on masendav, sellist riiki sobiks esindama naisterahvas, kes oma töötasu eest jaksaks omale riided selga osta- HÄBI, mis eeskuju. need meie raha eest ostetud riided tuleks maha müüa ja raha sinna külade lastele söögirahaks annetada
e
10. mai 2013 07:47
Esindab riiki? Riik on ju vaene, miks esindaja peaks vastupidise mulje jätma? Nõukaaja mentaliteet istub ikka kõvasti sees, siis pidi ka kõik hästi välja paistma koguaeg ja tehti igasugust lollust selle nimel.
l
lugeja/ 10. mai 2013 07:37
Kui oleks proua nimetust vääriv isiksus,ei oleks mingit probleemi,et kallid riided ja ehted aga antudjuhul ei ole prouaga tegemist,selles on probleem.
r
10. mai 2013 07:25
Riigi visiitkaart on rahva heaolu, mitte mingid hilbud ega ehted!!!! Tule taevas appi!
t
to: Esindab !, 07:14/ 10. mai 2013 07:24
SINA, oma 19 euroga, ära võrdle end presidendiprouaga ! Sa ei ole presidendiproua !

i
igaühele sobiv riietus.../ 10. mai 2013 07:21
Matsidel on oma riietus, seakarjustel oma riietus, karjatalitajatel oma riietus, töölistel oma riietus, bomžadel oma riietus, hulgustel oma riietus, presidendiproual oma riietus... Nõrgamõistuslikud kommenteerijad ei saa sellest aru... Evelini riietus ei ole ette nähtud lehma lüpsmiseks või sigade talitamiseks ! Kas jõudis kohale väiksesse peaajusse ???
e
Esindab !/ 10. mai 2013 07:14
Ja selle eest makstakse pelgalt 1550 euri kuus esindustasu!
Aga vähe,,vaja veel ja veel ja veel!
Käed kuni küünarnukini maksumaksja asku!
19 euroga elavad lapsed ju ikka ära!
k
kaitsja/ 10. mai 2013 07:10
saapad jalga ja mingu siis aega teenima.EESTILE POLE SELLIST ILULEEDIT VAJA.
e
eestlane/ 10. mai 2013 07:06
Mina, eestlasena, ei taha küll, et meie riiki esindav presidendi abikaasa kannaks vatist jopet ja vatipükse, nagu soovivad venemeelsed Keskerakonna palgalised kommenteerijad, matsid, pööbel ja kraaksuvad sitavaresed. Ärge võrrelge end presidendi abikaasaga ! TEIE riietus on TEISTSUGUNE kui Evelinile ettenähtud riietus. Jääge OMA saapaliistude juurde ja ärge lõksutage oma lõugu, matsid !
j
jabur/ 10. mai 2013 06:52
kui esindab riiki, siis las esindab, mis mul sellest. küsimus kas ka inimesi esindab, kes selles riigis elavad. Minu arust on tegemist tühipalja etlmisega.
Pigem on oma tegudega esindamas riiki palju teisi naisterahvaid, kelle väärtus riigi esindamises seisneb tegudes mitte rõivadisaineri(te) toodangule mannekeeniks olemises. ja seda mitte riigi vaid riigikodanike vahendite toel. Arvatavasti ei ole probleem mitte selles eurosummades vaid selles, et vohav sotsiaalne ebavõrdsus on tekitanud antud kriitika. Ja kui presidendipaar seda ei hooma siis riiki ta esindab ?
Muide rootsis, keda meie eriigiesindajad armastavad näitena tuu, sai üks naisminister kinga, kui riigikodanike raha nende arvates enda tarbeks liialt raiskas ja seda ainult sukkpükse ostes.
r
Riigi visiitkaardiks on/ 10. mai 2013 06:41
selle kõige vaesem kodanik (ja ma ei mõtle alkaššidest bomže vaid korralikke inimesi) - kui tema elujärg on piisvalt he, on ka riik piisavalt hea. Riik, kus juhtkond hiilgab kullas-karras ja igasugu ilutibinad (mis kuradi funktsioon on sellel iluasjakesel peale lolli iba jamise, samas. kui Helle Meri ja Ingrid Ryytel on kogu elu midagi asjalikku teinud, Hillary Clintonist rääkimata) samuti, kuid rahvas on kehvakesel elujärjel, ei vääri riigi nime ning riigijuhid pole riiigimehed, vaid mõttetud broilerid.
a
arx/ 10. mai 2013 06:33
Esindab meie nälgivat ja hambutut riiki oma hilpudega ja-jaa !
e
eedu/ 10. mai 2013 06:19
Pole mõtet kaitsta seda pillavat tõusikut, pea pool rahvast nälgib ja see tõusik loobib
raha kahtehte, olgugi et asi tundub jokk olevat

t
tyyp/ 10. mai 2013 06:18
Riiki esindab president! Milleks tal veel vaja igalpool tilkuda ja esindada riiki? Las ajab oma rida. Oma raha eest ei taha keegi midagi osta, kantakse muudkui kuludesse...
a
arlekiin/ 10. mai 2013 06:17
see Kallast hakkab ka järjest vanemana, järjest rumalamat juttu suust välja ajama. täiesti mõttetu möga. kloun
1
140/ 10. mai 2013 01:41
See ei ole õelutsemine, kui elatakse teiste inimeste kulul ning häbi ka ei ole.
m
mann/ 10. mai 2013 01:33
Miks peaks Eestit esindama mingi ülalpeetav kodukana - presidendi töö on riiki esindada. Kui tahab tööle naise kaasa vedada, on see tema erahuvi. Oleks aeg üle saada keskaegsetest mõttemallidest, et naise ainus roll on mehe käevangus hea välja näha. Las esindavad Eestit need kel tõesti midagi asjalikku öelda on.
j
jobu/ 10. mai 2013 00:55
m
mida te põete/ 10. mai 2013 00:54
te toetate teda rahaliselt peale onu tommikese lahkumist troonilt edasi nagu meri naist
t
10. mai 2013 00:31
tema on oma mehe edev ja loll naine, tema esindagu supikulpi oma piiratud ajuga
n
Nimi/ 10. mai 2013 00:12
Kellele seda näidisesindust vaja on? Küll igal oinal on oma mihklipäev.

k
Kaltsu Kubu/ 9. mai 2013 23:51
Mida te õelutsete, saagu ise teist kõigepealt esimene leedi.
Milliseid rõivaid ise siis kannaksite??
:-(
p
poleoluline/ 9. mai 2013 23:33
Kui ta esindab meie riiku,siis peaks ta samuti kaltsukast riideid ostma ja suus ei tohiks üle 8 hamba olla. Hetkel jätab ta välismaailmale mulje,et meiega on kõik okey
w
welcome to estonia;)/ 9. mai 2013 23:23
esindab omaenese algatusel ja meie raha eest? ei tea, milleks... ja mis leedi või esileedi - leedist on asi väga kaugel, maksumaksja raha eest soetatud hilbud temast kõrgaadlikku ei tee... kas Läti presidendi töötav abikaasa ei ole siiski enam lugupidamist väärt "leedi"? Esindab ta oma riiki halvemini? Ta teeb tööd ja teenib raha, aitab arstina oma rahvast, ei kasuta turvamehi, ametimaasturit jne. Tubli naine.
loe: http://www.delfi.ee/news/paevauudised/eesti/evelin-ilves-seljatab-huvede-rohkusega-lati-esiproua.d?i...
a
Andrus (andrus2000@gmail.com)/ 9. mai 2013 23:14
reformierakonna grand old lady ja ütleks midagi teisiti.....ärge ajage naerma. refide jaoks on kikimiki leid omaette, nagu truu koerake, täidab kõike käske ja limpsib peremehe kätt.
Mis aga puudutab ärma effkat siis, millal need presidendiproua valimised toimusid? Eesti Vabariigi seaduste järgi ei ole sellist töökohta ega ka ametit. Milles siis nagu küsimus? Oma raha raisaku kasvõi oksendamiseni, maksumaksja rahast peab aga see tädi küll oma käbarad kaugemal hoidma. Kui ärma toomas ostab talle kleidi oma raha eest - palun väga, aga mina ei pea küll võõra mehe eite üleval pidama.
r
Raul/ 9. mai 2013 23:11
Noh eks see pane veigi pead vangutama küll. Ega siis presigendiks igat meest ju valita,eriti veel persooni,keda ennast ja tema kaasat riidesse panema peab,justkui mingit vennikest,kes põõsa alt leitud ja välja tiritud!? Loomulikult pole see raha teab mis suur,neid aastaid silmas pidades aga "palgana" ,presidendi naiseks olemise eest, on ju juba rahva poolt 100 000 makstud! On ju leplikult suhtunud ka rahvas sellesse,et Kadriorg ära põlati ja oma turismitalus elatakse,kuigi tuleb inimestel mõlemad kinni maksta,nii tühi küün kui ka villa maal. Eks siis löögi tunded lõkkele kui ikka veel vähe...
Mõistan tundepuhanguid,eks kusagil peab siiski piir ette tulema,see peaaegu ,et poole
Eesti rahva närutamine ja nende turjal õitsemine on kaotanud juba igasuguse inimliku piiri.
Riigi niigi kasina rahakotiga on lihtsalt idiootne laia lehte mängida,see ei puuduta vaid presidendipaari,kogu riigi ladvik koos oma allüksustega on igasuguse reaalsusetaju kaotanud. Elu Eestis meenutab hukkaläinud võsukest,kes prassib ja laaberdab oma vanemate kulul,kuigi need juba viletsuses vaevlevad.Võsukene võtab aga viimase,sest veel veidikenegi ju on kui kõvasti väänata...Meie töörahvas on praegu nende vanemate seisus ja kõik väänavad,nii ettevõtjad kui riigi juhtkond. Kui suureks on aetud riigi administratsioon? Ministeeriumid?Kui suureks on aetud linnavalitsused? Maakonnavalitsused? Vallavalitsused? Kus me elame ja palju on meil rahvast keda valitseda? See on Eesti,mitte USA.Ehk on aeg maa peale tulla,reaalsusesse? Jah,veidi on veel,mida väänata aga kauaks?
e
Elts/ 9. mai 2013 23:11
Meie Evelin peabki esinduslikult ja moekalt välja nägema!Siis näeb kogu maailm,et meie esileedi on tegija ja tema riietusstiilist võtavad eeskuju ka suurte riikide kuningannad ja printsessid:D
m
matsidele..../ 9. mai 2013 23:08
Keskerakonna vaesed, näljased ja venestunud matsid ei väsi haukumast meie presidendipaari kohta. Käige buhvaikades ja vatipükstes ringi ja pidage oma lõuad kinni!
h
huvitav/ 9. mai 2013 22:42
kuidas esindab see muidusööja,eesti riiki ?samasugused riigi esindajad on kõik riigi ausad kodanikud aga riideid peame ikka ise ostma,sellist parasiit-esindajat peab eesti töörahvas üleval pidama!!!!!!,ega president targem ole,kui sellised skeemid õigustust leiavad,selge,mis riigiga tegemist on,see info,peaks ka mujal maailmas teatavaks saama,kui priiskavalt parasiidid eestis elavad,ilmselt oleks normaalsed riigid juba mässu tõstnud .

t
9. mai 2013 22:29
Tõepoolest, olen eestlasena uhke - milline esindus!
p
Pirts/ 9. mai 2013 22:25
Ma oleks talt oodanud pigem sellist kommentaari, et tõeline daam suudab ennast ka vähese rahaga riidesse panna.
Meie proua Evelin elaks justkui mingeid oma komplekse välja, nagu oleks enne aastaid näljas olnud ja nüüd ahmib ja ahmib ja söönuks ikka ei saa. Meil öeldakse selle peale, et ei saa täis ega lähe lõhki.
a
Aga/ 9. mai 2013 22:10
Riigikogu valib presidendi. Nii on kirjas Põhiseaduses. Riigikogu ei vali riigi esinduspaari ega kaasat presidendile. Seega eesti rahvas ei tohiks olla sunnitud antud perekonda üleval pidama. Nad pole kuninglik paar demokraatlikus riigikorras!
t
tk/ 9. mai 2013 21:58
Üks varganägu õigustab teist.
j
johannes/ 9. mai 2013 21:55
Ka meie kerjused ja vaesed esindavad Eesti riiki rääkimata puudust kannatavatest lastest. Kas see on Eesti riigi esindamine, kui kuulutatakse rahvale välja abi palve toetusete saamiseks ,kasvõi haiglale , ja ei usu oma kõrvu kui seal on kohe patrooniks just see Eestit esindav "leedi"
k
Kontra2/ 9. mai 2013 21:45
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/eesti/arma-jokk-kantselei-renditud-koogitehnika-saab-evelini-o...
Maksumaksja võib kergemalt hingata - Ärma talu köögitehnika ja mööbli rendile järgmisel aastal enam raha ei kulu, sest rendileping lõppes ja jääkväärtusega ostis köögi sisustuse välja OÜ Ermamaa.
Juulikuise Kodukirja kolumnis kirjutab osaühingu Ermamaa omanik ja juhataja Evelin Ilves taas oma abikaasa esivanemate kinnisvarast. Kuidas tänu julgele otsusele maale kolida on Ärmani rajatud korralik asfalttee ja päästetud hääbumisest ka naabrid. Kuidas maale kolimise otsuse juures oli pere mureks arstiabi ja kool, kuid lahendus saabus tõdemusega, et arsti ei vajata iga päev ja mammutkooli asemel ongi parem väike maakool, kirjutab Õhtuleht.
Üks on tõsi — erialast väljakutset pakkuvad töökohad muidugi põlluveeres ei vedele. Nii oligi võimalus valida see, mis kõigile kättesaadav. Luua endale ise töökoht,” kirjutab Evelin Ilves.
Selle töökoha rajamise ajal ei osanud praegune esileedi ilmselt uneski näha, kui geniaalseks äriprojektiks kujuneb majutusteenust pakkuv OÜ Ermamaa, mille tegevuskulud, remondi ja inventari liisingud tasub riik, aga Eesti esileedi abikaasast vippklient maksab pakutava teenuse eest erafirmale.
Lõppenud on Ärma külalistemaja ja köögitehnika ja mööbli rent, mille OÜ Ermamaa vastavalt liisingulepingule jääkväärtusega endale ostab. Jääkväärtus jääb viisakalt saladuseks, kuid Ilveste viie presidendiaastaga jõudis maksumaksja selle soetamisse omalt poolt panustada hinnanguliselt umbes 300 000 krooni.
....JA MILLEST ME VEEL RÄÄGIME AH ??????
õ
õige / 9. mai 2013 21:44
Galojan esindab ka eesti riiki, vargana....
e
esindada/ 9. mai 2013 21:21
saab ka liigselt laristamata
mis viga priisata,kui oma taskust midagi ei tule
ka teiste riikide ESILEEDID esindavad oma riiki ,aga pole olnud juhust kohata teist nii laial lehel oma rahva rahakoti najal elavat prouat
see hakkab tõepoolest juba häirima-on masu,siis olgu masu ka riigipeal

r
riina/ 9. mai 2013 21:15
Kuule, Kallast!
Kas Sa tõesti oled juba nii vana, et Su peanupp ei erista rahaasjad moeasjadest.
Evelini on ettenähtus esinduskulud, mille eest ta osab kleite...aga ei sellest talle ei piisa, vaid sahkerdab eraldi maksumaksja raha.
Proovigu keegi teine tavaline eestlane sellist sahkerdamist endale lubada, kohe politsei ja maksuamet uksel.
k
KGB/ 9. mai 2013 21:02
Esindab vaeseid,töötuid ja näljaseid, kellele lapsed Saksamaalt iga kuu sulli ei saada erinevalt teatud isikutest. Mis nii viga kaagutada
h
HÄBI/ 9. mai 2013 20:52
mingu tööle! Mis mees see Ilvse on, et jaoksa oma naist toita ega katta, seda peab tegema eesti min.palgasaaja.
n
no/ 9. mai 2013 20:51
kust küll tulevad säärased jobud, kes kiidavad heaks säärast mõttetud laristamist!! Oleks veel mõne tõesti suure ja auväärse riigi esindaja aga väikene maruvaene riik nagu meil on-isegi mõne suurlinna ühel tänaval võib elada rohkem inimesi, kui meil kokku- ei peaks kandma säärast suurt koormat mingi kahtlase väärdusega tegelase ülal pidamiseks. Parem kanda selle ......... peale RAISATUD raha Toidupanka see oleks ausam riigi raha suhtes ja kordades inimlikum tegu. Või kanda see üle sünnitushaiglatele ja lõpetada rahakerjamine rahva käest nende tarbeks.
n
neljanda põlve rätsep/ 9. mai 2013 20:50
Merkel , Clintonm Halonen, Obama täiesti taval inimesed. Ei ole juhtunud neid nägema jõulupuu positsioonis. Viimane vastuvtu kleit ei kannata........repertuaarist no mingi pime ei näe ja kurt ei kuule pott ja pann niikuinii
k
Kay/ 9. mai 2013 20:47
Riiki peaks esindama eelkõige RAHVAS, kõik me, mitte ainult see eit ja tema leedi.
a
Anu/ 9. mai 2013 20:45
Maaja Kallastil on isiklik huvi teatud isikuid kaitsda , ka linnapead kiitis kui äärmiselt toredat inimest.
r
rt/ 9. mai 2013 20:44

m
mumm/ 9. mai 2013 20:43
Ma saan täiesti aru, et riiki esindades peavad olema korrektsed ja etiketile vastavad riided. Ent küsimus polegi ju selles: riik maksab igakuiselt prouale esinduskulusid. See raha ongi ju mõeldud riiete ja ehete ostmiseks. Mingit eraldi asjade kinnimaksmist ei tohi seejuures siis olla.
a
Aurelie/ 9. mai 2013 20:37
No kuivõrd ta esindab, on küsimus. Eelmiste presidentide naised andsid ikka proua mõõdu välja ja rumalat juttu suust välja ei ajanud. Praeguse kohta on raske midagi öelda, sest isegi siis , kui ta jutus teinekord iva ka sees on, oskab ta oma käitumisega rahva harja punaseks ajada. Suhtekorraldajapoolset õpetust oleks tarvis. Oma professor Higginsit.
s
Sots/ 9. mai 2013 20:31
Varsti ongi sin ainult mõned rikkad esindajad/laristajad aga keegi peab siin riigis ka elama!
s
sven/ 9. mai 2013 20:25
Esimest korda selle tädiga nõus! Ja see pidev vingumine tüütab juba ära, kesikud linnaviletsuset!
k
9. mai 2013 20:20
Kurb on see, et inimese vananedes vananeb ka tema mõistus ja arusaamine sellest, kus ta elab ja mida ta teeb.
o
ohhoo/ 9. mai 2013 20:18
igasugu kintsukraapijaid siginud sellele parasiidile, ilmselt palgalised jobud :DD
m
9. mai 2013 20:03
o
9. mai 2013 20:01

i
imestaja/ 9. mai 2013 19:58
kuule,Vikatimees,aga mille pärast sa teda VIHKAD???? ja kes on see enamus?
a
aga/ 9. mai 2013 19:52
See Kallast võik ühe või paar oma sõrmust Ewkale kinkida!
Või müüb ta ise need lõpuks maha, et hooldekodus.
n
NO TEMASUGUNE KÜLL/ 9. mai 2013 19:52
EI ESINDA MIDAGI EGA KEDAGI,KUIGI EHK ÜRITAB ENDA MEELEST SEDA TEHA KÕIKVÕIMALIKUL MOEL (:
e
eesti Nokiga/ 9. mai 2013 19:51
65000 last puuduses vs harakas ostab kulinaid
m
Marko/ 9. mai 2013 19:51
Ja minumeelest ka täiesti õige! Kohutav on lugeda, kui just Õhtuleht pasundas mõned nädalad tagasi kui esileedi kandis samu rõivaid teistkordselt ning nüüd nokib liigsete kulutuste peale! Õhtuleht sobib ikka ainult tualetis käimiseks!
k
Kallast !/ 9. mai 2013 19:50
Saksa Merkel ja Usa Clinton ei esinda/esindanud. Nad ei kekkutanud oma riietega.
Soome Läti presidendi prouad tööl.
Lastetoetus 19 eurot, riigil pole raha tõsta. Vanurid pool näljas ja külmas, loevad igat senti.
v
Vikatimees/ 9. mai 2013 19:49
pole vaja sellist esindust,no pole vaja,riigis on väärikamaid isikuid ja auväärsemaid seda esindama,miks peaks riiki esindama persoon keda enamus vihkab,ja teenitult.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee