Tarbija

Viljandi toidukohas pandi klient põrandalt toidujäätmeid koristama, teenindaja sõnul teda provotseeriti (134)

Liina Metsküla, 11. september 2012, 22:38
Pilt on illustreeriv.Foto: SXC
Facebookis levib ülikiiresti kasutaja Kata Olen postitus sellest, kuidas teda pandi Viljandis asuvas City Lokaalis harjaga põrandat pühkima. Seda teha palunud teenindaja arvab aga, et see on veeklaasi tekitatud torm.

Kata Olen kirjutab Facebookis, et 10. septembril läks ta sõbranna ja kahe väikese lapsega City Lokaali sööma, kus enne toidu kättesaamist andsid nad sõbranna lapsele leiba ning hiljem toitsid mõlemad emad lapsi kahvliga. Ka mahla jõid mõlemad ühe aasta vanused lapsed kõrrega. Seega ei saanud Kata sõnul eriti toidutükke maha kukkuda.

Kui emad oma lastega lahkuma asusid, olevat klienditeenindaja neile öelnud: "Kas toon kühvli ja harja?" ning lisanud, et pole mitte kunagi sellist läbu näinud. "Nii mina kui minu sõbranna jäime suu ammuli vaatama, et mis mõttes kühvli ja harja? Et milleks nagu? Laua alla vaadates võis olla seal tõesti leivapuru. Kuid mingit märkimisväärset läbu seal ei olnud. Ei olnud maha läinud ei mahl ega ka praad," kirjeldab klient oma šokeeritust. Kata sõbranna võttis siis kühvli ja tegi lauaaluse leivapurust puhtaks. Samal ajal, kui teenindaja pealt vaatas.

Noored naised saatsid City lokaalile hiljem pahase kirja, millele vastati sellega, et klienditeenindajal on piisavalt tööd. Sealjuures toob Kata välja, et tol hetkel oli söögikohas umbes kolm või neli inimest.

Kui uurida naisi teenindanud klienditeenindajalt, mis siis õigupoolest juhtus, on naine esiti üllatusest pahviks loodud ning nimetab seda tormi tekitamiseks veeklaasis.

"Ma ütleksin, et kliendid lihtsalt provotseerisid," ütleb naine Õhtulehele. Kui pärida, mil moel nad siis provotseerisid, selgitab teenindaja, et kõigepealt nõudsid nad nagu kiuste lattet, kuigi kohvimasin oli rikkis, käitusid üleolevalt, blokeerisid lastekärudega inimeste sissepääsu tualetti ning seejärel lihtsalt jätsid hulga toidujäätmeid põrandale maha. Seda kõike vaatamata sellele, et teenindaja lisas ühe lapse portsule tasuta kartulid.

"See, mis seal laua peal ja laua all oli.. ühesõnaga kõik, mis vähegi andis maha ajada, oli maas. Oli tomatit, kartulit, saiapuru. Terve lauaalune ja ümbrus oli seda täis. Seal polnud seda natuke. Ausõna ei olnud," meenutab naine, kinnitades, et tal on varemgi olnud selliseid juhtumeid, kuid pole sellest kunagi numbrit teinud, kui kliendid ise on viisakad. "Ja siis tekkiski mul selline tunne, et noored tüdrukud, mida te õige mõtlete!? Ja küsisingi viisakalt, kas te soovite harja ja kühvlit. Nemad ütlesid, et jah. Nad oleksid võinud ei öelda. Ma läksin siis sõbralikult sinna, ta võttis mu käest harja, tõmbas ühe kraapsu kühvli peale ja andis harja tagasi. Pärast koristasin ma ikka ise."

City Lokaali Facebooki lehele on jäetud terve hulk pahaseid kommentaare, kuid neid on järjest kustutatud. "Oleks need seal normaalsed kommentaarid.. aga seal kirjutatakse absoluutselt kõike, mis pähe tuleb. See ei ole normaalne enam," selgitab klienditeenindaja, miks nad kommentaare kustutavad.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee