Tarbija

Tarbijad kurdavad: netipulgad ei taga soovitud kiirust ja levi (59)

Toimetas Marge Sillaots, 16. august 2011 15:46
Foto: Tairo Lutter
Tarbijad pöörduvad üha enam Tarbijakaitseameti poole murega, et netipulgad ei taga soovitud kiirusega internetti või levi seal, kus pulka kasutada soovitakse.

Kuigi mobiilisideoperaatorid arendavad ja täiustavad pidevalt oma mobiilsidevõrkusid, tuleb siiski mobiilse interneti teenuse kasutamisel arvestada asjaoluga, et tegemist on tehniliselt piiratud ressursiga, kirjutab Maaleht.

Mobiilse interneti kiirus mobiilivõrgus võib sõltuda erinevatest teguritest, näiteks leviolud, kasutatav modem, kauguses tugijaamast, suured kõrged puud, mis takistavad interneti levimist kasutajate arv tugijaama piirkonnas jne.

Amet soovitab inimestel kindlasti enne netipulga ostmist kasutada proovimiseks mõeldud aeg (olenevalt operaatorist 7 kuni 14 päeva, tasuta või liitumistasu eest), et teha kindlaks, kas pulk sobib antud piirkonnas kasutamiseks ja kas selle kiirus on tarbijale piisav.

Samal teemal

18.02.2014
Netipulga kasutajad varahommikul internetti ei pääsenud

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee