Elu

Alasti inimkeha reklaamis pole kõige loovam lahendus  

Rainer Kerge , 12. veebruar 2009, 00:00
Kas alasti inimese kasutamine reklaamis või reklaamiks – kas siis alastimodell tutvustab akutrelle või näiteks kunstnik iseennast – müüb tõepoolest toodet paremini või on see väide müüt?

Heily Aavik, Eesti Reklaamiagentuuride Liidu president: «See on tõesti üldlevinud arvamus, et alasti keha müüb. On ju reklaami üks eesmärke tähelepanu tõmmata, aga rõhutan – see on üks eesmärkidest.

Reklaam turunduskommunikatsioonina on oluline osa ettevõtete ärieesmärkide täitmisel. Reklaamisõnum ja visuaalne keel kujundab ettevõtte imagot pikas perspektiivis. Kui alasti keha sobib kokku ettevõtte väärtuste, ärieesmärkide ja sihtgrupi ootusega, siis miks mitte kasutada sellist – mitte eriti loovat – lähenemist.»

Millise ohuga peaks (noor) kirjanik, laulja, poliitik, näitleja arvestama, kui soostub meediaväljaandele alasti poseerima?

«Hea on eelnevalt analüüsida, kas see on teadlik soov enese määratlemiseks. Analüüsi tehes tasub meeles pidada, et imago muutmiseks piisab tõesti ühest alasti fotost, aga hiljem on tarvis imago parandamiseks aastatepikkust koordineeritud tööd.»

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee