Maailm

Uus trend seltskonnaelus - süljepeod 

Toimetas Kristin Aasma, 23. september 2008 08:39
Geenianalüüsiga tegelev firma korraldab kõrgseltskonnale süljepidusid, et reklaamida teenust, mis võimaldab klientidel saada teada oma geenides peituvatest haigusriskidest.

New Yorgi moenädalal korraldati vastuvõtt, kus kokteilide serveerimise asemel paluti külalistel anda katseklaasi süljeproov, kirjutab Äripäev.

Peo korraldas geenianalüüsiga tegelev firma 23andMe, mis alles hiljaaegu teatas, et on geenianalüüsi hinna suutnud viia 399 dollarini (ligi 4400 krooni).

Kui tavaliselt tellivad kliendid geenianalüüse oma koduarvutist, siis süljepeo põhjal saab oletada, et geenide testimist püütakse viia seltskonnaellu.

23andMe üks asutajaid on Google'i looja Sergey Brini abikaasa Anne Wojcick, kelle sõnul on firma missioon, et igaühel oleks juurdepääs oma geeniinfole.