Kommentaar
Andke meile teada oma kolekogemustest söögikohtades!

On probleeme raha ja aja põletamisega? Pole hullu, Tsink Plekk Pang aitab (45)

Sander Silm, 19. juuni 2008, 11:50
Tsink Plekk Pangi restoran Tartus. Ain Protsin
Tartu söögikoht Tsink Plekk Pang on vaieldamatult linna kuulsaim, ja kui aus olla siis üsna hea mainega hiina restoran. Kuid nagu keti tugevuse määrab tema nõrgim lüli, nii võib ka Tsink Plekk Pange valikul sedavõrd pange astuda, et plekimaitse tükiks ajaks suus.

Kuid alustame algusest. Eile õhtul otsustasime naisega, et teeks väljas õige kerged söögid ja kui me võimalike söögikohti peas läbiskännisime, siis jäime Tsink Plekk Pange juurde, sest polnud enam seal aastaid käinud. Mõeldud tehtud.

Istusime rahulikult lauas ja ajame juttu, kuigi Panges saab eelroad kätte üldjuhul paarikümne minutiga, siis meie polnud selleks ajaks saanud isegi mitte tellitud jooke. Võtsime rahulikult, sest nagu öeldud ettekandjatel käed-jalad tööd täis. Poole tunni pärast laekusid siis joogid, tegin suu lahti küsimiseks, et kaua veel aega söögipoolisega läheb, kuid Merje oli juba kadunud. Mis teha, olen kord juba selline pikaldane.

Kui olime oodanud juba 50 minutit ähvardas naine ära nõrkeda või kohe minema minna, kui süüa ei saa. Ootaja aeg on pikk, kuid enam-vähem tund peale tellimist oli Merje lõpuks roogadega kohal.

Paraku mitte päris nendega, mida tellinud olime. ''Meil on köögis kole palju tööd ja kokal läks sassi, '' vabandas Merje kidakeelselt. Ta tegi ettepaneku, et kui me valesti toodud rooga ei taha, siis võib ta selle tagasi viia. Kuna naisel oli valida, kas süüa suurest näljast söögipulki või valesti toodud rooga, siis valis ta teise võimaluse.

Kui me olime söögiga ühele poole saanud, üritasime end Merjele uuesti nähtavaks teda, kuid tulutult. Samas oli soov ikka tellitud magustoit kätte saada, seda enam, et ka meil hakkas kiirevõitu, sest lapsehoidja kiirustas omakorda Rootsi-Venemaa jalgpallikohtumist vaatama. Nii tõusimegi lauast, läksime leti juurde ja ütlesime, et me ei jõua magustoitu ära oodata. Merje teatas selle peale, et ups, see sai just valmis. Kurb, kuid meil pole enam aega, teatas naine ja maksis küsitud arve.

Lahkusime külmalt, kuid sõpradena. Uksest väljas juba olles avastas aga arve maksnud naine, et ahoi!, meilt oli ikka võetud raha magustoidu eest, kuigi me seda ei saanud. Kusjuures, meile isegi ei pakutud võimalust magustoitu kaasa pakkida! Läksime tagasi, abikaasa uurima, et kas ongi nii, et selles majas tuleb maksta ka selle eest, mida ei saa. Merje kohmas vastu, et see oli ju valmis. Ja et rumalast olukorrast välja tulla, palusime magustoidu kaasa pakkida. Paraku oli üks magustoitudest ka jäätisekokteil, mida ei vormi plastkarpi mingi valemiga, siis kinkisime selle Merjele. Loodan, et maitses.

Mis on selle loo moraal? Tegelikult oleks saanud kogu jama olemata olla, kui Merje oleks vaevunud meiega pisutki suhtlema, kuid seda soovi tal ilmselgelt polnud. Tõenäoliselt olime talle lihtsalt ühed näod, kes tulid tema pika ja raske vahetuse lõpus süüa nõudma.

Ja veel. Miks ma nimetasin kogu aeg meie teenindajat nimepidi, ega kirjutanud, et näiteks Tsink Plekk Pang kohtles meid halvasti? Asi on selles, et sellega ma solvaksin paljusid toredaid Pange töötajaid, keda olen seal läbi aegade kohanud. Ja kahju, et Merje võttis mul võimaluse neid uuesti kohata, sest Pange ei julge ma enam minna, sest tont teab, satun jälle mõne merje otsa.

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee