Eesti uudised

Praegune piir Venemaaga sündis Stalini tarkusest

Rainer Kerge , 2. veebruar 2020, 08:25

118 KOMMENTAARI

s
18. veebruar 2020, 19:01
See piir oli ENSV piir Stalini käsul! Tuleb taastada enne Tartu rahu sõlmimist olnud piirid! Kogu lugu! M:O:T:T: nagu algkooli matemaatikas!
j
Juhan./ 3. veebruar 2020, 09:30
Olid 40. Anveldid ja Lauristinid ja on ka nüüd.
p
Penskar 68/ 2. veebruar 2020, 22:57
Kunagi selle nsvel risti-põiki läbi sõitnuna, töö oli selline. Ükskord peale Jaanilinna ca. 15km. ütles ülemus, poiss pea siin kinni, võtame kerge eine. Tema paar lonksu konjakit, mina tema maitsev sakumm ja kohvi. Ja siis tulid tema ootamatud sõnad, poiss pea meeles siin oli Eesti vabariigi riigipiir, olime suured, see oli sügav nõuka aeg ja tal oli punane pilet taskus, aga hingelt oli ta eestlane. Minu arust oli seal isegi km. post.
j
Jossi võim/ 2. veebruar 2020, 22:39
Seda teab kogu lääne maailm, miks ja kuidas Baltikumi saatus lõppes. Venemaa ei tunnista veel lähiajal (ehk kunagi) oma julma kuritegu, millise "mürgiga" ta Eesti rahvast hävitas. Piir on vale ja valitsus peab jääma algse Tartu rahulepingu juurde.
p
Pole olemas vastuvõtu otsust./ 2. veebruar 2020, 20:48
Seda NSVL koosseisu astumise avaldust ei ole Eestil mitte kunagi kirjutatud ja seda ei ole olemas, näidake seda dokumenti, samuti ei ole olemas dokumenti, mille alusel võeti ja kinnitati Eesti vabariik NSVL koosseisu, sest seda pidi tegema NSVL Presiidiumi otsusega ja seda Presiidiumi otsust ei ole olemas ja selle pidi kinnitama NSVL Presiidiumi esimees sm.Stalin, samuti seda kinnitust tema poolt Presiidiumi koosolekul ei ole toimunud, vaid see oli genotsiid ja okupatsioon Eesti rahva kallal.
h
Hala pealegi, sorospropagandist!/ 2. veebruar 2020, 21:37
Eitage ajalugu, ülistage üübermenše!
k
Kullake / 6. veebruar 2020, 00:51
Päts andis valitsuse üle sotsidele , sotsid palusid NSVL rüppe ja pealeseda tehti Ülemnõukogu
m
mõne tunniga / 2. veebruar 2020, 20:22
on kadunud mitmed keskpäeval kirjutatud vaatlikud kommid ja mõtted. Eks teivaspead toimetavad

0
02/ 2. veebruar 2020, 19:44
Preguse piiri tegi laari valitsus omaenese tarkusest kui oli kohe kõiga nõus ka maade äraandmisega ükskõik kellele
j
Jupp/ 2. veebruar 2020, 21:14
Vene ei ratifitseeri piirilepet, meile pole ka seda vaja, sest nagu õeldi 70-80a tagasi - Eesti piir käib vastu Hiina müüri, ja kunagi see juhtubki, onju
j
Juppile/ 2. veebruar 2020, 21:52
Eks see piir peabki käima, oleme ju kõik Idast pärit.
n
nii on/ 2. veebruar 2020, 18:37
Venemaa annab sõna, venemaa võtab sõna. Suurema õigus. Kas keegi teab kedagi, kes teaks kedagi, kes teaks, et venemaa annab ja peab sõna.
n
nii on/ 2. veebruar 2020, 18:39
Tartu rahu lepingu 100aastapäeva puhul juhtus mu eelmine jutt olema 100a kommentaar
a
2. veebruar 2020, 17:58
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
m
Mis slaavid nad siis on?/ 2. veebruar 2020, 19:06
Need ei ole slaavlased! Mutant geenid on venelane soomeugriturkislaavigermaanijuudi segu ja ei midagi muud! Soome ugrilased ei ole slaavid, ei ole turkid ka slaavid ja juutidest ma ei hakka rääkima!
ä
2. veebruar 2020, 17:20
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
n
nii on/ 2. veebruar 2020, 18:15
Jutu jätkuks. Peale sinu kirjeldatud ajaloolist fakti okupeeris nsvl eesti 50aastaks. Ajalooline ümberlükkamatu fakt!
t
Tyuiop/ 2. veebruar 2020, 18:27
Otto Tief on märksõnaks , et polnud siin 1944 septembris mingit nõukogulaste territooriumi.
d
De jure / 2. veebruar 2020, 18:30
De jure pole NSVL mitte kunagi okupeerinud! Kõik on Pätsi jms antvärkide poolt alla kirjutatud- EW astus NSVL sõbralike rahvaste perre täiesti vabatahtlikult. See on fakt, mitte müüt okupatsioonist. Sakslane okupeeris küll ENSV- see on fakt.
o
Otto Tiefist/ 2. veebruar 2020, 18:53
Ka Tiyuop võib samamoodi "moodustada valitsuse". Kui tõsiseltvõetav mingi šarlatani valitsus on- see on iseasi. Ka sai see "valitseja" vaid 10 aastat, kuid istus vähem, siis mängiti maha invaliidsus ja mees suri kenasti ENSV-s 87 aastaselt. Seega oli see "valitsus" suur sohk.
t
Tyuiop/ 2. veebruar 2020, 18:58
De facto okupeeris Nõukogude Liit Eesti Vabariigi 17.06.1940 olles päev varem esitanud Eesti Vabariigile de jure sõjalise kallaletungi ähvarduse . MOTT, zitakott :)
r
Rumalale ajaloovõltsijale Tyuiop-ile/ 2. veebruar 2020, 19:03
1940. 22. juulil esitas Riigivolikogu NSV Liidu Ülemnõukogule palve Eesti NSV vastuvõtmiseks NSV Liitu. 6. augustil 1940 otsustas NSV Liidu Ülemnõukogu Riigivolikogu palve rahuldada ja Eesti NSV vastu võtta NSV Liidu koosseisu.
c
clitor rääbis/ 2. veebruar 2020, 19:03
tallinnas oli sini mustvalge enne venelaste kohalejõudmist pikas hermanis
d
Defakto/ 2. veebruar 2020, 19:03
Defakto pole eesti tahtnud NSVL rahvaste rüppe. Defakto, et venemaa sundis vägisi ja pettusega oma tahtmist. Defakto viis venemaa Pätsi vangilaagrisse "Pätsi soovil" Defakto venemaa lennukid pommitasid Tallinnat ja Eestit. Defakto venemaa sõjardite lennukid rikuvad eesti piiri ka praegu. Ja inimesed läksid ise siberisse omal soovil vabastades ruumi okupantidele. Defakto on venemaa eestile läbi ajaloo palju halba teinud. Defakto puutin nuttis kgb piraraid, kui nsvl lagunes ja lubas, et taastab nsvliidu. Oli ta ju andnud vande Defakto venemaa on Vaenlane nr 1, suure algustähega.
a
Ajalugu pole vaja moonutada Eestis./ 2. veebruar 2020, 21:01
1944 aastal ei olnud Eesti vabariik ENSV territoorium, sest seda dokumenti ei ole olemas, NSVL punaarmee värbas sunniviisiliselt vaba Eesti kodanikke ja relva ähvardusel punaarmeesse Eesti kodanikke võitlemaks Euroopa jagamise poolt Stalini kasuks ja mitte vabatahtlikult, sest nn. sunniviisiliselt vene punaarmeelased andsid end saksa vägede saabudes vabatahtlikult sadade tuhandete kaupa sakslastele end vangi ja loobusid sakslaste vastu võitlemast, öeldes, et nemad Stalini eest ei sõdi, lugege ajalugu.
l
Leena/ 2. veebruar 2020, 16:44
Stalin oli tark mees kuni surmani
e
2. veebruar 2020, 16:46
eks t1blunnid kiida ikka oma massimõrvarit.
o
on/ 2. veebruar 2020, 20:38
seesama stalin enne surma lasknud kõiki kirikukelli helistada, et andeks paluda mida kuri hing tema sees teinud on...tark mees ootas kaks nädalat peale hitleri pealetungi algust ja alles siis hakkas mõtlema, et vaja vastu hakata- kust otsast tark oli siis???hitler tappis teisi aga stalin nn. omi- kuipalju ta tekitas näljahäda ukrainas ja kuipalju gulagi saatis, kuipalju eestistki siberisse...despoot ja türann ei vääri kopka eest ka austust...tark mees oleks uskunud oma kindrali sõjakogemusi, mitte lükanud teda kõrvale ja selle läbi saatnud hukka 600000 sõdurit...
t
Tuyopp, loe ajalugu / 2. veebruar 2020, 21:21
22.juulil 1940 ei olnud ENSV-d olemas, kuidas ta sai esitada avalduse NSVL astumiseks, sest 14.juuni 1941, seega enne sakslaste kallaletungi Venemaale, mis on 22.juuni 1941, teostas Stalini NSVL genotsiidi ja hukkamisi vaba Eesti rahva kallal alates 1939 aastast, saates imikud, väikelapsed, vanurid ja muud vabad Eesti kodanikud sunniviisiliselt Siberisse ja muudesse vangilaagritesse, see on genotsiid ja okupatsioon kõige räigemal kujul, milletaolist jõhkrust ei olnud maailm enne näinud, samuti miljonite vaba Ukraina kodanike, imikute, väikelaste jõhker surnuks näljutamine, see on jõhker genots
s
Selgitan/ 2. veebruar 2020, 21:49
Otse loomulikult lasi Joss kinni panna või Siberisse saata kõik, kes võisid sõjas NSVL vastu töötama hakata. Selles pole mitte midagi imelikku, kõik riigid teevad ja tegid nii.

m
Minu / 2. veebruar 2020, 16:27
kommentaar suunati modereerimisele,halleluuja,kõik tahavad ju teada ,mida mul öelda on,sest minu sõnal on kaalu...
n
nemad on alati süütud,teised läksid kiskuma/ 2. veebruar 2020, 17:13
mida siin enam modereerida,pilt noogi selge
v
Vaat, kui heatahtlik / 2. veebruar 2020, 15:06
oli Stalin, ei võtnudki kõike ära, ainult natuke võttis tagasi :).
t
2. veebruar 2020, 14:58
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
v
!/ 2. veebruar 2020, 16:39
võta tõrvik hambusse ja asu asja kallale! midä on siin jututoas plõksida?
a
andke andeks,vägilased/ 2. veebruar 2020, 18:30
aga IoIIidest meil tõesti puusust pole.
j
2. veebruar 2020, 14:40
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
m
2. veebruar 2020, 15:14
Moskvas on wikipedia anmetel 3,6% moslemeid.
n
nad võivad ju olla/ 2. veebruar 2020, 16:56
aga ei ärple ja ei moodusta "no go" tsoone nagu yevroimpeeriumis ja juba ka meie mustal mäel!
j
2. veebruar 2020, 14:30
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
Trump tegi ka/ 2. veebruar 2020, 15:08
plankudest piiri, nüüd puhus tuul selle ümber :).
n
notsu maja/ 2. veebruar 2020, 17:16
Trump teeb teatrit,sellest see piir ei pidanud vastu
t
Tyuiop/ 2. veebruar 2020, 18:30
Sinu vanaisa Juhan oli vangis või :)?
m
2. veebruar 2020, 14:18
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
s
siaküla siim/ 2. veebruar 2020, 17:17

y
2. veebruar 2020, 14:05
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
h
Huilo/ 2. veebruar 2020, 14:16
Molodets, kjesik elik hjelmeline!
h
Huilo,ime käbi,/ 2. veebruar 2020, 18:33
võid ka oma kui ulatad.
S
2. veebruar 2020, 14:05
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
kahjuks/ 2. veebruar 2020, 14:06
c
clitor rääbis/ 2. veebruar 2020, 19:07
eesti talud olid sovhoosidest ju kordades suuremad
e
2. veebruar 2020, 14:02
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
h
haldjas/ 2. veebruar 2020, 16:40
h
2. veebruar 2020, 13:56
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
m
Maailmas/ 2. veebruar 2020, 15:10
on palju ilusa loodusega kohti ja mis siis?
t
tagasi ei taha/ 2. veebruar 2020, 17:20
Terve see maa onsuurlaikena ja võtaks omale ka veel lisaks
t
to Maailmas / täna, 15:10/ 2. veebruar 2020, 18:34
siis vallutame ära,karjapoiste abiga.
r
Rahva Mälu/ 2. veebruar 2020, 13:45
Mitte ainult. Kuna Paet kirjutas alla Putin Paeti piirileppele mis veelgi enam Eesti alasid venele loovutab osutub Paet Stalinist Staalinlikum. Kunas meie reeturid oma tegude eest vastutama hakkavad ?
r
Rahvas/ 2. veebruar 2020, 13:55
Miks osa Eesti rahvast ikka veel valivad selliseid poliitikuid nagu paet, Mihkelson jne kes sülitavad Tartu rahulepingule ja kingivad meie maad venelastele tasutaära? Venelastele, kes meid röövisid, tapsid, okupeerisid, annekteerisid, venestasid jne.
a
aga ekru/ 2. veebruar 2020, 14:00
Martin Helme: „EKRE eesmärk on võimu teostada, mitte võimul olla“
a
Aga praegu/ 2. veebruar 2020, 14:28
Tehakse üha auuremaid lollusi, täiega nõukaaega tagasi, avage silmad !
a
Aga nagu näha,/ 2. veebruar 2020, 15:12
siis Putin neid alasid ei taha.
n
no mida te lällutate,/ 2. veebruar 2020, 18:40
te isegi ei saa hakkama isegi naabrimehega või tema naisega.Seega IoII jutt suhu tagasi.Peksate asjata endale päkaga vastu rinda.
m
to Rahvas/ 2. veebruar 2020, 18:48
minu esivanemad jõudsid Siberisse just tänu sinusugusele, aktiivsele naaberküla mehele.Aga jutud käisid,et olevat teine maha löödud.Oli mis oli,kuid rahvas hoidis kokku,aga mis nüüd toimub...,jube.Olge valmis koraani õppima.
m
Mets/ 2. veebruar 2020, 13:45
Mis on saanud umbes 1000 km2 metsast Venemaa eri paigus, mis anti rahulepinguga Eestile kasutada? Kas seda ka raiuti?
r
rahuleping,rahuleping.../ 2. veebruar 2020, 18:54
minu meelest on see puhas populism.Ohollid peaksid poole oma maast siis tagastama,samuti leedukad poolakatele jne.Peale teist MS pandi piirid paika ja asi ants.

m
2. veebruar 2020, 13:16
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
g
Ggf/ 2. veebruar 2020, 13:59
Guugli tõlge paneb puusse jah:)
s
Sest/ 2. veebruar 2020, 16:39
Lätlased suretasid kahe ilmasõja vahel meie lähima sugulasrahva - liivlased välja
i
Iroonman/ 2. veebruar 2020, 13:10
Kas ikka sündis Stalini tarkusest? Stalinil oli tollal "tähtsamaid" probleeme lahenda, vaevalt ta mingite maalapikeste pärast muretses mis nagunii juba Liidu küljes, tema mõtles suurelt, et kuidas riike liidendada. On näppu puutunud materjale, et vähemalt Narvataguse osas tuli initsiatiiv Leningradi oblasti "juhtivtegelastelt" Samas me teame kuidas N Liidus "rahva tahet" realiseeriti" - "ülevalt" öeldi ette mida tahta tuleb.
1
2. veebruar 2020, 13:05
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
e
ery to 1279/ 2. veebruar 2020, 13:17
mitte päris nii - loobuti kremli nõudmisel viitest Tartu Rahule. Ja see oli/on viga, üks mitmest, mida reformierakonnale võib ette heita. Aga ikkagi pole nende valitsemiskultuur isegi mitte ligilähedaselt võrreldav praeguse klounivalitsusega
p
Praegune valitsus/ 2. veebruar 2020, 14:30
On nõus loobuma kõigest
k
2. veebruar 2020, 12:49
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
p
P/ 2. veebruar 2020, 12:52
t
To kalle/ 2. veebruar 2020, 14:31
Seda tuleks küsida hoopiski helme käest, sest tema keelepruuk ja trollidele antud sõnavabadus on ikka väga labane ja tsensuurne.
k
kallele/ 2. veebruar 2020, 15:16
see tähendab, et ÕL sü'litab presidendi peale, sõna ei ole vaba siin.
p
püha sõna või kirjapilt/ 2. veebruar 2020, 12:45
kuidas uskuda riiki, kes kirutas lepingule allkirja???/Martin Helme: „EKRE eesmärk on võimu teostada, mitte võimul olla“/
m
maakera pöördub itta/ 2. veebruar 2020, 12:24
kui raha on vaba on röövlid kohe jaol

v
vaatleja/ 2. veebruar 2020, 12:03
ehk venelased loevad kaht ja pooltsada aastat juba ajast mil rootslased oma taanlastelt saadud idaalade maades tsaarivenemaa kasuks loovutasid. ei olnud neil aladel siis ju iseseisvaid riike ja riigipiire. olid vaid kuršide, liivlaste, eestlaste ja ingerlaste hõimudega asustatud Rootsi riigi alad. peale Põhjasõda loovutati need Venemaale kõige "saba ja sarvedega". Kes ja kuidas toona kubermangude vahele jutid tõmbas ja kui paljus Stalin nende juttidega arvestama oli sunnitud, on juba teine teema.
k
kas loovutati?/ 2. veebruar 2020, 12:17
Või oleks õigem öelda et müüdi? Saadi ja võeti ka vastu hunnik hõbetat! Kas leping on jõus, või kes tatühistas?
m
Martin/ 2. veebruar 2020, 12:40
Rootsi riigi alad?? Kullakene, rootslastel ei olnud neile aladele vähimalgi määral suuremat õigust kui venelastel. Eesti- ja Liivimaa suhtes kehtib sama - ei olnud sakslastel, taanlastel rootslastel, poolakatel meie aladele suuremat õigust kui venelastel. Kes parasjagu tugevam juhtus olema, see pidas "oma õiguseks" meid "vallata ja hallata" Kui tahame ajaloosse objektiivselt suhtuda, siis just nii tulebki seda vaadata.
k
Kõige/ 2. veebruar 2020, 12:49
vähem õigust siinkandis laiutada on just venemaal ja see ei kesta igavesti!
õ
õigus muidugi,/ 2. veebruar 2020, 19:02
aga peale sõda kaovad ka endised piirid.Võitja tõmbab joone.
t
to Kõige / täna, 12:49/ 2. veebruar 2020, 19:06
kõige vähem on siin laiutanud eestlased ise.Ja sellega ollakse rahul ja nii saab olema ka edaspidi.Ja nagu räägitakse,ajalugu kordub.
v
valge hobuse mõttelend/ 2. veebruar 2020, 11:57
vene välisminister on selle paberi nimega leping ära kasutanud juba ammugi hoones,kus keiser ka jalal käis, ennem kui bolssevikud keisri elu üle üheselt otsustasid
k
käisin peterburgis alles/ 2. veebruar 2020, 11:46
no näidati seda Narva tagust ala mida selle karuputke väljaga meil teha on ja kas praegune Eesti piirkond on ideaalselt korda roogitud. neid vene käes olevaid alasid ei saa me mitte kunagi tagasi ja lapsik on sellest yldse soiguda
n
Noh/ 2. veebruar 2020, 12:31
Tassisidmandavoska endale head odavat kaupakappid punni
p
Piirilepingut/ 2. veebruar 2020, 11:37
ei tohiks meie parlament mitte mingil juhul ratifitseerima ja valitsus peaks sellest lepingust üldse taganema!Küll tuleb aeg,kus me võtame kõik kaotatud alad tagasi ja saame nende eest veel kuhjaga kahjutasu.Praegu ei ole aeg selleks küps,kuid see saab olema niikuinii!Tuletage kasvõi N Liitu meelde!Keegi vaevalt uskus selle monstrumi lagunemisse,kuid lagunes,ehkki pisut teisiti kui mina lootsin.
t
Teet/ 2. veebruar 2020, 12:15
Siin on meie poliitikute "pildigalerii" ja kas sellised julgevad siis Venemaaga vaielda? https://www.youtube.com/watch?v=Bh5lAbX9a2I
j
2. veebruar 2020, 11:34
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
kle/ 2. veebruar 2020, 11:39
ja Maakera oleks ümbernimetatud - Venekera!
t
Tohoh/ 2. veebruar 2020, 12:50
Kelle toega see maaa oleks ära vallutatud? Ameeriklasete toega oleks vallutatud ära Ameerika? 2 Maailma sõjasid nad sakslastele vastu edukalt, et saadi ju igasugust abi Ameerikast. Tank T-34 88 projekteeriti ju ümber Ameerikas ameerika inseneride poolt. Venelaste edu oli tagatud toormega. Hitler kulutas varasemalt oma resurrsi mõtlermatult. Näitkes tanke suutsid venelased toota 4 korda rohkem kui sakslased. See oli tankisõda. Ilma Ameeriklaste abita polnuks venemaa kosmoseriik, vaid nad oleksid ringi sõitnud hobustega siiani.
P
@ kell 12.50/ 2. veebruar 2020, 13:08
Parendan/täiendan Tohoh-i viimast lauset: mitte hobustega, vaid viltide-kirsadega maapinda tampinud
t
to tohoh/ 2. veebruar 2020, 17:32
Ilma sakslaste abita polnuks Ameerika kosmoseriik, vaid nad oleksid ringi sõitnud aotodega siiani.
a
Aadu Võrumaa Teataja/ 2. veebruar 2020, 11:17
Venemaa arhiivijuht: ma pole kindel, kas Vene rahvas tahab oma ajalugu teada: (Venemaal on paljusid ärritanud Venemaa riigiarhiivi elupõlise direktori Sergei Mironenko väljaütlemised Molotovi-Ribbentropi pakti kuritegeliku olemuse ning 28 panfilovlase olematu kangelasteo kohta. ) https://diplomaatia.ee/venemaa-arhiivijuht-ma-pole-kindel-kas-vene-rahvas-tahab-oma-ajalugu-teada/
t
Tõde on tõde / 2. veebruar 2020, 21:39
Tõde on valus kuulata, kas tahab või ei taha, ongi liiga kõrge kukkumine eneseimetlejatest vatjovkadel

o
OOO/ 2. veebruar 2020, 11:10
Hea meelega kirjutaks ka aga ...
h
huvitav küll/ 2. veebruar 2020, 19:11
aga kas keegi teab üldse,mis jama selle teise rindega oli.Arvan,et teatakse,kuid kõik vaikivad.
j
2. veebruar 2020, 11:02
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
m
maakas/ 2. veebruar 2020, 11:07
mine ja asusta. tõrvik võta kaasa, siis saad selle endale ..... pista!
h
Hahahaaaaaaa/ 2. veebruar 2020, 11:29
Varsti varsti hakkame sinusuguse id sartiiridesmotsitama
õ
Õige!!!/ 2. veebruar 2020, 14:52
Saadame eelmised välja- nende nahavärv ei sobi ja toome "professorid" asemele!
j
juhan naljahammas/ 2. veebruar 2020, 19:16
ma isiklikult arvan,et juhanit on palju kergem ümberasutada.Ja kui vanad on need "põlised" EV alad.Sa vennike oled vist laalipoisi õpikut liiga palju lugenud.
k
2. veebruar 2020, 10:55
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
r
RS2 to kolp/ 2. veebruar 2020, 11:15
See, et joss k a a b a k a s oli, ei tähenda , et ta rumaI oli. Mõtle ise kõik teisedrivaalidest möIakad kaasa arvatud lenin suutis kõrvaldada ja pikemaks ajaks võimule jääda alles Lavrentij Pavlovits satis ta teise ilma, kui endal per se alune kuumaks läks. Oli ta samuti kloun -nikitast targem, kes jossi valitsemise ajal oli sõnakuulelil Iakei.
v
Vaata/ 2. veebruar 2020, 11:30
Erinevalt Sinust oli Stalin geenius. Kuri geenius, kes lõi oma rikka maa elanike elatustaseme arvelt hiiglasliku tapamasina, millel jäi valge inimese tsivilisatsioon hakatuseks Euraasia mandril ja siis ka kogu maailmas hävitamata ainult tänu sellele, et üks tolleaegne hullumeelne riigimees otsustas talle vastu hakata ja tegi seda kõige valusamal hetkel, 2 nädalat enne "vabastusretke", kui piirivalve oli juba läinud, hiiglaslikud varud relvi, laskemoona, kütust, toitu ja kõiki muid varusid otse piirile maha valatud.
i
Imestaja Kongost/ 2. veebruar 2020, 10:49
Eesti piir on määratud Tartu rahulepinguga. Senikaua kui need alad on okupeeritud ja Vene Föderatsiooni relvajõudude käes, loen Eestit okupeeritud riigiks. Okupantide esindajad Pikalt tänavalt on muideks persona nongrata staatuses. Sellega seoses soovitan Eesti diplomaadid ka Venemaalt ära tuua võimalikult kiiresti.
m
mustakas/ 2. veebruar 2020, 10:38
Igatahwes nihutas Paet oma ja Ansip8i tark7usest seda piiri Narva lahel naabrile soodsalt. Se3ega Stalini ideed on surematud.
l
Lhollakas/ 2. veebruar 2020, 10:45
p
2. veebruar 2020, 21:44
k
kohalik/ 2. veebruar 2020, 10:36
üheksakümnendatel praeguse nn stalini piiri mahamärkimisel kingiti veel osa maad venele, tean vähemalt kahte kohta ja kusjuures google kaardil on piir õige st maalapid kuuluvad eestile... kagu-eestis
e
ei/ 2. veebruar 2020, 10:08
hoopis riigireeturite pugemisest

m
2. veebruar 2020, 10:02
Mis piirides oli Kerenski poolt antud autonoomia Eestile?
a
Aadu Võrumaa Teataja/ 2. veebruar 2020, 11:19
Kubermangu piirides ehk praktiliselt praegustes
s
siiski/ 2. veebruar 2020, 20:19
ilma Narvata, mis kuulus Peterburi kubermagu. Tänu sm.Leninile anti Narva Eestile.
e
Enn/ 2. veebruar 2020, 09:57
Kahjuks ka meie diplomaadid ja poliitikud valdavas enamuses ei ole midagi teinud Stalini režiimi kuritegeliku olemuse ja tegutsemise paljastamiseks.
o
!/ 2. veebruar 2020, 10:08
osa keskerakondlasi keeldus hukka mõistmast küüditamisi, mida siis siin veel paljastada on? Tegemist oli vabastamise ja kirjaoskuse toomisega!
r
RS2 to !/ 2. veebruar 2020, 11:17
Lisaks olid suure kultuuri tootjad. Õpetasid nimelt kolmekäigulise lõuna noa ja kahvlita sööma, kõik supilusikaga. Ja sama supilusika varrega tee stakannis suhkrut segama. ;)
j
Juhan./ 2. veebruar 2020, 09:29
Meil on vabariik juba 30 aastat olnud aga keeleseadust pole täitma hakatud.
i
irw/ 2. veebruar 2020, 09:36
KAs Teile ei meeldi tuvi kombel inglišit spiikida?
k
Kas Helme on endiselt kremli palgal?/ 2. veebruar 2020, 09:48
EKREIKE võitleb ju vene kooliide säilitamise eest ja eestikeelsele haridusele ülemineku vastu.
k
kutsa auh to 9:48!/ 2. veebruar 2020, 10:10
peremehe kätt ei pureta!
v
Vaba/ 2. veebruar 2020, 11:26
Hahaha mine lakkuobaamajunni
k
kõik me/ 2. veebruar 2020, 19:26
varsti räägime ingliskeeles, Juba on meil siin 25000 ukrainlast ja nemad kasutavad vene meil keelt.Kindlasti on neid varsti 100000,uskuge mind.
k
Kalle/ 2. veebruar 2020, 09:08
Mis mõtet on lippe lehvitada, kui okupandid ja nende järeltulijad, kellest paljud ei kavatsegi eesti keelt ära õppida ( seega pole lojaalsed ), on endiselt siin riigis.
j
Jaa/ 2. veebruar 2020, 09:14
Idinahhuisiberisepidaras
o
2. veebruar 2020, 09:17
Okupantide väärastunud ideoloogiat levitanud Mark.si.st Helme nüüd lum.pen proletariaadi iidol. Tsiteerib neile siiamaani Lenini teoseid.
e
2. veebruar 2020, 09:19
Ega soomlased asjata öelnud, et meil võib ka i.di.o.o.dist saada siseminister.
r
rein/ 2. veebruar 2020, 09:23
minu jaoks on okupandid ka need eestlased kelle emakeeleesti keel aga kes punaimpeeriumi ajupesu tulemusena nendega kaasa läinud.
p
Paremäärmuslased on krelmi kasulikud i.di.o.o.did./ 2. veebruar 2020, 09:27
Riigikogu esimees norib meil naabritega tüli. Tahab Vabadussõjas meie poolt vallutatud Petserimaad ja Narva jõe tagust platsdarmi venelastelt tagasi saada. Need sõjalised platsdarmid olid vajalikud 20 sajandi alguse sõjapidmise viiside juures, tänapäeval enam mitte. Või on EKRE veel agressiivsem naabrite suhtes kui putin?
k
Kurb/ 2. veebruar 2020, 10:32
Et ka praeguses valitsuses isegi mõned tegelased toetavad natsismi ideoloogiat ja reklaamivad seda.
r
RS2 to 09:19/ 2. veebruar 2020, 11:20
Neil endil võib näed I-dioodist isegi peaminister saada. Sotsid ju läbi ajaloo I-dioodid ja möIakad olnud.
r
Rasvaliidu jäänused ja punakolhoosnikud/ 2. veebruar 2020, 19:39
Mingite rumalate inimeste häältega on nüüd võimul okupantide lakei Helme.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee