PUHKA LENNUKIS?! Puhkusele ihkavad reisijad passisid tundide viisi lennukis tehnilisel põhjusel, mis tuvastati jäätõrjeprotseduuri käigus.
Foto: Andres Putting / Delfi MeediaAlles mõni päev tagasi teatas kurikuulus tšarterlendude operaator Smartlynx, et nüüd on kõigi viivituste ja muude hädadega lõpp, sest Eesti liinidel on tagasi uus Boeing 737 Max 8 lennuk. Ent nii hästi pole siiski läinud – täna hommikul Tenerifele lennata soovinud reisijad istusid samas lennukis üle kolme tunni ja ootasid õhkutõusu.
„Möödunud aasta lõpus oli meie opereeritavatel lendudel mitu viivitust lennukite tehniliste probleemide tõttu. Kahetsusväärselt sattus mitu sellist juhtumit ka lähestikku olema. Palume nende ebamugavuste tõttu vabandust kõikide oma klientide ja koostööpartnerite ees,“ lausus SmartLynx Airlinesi tegevjuht Žygimantas Surintas teisipäeval välja saadetud pressiteate vahendusel. „Meie esimene prioriteet on alati reisijate turvalisus ja tehniliste probleemide puhul võtame neid tõsiselt.“
Kommentaarid (1)