PUHKA LENNUKIS?! Puhkusele ihkavad reisijad passisid tundide viisi lennukis tehnilisel põhjusel, mis tuvastati jäätõrjeprotseduuri käigus.

Foto: Andres Putting / Delfi Meedia
Helen Mihelson 20. jaanuar 2023 11:22

Alles mõni päev tagasi teatas kurikuulus tšarterlendude operaator Smartlynx, et nüüd on kõigi viivituste ja muude hädadega lõpp, sest Eesti liinidel on tagasi uus Boeing 737 Max 8 lennuk. Ent nii hästi pole siiski läinud – täna hommikul Tenerifele lennata soovinud reisijad istusid samas lennukis üle kolme tunni ja ootasid õhkutõusu.

„Möödunud aasta lõpus oli meie opereeritavatel lendudel mitu viivitust lennukite tehniliste probleemide tõttu. Kahetsusväärselt sattus mitu sellist juhtumit ka lähestikku olema. Palume nende ebamugavuste tõttu vabandust kõikide oma klientide ja koostööpartnerite ees,“ lausus SmartLynx Airlinesi tegevjuht Žygimantas Surintas teisipäeval välja saadetud pressiteate vahendusel. „Meie esimene prioriteet on alati reisijate turvalisus ja tehniliste probleemide puhul võtame neid tõsiselt.“

Edasi lugemiseks:

VÕIDA RAHA!

Telli Õhtuleht Kirjastuse digipakett ja saad

Vaata võimalusi
  • ligipääsu kogu Õhtulehe tasulisele sisule
  • vähem reklaami
  • jagada lugemisõigust nelja sõbraga
  • võimaluse võita 100 € lisatulu kuus
Näita vähem
1 € / kuu11.99 € / kuu
-92%
Telli

Osta üks artikkel

Ühe artikli lugemisõigus
  • Ühe artikli lugemisõigus
Näita vähem
3.99