Lugejakiri

Lugejakiri | Iseteeninduse nuhtlus: miks peab klient oma ostude välimust rikkuma, sest puudub üks hädavajalik asi (7)

LISA KOMMENTAAR

Diana 9. oktoober 2022 22:09
Võta pult ja ära virise
sa 8. oktoober 2022 17:25
iseteeninduskassa on külepealne lugeja ja siis on all laua peal ka
Katrin 7. oktoober 2022 18:00
Imelik, et Helsingis elades sellist probleemi ei olnud, seal on kõikides poe iseteenindus kassades olemas ka pult. Tavaliselt oleme ikka meie oma tehniliste võimaluste poolest võimekamad, et ei saa aru jah, miks meie iseteeninduskassades sellega arvestatud ei ole. Näiteks Prisma on ju mõlemal pool lahte. Ühel pool on pult olemas aga teisel pool mitte.
Hiireke 7. oktoober 2022 16:59
Sooja toiduga on sama probleem, mõni masin loeb koodi ülevalt mõne jaoks on jah vaja ümber keerata ja plus kegeid asju ei loe ja teinekord on üli aeglane kuigi peks kiiremini saama.
Kersti 7. oktoober 2022 10:24
Tahan öelda et mõnes poes teatud kellaaegadel ei olegi tavalist kassat - ongi ainult iseteeninduskassad. Kas ma pean siis asjad ostmata jätma ja teise poodi minema?
Ostja 7. oktoober 2022 08:22
Põhimõtteliselt ei kasuta iseteeninduskassasid. Inimesega suhelda on palju meeldivam.
juss 7. oktoober 2022 08:04
Naljakas on ka lisaks see, kuidas iga kerge asja peale peab jooksma teenindaja, sest aparaat karjub, et asetage toode alusele. Kergete asjade tuvastamisega on seadmetel probleeme.