Eesti uudised

PRONKSIÖÖ KORDUB? Narva punamonumenti kaitsev mees: kui tank teisaldatakse, tuleb sõda (48)

LISA KOMMENTAAR

future 6. august 2022 09:42
Tank on juba eelmine sajand. Kaasaega väljendaks pronksist tuumaseen Narva jõe kaldal. Kui veel seenekübaral oleks väljendatud maailma riigid, kus tuumakohvriga venelase jalg tatsuma saab, siis saaks sellest veel uhkem ja püham kihluste, pulmade ja matuste pühitsemise koht!
mõistuse hääl 5. august 2022 19:01
Ehkki ka minu meelest on tank jõhker sõjamasin ja hävingu sümbol, pole praegu sobiv hetk seda teisaldada. Kohalikud seestunud mõtteviisiga muulased on ärevile aetud ja võivad parandamatut kahju teha. Meil pole ju kodusõda vaja, niigi on raske aeg, koroona ja hinnatõus ja Ukrauna sõda.
Narva loodetavasti valib omale ja lastele tulevik 5. august 2022 17:04
Eletrijaamad võivad seiskuda. Parem siiski anda venelastele aega rahunemiseks ja poole valikuks. Narva peab poole valima.
Arno Jaago 5. august 2022 13:29
Okupatsiooni ja Venemaa režiimi natsismi Ukraina pinnal, seda ei pühi mälust tangi kaotamine, ega ka mingi muu mälestusmärgi kõrvaldamine. Pigem oleks tarvis sellest kõigest õigetes toonides rääkida, mitte olematuks teha. Las käivad häbenemas või mälestamas nende juures, siis äkki jõuab tegelikkus ka nende teadvusesse. Ärge tegelege jamaga.
Ekvalaiser… 5. august 2022 12:59
Nagu kunagi Meri ütles: Kui tahame olla riik siis käitume riigina kui oblast siiselame oblasti seaduste järgi.Eestimaal kehtivad eesti seadused - ka Narvas.Siin on koht kus Eesti politsei saab tegelikult näidata mida ta tegelikult väärt on.Aitab juba klapperjahist pannitagujate ja tsellomängijate vastu, aeg on näidata tegudega tegelikku sisu.
no jah... 6. august 2022 14:49
Jutt jumala õige.Aitab juba sellest mämmutamisest ja rahvaste sõprusest

aino 5. august 2022 11:37
tead mees, mine koju, venemaale...Sina ei tule enam meile ütlema, mida teha.
mingu oma kodumaale tagasi. 5. august 2022 11:23
Hallipassi omanikel ei ole küll tanki kohapealt mingit õigust sõna võtta.Kes seal vastu hakkavad,tuleks kodumaale kiiremas korras tagasi saata ja sissesõidu viisa keeld 10 aastaks.
Kaua see jama seal veel kestab. 5. august 2022 11:19
Huvitav,mis linn see Narva on,et seal ei kehti Eesti riigi seadused ja korraldused.Kui elad Eesti riigis,siis kehtivad kõigile ikka Eesti riigi seadused ja korraldused.Miks Narvas lastakse võimutseda venekeelsel elanikonnal.Kui neile ei meeldi meie riigis elada,siis piir äraminekuks on neile alati lahti olnud.Ei ole keegi neil tagasi venemaale kolida keelanud.
Vanur 5. august 2022 10:58
Need kaitsjad võiks kohe üle piiri toimetada. See on ju otsene ähvardus riigikorrale.
Kui sõda, 5. august 2022 10:06
siis sõda...aga tankist te ilma jääte.
Öigusriik 5. august 2022 09:33
Täna kehtib seadus millega saab Narva linnavalitsust trahvida 32000 EUR okupatsioonisümbolite avaliku kasutamise eest! Milleks probleem, tuleb asi lihtslt kohtusse anda! Raik ütles otse välja, et tema Narva linna juhina tanki äre ei vii - see on avalik ja otsene keeldumine seadusele allumast. Selle käitumise eest peab juht oma töölt lahkuma ja vöibolla ka eraisikuna 2300 EUR trahvi maksma. Väga lihtne lahendus, Kaja Kallas on jurist ja on osanud seadusejoki abil saada uuesti riiki juhtima, tegutsegu siis edasi ka seaduste abil, mitte SALATSEDES tanki osas jättes okupantidele mänguruumi.
juku 5. august 2022 09:31
Nüüd peab valitsus näitama kas Eesti Vabariik toimib.

KL 5. august 2022 09:14
Kui muidu ei saa, eraldab Herem ühe CG ja siis pole kraanat vajagi.
kaua võib 5. august 2022 07:48
Narva venelased(ekre valijad) tuleb korrale kutsuda. Vajadusel riigist välja saata, kui see on seaduspärane.
Eestimeelne 5. august 2022 07:38
Kui see valitsus seda tanki ära ei korista siis EKRE ja kesikud ei tee seda kunagi
njah 5. august 2022 07:50
Kui ekre ja kesikud võimul olid, siis ei tehtud midagi tanki eemaldamiseks. Nende valijad ikkagi. Kui reformierakond nüüd tanki eemaldab, siis on Martinil venelastele hea öelda, et meie seda ei teinud ja poleks teinud ka. Valige ikka edasi meid.
Tere 5. august 2022 08:26
Reformierakonnal on pea 20 aastat aeg olnud et okupatdioonisümbolid viimseni prügimäele viia. Ometigi pole taseda teinud. Miks ja kelle huvides?
Teeline 5. august 2022 15:01
njah täna 07:50- le. Refid olid võimul 17 aastat. Tank seisab ikka oma koha peal!
*_* 5. august 2022 05:03
Ma ei saa aru miks nendega mängitakse. Suurem osa on neist on hallide passidega, kui vahele jääb elamisluba ära ja 24h oma asjade kokku korjamiseks.
:) 4. august 2022 23:03
Ma ei saa aru, mis läbu ja magamine seal mitu päeva juba käib. See on ju ikkagi vahetu piiritsoon, isegi piiripost on kohe tanki taga. Valmistavad uut forsseerimist ette? Eesti kodanikele trahv teha ja hallipassimeestel ning vene kodanikel elamisluba ära tühistada kui muidu aru ei saa. Kaua see jama seal kestab.
Thea 4. august 2022 22:45
Meie riigijuhid ise ohustavad oma lollustega meie riiki. Miks te õigel ajal, kui Eesti sai vabaks, 1990 - datest alates neid monumente ei eemaldanud, kuidas nad siis teid ei seganud. Tahaks väga vastust sellele küsimusele.
tere 4. august 2022 23:06
Segasid küll. Puhtalt minu isiklik arvamus, aga küllap nad ikka sisimas kremlimeelsed olid, kui okupatsioonisümbolid neid ei seganud.

4. august 2022 22:40
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Tere 5. august 2022 00:09
Selle päradt on kiire, et venemas ründas ukrainat. Tuleb lõpetada okupatsiooni ülistavate sümbolite ees kummardamine ning ükskord riigiks saada. Kui see sinule ei meeldi, siis võud ju kodumaale putinistani tagasi kobida.
fakt 4. august 2022 22:35
Tank muuseumi ja Putini toetajad vanglasse.
Mis väärtus sel on, et muuseumisse? 4. august 2022 23:00
Vanarauaks! Ja kiiremini valitsuse taasemel määrus. "Tanki kaitsjatest" nimekiri ja vestlusele - kes Eestis elades seadusi ei täida, pole ka kohta Eestis. See ei oma tähtsust, et "olen siin sündinud", minu isa võitles fashisidega.
sa 4. august 2022 22:06
jumal küll mida see tank tähendab teile
Võtke 4. august 2022 22:00
tank ja sõitke üle Narva jõe. Aitab juba neist okupantidest. See siin on Euroopa ja VABA MAA. Tahate ikke all elada, minge ära. Meie riigijuhtidele aga ütleks, et enamus on seal taasiseseisvumise ajast endale pekki kasvatanud. Teinud oma teisaldamise otsused juba siis. Selgrootu valitsus, saaks ainult taskuid täita!
4. august 2022 21:19
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
uku 5. august 2022 07:49
Trollide üleskutse: Selleks, et Kaja Kallase valitsus kukutada, peab tanki kaitsma. Hahahaa, naerapuruks ...

Marko 4. august 2022 21:10
Tanki kaitsjad tuleksvenemaa paradiisi saata. Las olla oma kaunis ja õitsvas kodumaal. Seal onpiisavalt monumente , isikuvabadust ja hinnatakse ja väärtustatakse inimelu.
Juku 4. august 2022 20:35
Jah, olen nõus, et need võiks minema vedada. Aga no mitte üldse ei ole nõus ajastusega - enne kevadisi valimisi käib jälle odav profiidi lõikamine ja pildi olemine. Sama nagu Tõnismäelgi. Kas meil on otsustajad imbe-tsiilused või p rovokaatorid? Aljoša viidi ka nimme vahetult enne 9 maid ära ja nüüd samuti - niigi keeb katel juba üle äärte ja mida kõvemini kaant peale surutakse, seda kõvem pauk käib. Ajastust võiks nagu valida või mis? 50-60 a on need monumendid siin olnud, enam ei kannata üldse? Ajame terve Ida-Viru tagajalgadele, et siis Piiteri sekopeal oleks jälle põhjendust omasid kaitsta
Parimad ajastused 5. august 2022 01:41
Putin ei julgenud ilma suurema mäsuta NATOsse venelasi kaitsma tulla, sellepärast oli 9. maiks kavandatud sadu võitlejaid kohale saata. Ansip ennetas seda ja tulemuseks oli kohalike relvitu mäsu. Ilma sadade ohvriteta ei saanud isegi Narvat hõivata. Nüüd on parim aeg, sest venelaste imperialistlik pale on Ukrainas maailmale näha.
Juhanes 4. august 2022 20:22
Juhul kui Venemaa tõesti seda tanki endale tahab, siis mina küll vastu ei ole. Võiks ka "Tallinna vabastaja" ehk "Aljoša" sellele kaasa anda. Ikkagi nende mälestusmärgid nende sõjale. Mälestagu nende kaudu midaiganes, aga oma kodumaal mitte Eestis.
eestlane,30 aastat kaine 4. august 2022 20:11
Inimene muutub ülemeelikuks, kui on võtnud alkohooli. Ja ütleb seda , mis meelel, mis hinges. Narvas on alkohooli asemel tank. Venelane on muutunud tanki juures alati ülemeelikuks. Tal kaob reaalsustaju ümbritseva maailma suhtes. See maailm on Eesti. Eestlane aga on riigi iseseisvusest ülemeelik, purjus. Liiga kergemeelselt on jäetud punamonumendid alles. Venelasele on see märk, ega eestlane tahagi iseseisvust.
seda kõike õhutavad meie ajakirjanikud 4. august 2022 20:04
Terve tänase päeva jahutakse, kas kordub pronksiöö. Helistage, helistage, helistage! Mis see on, kui mitte massihüsteeria õhutamine. Häbi, ERR.
Tahaks näha 4. august 2022 19:56
kas politsei käitub tankikaitsjatega samamoodi kui maski- või sundvaktsineerimise vastaste meeleavaldajatega. Koerad, maskides ja laigulises mundris automaaturid jne. Kahtlen, et julgevad. Ega seal pole tšellomängijad, piimamannergu kolistajad või Eesti lipu lehvitajad, kelle kallal sai jõudu näidata. Elvise kohvikust rääkimata. Pangu ka turvamehed ööpäevaringselt valvama ja arve saatku narvalastele.
Ah sa nuga 4. august 2022 21:48
Isdgi punamonumentide kõrvaldamise juures ei suuda osa peast haigeid seda koroonat kürvale jätta.Enam maha ei rahune.Ja see kohvikupidaja,päh,üks suur ahverist.
uku 4. august 2022 21:50
Alahindad Eesti Politseid. Kui vaja siis pannakse tanki kaitsjad kaerajaani tantsima.
Kulla Evart 4. august 2022 19:50
Tank, tanki, tanki. Teiseks, T-särk jääb ka venelase seljas T-särgiks, mitte pole maika. Ja veel. Püüa klassikirjandi stiilist edasi liikuda, sa oled juba suur poiss!

Jah 4. august 2022 19:49
Ja kas hetkel on rahu siis või? Tank tuleb äraviia ja siis selgub ka, et sõda ei tule. Sõda ei saa tulla, kui ta on juba olemas.
4. august 2022 19:42
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
tere 4. august 2022 22:41
Ainuke ajalooline probleem on see, et refirastid pole 18 võimul oldud aasta jooksul likvideerinud okuaptsiooni ülistavaid monumente. Miks ja kelle huvides?
uku 5. august 2022 07:26
Kogu taasiseisvumise ajal on kahel suurel erakonnal - reffil ja keskil oma monumentide lugu: Ansip viis aljoša minema ja Savisaar ehitas Lasnamäele vene kiriku. Ja siis Parts oma punase kraanaga tegi lörri läinud operatsiooni. Ehk siis peale reffi pole teistel midagi positiivset ette näidata. Et siis nagu reff on süüdi, et ülejäänud nii saamatud on?
ehitaja 4. august 2022 19:12
Nuudi asemel saad poolekilost vasarat ja mingit sõda ei tule.
Mi 6. august 2022 12:20
Ei tea kas see tank poleb sama hästi kui se ekskavaator voi mis ta oli.....-:)