VIIMSE PIIRINI VIIDUD: Pidevalt ühe ja sama reklaami ketramine käib paljudele ajudele.

Foto: Kollaaž (Vida Press, Instagram / @igamidanes)
Reti Jõerand 25. juuli 2022 15:44

„Ma ei saa enam pa-pa-pa-parima suve reklaami pärast enam magada! Millal see läbi saab?“ pahandavad noorukid sotsiaalmeedias Lidli kurikuulsa reklaami peale. Kas tõesti võib reklaam osutuda nii tüütuks, et see toob kaasa ridamisi kaebusi? Ning kas „närvidele käiv“ reklaam täidab pikemas perspektiivis oma eesmärki või toob kaasa hoopis kahju?

Paljud Eesti noored on teinud solvava sisuga meeme ning TikToki videoid sellest, kuidas neile ei meeldi pa-pa-pa-parima suve reklaam. „See Lidli reklaam on suht sus (kahtlane – toim.),“ kirjutab üks nooruk Eesti politsei Instagrami sõnumitesse.

Teine nooruk kirjutas ka Lidli enda Instagrami sõnumi: „Tahtsin öelda, et see reklaam „pa-pa-pa-parim suvi“ käib kõigile ajudele. Palun tehke uus reklaam!“ nõuab ta.

Asjad on läinud isegi nii kaugele, et mõni on isegi Lidli reklaami tõttu pöördunud tarbijakaitse ja tehnilise järelevalve ameti (TTJA) poole.

Kas säärane negatiivne tagasiside ühe reklaami kohta võib tuua firmale kaasa aga hoopis kahju?

Edasi lugemiseks vali endale sobiv plaan:

Telli Õhtulehe digipakett

Vaata võimalusi
  • 11 erinevat digiväljaannet
  • Üle 2000 artikli kuus
  • Jagamisõigus 4 sõbraga
  • Tellijatele mõeldud auhinnad
Näita vähem
€ 0 / nädal€ 11.99 / kuu
Telli

Osta üks artikkel

Ühe artikli lugemisõigus
  • Ühe artikli lugemisõigus
Näita vähem
€ 3.99