Eesti uudised

ÕL VIDEOKATSE | TÕESTATUD! Liikluskaost ei põhjusta ainult tõukeratturid, vaid ka täiesti süüdimatud jalakäijad (20)

LISA KOMMENTAAR

minu meelest on kõiges süüdi hoopis 23. juuli 2022 10:15
minu meelest on süüdi autojuhid. vaadake, kui neid ei oleks. mis siis liikluses paremini oleks? tehke lugu. tehte see lugu ausalt. ja saate aru, et kui ei oleks autosid, oleks kõik ok.
Kas 22. juuli 2022 10:42
mitte ei peaks kõnniteel rattur sõitma jalakäija kiirusega? Nüüd on uus vihkamisobjekt leitud. Kui vaadata neid kalli rahaga ehitatud jalgrattateid, mis on autotee kõrval peaaegu, siis näen ikka, et rattatee on tühi ja ratturid sõidavad ikka autoteel. Jalakäijal pole jalgteel ka enam ohutu, kui puu on nii madala võraga, et selle alt kõndida ei saa, siis kõrvale astumiseks pead ette ja taha vaatama, et mõni rattur või tõuksitaja sind alla ei ajaks.
kalle 22. juuli 2022 14:46
asja iva ongi ju, et see on RATTAtee
Süüdimatu jalakäija on see 21. juuli 2022 20:53
...kes reguleerimata ülekäigurajal selle asemel, et mõni sekund oodata auto möödumist, astub autole ette! Jalakäija on küll nõrgem pool aga ülekäiguradadel ei ole neil eesõigust ja sageli peavad nende hoolimatuse tõttu pidurdama ja siis jälle sõitma hakkama ka raskesõidukid.
Juhanes 21. juuli 2022 19:27
See katse tõestas vaid seda, et katsekorraldajale ei meeldi jalakäijad.
mhm 21. juuli 2022 19:19
maitia mul täiesti puudub see närv, mis takistab kergliiklusteel jalakäijale otsa sõita. Liiklusseadus ei sea piiranguid, mul on kohtukogemus ja panen tuima.
Jalakäija 21. juuli 2022 17:59
Tihti on tehtud rattateed kõnniteele, kus varem sai kenasti jalutada. Nüüd peab jalakäia käima hanereas ja jumal hoia, et tal last või koera ei ole - need ei mahu kuidagi sellele jalakäiale jäetud vaäikesele ribale. Tänu tõuksidele ja ratastedele pead kogu aeg käima linnas täis tähelepanuga nagu ületaksid permanentselt sõiduteed. Kogu aeg keegi tiristab selja taga ja möödub sust lähedalt.
Rattur 22. juuli 2022 11:26
Ka ratturid oleksid märksa õnnelikumad, kui rattatee oleks ehitatud autotee arvelt, mitte kõnniteega kokku. Küll aga pahaseks ajab see, et need vähesedki kohad linnas, kus on lai kõnnitee ja rattatee ning viimased veel ka selgelt eraldi (nt Pirita teel).. siis ikka leiab mingi seltskond, et nendel on mugavam jalutada kambakesi rattateel mitte sealsamas 1,5m kõrval oleval kõnniteel.. MIKS? Selgitage palun, miks te teete nii?
töuks on mootoriga söiduk 21. juuli 2022 16:43
Jalakäial on alati sellest rohkem eesöigust. Tihti söidavad kiirusega, mis kisub 20+ km/t. Omal ajal oli nöue, et mootorsöiduki peab saama pidama ettenähtud meetritega. Täna kehtib liiklusseaduses: Kood 401. Üldnõuded piduriseadmele: 6) ratta pidurdusjõud, sõiduki pidurdusteekond ja sõiduki aeglustus peavad olema saavutatud piduripedaalile vajutamisel: Nõue: pidurdusteekond kuival kõvakattega teel kiiruselt 30 km/h ei tohi ületada: 1. L kategooria ... 7 m, Kuidas tõuksiga pisitillukeste ratastega on? 20 km/t söites tuleks kuskil 4 m seisma saada- kahtlen selles väga!
Teeline 21. juuli 2022 21:20
Kas sa Liiklusseadust üldse lugenud oled? Kus on seal koodid? Ja miks sa ainult seda kirjutad, mis sulle meeldib? See, mida sa siin tsiteerid on Majandus- ja kommunikatsiooniministri 13.06.2011. a määrus nr 42. Ja kehtib see: "NÕUDED ALATES 1. JAANUARIST 1997. A LIIKLUSREGISTRISSE KANTUD VÕI KANTAVALE SÕIDUKILE, VÄLJA ARVATUD ENNE 1. JAANUARI 1984. A VALMISTATUD VÕI ESMAREGISTREERITUD SÕIDUKID NING 30-AASTASED JA VANEMAD SÕIDUKID". Ma ei karju, lihtsal kopeeri-kleebi.
Teeline 21. juuli 2022 21:32
Lisa. Tõuksi lubatud suurim kiirus on 25 km/h. Omal ajal pidi jalgratas ka olema registreeritud ja jalgratturil juhitunnistus.
@Teeline 21. juuli 2022 22:00
Ega seal seadstes tegelikult elektri-tõuksidest juttu pole, Kuid liiguvad need ju oluliselt kiiremini kui ilma elektrita ja rattad on neil imepisikesed, piduriga on vist küll nii et kui sötja kaala on 100 kg vöi söitjaid isegi kaks, siis on küsimus - kui pikka on pidurdusteekond ja sealt ka mötisklus tuleb, 25 km/h söites jalakäiate vahel on oluline suuta peatuda vajadusel! Reeglid jäägu seadusandjale. L kategoorias 1,68 sekundit. Viletsad pidurid, mis 25 km/h pealt vajavad 20 m seisma jäämiseks kulub 3,6*2*20/25 = 5,76 sekundit !!!
Teeline 21. juuli 2022 23:00
@Teeline täna 22:00- le. Kas ainult seaduseandjad peavad reegleid täitma? See pole naljakas. Ülejäänud siis teevad, mida tahavad, sõidavad kuidas tahavad? Reeglid on siiski kõigi jaoks. L- kategooria alla käivad sõidukid, mis on kantud Liiklusregistrisse, elektritõuksile kood 401 ei kehti. Aga sa oled kuidagi kahepalgeline. Üheltpoolt jäägu reeglid seaduseandjatele, teiselt poolt ajad taga kood 401-e, mis neile liikuritele isegi ei kehti. Pealegi - kahte sõitjat olla ei tohi, jalakäija vahetus läheduses tuleb liigelda jalakäija kiirusega, mitte gaas põhjas, alla 16 aasta peab olema kiiver.
igasugust jama... 21. juuli 2022 16:06
...põhjustavad ennasttäis egomaniakid - liikugu nad tõukside, jalgrataste või autodega. Või kasvõi jalgsi.

uku 21. juuli 2022 15:57
Jalakäijad tuleb vangi panna. Autod tuleb ära keelata. Tõuksiga peab saama kinno sõita. Miks meil ei saa ametlikult tõuksiga abielluda?
rahu 21. juuli 2022 16:30
ära enam peale võta!
uku 21. juuli 2022 19:39
Ei võta. Kahekesi sõitmine ongi keelatud.
Post 21. juuli 2022 15:22
Mitut jalgratast peale katse tegija te veel nägite? 0. Sedasi raisatakse sõidu- ja kõnniteede ruumi.
tädike 21. juuli 2022 14:55
kui rattatee on juba tehtud, siis võiksid kõik jälgida, kus nad käivad-sõidavad. nii lihtne ongi. meie inimesed pole harjunud, et on olemas rattateed, kus ei käida. nagu kõigis suurlinnades
Jaan 21. juuli 2022 14:32
Minu arust näitab see video kui idiootselt ja läbimõtlemata on need rattateed üldse tehtud. Aitäh Keskerakond