Eesti uudised

ÕL VIDEO | Salm: oleme teinud otsuse kaitseväe struktuuri suurendada 10 000 võitleja võrra (138)

LISA KOMMENTAAR

uilo 14. juuli 2022 15:15
Ehtne Veremaa, kurjuse impeerium https://www.ohtuleht.ee/1066215/otseblogi-raketirunnakus-vinnotsjale-hukkus-ja-sai-viga-mitukummend-inimest-vene-vaed-on-vaidetavalt-joudnud-donetskis-siverski-linna
Smv 5. juuli 2022 18:11
Nagu et kahuri liha siis rohkem.
jaburuse tipp. 30. juuni 2022 17:01
Lugesin just et seal see sõda käib borsi supi retsepti pärast.
valge laev 30. juuni 2022 07:00
Ülim naiivsus on uskuda bidenit ja rooma paavsti,kulisside taga nad on putini poolt ja nato demonteerimise poolt,sest neil on hoopis teised plaanid maailma suhtes,need on üleilmne sotsialism ja pühapäevaseadused igasse riiki olenemata selle riigi kohalikust religioonist.
29. juuni 2022 17:31
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
aga kes sul keelab 29. juuni 2022 17:49
ja arvatavasti pole see sul esimene kord. Oled sa poiss või tüdruk või lihtsalt refar?
to-puutini projekt EKRE 29. juuni 2022 18:11
Ekred ei salli meiesuguseid aga refurid on nagu šokolaadijänesed.
xmx 29. juuni 2022 15:50
Üllatav, et siin väikeses riigis on niipalju omavahelist vihkamist. Mina ei ole EKRE-ga kõiges nõus aga nad ei ole ka ju kõige halvemad. Näiteks, nemad ju juhtisid ammu tähelepanu riigikaitse puudustele mida nüüd Kaja kõrgelt kuulutab. EKRE-l on ikka omad tugevused ja oluline stabiilne rahva toetus.

Väinamöinen 29. juuni 2022 14:58
Viron ongelma on liian monet venäläiset. Alkaa tuhota niitä yksitellen, niin kauan kuin viimeinen venäläinen loppuu.
Kalevipoeg 29. juuni 2022 18:03
Teie sitten saattee vain lisää venäläisiä.
29. juuni 2022 14:13
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Igal oma hobi 29. juuni 2022 14:23
Korja , korja , kes sind ikka keelab . Head isu , soovin sulle !
valge laev 29. juuni 2022 13:31
mingil juhul ei tohi uskuda paideni ja soltsi juttu,nad müüsid ukraina ja müüvad ka baltiriigid,nato on bluff.
xmx 29. juuni 2022 13:44
Eks me kõik olemegi müügiks--ainult mis hinnaga?
bluffi* 29. juuni 2022 13:49
LM 29. juuni 2022 14:46
Me oleme odavad, kui mitte isegi tasuta saadavad, nii kurb kui see ka ei ole.
Nato ongi 29. juuni 2022 14:50
bluff, nii nagu ütles Kallas, et abi saabub alles 180 päeva pärast, muidugi enne Kaja ütles seda Helme, aga teda peeti kohe rumalaks, kannad vaid välguvad, kui Putin sisse marsib.
@Nato ongi 29. juuni 2022 15:06
Uuri asja, enne kui nutad. NATO põhijõud tulevad ca 180 päevaga. Kiirreageerimis üksused ja lähiriikide (nüüd Rootsi ja Soome kah pundis) üksused on kohal paari tunni-päevaga. Ja millega vene tuleb? Ukris kasutatakse juba vanu nõukaaegseid rakette. Varsti on olukord selline, et vene saab piiritagant meid kividega loopida, rohkemaks võimu ei ole.
15.06-le 29. juuni 2022 17:55
küll oleks tore, kui kõik nii roosiline oleks, aga paari tunni või päevaga on Eesti võetud, lihtsalt sõidetakse üle-läbi.
to: @Nato ongi täna 15:06 29. juuni 2022 18:08
Enne kui venelase jalg astub Eesti pinnale, on siia lennutatud paar tiibraketti strateegiliselt tähtsate objektide ja infrastruktuuride pihta. Alles seejärel tuleb sõjavägi. Kõik järgnev on vormistamise küsimus.
to 2 viimast halajat 29. juuni 2022 23:47
No siis on teil viimane aeg jehhat tõmmata, soovitavalt ida suunas. Seal ju ohtu ei ole.
to 2 viimasele 30. juuni 2022 01:03
jehhat tõmbad sina, kui Putin sisse marsib, nii nagu tõmbasite siit minema 40-l. Mina jään oma kodu kaitsma ja vaata, et sa ida suunas minema ei pane ja kui paned, siis ära hala, et oled vales suunas läinud. Õige mees jääb paigale ja nüüd tulevad igasugu Ilvesed siia tarka panema, aga kus enne olite.
sulle, to 2 viimast halajat eile 23:47 30. juuni 2022 11:03
Mina jään kodumaale, nii nagu jäid mu esivanemad eelmise sõja ajal ega põgenenud, sest talu vajas hoidmist. Kuid arvata võib, et sina lased esimeste hulgas varvast, sest oled isamaatu ja vaene kui kirikurott. Küll ma venelasega kuidagi moodi ikka kokkuleppele jõuan, niipaljut ma selle hinge tunnen ja keelt oskan. Sina aga paki kohvreid, sest see pauk võib üsna äkisti tulla, ja siis pole sul kuhugi minna.
to 2 viimast inisejat 30. juuni 2022 11:58
Mina olen juba ammu ohutus riigis ja raha on mul piisavalt, et osta mõni suurfirma Eestis. Kuid ma ei osta, Eesti tulevik on tume.
11.58-le 30. juuni 2022 13:18
seepärast Eesti tulevik ongi tume, et sinusugused refi inisejad valitsevad meie riiki.
Anti. 29. juuni 2022 12:51
Aga EU keskpangale see meeldib ju. Vaadake tõele silma, äraloputatud sileajud.
Antile 29. juuni 2022 14:06
ega eestlane suudagi oma ajuga enam mõtelda, minnakse peavooluga kaasa ja räägin seda juba koroona ajast saati. On tõendatud, et süstid ei aita, aga käsk on vanem kui meie ja ikka tehakse mää. See väljendub ka miinuste ladujatest.
Anti. 29. juuni 2022 12:50
Aga EU keskpangale see meeldib ju! Lambad! Laduge oma miinuseid palju tahate.
Eedi 29. juuni 2022 12:46
See salm mõnest lorilaulust vää? Teeme ikka algatuseks süsti!

Blatnoi on alatu argpüks, tapab ainult nõrgemaid 29. juuni 2022 12:22
M1'le täna 09:15 Venelaste faktid, my a..!? See verejanuline kremli blatnoiriik on üles ehitatud AINULT valedele, vassimistele ja rusikatele, seda on maailm näinud (ja dokumentaalselt tõestanud) juba sada aastat, venelaste verejanulisi röövretki oma naabrite juurde aga sajandeid!
puutini projekt EKRE 29. juuni 2022 11:57
Venelastele on hea vaenlane maaslamav relvitu vaenlane, aga PARIM vaenlane on naised-lapsed-vanurid, kes elurajoonide, koolimajade, haiglate, ostukeskuste jms. lauspommitamiste ajal ei hakka vastu, ei karju ja heidavad hinge kiiresti...
Urmas 29. juuni 2022 12:22
Kindlasti on ukrid inglid ja ei tee koledusi ega varja ennast laste ja naiste seljataha?Valetavad täiega.
et siis teised kaaaaaaaaa... 29. juuni 2022 12:37
Ukrid kaitsevad oma kodumaad vene massimõrtsukate eest ega käi Venemaal linnu hävitamas ja tsiviile massiliselt teise ilma saatmas, sõjas pole keegi ingel, aga ukrid ei hävita oma rahvast. Puutinil oli õigus, kui ta keelas seda aktsiooni nimetamast SÕJAKS, selle nimi on tsiviilide massitap..mine, sõda peetakse relvajõududega, aga venelased ei ole võimelised relvitute ukrainlaste vastu midagi ette võtma ja siis kõlbavad tsiviilid hästi verejanu kustutamiseks...
puutini projekt EKRE 29. juuni 2022 12:47
urkid koristasi venkusid juba ammu ja ka meie siin peaksime sama tegema.
küsimus 29. juuni 2022 14:50
Mis on ajalooliselt ukrainlaste kodumaaks? Praegune Ukraina oma piires, on Lenini sünnitis. Enne seda Ukrainat ei olnud, sest need alad kuulusid, kas siis tsaari-Venemaale, Poolale, Rumeeniale või Ungarile. Praeguses Ukrainas olevad linnad nagu Harkov, Lugansk, Donetsk, Odessa, on ju teadatuntud nö vene linnad.
küsimusele vastus 29. juuni 2022 15:36
Venemaad pole juriidiliselt olemas, need mongoli-tatari verejanulised esiisad käisid oma röövlisalkadega mongoli-tatari naabermaid kokku kraapimas ja mahatapetud põlisrahvaste kodumaid enda omaks tunnistamas, nii et juriidiliselt pole Ukraina kunagi kuulunud venelastele. Vene tsaarid võisid ukrainat ju paarsada aastat omaks kuulutada, aga nad kartsid Ukraina vabade kasakate mõõku nagu tuld. Sama moodi sinu loogika järgi pole olemas Eesti Vabariiki, mis ka oli vene röövlijõukude poolt sajandeid vägistatud ja omaks kuulutatud, või kõiki teisi venelaste naabreid...
vastus tekitab küsimuse 29. juuni 2022 18:15
Kes ütles, et tatari-mongoli iket on üldse olnud? See oli levinud müüd nõukogude historiograafias, mis on nüüd kahtluse alla seatud paari pisi-, kuid tähtsa asjaga. Nimelt, igal ratsanikul tol ajal pidi olema 3 hobust: ühel ratsutas, 1 jooksis e. puhkas, kolmandal varustus. Lisaks ratsurile oli vaja ka hobuseid toita. Kust võeti toit? Pluss veel nö mass, millega rünnati. Kust see mass võeti? Mongolid elasid ühes kohas, tatarlased mujal. Kuidas kokku said?
xmx 29. juuni 2022 11:32
Varsti ilmuvad ERR-uudised ainult ukraina ja venekeeles.
just 29. juuni 2022 14:45
sõja algul tekkis tunne, et Eesti on oma riigilipu Ukraina oma vastu välja vahetanud ja nüüd nagu näha, polegi need ukrainlased ei tea mis kukupaid. Küll te veel neid tunda saate.
6ropa9anda 29. juuni 2022 11:10
Ekret sõimavad kommentaarid lastakse kõik läbi , aga kui tõde kirjutad siis valvas näpp vajutab * kustuta * nupule . Vasak , vasak , vasak .
puutini projekt EKRE 29. juuni 2022 12:57
Eestile ei ole vaja puutini tõde!
12.57-le just 29. juuni 2022 14:17
Eestile on vaja refi tõde, mis käib käsikäes Putini tõega.
6ropa9andale 29. juuni 2022 14:22
nii on see ajast aega olnud, vahet pole, mis või kes valitseb ja milline lipp mastis lehvib. Mul kama, mis seal lehvib, peaasi, et oleks rahu, inimestel töö ja kodud alles ja see ongi turvalisus. Olgu või Hiina lipp, mis saab ka kunagi olema.
to,projekt 29. juuni 2022 10:52
Ma ei kirjutanud kohe mitte kui midagi valesti . ÕL ei edesta uudiseid , kuidas aafriklased, suured tugevad mehed pidevalt Exklave Melilla piiriaeda ületavad ja vupsti on nad Euroopa Liidus . Oota , oota kunagi jõuavad nad ka Eestisse , sest Lääne - Euroopa raudteejaamade ümbrustesse nad enam ära ei mahu . Minu argumendil ei ole mingit pistmist Putini või Kremliga , vaid kontrolli kaotava E Liiduga !
puutini projekt EKRE 29. juuni 2022 09:20
Oma sigaduste tunnistamine eeldab julgust, ausust ja aumehelikkust, venelastel pole nende omadustega aga midagi pistmist...
sa puutini projekt 29. juuni 2022 14:15
näita ennast arstile, ütle, et oled refiliber, antakse abi ja EKRE on see, kes Eesti rahva päästab.

puutini projekt EKRE 29. juuni 2022 09:08
Sellesse räusabändi lähikonda kuuluvad ka ekre auliige Lepe.nis, puutini Austria-Ungari eesna.ad ja loomulikult ka kremli peller Trump! Ja muidugi siin kommivad Eesti riigivastased puutini pasunad...
Grüssel Drüssel 28. juuni 2022 21:18
Ah , mida te muretsete , Euroopa läheb ise omadega põhja . Tänu sellele to. eda. le poliitikale . Rändajad pressivad igast küljest sisse . Küll mere kaudu , küll üle aia ronides Hispaaniasse , siis tuleb veel lisaks lõputu Ida - Ukraina sõja finanseerimine . Meie rahakotid on varsti tühjad .
puutini projekt EKRE 29. juuni 2022 08:59
Sinusugune suure suuga puutini eeskumm pole kohe kindlasti eesti maksumaksja, pigem selline pikkade näppudega... Sinusuguste taotlus on imetleda Euroopa pdsid läbi okastraadi, nagu vene ajal, selle järele te ulutegi!
viimasele 29. juuni 2022 11:50
Eesti on NATO maa ja sinu saabuvad hukkajakülalised ei saabu siia maale mitte iialgi... Vene massimõrtsukad lüüakse sügiseks ka Ukrainast minema, siis saavad ukrainlased koju minna, aga sulle kohe ei mahu pähe, miks puutin sinna aatompommi ei viska, oleks naised-lapsed-vanurid teises ilmas ühe päevaga, muidu saadetakse jupi kaupa...!
Grüsselile 29. juuni 2022 14:30
EL ongi juba omadega põhjas, aga käib edasi see peavoolu ajuloputus, kus ei lasta oma peaga mõtelda ja ega inimesed ei tee ka seda. Vene sõjaväes olles ütles üks moslem, et 20-30a. pärast Euroopat pole, me lihtsalt võtame ta teilt ära ja asjad nii lähevadki, aga neid sinisilmi jagub, kes ei usu seda.
valge laev 28. juuni 2022 20:39
Pärast putini okupatsiooni algust tuleb kohe eestisse rubla,vaesus,õudus ja pagemine muutub võimatuks,sest eestist saab pageda päev enne sõda,aga mitte sõjategevuse algades.
Vene 28. juuni 2022 20:45
kasutab juba nõukaaegset tehnikat ja moona. Tänapäevane on otsas. Millega putja tuleb okupeerima? Hanguga?

to just 28. juuni 2022 20:07
Venemaa on täielikult võimeline oma võlgu tasuma , aga rublades , sest nad ei saa momendil dolllllllllarites maksta ! . Rublades maksmises poleks üldse probleem .
Sa 28. juuni 2022 20:19
proovi nende rublade eest euroopas midagi osta. Ahjukütteks sobivad need vene rublad.
M1 28. juuni 2022 20:19
Venemaa võib ka eurodes ja dollarites maksta, kuid need on lääne pankades kinni. Aga mulle kogu selle üleüldise pulli juures meeldib lugeda/kuulata/vaadata vene uudiseid antud teemadel. Miks? Venelane, kui midagi väidab, siis toob ära ka fakte. Ukrainlane ainult väidab (loe: muliseb) midagi, muud midagi.
lugeja 28. juuni 2022 20:40
Faktil ei ole rahvust. Nii palju võiks ikka koolis käinud, muidugi kui on käinud, teada.
to lugeja 28. juuni 2022 20:48
Mõned näited vene ''faktidest'': Venemaa on inimkonna häll, vene hordid ehitasid püramiidid, venelane avastas ameerika, venelane käis esimesena kuul jne. Kõik ''faktidega'' tõestatud. Klounid.
lugejalt to lugeja 28. juuni 2022 21:50
Mis pinutagustest "uudisallikatest" sa sellist küll oskasid välja nuputada? See nõuab ikka andekust, tõelist andekust. Minul see kahjuks puudub, aga sa oled tubli. Isegi nõukogude ajal ei aetud sellist jura. Muideks, tee selgeks mõiste fakt, muidu sa ajad ühtkomateist segamini.
M1'le 29. juuni 2022 09:15
Venelaste faktid, my a..!? See verejanuline kremli blatnoiriik on üles ehitatud AINULT valedele, vassimistele ja rusikatele, seda on maailm näinud (ja dokumentaalselt tõestanud) juba sada aastat, venelaste verejanulisi röövretki oma naabrite juurde aga sajandeid!
vene maradöörid röövisid ukrainas kõike mis leida 28. juuni 2022 19:30
verelaste täna 17:46 ''võitmatu armee'' on ennast juba täis teinud. Anna neile külmkapp pihku ja juba lippab kodu poole, et oma mülkas uhkustada. Narrid mitte sõdurid.
to maradöör 28. juuni 2022 20:00
Oled kindel , või on see jälle ukraina propaganda twitterid ja youtube id , ega neid ei saa ka sada % uskuda .
Hakka või. 28. juuni 2022 19:26
Neid liberaale ülivõrdes kiitma et nad ükskord oma mulli ise lõhkavad.
valge laev 28. juuni 2022 19:22
lääs lubab putinil metoodiliselt hävitada ukrainat,täpselt samuti lubab ta ka baltiriigid hävitada,sest putin on läänele oma poiss.
sul 28. juuni 2022 19:28
on luba põhja vajuda. koos kremli kääbikuga.
@#$ 29. juuni 2022 06:14
Vale putini eesmärk on anda usa-le kabelimats.ja liiga ülbeks läinud eu.ja kuulata ja vaatata muidugi mitte seda möla mida meil serveeritakse stiilis 1.sõna õigust 20.valet.putin kehtestas ainult 1.nõude saate ainult rbl.vahetus nende makulatuur toimub venes.et see $ makulatuur ja muu jääb venele.ja see vaba valik .kes ei taha peale ei suru.ja mis ajab naerma meie tölplasi .muidugi suvi kuumad ilmad võib ju ilkuda.ootame sügise-talve ja kui poed tühjaks jäävad ,kütus läheb üle mõistuse kalliks,gaas on praegu oma ajaloo hinna juures .nafta barell on ka kõik rekordid hinnas löönud.
Hakkab pihta. 28. juuni 2022 19:20
Tõde on välistatud, ainuke valeta ja mullita siis oled tehtud.

Laiem pilt. 28. juuni 2022 18:23
Kelle huvides siiski Kallas koos rehformiga tegutsevad, spindoktorid on loonud rahvale kuvandi kus normaalsus on peapeale pööratud, aga tegelikus ei lange kokku, need ülistuslaulud sõjaprintsessist ja samas tuletaks meelde kuidas pasundati kui kaitstud me oleme aga nüüd lobiseti välja riigisaldus et ega ei ole küll ja see viimane väljaütlemine on ettevalmistus millekski suuremaks, lihtsalt loogika ütleb nii.
See 28. juuni 2022 18:26
riigisaladus oli kättesaadav kõigile. Kes viitsis otsida. Ja kohe kindlasti oli see verelastele ammu teada.
Pensionär 28. juuni 2022 19:01
Lääne eksperimentaalne globalismi impeerium ! Eesti juutlased teostavad eestluse ja tema rikkuste hävitamisega!
praegune sõda on kasulik 29. juuni 2022 14:41
Usale, mis nõrgestab vene armeed ja toidab Usa militariste. Jälle mõtlemise koht, vastasel juhul võiks sõda ammu lõppenud olla, kui vaid lääs tahaks.
28. juuni 2022 18:20
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Urmas 28. juuni 2022 18:34
Ega ma muidu segast peksaks aga teada on ju, et raha ei haise ja mul läheb seda väga vaja---kui on aeg lesta tõmmata.
see vene sõjavägi 28. juuni 2022 19:19
on sõjakurjategijatest, barbaritest, maradööridest, tsiviilelanike - naiste laste eakate tapjatest koosnev jõuk, kellele on kreml käsu andnud kõik ettejuhtuvad Ukrainas olevad ininesed likvideerida, milleks ongi neile relvad kätte antud Siin on parallel Punaarmeega, kus toimus Punane terror 1944. aastal Ida Preisimaal Saksamaale ja Austriasse sissemarsil mõrvasid punaarmeelased 56 tuhat tsiviilisikut. 3 miljonit saksa naist, vanurit ja last deporteeriti Venemaale. Ka kõige tagasihoidlikumate hinnangute järgi vägistasid punaarmeelased umbes kaks miljonit naist ja alaealist tütarlast
1944.a. punaarmee Saksamaal 28. juuni 2022 19:22
Ajaloolane Jörg Friedrich Punaarmee sisenemisega tollase Saksamaa territooriumile 1944. oktoobris algasid niisugused röövimised, vägivallatsemised ja mõrvad, et ka neutraalsete vaatlejate arvates oli kordasaadetu omane pigem keskaegsete mongolite hordidele kui kahekümnenda sajandi Euroopa sõduritele.
to Urmas 28. juuni 2022 18:10
NATO oli Afganistaanis 20 !!! aastat , moodsa tehnikaga . Ainult raha raisati seal ja ei mingit resultaati ei saavutatud . Mitte mingisugust . Naerualused .
Urmas 28. juuni 2022 18:00
Kas te ei saa ikka veel aru, et ma olen refi palgal?
seda, et 28. juuni 2022 17:56
kui relv kätte antakse õiendan kõigepealt arved siinviibivate ebainimestega.
to-KJ 28. juuni 2022 18:12
....kohe kindlasti mitte neid.

28. juuni 2022 17:56
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
putini puudel 28. juuni 2022 18:24
siin jälle röökimas
to Urmas 28. juuni 2022 17:51
Kas sul on meelest läinud kuidas NATO ja USA eelmisel aastal Afganistaanist hirmuga ära jooksid ja kogu kalli sõjatehnika talibanile jätsid . Minu on need naeruväärsed kaadrid praegugi veel silmade ees .
mul 28. juuni 2022 17:54
on meeles, kuidas verelased afgaanist minema jooksid, peale 10 aastat ebaõnnestumisi.
Urmas 28. juuni 2022 18:04
NSVL hävis Afganistani sõja tõttu!
Urmas on selgepilguline 28. juuni 2022 17:48
Urmas täna 17:28 Kas veel neli kuud tagasi osati arvata, et NATO saadab Ukrainale venemaa vastu reaalselt nii palju ja efektiivset sõjalist varustust???!!! venemaa sõjaline potensiaal on null! NATO vastu selline bardakk ei sõdi! Eestimaa vastu? Ei usu, sest saaksid aastaid kestva partisanisõja kui üldse asi selleni läheks. venemaa on sõjaliselt nõrk.
tõsi, 50 aastat vene okupatsiooni aeg=orjaaeg 28. juuni 2022 17:54
Urmas täna 16:53 Toetan Kallast ja võrreldes Vaino aegse ENSV nukuvalitsusega, on praegu paradiis! Ei saa võrrelda ENSV aegset orjaaega ja venestamist, praeguse vabadusega!!!! Kes väidab muud on minu silmis ...
Urmas 28. juuni 2022 17:56
Sellest lähtub, loogiliselt mõeldes, et kui juba nii palju on investeeritud, siis edaspidI me ei tagane ja venemaa nõudmistele ja läbirääkimistele ei allu! Seda enam, viimase kaubanduskeskuse terrorirünnaku korral! NATO venemaad ei karda! Leedu saatis venemaa otse ... Ja keelas transiidi. Meda venemaa teeb???
Viljandlane 28. juuni 2022 18:31
Ei tule siin mingit aastaid kestvat partisanisõda!See kestab seni,kuni toit otsa saab ja minnakse laiali.Metsavendlust ei saa juba kasvõi sellepärast tekkida,et maal pole toidubaasi(nagu metsavendluse ajal massiliselt maamajapidamisi,kus peeti loomi ning hariti põldu),küll aga tuleb tõenäoliselt linnas varjavate inimeste võitlus vaenlase vastu.Neid on hoopis raskem tabada kui looduses end varjavaid võitlejaid,kuna tänapäeval on droonid,termokaamerad jne.Venelased on piisavalt rumalad küll,et sõdu alustada ja lõpuks kaotavad nad kõik,mis neil praegu on.
Jah 28. juuni 2022 17:08
Head euro elu on palju nauditud. Nuud tuleb lahinguse minna. Mina kui kindral kamandan armeed saunast 6lle ja naiste vahelt
Üllad siia tassitud. 28. juuni 2022 17:04
Ukrainlased juba ei ole rahul Kallase riigiga, lubavd kas või pommide alla tagasi minna, aga libermaailm pole sellest kuulnudki või lihtlabaselt ei tunnista enestele nagu kõigega siin aga pill tuleb pika ilu peale.
Mõistuse nüristumine. 28. juuni 2022 16:38
Eesti on siiski ennekõige eestlaste maa, liberaalide poolt siia tassitu on niigi nende jaburustega riigi lõhestanud ja aina hullemaks läheb, valitsust pole käib mingi mäng liivakasti tasemel, Kallas oma väljaütlemistega on juba välismeedia hambus ja arvata et venes tähele ei panda on pea liiva alla peitmine ja ei jäägi muud kui kõige hullemat oodata, ega tulemata ei jää kui need lollused jätkuvad.
Urmas 28. juuni 2022 16:53
Toetan Kallast ja võrreldes Vaino aegse ENSV nukuvalitsusega, on praegu paradiis! Ei saa võrrelda ENSV aegset orjaaega ja venestamist, praeguse vabadusega!!!! Kes väidab muud on minu silmis ...
valge laev 28. juuni 2022 16:59
Ei ole kungi ükski ülalpeetav,teistest riikidest sõltuv,nende armust sõltuv riik võitlusvõimeline.
kas valge laev 28. juuni 2022 17:38
on ka verelaste tõugu?
valge laev 28. juuni 2022 16:37
putin tuli eestile kallale,nato vastus:me oleme mures,me jälgime olukorda,me mõistame hukka,me ei sõdi venemaaga.
Urmas 28. juuni 2022 16:39
Siis saab venemaa Eesti armee vastupanu ja NATO kogu vastupanu! Ma ei karda venemaad, Eesti armee on väike aga palju-palju efektiivsem.
Urmas 28. juuni 2022 16:41
Enne lahendagu venemaa Ukrainas asjad ära, mida ta ei suuda!!! Siis tulgu NATOT ähvardama! venemaa armee on lausbardakk!
Urmas 28. juuni 2022 16:46
Minu arvates oleks praegu õige aeg Eesti rohelised mehed saata Narva taha ja Petserimaale, et taastada seaduslik riigipiir!!! Ups, juhtus! Venemaa on praegu nõrk ja see läheks läbi! Luua Eesti-Petseri vabariik?
Urmas 28. juuni 2022 17:09
To Valge laev. Siis pühitaks NATO rakkettidega ka Leningrad minema! Sest venemaa ründas NATO liikmesriiki! Kaitsetahe on ja kui venemaa julgeks rünnata, siis tapaksin nende sõdureid mõnuga!
urmasele 28. juuni 2022 17:21
nato ja usa ei sõdi venemaaga venemaa territooriumil,nii et ära jahu siin oma natost,nato on bluff.
Urmas 28. juuni 2022 17:28
Kas veel neli kuud tagasi osati arvata, et NATO saadab Ukrainale venemaa vastu reaalselt nii palju ja efektiivset sõjalist varustust???!!! venemaa sõjaline potensiaal on null! NATO vastu selline bardakk ei sõdi! Eestimaa vastu? Ei usu, sest saaksid aastaid kestva partisanisõja kui üldse asi selleni läheks. venemaa on sõjaliselt nõrk.
valge laev 28. juuni 2022 16:31
Vaatasin saadet kus just enne sõda krainlastelt võeti intervjud kiievis ja mjal ja kõik ainult naersid et mis sõda,kuhugi see putin ei tule ,aga tuli ja eestit ootab sama.
verelaste 28. juuni 2022 17:46
''võitmatu armee'' on ennast juba täis teinud. Anna neile külmkapp pihku ja juba lippab kodu poole, et oma mülkas uhkustada. Narrid mitte sõdurid.

Võrdleme: 28. juuni 2022 16:30
Ukrainas peab vägesid liigutama, et midagi vallutada. Eesti saab ära pommitatud ühest kohast nii, et pole piiri vaja ületadagi. Kuidas vastu hakata kui venelane ei tule Eesti piiridesse, vaid pommitab oma kodust?
28. juuni 2022 16:22
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
valge laev 28. juuni 2022 16:33
Otsus oleks õige siis,kui eestil oleks välja panna 100 000 sõdurit ja eestil oleks õhutõrje raketid,kõik muu on riigi minema pühkimine ja Kallasel on ses suhtes õigus.
valge laev 28. juuni 2022 16:14
Mitte pärast ukrainat vaid paraleelselt ukraina sõjale tuleb putin eestile kallale,mina põgenen igastahes.
Putin 28. juuni 2022 16:25
ajab Ukrainas vatsa täis, Eestisse tuleb vaid magustoitu nautima!
Ivan 28. juuni 2022 16:30
Kuhu sa p6genet kes mind kaitseb
Urmas 28. juuni 2022 16:31
Miks minu sotsiaalmaks läheb praegu ühisesse katlasse??? Las põgeneja loobub kodakondsusest ja põgeneb kohe Venemaale! Kes põgeneb, see loobugu kodakondsusest kui neil see on. Välismaalase passist. Miks minu palgast neile praegu abiraha makstakse. Tõmmaku minema!
Kommentaator 28. juuni 2022 16:14
Kuuldavasti kavatseb valdav enamus seda otsust ignoreerida. Ei ole ju mingit mõtet oma noorust ohverdada hunter bideni ja tema sõpruskonna huvide eest.
15.36 populist. 28. juuni 2022 16:05
Elad omaarust eestis või aga aru ei saa kes seisavad põliseestlaste eest ja kes ongi ainult populistid siis saa teada et need ongi rehformikad.
Liberaalne eesti. 28. juuni 2022 15:59
Kõigepealt anti jalaga pooltele ministritele, nüüd tõmbavad kambaga välismaale, valitsust nagunii pole nüüd siis jäetakse riik mitme, teks päevadeks omapäi ja siis veel rääkida et rehformikatel on mõistust.
munk (μοναχός) 28. juuni 2022 15:47
Parem seadku valmis 10 000 tankimurdjat tiibraketti.
xmx 28. juuni 2022 15:47
Peaksime andma ka kohalikele Ukraina ehitajatele ja teistele töötajatele võimaluse sõdida oma uue kodumaa eest. Samas kaldun arvama, et nemad on kah esimeste seas kes uut pesa otsima hakkavad.
xmx, hästi öeldud 30. juuni 2022 01:14
ja nii ta tegelikkuses ongi ning ärge arvake, et teie poputatud ukrainlased Eesti eest võitlema hakkavad, kuigi nõuavad meie kodus oma õigusi. Jama rahvas on see haholl.

Jaan 28. juuni 2022 15:45
Mille 10000 võrra ja mida suurendatakse õhtulehe jobud
Maamees 28. juuni 2022 15:44
Eestist ei ole vaja teha NATO palgasõdurite väljaõppekeskust, see oleks suur sigadus Eesti rahva vastu.
UMM 28. juuni 2022 16:17
Tahad siia 1980 aastate laadset NSVL armee väljaõppekeskust. Enne ikka NATO!
populistid on pahad 28. juuni 2022 15:36
Kallase intervjuu oli lubamatu. Niimoodi on seni rääkinud vaid EKRE. Aga nemad on populistid ja räägivad kremli jutupunkte.
pakun 28. juuni 2022 15:30
Mehitame armee robotitega..
Justas 28. juuni 2022 15:17
Sügisel vähendatakse kaitseväe koosseisu kuna tuleb uus covidipandeemia. Selle taha saab peita igasugu valitsuse tekitatud probleeme.
Maamees 28. juuni 2022 15:00
Tulge taevast maa peale ja saage kaineks, sest kvantiteet ei taga soovitud tulemust. Tuleb pigem panustada kvaliteedile.
Noortele eestele kindlasti kasulik ka 28. juuni 2022 14:35
Saavad trenni ja korralikku sööki.

Hehh 28. juuni 2022 14:34
Eesti president on tühi koht kui ei suuda KaKa-le päitseid pähe panna. See muti mõnitab riiki ja Põhiseadust ja sellega ka Sinu institutsiooni! Kuidas seda ei mõista ja talud? Ilmselt oledki selline tühisus, nagu oli ka Su kõne 23-dal. Keegi kantslerijurakas esineb ministri rollis. Ongi süvariik valitsemas?!
Maamees 28. juuni 2022 14:23
Arvestades meie mastaape ja praegust sõjatehnikat on see päris jabur, sest see ei mõju Venemaa suunal positiivselt, vaid kutsub Venemaad meid ründama.
Nähtud juba 28. juuni 2022 20:59
Venemaad ei ole vaja kutsuda, tuleb ise. Põhjuseks juurdunud ahnus ja haige ego. Ettekäändeks sobib kasvõi kapsasupi retsepti rahvuslik kuuluvus.
kodanik 28. juuni 2022 14:10
Olen valmis surema Siim ja Kaja Kallase eest! Elagu Reformierakond!
10 kadunud miljonit 28. juuni 2022 14:38
Mu sõber tegi ettepaneku nimetada Tallinn ümber Kallasgradiks, see jäädvustaks igaveseks Eesti suurimate patriootide ja üliausate heategijate perekonna ka meie lastele.
valge laev 28. juuni 2022 14:01
Mina küll teen vehkat enne sõda,sest viimase saja aasta sõjad on kulissitaguselt kokkuleppelised ja mina sellises jesuiitide teatris ei osale,kõik neend sõdivad riigid on ühest silm kolmnurgas ehk lutsiferi silm sektist,nii lääs kui ka ida.
Tundub 28. juuni 2022 14:00
Jällegi mängitakse pururikast riiki. Ohvitserkonna palgad tõusevad muidugi kiiresti aga küsimus on ka värvatavate lojaalsuses?
mõnusalt sit.t riik 28. juuni 2022 14:41
Mingi madalaimgi militarist saab üle 3000 jewro kuus puhtalt kätte aga kõrgkooli lektori palk on 1100 miinus maksud. Täielik mõnitamine.
Eesti inimesed , kaua seda valet ja vassimist talu 28. juuni 2022 13:55
Kaja Kallas käivitas rahvusvahelise skandaali: arutletakse, kas tema avaldus NATO saladuse kohta on kriminaalne
valge laev 28. juuni 2022 14:04
Kallas tegi kõik õieti rääkides rahvale tõde ja muideks nato on bluff,varsti baltiriigid näevad seda. Ukrainlasedki minetasid valehäbi ja lolli viisakuse ja räägivad avalikult kuidas lääs neid petab,näiteks 500 kahuri asemel saadab 18.
kindlalt edasi 28. juuni 2022 13:39
„Eesti plaan on vajadusel hakata sõdima esimesest sekundist. NATO plaan on hakata sõdima esimesest sekundist,“ EESTI ongi NATO, aga mis on meie liitlaste plaan? ah õige jah oodata 180 päeva ja siis tulla "tagasi vallutama" okupeeritud alasid.
Neto 28. juuni 2022 13:49
Eesti pole mingi nato , EESTI on ikka EESTI.
Enn 28. juuni 2022 13:52
Mis ajast Eesti NATO on? Eesti on NATO liige. Plärad siin.
Eesti 28. juuni 2022 13:32
Eesti pole enam ammu waba 28. juuni 2022 13:54
Meil on eu wabariigitaoline moodustis mille valitseja koogutab brüsselipoole suud lahti tegemata ja on kõigega nõus
Urmas 28. juuni 2022 16:19
Eesti on vaba!!! Mis vabadust veel vaja? Et kõik annetaksid ja koogutaksid Eesti ees???

28. juuni 2022 13:27
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Meie mitte 28. juuni 2022 13:52
E Liit üsnagi sarnane , keegi ei küsi kas meile meeldib migratsioon , kas meile meeldivad kõrged hinnad kauplustes , kas me peame õigeks Ukraina astumist EL - i jne.
..... 28. juuni 2022 12:43
Ärge siis vaktsineerimata mehi oma sõjaga taga kiusake. Pidid ju sellised olema ohuks meie enda sõjaväele.
strateeg 28. juuni 2022 12:30
Kusti ja Margo on meie kaitsel ja Kaja üksi ajab Putini seltskonnale hirmu naha vahele.........parem mitte torkida, pärast on venemaa naised samasugused ........mees kasvatagu lapsi ja tehku süüa, naised vehivad Brüsseli ja Euroopa vahet käia....