EBAVÕRDNE OLUKORD: Jalgratturid peavad rongis sõiduki eest lisa maksma, tõukeratastega liikujad aga mitte.

Foto: Karin Jaanus
Kadri Kuulpak 31. mai 2022 12:17

Anton sõidab peaaegu iga päev rongiga Keilast Tallinna ja tagasi. Ta armastab liigelda jalgrattaga ja ostab iga kord ka rattapileti. Anton ei ole põhimõtteliselt rattapileti vastu, kuid ta ei mõista, miks ei kehti lisatasu kõikidele ruumi võtvatele liikumisvahenditele. Tagatipuks tuleb pilet osta ka siis, kui rong on inimtühi. Miks küll?

„Minusugusele, kes sõidab peaaegu iga päev Keila-Tallinn-Keila tähendab see 6 euro asemel 9eurost väljaminekut, mis teeb rongisõidu kallimaks, kui autosõitu. Aga ma ikkagi tahan sõita jalgrattaga, tahan liikuda, tahan värsket õhku hingata tööle minnes ja tulles,“ räägib Anton.

Rattapilet tuleb rongiga reisides osta perioodil 1. aprill – 30. oktoober. Möödunud aastal sisseviidud muudatust põhjendas Elron sellega, et soojal ajal võib rattaid rongis olla nii palju, et teised reisijad ei mahu ära.

Anton ütleb, et pooldab igati rattapiletit ja on täheldanud ruumipuudust rongis. Küll aga on Antonil ettepanekuid rattapiletisüsteemi parandamiseks.

Edasi lugemiseks vali endale sobiv plaan:
Üks artikkel
3,99
Ühe artikli lugemisõigus
Digipakett
0,00/kuu
11 erinevat digiväljaannetÜle 2000 artikli kuusJagamisõigus 4 sõbragaTellijatele mõeldud auhinnad