Poliitika

Riigikogu esimees Jüri Ratas: lubagem 9. maid mälestada väärikalt (122)

LISA KOMMENTAAR

Jürkal on veneokupandi väärikus 5. mai 2022 21:48
väärikas okupant eile 15:42 peab ikka eriline t,,.bras olema, et tulla EESTLASTELE moraali lugema. jürka kas sa oled ära unustanud, et tallinna linna lõhkusid peaasjalikult VENELASED. mine jaura oma "väärikusest" parem oma umbkeelsetele putinlastele.
Piuks 5. mai 2022 20:30
Lubame mäletada 9.maid igal võimalikul moel, aga ainult neil, kes sellest ajast veel ise elus on.
Kuriilide okupeerimise tähtüäev vene natsiokupanti 5. mai 2022 16:51
Natsid venemaal seebiks.
Nii 5. mai 2022 13:42
Üks referment jagab siin oma kogemusi venemaaga ühinemisest. Aga on unustanud kes parandusettepanekud esitas. Ikka rehvormierakond. Sinu räuskav ja teisi süüdistav kodupartei.
Crack 5. mai 2022 13:11
Jürikene, S-M-V lilleke unusta küll koju kui Aljosha juurde lähed. Siis ei satu plate peale.
ekremendid on ka eestikeelse õppe vastu 5. mai 2022 12:57
inu ekre täna 11:59 võitleb propagandarindel Putini eest. Viimane tegu: hääletasid Vene sõjasümbolite KEELUSTAMISE vastu. Nüüd saavad kremlimeelsetele öelda, meie hääletasime vastu. Jne.
to 12.00 Teie pole sõjaõudusi üle elanud, 5. mai 2022 12:48
Jah, nooremad eestlased pole 2.Maailmasõja õudusi üle elanud, aga enamus eestlasi mäletavad väga hästi vene okupatsiooniaja õudusi - kümnetetuhandete süütute inimeste küüditamisi Siberisse, kümneid tuhandeid peale sõja, rahu aja stalini aja tapatalgute eestlastest ohvreid. Ja see monstrm on ainult vene punaarmee Tallinna okupeerimise käigus langenud venelaste mälestussammas. Eestlastele on see okupantide mälestussammas. Eelmist Maailmasõda me ei elanud üle, aga venemaa poolt alustatud sõja kohutavaid õudusi Ukrainas elame-näeme kaugemalt ja reaalselt iga jumala päev.

mida imestate 5. mai 2022 12:16
Jüri külmetusesolev leping Putini partei Uhtne Venemaaga kohustab teda ja ta soovib ka, et meie 9.maid väärikalt mälestaksime. Ptüi! ---- inimene täna 09:29 Kuidas saab väärikalt ja veel mälestada enda pereliikmete vägisi ärasaatmist,kodudest väljaajamist ,küüditamisi.Kurbpäev. 9.mai pole kunagi eestlaste jaoks pidupäev olnud.
Cwsare Lombroso õpilane 5. mai 2022 12:34
Vaadake tegelase pilti ja kohe on kõik selge. Õõõvastav on sellise väärikus....
mida on siin väärikalt mälestada? 5. mai 2022 11:54
9. mai on paev, mis avas Venemaale tee kõikide väikeriikide Eesti. Läti. Leedu, Ukraina, Moldaaviast, kõigi 14 väikeriikise okupeerimiseks. Süütame sel päeva kurbusega küünlad vene okupatsiooni ohvrite mälestuseks!
arvamus 5. mai 2022 10:11
Jüri oleks pidanud sel temal väärikalt kuss olema.
inimene 5. mai 2022 09:29
Kuidas saab väärikalt ja veel mälestada enda pereliikmete vägisi ärasaatmist,kodudest väljaajamist ,küüditamisi.Kurbpäev. 9.mai pole kunagi eestlaste jaoks pidupäev olnud.Vanasti tehti sel päeval aiatöid , põllutöid, koristustöid ja ka nüüd.
Tol ajal 12-aastane! 5. mai 2022 12:00
8.mail 1945. aastal lõppes sõda! Kas mõistate? SÕDA LÕPPES! Teie pole sõjaõudusi üle elanud, teie ei tea, mida see teade meile tähendas! Ei tahaks, et me peame selle jälle üle elama...
Piuks 5. mai 2022 23:41
Sõda lõppeb siis, kui viimane vene okupant on Eestist läinud
to du 4. mai 2022 21:08
Weisst du was , du kannst mich mal am A … l … ! Du scheinst ja ganz schöner Blödmann zu sein .
kriimsilm 5. mai 2022 06:42
Jah, Euroopa on suur, aga keegi tahab kogu aega suurem olla teiste arvelt vahendeid valimata.
9.mai on Jaapanile kuuluvate Kuriilide 4. mai 2022 20:48
okupeerimise päev. Sõda lõppes tegelikult 8. mai aga vene okupantidel 9., et Kuriilide okupeerimine väljapoole sõja lõppu ei jääks.
Okupantide kell on löönud 4. mai 2022 22:18
Putler kaputt ja venemaa ka

Ja mina küsin , 4. mai 2022 19:38
to küsimusele , et kas ka tead mida see sõna tähendab ? Tõlget ei saa ma kirjutada siis kohe kustutatakse ära , aga mode ei saa ilmselt saksa keelest aru .
sa 4. mai 2022 19:16
Palve Eesti rahvale. 4. mai 2022 19:11
Eesti riigile ustavad inimesed, palun mõelge, enne kui järgmistel valimistel Keskerakonda valite. Me saame siis Kõlvartid, Stalnuhhinid, Toomid jne. Kas me ikka tahame, et need inimesed siin riigis võimule saavad, pole ilmselt raske arvata, mis siis meie riigist saab.
Hehh 5. mai 2022 09:39
Nõus, aga koer on mujale peidetud. Siin on asi portorollo poolt kiivalt kaitstud valimistes. Üks on kohalikel osalevad mittekodanikud ja kaks on e-valimised. Mõlemad annavad Re ja Ke trumbid kätte. Seega meie riik muutub valimiste ja sellega võimule saajate poolt toetatud immigrantide piiramatu sisseveoga üha kirjumaks ja võim lähebki mitteeestlastele. KaKi-d võib lugeda seega prohvetiks: peagi on Eestimaal eestlastest jäänud ERM-is vaatamiseks ainult pastlad ja kannel.
eluski 5. mai 2022 10:10
ei vali ei Keskkriminaalerakonda, veel vähem Eesti Kõige Rumalamat Erakonda .
Hehh 5. mai 2022 11:01
Milles EKRE siis rumal on? Et räägivad murekohtadest otse ja varjamatult. Ilmselt ka see häirib paljusid, et üldse muredest räägivad. Et toetavad Eesti peret, keelt, kultuuri, teadust jm. Mitte ei topi raha tühja paugutavate lillade paraadidesse ja kummarda euroopast tulevaid terve mõistuse vastaseid käsulaudasid. Ega ma suurt eestlastest oska lootagi, sest vaadates KaKa populaarsust, siis mõistusega siin tegemist ei saa olla. Tundub nagu elukallidus ja portorollo poulaarsus on rahval samal kiigeistmel. Tõusevad ja langevad koos. Muideks, on juba täitsa märgata vene tüdrukute pakkumise kasvu.
Hehh 5. mai 2022 11:06
Milles EKRE siis rumal on? Et räägivad murekohtadest otse ja varjamatult. Ilmselt ka see häirib paljusid, et üldse muredest räägivad. Et toetavad Eesti peret, keelt, kultuuri, teadust jm. Mitte ei topi raha tühja paugutavasse tähestikurahvasse ja kummarda euroopast tulevaid terve mõistuse vastaseid käsulaudasid. Ega ma suurt eestlastest oska lootagi, sest vaadates KaKa populaarsust, siis mõistusega siin tegemist ei saa olla. Tundub nagu elukallidus ja portorollo poulaarsus on rahval samal kiigeistmel. Tõusevad ja langevad koos. Muideks, on juba täitsa märgata vene tüdrukute pakkumise kasvu.
sinu ekre 5. mai 2022 11:59
võitleb propagandarindel Putini eest. Viimane tegu: hääletasid Vene sõjasümbolite KEELUSTAMISE vastu. Nüüd saavad kremlimeelsetele öelda, meie hääletasime vastu. Jne.
Piuks 5. mai 2022 23:46
Tead väga hästi, et ei keelustatud ühtegi sümbolit vaid anti täitevvõimule piiramatult võimu inimeste väljendusvabadust suvaliselt kriminaliseerida. Politseiriigi vähk-kasvaja. Aga jaanalinnul on väga julge olla, pea liiva sisse topitud.
küsimus 4. mai 2022 19:06
Kas ka Adolf Schikergruberi sünnipäeva tohib väärikalt tähistada?
4. mai 2022 18:27
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Andres 4. mai 2022 18:40
Elmar Vaher soovitas 9. mail Eesti rahvuslipud koju jätta, see on rünnak politsei ja riigi vastu!
Mõmmi 4. mai 2022 18:51
9 Mai, Võib veel mäss tulla ei tea midagi?? Aga tollegi pärst on kõikk politsei ja sõjavägi väljas ja eriüksus??
Juki 4. mai 2022 18:53
9 Mai,,näete putja venelasi märatsemas ja mässamas , Sellel päeval ei tohi Ukrainasi ja venelasi kokku viia?? Siis hullu maja käes
099p8 4. mai 2022 18:56
Aga vot okupandid tulevad sulle sealt venemaalt kohale???
Jopp praazdnik.. 4. mai 2022 19:02
Jopp väärikus-nuta või naera?
eestlane 4. mai 2022 18:20
Jüril on õigus...las inimesed mälestavad oma sõjas langenud või seal võidelnud lähedasi,hoolimata sellest kumbale poole rindejoont nad saatuse tahtel sattusid.Ajaloo ümberkirjutamine on nihilistlik tegevus...kirjutajad panevad ennast alati paremasse valgusesse.
Velosiped on rauast 4. mai 2022 19:44
Temalt midagi tarka pole loota.
Aga miks 5. mai 2022 12:03
peab neid hukkunuid mingil ühel kindlal päeval mälestama, hukkusid ju erineval ajal ja aastaid tagasi oli neid mälestajaid vähe? Tähistatakse ikka võitu ehk okupeerimist.
9877888 4. mai 2022 17:57
Kõlvart on reetur. See peaks kõigile selge olema; lõppkokkuvõttes jõuame ikka samasse kohta välja. Suurimad reeturid istuvad meil valitsuses. Venelaste võimust Tallinnas on ammu kõrini. Halli passi omanikele tuleb valimine ära keelata.
🤬😡😡😤😤😡😡😡 4. mai 2022 17:59
Kôlvartist saab veel peaminister ja ülejäänud jôllitavad suud ammuli. Kulutage jah oma vôhm EKRE mahatampimisele, saate varsti venemeelse valitsuse
sinu ekre 5. mai 2022 12:04
tegutseb otse Eesti riigi vastu, Kõlvart mitte.

09888 4. mai 2022 17:55
Ants, Kasutaja, Ei mulle kindlasti ei ole arsti vaja , äkki teil vaja minna küll,, Eesti arvab et meil ohtu pole üldse, küll putin jättab eesti viimaseks, sest praegu ei saa ta Ukrainastki jagu??
Ekrel 4. mai 2022 19:09
ongi võhm juba ammu väljas
Russki Mir 4. mai 2022 17:38
9. mai on okupantide võidupüha. Lahkunuid mälestatakse, okupatsiooni mäletatakse. Eestlased saavad 9. mail ainult oma kaotatud vabadust mälestada.
17.10 4. mai 2022 17:33
Vaata oma nägu oled juba siniseks värvunud nagu iidol Kajakene.
Seal polegi neid kellele lubada 4. mai 2022 17:30
Mida see tüüp mäletseb. Vaevalt seal 100 aastaseid ringi kepsleb ümber vene maamärgi ja midagi mäletab.
Mina ise 4. mai 2022 17:22
Kulla Jüri, LÕPETA tiblade kaitsmine.

267o8 4. mai 2022 17:18
EKRE ei tohi võimule tulla?, Tahavad venemaa võimu tuua eestisse, siis tuleb nõukogude aeg tagasi??
täpselt, 5. mai 2022 12:05
aga miks küsimärgid panid?
Kes andis õilsatele elamisload. 4. mai 2022 17:17
Ja just, rehvid ja kesikud andsid sajale tuhandele vene kindralitele siiajäämise õiguse, kas ei mäletata või ei taheta, eestiriik????
tuhandeid kindraleid 5. mai 2022 12:06
pole kindlasti Eestis kunagi korraga elanud.
096uuyyyy 4. mai 2022 17:16
9 mai, saate oma sõja eestisse, putin teeb siis Ukrainasse õige sõja kuulutab?? Või ta paneb see tummapommi nupu ära ja kõikk et see kiiritus tuleb meile kõikk siia eestisse et siis hakkavad inimesei surma kui hiiri, see kiiritus tekitab vähki et kui seda sisse hingata on kohe kõikk inimesga?? Kui putin Ukrainast jagu saab on järgmine baltiriigid ja eesti jääb viimaseks meil??
Ants 4. mai 2022 17:47
Ega juhuslikult arsti jutule minna ei tahaks?
4. mai 2022 16:44
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Sh le sinu kallis 4. mai 2022 16:51
Reformon uurakil Venemaa ees. Igasugused lepingud, rahapesu ...
Soovitus 4. mai 2022 16:43
Varsti valimised.Eesri rahvas,ärge hääletage punase keskerakonna poolt.Kõik.
Mõümkk 4. mai 2022 17:10
Tead kao minema Ekre kremli troll, hoopis valime putini sulle eestisse hoopis võimule??
16.24. 4. mai 2022 16:40
Rehformikääbustel ongi raske jutu sisust aru saada sest elatakse omatekitatud mullis nagu Puutin, miks muidu teie iidolid solvavad sinimustvalget, sest teie karvavärv punane on ikka ihule kõige lähemal.
Andres 4. mai 2022 16:32
Narva linnapea Ruik-Ruik-Raik ütles, et tema läheb Narvas 9. mail kindlasti mälestusmärgi juurde lilli asetama, kuna tema arvates olevat tegu sõja lõpu pühaga. Sellised populistid meil siis EVs linna eesotsas. Kõlvartist ei tasu rääkidagi. Õige aeg on praegu sellistega konkreetselt käituda, muidu varsti jälle hilja.
Söda 4. mai 2022 16:59
Andres 4. mai 2022 17:42
Õige. Aga Ruik arvab teisiti, umbkeelsete ponjaatie järgi.

eesti mees 4. mai 2022 16:30
Võtke need monstrumid mõlemad maha koos selle aaviksoo ristiga. See klaas monstrum rist ei sobi mille peale kulutatakse miljoneid maksumaksja raha. Küll ta varsti ise ümber kukub. See ei ole vabadusrist ja vabaduse tõi Mihhail Gorbatsov eesti riigile kui ka teistele. Nende asemele tuleb püstitada Gospada Gorbatsovi ausammas. Tänan.
Ei tule Gorbatšovile ausammast püstitada 4. mai 2022 16:37
Vabaduse võitles välja Eesti rahvas.
eesti mees ile 4. mai 2022 17:24
Jah, Sinul on täiesti osaline õigus. Gorbatsov avas tee euroopasse aga põhitegija oli ikkagi Jeltsin koos Rüütliga. Teine suur tegija oli Savisaar kuid tema teeneid ei taheta tunnistada. Järgmise kommenteerija poolt, et vabaduse võitles rahvas. Rahvas ei võidelnud midagi sest põhitöö oli tehtud. Rahvas karjus ainult Savisaare organiseeritud balti ketis. Inimesed harige end ja olge ikkagi kursis ajalooga. Võtke näiteks kohtumist Jeltsinil Clintoniga. Ime, et Clintan naerukrampidesse ei surnud kui Jeltsin ütles Clintonile, Võ pravalilis a ne mõ. Ärge palun lahmige kui midagi ei tea. Tänan.
Ei lahmi 4. mai 2022 17:30
Rahvas laulis ennast vabaks. Rüütel poleks rahva julgusest midagi ette võtnud. Rahva surve oli see, mis pani tegutsema. Balti ketile ei mindud savisaare pärast, vaid vabaduse pärast. Rahvas ongi riik.
Kommenteerijale # ei lahmi # 4. mai 2022 17:56
Olen tegelikult erapooletu üldse selle reformi erakonna valitsusega. sina, sina kas oled üldse kooliharidust saanud. Kas sa üldse aru ka saad millest kirjutad. Kas sa üldse teiste kommentaaridest aru saad mida või millest nad kirjutanud on. sa harimatu tõesti lahmid nagu eelnev kommenteeris. sa saamatu inimene kirjutad balti ketti ei mindud Savisaare pärast. sa ei saa aru kes üldse organiseeris balti keti millest jutt käib. Rahvas laulis vabaks ? Rahvas oli vait kui Savisaar tegi selgitust vene kõrgete ohvitseridega oli ainuke kes tegutses Tallinnas kui tuli soomest mootorpaadiga ja meri oli
jätkan 4. mai 2022 18:01
ja meri oli soomes. Rüütel oli see kes tegi esmalt Jeltsiniga eest politsei riigiks. Eesti rahvas laulis vabaks, laulge nüüd ka lillikesega vabaks. Soovitan sinul arsti juurde pöörduda hakkad aru saama millest üldse jutt käib.
Arts 4. mai 2022 19:04
Kunagi oli päevakorras vist Jeltsinile ausammas püstitada või e. Korbale. Ei mäleta enam aga see on tõsi, nii see oli. Kas oli keskide aeg või refide. Alzheimer minul ka juba, hakkan vist vanaks jääma.
Selts, kes sa kannatad Alzheimeri käes 5. mai 2022 01:03
Sina ei saa ise aru, mida teised räägivad. Kiidad savisaart ehk buresinit, ihaled enda nõukaaega ja kommunismi. Sinu nõukaaegne haridus ei maksa mitte midagi ja sinu vaated samuti mitte. Huvitav jah, miks savisaar nii pettunud oli kui ei saanud ainuisikulist oreooli peale augustiputši. Lauristin on palju selle mehe pettumusest rääkinud. Sul seoses Alzheimeriga nüüd jälle mäluaugud. No muidugi. Alaareng on sul endal ja kooliharidus piirneb kommunismi õpingutega. Ilma rahvata ja rahva toeta poleks savisaare appikarjumisel mingit tulemust olnud. Ja rahvas laulis ennast vabaks. A.Mattiiseni lauludega
Hmm 4. mai 2022 16:21
Ekrelased punalippudega ka marssimas. Martin Helme ju oli nende keelamise vastu. Riigikogus hääletusel.
Möh 4. mai 2022 16:43
Ratas kuulub kesikute hulka. Ja reffidel on endalgi igasugu parandusettepanekuid.
09888 4. mai 2022 17:12
Sinu Ekre on putini meelsed, tahavad just viha ja vaenu teha meile, hoopis tahavad pronks sõdurid eemaldada ja ära viia??
Ärge jumala pärast. 4. mai 2022 16:15
Võtke kaasa eestilippu sest politseiülem Vaher võtab selle käest ja organiseerib provokatiivse trahvi,nii lubas.
Eesti 4. mai 2022 17:01
riigist ongi ainult veel lipp järel. Varsti pole enam seda ka...
Ratasega päri 4. mai 2022 16:07
Kui seda on tehtud "sada aastat" ja üle elatud, mida siis n ü ü d möllata ja tüli kiskuda, aru ma ei saa!?Laske kuupäev mööda ja siis möllake.
👀 4. mai 2022 15:56
Jüri võiks helmedele pühade puhul tordi viia.
Sa vii tort 4. mai 2022 16:05
Reformi kääbikutele!
Njah 4. mai 2022 16:24
Ja punased nelgid georgi lindiga. Seetõttu Martin ei olnudki nõus selle keelustamisega. Ja ega ei tohi ju oma Narva valijaid ka solvata.
No noo 4. mai 2022 16:55
Tort on ratta sooritus. Mis see Reformierakond sellesse puutub.
Mart 4. mai 2022 15:55
Ma saan aru, et venelastel ei ole lihtsalt milleski muus end defineerida kui pidevas sõjas olles. Kuhu see viib, näeme kõik hetkel Ukrainas. Jälle kannatavad miljonid, jälle pommitatakse linnu. Ukrainas lastakse sodiks triljon dollarit, see on kõigi venelaste raha ja selle eest saaks kõvasti riiki ja inimeste heaolu parandada. Selle asemel on inimesed näljas ja paljas. Võtame teise näite Norra - nafta ja lõhe, aga ka riigi kodanikud on kõrgel järjel, riik ei varasta kogu raha ära ja ei hävita teisi - vot see on eeskuju!!!
Norra 4. mai 2022 17:04
löhe kasvab basseinis, merelöhet 50-se kilohinnaga sa ei jöuaks osta.

väärikas okupant 4. mai 2022 15:42
peab ikka eriline t,,.bras olema, et tulla EESTLASTELE moraali lugema. jürka kas sa oled ära unustanud, et tallinna linna lõhkusid peaasjalikult VENELASED. mine jaura oma "väärikusest" parem oma umbkeelsetele putinlastele.
Jah, 4. mai 2022 16:11
Eestlastele toodi Kõlvarti sõnul vabadus, aga pronkssõduri ehk vastajat kummardavad venelased. Eestlased selles polgumarsis ju ei osale, mida vantnikud demonstratiivselt korraldavad ja punaseid Nelke sinna tassivad. rääkida mälestamisest, no pole sõnu lihtsalt mälestatakse ikka hauaplatsidel omaste ringis, mitte ei marsita sõdurivormis ja ei lööda kulpi. Ratas ärgu siin keerutagu jutukest väärikusest. Eestlastele pole selles midagi väärikat ja sellist moraali lugegu vene koolides vene lastele, mitte eestlastele, keda okupeeriti ja paljud Siberisse küüditati.
täna 14 : 42 4. mai 2022 16:32
Täpselt nii , Tallinna lõhkusid venelased , kohutavad pildid märtsi pommitamisest . Majad olid tänavate viisi maaatasa , mida ei saa kohe kuidagi Venemaa ja Ida - Ukraina sõjalise konflikti kohta öelda , sest seal ma ei näe eriti .
Ratas 4. mai 2022 17:06
tulistas endale praegu kuuli oma paksu jalga, no on ohmu.
Urmas 4. mai 2022 15:32
Kas Martin Helme tantsusamme võib provokatsiooniks pidada?
.. 4. mai 2022 16:33
Kui ta jälle Krakovjakki vehkima hakkab, siis küll.
sa kaja 4. mai 2022 16:34
lapilutsija rahune maha,puhka jalga , saad veel erutusest südari.
arusaamatu 4. mai 2022 15:31
No tõepoolest, miks selline pöördumine eesti keeles? Kus Jüri neid eestlasi näeb, kes nn võidupüha tähistavad või mingeid provokatsioone sel päeval tekitavad? Venekeelses meedias peab selgitama, millised reeglid praegu kehtivad, need ju muidu ei tea midagi ja marsivad ikka oma lippude ja lintidega kohale. Pärast jama kui palju.
Ratas, 4. mai 2022 17:08

jätke oma rohelised tunked koju! 4. mai 2022 15:26
kindlasti ei tohiks sõdurpoisid ka oma rohelist mundrit kanda sel päeval, et mitte provotseerida meie vabastajaid. nagu eelmistel aastatel need asjalood olid.
Maamiis 4. mai 2022 15:26
Ratas, millal Narvas see tank vanarauaks viiakse, kaua see loks seal irvitab eesti rahva üle?
Sellele " maamehele" 4. mai 2022 16:12
Ah et siis polnud Eesti rahva üle irvitamine, kui Lihulas see " paljuarmastatud politsei" rahvale kallale läks? Sellelesamale EESTI rahvale! Lihula mälestusmärk -Saksa sõduri vormis mp automaadiga rinnal- vaat see oli oht " julgeolekule".. käige kahepalgelised ....
vassist 4. mai 2022 15:23
elmar vaher ütles, et eesti lipp on provokatsioon ja seega pole üldse ime miks jüri ratas eestlastele moraali loeb.
4. mai 2022 15:22
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
9 Mai 4. mai 2022 16:12
Tegu oli Vabastajatega.
Huvitav, 4. mai 2022 17:13
millest meid vabastati?
to:Huvitav 4. mai 2022 18:27
Kõigest, mis vähegi rahalist väärtust omas.
eu 4. mai 2022 15:21
Võ õra ma al aste ees alandlikult käpuli/põlvili, nii et naba nihkes!!!??? Kes käib truudust tõotamas, bilderbergi koosolekutel, kes trilateraalsete koosolekutel, kes moskvas, kes brüsselis!? Eestimaa/eestlaste soovid/mured/lootused ei ole ammu enam ei mõtetes, ei tegudes!!! Milleks eestlastele vaja võ õr am ee ls eid/võ õ ra keel seid asehaldureid!!!???

xxx 4. mai 2022 15:19
2. maailmasõjas hukkus nii palju inimesi, et ka igal teisel-kolmandal Eesti perel keegi esivanematest sai kas sõjas surma või suri selle sõja tõttu. Rääkimata ss-laste ja eesti soost massimõrvarite poolt mõrvatutest Kalevi-Liival ja Kloogal...Neid hukkunud inimesi ehk tohib siiski mälestada, ilma olemata riigireetur?
Eestlasi 4. mai 2022 16:34
hukkus venelaste genotsiidis 1941 ja 1945 edasi rohkem kui sõjas. Sest nagu teame, venelased ei sõdi vaid meeste, vaid ka naiste ja lastega. Näeme seda kõike jälle Ukrainas. Kremli vatnikud võivad oma SS-lased ja Kalevi-Liiva ära unustada. Eesti 20. Waffen-SS diviis võitlesid nagu lõvid mongolite vastu Ida-Eestis, hoolimata arvulisest vähemusest.
..... 5. mai 2022 10:20
Mälestada võib ka nii, et teiste mälestusi ei haava.
4. mai 2022 15:14
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
naerukoht to 16:29 4. mai 2022 17:24
abikooli tasemel tekst.Aadu aeg oli sinusuguse arengutasemega indiviidi jaoks vaid üks süst.Selle tarbeks olid eraldi kliinikud kus teid vastavalt koheldi.
Läheb nagunii 4. mai 2022 15:13
Nelke viima, punased ja lindiga
Mammi 4. mai 2022 15:12
Vàga pettunud sm.Juri. Hàbeneb,et olla eestlane saan ma nii aru😒
Parimate soovidega ... põrgust 4. mai 2022 15:10
Riigilippe heisata ei tohiks, võidakse valesti tõlgendada. Trikoloorist ka natuke kahju - mille nimel siis õigupoolest lehvin ja külmetan? Head ja rahulikku roiskuva Euroopa päeva!
See avaldus pole ju mõeldud eestlastele 4. mai 2022 15:09
Miks ta Eesti keeles eestlaste poole pöördub, eestlased seda võidupäeva ei tähista. Esinegu enda vene valijatele, vene keeles. Muidu esineb küll venelastele vene keeles. Ei taha sellest rattast midagi kuulda. Ühtse koostöö protokolli partei on venelastele mõeldud partei.
Elmar Vaheri sõnad: 4. mai 2022 15:07
"Soovime vältida olukorda, et politsei võtab inimesel Eesti lipu käest ära." ehk siis ärge lippu lehvitage. tundke häbi eesti lipu üle. bazorr! err.ee/1608570289/politsei-keelab-kaheks-nadalaks-vaenuliku-sumboolikaga-avalikud-koosolekud
Vaher, 4. mai 2022 17:18
sa saad jälle ja augud löikame hiljem sokkidesse.
Fanny 4. mai 2022 15:06
Milles on süüdi minu vanemad? Ema sõja ajal noor neiu töötas hospidalis, issand, mida ta nägi seal inimeste valu ja õnnetusi, isa sai haavata sõjas, jalg amputeeritud noorel poisil? Andke mulle rahus mälestada ja tähistada Võidupüha, 31 aastane vassiljev öösel pole tal muud teha kui ronida kalmistule ja itsitada 9 mai eel. Ja siis veel Reet oma süüdistustega ja nõuab aru abikaasalt, kes on abikaasa surivoodi juures.Homo sapiensid, mis teil viga on?Ma saan aru, et riigikord teile ei meeldi, teie provokatsioonid ei muuda seda paremaks!!!!
Missugust võidupüha? 4. mai 2022 15:16
Eesti jaoks pole II ilmasõda veel lõppenud. Piirigi pole
M.nny 4. mai 2022 16:42
Kui palju emasid tapeti ja vägistati vabastajate poolt? Kui palju isasid piinati ja mõrvati vabastajate poolt? Mis krradi 9. mai. Teiselpool Narva jõge pidutse ja mäletse.
Tähistage 4. mai 2022 17:20
kodus viinaklaasi taga oma "vöitu".

eesti lipp ja eesti keel on provokatsioon 4. mai 2022 15:05
ehk siis Eesti lippu ärge jumala eest lehvitage, see diskrimineerib "meie" vähemusi. istuge kodus ja olge vagusi, las meie vabastajad pidutsevad.
uku 4. mai 2022 15:58
Siiani 4. mai 2022 16:45
kõige kremlimeelseim valitsus,kiitkem meie püha ka na!
Dressides 4. mai 2022 17:21
södrid värisevad kasarmutes Filtri teel... ja mängivad tardumismänge.
4. mai 2022 14:59
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Ratas, 4. mai 2022 17:23
mine jah Narva ja istu endale tankitoru sisse!
Indrek2 4. mai 2022 14:48
Riigipööraja võtku parem oma elektroraat ja kobigu narva jõe taha!
Eesti vabaks 4. mai 2022 14:43
Aitab sellest venelaste klounaadist ,iga-aastasest tsirkusest, kus näidatakse avalikult, fashistliku suhtumist eesti rahvasse,keda vene okupandid tapsid,küüditasid ja kes olid sunnitud oma kodust põgenema punafashistlike mõrtsukate eest?
Kuusik Kaasik 4. mai 2022 14:42
Ma olen 9 mai alati väärikalt ära tähistanud. See muidugi oleneb, kes mida väärikaks peab.
Aga 4. mai 2022 14:57
Mida seal tähistada on, okupatsiooni?
Mida, mida 4. mai 2022 15:14
Tähistad kasvõi seda, et on (ehk) ilus ilm ja esmaspäevane päev ja et veel valitseb meil rahu. Nautige, sest kõik võib pöörduda.
Ok 4. mai 2022 14:41
Tuulelipp Ratas. Muud ei olegi lisada.
Imelik 4. mai 2022 14:40
See oli sõnum progresiivselt poliitikult progresiivsele inimesele. Selle ajaloo tsükli oleme juba läbi elanud 1944-1994.aastatel.