Eesti uudised

KÕNEKAS VAIKUS?! Mida ütleb Venemaalt ordeni saanud Anne Veski sõja kohta Ukrainas? (126)

LISA KOMMENTAAR

Numismaatika. 9. aprill 2022 13:04
Igasugused märgid on ajalugu, sellepärast pole inimesi vaja tampida.
9. aprill 2022 13:54
Ja neid ei andnud puutin!
8. aprill 2022 18:30
Kui käite kaupluses ja leiate mõne Venemaal või Valgevenes valmistatud toote, siis pildistage ning saatke info
Riks 8. aprill 2022 16:04
Mingi 15 aastane Ekvard (issand, mida kõike nimedeks ei panda) tuleb siin arvustama. Nalja teete? Kas see ongi ajakirjandus?
Mida ku***it? 8. aprill 2022 13:00
Sisuliselt poogib keegi Joakit selle artikliga Veskile külge venemeelsuse ja Ukraina sõja õigustamise, kuidas see võimalik on??? Veski on laulja ja pole kohustatud ainsagi sõnaga avalikult mingit arvamust avaldama, mis on seotud poliitika või sõjaga. Kas Joakit on võtnud endale õiguse võõra inimese eest mõelda, tunda ja otsustada? See liigitub psüühilise terrori alla muideks. Aga kui nii, siis sm Joakit, ma pole kuulnud sinu seisukohta vägistajate osas, kas me võime sind sinu enda suhtumist kasutades vägistamises kahtlustada?
intrigant olete 8. aprill 2022 11:03
Kui palju on meil veel neid, kes on nõuka ajal kiituskirju ja orderenid saanud. Kümneid tuhandeid! Jõustruktuurides, uurimisorganites ,kohtutes, j.n.e ! Mige siis kohe kõiki peedistama. Miks te neid ei julge tülitada, herra Joakit ?
1950 9. aprill 2022 13:09
Ja suurim Veski kuritegu on elusana sündinuna nõukogude korra ajal! Oma lapse sünnitas ka nõukogude korra ajal! Aga sm. putin polnudki sel ajal võimul, vist vooris Saksamaa vahet.
est. 8. aprill 2022 10:21
Ta sai ka vene vastuluure ülemalt ordeni või medali, kui see pensionile jäi. See seik on mainimata jäänud.
nii 8. aprill 2022 06:36
lõpetage ära see nõiajaht, leidsite vaenlase! inimesed on hulluks läinud
hmm 8. aprill 2022 10:22
Ta pole ju EV meelne, miks seda avalikustada ei tohi?

Joke 8. aprill 2022 01:31
Oh oleks rahu ja veidi vaikust ja kui veel Ekvardi kiun ei kaiguks... Mitte, et ma Anne fänn oleksin, aga siiski on ta üks vähestest Eesti superstaaridest ning ka temale peab jääma õigus suud lihtsalt kinni hoida. Ilma sellele meelsuse suvalise külge riputamiseta. Olen isegi olnud skandaali keskmes, kuna olevat öelnud teise inimese kohta alandavalt. Asja uurimisel selgus, et ei öelnud, aga olevat ikkagi mõelnud. No tere hommikut!
Joke 8. aprill 2022 07:54
Aga näiteks võib-olla lihtsalt kardab midagi öelda. Putini polooniumipudelid lekivad ju alatasa, nagu teada. Seega, ega me täpselt ikka tea kah.
Joke 8. aprill 2022 08:33
Krishale: Kuna Anne on vait, siis me ei tea, millised tõekspidamised tal on. Nõustun, et võivad venemeelsed olla. Samas võivad olla midagi muud, aga abielu või mille iganes muu säilitamiseks ei ole tal tark neid välja öelda.
Meel 7. aprill 2022 23:53
Mõnikord kõneleb vaikimine rohkem kui rääkimine. Tuntud inimestel on ka vastutus suurem. nad on ise valinud oma rolli. Neid jälgivad võib-olla miljonid inimesed. Oma sõnadega võivad nad suunata paljude inimeste meelsust. Ja vaikimisega...
zippolliino 9. aprill 2022 09:59
Sellele arvamusele vaidlen ma vastu. Laulja ei saa suurt teha selle vastu, et ta tuntud on. Tundmatuna ei saa ta oma tööga teenida. Tegelikult ei erine laulja amet millegipoolest treiali omast, lihtsalt hea treial oma treipingi taga on tundmatu, hea laulja aga tuntud. Ei saa öelda, et ta on oma tuntuse ise valinud. See on töö iseloomust tingitud. Kas peaks siis kohe alguses otsustama, et ok, ma ei hakka lauljaks - äkki saan liiga tuntuks? Poliitikud on ise valinud tuntuks saamise, nende kohta võib küll nii öelda. Asju ei maksa segamini ajada.
Loo autorile: 7. aprill 2022 22:47
Ekvard Joakit, millise tegevusega olete silma paistnud või mõne tunnustuse saanud? Ka ajakirjanikuna olete suht vähetuntud, midagi huvitavat teie sulest ei tule ette. Nüüd leidsite ohvri, kelle peal hambaid teritada ja järada ja mine tea, ehk katsetada tuntud artisti tühistamist. Häbi, häbi, häbi!
Martin 7. aprill 2022 20:43
Anne võiks Julia Augist eeskuju võtta(mängis filmis Katariina Suurt) julgeb putinit ja vene okupante kritiseerida, meie nn lauludiival suu vett täis
yyy 7. aprill 2022 16:42
Anne, isegi vene artistid julgevad öelda oma seisukoha, aga sul pole midagi öelda - see pane mõtlema . Edu ja julgust sulle !
Te ju ei tea 7. aprill 2022 20:37
kuidas see reporter käitus!!
Ferdinand 7. aprill 2022 13:50
Paluks rahu ja ainult rahu ja seda me ainult soovimegi
pada ja katel 7. aprill 2022 11:19
Muidu oli ja on probeem, et venelane hävtas ajalugu, nüüd siin sama nhtus .Milleks teeme sama, mida vastasele ette heidame?
hiiuvana 7. aprill 2022 10:36
Minu teada on proua Anne Veski muusik, mittepoliitik!

M. 7. aprill 2022 09:29
Kas Anne Veski õigustab Ukrainas toimuvat? Kui nii ,siis on küll midagi väga valesti. Aga võib olla mitte, ta ju Venemaal armastatud laulja, kuid meil ju ka. Kuidagi kõhe hakkab.
Või sinul kõhe?? 7. aprill 2022 12:01
Kui oleksite artisti asemel, keda iga päev pommitavad reporterid, kel endil täiesti ükskõik, mis lauljast saab, peaasi et saaks loo kätte, millest pigistada välja mis iganes kuvand, vaat see on juba kõhe! Igasse numbrisse uus lugu vastavalt uutele arvamustele. Küsin teilt, Kas Pr.Veskil ei ole õigus oma kodus rahus elada, ilma et teda poliitilistesse skandaalidesse ei kistaks? Tema sai autasud ilusa lauluhääle ja esinemiste eest, millele on miljonid aplodeerinud.Ta ei söönud sisse topinguid, et keegi reinsalu võtab õiguse tema autasud tagasi nõuda. Sõjahüsteeria on selle haiguse nimi!!
Ma ei saa aru, 7. aprill 2022 22:50
millest järeldatakse, et Anne õigustab Ukrainas toimuvat- kas ta on seda avaldanud. Ei! Ma ei näe, et vaikus oleks midagi lubamatut.
Kala 7. aprill 2022 09:12
Saab jälle ühe karjakambaka teha. Tahate inimest hauda ajada või? Ja ikka see paha Ungari, kellega võrrelda. Eidelik urgitsemine ja vaenu õhutamine. Kuidas selle listeeriaga oligi, kui inimene potentsiaalseks tapjaks tembeldati.
7. aprill 2022 08:16
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Taeva luud 7. aprill 2022 10:18
Aga see on nagu dopinguga - läheb 10 aastakest mööda ja medal võetakse ära, ordenitega sama. Isiklikud saavutused on tühised, kui tuul teise ilmakaarde pöörab.
7. aprill 2022 07:23
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
7. aprill 2022 11:05
ei ole , tuleb lihtsalt valida kas raha või ei ütelda agressorile!!
Ta ei peagi 7. aprill 2022 12:07
valima. Ta on tark, sest teab, et tema ütlused pööratakse igaljuhul peapeale. Tema valikud on karjääri jooksul ammuilma tehtud. Kui ta poleks sarnasel Joala ja paljude teiste artistidega Venemaal esinenud, oleks ta Eesti kidural ja kitsal maastikul ammu kokku kuivanud.
Truu sõber 7. aprill 2022 07:14
Sõpruse eest sõbra käest saadud orden. Ju siis teati, kes sõber ja kellele anda.
v 7. aprill 2022 05:40
Ajame surnud ka üles ja küsime neilt mis nad arvavad sellest.Paljud veel nõukogude aegsed elavad veel ja nende järeltulijad mõningad kes juhtisid nõukogude ajal eestis.Küll siis kiideti seda nõukogude korda jne.Pole nõukogude liit suutnud 50aastaga teisitimõtlejaid välja juurida ja praegu eesti samuti pole neid välja suutnud juurida.VÕIDAME NAGUNII nagu eesti isesiseisvuse taastamisel,karjuvad need kes selle korra vastu praegu.Ajalugu kordub ja jääbki korduma.
7. aprill 2022 11:06
tundub jah , et siin on ka üks teisitimõtleja!
Puuks 7. aprill 2022 01:13
Arvamust vene sõja kohta küsida venelastelt eestis. Vale vastuse korral üheotsa pilet narva jõe taha.

6. aprill 2022 23:54
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Lugupeetud 7. aprill 2022 21:28
Anne Veski, hoia oma tervist! Ära võta südamesse sinuvastaseid rumalaid kommentaare.
Tjah 6. aprill 2022 23:24
Asi on veel hullem sellepärast, et meie saame siin veel vabalt arvamust avaldada. Vene staaride puhul saab neil olla ainult üks arvamus, teiste arvamuste puhul järgnevad karistused. Aga kui meie siin oleme Ukraina küsimuses vait, siis kelle või mille huvides me nii teeme?
Kelle huvides? 7. aprill 2022 12:25
Loomulikult enda huvides. Kes peaks inimese enda elu kaitsma verbaalsete rünnakute eest? Kes kaitseb pr.artisti siis, kui ta tervis üles ütleb? Mitte keegi. Ja üldse, kellel on õigus nõuda poolte valimist, kui meie, lihtrahvas ei tea, milliseid globaalseid kokkuleppeid suurriigid meie peade kohal on teinud?Kas keegi küsis rahva käest, kelle poolt me oleme Liibanoni, Süüria, Afganistani, Gruusia, Tšetšeenia sõjas? Siis ei tuldud sellepealegi. Mis meil sellest! See ei puutu meisse. Nüüd järsku sunnitakse meid pooli valima??
Madli 6. aprill 2022 23:21
Millala siis Tõnis Mäe kallale minnakse ja üle kuulama hakatakse. Ta esines ka Venemaal.
Võib-olla 7. aprill 2022 12:28
enne Hr.Rüütli käest. Temale on samasugune orden antud kui Anne Veskile. Riigikogu liige U.R. tehke ettepanek temalt esimesena see orden ära võtta, vaatame, mida rahvas sellepeale kostab.
Jäta 7. aprill 2022 20:43
lugupeetud Tõnis Mägi juba kord rahule!
6. aprill 2022 23:19
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
to Sh 7. aprill 2022 06:40
võibolla peaksid ikka enne mõtlema ka kui kommenteerima hakkad, kes sinu, igavesti noore, lollusi ikka lugeda tahab.
Tänasel päeval... 6. aprill 2022 23:13
..tuleks ajakirjaniku iga küsimuse osas olla äärmiselt ettevaatlik. Miks? Sest ajakirjanik ei ole enam erapooletu, ta on valinud poole ja ootab küsitavalt sama poole arvamust. Sellest erineva seisukohta esitajatel pikka pidu ei pole - nad tehakse pilbasteks, moodsamas keeles "tühistatakse". Seega ei tasuks ei Õhtulehe ega muude väljaannete esindajatel selle üle imestada, veel vähem solvuda, et neist hoitakse eemale. Ja tegelikult - muusik ega artist ei ole poliitik!
Noh 6. aprill 2022 23:19
Ukraina küsimuses peab igaüks poole valima. Siin ei saa kahtepidi mõtlemist olla.
7. aprill 2022 09:17
Meil peab jääma vabadus ka vait olla, ilma et solgiga üle valataks. Kõnekas on praegune kampaania korras arvamuste välja pressimine.
Nipitiri 6. aprill 2022 22:56
Endine välisminister võiks tegeleda lõpuni okupatsioonikahjude sissenõudmisega, inimesed kes said tunnustuse eelmises maailmas tehtud töö eest võiks rahule jätta seniks.
Absoluutselt õige! 7. aprill 2022 10:36
Mulle tundub, et rein.salu teeb endale valimiskampaaniat, lärmab, et võimalikult palju pildis olla. Kuidas muidu pealtnäha haritud inimene niisuguste lolluste peale tuleks. Kogu eesti rahvas on 50a. nõukavõimu all elanud, see tähendab terve põlvkonna inimesed peaksid seljuhul oma auga välja teenitud saavutuste eest saadud aurahad ja medalid kellelegi kuhugi tagastama, kas nii härra poliitik?!!! Minge küsige Maire Joalalt tagasi kõik Jaak Joala Venemaalt saadud tunnustused. Veel 2 kuud tagasi poleks keegi uneski taoliste rünnakute peale tulnud, nagu rein.salu praegu teeb.
Tjah 6. aprill 2022 22:47
Ta ilmselt usub ka venemaa ametlikku narratiivi. Väga kurb. Nii tuntud inimesed peaksid oma arvamust avaldama, eriti, kui neilt küsitakse. Raha ei saa ilmas kõige tähtsam olla.Kui ta avaldaks oma poolehoidu Ukrainale, hakkaksid võib-olla ka paljud venelased venemaal mõtlema, et võib-olla peaks otsima ka ametlikust erinevaid infoallikaid. Et kõik pole tõsi, mis neile eetrist räägitakse. Olen pettunud. Nii kurb.
Mida sa Tjah 7. aprill 2022 11:00
jahud? Et kui inimene ei kommenteeri, siis sina ja sarnased, riputate talle külge enda peas välja mõeldud meelsuse? See on eestlaste üks vastikumaid iseloomujooni, et hakatakse enda peas väljamõeldud teooriaid siduma teise inimesega ja veel hullem, seda levitama avalikus meedias, mis õigusega? Lp. Anne Veski, te teete absoluutselt õigesti, kui Te EI ütle mitte ühtegi sõna? EI anna ühtegi intervjuud mitte ühelegi leheneegritest väljapressijale, sest iga sõna, ükskõik milline, keeratakse skandaaliks, ja teie maine tambitakse porri. Mitte ühtegi sõna -Anne!
Jann 6. aprill 2022 22:28
Huvitav ,et Veski ei suuda küsimusele isegi vastata. Kui ei taha leivaisasid solvata siis ütle ,et olen rahu poolt ja mõistan inimeste tapmise hukka aga näe tädike peidab ja lausa näitab põlgust hoopis küsija suhtes. Kohe arvamus muutus temast ,negatiivseks.

6. aprill 2022 22:20
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Orden 7. aprill 2022 12:38
ei ole kallis, aga mõtle laiemalt. Miks peaks A.V. retooriliste väljaastumistega selja pöörama, isegi ohtu panema enda paljusid sõpru ja tööandjaid Venemaal? Ta on targem kui teie rumal arvamine niinimetatud orjast. Annab ikka taolise lolluse peale tulla!!
Liisu 6. aprill 2022 22:19
Võin ise vastata umbes nagu Anne seda teeks. Sõda ei poolda keegi, ka mina mitte. Mida tulevik toob, keegi ju seda praegu ei tea, aga loodame kõige paremat. Ka artistid on tõmmatud olude sunnil nii öelda sanktsioonidesse. Eks näis kuidas kõik lõpeb, kindlasti lõpevad ka kunagi sanktsioonid. Eks nooruses sai seal Venemaal käidud küllalt, ega enam ei peagi minema.
6. aprill 2022 21:48
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Massa 6. aprill 2022 22:23
Mis selles nii tülgastavat on, äkki põhjendad? Reklaam nagu iga teine. Loogiline, et talle maksti. Ivo Linna reklaamib alatihti midagi, miks Anne ei võiks?
Kui reklaam ei meeldi, 6. aprill 2022 23:15
siis ärge kuulake! Alati on võimalus kõrvad kinni panna.
Vahva Vunts 6. aprill 2022 21:26
Kaja isalt küsiks" Mida asjast arvab?" Päikesekiir teab Paps saab hakkama !
Mis see 7. aprill 2022 12:41
sinu kommentaar, vanamees, asjasse puutub? Kui teemad sassi ajad, soovitan dementsust kontrollida.
Mirtel 6. aprill 2022 21:25
Mis iganes aga minu igatahes läheb sellistest Ekvarditest süda pahaks. See ei ole ajakirjandus, see ei ole küsitlus, see on põlgust vääriv käitumine nn ajakirjaniku poolt.
Just Mirtel 7. aprill 2022 12:44
Ma ei tea kas see on Ajakirjanduse Eetikanõukogu pädevus, kuid ma soovitaks Annel sellise väljapressimise peale avaldus teha.
v 6. aprill 2022 21:12
Tema teeb Maxima reklaami ja vaktsiini reklaami ja mida iganes, et raha tuleks ... vastik, vastik!
Tohoh! 7. aprill 2022 12:49
Miks vastik? Maxima on minu lemmikpood, kodule ka kõige lähemal, siis peaks Robert Rooli peale ka kaebama, kes Maxima reklaamis on? Vaktsiini tegemise reklaamist võtsid väga paljud tuntud inimesed osa, kaasaarvatud ekspresident ja telekanalite saatejuhid jne. Ikka raha pärast, kellel seda ülearu on? Kas sina elad õhust ja armastusest? Ei usu!
6. aprill 2022 20:58
mis puutub asjasse sõda, kui ta saab ordeni enda teenete eest. ma ei näe seost. ekvard??? milline nimi, on vist väheke nonohnohnoh
6. aprill 2022 21:43
ega venemeelsed ei näegi seost!!!!
anonüümne 6. aprill 2022 20:21
Vaktsineerimist kannatas Popoviga küll promoda.
Ja veel koos ... 6. aprill 2022 23:49
... president Kerstiga ühes reklaamiklippis. Miks mitte? Ivo Linna reklaamib raadios aknaid juba mitu aastat. Kui kuulen, siis ajab naerma, kas jälle aknavahetus teoksil? Ärge võtke neid reklaame nii südamesse, loomingulistel inimestel kadus töö kui koroona algas. Kust see raha makseteks siis pidi tulema? Elus ei ole kõik asjad must-valged, vahepealseid toone on rohkemgi. Ka sõjas ei ole kõik must-valge, nii nagu välja paistab, jõhkrust on rohkem kui iial oskame arvata. Mõlemal poolel.
Ja miks mitte? 7. aprill 2022 20:10
Anne ju ise ka kõik kolm vaktsiini teinud. See on sinu, vaktsiinivastase isiklik probleem, viha pritsida.

Ants 6. aprill 2022 20:08
Tühistamiskultuuri õpikunäide.
6. aprill 2022 19:37
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Selle loogika järgi 7. aprill 2022 00:05
on kõk nõuka ajal elanud inimesed osalenud agressorriigi heaks töötamises ja peaksid mida tegema? Kas õiged kodanikud sündisid peale aastat 1991?
T 6. aprill 2022 19:32
Veskile on raha liiga oluline, et mingeid kommentaare venemaa vastu anda! Nüüd me näeme, kes on kes ... Veski on alati olnud rohkem vene laulja kui eesti laulja - tema rääkimise viiski on slaavilik!
Ajugeeniusele T 7. aprill 2022 12:55
Kes ta siis on? Ah või juba lähed keele kallale, poogid jõuga slaavit külge, aga kuidas keha- ja peahoiuga jääb? Sa Tjah oled tige, et su kommentaare ei kiideta.
peruspioneer 6. aprill 2022 19:23
piuneer ei karda hunti annab talle vastu lonti
K 6. aprill 2022 19:19
Oleks võinud jääda ainult muusikuks ka siis, kui hakkas valitsuse käepikenduseks "Pane õlg alla" kampaanias...
6. aprill 2022 19:12
Selline ebameeldiv üllatus sel annuška poolt!
Miks ei või... 7. aprill 2022 11:50
ÕL väljapressijast ajakirjanikule vastamata jätta? Neid näiteid, kus meedia kasutab avaldatud arvamusi oma suva järgi ümber kujundadaes, on mitmeid ja selle põhjal tekkinud umbusaldus kallutatud ajakirjanduse suhtes on täiesti loogiline tulemus. Artist ei ole kohustatud oma arvamust avaldama - te ei ole poliitik!
Mirtel 7. aprill 2022 12:34
Mis on siis selles ebameeldivat kui inimene ei soovi igale kirjatsurale seda au teha ja vastata. Inimesel on õigus valida kellega ta rääkida tahab ja ka Anne Veskil on see õigus. Tülgastav ja ebameeldiv käitumine helistaja poolt.
elu 6. aprill 2022 18:49
Kui ei soovi ei pea vastama , jätke rahule inimene !

6. aprill 2022 18:31
Oh -Jah,ajakirjanikud tehkem küsitlusi ikka poliitikute käest,nii endiste kui praegustelt ja äriinimestelt,alustada võiks Sõõrumaa.
See 7. aprill 2022 20:55
küsitleja ei ole kõrgharidusega ajakirjanik, siiani algaja reporter.
mina 6. aprill 2022 18:19
kui veski avalikult ütleks,et ta on ukrainas toimuva vastu,siis tõenäoliselt pole ta enam venemaal soovitud isik ja seda ta lubada ei saa,kuna abikaasa ka venelane......
Õhtuleht, 6. aprill 2022 18:02
te küsige parem neilt staarikestelt (mitte tõelistelt staaridelt), kes igal hetkel ennast pildile sätivad, mida nad teeksid kui konflikti olukord jõuaks meie õuele? Kas neil jätkuks julgust vastata?
. 6. aprill 2022 19:44
Aga mida siis sinu meelest Anne teeks kui sõda jõuab meie õuele?
Oskar 6. aprill 2022 17:59
Kysimus ei ole ju selles, et keegi oleks pahane tema edu yle Venemaal. Kysimus on selles, et inimene proovib j22da "neutraalseks" ja siis hiljem minna taaskord roomsalt vene publiku ette. Ehk siis lihtsalt venelaste ees n2gu p22sta... Ilmselt jah, nagu keegi eespool ytles, et raha ei haise... aga selline vaikimine praegusel ajal ka ei sobi.
Miks ei sobi? 7. aprill 2022 13:08
Minul tekib igasuguse survestamise suhtes tõrge. Mingi ...... ei saanud oma tahtmist, siis ei jätnud inimest ikkagi rahule, vaid saatis samad küsimused veelkord e maili teel?? Hea antireklaam sellele reporter E.J.-le, olge ettevaatlikud tema suhtes!
Sobib küll 7. aprill 2022 21:17
Oskar. Kas sa ise ei taipa, mida siia kirjutasid?? Ei ole mitte mingit küsimust, vaid sinu haige fantaasia. Vastad ju ise küsimusele, miks A.V-l on ainuõigus neutraalseks jääda. Mis õiguse võtad sina oletada, mida teine inimene tulevikus teeb või kuhu esinema läheb? Siiski on küsimus selles, miks sind vihastab asjaolu A.V. karjääri kohta Venemaal? Kadeduse suured kõrvad paistavad su jutust välja. Just praegusel ajal on õige ennast vaikides kaitsta. Rääkimine hõbe, vaikimine kuld!! Keegi ei saa poolte valimises süüdistada!
Mis Värk on ? 6. aprill 2022 17:56
Ansamblid Fix, Kukerpillid, Apelsin sellel ajal laulsid ja käisid Moskvas kahtlane ? Miks Voldemar Kuslap viimasel ajal nõnda vaikne - Tühistaks need kõik ära !?!
Q 6. aprill 2022 19:46
Volli on juba 84.Tal pole vaja sulle end tõestada.
Jätke 7. aprill 2022 13:09
pensionärid rahule!!!
6. aprill 2022 17:50
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
. 6. aprill 2022 17:54
Et kui sõda on läbi, siis saab jälle Venemaale esinema sõita. Või siis sõidab Venemaa ise Eestisse.
V 6. aprill 2022 20:12
Veski on väga pragmaatiline ja hindab alati oma shansse, kuidas talle kasulikum oleks.
Kas sul 17:50 7. aprill 2022 13:19
tõesti häbi ei ole sildistada!! Mis puutub suur Venemaa riik ja sealsed elanikud, sealhulgas minu muusikust poeg, kes elab Peterburis ja tema venelannast abikaasa, teatud võimukliki kuritegudesse Ukrainas? Olen küll 70 aastane haritud naine, aga sinu peale tõmbub käsi rusikasse. Ära mu teele ette jää!
Massa 6. aprill 2022 17:48
Palun jätke Anne Veski rahule! Palun ärge minge selle nõiajahiga hulluks! Tema ei vastuta mõrtsuka tegude eest.
6. aprill 2022 17:55
V 6. aprill 2022 20:14
Ei vastuta, aga hoiab oma nahka, et edaspidi ikka rahavood jätkuksid ... ta seal venemaal ju lausa elas ... osales venelaste telesaadetes ... ega aru ei saanudki, et oleks eesti naine olnud - ikka tõeline vene diiva paistis ...
murelik 6. aprill 2022 17:44
kummaline,et kultuuritegelased vaikivad , peidavad ennast tegelikkuse eest andes väärat suhtumist, lihtsam on reklaamida Maxima kaubandust ja küsida hingehinda nendelt kes veel Anne Veskit oma peoõhtule kutsuvad, alla 3000.- eurot te ei pääse, tean mida kirjutan, võiks kuidagi leebemaks minna ka staarid
6. aprill 2022 17:46

Elsa 6. aprill 2022 17:43
Kas Eesti riik on Annele ka mõne autasu andnud, kui ei ole, siis presidendil viimane aeg seda teha.
mina 6. aprill 2022 22:48
On küll, AV sai 2006 aastal Valgetähe V klassi teenetemärgi
Tiina 6. aprill 2022 17:40
Olen ka nõuka ajal sündinud ja kasvanud, oktoobrilaps ja pioneer olnud. Ka komsomolis olin. Meie klassist ei tahtnud üks tüdruk komsomoli astuda ja ta pandi selle eest mitmeks tunniks üksinda pioneeride tuppa luku taha. Küll on hea, et olen lihtinimene ja ühtegi autasu pole saanud, praegu oleksin siis kurjategija või olengi seda niikuinii, et valel ajal sündisin ja vales riigis
Näed siis, 6. aprill 2022 17:32
Õhtuleht on üle võtnud suure lombi taguse marksistliku tühistamiskultuuri!
Tom 6. aprill 2022 18:02
kedagi ei taheta ju teda tyhistada, vaid aru saada, mida arvab inimene, kes nii tihedalt venemaaga seotud... mingi arvamus ju v6iks inimesel, kes idablokis nii palju k2inud, ikka olla?!
Vaevalt 7. aprill 2022 21:41
et kogu Õhtuleht. Ma aiman siin üksikutest sõnavõttudest, et sellesama J.E. reporteri käsi on mängus. Anonüümselt saavad ju kõik kommenteerida.
Mis klapperjaht on alanud? 6. aprill 2022 17:31
Õhtuleht, mis teid vaevab? Kas küsite nüüd järjest kõigi nõuka ajal sündinute käest samuti, mida nad arvavad ja kui ei vasta, siis läheb tühistamiseks? Veski on staar ja mitte väikeses Eestis, vaid kordades suuremale publikule. Või häirib teid tema tuntus Venemaal?
Vastan Tommile 7. aprill 2022 21:48
Kindlasti on Anne Veskil oma arvamus, kuid miks ta peaks seda igale juhuslikule helistajale, võib-olla just temale mittemeeldivast ajalehest reporterikesele välja paiskama. Näide: Minu tuttav ei salli Kuuuurija saatejuhti. Kui Lust peaks talle helistama, viskaks ta ka toru hargile, ei hakkaks isegi vastama. Vabandan seejuures Katrini ees. Mina olen teie saadete vaataja.
Kai 6. aprill 2022 17:18
Meie ainus ja tõeline superstaar, keda võib üldse staariks nimetada on Eesti lauljatest Anne Veski. Teised on isehakanud staarihakatised. Oleme eestlastena ikka väga julmad ja kadedad, ei jää venelaste koletutele kuritegudele Ukrainas kuidagi alla. Ka sõnad võivad tappa ja sõna otseses mõttes.
Jukku 6. aprill 2022 22:35
Tõeline staar julgeb arvamust avaldada.
Sa Kai 7. aprill 2022 21:57
palun ära esine enda nime all. Mina olen ka Kai, ja ma ei taha et mu tuttavad peaksid sinu kommentaare minu omaks. Leia mõni sobivam pseudonüüm, sest mina ei ole sinu arvamusega nõus, kui sa kogu vene rahvast häbistad. Kasuta Putini klikk või muud, aga kui üldistad -venelane, siis oled ise väga julm. Paljud minu head venelastest tuttavad nutavad kodudes su sõnade peale. Putin ei võrdu- venelane.
Salme 6. aprill 2022 17:14
Kas Ita Ever on õhtulehe ajakirjanikule juba vastanud? Kui mind peaks ajakirjanik tülitama,siis ma ka ei vastaks.
Sa Salme 7. aprill 2022 22:01
oled päris juhm, kui segad siia ekharti poolt üleskeerutatud skandaali 91 aastast kõigi poolt armastatud näitlejat. See äkki lähebki hooldekodu uksele kloppima.
Elsa 6. aprill 2022 17:14
Nüüd ei pea Jaak Joala monumendi pärast ka enam muretsema, teda kutsuti ju ka "kremli ööbikuks". Oleks Ukraina sõda varem alanud ( tegelikult algaski ju 8. aastat tagasi), siis ei oleks kellelgi tulnud mõttessegi Joalale monumenti püstitada.
Rahva Arvamus 6. aprill 2022 17:14
Kustutate kommentaare ja jätate Annet süüdistavad kommentaarid alles. Inimeste südamest head lauljat niikuinii ei saa vaigistada !
Õigus 7. aprill 2022 22:03
Rahva arvamus. Olen kindel, et siin on sellesama reporteri käsi mängus. Mitmed minu viisakad arvamused on ka kustutatud.

Elsa 6. aprill 2022 17:10
Miks te inimest piinate, ta ei pea teile midagi vastama. Siis olid teised ajad, ei saanud ju kuskil mujal esineda. Praegused noored artistid tahavad ka välismaal esineda, keelake siis ära. Tol korral oli Anne jaoks see välismaa Venemaa. Ja mingeid autasusid ei pea ta ka ära andma
6. aprill 2022 18:00
Keegi ei räägigi vanadest aegadest vaid küsimus on tema praeguses seisukohas?
Veider Maailm 6. aprill 2022 17:09
Inimese elatud elu. Miks mina pidin vene sõjaväes käima ? Oleks tahtnud võibolla hoopis Prantsuse Võõrleegionis olla ! Miks - miks olen sündinud viiekümnendatel ja ajad olid sellised raudse eesriide taga ?! Kas nüüd olen vähem isamaaline Eestlane või lorud noormehed kes ajateenistusest enda Eesti omast kõrvale hoiavad ?!
larry 6. aprill 2022 18:04
siin ju keegi ei vingu tema mineviku yle ja koik saavad ju aru, et oli noukogude liik (kuigi tahaksime seda unustada). kyll aga tekitab kysimusi kui inimene, kes nii palju seotud (t2nap2eval), v2ldib seda teemat nagu kulutuld.... hetk siis on asi olevikus mitte minevikus.
6. aprill 2022 16:20
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Massa 6. aprill 2022 17:52
Missugune häbematus! Kas julgete netiväliselt ka nii suureline olla või on siis vesi ahjus. Ja teie, kes te plussitate, miks lähete mõnitusega kaasa?
kultuurieripära 6. aprill 2022 16:12
See kõik oli ennem ja sõda kuulub elu juurde. Naerdes koos me alustame, aga lõpetame erinevalt.
arst 6. aprill 2022 16:09
See on haigus, mitte ajakirjandus! Häbi!
miks ta peaks midagi ütlema?! 6. aprill 2022 15:59
ta pole poliitik ega ka mingi hüsteeriline lapsajakirjanik või moodne lumehelves-artist, kes igal võimalikul juhul sotsiaalmeedias solvub ja kaagutab
Jukku 6. aprill 2022 22:34
Kas ta ei elagi meiega samas maailmas?
. 6. aprill 2022 15:42
Mis nõiajaht see on nüüd siis? Milles Anne Veski süüdi on? Mingid krdi pastakast imetud viha õhutavad klickbaidid ÕL poolt. Ekvart, mine puhka jalga.
Just, sama siin. 7. aprill 2022 13:32
Mitu korda sa ekvart korrutad lauset, et küsimus on tema praeguses seisukohas? Teeme nii, et lõpetame sellele ekvartile klikkide tootmist, ma jäin ka selle lõksu. Võtan teised ajalehed ette.

Tere 6. aprill 2022 15:12
Miks reformierakond ei ole praeguses julgeolekuolukorras vene kooli sulgenud ja venemaa suursaadikut koju saatnud?
Head aega 6. aprill 2022 15:38
Meil pole reformierakonna ainuvalitsus.
uku 6. aprill 2022 15:39
Miks sa pole veel kasutanud statoili stardikomplekti?
Vene kooli 6. aprill 2022 15:39
eest seisab koalitsiooni hinnaga Keskerakond. Seda püha lehma, nagu venekeelne kool, Keskerakonna kuuldes mainida ei tohi.
Tiit 6. aprill 2022 15:05
Njah 6. aprill 2022 19:21
Ajakirjanik mingu ja küsigu miks seeneline vaikib ja miks ta putini tegusi hukka ei mõista.
Mis sa Tiit 7. aprill 2022 22:11
oigad? Anne Veski tegi ainuõigesti kui selle ülbe Ekharti-le keskmist sõrme näitas. Või tema kodus ründama??