Eesti uudised

FOTOD | President Karis: Eesti peab aitama sõja eest pakku tulnud Ukraina inimestel siin toime tulla (82)

LISA KOMMENTAAR

njaa 10. aprill 2022 01:55
Siin toime tulla tuleb meil endil, umbes aasta pärast.
EESTLANE 5. aprill 2022 23:12
KARIS ON NAGU DIKTAATOR ,PEAB ,MAKSKE ,ANDKE ,PÄÄSTKE KANNATAGE ÄRA ,HINNATÖUS ON VAJALIK ... KARIS JA EL PARUNMAFFIA LÄHEB ÕIGE ÜLBEKS! MINA SAADAN NAD KÕIK ATVINTA JA KUI MADINAKS SIIN LÄHEB ,SISM ÕIEWNDAME ARVEID!
xmx 1. aprill 2022 20:58
Allapoole lugedes 3 ja 4---Jürgen võta rahulikult.Ukrainale tungis kallale mitte EKRE vaid Venemaa ja seda Refikate sõbra Hiina heakskiidul.Vaata netist järgi,kui veel siiani ei teadnud.
Ukrainast 1. aprill 2022 12:11
eestisse küüditatud ohvrid tuleb päästa ja saata venemaale.
Ärge annetage. 1. aprill 2022 06:45
Punase ristile annetatud rahad lähevad vaid teatud seltskonnale mitte abivajajatele. https://static.mvlehti.net/uploads/2021/11/Punainen-Risti-rahaa.mp4 Ukrainas punanse risti tegelased müüvad humaritaarabi pakke dollarite eest.Mõned päevad tagasi tv3 uudistes üks punase risti tegelane jättis ka imeliku mulje kui küsiti kuskohast annetaja saab jälgida kuhu annetus läheb.Aga seda on tegelikult võimatu jälgida.
06:45 ekretroll valetab jälle nii et pealagi suitseb 1. aprill 2022 17:14
Head inimesed annetavad ikka edasi hoolimata selliste kremliitide valedest.Mina ka!
Venemaa käpikud, Eesti rahva reeturid eKreIsamaa 1. aprill 2022 17:52
Eesti Konservatiivse Rahvaerakonna (EKRE) ja Isamaa poliitikud kritiseerivad valitsuse esitatud eelnõu, mis laiendab võimalusi karistada Vene agressiooni toetajaid ning piirata neil oma sümbolite kasutamist, sotsiaaldemokraatide esindaja toetaks eelnõu vastuvõtmist.
tk 31. märts 2022 22:54
eesti EI pea mitte midagi. Karis rääkigu enda eest.
Prohvet Reits 31. märts 2022 22:30
"Ja eesti rahvas pillatakse mööda ilma laiali..."
to 22:30 1. aprill 2022 04:50
Sõna "pillatakse" viitab seda, et kuskil on pillaja. TUleb valida need etteotsa, kes suudavad ka kokku koguda.

Ronja 31. märts 2022 21:51
President Karis, äkki majutaks pagulasi sinna vanasse lehmalauta kus Eesti memm elas või hurtsikutesse kus paljud eestlased elavad. Tulge mõistusele, aitajad vajavad ise abi ! Häbi võiks olla mis meie väikese Eestiga tehakse.
to Ronja 1. aprill 2022 04:47
Hoiame pöialt, et Ukraina saab piisavalt tõhusad relvad ja piisavalt palju, et venel terroririigi terroristid oma maalt välja lüüa. Mida varem seda teeb, seda varem on põgenikel põhjust tagasi minna.
c 1. aprill 2022 08:45
Kohe peavad aitama. Milline käskiv toon. Kes oma väeteid aitavad, see pole ju oluline, peaasi, et väljastpoolt Eestit silma paistma. Igal pool oleme esirinnas.. Iga päev aina tuleb käske presidendi käest. Küll peab mõne keele seaduslikuks tegema , küll tuleb oma koju keegi elama võtta.
maakas 31. märts 2022 20:02
Mida rohkem eesti maksmaksja abistab teisi ,seda kiiremini eestlane vingerdab kuni täieliku väljasuremiseni:
04.47 le 1. aprill 2022 08:42
Muidugi hoiame pöialt,et sõda lõpeks, kuid kahjuks suurem osa pagulastest plaanib siia jääda. Ukraina on suur maa ja suur osa on sõjast puutumata, miks rahvas sinna ei suundunud vaid padinal igatsetud maale pagesid. Aga seepärast,et nad on seda alati tahtnud ja miks peaksid nad tagasi tahtma. Oleme seal, kus aastakümneid tagasi. Pole loota pagulaste lõimumisest eestlastega, nad lõimuvad siin elava vene keelt kõneleva rahvaga. Eesti mehed, ärge osutuge käepikenduseks alalise elamisloa saamisel.
Ref. 31. märts 2022 19:30
Isreali oligarhid tänavad eestit ukrainaseerumisel ja soovivad õitsengut eesti abi majandusel !
Degelinzkkki 31. märts 2022 17:54
President Zelenskõi lasi kaks oma konsulit töölt lahti nimelt Ukraina konsul Gruusias Igor Dolgov ja Marokkos olev Konsul Oksana Vassiljeva , kuna nad ei olnud effektiivsed nòudmistega relvade saatmisest Ukrainasse ,ühesõnaga ei saanud oma „tööga“ hakkama . Tore lugu ! Ainult nõuavad relvi , elanikond jäetakse teiste abistada . Ära hakkab thhüüüthhama tantz Ukraina ümber .
to 17:54 1. aprill 2022 04:44
Mida rohkem ja paremaid relvi saadetakse seda vähem Ukraina territooriumit kaotab ja seda vähemast maast VF sõjavägi üle käib ja lagastab ja seda vähem on vaja humanitaarabi. Ukraina põllumehed juba valmistuvad kevadkülviks. Aidatakse kõiki keda on võimalik ja kuhu pideva pommitamise all on võimalik pääseda. Relvade hankimisega saab Ukraina piisavalt hästi hakkama, lühilist on siisn 11:20 https://www.youtube.com/watch?v=rWSwPtW-pG4
Waffen SS 31. märts 2022 17:01
Tõenäoliselt jääb sõda Ukrainas kestma veel aastakümneteks nn külmunud konfliktina- Venemaa on selles meister. Järelikult ei saa ka suur osa ukrainlasi koju tagasi minna ja jäävad siia elama. Seega kasvab meil venekeelne kogukond hüppeliselt ja see on väga halb eestlastele.
31. märts 2022 18:32
pole hullu kaja aitab ka omasid. Kohe tuleb pensionitõus ja iga 100% töövõimetu hakkab saama iga päev 22 senti juurde!!! Tänan südamest reformierakonda. Alleluuja
Arvan nii 31. märts 2022 16:20
Ukraina pindala on 603 .700 ruutkilomeetrit , seal on küllaldlaselt turvalist ruumi oma elanikele . Kesk ja lääne osas ei ole mingit sõjalist tegevust olnud . Kui Ida - Eestis on ššõda näiteks ja Lääne Eestis mitte , siis loogiliselt võttes lähen Pärnusse , aga mitte ei võta teekonda ette Lõuna - Prantsusmaale või Portugali . Ukraina peaks ise oma rahvast aitama ja neile turvalisust oma suuuuuurel territooriumil tagama .
aga 31. märts 2022 16:39
segaduse ja paanika tekitamine oli demokraatiakantsis juba eelnevalt sisse kirjutatud.Koos nende niinimetatud põgenikega kes HEA elu otsingule lahkuvad ja sanktsioonidega pole EUroopa enam mingi konkurent USA le.Päris pikalt ei ole ja mis oligi ameeriklaste eesmärk.
mati 31. märts 2022 20:49
nad pole siiamaani oma riigiga hakkama.korrup.pesa

pyslik 31. märts 2022 15:09
Eesti muudkui peab ja peab...oleme varsti niigi juba käpuli punnitamisest. Eesti riik peaks eelkõige seisma oma rahva heaolu eest,et energiahinnad oleks taskukohased ja hoolitaks ka vaesematest meie inimestest. Aga tundubki et Eesti asemel oleme saanud mingi värdmoodustisest banaania kes seisab vaid kliki eest ja rahvast suva. Eestis sadatuhat inimest haigekassata aga siiapagenud ukrainlased saavad selle tasuta. Pension ja alampalk meil ka väiksemaid Euroopas aga hinnad juba ühed kallimad. Mis riik see on... aga sõjahüsteerias oleme esimesed,ju see selleks et eestlase aju veel rohkem sandistad
h 1. aprill 2022 04:52
Mnjah, abiraha jagamise asemel tuleks inimestel laenu võtta. Sel ideel on jumet.
taat 31. märts 2022 13:19
Viiulimees+ kõrtsmikul on kama ,kes eesti parunlasi teenib ja eesti pinnal elab ! EKRE st on saanud aktiivseim eesti ukrainaseerumise pooldaja ja toetaja !
Nii 31. märts 2022 13:43
Sa päris pööranud. Kord on EKRE pabulaste vastane. Samas jällegi toovad nemad neid siia bussidega sisse....
to 13:43 1. aprill 2022 04:55
Bussidega tõi pagulasi MTÜ Pagulasabi, see on neil investeering tulevikku nö. Ja neil endil on ka rattad all, et siia jõuda.
Suur aitäh EV president härra Karisele 31. märts 2022 13:11
inimlikkuse ja abivalmiduse ja soojade sõnade eest ukraina põgenike abistamisel! Te olete, meile noortele, suur eeskuju!
Ohh te sinisilmsed noored küll. 31. märts 2022 15:26
Ohh ullikesed - teie "noored" peate neid ka üleval pidama hakkama ja ei imesta kui neid on siin ca 50 000 inimest siis ka ukraina keelt õppima sest nemad nõuavad seda! KOgemus nõuka armeest - tegelikult on ida ukrainlased samasugused slaavlased kui Prostokvasino külast. Lääne ukrainlased on natuke meite moodi vähemalt suhtumises venelasesse ja NSVL i.
eu 31. märts 2022 16:14
No ikka aitab see ajupesu ikka sedamoodi, et mida varasemalt pihta hakata, seda mõjusam!? Oleks siis keegi üleskiidetutest ka miskit eestlaste suurperedele/ noortele peredele samamoodi toeks oleks rohkem mõistusepärasem! Ülevoolavalt kaldu sissetoodavate "turistide" poole olev Eesti ajakirjandus ei ole enam ammu tõsiseltvõetav!
lugeja 31. märts 2022 12:50
Suurbritannia on ligi 30 000 ukrainlaste viisataotlusest rahuldanud ainult 2500 ! Sõnades on Boris Johnson kõige kõvem Ukraina toetaja aga tegudes....
lugeja, mis sa luulutad 31. märts 2022 13:25
Ühendkuningriik on ikka 25 000 viisataotlust rahuldanud
!!!??? 31. märts 2022 12:41
Näha ja,et riigil raha küll,lisati päris korralikult presidendile ja riigikogulastele palka juurde!!!Miks oma inimesi ei aidata???
vaba eestlane 31. märts 2022 12:38
Kariselt ootaks kindlamaid sõnumeid. Mitte ,et võiks, peaks, oleks jne. Täiega pehmo. Isegi KK on kindölamad sõnumid.
eu 31. märts 2022 12:38
Selmet, et abistada tõelisi abivajajaid Ida Ukrainas kohapeal, veetakse inimesi tuhandeid km oma kodudest eemale!? pabulasabi, mondo, kaido höövelsonid, tiit pruulid, marcel vichmannid, teie tegevus haiseb rahvusvahelise inimkaubanduse järgi!!!
Meditsiinitöötajad 31. märts 2022 12:55
Kas Ukraina meditsiinitöötajad: arstid-õed, pole sõja korras sõjaväekohuslased oma riigis Ukrainas- miks nad vabalt põgenevad, kui sõjaolukorras on neid vaja oma riigis- tulevad siia, et meie meditsiinisüsteemis töötada, kuid puudub vastav EU kompetents-oskused ja keeleoskus, mis meil on nõutav.

kõik püüavad aidata verise vene sõja eest põgenenud ulrainlasi ja muidugi ka nende lapsi 31. märts 2022 12:32
Kino Sõprus kutsub ukraina lapsi tasuta filmihommikutele „Kuna Eestisse on jõudnud palju ukraina lapsi, kellel pole ajaveetmise võimalusi, otsustasime Sõpruses pakkuda neile igapäevast kinoprogrammi kella kümnest kella kaheni,“ selgitab kino juht Ivar Murd Lisaks tasuta filmiprogrammile pakub Sõprus koostöös Preemiaga lastele tasuta jäätist ja väikest mängunurka, kus pisemad vaatajad, kes terve filmi aja ehk ühe koha peal ei püsi, veidi ka mängida ja aega veeta saavad.
31. märts 2022 12:29
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Unustasid pisiasja 31. märts 2022 13:04
Ja valitsus töötab rahva vastu...
enamus eestlased on jõukal järjel, seda on näha eestlaste annetussummade suurustest 31. märts 2022 12:14
VÕTTIS ABISTAJAD SÕNATUKS! Heategevusliku kontserdiga koguti Ukraina jaoks rekordiline summa Nii tele- kui raadioeetrisse läinud kolmetunnise heategevuskontserdi jooksul kogunes Ukraina heaks heade eestlaste annetajate abiga rekordilise kiirusega üle 690 000 euro.
suurim kiitus abivalmis ja südamlikele ukraina põgenike aitajatele! 31. märts 2022 12:17
See eestlaste abivalmidus Ukrainale ja ukraina rahvale on eriliselt võimas ja südamesseminev! Me kõik oleme uhked selliste heade EESTLASTE üle! Igasugune abi, olgu need annetused, rõivastused, toiduained või mistahes aitab Ukraina rahvast ja Ukrainat vene okupatsioonivägedest vabastada! EESTLANE OLLA ON UHKE JA HÄÄ!
eu 31. märts 2022 12:32
Iseasi, kas annetatud raha läks õigesse kohta, õigete abivajajateni!? Kui raha jõudis pabulasabi kontole, siis tegelik abivajaja Ukrianas jäi sellest kindlasti ilma!!! Inimesed, kes on juba jõudnud Poola piirile ei vajaks enam erilist abi, sestt Lääne Ukraina on ja arvatavalt ka jääb sõjast puutumata!!! Abi on vaja anda Ukraina suurlinnade lähistele moodustatavatele põgenikelaagritele!!! 12 bussi päevas Poolast Eestisse ( st. kokku kusagil 36 bussi) rent ,et neid juba sõja eest pääsenuid vedada veel mitu tuhat km ei ole enam tõhusa abi andmine põgenikele!!! pabulasabi, mondo, kaido höövelsonid
lausa huvist 31. märts 2022 12:34
millisest parteikontorist on need kaks truud kiunatust? Aga eriti raske ära arvata ka pole.
to lausa huvist 31. märts 2022 13:17
igatahes see kirjutaja pole sinu kontoorast küll mitt
to lausa huvist 31. märts 2022 13:28
see kirjutaja igatahes teie parteikantoorast küll ei ole
Ikka - Ikka 31. märts 2022 11:13
Aitame tervet maailma kuidas muidu ! Saadeti Afganistani naistele kah raha, et taliban salluvam oleks ? Ainult oma rahvas võib paljas ja näljas olla, riigijuhtidel palgad jälle aprillist tõusevad .
31. märts 2022 11:12
Raha tegemine algas juba Ukrainast, sest kohalikes tekkis kohe äriidee , võimalikult palju paanikat tekitada ja sellega seotud transport teenused Poola piirini . Sealt jälle teiste riikide kavalad juba ees ootamas ja hõõrusid käsi ja lugesid eur…d .
Indrek2 31. märts 2022 10:21
Ei tea kas need pubulasabi inimkaubitsejate poolt siia veetud inimesed ise ka midagi tegema PEAVAD või on eestlane jälle see kes peab kõiksugu "härrasrahvast" hakkama ette/taha teenindama nende emakeeles???!?
To Indrek2 31. märts 2022 15:21
No mis sa INdrek2 ise arvad? varsti on vooluse leheküljed täis pugulasabi sõimu KUI nadsid ikka eestlased on - ei olegi nõus veel rohkem aitama liivaneegusid ja teisi slaavlasi (ukrainlasi-venemaalasi). Sotshude, rehvude ja pugulasmtüde arvates on siin veel ikka vähe võõraid ja palju kohalikke. Egas shjallhivad maga - torm alles tuleb.

Saksamaa , Saksamaa Süd - West 31. märts 2022 10:18
mina nende asemel astuks välja sellest „ ühingust“ saab näha kes see veel igalepoole maksma hakkab ilma Saksamaata on eu praktiliselt kokku kukkunud seekord oli Eesti ise kes esimeste seas Ukraina pagulasi abistama jooksis .
naerukoht 31. märts 2022 10:35
seekord kukub Saksamaa koos EU ga kokku.Seda tänu USA pilli järele tantsides.Venest 155 mlrd. kuupi gaasi ja USA armulikult LUBAS(see veel ei tähenda reaalset gaasi) 15 mlrd.kuupi.Katar saatis naerdes pikalt.Rivis lendavad: keemia,metallurgia,paberitööstus ja riburada pisemaid nagu näiteks toiduainetetööstus.Lisame siia veel töötutearmee ja nälg.
pyslik 31. märts 2022 15:48
Arvan et see kriis on ka EU hukk. Varsti algab rebimine Euroopa läänepoolse osa riikide poolt et kes suudab Putinilt kõige paremad tingimused välja kaubelda et oma rahvad näljamässu ei korraldaks. No meiesugune hüsteeriline russofoobne banaania jääb üldse uksetaha. Varsti olemegi Euroopa kallim riik ja kõige madalama elatustasemega. Aga no klikil suva,peaasi et saab Suurtega seelikut lehvitada ja pildile pääseda.
küsija 31. märts 2022 10:11
Kas see abistamine ei ole teatud seltskonnale äriprojekt? Kes vedas oma bussidega neid Poola piirilt oma hotellidesse teadis kindlalt, et eesti riik maksab selle kinni. On inimesi, kes tõesti heast südamest on raha ja asju annetanud aga välja võiks avalikuks teha, kes kui palju riigilt selle eest raha on saanud. Siis ei paistagi mõni ,,abistaja,, nii omakasupüüdmatu.
eu 31. märts 2022 13:33
Tegu on tõeliselt suure äriga! Ja mis peamine, riskivaba äriga!!! gobus ja selle omanikud on ainult suutnud oma ärisid püsti hoida riigi nisa otsas rippumisega. pabulasabi, mondo, sorose, alde poolt teostatav/rahastatav äri on riiklikul tasemel toimuv rahvusvaheline inimkaubandus!!! On naljanumber lugeda, et need rahvusvahelises inimkaubanduses osalised teevad seda suurest omakasupüüdmatusest!!!
Nõus 31. märts 2022 09:52
Kui kohalikel inimestel on siin toimetulek OK, siis peab aitama ka võõraid.
las usa helbib 31. märts 2022 10:03
see viis mitte ainult Ukraina vaid ka terve Euroopa nii kaugele.Aga ei.
To las usa helbib 1. aprill 2022 15:07
Ikka vene peaks helpima, ise pommitab, ise maksab
Ruts 31. märts 2022 09:35
mina küsin selle totu käest, miks on siia tulnud sellisel juhul rohkem venelasi Venemaalt kui Ukraina pagulasi??
rutsikene 31. märts 2022 09:53
konkreetsed andmed letti seljuhul.Muidu tegu labase valveprovokaatoriga.
eu 31. märts 2022 13:39
Hea küsimus! Kui hetkel on lõunast Eestisse veetud kuu aja jooksul umbes 30000 "turisti", siis idast tulijate kohta andmed puuduvad või neid ei avalikustata!? Ainult, mis läbi on tilkunud, siis Luhamaa piiri kaudu on hakanud sisse imbuma ukraina kodakondseid "turiste", kes väidetavalt on lahkunud Ukrainast läbi venemaa!!!??? Iseenesest säärane väide on juba tõsiselt kanajalgadel!!! Ja mis huvitav, sellised "Ukraina idaturistid" võetakse vastu, kui "ukraina pagulased"!!!???
to eu 1. aprill 2022 04:59
Peaasi, et ei tuleks siia NDR ja LNR pinnalt, samuti lihtsalt külma kätte jäänud soldatid https://www.youtube.com/watch?v=E0_L9bFl3uI
linnamees 31. märts 2022 09:24
Aga miks mitte? Meil ukrainlastega ju suht head kogemused - ei ole suuremat ehitusplatsi, kus nad ei töötaks ega suuremat loomafarmi ega marjatalu, kus ukrainast töötajaid ei oleks. Seega nende rakendamine töödel, kuhu meil oma riigist inimesi võtta ei ole nagu meditsiin ja hoolekanne on ju väga OK. Naistele tulevad peale sõda ka nende mehed järgi ja siis on ka siinsed lärmakad putinistid mõnda aega vaguramad.
Reformid? 31. märts 2022 09:30
Kui meil oma riigist inimesi võtta ei ole, siis on majanduse juhtimisel tehtud suuri vigu!?
eu 31. märts 2022 13:46
Lp. linnamees 09:24 Linnamehe võime näha puude taga metsa on pehmelt öeldes kesine!!!??? Sisse vedades "turiste" toome koos "turistidega" siia nende kombed/tavad/mured, mis ei ole üldsegi eestlastele omased/kohased! Meil on juba 300000 v õ õra m eel s et/võ õr ak eel set, kellest saab enamasti kuulda/näha häda/viletsust/nõudmisi nende hajumuste/tavade kinnistumiseks Eestis!!!???
Need on tulnud 31. märts 2022 09:18
selleks ,et jääda.Ukraina noored on juba ammu tahtnud sellest korruptsiooni riigist lahkuda,nüüd on viimane aeg.
nii on 31. märts 2022 09:58
ajakirjandusest on jäänud mulje, et need, kes siin on on peamiselt linnadest/piirkondadest, kus aktiivset sõjategevust olnud pole. Samuti on räägitud kõrgelt haritud spetsialistidest, arstidest, õpetajatest. Kas neil inimestel tõesti enda pangaarvel raha pole, et rahumeeli võetakse vastu üliheldeid toetusi eriti kui vaadata grivna ja euro kursse --- 1 grivna UMBES 3 EUROsenti. Kas poleks ÕIGE, et need, kel raha, maksavad ise enda kulutused kinni? Ma arvan küll, et kui ise peaks olema sarnases olukorras, siis oleksin tänulik palju vähema eest.
vanamemm 31. märts 2022 09:16
Lugege kohe kõik korraga üles, mida väike Eesti rahvas peab veel tegema ja kellele me veel võlgu oleme? Kõik peab jääma võimaluste piiresse, ega ka päästelaev võta pardale hädalisi rohkem, kui kanda jõuab, et ka ise põhja ei läheks. Me oleksime nagu kogu aeg milleski süüdi...süüdi "meie vägisi jõuga siiatrüginud venelaste ees" ja hoidku, et nende tundeid ei riivaks, süüdi, et ei taha rohkem seda "Russki miri" siia, keda Putin päästma tuleb. Süüdi veel "eliidi" ja "arvamusliidrite" ees, et pidevalt ei rooma oravavõimu ees ja ei suudle nende jalgu. Mida veel....???
to 31. märts 2022 10:01
ilmselt saab ka aitamisega/aitamise NÕUDMISEGA üle piiri minna, iseasi, et poliiteliit ja valitsus ei julge/ei taha seda tunnistada. Kurb on kuulda, et isegi pankur räägib, et on 2 kulutust, mida riik peab tegema --- suured lisakulutused relvastusele ja võõrvägedele ja sõjapõgenikele igakülgse rahalise abi andmisele. Oma rahvale paraku jällegi EI JÄTKU

Justas 31. märts 2022 08:56
Olen eestlane. Ei ole tundnud Eesti riigi poolset toetust. Selleks et saaksin oma vanaduspäevi elementaarseltki veeta pidin pensionilisa teenima mujal.40 aastat eestis töötatud aega võrdub 4 aastat mujal.nelja aastaga teenisin mujal sama pensioni. Oman ka vabat elamispinda aga välja seda ei anna. Olen toetanud inimesi ka enne aga paar aastat sellega enam ei tegele. Valitsuses istuvad ainult vargad...
Indrek2 31. märts 2022 10:25
Õnneks abikaasa tööandja (saksa firma) töötab välja praegu plaani kuidas oma töötajad koos perekondadega siit evakueerida kui sõjaoht tekib. Siis võtan oma lapsed ja aidaa...! Niikaua kui ei kõrvaldata neid gänge siit riigi eesotsast ei näe ma mõtet vaenlase vastu astuda. Sõge eestlaste hävitamine on käinud juba aastakümneid... neid "vaesekesi" keda me kõik peame aitama ei jõua kokku lugedagi. Alustades mingitest rohingjadest ja lõpetades ida-ukraina venelastega. Muidugi ma saan aru, et sõja eest pagevaid inimesi peab aitama aga selle käigus sülitatakse jälle näkku oma inimestele.
Indrek2 31. märts 2022 10:27
Muud ei kuule kui mis ÕIGUSED neil kõigil on... venemaalt veetakse venemaa passiga dilbasid sisse tuhandete ja tuhandete viisi, sest neil okupantide sugulastel on jälle mingi ÕIGUS ronida siia kuna üks teine tiblasaazt okupeerib meie maad siiamaani!
Helistavad järjepidevalt 31. märts 2022 15:16
Ja selline "väljaheidu" tahtis mulle ennast müüa ja pakkus ime asju :) Tehke kommentarium korda ja saatke modu tööle - ennem palun mind mitte segada ja tüüdata!
Ka meie suudame 31. märts 2022 00:32
Kui venelased Soomet ründasid ja Soome ei jätnud karjalasi venelastele tappa, siis tähendas see, et rahvas pidi majutama 20?% elanikonnast allesjäänud Soome ossa. Rahvas tegi seda, vaatamata sellele, et venelased olid palju maju puruks pommitanud.
küsimus 30. märts 2022 23:41
Kui s tane vene riik jõudis mustamäe, lasnamäe, annelinna jne jne ehitada, miks siis rikas euroopa liit ei jõua 3 kuni 6 uuselamu linnaosa ehitada???
30. märts 2022 23:22
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
to egert 31. märts 2022 10:06
no sind võiks innustada teadmine, et V:Z. on samuti juut ja tema pere elab iisraelis. Niiet võta julgesti
xmx 30. märts 2022 21:37
...ja polegi rohkemat---lähen vaatan mida näitab Hovocti.Ja nii lihtne see ongi.
Manitsus ex-presidendilt 30. märts 2022 21:21
Ilves: Eesti on Ukrainat juba 220 miljoni euro eest aidanud, mis on kuus korda rohkem kui Saksamaa, kus inimesi on 65 korda rohkem! Arvestama peab ka elatustaset. https://www.delfi.ee/artikkel/96258113/iltalehti-president-ilves-materdab-soome-poliitikuid
to manitsus 31. märts 2022 09:14
Saksamaa on üleujutatud moslemi põgenikest ja muidu ränduritest , tema ressursid on lihtsalt ammu ammendatud .
Piuks 30. märts 2022 21:19
President Karis võiks hoolitseda selle eest, et oma isikliku initsiatiiviga algatab fondi, millesse koondatakse rahalised annetused sõjas kodu kaotanud ukrainlastele uute elamute rajamiseks nende kodumaal. Olgu või üürikas ja olgu või Roosamanna mehe eraäri.
to 31. märts 2022 10:08
võid kindel olla, et need kodud ehitabki üles euroliit, kindlasti mitte ukraina oligarhid, kes on maailma rikkaimad.
Kaastundlik (endiselt) kodanik. 31. märts 2022 15:08
Jahh, karis võigi nende kes üle 10 000 oma kostile võtta. isiklik rahakott + presidendi kanselei kulud - peaks jätkuma ja ka üle jääma. Lisaks vastutab isiklikult et tänaval säiliks kord ja EESTI KEEL! Siis aga palun.

xmx 30. märts 2022 21:12
Palun täpsusta,kas ikkagi Eesti, kui riik või kodanikud?Mitu põgeniku on majutanud riigikanselei?Mitu põgenikku on Eestis max.lagi?Kui lugeda---siis mida?Meil on netis kõik artikklid raha eest--tasuta on youtube-s 60 minutit,komsomolskaja .... JNE.Mõttekoht.