Eesti uudised

Kas muusik Tõnu Raadik vajas operatsiooni juba Eestis?

Ajavahe ja jänkidest kahjukäsitlejad: Tõnu Raadiku teise operatsiooni maksid kinni nii annetajad kui ka kindlustus (15)

LISA KOMMENTAAR

Mõttetu kindlustus 18. jaanuar 2022 15:53
Mis on üldse kindlustustest tolku? Mitte midagi! Olen neis absoluutselt pettunud. Maksin ja maksin, kuid ikka leiti mingi väike lõik, mis oli nii peidus et ei ole nähtavgi.. Ja ma ei ole saanud abi neilt.
arutlen 18. jaanuar 2022 15:44
eriti tark tegu oli sellise tervisega reisida teiselepoole maakera, kas pole veits riskantne ettevõtmine
ühegi 18. jaanuar 2022 15:31
kindlustusfirmaga pole asjaajamine kerge. Olgu siis Eesti või Läti, Leedu või mis iganes. Oli juhus kui USAst tulles olid meie kaks kotti sealse tolli poolt läbi lõigatud ja osa asjad kadunud. Maandusime pühapäeval kusagil kell 17 paiku ja olles pagasi kätte saanud, tegime kohe pildid koos parklakellaga, et näha meie maandumine. Esimese asjana saime pragada, et mis me kedagi lennujaamast ei ostud, et oleks pidanud koheselt teatama.Seda polnud kusagil kirjas. See oli meie neljas reis ja varem polnud sellist asja juhtunud. Terve kuu läks tõestamise peale. Hea, et olid pildid ja tšekid alles.
18. jaanuar 2022 09:40
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Maamihele 18. jaanuar 2022 12:27
Keegi pole veel maksnud. Kindlustus selles artiklis lubab maksta.
18. jaanuar 2022 06:09
kui inimesel on elu ja surma küsimus ning asi võib olla tundide, kui mitte minutite küsimus. siis on patt rääkida midagi neljapäevast pühapäevani kestvatest läbirääkimistest. eksole.
Keegi pole perekonda süüdistanud - loe artikkel läb i! 18. jaanuar 2022 07:39
Maksin ei heida Raadiku omastele ette, et nad alustasid rahakogumist sotsiaalmeedia vahendusel enne kindlustushüvitise otsuse selgumist: „Tegemist on inimese elu ja tervisega ning lähedaste ja ka muude inimeste mure on arusaadav ja mõistlik. Ma ei saa neile seda kuidagi ette heita, et nad kõiki raudu tules hoidsid."
Jama 18. jaanuar 2022 05:50
Tegelik praktika on selline, et otsuseid langetab kindlustuskontori kohalik tegevjuht. Kui temal munad sahtli vahele suruda, siis tuleb ka positiivne otsus. Ei käi asjad kusagil kõrgel ja kaugel. Ma olen ise seda pealt näinud.
Onari Kämmal 18. jaanuar 2022 13:34
Esimese taseme kiire otsuse langetab kahjukäsitleja, kes reisikindlustuse puhul on üldjuhul väline teenusepakkuja (SOS International vms). Kui sellega on probleeme, siis eskaleerudes jõuab see seltsi kahjukäsitlusosakonna ja selle juhini ja sealt alles edasi juba kohaliku tegevjuhini. Tavapärane protseduur ja üsna mõistetav, et alama astme töötajad ja eriti välised teenusepakkujad on keerulisemates kaasustes pigem konservatiivsemad. Selleks eskalatsiooniprotseduurid ongi.
Onari Kämmal 18. jaanuar 2022 13:34
Lihtsalt tänapäeval on enamuste inimeste jaoks esimene eskalatsiooniprotseduur sotsmeediasse ja/või Delfisse kaebama minna, selle asemel et teenusepakkujaga suhelda.
18. jaanuar 2022 20:37
Ei vasta tõele. Tegevjuht saab minutitega teada, kui on probleem. See on fikseeritud nende töölepingus. Ja otsus tuleb samuti sealt, mitte mingilt kahjukiimlejalt.
17. jaanuar 2022 23:19
miks ma ei usu seda kindlustuse tegelinski pikka juttu.
Mina 18. jaanuar 2022 02:42
No mina proovin olla erapooletu, sest kui ei tea inimese haigusloost midagi on keeruline ka üht või teist osapoolt hulka mõista. Kuna Raadiku lähedased lubasid BTA kindlustuse kohtusse kaevata, eks siis näha ole. Kes valetas ja kes mitte. Huvitav on selle juttu juures veel see, et ta vist ootas Eestis tegelikult juba operatsiooni. Seega kui see tõele vastab, siis sinna reisile minek oli rumal tegu.
to 23:19 18. jaanuar 2022 10:41
miks mina aga usun? Lahmida ja süüdistada on hea.Ja siiani polnud kuulda, et talle kohe tehti juba üks operatsioon, mille eest kindlustusfirma ju tasus.
kunagi ei tea kuhu astud 17. jaanuar 2022 23:10
Tellija materjal määrab kindlustusfirma käitumise. Inimene peaks sellega arvestama.
Vastan ???-le 18. jaanuar 2022 12:57
mina sain aru. Lihtsustatult- kui Raadik teadis et probleem on südamega (tellija materjal) siis võtab kindlustusfirma seda fakti arvesse kui teadlikku tellija riski reisile minekuks.