Eesti uudised

ISADEPÄEV | Sirje Karis: „Meie ükskõikne või piinlikkusega rüütatud vaikus on perevägivallatsejale kindlaim kaitsekilp.“ (128)

LISA KOMMENTAAR

Libameedia 15. november 2021 17:35
Libameedia on võimendanud proua Karise sõnu, noppides välja neile ideoloogiliselt sobiva teksti.
Päikeseprillid 15. november 2021 14:13
Mina tahan kaitsekilppi reklaamide vastu , ajaleht on neid täis , nii õudsalt täis . Plingivad siit ja sealt ja selle „ sära“ vahel on hinnalised , väärtuslikud lausa tasulised artikklid .
g 15. november 2021 13:04
Isegi inimvastane naabri vägivald jääb isegi politsei silmes karistamata, sest kahepoolne süü! Pigem seisma on jäänud vaimne areng, sest see uue ajasutu ideoloogia on suunatud inimese arengu vastu. Andke püha tõoutus vale detrektori all, et teenite oma riiki rahvast ja maad! Minu tahe ,tegu ega sõnad ei hävita rahvast?
eu 15. november 2021 12:37
Mis toimub!? Juba teine "perevägivalla" vastu võitleja pre...dendi kanseleis!!!?? Saan aru ,et eelmise pre...dendi paaril oli peres sarnased kogemuse, kuid kas ka hetkel ametis perekonnas sama lugu!!!??? Või on ilmselge tähelepanu vajadus ning ainsaks kindla peale minekuks on - "perevägivalla" teema ketramine!!!??? Kuidagi nõrk algus uuel pre...dendi perel!?
to eu 15. november 2021 14:08
Sina arvad, et perevägivald ongi normaalne pereelu ja sellest rääkima ei pea?
eu 15. november 2021 16:27
Lp. to eu 14:08 Arvan, et kui vajalik, siis saab ka pere vägivallast rääkida õigel ajal ja õiges kohas!!! Perekond karis tatsab ikka ja jälle seda kahe viimase asehalduri sisse tallatud rada, et igal pidupäeval kindlasti kavas hurjutada maksumaksjaid/pre...dendi kantselei ülalpidajaid igal võimalikul moel!?
Smv 15. november 2021 09:40
Olete kinni makstud, ei mingeid nr.
15. november 2021 09:02
Andres Parim kõne oli ikkagi, oma vanas headuses sellelt "kalamehelt".
mina 15. november 2021 05:44
Ikka loen ja loen kus süüdistatakse mehi kõiges halvas ja kurjas ,küll joomises ,küll koduvägivallas .Kas te süüdistajad ka teate kui palju kõiges on süüdi meeste elukaaslased ,naised.Naistepoolne vägivald justkui polekski vägivald,vaimne terror!!!
to mina 15. november 2021 08:45
Aga sa too need lood avalikkuse ette, kus naised süüdi on. Kui tead, miks vaikid? Kas selle pärast, et mehed on vait, ei tohi naised oma muredest ka rääkida?
Ruts. 15. november 2021 12:04
Lapsed tulid isadepäevaks kokku. Meie mammi hakkas ka sõna võtma ja tänitama. Kui laususin , et lähen turvakodusse, ehmusid lapsed väga ja viisid mammi tahatuppa epistlit saama!. Vana naist lüüa ei tohi, tema enam ei muutu!

Hjk 15. november 2021 03:52
Oot, palun seletage, miks presidendi naine kõnet peab?
eu 15. november 2021 16:36
Nagu arvata võiski on karise perekonnas püksid naise jalas!?
Riigis on muud kitsaskohad 15. november 2021 00:11
Parem valige aasta ettevõtet, kes maksab elamisväärset palka ja ei diskrimineeri ka vanuse järgi!
Et üldsus teaks 15. november 2021 00:13
Ja vastukaaluks võiks olla ka nende ettevõtete väljatoomine, kus lokkab diskrimineerimine ja muu korralagedus!
Pühapäev , 14 november 14. november 2021 23:08
Miks olukorda Poolas ei lasta kommenteerida , puuduv demokraatia või kuidas seda keeldu mõista ajakirjanduse poolt .
Tänud Pr. Karis 14. november 2021 22:10
Mõtekas ja ilus jutt ! Pere peab kestma mees - naine - lapsed ! Elagu Eesti rahvas ! Eelmine Dressitent oleks rahvast jälle noomima hakanud ja osa rahvast välistanud ?!
Tänud-le 14. november 2021 22:42
No kas ei saa kuidagi kiita kedagi teist halvustamata? Sirje Karis ei vaja seda - ta lihtsalt on.
14. november 2021 21:12
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Õige ka 14. november 2021 21:24
Ära kirjuta juhmi juttu.
Ajaleht 14. november 2021 21:10
Reklaam , reklaam , reklaam või oli seal ka midagi lugeda ! ?
gini 14. november 2021 21:06
Nii alatu kõnega pidupäeval. nii vastutustundetu ? Äkki ajasite midagi segi, ei olnud ju esimene aprill? Aga vabandus pidi olema selline , et see vaimne kriis on segi ajanud kogu ajakirjanduse, enam millegi eest vabandama ei pea, poeme kriisi taha? Vastutama vaimse vägivalla ja vaimsete seaduste eest veel ei pea...
Möhhh? 14. november 2021 21:23
Mingit Putini või Luka kõnet kuulasid?
pole hullu :) 15. november 2021 10:56
Naistepäeval räägivad mehed lapsi hülgavatest,vägivaldsetest emadest.
Mees, isa ja vanaisa. 14. november 2021 21:06
Aitähh, väga ilus ja asjakohane kõne. Mitte mingi roosa vaht. Head isadepäeva kõigile!

Sõna 14. november 2021 20:20
Glasgow ´i konverentsi artikli eest ka jälle penne korjama . Tänan, lugesin selle kohta : Wort . lu , pikk jutt + kommentaarid ja vähe reklaaaaaami !
14. november 2021 20:12
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
No 15. november 2021 08:47
Randpere 14. november 2021 20:03
Tõi siis lõpuks välja reformikate mentalideedi.
Selle 15. november 2021 13:36
proua sünnipäeval-juubelil peab iga kõnepidaja meenutama ta halba iseloomu ja alatuid tegusid.
arvata 14. november 2021 19:45
Hakkab pihta see triangel.
Kõrini 14. november 2021 19:42
Kes on S. Karis? Praegu on maailmas tähtsamaid teemasid. Milleks risustada leheruumi, selliste kõnede ja piltidega..
tegelik seis 14. november 2021 19:33
Kui alustada sellest, et suur osa mehi abiellub/saab lapsi nooruses esimese ettejuhtuvaga abielludes ilma valikut omades siis edasine on juba loogiline, et aastaid hiljem on närvid läbi ja rahaline seis ei luba mujale kolida. See pole õigustus, aga seletus, rikkad ja ilusad ei pea ennast sellisesse olukorda panema.
Ei tasu mõelda 14. november 2021 19:36
et seda rikastes peredes ei toimu. Juhtub ka klantspildi peredes.
/ 14. november 2021 19:57
Erand kinnitab reeglit, aga rikastel ja ilusatel on erinev võimalus endale meeldivat elukaaslast valida ja hea majanduslik seis on ka suur boonus.
Anna 14. november 2021 19:32
Madal elatustase on üks vägivalla põhjuseid. Perekonnad ei saa majanduslikult hakkama. Pidev psühhoterror.
vastupidi! 14. november 2021 19:49
Mida rikkamaks on rahvas läinud, seda rohkem jõlgutakse ringi ja tehakse igasugu perverssusi. vanasti oli rahvas vaene, teeniti leiba ja kasvatati lapsi. Polnud aega litutada ja igasugu tantrafestivale pidi joosta.
KH 14. november 2021 19:29
Kas millestki heast ja ilusast polegi enam rääkida? Kas tõesti peab pidupäeval kõnelema vägivallast?
Sünge Olevik 14. november 2021 20:04
See on teema milleks on palju päevi pidupäevade vahel, lootus oli, et saame parema presidendipaari, aga vigane vanker jätkab samas sissesõidetud jäljes. Ikka pekstakse Eestlasi pidupäeval kantslist. Sooviks ladvikule tervet mõistust, kasvõi ainult pidupäevadeks.
Tõde valus kuulata 14. november 2021 21:00
Aga seda vägivalda kiniste uste taga on ikka kohutavalt palju traditsiooniliste pereväärtuste kohaselt.
to Tõde valus kuulata 15. november 2021 07:54
Vägivalda on nii kinniste kui ka lahtiste uste taga palju aga noomitustega pidupäeval asja ei paranda.

14. november 2021 19:01
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Helge Tulevik 14. november 2021 20:10
Mitte riik pole haige, vaid valitsejad. Kuna nad on üksteise poolt pukki upitatud, siis on see nagu sugulastega lapse saamene, tulemuseks ainult napakad. Kuigi vöimalus on, et see jääb ta ainsaks äpardunud kõneks.
hmm 14. november 2021 21:49
kõige jubedam süvariigi tegelane ongi rahva mandaadita olevus. karise valimise asemel oleks tulnud lõpetada ära eesti presidendi amet üldse. oleks seekordne rahva ja riigilõhestus aktsioon olematuks jäänud, aga nüüd pole enam midagi teha. see riik laguneb ära varem või hiljem.
to hmm 15. november 2021 08:57
Normaalsed mehed saavad aru, teised tunnevad ennast puudutatuna.
to Mk 14. november 2021 18:36
Mingil määral on sul õigus , aga kuna kõik teised kirjutised on „ lukus“ siis proovitakse siin oma emotsioone maandada . Leht on ihne , tahab raha ja veelkord raha . Tasuta saame reklaame vaadata nii et silme eest on kirju .
to kommi uhuus 14. november 2021 19:27
Mis asjad need uhuu uudised on, kas need mis sulle ei meeldi või. Miks sa oled nii kindel, et hoopis Õhtuleht või ka teised peavoolu meediad ei ole uhuu.
Uhuu uudised ei meeldi! 14. november 2021 19:50
Sest nad kardavad rahvast ja ei lase kommida, objektiiv veel eriti eriline.
Mall 14. november 2021 18:24
Minul on kõige rohkem kahju lastest.Nii nendest, kes kodus peksmist pealt näevad ja ka neist, kel isadepäeval pole isa, kellele kingitust teha või lasteaeda isadepäeva peole kutsuda. Mõelge nendele lastele. Mida tunneb nende süda?
Olen sama mõelnud 14. november 2021 18:33
See päev võikski olla peresisene, et kas siis on midagi tähistada või mitte. Aga ei pea tähistama lasteaias või koolis, et mitte osades lastes alaväärsust tekitada.
Et TÜHISTAME isad? 14. november 2021 19:01
No nii rumalat kommi pole varem veeel lugenud. Kas isad on süüdi et mõnel lehtsabal on lapsed korjatud ilma pealt? Et tambime korralikud pered lõplikult mutta?
Isade tühistamisest ei olnud juttu 14. november 2021 19:10
Need nn korralikud pered võivadki seda päeva tähistada pereringis. Aga lapsed ei ole ju milleski süüdi, kui neil mingil põhjusel isa ei ole.
Pole isa? 14. november 2021 19:32
Ma tean, et Jeesus Kristusel polnud isa, tema viljastas vaim, aga rohkem pole küll midagi sellist kuulnud.
Aga 15. november 2021 13:51
see ju ongi elu. Reaalsusega tuleb õppida leppima.
Arengumaades jummalast on ja jääb 14. november 2021 18:17
Vägivald.Rikkurid ja valitsus,kes tavarahvale jagab sandikopikaid, arvab kodudes rahu olevat,tutkit.Mis lohutab vaest?Loomulikult alkohol.
Krista 14. november 2021 23:00
Miks peaks keegi sandile kopikaid jagama? Mine tööle ja teeni eurosid. Siis pole vaja halada.
19.01 le 15. november 2021 11:10
On ka võimalusi,kus korralikust perest, varemalt korralik isa muutub kodustega mingi lehtsaba pärast vägivaldseks ja valib lehtsabaga kooselu. Armastades võõraid lapsi ja jättes omad lapsed. Nii,et on nii ja teistsuguseid isasi.
Milleks? 14. november 2021 18:11
Jutud väärakatest,kapitalism ise toodab,teler,arvutimängud,raha ja kuulsus tähtsaim,mingid isad ja emad,keda vaja otsida ja promoda.Avage silmad!
Mk 14. november 2021 17:58
Kuulge, jääme teemasse. Südamlik kõne, aitäh ja ilusat isadepäeva.
14. november 2021 17:56
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
See nagu pidupäev 14. november 2021 18:08
Kas sulle meeldiks, kui tullakse sinu pidupäevale, näiteks sünnipäevale ja siis hakatakse rääkima, kui halvad on ikka paljud naised jne,?
Helge Tulevik 14. november 2021 18:57
Ahistamisjutuga meenuvadki praegused peamised ahistajad. See, et nendeks praegu on Kaja Kaljas ja Taavi Rõivas, selleks on nad ise palju panustanud. Ja nii jäädaksegi neid mäletama ka aastakümnete pärast.

Vägivaldne ühiskond 14. november 2021 17:55
toodab vägivaldseid inimesi.
14. november 2021 17:50
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Valevärk 14. november 2021 19:04
Ta eitab seda...ja rahvas maksab ränka hinda intrigandi tujude eest ja ka ta valitud ministrite tegude eest. Hariduses eesti laste venestamisprogramm
Sünge Olevik 14. november 2021 17:29
Isegi reformierakonna eelmine peaminister ahistab naisi(ajakirjanduse, pealtnägijate ja naiste väitel), aga ta oma naine ilmselt mõistab, et ta ise atraktiivne ei ole ja mees võtab ahistades kõrvalt, kuna tedagi keegi muidu ei tahaks. Naine on olukorra vaikimisi heaks kiitnud, kunagise peaministri abikaasa keskmist sõrme näitamas, räägib ise ta mõistuse puudulikusest. Ja selline reformierakonna paremik valitses Eestit, praegune valitsus on veel hullem.
Kuule viimane 14. november 2021 17:44
Vägivald on vägivald. Et räägime tõsiste nägudega ühte tüüpi vägivallast, aga teist tüüpi vägivallatsemiste ees pigistame silma kinni. See on ju silmakirjalik.
Helge Tulevik 14. november 2021 17:53
Ka valitsuse vägivallatsemine töötajate kallal, neid vallandades peab saama sama tugeva kriitika osaliseks kui koduvägivald. Koduvägivallas võib inimene saada vaid korra sakutada, aga vallandamise tulemusel võivad inimesed langeda masendusse ja minna vabasurma või surra nälga. Kuna nakatada vöivad võrdväärselt kõik haigestunud inimesed, sellises olukorras osade vallandamine on otsene jõhker ameti-ja jõupositsiooni ärakasutav vägivald.
rmp 14. november 2021 17:26
Miks küll peab pealkirjaks olema valitud nii keeruline lause?
No mina 14. november 2021 19:15
Saan aru ,rt peaaegu kõik mehed eestis peksavad naisi ja mõnitavad neid ka ja meil on perevägivald nr. üks. Tühja need muud probleemid, peaasi perevägivald .
Nõus 14. november 2021 17:24
Perevägivald on tõsine teema. Aga mida arvab pr Karis vägivallast praeguses ühiskonnas, kus poolt elanikkkonda kiustakase, ähvardatakse, alandatakse, eraldatakse ühiskonnast lausa valitsuse tasandil, et kas see on ok. Kas see vägivald ei vääri kõnelemist ja hukkamõistu..
pole nõus 14. november 2021 17:30
Tüüpiline, jälle teemast mööda hiilimine. Kas oled ise ka vägivallatseja? Pealegi ära liialda, uhuusi ja fanaatilisi teaduse või vaktsivastaseid hullikesi pole kindlasti mitte pool elanikkonnast.
Et siis 14. november 2021 17:36
vähemuse kallal võib vägivallatseda või:) Aga uhhuudest rääkides, tundub et valitsus ise on uhhuu, kes eitab uute teadusuuringute tulemusi ja reaalsust.
Tiiu 14. november 2021 23:05
Meil on 800000 vaktsineeritut ja 200000 läbipõdenut. Lisaks 200000 alla 12-aastast last keda ei vaktsineerita nagunii. Järgi jääb 100000 uhuu inimest kelle arv väheneb iga päevaga. Anna nüüd alla ja mine tähista Isadepäeva. Eestil läheb hästi!
Võin uskuda, et REFORMIERAKONNA-ga koalitsioonilepingut sõlmides lootis Keskerakond et valitsuserako 14. november 2021 17:17
Võin uskuda, et REFORMIERAKONNA-ga koalitsioonilepingut sõlmides lootis Keskerakond et valitsuserakonnaks saades muutub Reformierakonn räuskav, ühiskonda lõhestav retoorika. Nüüd teame me kõik, et juhtunud on vastupidine. See oli ette näha igaühele, kes on vähegi uurinud Reformierakonna tüüpi äärmuspopulistide tegevusloogikat. Mitte kusagil ei ole need erakonnad püüdnud ühiskonda sidustada. Mitte kusagil. Vastupidi: viha ja vaen, ühiskonna polariseerimine, inimeste jagamine "õigeteks" ja "valedeks", just selline on muster, mille oma vaikiva soosimisega on omaks võtnud Eesti Vabariigi valitsus
ja 14. november 2021 19:17
Keskerakond on sellega vaikides nõus ju, muidu pole valitsuses kohta. Väga madal sm. ratas.
Tiiu 14. november 2021 23:07
Kui inimene ise soovib olla vale inimene ja töötab kõigile teistele vastu sius pole midagi teha. Omad vitsad peksavad.
14. november 2021 17:13
Isad on rohkem tunnustatud isadepäeva väärilised kui emad emadepäevade väärilised.
Smv 14. november 2021 21:17
Pole ju keegi kinni läinud
Odin 14. november 2021 16:45
Aasta isa Ahto Vili väidab, et ta on tavaline maamees. Ma väidan, et olgugi hea isa, pole ta tavaline maamees ühtegi. Tavalist maameest ei autasustata ühel aastal Valgetähe ordeniga (02.2020) ning järgmisel aastal aasta isa tiitliga. Tavaline maamees ei oska sellest teps mitte isegi und näha. Palju õnne!
Räägib ju hoopis 14. november 2021 18:35
et püüab oma laste kasvatamisega tehtud vigu parandada lastelaste peal, seega miks ta siis Aasta Isaks valiti, nagu mainisid eelnevat autasustamist, siis tundub, et tutvuse kaudu käivad need asjad. Kardab vist ka, et tulevad patud välja, nagu eelnevatel tulnud, nii aasta emadel, kui isadel?
Eks see Vili 14. november 2021 19:21
On nagu reklaaminägu rohkem. Tean ka väga tublisid maamehi, kes jätavad selle pärjatu kaugele maha, aga noh... Üks aasta vanaisa näiteks jõi ennast surnuks.Peab olema keegi, keda eksponeerida meil ikka.
to Eks see Vili 15. november 2021 09:33
Kas pakkusid neid sulle teadaolevaid tublisid mehi nominentideks??? Mis virised siis.

Gren 14. november 2021 16:37
Hiljuti jagati facebookis perevägivalla artiklit kus paljud mehed ja ka naised proovisid teemat kommentaarides pseudoprobleemina näidata või õigustada. Huvi pärast vaatasin nende inimeste profiile. Enamus olid eakad ja kurjade nägudega, ning profiilipildil suur sinine kiri "Meie armastame Eestit". Polegi vist midagi lisada.
jah 14. november 2021 17:16
nõus, sarnane suhtumine tihti, ka siin kommentaare lugedes, püütakse hoopis muust teemast rääkida. t.rõivas või "naised ju ka" kuigi samal ajal pekstakse ja piinatakse kuskil naisi, lapsi, endast nõrgemaid jne.
Jahile 14. november 2021 18:15
Olen penskar ja mäletan, et mehi süüdistatakse aastakümneid ja igal ajal, kui pehmelt öelda. Äkki jätaks aastas ühel päeval meeste pe-ks-mise ära?
Kurb 14. november 2021 18:43
Perevägivalla vastu võitlemisest on saanud kahjuks samasugune stampteema nagu kunagi oli kommunismi ehitamine. Kasutu sõnamulin. Tegelik perevägivalla vastane võitlus keeruline ja väga pikajaline töö, mis nõuab seadusandjate, psühholoogide, koolide ja politsei peent koostööd ja seda mitme generatsiooni jooksul.
no jumal tänatud 14. november 2021 19:25
Et pole seal FB-s kunagi kontot olnud, ega ennast eksponeerinud. Ja näe, elan ja mitte halvasti sealjuures. Ja veel kujutage ette , pole ka nutikat, ega vaxitõendit. aga ikka elan.
to Jahile 15. november 2021 09:35
Kohe niisama räägitakse koduvägivallast? Tegelikult pole seda olemaski ja naised lihtsalt süüdistavad niisama tublisid, lahkeid, hoolivaid mehi? Tahad öelda, et on nii?
to Kurb 15. november 2021 09:36
Kuna keeruline ja pikk teema, siis parem üldse mitte rääkida ega vaeva näha?
Isa 14. november 2021 16:12
Aitäh toreda isadepäevaõnnitluse eest
Ella Nõid 14. november 2021 15:59
Naiste seas on samuti vägivallatsejaid !
to miks need 14. november 2021 19:12
Sisu ei vastanud reeglitele? Püüan siis uuesti, hea mode, sest minu kommentaaris polnud midagi solvavat ega sündsusetut. Ütlesin, et Taavi hotellituppa läks kogu eestlaste seltskond (miks pidanuks tulevane ahistatav eelnevalt seltskonnast irduma?), kuid Taavi lasknud end teistest häirida ja üritas ikka - seega on teol mitu tunnistajat. Olen hämmastunud, et Luisa on pruutkleidis olles enesest üldse nii labase pildi teinud ja seda veel avalikult jagab. Kas ta soovib sellega teistele naistele näidata, et tema on boss - Taavi võib teiste naistega tiiba ripsutada, kuid Luisa on tema omanik? Labane.
Smv 14. november 2021 21:11
Ja rohkem kui meestes, sest naine on selle maailma nähtamatu negatiivsus kellest saavad alguse peresõjad ja M. sõjad.. Uss libiseb vaikselt mees häälekalt.
to Ella Nõid 15. november 2021 09:38
No on jah, mine pea kuskil kõnet, anna need vägivallatsejad naised üles.
14. november 2021 15:57
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Eesti ajakirjandus on lihtsalt hale 14. november 2021 17:20
Kulla inimesed, vaadake ometi laiemat pilti. Miks peaks puhuma üles olematut skandaali inimese puhul, kes on ammu poliitikast lahkunud? Tõenäoliselt on Reformierakonna printsessi tool tõsiselt ohus ja võimalike järglaste puhul on välja käidud ka Rõivase nimi. Eks paljude arvates ongi parim kaitse rünnak. Tundub järjest enam, et Eestis pole sõltumatut ajakirjandust. Tasemest ei maksa rääkidagi. Kellegi anonüümse neiukese laimu põhjal tehtud uudis on esilehel kolmes põhilises uudisteportaalis. Madal.
Teatas tööandjale? 14. november 2021 18:38
Ju see oligi eesmärgiks, et konkurenti mustata? Või oli tal muu tööalane eesmärk?
14. november 2021 15:53
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Kui mees ahistab naist, 14. november 2021 16:04
siis läheb asi kohtusse, aga kui naine seda tegi, siis süüdistame jälle mees, sest kuidas sa niisugusest lahti saad muidu???
Marlboro 14. november 2021 16:09
Uus president ei arva midagi.Ta järgib juhendit Kaljulaidi ,mis temale edasi annab!
Uus president: 14. november 2021 16:18
Marlboro, suitsetamine rikub teie tervist!
Kulunud plaat jälle peale pandud 14. november 2021 15:47
Jälle see vana plaat peal! Mis probleem seal Kadriorus on selle perevägivallaga, et ei saa isegi pidulikul sündmusel viisakaks jääda?
Kulunule 14. november 2021 17:40
Sinusugune vist ei tea viisakusest midagi. Kitsaskohtadele ja valupunktidele tähelepanu juhtimine on õige. Ju astuti su isikliku varba peale, et nii valus reaktsioon.
Habemetūūgas ja soliidne 14. november 2021 15:45
Ära aja naerma,sa ei tea siis mis on riigi ESINDAJAL SOLIIDNE
Pere kui ühiskonna väikseim rakuke 14. november 2021 15:45
Perevägivald näitab lihtsalt seda, et meil on vägivaldne ühiskond.

telleRVO 14. november 2021 15:38
lõpuks ometi üks soliidne ja arukas presidendi paar
Maris 14. november 2021 22:53
Mulle ka meeldis presidendiproua kõne.Väga ilus ja rahuliku jutuga.Ja olen siiralt õnnelik,et meil on jälle normaalne president oma abikaasaga.Rahulikku isadepäeva lõppu ja edu ja tervist meie esipaarile ja aasta isale.
eu 15. november 2021 12:22
Nagu näha, pre... dändi püksid on selles peres naise jalas!
Marlboro 14. november 2021 15:35
Kõnes on peamine sõnum.Vihkame Eesti mehi ja iseasi aga usun et 99 protsenti neist ei peksa oma naist isadepäeval .Sarnane Kaljulaidi kõnele aastapäevale ,kui meie peame pidu siis Eesti mees peksab oma naist!
Krista 14. november 2021 23:11
Sul on ilmne lugemispuue. Loe veelkord.
14. november 2021 15:30
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Aru ma ei saa 14. november 2021 17:24
Mis tuleb ajakirjandus tõestamata laimuga välja just Isadepäeval? Ei usu, et juhuslikult.
to Aru ma ei saa 14. november 2021 19:17
On ju tõestus - kogu ülejäänud eestlaste seltskond, kes seda nägi. Miks isadepäeval? No vaata Luisa postitatud fotosid eeskujulikust pereisast. Pruutkleidis kolmandat sõrme näitav naine on muidugi haletsusväärne ja väga labane vaatepilt!
Marlboro 14. november 2021 15:22
Hakkab pihta,kus Eesti mees on meeletu naisepeksja ja seda isade pidupäeval.Kersti Kaljulaidi kõne ,et uues vormis.Mitte üks normaalses perekonnas mees ei peksa naist.On olemas Politsei ja kõik muud ametnikud kes tõesti aitavad perevägivalla juhtumistega.Igal pidupäeval halamine kui halb on Eesti mees on üle mõistuse.
Tiiu 14. november 2021 23:12
No meil siin päris mitu näidet lähiajaloos isegi kohtusse jõudnud.
Riina 14. november 2021 15:20
Jälle astutakse samasse auku - kas me emadepäeval räägime naistest-emadest, kes oma laste eest ei hoolitse .
??? 14. november 2021 15:23
Et probleemidele otsa vaatamine ja nendega tegelemine on auku astumine? Ehk oleme niigi juba liigselt seal sügaval augus end probleemide eest peitnud?
Riinale 14. november 2021 19:17
Üks selline aasta ema saadeti ju suisa vanglasse.
Ükskõikne vaikus perevägivallatsejale ... 14. november 2021 15:16
Inimene ei ole kunagi selektiivselt vägivaldne. Kes on vägivaldne peresuhtes, on vägavaldne heanaaberlikus suhtes, töösuhtes, liikluses ja igal pool mujal. Ja piinlikkusega rüütatud vaikus on kõike seda siiani soosinud, hoogu juurdegi andnud.
Rainer 14. november 2021 16:56
Kui vaid oleks nii.Minu üks pikema aegseid sõpru oli seltskonnas hea,lahke,vägivalla vaba ja siis ühel päeval selgus,et väline värk oli võlts.Ühel päeval saime teada mis toimub nelja seina vahel.Miks ta naisele 5 aasta jooksul vaid mõned üksikud korral grillipeole v.sünnipäevadele kohale jõudis.5st aastast 4,5 aastat oli ta kordi peksa saanud.Isegi paar luumurdu.Ühel päeval aga oli see kena naine ukse taga,lõhkise näoga ja ütles,et ei suuda enam.Nüüd aasta hiljem on see endine sõber põlu all ja naisel läheb hästi uue mehega aga kahjuks on tal hirmu unenäod aga loodetavasti see möödub.
TO Rainer 14. november 2021 18:19
Kahjuks naised kannatavad liiga kaua.Aga jah. Mõni mees võib väljaspool kodu nii tore olla, viskab nalja, avab naistele uksi, aga oma naist peksab purjus peaga. Nii et teised ei taha uskudagi seda.
Ei ole Inglike 14. november 2021 15:04
Kena kõne , aga mitte ära unustada , et perevägivald tuleb mõnikord ka naiste poolt .
Naised, kes armastavad kätega kallale tulla 14. november 2021 15:13
Mina mäletan lapsepõlvest seda, et kätega isale kallale minna armastas just ema. Ei mäleta, et isa oleks üldse esimesena ema löönud. Kui keegi füüsiliselt ründab, siis on loomulik, et rünnatav kaitseb ennast. See tähendab ka seda, et kähmlusse satuvad mõlemad pooled. Kui on füüsiline kontakt, siis usutakse alati naist, sest tema olevat ju füüsiliselt nõrgem pool.
14. november 2021 16:40
ära aja rumalat juttu, vaata statistikat, enamus on ikka sadistidest mehed kes vägivalda naudivad. juba füüsiliselt ei ole naisel mingi tümika vasti midagi teha. reeglina.
ärge palun raisake 14. november 2021 14:51
oma isiklikku aega ja kirjutage siia midagi, sest Õhtuleht nii ehk naa peagi kõik siin kustutab ära .

maali-tädi 14. november 2021 14:42
Märgakem . Aga mul on millegipärast tunne, et sellel "mittemärkamisel ja mittereageetimisel on teatud sooga seotud maik juures. Kui palju aega on läinud näiteks sellele, et oma kohustustest lapse vastu kõrvalehoidvad isad vastutama panna. Oli peaaegu kirjutamata seadus, et üksi lapsi kasvatav ema peab toime tulema, mis ta siis "pirtsutas " ja lahku läks. tegelikult see meeste meestekeskne seisukoh veel. Seda ju tolereeriti aastaid ! Otsustajad ju olid lausa rinnaga selle vastu, et luua riiklikud mehhanismid taoliste üksikemaga perede toetamiseks.
Muidugi 14. november 2021 16:10
Milleks lisaks lastele, veel mehe eest hoolitseda, eriti madalapalgalise, viskame ta perest välja ja alimendid palju suuremad.
eu 15. november 2021 17:01
Vähemalt viiskümmend aastat tagasi oli suuremal osal eesti naistel mingisugunegi väärikus veel olemas ning esimesel kohtumisel mehega voodisse ei ronitud. Enamgi veelgi, eesti naistel oli olemas uhkusetunne, mitte lävida v õ õ ra am aa meestega!!! Just v õ õ r ma a last ega/sega peredes on vägivald enamlevinud!!! Näitena võib siin tuua eelmise perekond maksimovskaja!? Ega see perevägivalla jutt edasiarendusena tühjalt kohalt ei tekkinud!
Kiisu 14. november 2021 14:40
Meil on tore uus presidendipaar. Ja ma loodan et eestlased oma vihkamisvajadusega neid sopaga üle ei vala. Siiralt soovin…
väga 14. november 2021 14:45
heatahtlik, hooliv, lihtne ja armas kõne. Tänan.
viisakas 14. november 2021 15:09
...tõesti väga soliidne, väljapeetud olekuga ja tark presidendipaar. Lõpuks ometi...
Kas see on ka tore, 14. november 2021 16:12
et isadepäeval süütas sugudevahelise sõja? Loe kommentaare.
14. november 2021 20:54
Jah aga vaadake kui palju ekrenärusi siin end õigustamas on. Kõik sadistid marus kuna end kõnes vist ära tundsid.
Smv 14. november 2021 21:14
14. november 2021 14:28
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Taadile 14. november 2021 16:23
hoopis see on, kui peab sinu kombel naise tuhvli all elama. Keegi pole kellegi omand.