Eesti uudised

Karis telefonikõnes Poola presidendile: Eesti toetab Poolat kriisiolukorras (91)

LISA KOMMENTAAR

12. november 2021 00:59
EEsti toetab Valgevene Vendi ja Õdesid,maha eurokoletised.
g 10. november 2021 18:29
Mõjuvõimu redelil koht tõusis, aga kus hetkel, siiani veel megauudist olnud....pole! Kaks liitu oli nali, see kolmas hävitab inimese vaimse mõtlemise täielikult! Mine oma kuulekatele lahtilastud sõjaväelastele appi! Isegi oma riigi kodanikke ei kaitse, aga toetate-keda????
Kägu 11. november 2021 13:08
Paberilt loetud tekst?
Kena 9. november 2021 22:30
Aga kuidas me siis teda toetame
Karis ja terve Eesti riik......... 9. november 2021 15:25
.......peavad täna ja edaspidi tegelema vaid meie piiri kindlustamisega. See on ülesanne nr.1.
Tarkmees Taskus 9. november 2021 10:09
milleks murda pead ja kulutada närvi? Häid võimalusi on kolm: A. viige Mamma Merkel tapiga piirile, las sööb supi mille ise keetis. B. Saatke rekad piirile, laadige mugrikud rekadele ja viige Mamma Merkeli hoovi. C. saatke Poolakatele appi Haeska püstolikangelane kes lahendab olukorra viie laksuga.
Karl 10. november 2021 07:34
Merkel Saksamaalt on süüdi. töötamata pagulaspere saab 2000 kuni 3000 € toetusi kuus. keegi ei tööta. Kõik tahavad muidugi Saksamaale. Saksa maksumaksjal on küllalt, ta töötab migrantide heaks.
mõned pole kuulnudki, 9. november 2021 09:59
et Lukašenko laseb lennukiga otse Bagdadist iraaklasi tuua, et need siis EL piirile viia.
Mõned , 9. november 2021 10:04
seda kirjutasin mina juba nädalaid tagasi , kuna loen Saksa uudiseid , täpselt minu sõnad siin . Tervitades , Pfalz - Saarland !

Kriisiolukord , 9. november 2021 09:58
lõpeb ehk siis , kui Saksamaa esindaja ( momendil veel Merkel ) , võtab kätte hiiglasuure megafoni ja karjub Poola - Valgevene piiriääres täiest kõrist megafoni : palun ärge tulge enam , meie soovi teid , meil pole enam ruumi teie majutamisek! Ehk siis lõpeb see õudne pressimine EU-sse . Signaal „ Nein“ peab tulema Saksamaa poolt , eile hüüdsid migrandid piiril Germany , Germany !
9. november 2021 09:56
Saadaks nad pidulikult saksamaale fr. Merkeli või koduhoovi või selle von Laieni juurde
Miks 9. november 2021 10:40
ei taha Putini juurde saata, Venemaal tühja maad Siberis küll, aga oma isandat ei puutu?
Tervishoiunõunik 9. november 2021 09:46
Kogu selle supi on kokku keetnud frau Merkel,kes alles kiitles,et meie saime põgenikega hakkama.Samuti andis ta Putinile Euroopa poomisnööri gaasijuhtme ehitamisega,olgugi,et paljud riigid olid selle vastu,pidi olema eranditult majandusorojekt.Nüüd kaob vaikselt areenilt ja terve Euroopa peab helpima tema tema leent.
Mitu korda 9. november 2021 10:41
ühte ja sama kirjutad, kas makstakse kordade pealt?
Tõesti-tõesti 9. november 2021 09:31
Milleks on riigipiirid? Ikka selleks, et kui ollakse riik, siis on ka riigipiir. Kas seda peaks kaitsma? See sõltub iga riigikorra korraldusest. Antud juhul tuleb Poolal seda teha ja kui riik soovib oma riigipiiri kaitsta ebaseaduslike ületajate eest, siis on tal selleks õigus. Vahendeid tuleb valida vastavalt olukorrale. Antud juhul rikutakse Poola rahva vara riigipiiri kaitseehitiste rikkumisega. Seega peaks Poola piirivalvurid vararikkuijad korrale kutsuma. Seda ei tee tõesti pipragaasiga, vaid tuleb ruuporitel teada anda, et rikutakse teise riigi suveräänsust ja teha hoiatuslasud. Edasi ..
9. november 2021 09:39
ka Valgevenel on õigus kaitsta oma piiri ega Valgevene ei toonud põgenikud sinna kus nad on juudnud, pole vaja süüdistada Valgevene Euroopa neid on ise toonud ja nüüd nuttavad
Päästke inimesed Lukasenko käest! 9. november 2021 08:59
pagulased tuleb Euroopa riikide vahel ära jagada ja inimlikult vastu võtta.
Aga 9. november 2021 09:40
Ega need valgevenelased ei ole. Miks nad sinna Lukasenka 'kätte' üldse tulid? Tehku kodus oma riik korda.
Miks... 9. november 2021 10:23
..päästa,kui see on koostöös venemaaga,tuua Valgevenesse 10-lennukitäisi inimesi ja sundida relva ähvardusel Valgevenest teise riiki.Suured rahad mängus ja inimesed teevad raha eest kõike.
Maali 9. november 2021 12:33
Söödad joodad oma palgast.Naisi ostad ka ,nii et ei vägista tänavalt --mehi ,naisi,kitsi....
Õhtuleht 9. november 2021 08:53
Kas saate aru ka millega siin tegemist on?
9. november 2021 08:37
KES EESTIS PRESIDENT ON KAS BIDEN VÕI KARIS MA EI SAA ARU
12. november 2021 01:03
Luka keeraku eurole kraanid kinni
9. november 2021 08:17
Karis samasugune nõrk kellel puudub oma arvamus

9. november 2021 08:08
Karis sama mängu võtnud vasu miis teegi Kaljulaid ja Ilves sele asemel võidelda koroonaga tegeleda oma probleemiga otsib endale vailased ega rahvas ei ole rumalad aru saada miis tegelikuld maailmas toimub
Oh 9. november 2021 09:43
Ja kuidas siis president koroonaga peaks 'võitlema'?
9. november 2021 10:01
Andres 9. november 2021 07:58
Poolat rünnati nii läänest kui idast! Oli esimene september 39 aasta. Täna peab jälle Poola ennast kaitsma marutõbiste vastu idast ja läänest. Jõudu selleks!
Eesti kuulub 9. november 2021 10:44
isegi ajavööndilt Ida hulka, miks sa siis ründad?
9. november 2021 07:49
see on Poola pool provokatsioon survestada Valgevene poole põgenikud et tekkitada ja kutsuda Valgevene agresioonile siis on põhjus sanktsioonid panna see poole ime
9. november 2021 07:43
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
kuu aega möödas 9. november 2021 09:05
Koduik 9. november 2021 07:26
Karis ja toetab Poolat, ärge tehke nalja. Millal ennem nähtud, et üks liberaal toetab konservatiive.
Ta 9. november 2021 08:55
toetab Poolat, mitte konservatiive.
konservatiivid 9. november 2021 10:46
tahavad EL-ist lahkuda, Madison poeb või nahast välja, aga poolakad ei taha.
Päri 9. november 2021 07:20
See oli vajalik telefonikõne, vajalik igas mõttes, nii meile kui muile.
12. november 2021 01:04
Anna 9. november 2021 07:20
Ja sina, 9. november 2021 10:47
ekre troll, oled Putini sõber :).
Piirikaitse 9. november 2021 07:17
Eesti ainukene suur eesmärk on praegu ja kohe tegeleda oma piiri kindlustamisega. Kõik muu on teisejärguline.
Jaan I 9. november 2021 07:58
Mis kasu on kindlustatud piiril, kui valitsejad avavad selle Brüsseli kõne peale kohemaid? Peab olema Poola valitsuse m u n e, et piirist kasu oleks.
Poola 9. november 2021 09:42
peaks migrandid kiiresti Saksamaale aitama, sest sinna nad ju tahavad

Hämmastav 9. november 2021 07:07
Kuidas meie poliitikud muretsevad pidevalt teistes riikides toimuva pärast, küll Poola ja Afganistani ja Valgevene inimõiguste pärast. Aga oma inimeste inimõigustest teerulliga üle sõita pole mingi probleem. Milline tülgastav silmakirjalikkus.
Ega 9. november 2021 08:59
president ei tule su probleeme lahendama. Oma elu tuleb ikka ise elada. Eks probleemid on neil, kes ei oska elada.
Ronja 9. november 2021 09:40
See on poliitiline mäng. poliitika ongi üks suur mäng, mida juhib keegi ja seda keegit juhib omakorda keegi jne.
to Hämmastav 9. november 2021 09:46
Meil on inimõigustega kõik korras, lihtsalt mõni vastutustundetu l.ll ei suuda aru saada, et peale õiguste on inimesel kohustused ka.
Õhtuleht 9. november 2021 06:01
Siis leitakse muud võimalused tõeseks ütlemiseks, igaühe suud kinnitopida te ei saa.
Õhtuleht 9. november 2021 05:57
Lihtsalt norib tüli siia kogunenud eneseimetleate kambaga, ükski mõistlik sõnastus läbi ei lähe, tuleks mõistusele.
Mees 9. november 2021 05:47
Saime lõpuks asjaliku presidendi.Jõudu Karisele.
... 9. november 2021 05:47
Juba sai loetud kuidas Euroopa Liit kutsub üles kehtestama Valgevenele uusi sanktsioone. No tõesti, nagu naljanumber. Kutsub ennast siis järjekordselt üles? Keda need sanktsioonid huvitavad, nendest pole vähemalt Venemaale mingit erilist tolku olnud. Ainult üks tühi jutt ja ei mingeid reaalseid tegusid.
Kfstkv 9. november 2021 07:32
Õiget juttu räägid. Usun, et see migrantide surve on kõik brysseli juudade korraldus, et maksta Poolale kätte, sõnakuulmatuse eest, kuna Poola ju konservatiivne riik, (valitsus)
Huvitav 9. november 2021 09:03
milline oleks see öige tegu Valgevene ja Venemaa vastu?!
to Kfstkv 9. november 2021 10:40
Lõppeesmärk ikka Saksamaa, mitte Poola, kui sa ehk aru pole saanud.
Pole kasu, 9. november 2021 10:49
aga oi kuidas vinguvad sanktsioonide üle :).
. 9. november 2021 05:40
Selle praeguse Eesti valitsusega pole küll mingit toetust loota. Kallas ei teagi, mis tähendab riigi juhtimine ja vastutus, veel vähem mis on kriisijuhtimine.
9. november 2021 05:36
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
On ytlemine: kes teisele nime annab, see ise seda kannab. Ei ole viisakas teiste kohta halvasti öeld 9. november 2021 09:09
Ei ole viisakas teiste kohta halvasti öelda.
Paul 9. november 2021 05:14
Karis võib lubada, toetada saab ta Poolat vaid valitsus. Eesti presidendist ei sõltu maailmas mitte midagi.
Karis telefonis :toetama teid !! 9. november 2021 05:30
Poola:palju võtate???
Sõna on naba 9. november 2021 05:33
Eesti presidendist sõltub, millises virmis on Kadrioru lossi vahtkond. President saab ka valida, millise kirjega pusa ta selga paneb. Muud visr tõest mitte midagi temast ei sōltu

ehhee 9. november 2021 02:38
üks Liiduvabariik toetab teist Liiduvabariiki, aga ette ei juleta midagi võtta, sest kohe lajatab brüssel ja ülelombi lehmapoisteriik.
Urmas 9. november 2021 02:30
Lähinaaber kontrollib meie pulssi. Meil on Norra, Soome, Läti, Leedu, Poola kogemus. Pipragaasiga paljalt piiri ei valva. Agressiivne, ebaseaduslik piiriületus tuleb lõplikult lahendada kohapeal. Kui Idanaaber tappis Peipsil meie piirivalvureid, oli lein, kaastunne. Probleemi nagu polnudki. Kui oleme pehmod, siis milleks kõik see inimressurss, piiritara, relvad, närvid, raha.......
Keegi 9. november 2021 09:18
ei saa Venemaa ja Valgevene vastu. Jääb yle oodata, millal ärkab demokraatlik mötlemine sealkandis. Esialgu meeldib neile diktatuur ja vägivald.
Ikka 9. november 2021 02:03
Heade soovide ja sõnadega toetab Eesti Poolat mille muuga siis meie tilluke riik neid ikka aidata saaks mida Poolal endal ei ole
9. november 2021 01:09
Ilm on parasjagu selline et ansipi ostetud veekahurid seavirtsaga läheks käiku.
g 9. november 2021 00:44
Ainult kriiside lohutajad? https://www.youtube.com/watch?v=jJ0gYRiG6nY Inimesele on vaja õnnelikku elu?
Monarhist 9. november 2021 00:18
Kogu EV vägi viimatult viia häire olukorda, kui valgevene ründab, peab olema meie armee valmis olema. Ei saa oodata, kui vaenlane lööb esimesena, meie hakkame panema valmis oma vägesi, kohe praegu panna valmis on võimalik. Vastane on tugev ja tal on suur liitlane, ärge magage, tegutsege praegu ja kohe, ja näidake et te olete valmis, ärge tehke lõputuid depatte riigikogus, aidake liitlast. Eesti armee relvade juurde !!!
Monarhist 9. november 2021 00:24
EV valitsus ärge tehke 1938 aasta sündmusi kui müüdi riike maha, et säilitada näiline rahu olukord euroopas, kas baltiriigid müüdi tolle aja reeglistikuga maha, ja keegi ei tulnud meid kaitsma, 1941 ja 1949 aasta küüditamine on teil meelest läinud?
to monarhist 9. november 2021 02:45
millega me aitame, me pole ju enam ammu iseseisvad, oleme ju sõbraliku ja murdumatu eurokolhoosi liikmed ja brüsselist tulevad seadused on ju ülemuslikud, sellepärast peetakse riigikogus mokalaata, et see ongi meie tase, näe Putin, Luka või Hiina juht annavad käsu ja oma riigis täidetakse see silmapilkselt, mitte ei hakata arutama ja juttu vadistama.
Venemaa 9. november 2021 09:24
vastu pole relvadega veel keegi saanud. Soomel oli tubli, aga neil ka vedas.
to to monarhist 9. november 2021 09:47
Käsi pikal EL rahasid kõlbab küll vastu võtta?
.... 11. november 2021 15:11
No Eesti armee on vöimetu.....kahjuks ei ole mingit kogemust kriisi olukorras!
Romka 8. november 2021 23:56
Puhas poliitika, ma helistasin, ma suhtlesin, me jälgime pingsalt. Tegusid on vaja, samamoodi nagu kõige muuga, poliitika on puhas mull. Tegutsege, minge ärge tehke koosolekuid niisama ja ei mulise niisama.
Smv 8. november 2021 23:15
Liberaalne möla ei ole mingi toetus
Monarhist 9. november 2021 00:26
Ja sinu lahendus on mis?

Huvitav? 8. november 2021 23:13
Kas Karis läheb ka telefoniga vilgutama, nadu Kerstikene tegi?
Smv 8. november 2021 23:20
Eesti üksus läheb varsti mali, selleasemel et siin piiri kaitsta
No 9. november 2021 09:55
Huvitav, miks küll mõnda see vilgutamine nii väga häiris? Kas keegi sundis vilgutama? Kõige enam irvitavad alati piiratud inimesed, kellel on keeruline midagi emotsionaalset kogeda ja mõista.
Eva 8. november 2021 22:56
Huvitav, millega siis Poolat toetati? Või oli see telefonikõne kogu toetus... Milleks sellest üldse kirjutada..
K 8. november 2021 22:39
Hea meelega võtaks sisse. Vähemalt Muslimi mehed tugevad ja seisavad väärtuste eest mitte nagu Eesti mehed kes kardavad viirust mille suremuse % on ime tilluke ja on nõus kõik inimlikud õigused prügikasti viskama mingi ägeda grippi tõttu.
Kahjuks 8. november 2021 22:23
ei saa pretsedenti luua ja need piiriületajad lihtsalt automaatrelvade tulega allahhi juurde saata.Siis tekitab see taevani kostuva kisa sallijate poolt,kes oma sõnul pooldavad rahumeelseid lahendusi jne.Ehkki taoline stsenaarium oleks ainuõige,saatmaks kõigile sõnumi-sinna lihtsalt ei ole mõtet trügida kui on soov edasi elada!
Monarhist 9. november 2021 00:31
NATO, EU, Poola enda seadused keelavad automaadi valanguga tapmast, mis ette jääb. Kuskil tuleb mängu inimlikkus. Kuid praegu on natuke teine olukord: valgevene kasutab pagulasi ära, et tungida Poola aladele, see on sissetung, ainuke valik on: automaadi valang.....ÕHKU, see peatab 95% sisse tungimast, ülejäänuid ootab vangla ja välja saatmine
Tõnu 8. november 2021 22:21
Loodan,et kui vaja suudab Eesti Vabariik raskes olukorras ka muudmoodi Poolat toetada,sest ainuke suurvõim kõige lähamal meile hädaolukorras ongi nemad.
Hannes 8. november 2021 22:15
Indrek2 8. november 2021 22:12
Kas ükskord võetakse nende parasiitidega ümberkäimisel valged kindad käest? Need elukad ei tule siia meie ühiskonda midagi positiivset panustama. Ainult saama, ainult SAAMA ja meie rahakotipeal sigima.
8. november 2021 21:59
„Nüüd peaksid Poola poliitikud, kes neavad Lukašenkat ja süüdistavad Minskit probleemides Iraagi migrantidega, meelde tuletama, kuidas Varssavi kõige aktiivsemal osalusel Iraak purustati. Üle 2000 Poola sõduri tungis sellesse suveräänsesse riiki demokraatiat kehtestama. Miks mitte täna võtta vastu vähemalt sama palju „tänulikke iraaklasi”, kelle esivanemad ei unistanud sellisest elust, ehitades enda oma oma maal, kuni sinna tungisid häbematud demokratisaatorid?” küsis Venemaa välisministeeriumi ametlik esindaja Maria Zahharova.
8. november 2021 21:59
https://www.delfi.ee/artikkel/95072231/videod-ja-otseblogi-valgevenes-liikus-poola-piirile-suur-migrantide-mass-saatjaks-relvastatud-mehed
Jeekim 8. november 2021 22:45
Kus kohast see Zahharova teab, et need Iraaklased on ? Ja kui on siis kuidas nad Valgevenesse said ? Ja Poola ütleb ikka ise kui palju, keda ja mis moodi oma riiki lubab/laseb.

8. november 2021 21:50
Nootide saatmisega seda massi küll kinni ei hoia, selleks on ikka sõjaväge vaja.
Monarhist 9. november 2021 00:39
Toetan täiga, isegi olen nõus astuma tagasi kaitseliidu vägede hulka
ets 9. november 2021 08:46
ei saa ka aru mis noodid ja mula. sõjavägi peale kui piirivalvurid nii saamatud on
Iks 8. november 2021 21:49
Kas Eestil on üks president... Välispoliitika korraga?