PALUN PANGE MASK ETTE! Õhtulehe reporter Laura Saks töötas päevakese Tartu Kaubamaja Gustavi kohvikus, et aimu saada, millega peavad teenindajad iga päev kokku puutuma.

Foto: Kollaaž (3 × Aldo Luud)
Laura Saks 8. november 2021 14:53

Mida peavad teenindajad taluma, kui nad küsivad koroonatõendit ja dokumenti või paluvad kliendil maski ette panna? Õhtulehe reporter Laura Saks proovis omal nahal järele Tartu Kaubamaja Gustavi kohvikus, mis tunne on töötada teenindajana ja täita ettenähtud korraldusi. Kliente on seinast seina – mõned tulevad juba tõend ja dokument näpus, teised ohivad selle näitamisel. Mõned püüavad aga pettusega kohvikusse tungida. Puudust pole ka tülinorijatest.

Astun köögiuksest välja ja kuulen, keegi karjub üle kohviku. Vaatan ringi ja näen, et klient lauas tõstab häält teenindaja peale. Viimane jääb ise väga rahulikuks ja küsib: „Miks te karjute? Mina ju ei teadnud.“ Tuleb välja, et kolleeg Kadri palus mitu korda kliendil maski ette panna, kuid külastaja ei lausunud sõnakestki vastu. Viskas vaid paberid lauale, ent neid vaatama minnes palus Kadri veelkord maski kanda. Sestap ka klient ärritus, kuna selgus, et tal on tõend maski kandmise vastu. Lisaks tõendile on vaja näidata ka dokumenti, mille peale klient jällegi närvi läheb ja ütleb: „Eestlased on kõige hullemad inimesed!“ Ka kõrvallaud ei jäta negatiivse tooniga mainimata, et tõesti, kõike tuleb siin näidata. Kui tõendid ja ID-kaart saavad kontrollitud, palub Kadri proual letist tellida, kuna ebameeldiva kogemuse tõttu ta temaga tegeleda ei soovi.

Edasi lugemiseks vali endale sobiv plaan:

Telli Õhtulehe digipakett

Vaata võimalusi
  • 11 erinevat digiväljaannet
  • Üle 2000 artikli kuus
  • Jagamisõigus 4 sõbraga
  • Tellijatele mõeldud auhinnad
Näita vähem
€ 0 / nädal€ 11.99 / kuu
Telli

Osta üks artikkel

Ühe artikli lugemisõigus
  • Ühe artikli lugemisõigus
Näita vähem
€ 3.99