et näiteks Soomes saab eestlane arstide juures eesti keelega hakkama? Miks peaksid tohtrid supikausi eest tööd rügama? Ise oravad tohtrid väljamaale kupatasid. Nüüd otsigu sealt!
Tuhanded eurod haiglatöötajatele kogunevad mühinal 26. oktoober 2021 08:47
Kuidas seda annetatud raha kasutatakse???
Kõik Eesti inimesed peavad tegema annetuse haiglatöötajatele, sest nemad ei saa kogu aeg kohvi juua, sest aparaat ei tööta peale 8 t. Ja süüa neil ka ei ole, oleks hea, kui annetaksite neile süüa ka. Ja raha annetused on teretulnud!
peavad ikka mingidki teadmised olema, päris igaühte sinna lasta ei saa. Aga süüdistage iseennast, ma ka kõrgharidusega õde, kuid töötada ei saa, kuna ei vaktsineeri. Lihtsalt olen põhjalikumate teadmistega ja mul on mõistus veel selge. Lisan ka järgmise nüansi: miks küll peab baasvaccimine olema just nimelt 3 korda? Eks see ole kolm tilka verd saatanale, lepingu märgiks...
See et arstide liit räägib sellist juttu, näitab, et nad pole meditsiini õppinud või on puhtalt valitsuse ja ravimifirmade rahaluti otsas. Piinlik lugeda nii meditsiinikauget ja ebateaduslikku teksti, isegi koolides on targemat juttu õpetatud. Ja mingid isehakanud diktaatorid on tekkinud, nagu näha. Aaa, las ma arvan - neile lubati vakside tegemise eest hulka raha, kas pole? Ebaeetiline on see arstide liit ja tuleks kõik aiali saata ja uuesti medkooli saata ning nende rahavood avalikuks teha.
Kas tervsieametis ei tööta palju õde haridusega inimesi,kes mingid asetäitjad ja neid on seal ikka päris palju, ametnikke. Võivad minna haiglatesse appi kui haridus lubab.
Raha haiglatele, mitte MTÜ--, LE!!!! 25. oktoober 2021 18:38
Ilmselt pole siis pakutav töötasu piisav!!!!? Selle asemel, et haiglapersonalile palkade j a oks raha anda, istuvad Riigikogu --ja v a litsus oma megapa lkade otsas!!!! Ja eriti nõme on veel see, et nüüd leiutati veel mingi MTÜ, kellele megasumma anda!!!!! Anna mõistust!!!!! Midagi targemat pole selle rahaga t e ha????!!!
Olles omandanud arstikutse, tänan oma õpetajaid. Tõotan oma au ja südametunnistuse nimel, et pühendun arstitöös inimese abistamisele ja humaansuse põhimõtete teenimisele. Minu tegevuse sihiks olgu rahva tervise säilitamine ja edendamine, haiguste ennetamine, haigete ravimine ning nende kannatuste leevendamine. Lähtun oma töös arstiteaduse põhimõtetest ja kasutan vaid selliseid raviviise, mille tulemuslikkus on teaduslikult ja eduka praktika kaudu tõendatud. Uuringu või raviviisi soovitamisel austan patsiendi tahet ning teavitan teda nii selle oodatavast kasust kui ka võimalikest ohtudest.
Suhtun oma kolleegidesse austusega ega keeldu abist, kui nad oma patsiente ravides minu poole pöörduvad. Täiendan pidevalt oma teadmisi ja oskusi ning jagan neid oma kolleegidega. Hoian kõrgel arstikutse au nii patsientide kui ka kogu ühiskonna ees. Pean hoolikalt saladuses, mida patsiendiga seoses mulle on usaldatud. Täidan oma arstikohust ühtviisi kõigi patsientide suhtes, kedagi eelistamata. Miski ei saa mind sundida oma oskusi kasutama arstieetika põhimõtete vastu.
Kas sinna siis vabatahtlike ei taheta võtta tööle.On ju inimesi kellel tahet ja mõistust on .Juhendaja käe all saab kõik asjad tehtud .Äkki arstid ei taha lasta ilma vastava hariduseta inimesi sinna ,see nulliks ka natuke nende elukutset.
Tööyajaid pole?!? Milles probleem - laske kõik mittevaktsineeritud lahti! Või tõstke palka!! Neid direktoreid ja nõukogu liikmeid ei jõua seal PERHis kokku lugeda aga reatöötajaid närutatakse. Nüüd siis vigisete ja nimetate mittevaktsineerituid mõrvariteks?!?
Arusaadav, et meedikud on ületöötanud, stressis ja tüdinud. See olukord on kestnud liiga kaua ja lõppu pole näha. Ei tasu loota, et suurem raha toob vabatahtlikult medtöötajaid covid osakonda. Tähtsam on nende inimeste enda tervis ja heaolu.
Ja miks ainult mittevaktsitud? Ka vaktsitud hoiavad seal voodeid kinni!!! Vaktsiin pidavat ju AINULT KERGEID KÕRVALNÄHTE TEKITAMA!! Miks siis vaktsitud seal personali aega raiskavad????
Elanikkonna vastuseisust hoolimatta , maakondades väiksemad haiglad ja sünnitusosakonnad suleti,millepeale Janek Mäggi teatas,et:"Sünnitage põllul!" Täna seisame olukorras,kus ei ole piisavalt voodikohti ja personali.
Huvitav, kuidas isegi haiglates ei suuda arstkond oma töötajatele selgeks teha vaktsineerimise olulisust ning oldi sunnitud osa töötajatest vallandama. Sellises olukorras oleks äärmiselt naiivne loota, et tavainimesed hakkavad ennast nüüd massiliselt vaktsineerimata. Midagi on tegemata jäetud või tehtud valesti, et inimesed on kaotanud igasuguse usalduse valitsuse koroonapropaganda osas, isegi arstide jutt ei veena neid?
Keegi ei vastuta, kõige vähem Kiik. Rootsis astub minister tagasi, kui ostab riigi raha eest sukapüksid, meil laseb minister kõik lubadused üle, miljonite eest kahju on tekitatud tema haldusalas, aga ei midagi! No kuidas sellist inimest usaldada?
Ebaeetiline on praeguses olukorras rahast rääkida ja meedikute üle irvitada. Nad teevad juba pea 2 aastat ränka tööd ja ei saa normaalselt tegeleda sellega, m illeks nad õppinud on. Enamus neist pole mingid nakkusosakonna töötajad, vaid mujal ametis. Koroona on nad sundinud sinna ja lõpuks kaob igasugun e motivatsioon. Kui inimesed jätkuvalt ei vaktsineeri, jätkuvalt ummistavad haiglaid. Saan neist väga hästi aru, kuna ka minu paar head tuttavat on meedikud. Näen nende väsimust ja lootusetut tunnet, et see ei lõpe ega lõpe.
Hea papi eest tehakse kõike! Makske inimestele normaalselt palka! Aga Kaja ei saa kahjuks laenu võtta, sest sellega ta tunnistaks, Helme laenuvõtmised õigeks.
Aga ometi ka ilma koroonata olid nad nõus tegema pikki vahetusi ning lisatööd. Nüüd tuuakse koroona põhjuseks. Tehku normaalne töögraafik, siis pole ka meedikud väsinud. Paljud on ju ise olnud nõus mitme kohaga töötama.
Kurvale - õpi kriitilist mõtlemist. Igal aastal on gripihoojala samacolukord olnud. Kas nende aastate jooksul on valitsus midagi teinud selle heaks, et see igal aastal ei korduks. Iga vähegi meditsiinis adekvaatne inimene teab, et epideemia ajal ei vaktsineerita ja ka seda, et vaktsiinid ei taga tüvede eest kaitset ja tihtipeale hoopis nõrgestavad inimest: Miks epideemiate ajal ei vaksita - seda mine õpi oma meedikutega koolis uuesti, saate ehk targemaks ja sinnajuurde õppige ka uuesti arstivanne selgeks. Selle asemel et hurjutada inimesi, kes ei vaktsi, sest MITTE KEEGI nende kahjusid kinni..
..ei maksa, lisaks on tegemist katsejärgus geeniravaimiga, milel mõjusid ei teata,võiksid vaadata kala poole, mille pea mädaneb - valitsus ja nende poliitika - palju on kahe aasta jooksul investeeritud meditsiini, varustusse, personali, kus on personal ja miks`? Õige, vallandatud, välismaal normaalsete palkade peal. Mis on tehtud haiglatega väiksemates kohtade, meditsiiniga? Mida teeb inimene, kes haigestub ükskõik millesse - ravi on vilets, ebakompetentne ja tihti kättesaamtud,sõltumata koroonast. Palju on Eestis voodikohti ja palju on haiglas patsiente, kel üheks diagnoosiks koroona?
Haiglate koormuse saab väiksemaks KOHE... 25. oktoober 2021 16:45
...kui inimestel tekivad esimesed sümptomid, siis koheselt oleks vaja esmast ravi,
ise saavad kodus ennast kiiresti ravida. Ei pea inimest kohe haiglasse kärutama.
Haiglate koormus langeks hetkega !
Mis siin nii arusaamatut on ?
Ega neid niisama ei leiagi. Makske õdedele rohkem palka, küll siis tekib ka huvi. Või tooge välismaalt sisse, oli ju juttu, et põhjamaades on kõik nii hea, et seal istuvad arstid lausa käed rüpes. Võtke laenu, nagu ekre valitsuse ajal tehti ja palgake inimesi juurde, nutmine siin ei aita.
pole asi,vaid vaktsineerimises.Egas kes kord lahti lastud, ei vaktsineeri ja enam nii naljalt tagasi ei tule.Ja kustkohast välismaalt neid tuuakse,igas riigis neid vaja, vaid musulmeni võime saada.
See polnud AINULT EKRE valitsus!!! 25. oktoober 2021 18:56
Ekre polnud ainsana valitsuses, nad olid küll ministrid, aga mitte ainsana!!! Mart Helme tegi piisavalt häbi!!!! Ratasel viskas lõpuks üle tema parast vabandamisest!!!!
võtke nüüd need inimesed tagasi kes puuduva vaximise pärast kinga said, sh kiirabis. Ja kütke korralikult füüri, et meedikud endale normaalselt süüa saaksid osta. Õdedele ja hooldajatele ning kiirabitehnikutele-parameedikutele palka juurde!
Loe uudiseid, kasvõi Postimehest: "12. aug 2021 — Tallinna kiirabis lõpetati augusti alguses tööleping ligi 22 töötajaga, sest nad ei olnud nõus end vaktsineerima."
22 töötajat vallandati, sest nad ei soovinud vaktsineerida.
Vallandamise jutt ei ole vale, olen ise kokku puutunud tööalaselt, kes on pärast seda vajanud abi jne. Ja neid teisi sektoreid on veel, politsei, kaitseliit jne. Röökimata muudest ametitest. Kiirbaitöötajad on muide ka kohtus sellega.
terviseamet ennustab,et varsti ei saa mingit arstiabi--küsiks siis riigiisadelt kes meie elu korraldavad-miks sunnite te meid radikaliseeruma.miks peaksin siis piinlema oma elu pikendamise ootuses kui on võimalik ka läbi viia kiire lõpmäng,...inimesed on viidud viimase piirini!!!
Võib ette kujutada kuidas ehitusmaailma firmajuhid hakkavad "kontrollima" oma turuvarblaste koroonapassi ja võib ette kujutada, kuidas kliendid ei lase neid enne oma koduuksest sissegi kui nad seda pro.puskat ette ei näita.
miks te siis tervishoiutöötajad lahti lasite, kui teil tööjõupuudus on????
kuna covidi osakonnas on kõikidel niikuinii skafandrid seljas (viirus ei saa väljast sisse ega seest välja), siis ei oma vaktsineeritus mingit tähtsust. seda enam et ka vaktsitud levitavad viirust. võtke lahtilastud uuesti tööle ning hakake oma töötajaid enne tööpäeva algust testima ja ongi teil jälle tööjõuprobleemid lahendatud. On seda siis nii raske teha?
See ei ole meditsiinitöötaja, kes kardab võimalikke vaktsiinitagajärgi iseendale rohkem, kui on valmis panustama haigete heaks. Selline inimene võib haigete elule pigem ohuks kujuneda. Hunt ei sobi lammaste pöetajaks isegi siis kui pöetajatest puudu.
Ei ole küll kuulnud, et veel kedagi on lahti lastud. Need on ise lahkunud ja oma valiku teinud. Ja tõepoolest ei sobi meditsiinialale inimesed, kes on vaktsiinivastased ja eitavad teadust.
Tšernobõlis tegid ka teadlased katseid ehk teadust. nii et jah, pimesi ei saa kedagi usaldada, see läheb vastuollu ka teaduse algpõhimõttega - kahtle kõiges ning kontrolli. pealegi, kui vaktsineerimine on vabatahtlik, miks siis meditsiinitöötajad lahti lasti ning osad läksid ka kohtusse, et lahti laskmine tühistada?
Kui plaanilist ravi ei toimu ( nt TÜ Kliinikum) ja uuringuid ei tehta, siis mida nemad teevad, kes muidu eelnimetatud toiminguid toimetavad? Mitu arsti, õde ja hooldajat seal töötab?
Sinul peab muidugi Kaja Kallas ukse taga seisma, et sa haigena tööle ei läheks ja KK peab maski ette tõmbama ja käe kõrval vaktsineerima viima. Ise ei oska midagi.
Hei poliitikud kus te olete,hakake vabatahtlikena haiglates tööle,nagunii teil seal Toompeal midagi tarka teha ei ole,tulge vähemalt haiglasse appi,nii ausad ikkagi võiks olla.
Mis lasete neid lahti siis? Loomulikult on pedonali puudus. Need meedikud, kes vaksiini pole võtnud, lasti ju lahti. Neid pole vähe. Nüüd hädaldate. Ise olete süüdi, et lasete endale pähe istuda.
Tõelist viha näed kui Delfit loed, kus isegi tunnustatud ajakirjanik alustab oma artiklit sissejuhatusega, et tegemist on vihakõnega.
Õhtuleht on muutunud palju mõistlikumaks välja andeks kui Delfi ja isegi Postimees.
Antakse sõna mõlemale poolele ja ei minda labaseks.
Parimad teadlased ja arstid tulevad välja ettepanekutega, et mingi passiga võib viirust levitada, testiga nakkusohutust tõendada ei lubata, kriisiajal tuleb meditsiinipersonali vallandada. Sellised pole täie mõistuse juures.
Tegelikult on probleem selles, et meie tarkadele arstidele ja teadlastele pole sõna antudki. Valitsuse olematu/eriala puuduva haridusega inimesed otsustavad meie üle + lisaks kinni makstud ajakirjandus ja mingi seltskond, kellel pole oma arvamust. Arstid tegid ühisavalduse, aga see artikkel kadus Postimehest.
https://eestinen.fi/2021/10/eesti-meedikud-ja-teadlased-tegid-uhispoordumise-mis-seab-vaktsiinide-tohususe-kahtluse-alla/
Ostke apteegist BIOBLOCKI!!! SEE on EESTI TEADLASTE vahend kor oona vastu!!!! Ei tekita vaktsiinivaevusi!!!!!!Pole vaja ei retsepti ega perears ti soovitust!!!! EELISTAGE EESTIMAIST!!!
Kutsuge Kuressaarest dr.Edvard Laane ravijuhiks,siis hakkab ka koroonapatsientide arv vähenema.Ravi on olemas.Tuleb see lahmimine ja hirmutamine ära lõpetada.
nõus. Edward on tark arst ja igati tegija inimene. Miskipärast hakkas see "ühendatud meditsiinistaap" talle esimese lane ajal kaikaid kodaratesse loopima et vähe polnud.
Peaks küll, aga nad ei oska seal midagi teha. Nende ainus oskus on lärmata ja kõigele vastu olla. Süüdistada ja vinguda, et kõik on halvasti ja valesti.
Mid sa möli sed, antivakseritel on oma töö olemas, teevad seda testides ja tervetena. Sa mine ise sinna tööle, kui arvad, et oled süstituna puutumatu. Vaatame,kaua sa seal vastu pead.
KK
/
täna 15:18
Peaks küll, aga nad ei oska seal midagi teha. Nende ainus oskus on lärmata ja kõigele vastu olla. Süüdistada ja vinguda, et kõik on halvasti ja valesti.
Sa oled nii rumal, et ei saa isegi sellest aru, miks peeti see miiting !!
aga miks ei ole eriaalarstide vastuvõtu õdesid siis juba ammu sinna rakendatud, eriaalarstide vastuvõttu ju ammu pole olnud eriti, koridorid haigutasid tühjusest, paar inimest oli nii keavdel kui nüüd sügisel seal koridorides, õed ja tohtrid vaid mitmekesi kabinettides koos ja pläääbläätasid, isegi ei pidi koputama et saaks sisse kuna aeg juba üle läks, paar tükki, jeerum.
Ei osata või meelega karjutakse ja hirmutatakse,üle RIIGI ON MEELETULT POLIKLIINIKUID JA HAIGLAID,LASTEAED, paigutage ringi, ei pea ühed saama palka pläätamise eest ja teised rügamise eest, ajudeta täiega.
et sina muudkui kõnnid juba kevadest saati mööda haiglakoridore ja korraldad uuringut, külastad arstikabinette, kus "õed ja tohtrid mitmekesi koos plääplääpläätasid"? oled sa alles viletsa tervisega kui päevade kaupa haigla "tühjades" ooteruumides istud, oled seal ainukesena, noh teine veel nagu ütled, ja kohe mitte üks arst sind jutule ei võta? Oh sind, naljaninast plääplääpläätajat, küll...
Paljud on ju ära läinud ja lahti lastud.
Ravimeid ei lubata.
Inimesed saaksid ise kodus ennast ravida, kui tekivad esimesed sümptomid.
Miks ei lubata raivimeid ?
Mis krt juhtimine see on ?
Mine osta apteegist koroonavastast vahendit BIOBLOCK, mis on, EESTI teadlaste loodud!!!? Spets iaa lselt koroona vastu!!!!? Juba kevadest saati müügil!!! Ei teki ka vaktsiini vaevus i!!!!!!
Vaksitootjad kardavad vastutust: 25. oktoober 2021 14:22
“This is a unique situation where we as a company simply cannot take the risk if in four years the vaccine is showing side effects,” Ruud Dobber, a member of Astra’s senior executive team, told Reuters.
...EU officials told Reuters this week product liability was among contentious points in European efforts to secure supply deals for potential COVID-19 vaccines from Pfizer, Sanofi and Johnson & Johnson.
https://www.reuters.com/article/us-astrazeneca-results-vaccine-liability-idUSKCN24V2EN
Johnson & Johnson (Janssen) müüs teadlikult kümneid aastaid imikupuudrit, mis sisaldas asbesti ja tekitas vähki:
https://www.reuters.com/investigates/special-report/johnsonandjohnson-cancer/
Kui tahad oma mullis elada - ela ja süsti. Need on ammu teada faktid. Neist on ju kirjutatud ning uuritud. See, et teadlastele ja arstidele sõna ei anta, näitab ainult üht. Ajakirjandus on ravimifirmade poolt tõenäoliselt ära ostetud, et puudub vaba ajakirjandus, kus oleks kõik avaldatud.
oh sa vaeseke, ikka alles otsid vaktsiiniostulepinguid, jaurad siin ammu juba hommikust õhtuni, ega sinu elu ka kerge pole. Kas sa iga ravimi kohta esitad sama nõudmist?
Muidugi raske, sest meedikud on väsinud, tüdinenud, tahavad teha oma päris tööd mitte maadelda koroona haigetega.Sinna peaks panema sunniviisiliselt tööle vaktsiini ja koroona eitajad, aga nemad kahjuks ei oska ja suuda seal midagi teha.
Kurb jah, et need vaktsineeritud nii targad on 25. oktoober 2021 15:55
Oi kui kurb. Ja vaktsineeritud oskavad kõike. Tublid, millised andekad inimesed.
Aga vahe on selles, et antivakserid teevad testi ja käivad tervetena tööl, samas,kui iga süstija käib ilma testimata ja võib levitada viirust. Kobi siis osakonda tööle, kui sa nii puutumatu oled. Kahjuks ei oska sa ka muud, kui lahmida ja mõtetud jama ajada.
No minge ise sinna siis tööle, kui seal nii tore ja kasulik on...Neid vabatahtlikke on üha vähem, kes ainult raha pärast sinna on nõus minema. Oma elu ja oma tervis on llõpuks kõige tähtsam.
Sellest oli juttu 04.05.2021 Eesti Ekspressis:
Üks tuntud meditsiinijuht kiitis Eesti Ekspressile, et koroonahaige toob teda ravivale haiglale sisse 130 000 eurot. „Mulle tundub, et mõned haiglad lausa konkureerivad nende pärast, sest see ravi on neile kasulik.“
Teine asjatundja juhtis tähelepanu asjaolule, et sel ajal kui üks Tallinna haiglatest räägib viimasel ajal COVID-osakondade sulgemisest, kasutab teine neid hoogsalt edasi. „Küsimus on rahas,“ märkis ka tema.
Tegelikult ei ole selle laine ajal raha paljude meedikute jaoks enam oluline. Tahetakse normaalset elu ja tööd oma osakonnas, mitte sunniviisilist saatmist covid osakonda. Ollakse üleväsinud, oma isiklikku elu enam pole, kas mingi raha korvab seda?
Ka õde-le. Palju siis neid õdesid arste covidisse on ka jäänud või ära surnud? Kui jäid covidisse, siis..kas te pole mitte vaktsineeritud sundkorras ja usklikena? Kui jah, siis miks vaktsineerimisest pasundate. Ja minge kooli tagasi ja õppige viroloogiat ning seda, miks epideemia ajal ei vaktsineerita.
KOMMENTAARID (173)