Poliitika

Eesti, meil on taas probleem! Toompeal uuriti tervishoiusüsteemi vastupidavust tõsinevas koroonalaines (313)

LISA KOMMENTAAR

25. oktoober 2021 20:15
Kas selle artikli all ei saa igaüks kommenteerida? Kas limiit on täis või mingi keeld on peale pandud?
25. oktoober 2021 20:17
See küsimus siis läks läbi. Kas sellepärast, et näidata, et saab ju küll? Aga miks siis allpool läbi ei lähe?
Meie õiguskantsler 25. oktoober 2021 17:19
pooldab vaid esimese eesti süstituid.Järelikult tuleb eesti puhastada sellistest fruktidest.
sellistest fruktidest. 25. oktoober 2021 17:21
nagu madise.Tuleb eesti taas vabaks võidelda nüüd juba brüsseli võimualt.
Vaximine ju ei päästa, vanuritest juba 74% vaxitud 25. oktoober 2021 16:38
aga midagi ei ole muutunud.Rekordid hoopis. Tühikargamine siin ei päästa.
Gabtšenko 25. oktoober 2021 16:35
Uskuge ikka mind mitte arste,mul on põhikooli ja eluülikooli haridus ning tean, et loomade ussirohi ja mms aitavad kovidit ravida, ekre k räägib, kokakoola laksatiiviga on ka hea profülaktikat teha.
Terve sugulane maalt 25. oktoober 2021 15:20
haigestus südamepauna põletikku,peale teist vakstsiini doosi,kuu hiljem (mees 60+) Siiani pole mingeid haigusi põdenud ja nüüd voodihaige,peale vaksiine?
mart 25. oktoober 2021 15:07
Paljud vanurid, kes heauskselt lasid end vaktsineerida juba aasta algul, ootavad nüüd tõhustusdoosi, sest nende immuunsus koroonaviirusele on langenud juba nullilähedale. Millal siis neid tõhustusdoose saab? Või oodatakse kuni vanurid otsad annavad?
kas teie meelest on vaksineeritu ja läbipõdenu nüüd see trooja hobune 25. oktoober 2021 15:05
to Marfa 25. oktoober 2021 15:50
Võib väga kergesti olla küll.
To Marfa 25. oktoober 2021 15:52
Pean silmas vaktsineeritud võivad levitada küll enda teadmata viirust. Läbipõdenud ilmselt mitte.
veel elust 25. oktoober 2021 14:53
Koolis sunniti vaksineerima 12 aastast . Laps raskelt haige , terve oli enne . Teavad sellest perearstid , kiirabi , EMO. See oli suur , suur mure

Jo 25. oktoober 2021 14:52
k 25. oktoober 2021 14:50
Kas kusagil kannab üle kui kell 15 on peaminisiter riigikogu ees esinemas avaldusega?
Oleks 25. oktoober 2021 14:59
huvitav vaadata küll! Kohe on 15:00, näis?
edgar 25. oktoober 2021 14:49
Neil jääb mõistusest puudu , esmane on kroonilised haiged ja vanad inimesed - just nende kehades viirused muteeruvad.
minuarvates 25. oktoober 2021 14:48
ainus, mis ka reaalselt tagas, et inimene pole nakatunud, oligi negatiivne testitulemus, aga nüüd tarkurid arvasid, et see enam ei sobi vaid sobib ainult elektroonilne tõend, mis ütleb, et inimene on süstitud ja kui hästi läheb, siis ka võib-olla nakkusevaba. Ja see süstitu võib vabalt ringi jalutada ning nakkust külvata ja kõik on košer, aga süstimata inimesel pole lubatud nakkust levitada... Umbes sama nagu postiivne rasedustest enam ei kõlbaks vaid võimaliku raseduse "tõestamiseks" tuleks näiteks lõhkine kumm ette näidata...
Kkallas ära mängilolli 25. oktoober 2021 14:47
Astu tagasi ja te rahvale rõõmu
Just nüüd. 25. oktoober 2021 14:45
Südameprobleemid sagenevad – Rootsis kehtestati alaline Moderna mRNA koronaarvaktsiini keeld.
Süüdlased on teada. 25. oktoober 2021 14:44
Tegelikult on tekkinud olukorras süüdi eelkõige haridusminister Liina Kersna, kes soovib iga hinnaga koole lahti hoida ning loomulikult ka Kaja Kallas, kes seda lubas teha. Isegi natuke mõtlev inimene sai aru, et see oli vale otsus ja tagajärjed on nüüd käes.
v 25. oktoober 2021 14:39
Tean paljusid kes vaktsineeritud ja väga palju neist räägivad,et pea hakkas pidevalt valutama kukla poolelt mida enne vaktsineerimist polnud kunagi aga kes teab pikkema aja möödudes mis veel. Kui palju muud hädasid võib vaktsineerimisega kaasneda.Inimesi igasuguseid ühel midagi aga teisel häda kaelas ja kaevata pole kuhugi - keegi ei tunnista,et vaktsiin süüdi.Algul kui lähed vaktsineerima antakse paber ja allkirja sellele kus kirjas et võivad kõrvalnähud olla kuna keegi ei vastuta.Vastutad ise kui lased vaktsineerida.

vaba valik 25. oktoober 2021 14:35
Lähen panka relv käes palun delleril kott raha täis panna samas sihin ta kaas töötajat. ta teeb mida palun uksel tuleb politsei vastu ütlen et ta ju vabatahtlikult tegi seda . ma ju ei ähvartanud teda kas võin siis koju minna? vaevalt valitsus ju ei ähvarda meid kui me ei vaksineeri siis keegi sureb.
tegelik olukord 25. oktoober 2021 14:33
lõpetatud vaktsiinikuuriga inimene sai haiguse töökohal kolleegilt, kes oli haigestunud ja samuti 2x vaktsineeritud (lõpetatud kuuriga). Põdes raskel palavikuga 39 ca nädal. Järeldus: vaktsineerimine ei takistanud nakatumist, nakkuse edasiandmist ja haigestumist.
ainult ajudeta inimene 25. oktoober 2021 14:38
teeb järeldusi 1 juhtumi põhjal, aga seda ei näe, kes ja kui palju on haiglas ja kes surevad.
Ise oled ajudeta 25. oktoober 2021 14:56
Igapàevased TA teated nàitavad seda sama.
Karl 25. oktoober 2021 14:33
Külmetushaigus on nüüd koroonaviiruseks ristitud.
M 25. oktoober 2021 14:23
Tuttav vaktsineeritud inimene oli nädal aega kodus haige, istus kodukontoris. Testi tegema ei läinud, igal pool käib nüüd edasi. Seda, kas tal tegelikult koroonas oli ei tea, aga temal on igatahes õigused.
Mis õigustest räägid, 25. oktoober 2021 14:39
kui inimene on haigena kodus?
Kalle 25. oktoober 2021 14:56
oleks vastanud-delikaatsed isikuandmed, mis sinu asi on...
to Mis õigustest räägid, 25. oktoober 2021 15:49
Õigustest vahetul pärast põdemist ja ilmselt nakatumisvõimelisena näiteks kohvikusse, kontserdile, teatrisse, spasse jne. Vaktsineeritu ei lähe kirja ka lähikontaktsena ja ei pea jääma koju.
K 25. oktoober 2021 14:22
Kaka pläma pole mõtet kuulata,kui tuleb see nägu ekraanile,lülitan kiiresti teisele kanalile.Tehke samamoodi!
jah 25. oktoober 2021 14:31
ekre pläma pole mõtet kuulata, lülitan kiiresti teisele kanalile.Tehke samamoodi!
Jahhile 25. oktoober 2021 14:59
Ekret ega teisi teisitimòtlejaid enam pildile ei lastagi. Sòna on vaba:)
Vaktsineeritud inimene levitab 25. oktoober 2021 14:20
Saage aru, et vaktsineeritud inimene levitabki seda haigust. Just selline inimene levitab ! Vaktsineeritud inimesed levitavad ka omavahel ning haigestuvad. Esialgul kergemalt ning edaspidi juba raskemalt ning siis juba väga rakselt ja lõplikult.
Ja 25. oktoober 2021 14:43
vaktsineerimata inimesed ei levita? Kuidas võib niisugust ühekülgset lo-llust kirjutada? Ja päevast päeva.
Tegelik probleem 25. oktoober 2021 14:18
Tegelik probleem on selles, et seda tervishoiusüsteemi on nii palju reformitud, et alles on ainult riismed. Suur hulk meditsiinitöötajaid on lahkunud välismaale, peamiselt Soome.
no 25. oktoober 2021 14:17
ma tahaks teada MIKS süüdistatakse vaktsineerimata inimesi selles, et suur osa 80pluss vanureid ei soovi vaktsineerida ja satuvad haiglasse? Tintla poolne vaktsineerimise surve on täiesti jäledaks läinud, manipuleeritakse, hirmutatakse, ähvardatakse! Kas mõistus on täiesti kadunud? Lugege Ellami teksti dlfis, see on väga paljude inimeste arvamus!
Paljude 25. oktoober 2021 14:45
aga mitte enamuse arvamus. Enamus kuulab tõeliste arstide ja professorite nõu.
eile õhtul AK-s 25. oktoober 2021 14:46
oli ülekanne haiglast, kus vaktsineerimata inimene põhjendas oma rumalat tegu, nagu ütles, sellega, et teiesugused vaktsiini vastased on oma hirmutamis propagandaga inimesed ära hirmutanud, seega, süüdi olete teie.

75+ 25. oktoober 2021 14:11
Seda ei oska keegi öelda, kuidas sellest haigusest lahti saada. Täna üks surnutest oli vaktsineeritud. Lätlased kandsid terve suve maske, kuid haigust veel rohkem, kui meil See kõik on üks suur küsimärk????
Kodani k 25. oktoober 2021 14:21
Arstid ja teadlased on selles küsimuses ka erinevatel seisukohtadel. Ühed ütlevad, et vaktsiin ei aita. Kui teha antikehade test ja see on korras, siis inimene ei nakatu või põeb kergelt. olen aru saanud, et oma immuunsüsteemi tugevdamine on ainuke lehendus ja olla positiivne, ehl mõelda positiivseid mõtteid, armastada ennast ja teisi.
v 25. oktoober 2021 14:06
Teatud inimesed just arstid valetavad.Just rääkis üks arst,et väljaspool kliinikut ei tohi rääkida.Tegelikult pidi vaktsineerituid OLEMA PALJU ROHKEM HAIGLAS kui arvudes öeldaks.Seega igasuguste arvudega manipuleeritakse,et aga oleks rohkem kes hirmuga vaktsineeriks.Selle tulemusel ma ei usu ühtegi arsti ega tegelast enam.Ei ole vaktsiinivastane kuid milleks aetakse niisugust juttu ja ajakirjandus läheb nende suure valedega kaasa.Kardan tagajärgede pärast mis võivad olla.Kes kinnitab,et minuga midagi juhtu ja mis ma sellest saan kui mingid halvemad tagajärjed.
Valve 25. oktoober 2021 14:12
Paljugi mis nurga taga räägitakse ja sina usud. Kui see oleks ÕIGE arst, oleks ta seda avalikult rääkinud
Kodani k 25. oktoober 2021 14:27
Üle saja arsti ja õe pöördusidki Riigikogu, Valitsuse ja õiguskantsleri poole.
e. to Valve 25. oktoober 2021 14:28
Tahad, et sind lintšitaks? Kas päriselt oled selleks valmis? Loe peavoolumeediat, vaata tv-uudiseid. Täiesti mõistetav, et vähe on neid, kes massiivse lausvaktsineerimise propaganda taustal midagigi omamoodi saaks arvata, riskimata oma pea veeremise ja tulevase töötusega.
Siin 25. oktoober 2021 16:21
on imbunud selline lugu välja,et kui tädi Maalikene kuskil hooldekodus ja jääb kovidisse,läheb kirja ,+ nii seal kus sisse kirjutatud kui ka hooldekodu aadressiga.Nii ,et duubeldame.Omaette huvitav lähenemine.Teate ,ühtegi numbrit ei usu.
Ilmselge 25. oktoober 2021 14:03
Niikaua on võimatu koroonapandeemiast jagu saada, kuni vaktsineeritutele ei kehtestata piiranguid. Kuna vaktsineerimata inimestel on keelatud reisida ja massiüritustest osa võtta, siis levitavad koroonaviirust ainult vaktsineeritud. Seega valitsuse vale koroonapoliitika on kõige kurja juur.
nojust 25. oktoober 2021 14:37
suur osa inimesi ju selle teadmisega, et vaktsineeritud saavad VABAKS, ei haigestu ja ei nakatu. See oli kõik vale. Nagu nüüd on selgunud, et selle viirusega oled üks kord süstlaotsas, igavesti süstlaotsas. enda immuunsüsteem ütleb vaikselt üles.
tore kompositsioon 25. oktoober 2021 14:02
kaka-auschwitzi surmaingel, kiigakaaga, üllekene-ei tohi piiranguid, põhiseadyse vastane, kadai-ega covid eestisse jõua, sule -mõmiseb mida kaka käsib
R 25. oktoober 2021 14:02
Kallase vastus ,et vaksineeritute puhul nakkumine ei tähenda veel haigestumus??? Nagu wtf,ehk siis nakkumine on ok,edasi levitamine ok,Viiruse levik on ok?? Testimine mis siiani toimis ,ning mingilgi määral oli orientiiriks ,kes pos kes neg.See ei ole ok. Imestate miks Ekre lahkus,kui sellised vastused tulevad?:D Appi Kaja ,pole mitte mingisugust respekti selle inimese suhtes,kes sellist iba suust välja ajab....ööaaak
Silmakirjalikud 25. oktoober 2021 14:00
Aga nädal aega tagasi, kui ka siis viirus kenasti levis, oli valitsus vait. Valimine oli neile nii tähtis.
Juudas 25. oktoober 2021 14:13
Oi ,ja kui vait veel EKRE oli . Ei piiksu ega prääksu , nüüd padundab . Ikkagi valimised ja totaalne hirm volikogudest välja jääda.
Huvitav, 25. oktoober 2021 13:56
..et mida rohkem vaxitakse,seda rohkem haigeid.Kes selgitaks?
Kodani k 25. oktoober 2021 14:03
Sest need vaxid ei aita, ehk vaid kuni 50% natuk aeg. Sama gripivaktsiiniga. Sesoonsete viirushaiguste vastu pole keegi suutnud vaktsiini leiutada. Aitab vaid oma immuunsussüsteemi tugevdamine.
Mõttetu 25. oktoober 2021 14:04
Minu tütar oli kuua aega tagasi süstitud, aga nüüd on ikka koroonahaigena kodus. Samas poes käies kandis alati maski ja tegi kõik, et olla nii endale kui teiste jaoks ohutu.
aga 25. oktoober 2021 13:55
miks ei oleks võinud lapsed koolis maske kanda?
Kodani k 25. oktoober 2021 13:59
Mask ei kaitse 100%, see juba tõestatud. Kui üldse kaitseb.
e. 25. oktoober 2021 14:19
Massiline laste ärasaatmine päevaks kodunt ja koondamine ühte kohta on inimkonna eksistentsi pikas plaanis uudne ja sellest tulenevalt ehk isegi liigiliselt ebakohane. Kui lastel oleks päris kodu (mitte kõigi mugavustega korter igavlemiseks) õpiks nad praegu isa-ema kõrvalt ametit - muusik õpetaks muusikat, kirjanik kirjutama, kubjas kupjama, kuduja kuduma ja külvaja külvama. Aga mitte ei puhuks üksteisele umbses ruumis koroonat silma.

Eesti kodani k 25. oktoober 2021 13:53
Kus oli koroona sel ja eelmisel suvel? Miks sügisel hakkavad viirused levima? Kas inimene ei kaitse külmade saabudes oma tervist või mängib päike siin oma rolli või D vitamiini puudus? Selgust oleks vaja.
??? 25. oktoober 2021 13:55
Mine kooli, saad ehk teada.
e. 25. oktoober 2021 14:07
Viirus ei levi aastaaegade järgi vaid lihtsalt lainetena, sest pärast tugevat pidurile vajutamist (sulgemisi) lastakse pedaal täiesti lahti ning lõbujanuliste piduliste/ maailmahulguste hordid külvavad maha järgmise koroonalaine seemne. Kuidas me klassik ütleski: koroona on pidude haigus. Tundub, et Jumal ootab rahvalt kainemat-küpsemat eluhoiakut. Elage rahulikult oma elu omaenda ilusal kodumaal. Tehke tööd, mis on töö, ärge tantsige turistide raha nimel kamaaruskat. Ja järgmine laine jääb ära.
Vene ajal oli ka gripilaineid. Siis ei olnud ringirändamist ega suuri pidusid. 25. oktoober 2021 14:16
e to Vene ajal: 25. oktoober 2021 14:49
Fakt on, et esimese laine järel saadi Eestis kuuajase pidutsemispaastuga koroona nii hästi kontrolli alla, et võis elada täiesti rahulikku elu, kuni Tartu ja Virumaa läbuurkad jälle täistuuridel tööle hakkasid. Nii lihtsalt see teine laine algaski. Paluks mitte siduda seda augusti soojade ööde vm. aastaaja nähtusega. PS. Gripp ja covid-19 on erinevad. Grippi pole täiskasvanuna põdenud, koroonat aga kohe selle ilmudes nii, et saanud arugi kust see tuli hoolimata tagasihoidlikust eluviisist. Nakatunuga suhtlemine ei sõltu aastaajast. Gripp levib piiskadega, covid aerosoolina. See on suur vahe.
Tähed ütlevad 25. oktoober 2021 13:52
Kallas lahkub uuel aastal päevapealt, kannatust.
25. oktoober 2021 14:18
See saab rõõmupäev olema!
Kuu ütleb 25. oktoober 2021 15:02
siis tulevad pudrumäed-piimajõed ja ussirohi käsukorras
Gabtšenko 25. oktoober 2021 13:51
Lamemaalane jäägu haigla ukse taha, ravigu inglite ja kristallidega
Gab 25. oktoober 2021 14:14
Ja maksku ise oma ravikulud!
Piuks 25. oktoober 2021 15:47
Kui vaktsineeritud inimene mind nakatab, kui palju ta mulle peab kompensatsiooni maksma (lisaks ravikuludele)?
Pts 25. oktoober 2021 13:51
okei 25. oktoober 2021 13:50
Näib, et EKRE saadikud Mart Helme ja Kert Kingo on istungilt lahkunud. Kas pole piisavalt tähtis teema või said küsimused otsa?
Nad 25. oktoober 2021 14:48
läksid neid oma protsente, mida teineteisele telefonis näitasid, arutama. Keegi teine nende "loogikast" aru ei saanud.
apteeker 25. oktoober 2021 15:03
läksid ussirohule järgi
nii on 25. oktoober 2021 13:48
Meil peres 6 haiget 4 vaksineeritud ja 2 last (ei ole vax), kes koolist tõid nakkuse.
Ix 25. oktoober 2021 13:46
Märtsis oli juba jama.Tehti vaid turismi,kontserte jne.Peaminister ei teinud midagi.Oleks siis tegutsetud,oleks praegu nn.korras.
Meie suurim probleem 25. oktoober 2021 13:44
on see ajuvaba valitsus.

Viimaks 25. oktoober 2021 13:39
ärkasite, saadikud! Väga hilja kahjuks. Ka Teie tegemata töö on oluline! Poliitikud pole suutnud oma valijate heaks teha seda, mida neilt on oodatud. Kaitsta ühiskonda rumaluse ja enesekesksuse pealetungi eest.
Tõepoolest 25. oktoober 2021 14:21
Lubasite, et Eesti saab paremini hoitud, aga valimiseelsel perioodil ei hoidnud keegi.
25. oktoober 2021 13:38
Johnson & Johnson (Janssen) müüs teadlikult kümneid aastaid imikupuudrit, mis sisaldas asbesti ja tekitas vähki: https://www.reuters.com/investigates/special-report/johnsonandjohnson-cancer/
50 aastat tagasi 25. oktoober 2021 13:49
Milleks sellest täna rääkida - veel 30 aastat tagasi oli asbest hea soojustusmaterjal mida igal pool kasutati. Loetle need ehitus ja soojustus firmad ka üles, miks neilt raha ei nõua. Lihtsalt J&J oli veel alles, et saaks raha nõuda.
Kuulge inimesed 25. oktoober 2021 13:33
Maailmas on tänaseks tehtud 6,9 miljardit covid vaktsiinisüsti! Kui nendes vaktsiinides midagi nii valesti oleks nagu üritatakse uhhuude poolt väita siis seda peaks väga massiliselt näha olema. Ivermektiin ei ole ravim ega ennetav, sest doos milles seda tuleks manustada on 250-300x suurem kui normaalselt võimalik ning ka siis on effekt väike. K. Saarma võiks enne lugeda kui jaburusi suust välja ajab - värsked tagajärjed sellised: Toxic Effects from Ivermectin Use Associated with Prevention and Treatment of Covid-19 www.nejm.org/doi/full/10.1056/NEJMc2114907
Einoh 25. oktoober 2021 13:37
oleneb mis uudiseid sa loed. Miljonid inimesed maailmas kahtlevad selles suurürituses. Sõltub muidugi sellest kui hea on analüüsivõime.
Einoh 25. oktoober 2021 13:38
oleneb mis uudiseid sa loed. Miljonid inimesed maailmas kahtlevad selles suurürituses. Sõltub muidugi sellest kui hea on analüüsivõime.
25. oktoober 2021 13:39
Vaksitootjad kardavad vastutust “This is a unique situation where we as a company simply cannot take the risk if in four years the vaccine is showing side effects,” Ruud Dobber, a member of Astra’s senior executive team, told Reuters. ...EU officials told Reuters this week product liability was among contentious points in European efforts to secure supply deals for potential COVID-19 vaccines from Pfizer, Sanofi and Johnson & Johnson. https://www.reuters.com/article/us-astrazeneca-results-vaccine-liability-idUSKCN24V2EN
Einoh 25. oktoober 2021 13:48
oleneb mis uudiseid sa loed. Miljonid inimesed maailmas kahtlevad selles suurürituses. Sõltub muidugi sellest kui hea on analüüsivõime.
Terviseprobleemid 3-5 aastaga 25. oktoober 2021 14:07
Vaktsineeritutele tekivad tervislikud probleemid 3-5 aastaga. Immuunsus on nõrgendatud ning lisatoose on vaja juurde. Seniks kuni ...lõppeb kõik.
kas 25. oktoober 2021 14:10
kvantiteet tagab kvaliteedi, ei usu.Ivermektiin on aastakymneid tagasi saanud kasutamisloa ravimina.Kui nyyd ametlikult who teatab, et on toimiv ka koroona suhtes, kaotavad ajutist ja hädaluba omavd vaksiinid kasutamisloa. kontrollandmete esitamise aeg on alles 2023
@Terviseprobleemid 3-5 aastaga 25. oktoober 2021 14:24
Ja maailmalõpp tuleb aastal 2000 - oops ikka 2012 - jälle oops.. Ennusta enne ülehomset ilma täpselt... Kindel on aga juba täna - terviseprobleemid vaktsineerimata koroona läbipõdenutel, ka neil kes kergelt põdenud... good luck - ja lugege: www.health.harvard.edu/blog/the-hidden-long-term-cognitive-effects-of-covid-2020100821133
Mis 25. oktoober 2021 14:30
tervise probleemidega need 6,9 miljardit viie aasta pärast maadlevad seda keegi ei tea,peaasi et kõik saaks oma süsti kätte.
Buratiino 25. oktoober 2021 13:27
Mitu sajandit tagasi kirjutas Vene kirjanik Krõlov jutukesi. Neid nimetati valmideks. Üks jutt oli selline, kuidas loomad orkestrit tegid. Et alguses pasunad paremale ja viiulid vasemale. No ei kõlanud hästi. Siis tõsteti pillimehed vastupidi _______ Pasunad vasakule ja viiulid paremale _______ ikka ei kõlanud hästi. Pillimehed lihtsalt ei osanud pilli mängida. Miks Toompeal ei saada Krõlovi valmidest aru? Kas Toompeal keegi numbreid ja tähti tunnem? Arvutada ja lugeda oskab?
vanamemm 25. oktoober 2021 13:22
Kui vaktsiinid toimiksid ja annaks ka kaitset, siis miks kannab haiglapersonal skafandreid edasi, kuigi KÕIK ON VAKTSINEERITUD, maskist ju piisaks. Aga ei, nemad teavad, et vaktsiiniga või ilma käib looduslik ellujäämisvalik. Olen saanud 2 Astra-Zeneka süsti, kas mul tekkisid antikehad, ei tea, pole ju uuritud ja kolmas süst pidi immuunsüsteemi täielikult lagundama, seega jäängi siis süstla otsa, kui elada tahan. Miks paljud riigid loobusid Astra-Z. aga meie ostsime endale veel juurde. Kas seal ei peitu meie suur ja punane nakatumine ja mina olen "tõendi!" järgi ohutu, aga kas olen?
Marko 25. oktoober 2021 13:36
Sama küsimus Moderna kohta. Kõik Põhjamaad on Modernaga vaktsineerimise lõpetanud, aga meie mitte. Kas meie organism erineb siis näiteks taanlase omast?
Karl 25. oktoober 2021 13:19
Miks ma ei näe hindeid 1 kohtades mis diskrimineerivad ja viisi, mis ei diskrimineeri? Miks te nii vagurad olete? Iga restoran kes mind ei diskrimineeri ja kõhu täis söödab, saab viie, isegi kui toit pole suurem asi <3
25. oktoober 2021 13:18
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Juudas 25. oktoober 2021 13:19
Paluks viidet ,kust selliseid andmeid saad
Vaktsiin 25. oktoober 2021 13:14
Kui hakati vaktsineerima tekkis ka kohe palju haigeid. Nakatasid ka terveid. Kui ei vaktsineeritut oli ka haigeid vähem. Edu!
Vaktsiinile 25. oktoober 2021 14:03
Mu meelest tõusis massvaktsineerimisega koos ka surmade arv sellistesse kõrgustesse, kus see pole iial varem olnud.
Piuks 25. oktoober 2021 15:42
Ilmselt see ongi eesmärk.

Probleemile 25. oktoober 2021 13:10
lahendus oleks negatiivne test,aga eesti valitsus pooldab covid positiivset koroonapassi.Pea pooled süstitutest on viiruse kandjad.
Nakatumist 25. oktoober 2021 13:24
ei saa enam peatada, on vaja peatada haiglate täituvus. 65+ peaksid end vaktsineerima ja vähendama oluliselt oma kontakte, sest just nemad koormavad haiglaid. Olen ise 70a. ja vaktsineeritud.
Piuks 25. oktoober 2021 15:41
Õiguskantsler ütles välja, et nakatamise piiramine pole enam eesmärk. Et aga teadlik nakatamine on endiselt seadusevastane, siis järelikult peame hakkama vaktsineeritud nakatajaid meie tervise rikkumise pärast kohtusse andma.
ei taha kommenteerida 25. oktoober 2021 13:08
On olemas imeravim mis aitab 25. oktoober 2021 13:14
On tarvis autoriteeti keda rahvas kuulaks nagu näiteks MHelme a selleks peab kkallas tagasi astuma
..... 25. oktoober 2021 13:07
Äkki siis pakuks ka mingeid tegelikke hüvesid neile, kes vaktsineerivad. Näiteks 2 tasustatud vaba päeva pärast vaktsineerimist, et keha saaks taastuda. Ja pensionäridele tõesti reaalselt raha, kui nad süstivad.
Vaktsineerimine 25. oktoober 2021 13:09
On tasuta. See ei jää raha taha kinni. Ei pea andma raha vaktsineerimisele motiveerimiseks.
25. oktoober 2021 13:10
Kujuta ette, et lased endasse mingite rahaahnete lääne ettevõtete eksperimentaalset geenitehnoloogia solki süstida, sest pakutakse 50€. :D
Raha 25. oktoober 2021 13:16
ei ole vaja kellelegi maksta. Oma ravi maksku kinni need, kes pole vaktsineeritud. See oleks hea meede.
...... 25. oktoober 2021 13:51
Asja point jääb siin ikka osadel arusaamatuks, et pakkuda midagi selle eest, et inimesed "vabatahtlikult" läheksid vaktsineerima, mitte teha midagi sundimiseks või hirmutamiseks.
Piuks 25. oktoober 2021 15:38
Rahale. Kui vaktsineeritud inimene mind nakatab, kui palju ta mulle peab kompensatsiooni maksma (lisaks ravikuludele)?
Enam ei ole muud tagasiteed 25. oktoober 2021 13:05
Kui et peaminister kkallas peab tagasi astuma Ta on näidanud pea 10 et pole suuteline riiki juhtima
Tom 25. oktoober 2021 13:50
Küsin: kui Kaja Kallas astub tagasi, kas siis lasete vaktsineerida?
Tom 25. oktoober 2021 13:51
Küsin: kui Kaja Kallas astub tagasi, kas siis lasete vaktsineerida?
Pfizer on varem süüdimõistetud ravimikõrvalmõjude mahavaikimises: 25. oktoober 2021 13:05
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2875889/
Kallase jutt 25. oktoober 2021 13:02
Nagu kõikk saavad corona kohta infot perearstidelt ei vasta tõele, üksasi on rääkimine ja teine nõtkemiseni ülekoormatud arstid ja õed, aga selles põhivajadus ju ongi, ei ole ju raske aru saada aga mis toimub valitsejate peades ei ole võimalik aru saada.
Järeldus 25. oktoober 2021 13:00
Õhuke riik jääb hätta kui tekib mõni tõsine õnnetus või haiguspuhang kui vajavad ravi sajad ja sajad inimesed.
uuritakse? 25. oktoober 2021 13:02
no las uurivad siis, mis muudki teha kui uurida.
Vastus Andres Korkile. 25. oktoober 2021 12:57
Ma pean ka olema ca 10 h päevas tööpostil ja nii 5 päeva nädalas. Pole küll meditsiini töötaja, aga millegi pärast ka ei saa olla kodus oma pere keskel, kuna pean olema tööl. Mille poolest meditsiinitöötaja rohkem kodus peaks olema kui teised töötajad?
Ka palju tööd 25. oktoober 2021 13:00
Sama siin.Meil vanadekodus on ka meeletu töö ja kiirus.
Vastus vastusele. 25. oktoober 2021 13:06
käi ka kuu jutti koroonavarustuses tööpäeviti ringi ja siis arutaks seda küsimust uuesti.
Tõesti 25. oktoober 2021 13:42
Tegelikult ei peagi.Aga kui kõik loobuksid meditsiinis ûletunnitööst,siis peaks osa haiglaid eestis kinni panema
To vastus vastusele 25. oktoober 2021 14:12
Osalt ka omad vitsad peksavad, kui kevadel suure hurraaga õdesid ja arste lahti lasti. Teine probleem on, et nt Tartu kliinikumis on personalist 37 inimest ise koroonas, st haiguslehel. Kol.as probleem on, et meie riigil puudub meditsiiniline tagavara kriisiolukordadeks, sest seda pole vajalikuks peetud. Meil ju midagi ei juhtu ja mingi varu pidamine tahab ju raha. Neljas põhjus on reformides, mida alustati 2017 ja mille käigus hakati hoogsalt vähendama haiglate voodikohtade arvu. Aga süüdi on ikka tavainimene, sest valitsus süüd omaks ei võta.

25. oktoober 2021 12:55
https://digi.geenius.ee/rubriik/uudis/vaktsineeritud-peavad-koroonapassi-uuesti-tegema-pass-kehtib-tegelikult-poole-luhemat-aega-kui-meile-oeldi/
Mart 25. oktoober 2021 12:57
See on meie suurepärane IT-haridus.
ilmatarga inimeseta ei juhtu midagi 25. oktoober 2021 13:12
Tegelikult on kõik inimese kätes Jumala abiga
ilmatarga inimeseta ei juhtu midagi 25. oktoober 2021 13:12
Tegelikult on kõik inimese kätes Jumala abiga
ilmatarga inimeseta ei juhtu midagi 25. oktoober 2021 13:13
Tegelikult on kõik inimese kätes Jumala abiga
to jumala abiga 25. oktoober 2021 13:58
Üks i d i o o t jälle juures.
imelikud 25. oktoober 2021 12:54
imelik asi,ei tea juba teist aastat suures asutuses COROONAS RASKEID HAIGEID OLEVAID, vaid mõned üksikud kodustel ravidel, meil ju raskete haigustega igal ajal olnud, miks tõde ei toodud juba alul,kus ja milline koht lasi sellise viiruse maailma, kõikidel suud lukus,kuid küll see varsti selgub.
Koroona algusest siiani NEGATIIVNE!!! 25. oktoober 2021 12:54
Mind rahaga ära ei osta!!!!!, Elan maal ja seega ma ei ohusta kedagi, veel vä hem - - - minu arvelt ei pea ükski plaanilise haige voodikoht kinni olema!!!! Ei pea ka magusate sõnadega mind meelitama---see ei mõju!!! Sest arvestan niigi praegust olu'korda ja hoolin teistest inimestest!!!! Suudan käituda nii, et keegi ei nakatu----SEST MA ISE EI OLE POS ITIIVNE!!!!! HOOLIN ENDAST J A TEISTEST NING JUST SEEPÄRAST EI V A KTSINEERI!!!!!! POLE MÕTET KELLELGI MIND MÕJUTADA!!!!!!
Järgmine diagnoos 25. oktoober 2021 12:53
Vaktsineeritu ei mädane.
Mart 25. oktoober 2021 12:51
Alguses räägiti, et vaktsineeritud ei nakatu, siis et ei haigestu, siis et ei haigestu nii raskelt, siis et ei satu haiglasse, nüüd on jutt et ei satu intensiivi.
tundub nii 25. oktoober 2021 13:09
et antivaxxerite püha üritus, aretada riigis välja vaktsiinidele allumatu viirustüvi, hakkab ilmet võtma. Atehh teile antivaxxerid, koos naudime tulemust
Piuks 25. oktoober 2021 15:25
Tundub niile. Evolutsioonilisest survest oled kuulnud? Heterogeensem populatsioon on haigustele vastupidavam kui homogeensem, st vaktsiin suunab viiruse arengut endast mööda, uusi tüvesid andma. Bioloogid, kes vastupidist väidavad, pole reaal- vaid rohelised sotsiaalteadlased (kahjuks on selliseid aina rohkem)
Rein. 25. oktoober 2021 12:49
Poleks meil sellist nakatumist kui oleks koolid õigel ajal kinni pandud. Sealt see kõige suurem nakatumine alguse sai. Pr. Kersna ja lutsar sellest aru ei saanud. Lutsari juttu ei saa üldse uskuda.
Mart 25. oktoober 2021 12:55
Tegelikult see oli juba 1.septembriks teada kui palju on tänaseks vaktsineerituid, arvestades selelga, et on vaja saada kaks süsti.
Ei 25. oktoober 2021 13:28
pea lapsed vanainimeste rumaluse pärast kannatama ja haridusest ilma jääma.
Pensionär 25. oktoober 2021 12:49
Ma ei taha ka enam tööd teha ning lahti ei saa mind keegi lasta, mulle piisab pensionist ja kuu lõpus jääb mul raha isegi üle ning kohvi ja pitsat ei pea keegi mulle ostma. Lätis turismireisil saan ka käia.
kes hooldab kergeuskliku hinge ilma sellelt kasu lõikamata elu hinnaga 25. oktoober 2021 12:48
Usu küsimus on selles, et keda uskuda, kas poliitik on aus oma usus rahvast valgustama oma usuga?

ravikulude kinnimaksmine 25. oktoober 2021 12:48
huvitav-huvitav. Need, kes pole siiani põdenud, kuid maksavad makse, maksavad ju kaudselt kinni kõikide, ka vaktsineeritute, ravikulud. Ja nüüd selgub, et OMA haiguse peavad nad ise kinni maksma?
Riigimaksudena (sotsmaks + ravikindlustus) 25. oktoober 2021 12:54
tasun igakuiselt üle riigi keskmise palga suuruse summs ja ei ole selle riigi 30 aastase kestvuse jooksul viibinud haigalravil, viimane haigusleht gripiga oli kümme aastat, tagasi hambaravi oma kulul jne. Selliseid inimesi on veel javeel, kelle ainus rõõm on seda maksuraha tasuda, ise seda kasutamata. Ja nüüd visata mitu kivi nende suunas - no vabandage!
Mart 25. oktoober 2021 12:56
Ma tahan ka teada. Kui ma pole vaktsineeritud ja ei ole haiglasse sattunud. Kas ma saan siis vaktsineeritute ravikulud tagasi?
rehknut 25. oktoober 2021 13:11
Kui ravikulud on 34 miljonit, siis antivaxxerite ravikulud on neist 33miljonit. 1:33`le
rehknut 25. oktoober 2021 13:12
Kui ravikulud on 34 miljonit, siis antivaxxerite ravikulud on neist 33miljonit. 1:33`le
Ei 25. oktoober 2021 13:31
pea, kui ei haigestu.
vaat see ravikulude kinnimaksmine... 25. oktoober 2021 12:46
mis ajuke sünnitab sääraseid mõtteid? Ma pole kahe aasta jooksul koroonat põdenud ega kavatse ka edaspidi. Ometi olen sel ajal maksnud kinni kaudselt oma maksudega kõikide vaktsineeritud koroonahaigete ravikulud. Huvitav-huvitav. Tähendab mina pean maksma mulle tundmatute lollist peast vaktsineeritud isikute ravikulusid, aga minu eest nemad maksma ei pea???
New 25. oktoober 2021 13:27
"Ometi olen sel ajal maksnud kinni kaudselt oma maksudega kõikide vaktsineeritud koroonahaigete ravikulud." Kõva palk sul. Et paari aastaga oled makse maksnud umbes 1000 000 eest. Oled Sõõrumaa eks ole. Kõva rikas vend oled.
... 25. oktoober 2021 12:41
https://objektiiv.ee/meedikute-ja-teadlaste-uhispoordumine-vaktsiinide-moju-on-lubatust-vaiksem-sotsiaalne-survestamine-tuleb-lopetada/
setu 25. oktoober 2021 12:40
Lugudes teie kommentaare, siis eestimaa ei kaotaks midagi, kui enamus teiesugustest mõttemeistritest sussid püsti ajaks.
jääb tugi ainult alla panna 25. oktoober 2021 12:42
Mart 25. oktoober 2021 12:44
Miks siis kui on vaja näidata kui hea olukord on, siis räägitakse, et maailma targim rahvas? Siis võiks ka sellest rääkida, et kolmandik ei saa põhikooli matemaatika eksamil läbi.
🌸🌸🌸 25. oktoober 2021 12:55
Ja sama sulle ka!!!!!!
nii juhtub kui tark olla 25. oktoober 2021 13:15
Mardile, siis on eriti tark ja ei raiska aega üldse asjata.
nii juhtub kui tark olla 25. oktoober 2021 13:15
Mardile, siis on eriti tark ja ei raiska aega üldse asjata.
oi, 25. oktoober 2021 12:37
kui imetargad näod! Panikööride kokkutulek.
Ei ole ju vihakõne 25. oktoober 2021 12:32
kui ma arvan, et miks valitsus ei võta siis midagi ette, et med.töötajad "ei taha seda tööd teha (Kaja Kallase enda ütlus tänasest sõnavõtust). Ja arvan, et sellise koormuse juures, kus annetajad peavad neile toitu ostma, ei taha tõesti tööd teha. Mina ka ei tahaks! Samas, Tanel Kiik on ka tööminister. Mida on Kiik teinud, töö ja puhkeaja seaduse raames, pluss palgatingimused? Ei maksa hädaldada rahvale kui rahvast ei hoolita!
kuidagi tuleb ju siiski elada lõpuni, olgu siis nii nagu kujuneb enda tahtest 25. oktoober 2021 12:54
Saatan peitub pisiasjades ja see jutt on ka saatanlik säde silmades esitatud?
Hämming 25. oktoober 2021 12:32
Hämmastav, millised vastused saavad küsinud.
samas küsida võib siiski kõike 25. oktoober 2021 12:56
Vastused on küsimusest lähtuvad rahva enda tarkuse najal
koda 25. oktoober 2021 12:31
Vaktsineerimisvastaseid jätkub suremiseks järgmise aasta kevadeni. Olge valmis, eriti mehed
🐬🐬🐬 25. oktoober 2021 12:56
Sama sullegi!!!! Head tervist!!!

Mart 25. oktoober 2021 12:30
Kaja, kas on tekkinud koroonakoldeid jõusaalides või resoranides, et neid piirata?
kui etaloniks on vesi 25. oktoober 2021 12:58
Hea küsimus nagu siis, mitmes pits teeb purju?
kui etaloniks on vesi 25. oktoober 2021 12:58
Hea küsimus nagu siis, mitmes pits teeb purju?
kui etaloniks on vesi 25. oktoober 2021 13:00
Hea küsimus nagu siis, mitmes pits teeb purju?
kui etaloniks on vesi 25. oktoober 2021 13:00
Hea küsimus nagu siis, mitmes pits teeb purju?
eile Rocc al Mares 25. oktoober 2021 13:08
Läksin sööma, keegi passi ei küsinud ja äkki tuli maaalt politsei ja käskis söögi kaasa võtta, siis jooksin karbiga edasi- tagasi jne. Lõpuks sain autosse sööma- kõik vaatasid mind nagu katkuhaiget Vatku tõbilast.
25. oktoober 2021 12:30
See koroonapasside jälgimise programm oleks hea asi. Kui hommikul ärkad ja ei mäleta kus eile käisid, siis lülitad programmi sisse ja näed: teater, baar, restoran, baar, baar, baar, lõbus naine
vandiste 25. oktoober 2021 12:24
Paluks Indialt ja Jaapanilt abi
Tui 25. oktoober 2021 12:23
Miks ei saa kommenteerida? Vaktsiinivastaste mõtted on kõik kirjas, aga mis see on, et viisakaid ja mõistlikke arvamusi ei avaldata???
Sõltub, 25. oktoober 2021 12:25
kes millist ütlust viisakuseks peab!
🐧🐧🐧🐧 25. oktoober 2021 12:58
Vastus on su enda kommentaaris!!!! Mõtle!!!
spordi huviline. 25. oktoober 2021 12:22
koroonast on neil savi, käib maletamine elavate nuppudega, või õigemini kabetamine, kes kelle ära sööb.Male käigud on liiga keerulised neile.
25. oktoober 2021 12:22
Miks kaks korda vaktsineeritud nii raskelt haigestuvad, et vajavad haiglaravi? Põdemine peaks olema kergem ja kodusest ravist peaks siis ju piisama? Siiani pole öeldud, kas keegi on juba koroonast ka tervenenuna haiglast välja pääsenud või vabanevad voodikohad surijate tõttu!
ERR kanalilt 25. oktoober 2021 12:49
Tuleb praegu ülekanne, kus targemad inimesed, kui siinsed kommentaatorid või 100 "teadlast".
Mart 25. oktoober 2021 13:05
ETVst tuli ka saade maailma targim rahvas. Kuidas järsku ei ole enam maailma targim rahvas?
Mammu 25. oktoober 2021 12:20
Inimese keha on tema enda oma; püha ja puutumatu! Mitte kellelgi ei ole õigust survestada keha omanikku tegema oma kehaga midagi, mida ta ei soovi. Sisuliselt on see vägistamine ja vägistamine on teatavasti kriminaalkorras karistatav. See pole enam vabatahtlik valik, kui sulle antakse valida; sa kas seksid minuga või juhtub sinuga midagi halba. See on ähvardamine, mis on samuti karistatav. Seega ei ole valitsuse otsused just eriti seaduspärased.
Kergeusklik 25. oktoober 2021 12:33
Kui peetakse sõda, siis ebaadekvaatne inimene, kes antakse tribunali kätte, arvsb, et ise otsustan, kas aitan vaenlast ja ei lähe süstima või lähen.
Kergeusklikule 25. oktoober 2021 12:49
Kas meil on sõda väljakuulutatud? Meil pole isegi eriolukorda kehtestatud, sõjast rääkimata. Valitsus on see, kes siin sõdib, aga teeb seda tõenäoliselt mitte rahva tervise huvides vaid hoopis muudel põhjustel.
Mõttekaaslane🤗 25. oktoober 2021 13:00
Super!!! Väga hästi sõnast tud!!! Tubli!!
Mõttekaaslane🤗 25. oktoober 2021 13:01
Super!!! Väga hästi sõnast tud!!! Tubli!!
just 25. oktoober 2021 15:10
tee politseisse avaldus, et sisuliselt vägistati. Poltsei vastus: pole võimalik, vaadake oma välimust...
nospel 25. oktoober 2021 12:18
Ma ei ole aru saanud koroonavastastest ja protestidest aga... Paar päeva tagasi tuvastati minu lapsel Covid. helistasin terviseametisse ja uurisin, et mina kui lähikontaktne mis ma tegema pean? Vastus ehmatas mind pikali. Kuna olen vaktsineeritud, ei pea ma tegema midagi. SIC ! Seega ma olen vaktsineeritud, ilmselt ka viirusekandja aga ma võin minna kohvikusse, kinno jne. Samas vaktsineerimata inimene kellel on tõend, et tal ei ole Covidit ei tohi minna kuhugi. Kas see ei ole jabur`? Ja siis imestame miks meil viirus levib nii massiliselt
Saad nüüd ise ka aru, 25. oktoober 2021 12:49
koroonapass ei ole võitlusvahend haiguse tõrjeks? Aga ometi alustad kommentaari ütlusega, "Ma ei ole aru saanud koroonavastastest protestidest aga....". Kui inimene räägib kahepalgelist juttu, pole mingit aga! Sa ise oled endale aga!
to nospel 25. oktoober 2021 12:57
Te võiksite selle näitega pöörduda valitsuses vastutavate persoonid ja sotsiaalkomisjoni poole, ka õiguskantslerile võib selle info edastada. Selgelt ebaproffessionaalne suhtumine TA poolt.
Tänud!!!! 🤗🤗🤗🤗🤗 25. oktoober 2021 13:03
Ometi üks inimene kes õigesti aru saab!!!!! Mida kahjuks kõrgharitud inimesed ei mõista!!!!!
Probleem 25. oktoober 2021 13:43
pole selle levik, vaid suremus ja haigestumus.
Probleem 25. oktoober 2021 13:43
pole selle levik, vaid suremus ja haigestumus.
Probleem 25. oktoober 2021 13:43
pole selle levik, vaid suremus ja haigestumus.
Piuks 25. oktoober 2021 15:13
Kui vaktsineeritud inimene mind nakatab, kui palju ta mulle peab kompensatsiooni maksma (lisaks ravikuludele)? Teadlik nakatamine käib paragrahvi alla.

Tartu 25. oktoober 2021 12:14
Kuulasin hommikul Kliinikumi juhi hala, et kohe kukub süsteem kokku. 900 voodikohta kokku ja Covid haigeid 47??? See on ca 6% kogumahust ja juba uppis? Ja siis räägib, et tegime 20 kohta juurde, et väga suur saavutus. Jumal küll, 30 % olek normaalne ressursi suurendamine hädaolukorras. Kuidas küll sellised tegelased saavad suuri haiglaid juhtida? Erasektorist saaks ammu jalaga võimetu tegutsemise pärast.
huvitav 25. oktoober 2021 13:00
kõigele lisaks peaks ju meil vähemalt kaks toredat välihaiglat olema, mõni aeg tagasi terviseamet teatas et tahavad ühe sellise püsti panna et orkaaniohvbrite abistamist harjutada. Kuhu nad selle tegid, ei tea, keegi näinud ei ole. Asi pidi olema WHO jaokd et mingit valmisolekut tõestada. Kas WHO kõrge esindaja Kiik tahaks kommenteerida? Ning kas on lisaks koroonale plaan is ka mõni orkaanike valla päästa?
huvitav 25. oktoober 2021 13:01
kõigele lisaks peaks ju meil vähemalt kaks toredat välihaiglat olema, mõni aeg tagasi terviseamet teatas et tahavad ühe sellise püsti panna et orkaaniohvbrite abistamist harjutada. Kuhu nad selle tegid, ei tea, keegi näinud ei ole. Asi pidi olema WHO jaokd et mingit valmisolekut tõestada. Kas WHO kõrge esindaja Kiik tahaks kommenteerida? Ning kas on lisaks koroonale plaan is ka mõni orkaanike valla päästa?
huvitav 25. oktoober 2021 13:02
kõigele lisaks peaks ju meil vähemalt kaks toredat välihaiglat olema, mõni aeg tagasi terviseamet teatas et tahavad ühe sellise püsti panna et orkaaniohvbrite abistamist harjutada. Kuhu nad selle tegid, ei tea, keegi näinud ei ole. Asi pidi olema WHO jaoks et mingit valmisolekut tõestada. Kas WHO kõrge esindaja Kiik tahaks kommenteerida? Ning kas on lisaks koroonale plaan is ka mõni orkaanike valla päästa?
Tänud! 🤗💐💐💐 25. oktoober 2021 13:06
Väga hea!!!! Hästi öeldud!!! Pea vastu!!! 🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗
huvitav 25. oktoober 2021 13:06
kõigele lisaks peaks ju meil vähemalt kaks toredat välihaiglat olema, mõni aeg tagasi terviseamet teatas et tahavad ühe sellise püsti panna et orkaaniohvbrite abistamist harjutada. Kuhu nad selle tegid, ei tea, keegi näinud ei ole. Asi pidi olema WHO jaoks et mingit valmisolekut tõestada. Kas WHO kõrge esindaja Kiik tahaks kommenteerida? Ning kas on lisaks koroonale plaan is ka mõni orkaanike valla päästa?
ühe miljoni inimese juures 25. oktoober 2021 13:08
Hea küsimus oleks siis, kust algab erakorralisus haiglasüsteemis targa rahva tervise tagamisel koroona ajal?
ühe miljoni inimese juures 25. oktoober 2021 13:08
Hea küsimus oleks siis, kust algab erakorralisus haiglasüsteemis targa rahva tervise tagamisel koroona ajal?
ühe miljoni inimese juures 25. oktoober 2021 13:09
Hea küsimus oleks siis, kust algab erakorralisus haiglasüsteemis targa rahva tervise tagamisel koroona ajal?
ühe miljoni inimese juures 25. oktoober 2021 13:09
Hea küsimus oleks siis, kust algab erakorralisus haiglasüsteemis targa rahva tervise tagamisel koroona ajal?
Kas sul meeldiks olla koroknahaigetega ühes palatis 25. oktoober 2021 13:52
Kaa on raske mõista,et teised radked erakorralised haiged pile kuhugi kadunud.Traumad,infarktid ,ajuinfarktid-võivad vajada ka intensiivravi mõnda aega.Eed namkusohtliku haiged on lisaks kõihile muudele haigeyele.Neid ei saa läbisegi pidada nende patsientidega,kes pole koroonaviiruses
Kas sul meeldiks olla koroknahaigetega ühes palatis 25. oktoober 2021 13:52
Kaa on raske mõista,et teised radked erakorralised haiged pile kuhugi kadunud.Traumad,infarktid ,ajuinfarktid-võivad vajada ka intensiivravi mõnda aega.Eed namkusohtliku haiged on lisaks kõihile muudele haigeyele.Neid ei saa läbisegi pidada nende patsientidega,kes pole koroonaviiruses
Kas sul meeldiks olla koroknahaigetega ühes palatis 25. oktoober 2021 13:53
Kaa on raske mõista,et teised radked erakorralised haiged pile kuhugi kadunud.Traumad,infarktid ,ajuinfarktid-võivad vajada ka intensiivravi mõnda aega.Eed namkusohtliku haiged on lisaks kõihile muudele haigeyele.Neid ei saa läbisegi pidada nende patsientidega,kes pole koroonaviiruses
Kas sul meeldiks olla koroknahaigetega ühes palatis 25. oktoober 2021 13:53
Kaa on raske mõista,et teised radked erakorralised haiged pile kuhugi kadunud.Traumad,infarktid ,ajuinfarktid-võivad vajada ka intensiivravi mõnda aega.Eed namkusohtliku haiged on lisaks kõihile muudele haigeyele.Neid ei saa läbisegi pidada nende patsientidega,kes pole koroonaviirusesih
25. oktoober 2021 12:11
Topeltvaktsineeritud ja rikas Mihkel haigestus ning ta ei teagi kust haiguse sai, tuleks teha programm, mis jälgib kus need koroonapasside omanikud käivad.
Ootame veidi 25. oktoober 2021 12:25
Varsti on kõikide vaktsineeritute liikumised võimalik arvutist jälgida. Kiip on sisse süstitud ning väga hästi jälgitav. 5G
25. oktoober 2021 12:28
See programm oleks hea asi. Kui hommikul ärkad ja ei mäleta kus eile käisid, siis lülitad programmi sisse ja näed: teater, baar, restoran, baar, baar, baar, lõbus naine
25. oktoober 2021 12:28
See programm oleks hea asi. Kui hommikul ärkad ja ei mäleta kus eile käisid, siis lülitad programmi sisse ja näed: teater, baar, restoran, baar, baar, baar, lõbus naine
0 25. oktoober 2021 12:07
HUVITAV KAS SIIS vähki surijad surevad ka coroonana, sest on teada et aastaid ravil vähiga, surres aga coroonaga, mida jama.OO õiguskantsleril juba teine jutt kui varem piirangute osas, nu näe mis võim teha suudab. Kuid haiglates üle riigi on ju mitmeid ja mitmeid tuhandeid palateid ja erialaarstide vastuvõttu pole, neid saab ümber sättida kuhu abi tarvis, midamädat.
Minna 25. oktoober 2021 12:03
Kaos on tänase valitsuse eelneva ja tänase pingelise "töö" tulemus. Ka vaktsiinivastased on kaka sünnitatud. Vaadake ajas tagasi. Täielik läbikukkumine.
võtame järjekorda, seltsimehed saadikud 25. oktoober 2021 12:01
Siis on ohus 25. oktoober 2021 12:54
kui tuleb üleskutse, "Toompead rünnatakse! Kordan, Toompead rünnatakse"! Selline hüüdlause poleks esimene!
Kas siin on midagi sõimavat ja räuskavat,et suunasite enne modereerimisele. 25. oktoober 2021 11:59
Mida oli siin modereerida.Läti valitsus hakkas arutama juba,et ravikulud tuleks vaktsineerimata haigetel ise kinni maksta.Olen ka nõus,et seda hakatakse ka meie valitsuse poolt arutama.
Marko 25. oktoober 2021 12:05
Vastavalt Eesti Vabariigis kehtivatele seadustele, on kõik makse maksvad kodanikud juba ette oma ravikulud kinni maksnud. Sellist korraldust andes peaks käituma nagu teise sambaga. Ehk siis inimesele makstakse kogu tema makstud sotsiaalmaksu haigekassa kasutamata osa tagasi ja inimene ise valib - kas ta jätab selle tagavaraks või näiteks kindlustab ennast läbi mõne kindlustusseltsi.
df 25. oktoober 2021 12:11
varru hakaku raha koguma,enamus miitingulisi sõitsid kohale maakondadest bussidega,kes maske loomulikult ei kandnud.Neid saab ravida oma rahaga.
terve 25. oktoober 2021 12:21
No siis pole enam pointi makse ka maksta.Hakkame skeemitama...
terve 25. oktoober 2021 12:21
No siis pole enam pointi makse ka maksta.Hakkame skeemitama...
Juta 25. oktoober 2021 12:22
Ka nõus. kaua võib? Tohutud summad kuluvad vaktsineerimata koroonahaigete ravimiseks. See on ise teadlikult tehtud valik, et mitte vaktsineerida. Ravigu siis kodus või maksku haiglates oma ravi eest.Miks peab kogu ülejäänud elanikkond nende pärast kannatama? Ja ei saa plaanilist ravi, on ju ometi ka muud hädada ja haigused olemas. Olen väga kuri selle olukorra peale, tegelikult kannatavad vaktsineeritud ja seadusekuulekad inimesed.
@Juta 25. oktoober 2021 12:49
kas vaktsineeritute ravimiseks kulub raha kuidagi teisiti? Sotsmaksu on ju mõlemad maksnud.
🐓🐓🐓 25. oktoober 2021 13:09
Bumerangil on kombeks heitja poole tagasi pöörduda!!!!!! 😊😊😊😊😊
🐓🐓🐓 25. oktoober 2021 13:09
Bumerangil on kombeks heitja poole tagasi pöörduda!!!!!! 😊😊😊😊😊
Valed otsused 25. oktoober 2021 11:59
Kogu selle praeguse ja kõige hullema koroonalaine peapõhjuseks on järjekindel mantra, et vaktsiin päästab Eesti. Vaktsiin võib säästa haiglakohti, sellega ma olen nõus. Vaktsiin teeb läbipõdemise kergemaks, olen nõus. Vaktsiinist saadav kasu on suurem, kui kahju, samuti nõus. Aga niikaua, kui valitsuse tasandil korrutatakse, et vaktsineerige ennast ja jalutage seejärel muretult ja vabalt ringi ning levitage nakkust - see ongi praeguse pandeemia võtmekoht ja ka murdepunkt. Kui kaua kulub aega, et sellest aru saada? Mitu haiglakohta ja surma selleks veel vaja on?
mis korrutad 25. oktoober 2021 12:03
soovita midagi asjalikku!
Jüri 25. oktoober 2021 12:10
tore on kuulda et mõni mõtleb ka. Tänan
Jüri 25. oktoober 2021 12:10
tore on kuulda et mõni mõtleb ka. Tänan
midagi asjalikku 25. oktoober 2021 12:22
äkki uuriks kuidas India ja Jaapan viirusega hakkama said.
Kergeusklik 25. oktoober 2021 12:45
Teiste riikide kogemused näitavad, et vaktsineerituse tase peab olema 80-85%, et levik pidurduks, delta puhul lapsed kaasa arvatud. Meie tasemest veel ei jätku. Sestap on vaktsineerimine- ja kiiresti ning palju!- igati õige. Uus/Meremaal näiteks suudeti üleelmisel laupäeval vaktsineerida rahvast (5mln) 2,5 %! Aga seal on eestlastest ilmselt lihtsameflsemad inimesed, et usuvad oma valitsusesse ja iseäranis oma peaministrit Jacinda Ardernit. Me ainult arvame endast palju, aga kui asi nõuab solidaarsust ligimesegs, lõugame oma keha suveräänsusest, otsekui oleksime midagi ilma ühiskonnata. Hale,
Kergeusklik 25. oktoober 2021 12:45
Teiste riikide kogemused näitavad, et vaktsineerituse tase peab olema 80-85%, et levik pidurduks, delta puhul lapsed kaasa arvatud. Meie tasemest veel ei jätku. Sestap on vaktsineerimine- ja kiiresti ning palju!- igati õige. Uus/Meremaal näiteks suudeti üleelmisel laupäeval vaktsineerida rahvast (5mln) 2,5 %! Aga seal on eestlastest ilmselt lihtsameflsemad inimesed, et usuvad oma valitsusesse ja iseäranis oma peaministrit Jacinda Ardernit. Me ainult arvame endast palju, aga kui asi nõuab solidaarsust ligimesegs, lõugame oma keha suveräänsusest, otsekui oleksime midagi ilma ühiskonnata. Hale,
Mõttetu loota!!! 25. oktoober 2021 13:13
Vakts itud EI PÕE KERGE MINI TE EKSITE!!!!!!! Kus te küll elanud olete, et pole midagi kuulnud ega lugenud!!!!! Nagu puu otsast alla kukkunud!!!! Eks hiljem kogete, kui ise haigeks jää te!!! Ei VIITSI TEIEGA vaielda!!!!
Pott 25. oktoober 2021 11:58
Rootsis ei ole ühtegi piirangut inimestele ja vaksineerimine vabatahtlik, miks me ei saa Rootsist eeskuju võtta, mis meil teisiti?
Vahe 25. oktoober 2021 12:04
Rootsis on omamaine finantssüsteem.
Mina 25. oktoober 2021 12:04
Mina 25. oktoober 2021 12:04
Mina 25. oktoober 2021 12:05
Jah 25. oktoober 2021 12:21
Vaadake Rootsi vaktsineerimise protsenti.Seal on lihtsalt targemad ja normaalsemad inimesed.
to; Jah 25. oktoober 2021 13:05
Peale selle seal ka targemad valitsejad. Rootsis oleks ennekuulmatu, kui peaministri partei liige ütleb otseeetris, et hea on kui mittevaktsineeritud ära surevad, siis on järgmistel valimistel poliitilistel vastastel vähem hääli. Sellised teist poolt mitteaustavad väljaütlemised lükkavad kahjuks kahtlejaid skeptikute rüppe.
to; Jah 25. oktoober 2021 13:05
Peale selle seal ka targemad valitsejad. Rootsis oleks ennekuulmatu, kui peaministri partei liige ütleb otseeetris, et hea on kui mittevaktsineeritud ära surevad, siis on järgmistel valimistel poliitilistel vastastel vähem hääli. Sellised teist poolt mitteaustavad väljaütlemised lükkavad kahjuks kahtlejaid skeptikute rüppe.
to; Jah 25. oktoober 2021 13:06
Peale selle seal ka targemad valitsejad. Rootsis oleks ennekuulmatu, kui peaministri partei liige ütleb otseeetris, et hea on kui mittevaktsineeritud ära surevad, siis on järgmistel valimistel poliitilistel vastastel vähem hääli. Sellised teist poolt mitteaustavad väljaütlemised lükkavad kahjuks kahtlejaid skeptikute rüppe.
to; Jah 25. oktoober 2021 13:07
Peale selle seal ka targemad valitsejad. Rootsis oleks ennekuulmatu, kui peaministri partei liige ütleb otseeetris, et hea on kui mittevaktsineeritud ära surevad, siis on järgmistel valimistel poliitilistel vastastel vähem hääli. Sellised teist poolt mitteaustavad väljaütlemised lükkavad kahjuks kahtlejaid skeptikute rüppe.
Marko 25. oktoober 2021 13:07
Peale selle seal ka targemad valitsejad. Rootsis oleks ennekuulmatu, kui peaministri partei liige ütleb otseeetris, et hea on kui mittevaktsineeritud ära surevad, siis on järgmistel valimistel poliitilistel vastastel vähem hääli. Sellised teist poolt mitteaustavad väljaütlemised lükkavad kahjuks kahtlejaid skeptikute rüppe.
karla 25. oktoober 2021 13:13
Rootsis koroonasse surnud on 70% topelt vaksineeritud.
silvia 25. oktoober 2021 13:15
70% koroonasurmadest Rootsis on topelt vaxitud.

Viimane aeg ka meie valitsusel see teema arutlemisele võtta. 25. oktoober 2021 11:56
Lätis hakatakse juba arutama ,et tuleks vaktsineerimata inimestele raviarve esitada,mille nad peavad siis ise kinni maksma.Olen ka juba selle poolt,sest muidu inimesed vist ei saa aru,kui palju kulutab tervishoiu süsteem mõtetult raha nende peale,kes ise enda tervise kaitseks midagi ei tee.
hea teema 25. oktoober 2021 13:11
Kui esitatakse raviarve, siis tuleks tal lõpetada ravikindlustusmaksu tasumine. Kes teenib hästi ja on terve, sel pole raske erameditsiini teenuseid kasutada. Saab teha ka erakindlustusseltsis ravikindlustuse.
hea teema 25. oktoober 2021 13:11
Kui esitatakse raviarve, siis tuleks tal lõpetada ravikindlustusmaksu tasumine. Kes teenib hästi ja on terve, sel pole raske erameditsiini teenuseid kasutada. Saab teha ka erakindlustusseltsis ravikindlustuse.
hea teema 25. oktoober 2021 13:11
Kui esitatakse raviarve, siis tuleks tal lõpetada ravi-kindlust-usmaksu tasumine. Kes teenib hästi ja on terve, sel pole raske erameditsiini teenuseid kasutada. Saab teha ka erakindlustusseltsis ravikindlustuse.
hea teema 25. oktoober 2021 13:13
Kui esitatakse raviarve, siis tuleks tal lõpetada ravi-kindlust-usmaksu tasumine. Kes teenib hästi ja on terve, sel pole raske erameditsiini teenuseid kasutada. Saab teha ka erakindlustusseltsis ravikindlustuse.
Raske rahakott!!!! 25. oktoober 2021 13:15
Head maksmist siis, ettepaneku tegija! 😊😊😊😊
Piuks 25. oktoober 2021 15:04
Kui vaktsineeritud inimene mind nakatab, kui palju ta mulle peab kompensatsiooni maksma (lisaks ravikuludele)?
surmaoht 25. oktoober 2021 11:56
osa 25. oktoober 2021 11:53
passe kaotab kehtivuse 180 päeva möödudes, kas siis tuleb sundvaktsiini kolmas süst? Kevadel neljaslaine ja 4-as süst.Paistab et nii jääbki kuniks rahvast jätkub.Keegi ei vastuta tagajärgede eest.
25. oktoober 2021 11:46
Enne ei vaktsineeri, kui ei saa vaktsiiniostulepinguid lugeda.
mine arsti juurde kui pääsed 25. oktoober 2021 11:55
jube 25. oktoober 2021 11:45
kallas ütles praegu just otse välja, et testimine lõpetati ära selleks, et survestada inimesi vaktsineerima! Kas see inimene on adekvaatne?
sisse välja askeldamine on lõpetatud 25. oktoober 2021 11:57
Testimine ei ole lõpetatud
on jah 25. oktoober 2021 11:59
võta ussirohtu, aitab kõige vastu...
Ei öelnud nii! 25. oktoober 2021 12:19
Ütles,et testimine ei päästa nakatumisest. Keegi pole öelnud,et vaktsineeritud ei haigestu või ei nakata teisi.
Piuks 25. oktoober 2021 15:03
Kui vaktsineeritud inimene mind nakatab, kui palju ta mulle peab kompensatsiooni maksma (lisaks ravikuludele)?
alles nüüd saadi aru 25. oktoober 2021 11:43
Eesti tervishoiusüsteemile pandi korralik litter ära juba iseseisuvuse alguses, kui küllaltki hästi toimiv süsteem välismaiste "ekspertide" ja omamaiste kaasajooksikute abil ära lõhuti, likvideerides muuhulgas polikliinikud, importides "perearstisüsteemi", mis on täielik läbikukkumine. Kogu sellel praegusel värgil on vähe ühist eesmärgiga kaitsta ja hoida rahva tervist, teha profülaktikat, et inimesed ei haigestuks ning tagada efektiivne ja kvaliteetne ravi. Kõige aluseks on raha. Vastutavad isikud pole tihti meditsiini nuusutanudki. Lätis näiteks on tervishoiuministriks pillimees! Aga meil?
Norweg 25. oktoober 2021 11:50
Perearstisüsteemi eeskujuks oli toona Norra, mis reformaritele meeldis seetõttu, et nad pidasid meid pururikasteks! Sealsetel arstidel ei tohi muide olla üle 800 patsiendi ja arvutitööd ei tohi teha arst vaid eraldi abiline.
ÄRIMAAILM 25. oktoober 2021 11:41
asi oleks olnud teine,kui kohe vakside kasutusse tulekul oleksid avaldatud täpsed dokumenteeritud materjalid nende sisalduse ja kõrvaltoimete kohta, miks meie riik ei aktsepteeri isegi seda mahukat ISRAELI uuringut,kus ju selgelt välja toodud, peale 4 kuud on vaktsiinide toime o juures, samas läbipõdenutel 12 kuud 30 kordne, see on teaduslikult kinnitatud ja alles ma meie meedias oli olemas.Kui aga küsiti terviseametist, miks meil ei ole aluseks see uuring, oli vastus et arutletakse veel.Nüüd juba nädal mööda, kaua siis veel, jaburdused.Ka ei toodud alul kohe välja kuidas sai ja kust COROONA
Marko 25. oktoober 2021 11:43
Eesti on ostnud 4,6 miljonit doosi vaktsiini. Valitsus ei saa lubada endale järjekordset kobarkäkki, kui need kõik halvaks lähevad. Seal on vastus
nóukojale 25. oktoober 2021 11:36
Ootaks analúúsi ka vaktsiinide toime kohta-miks haigestumine tóuseb kui enamik rahvast on vaktsineeritud?
Vikat 25. oktoober 2021 11:53
See info ei ole avalik nagu ka surmade põhjused. Minu tutvusringkonnas on poogitutest lahkunud senini terved püsinud kaks persooni.
salastatud info on lekkes 25. oktoober 2021 12:03
Vikatile, siis on ka teil hästi läinud
salastatud info on lekkes 25. oktoober 2021 12:04
Vikatile, siis on ka teil hästi läinud
salastatud info on lekkes 25. oktoober 2021 12:04
Vikatile, siis on ka teil hästi läinud
salastatud info on lekkes 25. oktoober 2021 12:05
Vikatile, siis on ka teil hästi läinud
salastatud info on lekkes 25. oktoober 2021 12:05
Vikatile, siis on ka teil hästi läinud
salastatud info on lekkes 25. oktoober 2021 12:05
Vikatile, siis on ka teil hästi läinud
salastatud info on lekkes 25. oktoober 2021 12:07
Vikatile, siis on ka teil hästi läinud

Palun 25. oktoober 2021 11:33
pildile uusi usaldusväärseid inimesi uute ja toimivate lahendustega. Teeme kõik! kiirteste, oleme omaette...jne. Vaktsineerimine hetkel ei päästa, kaitse ei teki kohe.
Marko 25. oktoober 2021 11:35
Peale selle on meil ainult 50% 60+ inimestest vaktsineeritud ja spordi- ja ööklubide keeluga kohe kindlasti selles rühmas vaktsineerituid juurde ei leia.
õige 25. oktoober 2021 11:56
kõik nii vaktsineeritud kui ka vaktsineerimata testi tegema kui soov kuhugi minna kus peaks testima.Aga see kõik on poliitiline mitte tervisest tulenev.Kellelgil on kõrgemalt poolt seda vaja,mitte eestlastel.Maailm vaatab praegu Hiina kommunismi poole.Nii väga kerge rahvast juhtida.Ja ,viirus on olemas,ehk üks gripi laadne.Võib ka raskelt kulgeda .Vaktsiinid on haigustele olemas,mis nagu korralikult eelnevalt testitud ja kontrollitud,Mitte see jama millest keegi midagi ei tea.Isegi mitte seda kaua toime mõjub.
Marko 25. oktoober 2021 11:33
Küsimus Terviseametile, Kaja Kallasele, Tanel Kiigele, Eesti suurte haiglate juhtidele. Meil on Covid varsti olnud juba 2 aastat ja käimas on kolmas laine aga endiselt me räägime kuidas tervishoid on uppis? Mida te selle parandamiseks teinud? Tundub et mitte midagi. Ma tean, et nüüd oponendid ütlevad, et puudus pole mitte voodites vaid artsidest / õdedest. Aga miks me siis ei võta vastu Ukraina presidendi pakkumist Kaja Kallasele 300 meditsiini valdkonna töötaja appisaatmiseks Ukrainast Eestisse? Nagu ikka Eestis..probleem juhtimises aga süüdi on inimesed
Nii on 25. oktoober 2021 11:50
Nii on. Eesti tublid, väga hästi väljaõpetatud meditsiiniõed on läinud Soome, Skandinaaviasse, kus saadav töötasu on inimlik ning võimaldab suht hea äraelamise. Meie koguaeg kaasalohisev arusaam, et õde on mingi II sordi inimene ja palk ei tohi ületada 40-50% arsti omast, on täielik läbikukkumine, Õde on kõrgelt kvalifitseeritud spetsialist ja oli seda ka enne. Nüüd pole muud teha kui import vennalikust Ukrainast.
Jok-korrupts 25. oktoober 2021 11:59
Tervishoiust lähevad suured rahad mööda. Samal ajal teenivad välispangad siiani maksuvabastuse-nippidega suuri kasumeid.
Jok-korrupts 25. oktoober 2021 12:00
Tervishoiust lähevad suured rahad mööda. Samal ajal teenivad välispangad siiani maksuvabastuse-nippidega pretsedentituid kasumeid.
😊😊😊😊😊 25. oktoober 2021 13:27
Sel juhul tuleb Riigikogul ja valitsusel loobuda oma suurest palgast sest---kui inimene oma töögq hakkama EI SAA, siis tuleb p a lka VÄHENDADA!! NII on ka tavaliste tööinimestega!!!! Ja see vähendatud osa suunata arstide, õdede ja hooldajate palkadeks!!!!! Saaks päris ilusa summa+töötasu, mis varem maksti!!! 😊😊😊😊😊Ahjaa, kuluhüvitised ka veel!!!!,
Anna 25. oktoober 2021 11:30
Kriisid toovad nähtavale kõik juhtimispuuded. Arendatakse südikalt kontsaklubi. Õed ja muud on igasugu tähelepanuta. Perearstisüsteem ei toimi. Saavad pearaha aga patsiendid saadetakse EMO-sse. Ühe patsiendi eest maksab haigekassa mitu korda. Aga kui auto on jeep siis inimesed on orjad.
Nõus 25. oktoober 2021 11:45
Õige! Kusjuures õdede tasustamine on ikka häbiplekk omaette. Suure sõnad ülemustelt, aga see ei väljendu rahas paraku.d
APPI! 25. oktoober 2021 11:27
Kas kajakallas ON ROBOT??? Inimene läheb komisjoni ette ja vaatamata sellele, et laupäeval protestis SUNDvaktsineerimise, hirmutamise ja survestamise vastu 10 000 inimest!! ja ta läheb komisjoni ette ja paneb TÄPSELT SAMA PLAADI! TÄIESTI USKUMATU!
juudi 25. oktoober 2021 11:28
juudi 25. oktoober 2021 11:29
101 on oma korda koormus rahvale targa valiku kaudu 25. oktoober 2021 11:34
Mida teha, mida teha 10000 on ka inimesed, tuleb ka nendele tervishoiu süsteemis koht leida.
Platsile mahub 25. oktoober 2021 11:34
4500 hullikest, kokku oli ehk 5000. Vaata galeriid
appi kass läks 25. oktoober 2021 11:36
kappi...Oled ise robot.Kui küsida kas pakud lahenduseks midagi enamat kui ussirohtu, on mök-mök...
25. oktoober 2021 11:36
Seda kõike oli väga ebameeldiv lugeda, milliseid ähvardusi loobiti, kui ei minda vaktsineerima. Tulemus - rahvas tõmbus endasse ja enam ei reageeri.
appi kass läks 25. oktoober 2021 11:36
kappi...Oled ise robot.Kui küsida kas pakud lahenduseks midagi enamat kui ussirohtu, on mök-mök...
Mis 10000 25. oktoober 2021 12:22
Kohal hõiskas,et 20000 vähemalt.:D
Fookus on vale! 25. oktoober 2021 11:24
Asi ei ole ju vaktsiinis ega vaktsineerimises, vaid käitumisreeglites! Eelmisel aastal, kui vaktsineeritud ei olnud ühtegi inimest, olid inimesed palju alalhoidlikumad, ettevaatlikumad. Kanti maske, hoiti distantsi.. Nüüd on ainult üks läbu teise läbu otsa, peod, üritused.. Maske kannavad vähesed, vaktsineeritud on enesekindlad ja käivad tatistena tööl jne. Asi on täiesti käest läinud mitte vaktsineerimise tõttu, vaid tänu sellele, kuna järekindlalt rõhutatakse, et kui 70% täisealistest on vaktsineeritud, siis on lillepidu. 2% on sellest puudu - kas tundub nii, nagu oleks lillepidu??
peo lilleke 25. oktoober 2021 11:36
Kes on siis 2% lillepeol?
25. oktoober 2021 11:36
Seda kõike oli väga ebameeldiv lugeda, milliseid ähvardusi loobiti, kui ei minda vaktsineerima. Tulemus - rahvas tõmbus endasse ja enam ei reageeri.
peo lilleke 25. oktoober 2021 11:37
Kes on siis 2% lillepeol?
peo lilleke 25. oktoober 2021 11:41
Kes on siis 2% lillepeol?
peo lilleke 25. oktoober 2021 11:43
Kes on siis 2% lillepeol?
peo lilleke 25. oktoober 2021 11:43
Kes on siis 2% lillepeol?
Kustkohast 25. oktoober 2021 11:48
Kuidas see viirus Eestis tekkib? Kui kõik piirid on kõigile avatud, siis tuuakse viirus Eestisse? Ja ammu selge, et siis läbudel levib.
Eestlased 25. oktoober 2021 11:17
Paistab,et laupäevane meeleavaldus pani valitsusel "püksid püüli sõeluma"?? Aga see oli tubli üritus ja võit, mis seal toimus. Ärge laske endale tundmatuid aineid sisse-süstida!!
25. oktoober 2021 11:37
Seda kõike oli väga ebameeldiv lugeda, milliseid ähvardusi loobiti, kui ei minda vaktsineerima. Tulemus - rahvas tõmbus endasse ja enam ei reageeri.
venelased 25. oktoober 2021 11:39
võtke ussirohtu hanerasva ja viinaga...
Valitsusel... 25. oktoober 2021 11:57
..polnud aega tegeleda ..koroona viiruse levikuga,sest isegi ministrid(broilerpartidena) tegelesid kõik KOV`ste valimiskampaanias.Läti sulges küik ja ka komandandi tund,meil aina leelotatakse.
läheb lahti 25. oktoober 2021 11:17
sillutame teed ka vaksineeritute piiramiseks. köik kinni.
Täpselt!!!! 25. oktoober 2021 13:34
Väga õige!!!! Mida nad käivad mööda linna seda jagamas!!!! Pole vaja!!! Vastutagu nemad ka oma nakatamiste eest!! Miks nad hoiavad haiglates neid voodikohti kinni!!!!???
Tõrv 25. oktoober 2021 11:15
Ootaks ka analüüsi omaaegsete muudatuste mõjust, mil reformiti/kärbiti toimiv rajoonidepõhine eriarstide süsteem ja kaotati sanepidemioloogia struktuur.